Dodaj do ulubionych

re-bud Śwętochłowice(montaż drzwi)

IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.03.08, 12:41
Szukam ludzi z Bielska i okolic,którzy kupili drzwi w firmie re-bud
Świętochłowice.Takich partaczy w życiu nie widziałem.piotrbukowski@op.pl
Edytor zaawansowany
  • Gość: szadok IP: *.domainunused.net 25.03.08, 10:55
    firma re-bud ze świętochłowic założyła mi uszkodzone drzwi.usterkę
    zauważyłem podczas montażu i zwóciłem uwagę monterom.niestety... ta
    firma nie należy do solidnych.pomimo wysylanych faksów,telefonów
    usterki nie naprawiono.
  • Gość: DaFi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.05.08, 07:51
    Ja moje usterki zgłosiłem do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta przy
    Starostwie Powiatowym w Będzinie i czekam na odpowiedz!bo ja im
    1500zł nie daruje!
  • tomo953 21.03.10, 20:40
    Chciałem jeszcze raz wyrazić swoją pozytywna opinię. Na szczęście nie dałem się
    zwieść internetowej propagandzie!
  • ge0rgio 28.03.10, 20:42
    Pod koniec ubiegłego tygodnia odbyła się w moim prywatnym mieszkaniu wymiana
    drzwi na nowe antywłamaniowe HDF, kosztowały prawie 2700zł wraz z montażem, ale
    nie żałuję ani grosza, jestem bardzo zadowolony z zakupu. Drzwi prezentują się
    wspaniale, montaż został wykonany zgodnie z moimi oczekiwaniami.
    Jeszcze parę słów na temat podejścia do klienta, po pierwsze darmowa wizyta
    przedstawiciela, który odpowie na każde nurtujące nas pytanie. Kolejna sprawa to
    miła obsługa (dotyczy się to również monterów). Na koniec chciałem jeszcze
    dodać, że wszystko zostało załatwione bardzo, ale to bardzo szybko. Chyba nic
    więcej nie mam do dodania oprócz tego, że gorąco polecam zakupy w tej firmie
  • Gość: mamija IP: 91.206.64.* 26.07.10, 20:48
    Do geOrgio ty capie piszesz jesteś ich wspólnikiem ja mam tak drzwi
    wprawione że się same otwierają futryna wciągnięta brak zatyczek
    przeczytaj forum jak im dziękuja klijęci takie Re -but to pod
    kluczzamknąć odpisują na reklamacje bzdury ulotki stale do skrzynek
    wkłdają
  • Gość: gryweng IP: *.ver.abpl.pl 03.08.10, 20:30
    Ja niestety znalazlem sie w tej trudnej sytuacji ze kupilem w tej firmie drzwi w
    kwietniu 2010. Niestety okazaly sie poobijane tak samo jak futryna, oczywiscie w
    protokole zostaly opisane wszystkie mechaniczne uszkodzenia, ale ku mojemu
    zdziwieniu reklamacja zostala odrzucona, poniewaz jak napisal gosc ktory zajmuje
    sie reklamacjami firma rebud nie ponosi odpowiedzialnosci za uszkodzenia
    mechaniczne po wydaniu i zaakceptowaniu towaru( usterka zostala zauwaznona
    podczas montazu, towar nie zostal zakaceptowany i przyjety przezemnie).

    Teraz zostaje mi juz tylko zalozyc sprawe w sadzie i tam dochodzic swoich praw.
    Nie moge pozwolic sobie na strate 1500 zl

    jezeli niechcecie zostac oszukani przez firme Rebud to sprawdzajcie dokladnie
    odrazu po przywiezieniu drzwi okna futryny wszystko co chca wam sprzedac, wezcie
    kilku swiadkow jak bedzie trzeba walczyc przed sadem, i nie dajcie sie nabrac na
    piekna gadke przedstawicieli handlowych,


    albo po prostu omijajcie ta firme dalekim lukiem
  • Gość: GG IP: *.adsl.inetia.pl 29.10.10, 19:50
    JAK zkaończyła się ta sprawa wymienili na nowe drzwi
  • mamufinek 25.08.10, 16:16
    Ja czekam już4 miesiące na montaż drzwi wewnętrznych.Ekipa była u
    mnie 4 razy i za każdym razem okazywało się ,że czegoś brakuje-a to
    futryna za szeroka,a to nie ma klamek albo zawiasów do
    przywiezionych drzwi lub jest zły zamek w drzwiach.Jedne drzwi w
    koncu zostały zamontowane,muszę przyznać bardzo ładnie,ale przez
    miesiąc żyliśmy bez klamki w drzwiach łazienkowych.Drugie drzwi
    stoja niezamontowane,bo podobno producent nie dostarczył jeszcze
    zawiasów,czekam 2 miesiące po złożeniu reklamacji i nic(firma Re-bud
    tłumaczy,że Wołomin pada i dostawy nie dochodzą).czy wreszcie
    doczekam sie moich pięknych drzwi?Myślę też o skierowaniu sprawy do
    sądu-wpłaciłam pełną kwotę za zamówienie i co z tego mam???!!!
    Firmę Re-bud podrzucił mi King Doors w Krakowie.Zdecydowanie nie
    polecam.
  • Gość: anina IP: *.chello.pl 30.08.10, 13:52
    macie racje, pozytywy pisza pracownicy,macie problem z firmą walcie
    do Rzecznika Praw Konsumentów a on skieruje pozew do sądu, sprawa z
    góry wygrana, mało bo mało ale już sukcesywnie dostaję kasę za
    wygraną sprawę pozdro
  • Gość: mona IP: *.xdsl.centertel.pl 17.07.11, 17:34
    ciekawe, skad taka pozytywna opinia.....czekam już dwa miesiące na montaż zamówionych drzwi ( miały być do 2 tygodni) i obawiam się, żę dałam sie nabić w butelkę wpłacając zaliczkę !!!!!!
  • wariat85 08.04.10, 20:39
    U mnie montaż przebiegł tak jak należy: szybko bezproblemowo i solidnie. Cena
    również konkurencyjna. Mogę jedynie powiedzieć że polecam w stu %.
  • Gość: kolo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.10, 11:28
    opinia kogoś, kto ma nick na forum jak wariat... a może jesteś jakims sado maso... jesli lubisz bulić za takie gó... jakie ci wprawili...?? u mnie zamontowali totalny szajs do tego krzywo poobdzierane skrzydło i twierdzą że sam sobie to zrobiłem pomimo tego iż zgłaszałem do przedstawiciela cała sytuację w chwili rozpakowania drzwi... i co ty na to...?? <wariacie> a może jesteś tym opisanym na forum pracownikiem, który ma płacone za wpisywanie pozytywów...??
  • Gość: grzela IP: *.zamek.net.pl 04.07.11, 18:27
    Ja też zgłosiłem usterki do Rzeczniczki w Będzinie i odpisała że to dobra wola przedsiębiorcy że uzna reklamację. Beznadzieja. Siedzi tam za nasze pieniądze i nie potrafi wywalczyć wygranej sprawy
  • Gość: jasse IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.04.09, 22:34
    ja osobiście jestem zadowolona z usług firmy Re-Bud. Szybko zamontowano mi
    drzwi, solidnie. Polecam.
  • damian.swietochlowice 26.02.10, 22:27
    Monterzy firmy Re-Bud pomimo, że uprzedzano mnie co do tej firmy okazali się
    bardzo solidni, sam montaż przebiegł niespodziewanie szybko, wymianę okien z
    pewnością również zlecę tej firmie.
  • Gość: wnikliwy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.10, 13:41
    witam widzę że pan o nicku damian.swietochlowice to hiena na forum, trzy razy się wypowiadał na temat firmy re-bud
    za każdym razem pozytyw i za każdym razem inna historia. Możliwe że jest to gość, o którym ktoś już wspominał na
    forum - pracownik firmy, który zamiast zajmować się reklamacjami i obsługa klienta - odbieraniem telefonów wpisuje
    pozytywne komentarze - ciekawe nie?- profilaktyka lepiej pisać robić sobie renomę - żenada!!! wszystko to świadczy o
    firmie - dla przestrogi wkleję tą wypowiedź przy każdym komentarzu wpisanym przez damian.swietochlowice
  • Gość: gigi IP: *.chello.pl 04.03.10, 07:01
    Pomimo ciężkich warunków, a mianowicie ogólnego remontu klatki schodowej,
    fachowcy z Re-budu poradzili sobie idealnie z wymianą moich drzwi
    antywłamaniowych kupionych u nich. Cena konkurencyjna i szybka realizacja
    zamówienia. Polecam
  • rastangel 21.03.10, 20:24
    POLECAM! Nie zawiodłem się, warto zaufać tej firmie, pomimo negatywnych ocen w
    internecie, które wydaje mi się są sprawką konkurencji!
  • Gość: ewa2 IP: *.chello.pl 09.09.09, 11:07
    Ja również dopisuję się do listy! Agata1998@poczta.onet.pl
  • majkeer 19.03.10, 20:49
    Miałem podobną sytuację jakieś 4 miesiące temu. Zauważyłem drobne
    niedociągnięcia. Wiadomo że jest to inwestycja na lata, więc postanowiłem
    skontaktować się z działem reklamacji. Kierowniczka tego otóż działu postanowiła
    rozwikłać tę sprawę. Wysłała do mnie ekipę reklamacyjną która poprawiła drobne
    niedociągnięcia. Jestem zadowolony że przebiegło to dosyć sprawnie i w krótkim
    odstępie czasu. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tej firmy.
  • maju_krk 25.03.10, 19:58
    Dużo tu zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii, ja podpisuję się pod tymi
    pierwszymi, jestem zadowolony z wyboru Re-Budu.

