Dodaj do ulubionych

Nie pij w piatek ,piatek zly jest na poczatek

18.10.02, 14:59
Edytor zaawansowany
  • atob 18.10.02, 16:09
    Tradycja co Ty tu robisz ??? A na naszym forum cisza . Chyba udziele Ci
    oficjalnej nagany ..:-)))
    --
    Zawsze i wszedzie....
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 18.10.02, 16:15
    Ja nie pije w piatek. Ja zaczynam pic przed 24 w czawrtek i piatkowe picie jest
    czwartkowym.
  • homohedonistus 18.10.02, 19:35
  • tradycja1 25.10.02, 15:08
    "wypij troche przed kolacja zebys mogl spokojnie zasnac..."
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 25.10.02, 15:12
    Z tym zasypianiem przed kolacja to dobry pomysl, bo sniadanko juz gotowe.
  • Gość: Dilvish IP: *.lj.pl / 192.168.1.* 08.11.02, 20:27
    Z racji tego że jest piątek, chciałbym oznajamić że moim zdaniem piatek jest
    stworzony do picia (na początek) jak żaden inny dzień tygodnia. I to właściwie
    tyle co mam do powiedzenia.
  • atob 09.11.02, 01:32
    A dzis juz sobota ...
    --
    Zawsze i wszedzie...WIARA SZACUNEK UZNANIE
  • tradycja1 29.11.02, 17:38
    mysle ze dzis jest jakas dyspensa w koncu dzis wigilia andrzejek:)
  • miltonia 29.11.02, 23:25
    Na wszelki wypadek można był zacząć w czwartek.
    Miltonia.
  • Gość: Niech IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 30.11.02, 00:15
    Jakbys sledzila ten watek, to bys wiedziala, ze to moj patent. Zaczynasz w
    czwartek, nie konczysz, piatek twoj. Bez zobowiazan.
  • Gość: Niech IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 30.11.02, 12:53
    Ja wlasnie jestem w trakcie czwartkowego picia. Pociagne je do jutra.
  • miltonia 30.11.02, 13:44
    Gość portalu: Niech napisał(a):

    > Jakbys sledzila ten watek, to bys wiedziala, ze to moj patent. Zaczynasz w
    > czwartek, nie konczysz, piatek twoj. Bez zobowiazan.

    Przecież wiesz, że lubię ściągać.
    Zobowiązana Miltonia.
  • Gość: Megi IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 06.12.02, 11:50
    ...trza pić!
  • miltonia 06.12.02, 16:53
    aha...
  • Gość: Megi IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 09.12.02, 09:29
    ach ten piątek, fajny był, hmmm....
  • Gość: Dilvish IP: 217.153.33.* 13.12.02, 14:40
    No i znów mamy piątek, w dodatku trzynastego, a do tego rocznica. Czerwone
    dywany, odmierzony krok. Nie wypić dziś
    to grzech. Ja zaczynam o osiemnastej, czego i wam życzę.
  • Gość: Megi IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 13.12.02, 15:34
    ja dzis nie piję, bo mam taaaakiego kaca po wczorajszych urodzinach że umieram.
    Choć może taki sobie mały klin dobrze by zrobił.
  • Gość: armata IP: *.crowley.pl 13.12.02, 15:42
    no, widzę Megi, że zaczynasz dochodzić do siebie.
  • tradycja1 10.01.03, 15:20
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 10.01.03, 15:30
    I to wszystko? Mialas nie pic w piatek, a tu taka plama!
  • Gość: armata IP: *.crowley.pl 10.01.03, 15:38
    mus jest dzisiaj wypić. Przede mną flasze ukrainskiej z piercem, a jutro też do
    boju.
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 10.01.03, 15:58
    A ja dostalem arak z libanskiej Kefrayi i tez poplyne w dalekie morza.
  • Gość: Dilvish IP: *.w / *.lj.pl 11.01.03, 20:39
    Kurcze, przegapiłem mój ulubiony dzień do picia, zaczynam dopiero w sobotę...
    Dzisiaj na skutek niesprzyjającego układu gwizd znów jestem skazany na samotne
    pijaństwo (kumple się pochorowali), tak zwaną autoalkoholizę... Pozdrawiam
    wszystkich samotnych drinkersów ;-).
  • tradycja1 17.01.03, 14:26
    oby dzisiejszego dnia nikt nie przegapil...
  • megi102 17.01.03, 14:41
    ja nie przegapie na pewno, zresztą od tego ciagłego mówienia o tym dziś, już
    mam ochote zacząć pić!
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 17.01.03, 16:30
    O raaaany, ale piatek!
  • atob 17.01.03, 21:05
    ja juz przegapilem :(....
  • Gość: Dilvish IP: 217.153.33.* 24.01.03, 10:01
    Tym razem nie przegapię piątku! Po robocie walę prosto do delikatesów, nie ma
    zlituj, nie ma przebacz!
  • tradycja1 24.01.03, 15:33
    piatek weekendu poczatak:)
  • megi102 24.01.03, 15:50
    Bede jak wróce!
  • atob 24.01.03, 16:48
    zabijac szare komorki ...
  • megi102 24.01.03, 18:40
    już dwa pifka, zamawiam trzcie

