brak apetytu u psa... Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • 20 sierpnia u naszego psa(seter gordon 10 letni) był weterynarz,dostała lek
    na robaki Drontal Plus...po trezch dniach od zażycia,pies przestał mieć
    apetyt,jest smutny...czy może to być spowodowane tym lekiem??????Będę
    wdzięczna za odpowiedź...
    • Owszem czasami takie środki podrażniają przewód pokarmowy choć z
      przeciwskazaniach drontalu nie ma o tym informacji. Ale napewno nie był by
      przyczyną niejedzenia tak długo i po takim czasie. A jak wyglądał kał psiaka po
      odrobaczeniu??? Czy widać w nim było pasożyty? Czy psiak nadal nie je???
      Koniecznie wybierz się z psiakiem na badania do tego samego weterynarza.
      Osłabienie Twojego spaika wcale nie musi mieć nic wspólnego z odrobaczaniem.
      Pozdrawiam i 3mam kciuki aby wszystko wróciło do normy - ava
      • Dziekuję bardzo za odpowiedź,wszystko wróciło do normy,pies dostał Ranigast,pół
        tabletki rano i pół wieczorem i zaczął jeść.Jest to sunia po przejściach,gdyż w
        wieku 2 lat miała operację bo wykryto u niej nowotwór wątroby,jednocześnie
        wycięto jej śledzionę i narządy płciowe.Miała tez problemy z beztlenowcami w
        przewodzie pokarmowym-to było okropne...strasznie to przechodziła...
        Ale teraz jest już wporzadku,jeść też już zaczęła,więc pewnie to brzuszek ją
        bolał.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
        --
        tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;70;1;1/c/68/t/62/s/70/k/754a/weight.png
    • Powiedz o tym jego lekarzowi weterynarji i niech zmieni lak i więcej go nie
      podaje a co do psa i pierwszej dawki szybko minie.
      pozdrawiam
      Ida
    • Pozdrawiam wszystkich seteziarzy -czerwono-biała Belfastowa

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.