    Dobry kontakt,
    minimum formalności,
    montaż gratis,
    szeroka oferta!

    Polecam
  • Gość: krakowianin IP: 77.236.0.* 26.03.10, 21:41
    Na jeden negatyw odrazu 10 pozytywów pisanych przez tych tępaków z
    firmy.Bylem świadkiem jak gruby facet w Krakowie w Realu gdzie
    mieści się firma pisał pozytyw naszłem właśnie na niego to już
    checa.
  • Gość: Forum Fun IP: 109.95.149.* 14.08.10, 16:33
    Firmy re bud nie znam, drzwi nie potrzebuje.
    Fora czytać lubię i śmieszą mnie takie "krakowianiny" jak ty! Wypisujesz, że ktoś siedzi i pisze pozytywne opinie. Ciekawe pod iloma nickami ty wysłałeś swoją negatywną :P

    Każdy ma prawo wyrazić opinie, a jeśli nie wszyscy są tego samego zdania co ty, a wręcz przeciwnie to walni się w łeb i nie zaśmiecaj 10x fora!

    Pewnie jesteś jakimś obleśnym baranem, który nie ma gdzie sobie ulżyć w sposób naturalny skoro "pocisz się na forach".
    Nieznajomych ludzi nazywasz "Grubasami" , "Tępakami". Znasz Majkę Jeżowską ? ? ? "Kto się przezywa. Sam się tak nazywa!"
    :) Have a nice day :)
  • Gość: Balbinka Z krakowa IP: *.adsl.inetia.pl 18.08.10, 11:35
    Drzwi cudowne .Montaż profesjonalny.Naprawde polecam
  • Gość: Anna Ruda Śląska IP: *.adsl.inetia.pl 02.02.11, 09:17
    Ja też jestem bardzo zadowolona z montażu jak również z drzwi. Usługa została profesjonalnie wykonana. Panowie montażyści wykonali kawał dobrej roboty. Swoim znajomym także poleciłam tą firmę. Pozdrawiam serdecznie Anna
  • Gość: mały IP: *.chello.pl 30.08.10, 13:54
    nie znasz kretynie sprawy to spadówa z forum, nie chciałbyś być w
    naszych butach i przeżywać takiej nerwówki
  • Gość: :) IP: *.adsl.inetia.pl 30.08.10, 14:28
    jestem niezadowolony
  • czesio.w 27.03.10, 14:25
    U mnie wszystko jak należy, przekonał mnie wykonany bardzo dobrze montaż w
    mieszkaniu sąsiadów, ciesze się, że skorzystałem z ich usług. POLECAM
  • Gość: wojciech IP: *.range31-52.btcentralplus.com 15.10.18, 15:08
    Robota totalnie spartaczona, prosze spojrzec na zdjecia. Reklamacja wyslana 5 (pięć) razy ! oczywiście wszystkie nie uznane. Kwintesencja biznesowa w ojczyznie, chcecie prawdziwej polskiej obsługi, zapraszam po drzwi do SuperTANDETNEdrzwi!
  • Gość: figaro IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.12.08, 18:51
    u mnie tez byli ale nie mam wiekszych zastrzezen,pozatym po
    rozmowach z monterami ponoc cos tam zmiemniaja aby bylo lepiej
    oby !!!
  • olgreg 21.01.09, 14:07
    o widzę ze jesteśmy w podobnej sytuacji
  • Gość: ewald53 IP: *.fenix.katowice.pl 23.01.09, 09:48
    witam wszystkich, którzy mieli do czynienia z firmą re-bud. Ja
    naiwna zamontowałam ..i są do reklamacji.Nie wspomnę że są inne niż
    te, któe zamówilam. Takiego traktowania Klientów nie widizałam jak
    długo żyję. Rozmawiałam z redaktorką gazety, chętnie wszystko opisze
    tylko musimy zebrać się wszyscy i wtedy ukazę się arykuł. Potem
    wniesiemy sprawę do sądu bo mam kontakt z Panem który z nimi wygrał
    sprawę. Ludzie to nasze pieniądze.....walczmy. Pozdrawiam. Mam dużó
    wolnego czasu wszystkim się zajmę. Wpisujcie swoje kontakty: GG,
    maile ....
    1/ Monika.2223@wp.pl
    2/adamty@interia.pl
    3/GG 3011403
    4/GG 3965947

