Dodaj do ulubionych

ostrzeżenie przed zakupem mebli w salonie AGATA !!

05.05.11, 19:54
Tydzień temu w nowym salonie Agaty w Bielsku zakupiłem 6 krzeseł (199 zł za szt.) i akurat towar był dostępny na magazynie więc strasznie mnie to ucieszyło, odebrałem paczki i wziąłem się w domu za skręcanie, no i zaczęły się problemy. Z 6 krzeseł udało się skręcić tylko 3 !!!!!!!!!! W paczkach brakowało elementów do 2 krzeseł, do tego zachlapane farbą było parę elementów, a do tego wszystkiego pęknięte było jedne oparcie i noga .......DRAMAT !!!! W dziale reklamacji porobili zdjęcia i nawet nie umieli się określić kiedy dostanę nowe krzesła !!! Ludzi do reklamacji jest tam cała masa, więc usłyszałem jeszcze parę różnych absurdalnych historii.
Razem z krzesłami zamówiłem równocześnie jeszcze parę rzeczy, na które muszę czekać 4 tygodnie i strach pomyśleć jak wszystko trzeba będzie znowu reklamować.
OSTRZEGAM WSZYSTKICH !!! NIE NABIERZCIE SIĘ TAK JAK JA I WIELU INNYCH NA MARKĘ JAKĄ JEST agata !!!
( można sobie trochę też na forum łódzkim poczytać o łódzkiej agacie )

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW W INNYCH SALONACH MEBLOWYCH.
Edytor zaawansowany
  • Gość: zen IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.05.11, 22:10
    hehehe może się zdarzyć każdemu -)
    10 lat temu w starej lokalzicji Agaty kupowaliśmy szafę 3drzwiową - koszt wtedy ponad 2500.
    Przwiozłem ją w dwóch ratach do domu / by przyoszczędzić na transporcie ..........i pół dnia składałem........i nic.
    Po dwóch telefonach i mega zapewnieniach kierownika , że to Ja jestem w błędzie przyjechał specjalista z Agaty.
    hmmmm po godzinie stwierdził z smutkiem , że mam 3/4 szafy objętościowo a jakościowo - może by uskładał 1/5.
    Popierdykanie wszystko.
    Przywiózł...........daewoo tico......resztę w 4 turach!!!


  • Gość: marcin IP: *.152.148.73.dsl.dynamic.eranet.pl 05.05.11, 22:19
    allegro.pl/komplet-eleganckich-krzesel-6-sztuk-i1587796472.html
  • Gość: xxx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.11, 14:42
    Dokładnie. Mnie śmieszą ludzie, którzy myślą , że te meble z Agaty to 1 klasa. Śmiech.. Wszyscy mają podwykonawców. Mało u nas lokalnych firma zajmujących się meblami ? Jest dosłownie o połowę taniej. Przykład kuchnia. W Agacie taka jaka podobała się mojej żonie , po wycenie kosztowała 14tyś !!. Identyczną Panowie z Kalwarii zrobili mi za 7tyś ;) szkoda przepłacać..
  • 18.08.11, 14:34
    Witam, Ja również przestrzegam przed kupnem w salonie agata meble w bielsku-białej !!! Na początku lipca zakupiłam a w zasadzie zamówiłam w tym salonie sypialnie , która miała być dostarczona max. do 6 tygodni, jak napisali w umowie do 32 tygodnia kalendarzowego !!! Oczywiście mebli nie ma do dnia dzisiejszego i to podobno przez święto 15.08.2011, tylko 32 tydzień kalendarzowy kończył się 14.08.2011. A po przeczytanych opiniach na temat tego salonu to strach pomyśleć co mi przyślą. Gorąco odradzam :///
  • Gość: Klient IP: *.home.aster.pl 06.06.11, 17:58
    Warszawa Targówek: Obsługa fantastyczna do momentu złożenia zamówienia!Kupiłam meble za 7 tys. zł. z informacją o dowozie gratis. Po wpłacie pieniędzy okazuje się, że pracownik kłamał, a całe kierownictwo ma Cię Kliencie w poważaniu! Sprzedawca wciska kit Klientowi, ten zostawia pieniądze i interes się kręci! Bardzo przykre sytuacje :-( Zastanówcie się Państwo dobrze, czy chcecie mieć niemiłe doświadczenia:-(
  • Gość: Marcin IP: *.adsl.inetia.pl 14.04.15, 16:41
    Witam zakupiłem w Agata meble Bielsko-Biała Krzesła towar od samego początku był wadliwy tzn.po miesiącu krzesła zaczęły skrzypieć co jest bardzo dziwne gdyż były zaledwie używane kilka razy oraz jeno z krzeseł jest niższe co zauważyłem niedawno jedno z krzeseł jest przebarwione,krzesła bardzo skrzypią co jest absurdalne w odpowiedzi reklamacji dostałem
    W nawiązaniu do poniższego informujemy, że nie możemy uznać tego zgłoszenia i jesteśmy zmuszeni odrzucić je w całości jako niezasadne. Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176, z późn. zm.) „Art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.”
