Książka Obiektu Budowlanego - brak wpisów Dodaj do ulubionych


Witam, proszę o pomoc, podpowiedź, co należy zrobić w sytuacji, gdy Zarząd WM
otrzymał po zwolnieniu Administratora KOB bez stosownych wpisów.
Po przejęciu zarządu przez mieszkańców starej kamienicy od Miasta, nowy Zarząd
zatrudnił Administratora, który przez cały okres zatrudnienia uchylał się od
pokazania do wglądu KOB członkom Zarządu. Prowadzenie KOB miał w zakresie
obowiązków.
W tym okresie było przeprowadzonych wiele dużych remontów, które powinny być
do KOB wpisane, ale jak się okazało po odzyskaniu dokumentów - nie zostały.
KOB jaką otrzymał Zarząd, po rozliczeniu ze zwolnionym Administratorem,
składał się z pliku kartek A4 oraz cienkiej broszury w której z 3-letniego
okresu administrowania były 2 wpisy z przeglądów kominiarskich.
1. Czy można teraz uzupełnić te wpisy?
2. Jeśli tak, to kto teraz może to zrobić?
3. Wpisy z przeglądów kominiarskich zaburzą chronologię ewentualnych
uzupełnień - czy tak można?
4. Czy mamy kontynuować KOB w tej cienkiej broszurce aż do wyczerpania stron,
czy założyć KOB w nowym formacie?
Pozdrawiam
ewa369
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.