    ja dalej wszystko będę załatwiała tak nie może być......pozdrawiam
    wszystkich...którzy dali się nabrać....
  • Gość: Zyga-Żory IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.01.09, 10:56
    Witam.
    Ja też zamówiłem u nich dzwi-wpłaciłem 100 zł zaliczki.Umówiony
    byłem na termin montażu na dzisiaj tj.23 styczen-między godz.
    8-10.Pare minut po 9-ej zadzwonił do mnie bezczelny typ,niby
    magazynier,który oswiadczył mi że zamówionych moich dzwi nie mają na
    magazynie i miec już nie będą,mogą mi zamontowac inne.Po krótkiej
    rozmowie odłożył mi słuchawke-chamstwo!Za chwile mają mi przywieśc
    troje dzwi do wyboru-ale zrobią tylko na darmo około 100 km bo tym
    razem to ja ich puszcze w kanał!
    Ciekawe czy uda mi sie od nich wydębic moją zaliczke.....hm?
    Ludzie odradzam tę firme-niech każdy trzyma się od nich z daleka!
    mario.zyga@o2.pl
    mario.zyga@o2.pl
  • Gość: x IP: *.fenix.katowice.pl 29.01.09, 20:34
    Witam napisz jak się zachowali? jak zareagowali? jak zakończyła
    się "przygoda"? niech będzie przestrogą dla innych Klientów.
    Pozdrawiam. Tak trzymaj.
  • Gość: everythingvip IP: 109.95.236.* 29.12.10, 19:43
    Dałam się nabrać firmie Re-bud.W kwietniu złożyłam reklamację.Czekam do dziś na odpowiedź.Nie polecam tej firmy.
  • Gość: mario IP: *.fenix.katowice.pl 23.01.09, 11:25
    5/ dopisuję Pana adres: mario.zyga@o2.pl
  • olgreg 04.02.09, 21:46
    olgreg@wp.pl
    dopisuje się do listy
  • Gość: zi IP: *.fenix.katowice.pl 05.02.09, 20:10
    dziękuję im nas będzie więcej tym lepiej .. pozdrawiam.
  • Gość: monika IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.09, 10:15
    szok...tak ja tez dałam sie nabrac, nie chcą oddać zadatku, a drzwi
    która wybrałam...hmmm takich drzwi nie ma(nie ma na stanie), więc
    przywieżli mi inne, na które sie nie zgadziłam, co robić by oddali
    mi zadatek, przeciez nie wywiązują się z umowy....
  • Gość: nio IP: *.fenix.katowice.pl 10.02.09, 22:19
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: maus IP: *.chello.pl 04.03.10, 15:13
    Wymiana moich starych, wysłużonych drzwi na nowe antywłamaniowe odbyła się w
    zeszłym tygodniu, i było to zaledwie 4 dni po podpisaniu umowy i wpłaceniu
    zaliczki. Samego montażu nie chcę komentować, bo po prostu się na tym nie znam.
    Ale w moich oczach (zaznaczam, że jestem w tej kwestii laikiem) wszystko jest w
    najlepszym porządku i nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • bug-aj 22.03.10, 06:49
    Wreszcie, gdy remont mojego mieszkania dobiegł końca i mam czas spokojnie usiąść
    przed komputerem nadszedł czas, kiedy i ja mogę coś napisać o firmie Re-Bud ze
    Świętochłowic. W trakcie gruntownego remontu mojego mieszkania miała również
    miejsce wymiana drzwi na antywłamaniowe, które kupiłem u nich na raty (bardzo
    korzystne). Montaż został wykonany za darmo w 3 dni robocze od załatwienia
    formalności. W dodatku nie mam ani do drzwi ani do montażu jakichkolwiek
    zastraszeń i szczerze Wam polecam korzystanie z jej usług.
  • Gość: gotik128.1971@o2.p IP: *.opera-mini.net 01.03.10, 14:47

    mi tez nie chca oddac zadatku,dawac ich na policje,prokuratury itd,pozdrawiam
  • Gość: aniaImichal IP: *.chello.pl 04.03.10, 14:45
    Cieszę się, że nie dałem się nabrać na tą internetową nagonkę przeciwko firmie
    Re-bud. Fachowcy tej firmy wymieniali u mnie okna, z ich pracy jesteśmy wraz z
    żoną bardzo zadowolenie, zostawili po sobie porządek i nie możemy powiedzieć o
    nich złego słowa. Cena również bardzo atrakcyjna, śmiem stwierdzić, że za taką
    cenę nie opłaca się wymieniać okien na własną rękę.
  • Gość: janusz IP: 77.236.0.* 04.03.10, 15:15
    gratuluje tych drzwi ANTYWŁAMANIOWYCH montowanych na piance ale
    narod ciemny
  • grudii5 19.03.10, 21:04
    Wchodząc na te forum, przeraziłem się poziomem niektórych komentarzy. Bardzo
    zdziwiła mnie opinia co poniektórych osób. Zdecydowałem się na usługi tej firmy
    jakiś czas temu. Chodziło o dosyć spore zamówienie. Zaopatrzyłem swoją firmę w
    drzwi oraz okna zaoferowane przez firmę re-bud. Z montażu oraz przebiegu
    transakcji jestem bardzo zadowolony. Pozytywnie zaskoczył mnie spory raba,t
    który otrzymałem ze względu na duże zamówienie. Co do przebiegu montażu nie mam
    zastrzeżeń. Odbył się on szybko oraz sprawnie. Drzwi oraz okna są solidne oraz
    spełniają wszystkie kryteria. Z czystym sumieniem mogę polecić tę firmę swoim
    znajomym oraz rodzinie.
  • bialy.oswiecim 22.03.10, 15:25
    U mnie wszystko w porządku, wybraliśmy drzwi które się nam podobały, szybko
    załatwiliśmy formalności, przyznano nam dogodne raty. Minęły zalewie 4 dni od
    złożenia podpisu a my już cieszymy się nowymi drzwiami, POLECAMY
  • Gość: magda IP: *.chello.pl 28.02.10, 20:57
    ludzie?! nie rozumiem was, co chcecie od tej firmy?!
    dogodne raty
    bezplatna wizyta przedstawiciela
    szybki montaz
    duzy wybor produktow
    na prawde nie wiem czego wam potrzeba do szczescia?!
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.10, 14:01
    czego chcemy? sprawiedliwości a nie reklamy jaką pani wypisuje!
  • Gość: Rafał IP: *.chello.pl 07.09.10, 16:35
    U mnie montaż przebiegł bez najmniejszych problemów. Wszystko się zgadzało, drzwi takie jak zamówiłem.
  • Gość: Rafał IP: *.chello.pl 07.09.10, 16:40
    U mnie montaż przebiegł bez najmniejszych problemów. Wszystko się zgadzało, drzwi takie jak zamówiłem.
  • Gość: Mariola IP: 69.31.101.* 07.09.10, 19:28
    Jestem zdumiona szybkością działania tej firmy :)
  • Gość: Marcin z Lędzin IP: 188.33.203.* 08.09.10, 13:41
    Rewelacyjna firma.
    Kompleksowo w 1 dzień zamontowali 8 drzwi wewnętrznych i jedne wejsciowe do mojego nowego domu.
    Termin montażu uzgadniałem miesiąc temu, wszystko jak w szwajcarskim zegarku.
    Drzwi solidne i robią bardzo pozytywne wrazenie.
  • Gość: Martyna IP: 209.107.217.* 08.09.10, 15:27
    Drzwi zostały zamontowane w bardzo krótkim czasie. Jestem zadowolona z usług tej firmy SZCZERZE POLECAM
  • Gość: krowka IP: *.xdsl.centertel.pl 25.10.11, 22:48
    i chcemy również, aby drzwi zewnętrzne zamykały się " po ludzku" bez użycia siły !!!!! Firma niesolidna: czekalismy na realizacje zamówienia od 17 maja do 17 wrzesnia (miało byc do 2ch tygodni), owszem, ekipa montujaca ok, ale nie zauważyła wady fabrycznej w ościeznicy...Teraz Firma nie chce uznać reklamacji? Sprawa oprze sie o Rzecznika...Te drzwi nie kosztowały 299pln, ale prawie 2tys .... A rzucanie słuchawką maja chyba we krwi...
  • Gość: bea71 IP: *.chello.pl 20.02.09, 14:36
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: x IP: *.fenix.katowice.pl 24.02.09, 21:50
    witam dziękuję za informację. Podam szczególy na gg w pierwszych
    dniach marca co sie ddalej dzieje z firma re-bud/to znaczy z
    dokumentami na ich temat/ pozdrawiam...
  • warekjlb 16.03.10, 19:23
    Chciałem opisać jak w moim przypadku potoczyło się wykonanie zamówienia w
    postacie wymiany drzwi. Zadzwoniłem, żeby dowiedzieć się kiedy mogę przyjść
    wybrać drzwi, pani z którą rozmawiałem powiedziała, że jeżeli nie dysponuję dużą
    ilością czasu wolnego to przyjedzie do mnie przedstawiciel firmy, zostawiłem
    swój numer. Na drugi dzień zadzwonił do mnie przedstawiciel, który dostosował
    się do podanego przeze mnie terminu spotkania. Przedstawił mi bardzo szczegółowo
    ofertę firmy Re-Bud i cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania. Zdecydowałem
    się w końcu na konkretne drzwi, załatwiłem wszystkie formalności i w ciągu 3 dni
    roboczych odbył się w moim mieszkaniu montaż drzwi antywłamaniowych. Przebiegł
    on wzorowo i nie mogę powiedzieć na jego temat ani jednego złego słowa. W tej
    chwili od montażu minęło już około 3/4 tygodni i nic się nie dzieje. Na drzwi
    otrzymałem dwuletnią gwarancję oraz certyfikat, o który poprosiłem.
  • Gość: anna7@world.pl IP: *.chello.pl 12.09.09, 19:50
  • krakmen 17.11.09, 15:57
    witam.
    Podobnie jak Ty dalem sie namowic na te drzwi i teraz zaczeły sie
    schody.Montaz był 2 tyg. temu .Mam wrazenie ze tez dostałem nie te
    drzwi ktore zamowiłem i tez nie mam zamiaru im odpuscic. To ze
    montaz jest tragiczny to mało zażadali doplaty za klamke brakuje
    rygli miało byc 13. Pomimo kilkunastu telefonów, maili do tej pory
    nikt sie niepofatygował.GG 6941210
    Pozdrawiam
  • Gość: Karol z Katowic IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.09, 18:02
    Nie rozumiem was ludzie.Ale ja drzwi oglądałem u nich w salonie i
    takie dostałem jakie chciałem.Na koniec montażu był spisywany
    protokół odbioru w którym można uwzglednić wszystkie
    niedociągnięcia.Z tego co oni mi powiedzieli to u n ich pracuje 30
    ekip monterskich.Może faktycznie ktoś tam jest partaczem.Ja tego nie
    mogę powiedzieć o monterach którzy u mnie montowali(był nim Pan
    darek)Moim zdaniem powiniśmy wszyscy wpisywać imię montera który
    montował i wtedy może bedzie miej negatywnych.Drzwi naprawde cudowne
    więc moim zdaniem do nich nie można się przyczepić.
  • Gość: M IP: *.rudaslaska.vectranet.pl 22.01.10, 15:43
    Witam, wygrałem z tą "firmą" w sądzie. Służę, radą, informacją i z chęcią wspomogę ewentualny artykuł na ich temat swoją niestety nieprzyjemną historią, która mnie z nimi łączy.
    gg 2421715
  • Gość: Mariola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.10, 19:27
    Polecam .Wczoraj miałam montaż .Czekałam 1 dzień za drzwiami.Montował
    Pan Darek.Warto wziąść tego fachowca.Inni też go polecają.Drzwi
    przepiekne
  • Gość: Łuki Chorzów IP: *.adsl.inetia.pl 23.01.10, 10:57
    U mnie montował Pan Janek.Ja też jestem mega zadowolony.P O L E C A M.Miałem
    montowane drzwi Hdf
  • Gość: Artur IP: *.chello.pl 07.04.10, 10:59
    Przeprowadzili u mnie fachowy montaż, z którego jestem bardzo zadowolony! Przede
    wszystkim ze względu na to ile czasu zaoszczędziłem na załatwianiu zbędnych
    formalności i czekaniu na montaż. Przydzielono mi szybko raty a montaż odbył się
    również w ciągu kilku dni. Cena bardzo przyzwoita, raty dogodne. Drzwi bardzo mi
    się podobają. Na koniec chciałem podkreślić miłą obsługę! Pozdrawiam
  • Gość: dziiubek89 IP: *.tktelekom.pl 11.03.10, 20:50
    ja również czekałam na montaż 1 dzień, wszystko przebiegło sprawnie. drzwiami
    również jestem zachwycona. firma godna polecenia.
  • Gość: ZDZISŁAW IP: *.wod.abpl.pl 05.02.10, 15:59
    Witam