  • 15.04.15, 14:37
    Z tego co mi wiadomo to każdą reklamacje rozpatruje producent danych mebli, może warto skontaktować się ze sklepem czy sprzedawcą i poprosić ich o pomoc. Mi się kiedyś tak udało załatwić sprawę. Sprzedawca skontaktował się z producentem i poprosił o ponowne rozpatrzenie i udało się! Mój stół został wymieniony na nowy, tym razem bez żadnych wad. Każdemu z salonów zależy na dobru klienta także warto spróbować i podejść ich z tej strony? :)
  • Gość: Dolar777 IP: *.chojnet.pl 28.04.15, 14:51
    Witam. Powie mi ktos czy spotkał sie z podobna sytuacja. MIanowicie kupilem narożnik i dostarczyła mi go do domu firma transportowa współpracująca z salonem, problem tkwi w tym że dotarło w innym kolorze, bede to reklamował, ale powiedziano mi rownież ze do okresu reklamacji moge korzystać z naroznika który mi dostarczono. Pytanie moje czy poprzez korzystanie z tego naroznika jestem narażony na jakas dodatkowa opłate ?
  • 29.04.15, 14:56
    Dolar777, ja na Twoim miejscu skontaktowałbym się z salonem w tej sprawie, żeby uniknąć nieprzyjemności. W szczególności, że wiesz ktoś Ci źle doradzi na forum, a potem będziesz miał problemy.
  • Gość: janka IP: *.092.217.pools.vodafone-ip.de 04.05.15, 13:26
    Myślę, że spokojnie możesz korzystać z narożnika. Ja reklamowałam wersalkę co prawda z innego powodu, ale korzystałam z niej do rozpatrzenia reklamacji, pozytywnej zresztą i wszystko zakończyło się happy endem.
  • Gość: jankes IP: *.szczecin.mm.pl 06.08.15, 18:02
    Reklamacja w Agata Meble szczecin to parodia: ja musiałem czekać 7 tyg. na narożnik - okazało się że obszyli złą nicią- albo po prostu wypchnęli co mieli. Na reklamację - odpowiedz czekałem 5tyg. aby się dowiedzieć że narożnik będzie gotowy za następne 6tyg. Panie w dziale reklamacji nie interesują się reklamacją aż do momentu gdy zadzwonię i i spytam się jak idą sprawy, po czym przeważnie jest wciskanie co popadnie aby usłyszeć ostatnie słowa -- zadzwonimy jutro do Pana, ale nie dzwonią. Więc za dwa dni ja oddzwaniam i tak minęło 5 tyg reklamacji. Tak jak już osoby pisały Agata Meble sprzedaje, ale reklamacje odpycha od siebie jak najdalej. Odradzam zakupy w tym sklepie, ja już miałem nauczkę i ani ja ani moi znajomi nic już tam nie kupimy.
  • 30.08.15, 21:27
    To faktycznie słaba sprawa, ale wydaje mi się że takie przypadki nie zdarzają się często z tego co wiem to moja koleżanka nie miała żadnych problemów z reklamacją w agacie.
  • 12.05.15, 09:55
    Tak z własnego doświadczenia to powiem Ci, że nie wierzę w to co piszesz :) ja z tym salonem mam naprawdę same miłe wspomnienia, a nawet nie tylko wspomnienia bo ciągle meble mam w domu :) :) Jak dla mnie to obecnie najlepszy salon na polskim rynku meblarskim
  • Gość: zawiedziona IP: *.dynamic.mm.pl 15.05.15, 08:13
    no coz Agata ma zbyt duzo reklamacji!! i z tad rozpatruja negatywnie!!mam to samo z sofa,powiedziano mi ze kulkuje sie,poniewaz siedze na niej albo leze wiec pytam dlaczego ,nie powiedziano mi,ze mam tylko na nia patrzec!!!!!glupie? ale prawdziwe,ma kilka miesiecy i tylko nadaje sie na smietnik.to byla ostatnia rzecz,ktora kupilam w AGACIE RYBNIK!!!!