    ps. jest tu komputer tęskniłam za Wami, musiałam (ps. zaczynam jak NieNormals)
  • megi102 24.01.03, 19:26
    znów czekam w kolejce do WC, i nikt dziś nie pije???? Skandal!
  • Gość: Dilvish IP: *.w / *.lj.pl 24.01.03, 22:28
    Ja piję! Zgodnie z tym co sam sobie obiecałem. Tylko dopiero teraz dorwałem
    się do kompa. Wszystkim dzisiejszym drinkersom życzę jak najmniejszego kaca
    jutro rano ;-)
  • kwik 24.01.03, 22:43
    i wzajem (o ile to w ogole mozliwe:)
  • Gość: Niech IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 24.01.03, 23:26
    A jutro do roboty! Hej!
  • tradycja1 24.01.03, 23:44
    "pijemy za lepszy czas
    za kazdy dzien ...."
  • miltonia 24.01.03, 23:52
    Raczej za zmarnowny czas i za byłe dni.
  • megi102 31.01.03, 16:02
    Trza pić, za te "zmarnowane dni" "za lepszy czas" i "tych co na drzewach".

  • Gość: Dilvish IP: *.lj.pl 21.02.03, 20:21
    Czepiłem się tego wątku jak arab kursu pilotażu, ale właśnie znów zaczynam
    samotne piątkowe picie przy komputerze. Z tej okazji pozdrawiam wszystkich. Na
    zdrowie!
  • tradycja1 07.03.03, 06:43
    Podobno nie pija tylko najwieksi grzesznicy wiec.....
  • zarlaczka 07.03.03, 11:34
    tradycja1 napisała:

    > Podobno nie pija tylko najwieksi grzesznicy wiec.....