    Chcieliśmy z mężem w pełni podzielić Pani opinię co do fachowości
    firmy Re-bud. W dniu 26 stycznia podpisaliśmy umowę na zakup drzwi z
    montażem. 28 stycznia firma montująca owe drzwi przyjechała dopiero
    o 17:00 a mieli być między 10-11 przed południem. Bo tak się
    umawialiśmy. Owszem pan z firmy montującej te drzwi łaskawie
    zadzwonił do mnie ok. 14:00 że dopiero wyjeżdżają z Tarnowskich Gór
    i będą za jakieś 2 godziny!!!!!!!! Na moją sugestię na temat tego że
    przecież czekamy już na nich od 10 rano usłyszałam że oni w ogóle
    nie musza przyjeżdżać jak mi się nie podoba. Co za chamstwo. Nie
    wpomnę już o tym że rano o 9 tego samego dnia dzwonił ktoś z tej
    firmy z hurtowni jakie żeśmy zamówili drzwi bo oni nie wiedzą bo ich
    przedstawiciel nie poinformował. To trzeba było im opisać mniej
    więcej. Panowie jak już się zjawili o tej 17 to mieli z sobą 2 pary
    drzwi i powiedzieli że takie im dali w hurtowni i mamy se któreś
    wybrać i oni nic nie wiedzą. Pokazali nam ulotkę na której było
    napisane drzwi 905 i K10. A mysmy zamówili 805. I telefon do
    przedstawiciela i pół godziny stracone na zastanawianie się co
    zrobić. I ogólny chaos i poganianie przez panów że mamy się
    zdecydować bo im za te godziny nikt nie płaci. Jak już w końcu
    zdecydowaliśmy się na jedne z tych drzwi to okazało się że to są
    jednak te które były przez nas zamówione tylko ktos pomylił numery .
    Masakra. Panowie wzięli się do montażu. Mój mąż musiał wynosić gruz
    i sprzątać po nich bo pan - prawdopodobnie szef tej firmy
    montującej -stwierdził że on jak wynosi gruz to ma problem z
    sąsiadami. Po skończonej robocie dali mężowi klucze do drzwi. Mój
    mąż płaci prosząc o pokwitowanie, że panowie pieniążki wzięli. Typu –
    kwotę w kwocie otrzymałem i podpis. Pan zareagował agresywnie, że
    nic nie będzie pisał i jak mu nie zapłacimy to on demontuje drzwi.
    Co za śmieszny człowiek. Zaczęła się szarpanina. Mój mąż nie chciał
    dopuścić do demontażu. Trwało to jakiś czas. Pan zadzwonił w końcu
    na policję łżąc, że odmawiamy mu zapłaty za usługę nie podając
    przyczyny. Międzyczasie mąż dzwonił i do przedstawiciela i jeszcze
    tam do kogoś. Ci prosili o podejście do telefonu tego pana który się
    awanturuje ale ten udawał że nie słyszy czekając tylko ze
    śrubokrętem w ręku na moment kiedy będzie mógł podejść do drzwi
    aby je zdemontować . Przyjechała policja.
    Awanturnik odmówił wylegitymowania się. I generalnie zachowywał
    chamsko i nienormalnie.
    Ludzie, którzy piszą coś dobrego na temat firmy RE-BUD są jej
    pracownikami.
    Skype zdzislawgrzyb2
    e-mail z.grzyb@interia.pl


    CZEKAM NA FAKTURE .CERTYFIKAT JAKOŚCI I DEKLARACJE ZGODNOŚCI CZ JE
    DOSTANE ?
  • Gość: katowiczanka661 IP: *.adsl.inetia.pl 02.02.10, 11:14
    moj kontaky blondynka661@interia.pl gg 8809837 tez mamy problem z
    reklamacja.Pozdrawiam!!!
  • zdzislaw.grzyb 04.02.10, 18:12
    Witam