  • 20.05.15, 22:25
    Hmm... Naprawdę STĄD to wiesz? :) Nie wiem, w sumie to jest na pewno tak jak z komentarzami na allegro. Jak ktos ma 10 tyś pozytywnych i 30 negatywnych to i tak jest przecież w porządku i śmiało można kupować. No nie? ;)
  • Gość: sylwia IP: *.ennet.pl 05.01.16, 10:59
    JA również ostrzegam przed zakupami w agata meble w Lublinie. Sofa, którą, zakupiłam po 3 dniach siedzenia na niej zaczęła się rozpadać. Pianka z jednej strony się wgniotła, materiał dziwnie się rozchodzi i zauważyłam na nim plamy, po tygodniu wygląd i stan tragiczny. Gdy zadzwoniłam z reklamacją obsługa była wręcz bezczelna, pani powiedziała,że w dziurę, jaka powstała mogę sobie podłożyć pod głowę poduszkę, a plamy na materiale to przecież nic takiego. Zabrali łóżko po kilku tygodniach telefonowania do naprawy. Zastanawiam się co to będzie za naprawa czy dostanę poduszkę gratis w miejsce dziury i narzutę żeby przykryć ten kiepski materiał, bo o zwrocie gotówki nie ma mowy, a koszt kanapy to 1000 zł więc wcale nie tanio. Odradzam stanowczo zakupy w tym salonie!!!
  • 21.01.16, 23:34
    Cóż niestety dopisuję się do wątku, kupiłem w rzeczonym salonie stół ERYK, po miesiącu zaczęły pękać deseczki do których przymocowane są nogi. Zgłosiłem reklamację przez internet, wykonałem zdjęcia wysłaem je ...i dowiedziałem się że przykręciłem nogi za mocno - odmowa. Nikt nawet tego nie obejrzał dokładnie...Tyle komentarza i to był mój ostatni zakup w tym sklepie. Bardzo odradzam, chyba że ktoś wie że nie będzie korzystać z serwisu reklamacyjnego tylko gdy wystąpi uszkodzenie to wyrzuci mebel...
  • Gość: ossa IP: 213.241.93.* 29.10.16, 17:25
    Może wybrałaś takiej jakości materiał... Agata nie produkuje mebli , to nie oni obijają sofy materiałem. Ja kupiłam u nich i narożnik i sofę i wszystko jest ok. Z tego co słyszałam z reklamacjami nie ma większych problemów.
  • 22.09.15, 08:41
    kupiłam w Agacie 5 mebli, szafa nie do złożenia z powodu braku części (czekałam 6 tygodni na dowiezienie), łóżko bez jednej części ale dało się złożyć by na nim spać, szafka nocna i fotel (bezproblemowe bo sporadycznie używane) ale za to narożnik 2 razy reklamowany z powodu zamontowania nieodpowiedniego mechanizmu w jednym z zagłówków i -wisienka na torcie - pod częścią do spania złamała się deska z.... paździerza....jakość made in china...nie mam sił do Agaty i więcej u nich nic nie kupię.
  • Gość: GOŚĆ IP: *.free.aero2.net.pl 07.10.15, 14:06
    W sierpniu zakupilam komplet skorzany z Bydgoskich Mebli. Zaraz po dostarczeniu tych mebli okazało się, iz maja wiele wad, tragicznie odszyte, podlokietniki nierówne, odstające...... Zareklamowalam z tytułu rękojmi, czekam na odpowiedź jeszcze 7 dni. Jeżeli dostane odmowę, mój prawnik juz czeka! Nigdy więcej Agaty! Za tę cenę kupie w Kler.....