    do butelek, coby bezgrzesznym się ostać.
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 07.03.03, 11:35
    Ja sie pijac umartwiam - a o to chyba chodzi w poscie?
  • glory 07.03.03, 12:33
    W piatki to trzeba sie mocnego drina napic po calym tygodniu lizania swojego
    szefa po dupie!
  • Gość: kanuk IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 07.03.03, 13:01
    co masz zrobic jutro zrob dzis. w czwartek zaczalem piatkowe bacchanalia.
  • glory 07.03.03, 14:46
    Jak to??
  • miltonia 07.03.03, 15:00
    W myśl tytułu wątku, więc nie ma się czemu dziwić Glory.
    Ps. A co mają zrobić tacy biedacy jak ja, niemajacy szefów? W jaki dzień
    tygodnia zacząć pić?
  • zarlaczka 07.03.03, 19:58
    Znaleźć szefa, albo przestać pić, na grzech się narażając. Nie masz dobrego
    wyjścia.
  • glory 07.03.03, 21:35
    A nailepiej to zatankowac sobie w niedziele.Zaraz po mszy. Jak ksiadz piszczy
    do mikrofonu "W gore serca....." ,to od razu chce mi sie pic. Tylko najgorszy
    jest powrot do domu. Sasiedzi wytykaja paluchem :o widzi pani kochana wyszedl
    taki lachudra do kosciola i widzi pani kochana w jakim stanie wraca .Tak pani,
    szkoda mi tylko tej biednej zony i....i tak dalej i tak dalej. Najlepiej to
    sie przekimac u kumpla na kanapie.
    A propos szefow to jakiego macie szefa? Moj ma swira na punkcie golfa. Caly
    czas pieprzy mi o golfie .Ja oczywiscie udaje ze strasznie jestem
    zainteresowany jego opowiesciami i tylko zerkam na zegarek kiedy juz sobie
    pojdzie bo normalnie zasypiam z nudow.
    Pozdrawiam
  • Gość: Niech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.03, 21:43
    Zla wiadomosc. Ja sam sobie szefem, okretem i zegarem. Ale za to dyscyplina
    pracy u mnie jest ze hej!
  • glory 07.03.03, 22:01
    Tak jest. Najlepiej to faktycznie nie miec szefa.
  • Gość: Niech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.03, 22:10
    Zjedz swojego szefa! Albo wypij.
  • glory 07.03.03, 22:23
    Kiedys mialem szefowa.Przewaznie caly czas mnie opierdalala o byle co. Kobieta
    w sumie miala racje bo do czego sie nie dotknelem to sknocilem. Ale mi to
    absolutnie nie przeszkadzalo bo w mysli ja rozbieralem i i fantazjowalem sobie
    jak to by bylo z nia np: na biurku . Niezla byla i mialem nadzieje ze ktoregos
    dnia wykorzysta mnie seksualnie, niestety nie .Szkoda.
  • zarlaczka 07.03.03, 22:40
    Mój jest fajny, nawet bardzo. Dowcipny, wesoły, można z nim pogadać o
    wszystkim, nie czepia się. Ma tylko jedną wadę. Nie zawsze chce mnie się
    słuchać.
  • Gość: Niech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.03, 23:25
    To jakas odmiana kanuki?
  • zarlaczka 07.03.03, 23:44
    Najwyraźniej. Zalety te same.
  • Gość: Niech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.03, 00:12
    Dlatego podejrzewalem. A na jakich morzach teraz na swej kanuce plywasz (zero
    podtekstow erotycznych)?
  • miltonia 08.03.03, 09:19
    Każdy z moich szefów, to było kuriozum. Jednemu się nie chciało, bardziej niż
    mnie i popadłam w marazm, następna była szefowa, która dla odmiany moje pomysły
    sprzedawała jako swoje, starannie dbając, by nikt się nie dowiedział, że miałam
    w nich jakikolwiek udział, potem był taki, co wyrzucił mnie z pracy za brak
    moich ku niemu skłonności natury erotycznej, że nie wspomnę o psychopacie z
    manią prześladowczą (w kształtowaniu jego niebanalnej osobowości miał swój
    udział alkohol w dużej ilości). Dzięki temu sama sobie jestem szefem i zmieniać
    tego nie zamierzam.
  • Gość: Niech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.03, 10:45
    Ooo, ten psychopata to musialem byc ja. Co prawda nie przypominam sobie zebym
    kogos kiedys zatrudnial, ale trudno wymagac od alkoholika, zeby cos pamietal.
  • tradycja1 21.03.03, 14:13
    Moze sie komus uda dzis nie pic...
  • Gość: Niech IP: 217.197.165.* 21.03.03, 15:21
    To nie ja. Zaraz jade do duuuuuzego sklepu, a w nim jest duuuuuuzy dzial z
    trunkami, a ja bede mial ze soba duuuuuuzy wozek na zakupy. Duuuuuuuzo zdrowia
    zycze.
  • Gość: kanuk IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 21.03.03, 23:05
    Oj, bedzie kiperiada. I wszystko na koszt firmy, co? Takiemu z
    duuuuuuuzyyyyyyyymmmmmmmmmmmmm wooooooooozzkieeemm to doooooobrze. :)
  • Gość: Niech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.03, 23:29
    Nie, nie, nie, sam funduje. Kupilem - i pije - Irish Cream, wodke, rakije, cave
    (dla niekumatych - najslynniejsze hiszpanskie wino musujace) i duzo, duzo wina.
    No i powoli sie pograzam w pijanstwie. Aha, zagruntowalem sie Bavaria Strong.
    Jutro wytrzezwieje gdzies kole 17-tej i pojade na wies pic przy ognisku. Hey!
  • Gość: Dilvish IP: *.lj.pl / 192.168.1.* 28.03.03, 22:12
    Nie mam nic do powiedzenia, za to dzisiaj jest piatek, a ja jestem pijany.
    Więc wątek w górę!
  • Gość: plooshack IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 28.03.03, 22:21
    czy 8 'Dębowych Mocnych' wystarczy do dalszego podźwignięcia wątku?

