Dodaj do ulubionych

Ostrzegam przed pralnią Interkol

IP: *.bielsko.dialog.net.pl 08.07.10, 14:16
Ostrzegam wszystkich aby unikali parlni Interkol mieszczącej sie na
ul. 11 listopada 63. Oddalam tam do czyszczenia kurtkę i niestety
zostala ona kompletnie zniszczona. Co więcej, wlaściciele nie
poczuwaja sie do odpowiedzialności a ich odpowiedź na zlozona przeze
mnie reklamację byla delikatnie mowiąc chamska i bezczelna.
Cóż, sprawa znajdzie swój final w sadzie. Ale póki co ostrzegam
wszystkich, żeby wybierali inna pralnie a jest ich w mieście sporo,
bo szkoda straconych nerwow i pieniędzy.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Interkol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 08:24
    Oczekujemy sprawy w sądzie , w przypadku wygranej przez nas sprawy wytoczymy
    Pani proces o zniesławienie i odszkodowanie
    Zarząd Interkol
  • Gość: była klientka IP: 91.200.36.* 21.07.10, 09:53
    Ja z kolei ostrzegam przed Pralnia Ekologiczna na Łukowej. Jakis
    czas temu oddałam tam do czyszczenia zasłonę, która została
    uszkodzona (dziury i plamy). Po złozeniu reklamacji otrzymałam
    odpowiedź od rzeczoznawcy, że powodem uszkodzeń może być przypalenie
    papierosem. U nas w domu nikt nie pali papierosów, a poza tym trudno
    byłody przypalić papierosem zasłonę wiszącą w drzwiach. Mogę sądzić,
    że stało się to właśnie w tej pralni. Odradzam korzystanie z ich
    usług, bo są niesolidni. Jeśli stwierdzono uszkodzenia to przy
    odbiorze powinnam o tym zostać poinformowana i powinna zostać
    dołączona informacja pisemna na tej rzeczy. Niestety zatajono to i
    dopiero w domu zauważyłam uszkodzenia.
  • Gość: Kędzierski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 15:17
    Niniejszym informuję ,iż sprawa zostaje z ramienia Interkol Sp Zoo skierowana na
    drogę sądową o próbę wyłudzenia zgodnie z art 286 kk. Kurtka skórzana o dużym
    stopniu zniszczenia trafia do regeneracji, klient jest informowany co można
    uzyskać a co nie, nie ma możliwości by zregenerować do zera uszkodzenia
    mechaniczne. Sprawa w sądzie konsumenckim jest na etapie polubownym do którego
    Ta Pani dąży a z drugiej strony próbuje wymusić na siłę pieniądze jej
    nienależne. Na dziś jest doskonałym przykładem szkoleniowym dla Naszych
    partnerów jak klienci próbują wyciągać pieniądze z firm. Na bieżąco będziemy
    informować Państwa na temat obydwóch postępowań sądowych. Z wyrazami szacunku
    Interkol Bielsko-Biała Mirosław Kędzierski tel 668040323
  • Gość: MysioPysio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.07.10, 15:24

    Żądanie odszkodowania lub zadośćuczynienia nigdy nie jest wyłudzeniem. Proponuję
    zatrudnić jednak jakiegoś prawnika i nie kompromitować się.
  • Gość: Jakub IP: *.toya.net.pl 23.07.10, 00:32
    Szanowny Panie!
    Zapewniam Pana że jest możliwa i taka sytuacja, w której klient wprowadza
    przedsiębiorcę w błąd i doprowadza do niekorzystnego rozporządzenia w
    postaci wykonania jakiejś usługi, a następnie składając niezasadne
    zastrzeżenia co do jakości wykonania usługi odmawia zapłaty i kieruje
    jeszcze dodatkowe roszczenia. Wszystko zależy przecież od zamiaru z jakim
    działał klient. Trochę pokory proponuję i zastanowienia zanim następnym
    razem coś Pan napisze o kompromitowaniu się, bo jak sądzę jest Pan
    wyśmienitym jurystą. Zapewniam Pana, że wiele rzeczy jest możliwych, o
    których jeszcze Pan nie wie.
    Z poważaniem,
    Jakub Dobra Rada.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.