  • 14.08.16, 08:08
    Witam i Udało się Pani załatwić wszystko pozytywnie
  • 16.03.16, 15:01
    Miałam sytuację w Agacie meble w Bielsku-Białej. Przywieźli mi narożnik uszkodzony. Ekipa nie wniosła go tylko zostawiła przed domem. Po rozpakowaniu okazało się, że oparcie jest wyłamane. Kazano mi wrócić do sklepu i złożyć reklamację i czekać na jej rozpatrzenie. Kanapa była nowa, nie zdążyłam na niej usiąść a już zareklamowałam coś co sama nie uszkodziłam tylko co zostało uszkodzone na MAGAZYNIE!! W biurze reklamacji w Bielsku- Białej zostałam potraktowana jak krętacz i oszust i usłyszałam "Proszę Pani podpisała Pani odbiór zapakowanych mebli co się z nimi działo później jest sprawą wątpliwą." Więc na wymianę od ręki uszkodzonego mebla nie miałam co liczyć. To jak bardzo w Bielsku w Agacie mają klienta za NIC, nie zdarza się chyba nigdzie.
  • Gość: poko.loko IP: *.leon.com.pl 29.03.16, 14:26
    a ja mus powiedziec ze w rybniku kupilem 6 krzesel za 399 pln sztuka. gdzies tak w styczniu. oczywiscie czekalismy nieco zanim je dostarczyli ale niech tam. dostarczyli wreszcie te 6 krzesel. 3 z nich okazaly sie wadliwe. zglosilismy reklamacje. po dwoch miesiacach przyszly "brakujace" krzesla. no niestety te co przyszly znowu nie byly w I gatunku wiec kompletu krzesel dalej nie mam. przypomne raz jeszcze zamowilem i zaplacilem za 6 sztuk krzesel - dobrych, nieuszkodzonych, w I gatunku. do tej pory nie mam kompletu. na odchodnym serwisany a agata meble stwierdzil ze "z takim nastawieniem to my tych krzesel mozemy szybko nie miec". no coz, jaki sklep takie serwisanty.... :)
  • Gość: Moni IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.03.17, 18:49
    Ja niestety miałam taki sam przypadek w Agacie w Lublinie . Kupiłam stół i przywiozłam go do domu , po rozpakowaniu okazało się że jest wyszczerbiona wkładka .. powiedziano mi że na magazynie podpisałam odbiór więc pewnie uszkodziłam sama ,ale nikt mi nie powiedział że mam rozpakować paczki i wszystko przejrzeć w magazynie... mam teraz zajebisty stół z wyszczerbionym rogiem za bagatela 1600 zł ręce opadają , ponadto zakupiłam krzesła 215 zł za sztukę , po tygodniu wygniotła się gąbka na siedziskach reklamację zgłosiłam dostałam odpowiedź że nie widać żadnych zmian więc reklamacja jest bezzasadna ... Agata wyszła mi bokiem miałam zakupić jeszcze narożnik ale sobie odpuściłam bo aż się boję jak by mogło być coś nie tak ...zawzięłam się i nie zostawię tego tak ...
  • Gość: klient.raz IP: *.dynamic.chello.pl 30.03.16, 19:15
    Ostrzegam przed zakupem mebli w Agata Rybnik , przywieźli mi sofę i nie wnieśli do mieszkania bo było za wąskie wejście , zabrali sofę z powrotem , kiedy udałam sie do sklepu po zwrot pieniędzy okazało sie , że sofa jest uszkodzona i to Ja za te uszkodzenia odpowiadam ...nie dostałam zwrotu pieniędzy , nie dostałam tez żadnego pisma dlaczego nie zwrócą mi pieniędzy. Zapropnowali jedynie nowy towar albo bon do zakupu w salonach Agata. Był to mój pierwszy zakup w Agacie i ostatni. OSTRZEGAM !!! NIE ZRÓBCIE TAKIEGO GŁUPSTWA JAK JA. Miesiąc temu zakupiłam skórzaną rogówke jeszcze wieksze gabaryty jak ta sofa z Agaty , nie dośc, że została wniesiona , to jeszcze w prezencie dostałam preparat do czysczenia skóry. POLECAM SALON W CIESZYNIE NA KATOWICKIEJ MIŁA OBSŁUGA I UCZCIWI DOSTAWCY.