    Chcieliśmy z mężem w pełni podzielić Pani opinię co do fachowości
    firmy Re-bud. W dniu 26 stycznia podpisaliśmy umowę na zakup drzwi z
    montażem. 28 stycznia firma montująca owe drzwi przyjechała dopiero
    o 17:00 a mieli być między 10-11 przed południem. Bo tak się
    umawialiśmy. Owszem pan z firmy montującej te drzwi łaskawie
    zadzwonił do mnie ok. 14:00 że dopiero wyjeżdżają z Tarnowskich Gór
    i będą za jakieś 2 godziny!!!!!!!! Na moją sugestię na temat tego że
    przecież czekamy już na nich od 10 rano usłyszałam że oni w ogóle
    nie musza przyjeżdżać jak mi się nie podoba. Co za chamstwo. Nie
    wpomnę już o tym że rano o 9 tego samego dnia dzwonił ktoś z tej
    firmy z hurtowni jakie żeśmy zamówili drzwi bo oni nie wiedzą bo ich
    przedstawiciel nie poinformował. To trzeba było im opisać mniej
    więcej. Panowie jak już się zjawili o tej 17 to mieli z sobą 2 pary
    drzwi i powiedzieli że takie im dali w hurtowni i mamy se któreś
    wybrać i oni nic nie wiedzą. Pokazali nam ulotkę na której było
    napisane drzwi 905 i K10. A mysmy zamówili 805. I telefon do
    przedstawiciela i pół godziny stracone na zastanawianie się co
    zrobić. I ogólny chaos i poganianie przez panów że mamy się
    zdecydować bo im za te godziny nikt nie płaci. Jak już w końcu
    zdecydowaliśmy się na jedne z tych drzwi to okazało się że to są
    jednak te które były przez nas zamówione tylko ktos pomylił numery .
    Masakra. Panowie wzięli się do montażu. Mój mąż musiał wynosić gruz
    i sprzątać po nich bo pan - prawdopodobnie szef tej firmy
    montującej -stwierdził że on jak wynosi gruz to ma problem z
    sąsiadami. Po skończonej robocie dali mężowi klucze do drzwi. Mój
    mąż płaci prosząc o pokwitowanie, że panowie pieniążki wzięli. Typu –
    kwotę w kwocie otrzymałem i podpis. Pan zareagował agresywnie, że
    nic nie będzie pisał i jak mu nie zapłacimy to on demontuje drzwi.
    Co za śmieszny człowiek. Zaczęła się szarpanina. Mój mąż nie chciał
    dopuścić do demontażu. Trwało to jakiś czas. Pan zadzwonił w końcu
    na policję łżąc, że odmawiamy mu zapłaty za usługę nie podając
    przyczyny. Międzyczasie mąż dzwonił i do przedstawiciela i jeszcze
    tam do kogoś. Ci prosili o podejście do telefonu tego pana który się
    awanturuje ale ten udawał że nie słyszy czekając tylko ze
    śrubokrętem w ręku na moment kiedy będzie mógł podejść do drzwi
    aby je zdemontować . Przyjechała policja.
    Awanturnik odmówił wylegitymowania się. I generalnie zachowywał
    chamsko i nienormalnie.
    Ludzie, którzy piszą coś dobrego na temat firmy RE-BUD są jej
    pracownikami.
    Skype zdzislawgrzyb2
    e-mail zdzislaw.grzyb@interia.pl



  • Gość: Dorota IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.10, 18:33
    Nie miałam przez nich montowanych drzwi ale z tego co Pani opisuje to
    mogę stwierdzić jedno że Pani mąż nie chciał zapłacić za drzwi.Na
    miejscu montera też bym zawiadomiła policję.Sama prowadzę sklep i wiem
    jacy ludzie potrafią być oszustami.Radzę się poprawić:)
  • Gość: se IP: *.fenix.katowice.pl 23.01.09, 09:55
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: hana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.04.09, 22:38
    Ja również zamówiłam drzwi w tej firmie, po miesiącu lekko mi opadły, lecz
    reklamacja moja była szybko zrealizowana. Obecnie jestem zadowolona.
  • Gość: rrr IP: *.fenix.katowice.pl 08.04.09, 21:44
    hihihi ciekawe jak sie Pani z nimi porozumiala. Ja na "ogledziny"/
    usterki czekalem 6 miesiecy. Gratuluje.
  • Gość: witek IP: *.chello.pl 11.03.10, 20:52
    wystarczy zadzwonić, w moim rpzypadku obyło się bez jakichkolwiek problemów
  • Gość: czarek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.09, 19:31
    A slyszeliscie panstwo o nowym sposobie montazu drzwi?
    Nowy wynalazek wchodzi na rynek - www.montazdrzwi.net
  • Gość: aska.s IP: 94.254.210.* 28.01.09, 22:53
    Witam,
    szkoda że nie zajrzałam na to forum wcześniej...właśnie dziś
    założyli mi te drzwi...a ja głupia zapłaciłam. Oczywiście są
    kompletnie inne niż miały być..nauczka do końca życia!!
  • krismar0912 29.01.09, 05:52
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: agaJLB IP: *.chello.pl 02.03.10, 20:36
    Wydaje mi sie, ze te wszystkie negatywne opinie to sprawka konkurencji. Ja ze
    swoich doswiadczen z firma Re-Bud jestem zadowolona. Szybki montaz i korzystna
    cena oraz wysoka jakosc sprzetu, te trzy argumenty przekonaly mnie i powinny
    przekonac kazdego innego!
  • Gość: prawda !!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.01.09, 22:00
    Temat chinskich wyrobów jest bardzo popularny niestety poki co nikt
    nikogo nie zmuszal do kupowania tych drzwi nikt nikogo nie zmuszal
    do zamontowania tych dzrwi nikt nikomu pewnie nie przystawial
    pistoletu do glowy zmuszaja go by podpisal papiery na milosc boskom
    widocznie panstwo robili to swiadomie a moze to jakas magia tych
    ludzi sprawia ze zaczynacie myslec dopiero po fakcie ???czym ma sie
    zajmowac telewizja ??? takimi sprawami ze ktos kupil zaplacil a
    dzrwi i podpisal a potem sie rozmyslil ??? i dolaczyl do grona 30
    moze w sumie osob ??zgadzam sie jezeli ewidetnie wadliwe sa dzrwi i
    firma miga sie od naprawy ale takie reczy wtedy sie wygrywa w sadch
    i sie dostaje odszkodowania typowa kolizja kazdej przecietnej firmy
    w polsce znam teamt nie tylko dzrwi tej firmy ale wielu innych maja
    podobne problemy .Polak zawsze madry po szkodzie!!!zycze
    powodzenia!!!
  • damian.swietochlowice 26.02.10, 22:29
    Ja jestem bardzo zadowolony z wybranych drzwi, jestem również pewny, że będą
    służyły mi przez długie lata. Firma Re-Bud to ludzie rzetelni i kompetentni.
    Zwracam uwagę znajomym, by nie przejmowali się internetową propagandą przeciwko
    tej firmie.
  • Gość: borsuk IP: *.chello.pl 04.03.10, 15:15
    Wewnętrzne drzwi które u nich zamówiłem wraz z montażem gdzie indziej
    kosztowałyby o co najmniej 20% więcej. Zaoszczędziłem sporo pieniędzy. Różnica w
    cenie wcale nie jest kosztem jakości świadczonych usług. Z pracy firmy Re-Bud
    jestem bardzo zadowolony, szczerze polecam!
  • Gość: jola IP: *.vip / 192.168.1.* 06.01.11, 10:58
    Witam!!
    Pytam Pana HELLO.PL Ile razy jeszcze zmieni imię do każdej wypowiedzi , czyżby nie zwrócił pan uwagi ze IP.Hello.pl widnieje przy kazdej wypowiedzi . Niech się Pan nie osmiesza!!
  • Gość: wnikliwy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.10, 13:42
    witam widzę że pan o nicku damian.swietochlowice to hiena na forum, trzy razy się wypowiadał na
    temat firmy re-bud
    za każdym razem pozytyw i za każdym razem inna historia. Możliwe że jest to gość, o którym ktoś
    już wspominał na
    forum - pracownik firmy, który zamiast zajmować się reklamacjami i obsługa klienta - odbieraniem
    telefonów wpisuje
    pozytywne komentarze - ciekawe nie?- profilaktyka lepiej pisać robić sobie renomę - żenada!!!
    wszystko to świadczy o
    firmie - dla przestrogi wkleję tą wypowiedź przy każdym komentarzu wpisanym przez
    damian.swietochlowice
  • Gość: alla IP: *.dynamic.chello.pl 30.08.11, 18:39
    Witam. Firma Re-BUD SIE ZREFORMOWAŁA. Opisałam ja w gazecie i teraz pisza do wszystkich, ktorzy sie wypowiadali w necie, zeby zglaszali usterki. Nagle zaczeli dbac o swoje (dobre?) imie. Polecam :)
  • Gość: DAniel z KATowic IP: *.adsl.inetia.pl 02.09.11, 13:00
    Jestem w szoku naprawde coś się zmieniło.Wiem ,że pozwalniali podwykonawców tych najgorszych.Bo drzwi mają super i tanie.Oby tak dalej.Daniel z Katowic
  • Gość: Man IP: *.adsl.inetia.pl 02.09.11, 20:36
    Zajebista firma.Taki wybór i tak krótki czas oczekiwania.Polecam:)
  • Gość: Adam IP: *.adsl.inetia.pl 14.10.11, 11:41
    Super firma .Polecam każdemu .Szybko tanio czysto
  • Gość: she IP: 81.15.218.* 14.12.11, 21:58
    Witam,
    To co tu piszecie to przechodzi ludzkie pojęcie i granice zdrowego rozsądku ale to nic nowego.
    Też chcieliśmy kupić od nich drzwi, wpłaciłam zaliczkę ale w miarę szybko zorientowałam się że to banda OSZUSTÓW!!!
    Poczytałam inne fora, na których ludzie się wypowiadają na temat firmy WIELKIEGO - dosłownie (tak wygląda obleśnie) i w przenośni (myśli że taki jest a jest zwykłym błaznem) Pana Dawida...
    Również czekanie na montaż nas przeraziło dlatego żądaliśmy zwrotu zaliczki i chcieliśmy wybrać inną rzetelną firmę a nie oszustów którzy żerują na zwykłych biednych ludziach.
    Niestety prośby nic nie dały ale woleliśmy stracić kilka stówek zamiast czekać 4 miesiące, zapłacić kilka tysięcy za chińszczyznę (sprowadzają swoje modele kontenerami z chin za kilka złotych) i dostać jeszcze najgorszy chłam, z którym mielibyśmy mieć problemy cały czas.
    Obsługa w biurze była poniżej jakiejkolwiek krytyki. Panie nie rozumieją albo udają że nie wiedzą o co chodzi. A tak na prawdę kłamią bo reklamacji i spraw sądowych w związku z oszustwem mają pełno. Ich odzywki do klientów, traktowanie z góry i śmiechy między sobą pod nosem - SZOK!!! Pewnie takiego traktowania nauczył ich SAM SZEF.
    Na własne uszy słyszeliśmy rozmowę w sprawie reklamacji wielkiego pana D z jednym z klientów w której to był opryskliwy, niemiły, mówił że nie ma obowiązku podjechać na miejsce montażu po czym rzucał słuchawką. Po prostu skandal.
    Nie wiem jak taka osoba może być szefem firmy, kompletnie nic sobą nie reprezentuje, jest totalnym gburem. Jeździ sportową BMką i myśli że pozjadał wszystkie rozumy a wygląda jak idź stąd i nie wracaj.
    Ostrzegam wszystkich chcących robić zakupy czegokolwiek w tej firmie - oprócz drzwi sprzedają jeszcze felgi i nie wiadomo co jeszcze.
    Jak nie chcecie mieć mnóstwa problemów skorzystajcie z innej firmy która dba o swoich klientów.
    REBUD, KIING DOORS, MOCNE DRZWI TO JEDNA BANDA KŁAMCÓW!!!
    UWAŻAJCIE NA ICH ODZZIAŁY NIE TYLKO W AGACIE W KATOWICACH ALE MAJĄ TEZ W AGACIE W GLIWICACH, KRAKOWIE, ŻORACH, ŚWIĘTOCHŁOWICACH...
  • Gość: she IP: 81.15.218.* 14.12.11, 21:59