    ploooooooooooooooooooooooooooooooo............................

    PS: początku nie pamiętam, to musiało być z 10 lat temu, albo i lepiej.
  • tradycja1 28.03.03, 22:42
    A ja dzis nie pije...czuje ogolne znudzenie alkoholem...az sie boje...
    Zanim sobie cos naleje albo zamowie to mija dluzsza chwila...
    sama nie wiem na co mam ochote...
  • mari.ola 28.03.03, 23:08
    Jaki piątek taki świątek,kochaneńki nie bądź pesymistą.
    Nie trać czasu,bo jeszcze Ci zostało nie całą godzinkę tego piątkowego
    rarytasu...
  • tradycja1 28.03.03, 23:25
    Mari.ola Okocim spojrzeniu?
  • glory 29.03.03, 09:39
    Tradycja mam nadzieje ze mialas udany piatek.
    Sa takie chwile w zyciu czlowieka ze siedzi jak posag, gapi sie na polke
    zapakowana drinami i mysli: Co tutaj sie dzisiaj napic?
    Najlepiej to polecam na dzien dobry pare wodek.
    Od razu swiat zaczynz sie mienic bardzo kolorowo, gadana zaczyna miec sens,
    jakies nowe twarze , zazarte dyskusje i ogolnie zaczynamy sie czuc ze mamy
    wszystko pod kontrola . Niestety potfel jest w tym momecie poza calkowita
    kontrola.
  • mari.ola 29.03.03, 09:28
    Okocim spojrzeniu i ??????
  • tradycja1 29.03.03, 15:29
    mari.ola napisała:

    > Okocim spojrzeniu i ??????
    Mari.ola ma oczy piwne?
  • tradycja1 11.04.03, 01:42
    inna piosenka -tez ladna:)


    Nie chodzę nigdzie prócz knajp,
    I jeśli myslę to tam, choć chyba spalił się mózg,
    Nie pytam ile za sto
    Nie liczę dymków bo co, jeżeli tamto to gruz
    Przez mokry asfalt i deszcz
    Uciekam, sam nie wiem gdzie, by tylko dalej od spraw
    A Twoje okna wciąż śpią,
    A światła rażą i drwią i znowu czuję, aż tak...




  • Gość: Dilvish IP: *.lj.pl / 192.168.1.* 11.07.03, 20:36
    No, najwyższa pora, wątek w górę!
  • niech 11.07.03, 21:44
    Piatek chyli sie ku upadkowi, na szescie zaraz zacznie sie pitna sobota.
    --
    Tak sadze. Zalosne...
  • atob 11.07.03, 23:27
    to ja tez maly txt tu puszcze ;)

    Jeśli tylko chcesz się zabawić
    Jeśli tylko tego chcesz - naprawdę chcesz
    Kupuj tylko piwo, dobre piwo
    Kuflami wypijaj je ... i już, i już

    I JUŻ JEST WESOŁO
    PRZED OCZAMI KOLOROWO
    JUŻ JEST WESOŁO
    NIE MYŚLISZ O TYM CO WOKOŁO
    I JUŻ JEST WESOŁO
    PRZED OCZAMI KOLOROWO
    JUŻ JEST WESOŁO
    LEJESZ NA TO CO WOKOŁO

    Jeśli jakieś kłopoty przeżywasz
    Jeżeli pieniądze masz - dużo pieniędzy
    Kup butelkę dobrej, dobrej wódki
    I pij aż do dna ... i już, i już

    I JUŻ JEST WESOŁO ...