  • Gość: gość` IP: *.icpnet.pl 06.04.16, 17:50
    NIE POLECAM. Kupiłam sofę w styczniu. Po ponad miesiącu przyjechała inna niż zamówiłam. Złożyłam reklamację, kolejna przyjechała niekompletna (samo siedzisko bez oparć) i wnoszona bez folii przez klatkę schodową. Od tego czasu kiedy nie przyjęłam wybrakowanego mebla nie odpisują na emaile. Rozważam wystąpienie z roszczeniem odszkodowawczym, bo od kilku miesięcy próbuję się porozumieć, ale jestem ignorowana. Najgorszy sklep z jakim miałam do czynienia. Podejście do klienta poniżej krytyki. Może jest nas więcej?
  • 13.04.16, 10:37
    Ostrzegam przed zakupem mebli w AGATA MEBLE w Łodzi!!!
    W marcu 2016 r.kupiłem 5 krzeseł do samodzielnego montażu za łączną wartość ponad tysiąc złotych. W jednym z nich niestety był uszkodzony (pęknięty wzdłuż) 1 nieduży element, wart może z 10 zł, ale bez którego nie da się złożyć krzesła. Specjalista ds.reklamacji Pani Kinga M.odpisała że zgłaszana wada jest uszkodzeniem mechanicznym w związku z czym reklamacja zostaje odrzucona.
    Tymczasem gołym okiem, bardzo wyraźnie widać, że pęknięcie musiało nastąpić przed fazą malowania elementu, a więc w procesie produkcji. Po obejrzeniu tego elementu każdy to widzi, ale nie Pani specjalistka od reklamacji w Łodzi:-)
    Zastanawia mnie czy to tylko nieudolność i brak profesjonalizmu tych pracowników (załatwianie reklamacji na zasadzie odpisywania "kopiuj-wklej"), czy też świadoma, odgórna polityka Firmy. Oczywiście nie poddaję się, bo wiem że mam rację i z dyletanctwem oraz próbami oszustwa trzeba walczyć. Ale przestrzegam, to nie jest uczciwy sklep.
  • Gość: Paweł IP: *.centertel.pl 02.05.16, 12:56
    Nigdy nie kupujcie w agata meble oszuści jakich świat nie widział
  • 24.05.16, 11:34
    Witam,

    Jaki problem wystąpił przy Pana zamówieniu? W razie pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt mailowy pod adresem agatameble@agatameble.pl

    pozdrawiam
    eRzecznik Salony Agata
  • Gość: paula IP: *.231.14.205.koba.pl 01.09.16, 15:47
    Hmmm, kupiliśmy u nich kuchnię (meble modułowe), duży narożnik, meble do pokoju córki i nikt mnie nie oszukałam, wszystko odbyło się zgodnie z planem i naszym oczekiwaniem. To nie wiem jak tak można uogólniać...
  • Gość: Adw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.09.16, 20:36
    dzięki za radę. Nie pojadę do nich
  • Gość: mariolka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.09.16, 16:22
    No trochę mam zakupiliśmy u nich, ale nie mamy na co narzekać. Wszystko łacznie z łóżkiem sypialnianym przyszło w idealnym stanie takim jakiego oczekiwaliśmy
  • Gość: typka IP: 213.241.93.* 29.09.16, 22:50
    Są tutaj opisane takie sytuacje, że aż nie chce się wierzyć. Nigdy nie miałam problemów z tym salonem, meble ok, obsługa też.
  • 15.10.16, 11:31
    Ostrzegam NIE KUPUJCIE mebli w Salonach AGATA szczególnie w Bielsku Białej .
    Niestety dałem się nabrać na mile uśmiechy i kłamstwa. Nowa aukcja Reklamowa nie jest odzwierciedleniem prawdziwych zamiarów Firmy. AGATA która sprzedaje meble jakościowo marne nie biorąc żadnej odpowiedzialności za nie.
    Dokładny opis moich zdarzeń nastąpi wkrótce cdn...
  • 19.10.16, 18:37
    mjr48 napisał(a):

    > Ostrzegam NIE KUPUJCIE mebli w Salonach AGATA szczególnie w Bielsku
    > Białej .

    > Niestety dałem się nabrać na mile uśmiechy i kłamstwa. Nowa aukcja
    > Reklamowa nie jest odzwierciedleniem prawdziwych zamiarów Firmy.