    To co tu piszecie to przechodzi ludzkie pojęcie i granice zdrowego rozsądku ale to nic nowego.
    Też chcieliśmy kupić od nich drzwi, wpłaciłam zaliczkę ale w miarę szybko zorientowałam się że to banda OSZUSTÓW!!!
    Poczytałam inne fora, na których ludzie się wypowiadają na temat firmy WIELKIEGO - dosłownie (tak wygląda obleśnie) i w przenośni (myśli że taki jest a jest zwykłym błaznem) Pana Dawida...
    Również czekanie na montaż nas przeraziło dlatego żądaliśmy zwrotu zaliczki i chcieliśmy wybrać inną rzetelną firmę a nie oszustów którzy żerują na zwykłych biednych ludziach.
    Niestety prośby nic nie dały ale woleliśmy stracić kilka stówek zamiast czekać 4 miesiące, zapłacić kilka tysięcy za chińszczyznę (sprowadzają swoje modele kontenerami z chin za kilka złotych) i dostać jeszcze najgorszy chłam, z którym mielibyśmy mieć problemy cały czas.
    Obsługa w biurze była poniżej jakiejkolwiek krytyki. Panie nie rozumieją albo udają że nie wiedzą o co chodzi. A tak na prawdę kłamią bo reklamacji i spraw sądowych w związku z oszustwem mają pełno. Ich odzywki do klientów, traktowanie z góry i śmiechy między sobą pod nosem - SZOK!!! Pewnie takiego traktowania nauczył ich SAM SZEF.
    Na własne uszy słyszeliśmy rozmowę w sprawie reklamacji wielkiego pana D z jednym z klientów w której to był opryskliwy, niemiły, mówił że nie ma obowiązku podjechać na miejsce montażu po czym rzucał słuchawką. Po prostu skandal.
    Nie wiem jak taka osoba może być szefem firmy, kompletnie nic sobą nie reprezentuje, jest totalnym gburem. Jeździ sportową BMką i myśli że pozjadał wszystkie rozumy a wygląda jak idź stąd i nie wracaj.
    Ostrzegam wszystkich chcących robić zakupy czegokolwiek w tej firmie - oprócz drzwi sprzedają jeszcze felgi i nie wiadomo co jeszcze.
    Jak nie chcecie mieć mnóstwa problemów skorzystajcie z innej firmy która dba o swoich klientów.
    REBUD, KIING DOORS, MOCNE DRZWI TO JEDNA BANDA KŁAMCÓW!!!
    UWAŻAJCIE NA ICH ODZZIAŁY NIE TYLKO W AGACIE W KATOWICACH ALE MAJĄ TEZ W AGACIE W GLIWICACH, KRAKOWIE, ŻORACH, ŚWIĘTOCHŁOWICACH...
  • Gość: she IP: 81.15.218.* 14.12.11, 22:00
    To co tu piszecie przechodzi ludzkie pojęcie i granice zdrowego rozsądku ale to nic nowego.
    Też chcieliśmy kupić od nich drzwi, wpłaciłam zaliczkę ale w miarę szybko zorientowałam się że to banda OSZUSTÓW!!!
    Poczytałam inne fora, na których ludzie się wypowiadają na temat firmy WIELKIEGO - dosłownie (tak wygląda obleśnie) i w przenośni (myśli że taki jest a jest zwykłym błaznem) Pana Dawida...
    Również czekanie na montaż nas przeraziło dlatego żądaliśmy zwrotu zaliczki i chcieliśmy wybrać inną rzetelną firmę a nie oszustów którzy żerują na zwykłych biednych ludziach.
    Niestety prośby nic nie dały ale woleliśmy stracić kilka stówek zamiast czekać 4 miesiące, zapłacić kilka tysięcy za chińszczyznę (sprowadzają swoje modele kontenerami z chin za kilka złotych) i dostać jeszcze najgorszy chłam, z którym mielibyśmy mieć problemy cały czas.
    Obsługa w biurze była poniżej jakiejkolwiek krytyki. Panie nie rozumieją albo udają że nie wiedzą o co chodzi. A tak na prawdę kłamią bo reklamacji i spraw sądowych w związku z oszustwem mają pełno. Ich odzywki do klientów, traktowanie z góry i śmiechy między sobą pod nosem - SZOK!!! Pewnie takiego traktowania nauczył ich SAM SZEF.
    Na własne uszy słyszeliśmy rozmowę w sprawie reklamacji wielkiego pana D z jednym z klientów w której to był opryskliwy, niemiły, mówił że nie ma obowiązku podjechać na miejsce montażu po czym rzucał słuchawką. Po prostu skandal.
    Nie wiem jak taka osoba może być szefem firmy, kompletnie nic sobą nie reprezentuje, jest totalnym gburem. Jeździ sportową BMką i myśli że pozjadał wszystkie rozumy a wygląda jak idź stąd i nie wracaj.
    Ostrzegam wszystkich chcących robić zakupy czegokolwiek w tej firmie - oprócz drzwi sprzedają jeszcze felgi i nie wiadomo co jeszcze.
    Jak nie chcecie mieć mnóstwa problemów skorzystajcie z innej firmy która dba o swoich klientów.
    REBUD, KIING DOORS, MOCNE DRZWI TO JEDNA BANDA KŁAMCÓW!!!
    UWAŻAJCIE NA ICH ODZZIAŁY NIE TYLKO W AGACIE W KATOWICACH ALE MAJĄ TEZ W AGACIE W GLIWICACH, KRAKOWIE, ŻORACH, ŚWIĘTOCHŁOWICACH...
  • Gość: zbyrnold IP: 178.216.46.* 19.01.12, 13:59
    bzdura, to typowi naciągacze, złodzieje i partacze, chciałem drzwi w systemie ratalnym, pani co u mnie była zamiast podpisać umowę przedwstępną wypisała umowę zlecenie na wykonanie usługi zabierając 100 zł przedpłaty, nie wiedząc czy zostanie przyznany kredyt i tu uwaga bo jeżeli nie zostanie przyznany firma żąda gotówki lub demontuje drzwi. Ja czytając na forum opinie chciałem odstąpić od umowy nawiasem mówiąc w ciągu godzinki dzwoniłem do przedstawiciela, który był u mnie w domu, Tu nie było problemu, pani poinformowała, że jak najbardziej zaliczka jest do odbioru w siedzibie w Świętochłowicach. I tu się zaczyna, na drugi dzień dzwoni ponoć "prawnik"i informuję że jeżeli odstąpię od zawartej umowy tracę zaliczkę oraz poniosę 35% koszów ceny zamówienia. Tutaj udałem się do rzecznika praw konsumenta i nie dosyć że firma znana jest pani prawnik to jeszcze okazuje się, że to totalna bzdura, chcę zauważyć również, że firma teraz nazywa się KING DOORS Napisałem więc pismo podyktowane przez prawnika (ponizej) jednakże nie ma co osobiscie składać ponieważ odmówiono mi przyjęcia, więc za radą pani rzecznik trzeba je wysłać pocztą za potwierdzeniem odbioru, i nie bać się walczyć ze złodziejami bo jak sprawa dojdzie do sądu to jeszcze możemy wyłuskać odszkodowanie, bo tu my mamy rację!!!!!!!!!! pozdrawiam