    Jeśli gdzieś już jesteś z dziewczyną
    Jeżeli jesteś z nią gdzieś - nieważne gdzie
    Zamów jakieś dobre, dobre wino
    Oboje napijcie się, napijcie się ...

    I JUŻ JEST WESOŁO ...

    Nie myślisz o tym co się dzieje wokoło
    Wokoło, wokoło, wokoło ...
    Polewasz, polewasz - i pijesz i pijesz
    I jest Ci, jest Ci wesoło

    --
    Zawsze pod prąd, zawsze inaczej niż nakazują mody i trendy...
  • tradycja1 08.08.03, 06:30
    Moze sie komus uda....
  • zarlaczka 08.08.03, 13:11
    Pewnie tym, którzy nie piją.
  • atob 08.08.03, 15:57
    tradycja1 napisała:

    > Moze sie komus uda....

    :) ja chyba stoje na przegranej pozycji...mam juz plany:)


    --
    Zawsze pod prąd, zawsze inaczej niż nakazują mody i trendy...
  • Gość: olo IP: *.consolidated.net 09.08.03, 03:15
    ...mi sie udaje...juz kilka piatkow.Po prostu nie cierpie pic ,kiedy jestem w
    podlym nastroju na tzw"ponuraka"...bywa ;( pozdr.olo
  • miltonia 09.08.03, 11:08
    Aha. Czlek se mysli, ze humoru mu przybedzie, a tu wprost przeciwnie. Na zly
    nastroj to najlepsze sprzatanie.
  • Gość: Ozzman IP: *.pop.e-wro.net.pl 25.08.03, 20:16
    Piątek, poniedziałek.....co za różnica?!?
  • tradycja1 25.08.03, 22:28
    "Wtorek lepszy jest do picia,musisz przeciez miec cos z zycia"
  • Gość: Ozzman IP: *.pop.e-wro.net.pl 27.08.03, 11:40
    Wstałem w środę, wnet o świcie, aby zacząć znowu picie.
    Jeszcze dzisiaj przed południem falszka rumu bardzo schudnie a że jutro znowu ćwiartek trzeba kupić wódki kwarte. Potem piątek i znów wątek - "Nie pij w piatek ,piatek zly jest na poczatek".
  • tradycja1 23.01.04, 04:54
    w karnawale chyba mozna ? To ja poleje :)
  • Gość: kanuk IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 23.01.04, 21:34
    patrz, nawet mi sie reka nie trzesie ?
  • tradycja1 26.01.04, 01:45
    No tak, chlopaki nie rozlewaja :)
  • Gość: kanuk IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 26.01.04, 03:55
    jestemy samochodem. nie gramy na Vitarze . vitara grand to jak fortepiano. na
    trzy pedaly. reczna robota, manual. o, mam kierowce. dla mnie drink polsko -
    wloski : luksusowa z wytrawnym martini, w takimz kieliszku, z oliwka Queen
    size , wstrzasniety ale nie poruszony. jest zimka?
  • tradycja1 26.01.04, 06:11
    Podaje do V6, V0 Canadian Whiskey.
  • Gość: kanuk IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 27.01.04, 05:20
    V8 tez zdrowy, ale juz bez tej whisky. z luksusowa co najwyzej (stoi :) w
    hierarchii.
  • tradycja1 27.01.04, 06:08
    V8 nie lubie...
    A moze tak koniaczek, tez zdrowy...
    V.O.
    V.S.O.
    V.S.O.P.
  • Gość: kanuk IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 27.01.04, 14:08
    koniaczek zawsze . to tak bardziej jak lek? jeszcze chyba nie ustalono,czemu
    koniak tak podniesc moze, kiedy inne alkohole usiasc kaza ?
  • tradycja1 30.01.04, 02:17
    No to prawy do lewego, lewy do prawego.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.