    > AGATA która sprzedaje meble jakościowo marne tandetne nie biorąc żadnej
    > odpowiedzialności za ich wykonanie, np w miesiącu Czerwcu 2016 kupilem duza kuchnie i proszę sobie wyobrazić ze do dnia dzisiejszego Kuchnia nie jest skończona brak części, czekanie na nieudolnych dostawców opieszale załatwianie ewidentnych tematów odstrasza przed powierzeniem swoich pieniędzy. Salon Agata zupełnie nie dba o swoich klijentow pomimo plusów w niektórych dziedzinach w całości Zagadnień postępuje poniżej przeciętnej Jakości Sumienności i Punktualności z swoich zobowiązań.
    Mozę jest to spowodowane brakiem odpowiedniej Konkurencji ?
    Kończąc powiem kto chce mieć spokój i być szanowany lepiej Jak zobaczy się napis Solon AGATA odwrócić się na piecie i odejść spokojnie. !!!

  • Gość: Ania IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 22.10.16, 09:54
    Dla równowagi mogę podać swoj przyklad doświadczeń z salonem mebli Agata i zlego słowa nie mogę powiedzieć. Meblowalam tam dom i mieszkanie w ciągu ostatnich 4 lat. Na ogol meble byly dostarczane w terminie. Kanapa dotarla w innym kolorze niz zamowilam, złożyłam reklamację, na nową czekalam kolejne kilka tygodni ale zostala wymieniona. W kuchni panowie w czasie montażu uszkodzili fronty, zostały wymienione na nowe- wszystkie, ponieważ byl klopot z dopasowaniem koloru dwoch sztuk. Trochę to trwalo ale kazdy problem zostal rozpatrzony i rozwiązany. Troszkę cierpliwosci i zrozumienia dla innych ludzi, czasem terminów się nie przeskoczy ale dobra wola z dwóch stron procentuje. Bądźmy dla siebie życzliwi!!!
  • 22.10.16, 11:12
    Pani Aniu kto jest dla kogo nie można popierać i usprawiedliwiać niefachowości , opieszałości stwierdzając całkiem delikatnie a dzisiejsze Reklamy w TV nie pomogą to tylko zasłona dymna .....................
  • Gość: alicja IP: *.231.4.222.koba.pl 23.10.16, 14:44
    To może i ja wtrącę swoje trzy grosze i przypomnę, ze Agata Mebli nie produkuje , za opieszałość i złą jakość są odpowiedzialni producenci z którymi agata ma podpisaną umowę.
  • 24.10.16, 23:12
    Cos nie tak Agata SA zarabia mnóstwo pieniędzy na towarze który sprzedaje i udaje ze bierze odpowiedzialności za sprzedawany towar.Gdzie Kontrola jakościowa towarów które sa w Salonie...............
  • Gość: alicja IP: *.231.4.222.koba.pl 05.11.16, 18:06
    Agata SA już nie istnieje jak coś...teraz jest Agata i duzo się zmieniło na korzyść klientów, ale o kontroli w salonie nie słyszałam...
  • 25.11.16, 07:00
    Sprzedają Buble meble które są dostarczane nie wyglądają tak jak w Salonie
  • Gość: malgosz IP: *.dynamic.mm.pl 16.01.17, 15:11
    Sprzedają meble znanych i cienionych producentów, przecież Agata nie produkuje mebli tylko je sprzedaje...
  • Gość: kamanka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.16, 11:32
    Przecież kupujemy meble nie z salonu, tylko czekamy po to , żeby producent mógł te meble dla nas przygotować... Agata nie robi tych mebli u siebie na miejscu :) Na prawdę kupiłam tam nie jeden mebel i nie miałam żadnych zastrzeżeń.
  • 25.11.16, 07:05
    Agata nie bierze żadnej odpowiedzialności za produkt który sprzedają i zamiast stanąć po stronie klienta dzięki któremu żyje broni producentów BUBLI np Bydgoska Fabryka Mebli zapraszam do mnie żeby zobaczyć .................
  • Gość: kamanka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.16, 12:10
    Przykro mi jeśli rzeczywiście miałeś jakieś nieprzyjemności. Ja na prawdę nie mam im nic do zarzucenia.
  • Gość: kinga IP: *.fiberway.pl 30.11.16, 13:12
    Według salonu Agata meble dostarczenie do klienta połamanych elementów mebli nie stanowi podstawy do reklamacji. Na pytanie co w takim razie reklamacji podlega odpowiedzi nie otrzymałam. Zdecydowanie odradzam zakupy w Agata meble.