    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
    Oświadczam, że zgodnie z ustawowym uprawnieniem konsumenta - odstępuje od umowy ………………………., zawartej dnia ………….r. w moim mieszkaniu w Siemianowicach Śląskich (ustawa z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).
    Tym samym, wnoszę o zwrot wpłaconej kwoty ……….zł. (słownie: ….), przekazem pocztowym na adres jak wyżej.

    Dodatkowo podnoszę, iż zgodnie z wyżej cytowaną ustawą:
    „W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi (…). Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.”
    Jednocześnie informuję, iż nie otrzymałam na piśmie warunków odstąpienia jak i wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • Gość: aaa IP: 178.56.57.* 16.09.10, 21:13
    tylko dlaczego tyle ludzi narzeka?
    warto przemyśleć
  • Gość: she IP: 81.15.218.* 14.12.11, 21:56
    Witam poszkodowanych,
    To co tu piszecie to przechodzi ludzkie pojęcie i granice zdrowego rozsądku ale to nic nowego.
    Też chcieliśmy kupić od nich drzwi, wpłaciłam zaliczkę ale w miarę szybko zorientowałam się że to banda OSZUSTÓW!!!
    Poczytałam inne fora, na których ludzie się wypowiadają na temat firmy WIELKIEGO - dosłownie (tak wygląda obleśnie) i w przenośni (myśli że taki jest a jest zwykłym błaznem) Pana Dawida...
    Również czekanie na montaż nas przeraziło dlatego żądaliśmy zwrotu zaliczki i chcieliśmy wybrać inną rzetelną firmę a nie oszustów którzy żerują na zwykłych biednych ludziach.
    Niestety prośby nic nie dały ale woleliśmy stracić kilka stówek zamiast czekać 4 miesiące, zapłacić kilka tysięcy za chińszczyznę (sprowadzają swoje modele kontenerami z chin za kilka złotych) i dostać jeszcze najgorszy chłam, z którym mielibyśmy mieć problemy cały czas.
    Obsługa w biurze była poniżej jakiejkolwiek krytyki. Panie nie rozumieją albo udają że nie wiedzą o co chodzi. A tak na prawdę kłamią bo reklamacji i spraw sądowych w związku z oszustwem mają pełno. Ich odzywki do klientów, traktowanie z góry i śmiechy między sobą pod nosem - SZOK!!! Pewnie takiego traktowania nauczył ich SAM SZEF.
    Na własne uszy słyszeliśmy rozmowę w sprawie reklamacji wielkiego pana D z jednym z klientów w której to był opryskliwy, niemiły, mówił że nie ma obowiązku podjechać na miejsce montażu po czym rzucał słuchawką. Po prostu skandal.
    Nie wiem jak taka osoba może być szefem firmy, kompletnie nic sobą nie reprezentuje, jest totalnym gburem. Jeździ sportową BMką i myśli że pozjadał wszystkie rozumy a wygląda jak idź stąd i nie wracaj.
    Ostrzegam wszystkich chcących robić zakupy czegokolwiek w tej firmie - oprócz drzwi sprzedają jeszcze felgi i nie wiadomo co jeszcze.
    Jak nie chcecie mieć mnóstwa problemów skorzystajcie z innej firmy która dba o swoich klientów.
    REBUD, KIING DOORS, MOCNE DRZWI TO JEDNA BANDA KŁAMCÓW!!!
    UWAŻAJCIE NA ICH ODZZIAŁY NIE TYLKO W AGACIE W KATOWICACH ALE MAJĄ TEZ W AGACIE W GLIWICACH, KRAKOWIE, ŻORACH, ŚWIĘTOCHŁOWICACH...
  • Gość: gość IP: *.fenix.katowice.pl 05.02.09, 20:05
    gościu jeżeli nie rozumiesz róźnicy pomiędzy słowami "zwrot"
    i "reklamacja" to nie zabieraj głosu chyba że pracujesz w tej firmie.
  • Gość: RI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.02.09, 07:07
    Kto tanio kupuje, ten dwa razy kupuje. Zniszczcie tą firmę bo psuje rynek takim
    jak ja. Też staram się sprzedawać tanio, ale jakość musi kosztować, więc nigdy
    nie będę tak tani jak sprzedawcy chinczyków. Za dobry produkt muszę zapłacić
    więcej, za utrzymanie super fachmanów od montażu także - wszak oni robiąc godną
    robotę też chcą godnych pieniędzy.
    Często mówię moim omc klientom: znajdziecie tańszą ofertę na rynku, ale szanse
    na to, że kupicie porządny produkt są marne.
    Sprawdzam ceny. Wiem, że jestem tani w klasie dobrych produktów. Efekt: wielu z
    nich wraca dopiero po tym, gdy się sparzą.
  • elzbietazofia2 06.03.09, 15:14
    nie każdy jest milionerem ale liczy na uczciwość drugigo i nie
    spodziewa się że są ludzie tacy jak re -bud ale nikt się jeszcze
    nigdy nie dorobił na ludzkiej krzywdzie przyjdzie kryska na Hanysa
  • ola.praca3 12.03.09, 19:48
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: wara od hanysów IP: *.chello.pl 22.04.10, 10:31
    Właściciel tej firmy nie jest Hanysem....