  • Gość: kamanka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.16, 13:55
    Co w meblach miałaś uszkodzone?
  • 28.11.16, 22:56
    Z krzesłami to chyba naprawdę jakiś pech panuje w Agacie. Zakupiłem 26-11-2016 cztery krzesła biurowe w salonie Agata w Bielsko-Biała ( cena 2150zł). Po okresie oczekiwania odebrałem cztery krzesła . Okazało się po zmontowaniu ( w domu ) ,że jedno krzesło jest niezgodne z zamówieniem ( do zwrotu) , dwa są uszkodzone a czwarte poprzez niedokładne wykonanie nie da się poskręcać. W efekcie już w sobotę 26-11-2016 ( w dniu zakupu) pojawiłem się z towarem w salonie gdzie wyjaśniono mi ,że na uszkodzone dwa krzesła wystawione zostanie zgłoszenie reklamacyjne ( uważam ,że towar powinien być wymieniony na wolny od wad) , krzesło sprowadzone i wydane błędnie zostało wymienione na prawidłowe ale z ekspozycji natomiast krzesło (które odebrałem dzisiaj 28-11-2016) którego nie da się skręcić pracownik odwiezie w dniu jutrzejszym do wymiany ( ja już nie mam ani siły ani ochoty na osobisty kontakt z tą firmą ). Reasumując , 100% towaru zostało przekazane do sprzedaży w stanie wadliwym lub niezgodnym z zamówieniem, w celu obsługi zakupu i reklamacji odbyłem cztery wizyty w salonie. Jest to sytuacja naganna , niedopuszczalna w szanującej się sieci sprzedaży i powinna zaniepokoić kadrę zarządzającą.
  • Gość: alka IP: *.231.1.142.koba.pl 07.12.16, 18:38
    Powie nieś złożyć reklamację do producenta..Cóż ta aga winna...
  • Gość: Beti IP: *.centertel.pl 15.12.16, 17:53
    Witam ja kupiłam meble Agata Kraków , kuchnię wraz z sprzętem AGD i krzesła. Meble przywiezione zostały z opóźnieniem nie terminowo ponieważ brakowało zlewozmywak,zgodziłam się dopłacić by nie czekać dłużej bo jak mieszkać bez mebli w kuchni,w końcu się doczekalam przyjechały meble,okazało się od razu że lodówka obita i wgniecione oba boki uparł się mąż i nie przyjął lodówki.W następnym dniu przyszli montazysci z firmy okazało się że brakuje frontów ,drzwi do szafek. Zamontowali dopiero następnego dni po czym okazało się że zmywarka nie działa brakuje uchwytu do szafki,mało tego to nie mam czym skręcić 3 szt krzeseł. Zgłosiłam od razu reklamację 21.10.2016 do tej pory nie mam lodówki ,zmywarka nie działa serwis pomimo zapewnien że się zgłoszą nie dotarł,krzesła leżą vw paczkach.Jestem załamana pracownicy działu reklamacji porażka klamcy i kretacze.Po rozmowie z kierowniczą ponad 2 tyg temu zapewniała mnie że do tygodnia będę miała lodówkę i naprawiona zmywarkę, ponieważ nadal nie mam info od nich dzwonię wczoraj a pracownik reklamacji mi mówi że może na święta a najgorszym wypadku po świętach jestem załamana może ktoś coś doradzi mam dość tych oszustów którym dałam zarobić wydalam 20tys ciężko zarobionych pieniędzy
  • 16.12.16, 14:35
    chciałem ostrzec przed zakupami w salonie w Bielsku-Białej gdzie zostałem oszukany.Zamówiłem 2 narożniki i czekałem w wyznaczony terminie narożników nie otrzymałem musiałem jeszcze dodatkowo poczekać 2 tygodnie za czas oczekiwania lecą odsetki karne dla mnie od Agaty ale tych odsetek nie otrzymałem bo stwierdzili ze jeden narożnik był na magazynie i moglem se go odebrać ale wcześniej miałem opłacony transport pomimo złożonych reklamacji pani dyrektor stwierdziła ze mi się nic nie należy czuję sie przez nich oszukany chciałem ostrzec wszystkich przed takim bezprawiem
















  • Gość: kratkka IP: 213.241.93.* 16.12.16, 16:14
    Kupowałam w tym salonie narożnik, sofę i dwa fotele . Czekałam dokładnie tyle czasu ile mi mówiono, czyli ok. 5 tygodni. Termin dostawy zależy chyba od producenta, jednak te meble on produkuje i wysyła dalej.
  • 19.12.16, 11:03
    ale umowę spisujemy z Agatą a nie z producentem it o sklep odpowiada za wszystko
  • Gość: kratkka IP: 213.241.93.* 18.02.17, 18:05
    Jestem z tych osób, które nie sugerują się niczyją opinią. Inaczej chyba nigdzie nie robiłabym zakupów ;)
  • 05.01.17, 09:12
    Ja też jestem na nie. Kupiłem materac za 1500 zł z serii autorskich materacy AGATY. Materac cały się wyleżał już po drugim roku! Tragedia. 1500 zł do kosza. Materac obracaliśmy regularnie na wszystkie strony jak w instrukcji. NIE POLECAM.
  • Gość: malgosz IP: *.dynamic.mm.pl 16.01.17, 15:09
    Ja kupiłam materac Linea, ale nie narzekam, śpi się na nim super. Materac dostosowuje się do kształtu ciała, wstaję wypoczęta, bez bólu kręgosłupa. Dla mnie jest bardzo dobrze wykonany, jakościowo i estetycznie
  • 15.03.17, 11:18
    Zakupiłem 5 szt segmentów mebli w sumie dziewięć paczek. Każda z paczek była niekompletna, do tego trzech mebli nie dało się złożyć, źle wywiercone otwory np. w drzwiczkach otwory na zawiasy wywiercone po przeciwnych stronach, paranoja!!!!!. Od zapłaty za meble minęło już 40 dni. Reklamacja niezałatwiona. Nikt nie odpowiada na maile, ale właściciel ma kasę i może leżeć pod palmami. Nigdy więcej i ostrzegam innych. Kupa oszustów.........
  • Gość: milka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.17, 19:02
    Witam, ja kupiłam narożnik w salonie w Gdańsku . Po 3 tygodniach oczekiwania otrzymałam towar ale każdy element w innym kolorze, w salonie nie potrafili powiedzieć jak to się stało i kto zawinił magazyn czy producent. Po kolejnych 2 tygodniach przyjechał serwis producenta wymienić elementy- pozostawiając po sobie rozbitą doniczkę, i porysowane panele podłogowe :(. p.s. w dniu wymiany dzwoniłam ( z ciekawości) do Agaty czy coś wiedzą na temat reklamacji ale usłyszałam że wciąż czekają na odpowiedź....hahaha masakra. Pozdrawiam
  • Gość: anna IP: *.ennet.pl 25.04.17, 14:52
    Ja kupiłam 2 hokery. Przysłali mi nie ten kolor, potem problem, bo nie chciałam płacić za zwrot, który nie wynikł z mojej winy. Kontaktu z nimi nie ma żadnego. Pieniędzy nie zwracają (czekam już trzy tygodnie). Dzwonię do nich, a oni tylko obiecują, że jutro będzie wszystko rozpatrzone. Tragedia. Nie kupujcie nic w tym sklepie!!!!!!!
  • Gość: graz IP: *.176-107-172.citysat.com.pl 02.05.17, 07:55
    Klient reklamujacy towar w Agacie jest z gory na przegranej.Ludzie zatrudnieni w dziale reklamacji to specjalisci od ich odrzucania.Glowne powody nie uznania skarg to uszkodzenia mechaniczne z winy klienta bo sam sobie przewiozl towar do domu.Kupilam krzesla ,na ktore czekalam 3 tygodne.Byly one pakowane po 2 wlozone jedno w drugie bez zabezpieczen bolcow pod krzeslami/przyczyna porysowania siedziska/i nie ofoliowane.Wydano mi je w wielkim pudle,ktore nie bylo oryginalnym opakowaniem i ktore absolutnie w zaden sposob nie zabezpieczal siedziska.Nie uznano reklamacji bo przewiozlam krzesla bez pudel.A to,ze nie byly one zabezpieczone w nich nie dociera do SPECJALISTKI.Klient moze stracic sprzedawca nie.Stracili klienta.Nic juz tam nie kupie.Nie dbaja o klienta i robia z niego przyglupa.Szkoda,ze tak renomowana siec sklepow nie dba o swoja reputacje.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.