    Więc proszę, nie obrażać prawdziwych Hanysów
  • Gość: kieda stanislaw IP: 94.254.185.* 07.03.09, 14:30
    witam jesli dla Pana 1500 zl to jest tanio to ile Pan ma dochodow bo ja mam
    renty 1100zl wiec dla mnie to jest duzo
  • Gość: RI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.09, 11:37
    Panie Stanisławie. Tanio i drogo może mieć bardzo wiele znaczeń. Proszę
    wyobrazić sobie dwie następujące możliwości. Pierwsza: kupuję u producenta
    solidnej jakości przedmiot, płacąc za niego 1300 złotych. Dorzucam do tego 300 i
    sprzedaję Panu za 1600. Druga: kupuję u importera za 400 złotych podobny, lecz
    kiepski przedmiot wykonany gdzieś w Azji. Dorzucam 600 swojej marży i sprzedaję
    Panu za 1000. I teraz kiedy jest tanio, a kiedy drogo?
  • Gość: tadeusz IP: 87.249.195.* 24.03.09, 13:25
    byli zamontowali widziałem przysłali właśnie rachunek no jak na chińszczyznę
    jestem zadowolony .Problemowe wykończenie ale tak jest jak się chce zrobić
    wszystko w 7 h
  • Gość: RI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.09, 15:32
    Pierwszych kilka miesięcy powinno dać odpowiedź na pytanie, czy było warto. Z
    całego serca życzę, aby było.
  • Gość: romo IP: *.chello.pl 04.03.10, 07:03
    Drzwi antywłamaniowe, które zamontowali mi wczoraj to miazga! Do tego
    podświetlany zamek, który przyda się w czasie powrotów z ciężkich imprez. Jestem
    zadowolony, wymiana nie rwała długo i nastąpiła zaledwie 4 dni po dograniu
    formalności, polecam montera pana Darka!
  • razor_4 15.03.10, 20:45
    U mnie montaż trwał 3 godziny i wykonane zostało wszystko tak jak należy, jestem
    zadowolony z wykonania. Również w samych superlatywach mogę wyrazić się o
    załatwieniu spraw formalnościowych, zwłaszcza o przydzieleniu bardzo korzystnych
    rat. POLECAM
  • anita-42 09.04.10, 22:38
    W moim przypadku monterzy męczyli się dość długo z powodu niesprzyjających
    warunków, ale dzięki temu mam wspaniale drzwi z dwoma zamkami patentowymi, w tym
    jednym podświetlanym, drzwi prezentują się solidnie, ważą około 80kg, są to
    antywłamaniówki. Osobiście też uważam, że kto tanio kupuje ten kupuje dwa razy,
    ale jestem w stanie potwierdzić, że re-Bd to tylko wyjątek potwierdzający regułę.
  • Gość: oszukany IP: 77.236.0.* 10.04.10, 09:08
    antywłamaniówki montowane na piance hi hi Wy macie pojęcie o
    drzwiach antywłamaniowych
  • Gość: CHA CHA CHA IP: *.chello.pl 22.04.10, 10:16
    Puknij się anita w łeb...

    Co ty piszesz... tanio to se można właśnie popier...ić - tak jak ty
    to właśnie robisz... Musicie nie mieć co do roboty w tej firmie, że
    takie bajki piszecie - "dwa zamki patentowe", "antywłamaniówki" -
    DWA ZAMKI SRATENTOWE I SRANTY WŁAMANIÓWKI...

  • Gość: ostry_5 IP: *.chello.pl 22.04.10, 10:24
    JESTEŚ TĘPAKIEM RAZOR!

    Korzystne raty - pewnie 0% z ukrytym ubezpieczeniem 20%....

    3 godziny - to zobacz czy się już obudziłeś...

    3 godziny to oni chyba drzwiczki do drewnianej komody ci wstawiali...

  • anik0 03.03.09, 14:11
    Witam. Musze sie dolaczyv do zamieszczonych tu opinii. Firma okazuje
    sie nierzetelna!!! Jesli chodzi o montarz drzwi zjawiaja sie w
    mgnieniu oka, jednak gdy okazuje sie ze drzwi sa do reklamacji... to
    juz gorzej. Jesli juz uda sie zdodzwonic i porozmawiac z kims na
    temat reklamacji to nie liczcie na to ze ktos sie zjawi...Po kilku
    wykananych przezemnie telefonach i obietnicach ze ktos przyjedzie
    (wyznaczyli nawet date i godzine!!!!) nagle pan z ktorym do tej pory
    rozmawialam oznajmil mi ze "on pracuje w innej firmie i niemam do
    niego dzwonic" wiec zaczelam dzwonic na tel. stacjonarny- sytuacja
    powtorzyla sie... w koncu poproszono o reklamacje pisemna, wyslalam
    trzy...bez odpowiedzi, wyslalam tez reklamacje meilem...bez
    odpowiedzi. Po skierowaniu sprawy do rzecznika pan wlasciciel
    (oczywiscie poprzez swojego prawnika) oznajmil ze zadnych reklamacji
    nie dostal....teraz sparawa trafia do sadu. A wystarczylo naprawic
    awarie....Ludzie trzeba skierowac sprawe od razu do sadu ! nie ma na
    co czekac!!! To nasze prawo! Wiecej info anik81@tlen.pl
  • damian.swietochlowice 26.02.10, 22:43
    Firmę Re-Bud polecił mi znajomy. Wymieniałem okna w całej zarządzanej przeze
    mnie kamienicy. Potrzebowałem profesjonalistów i nie zawiodłem się w ogóle. Cała
    robota wykonana solidnie, lokatorzy są bardzo zadowoleni z wymiany okien oraz
    podkreślają dobry kontakt z monterami. Czeka mnie kolejna tego typu inwestycja i
    przy wyborze irmy nie zawaham się ani troszeczkę!
  • Gość: bento IP: *.autocom.pl 13.04.10, 12:55
    ta opinia jak i wiele innych(przeważnie pozytywnych)wydaje się bardzo sztuczna bardzo możliwe ze wypisują ja sami pracownicy tej ze firmy aczkolwiek mogę się mylić
  • Gość: wnikliwy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.10, 13:42
    witam widzę że pan o nicku damian.swietochlowice to hiena na forum, trzy razy się wypowiadał na temat firmy re-bud
    za każdym razem pozytyw i za każdym razem inna historia. Możliwe że jest to gość, o którym ktoś już wspominał na
    forum - pracownik firmy, który zamiast zajmować się reklamacjami i obsługa klienta - odbieraniem telefonów wpisuje
    pozytywne komentarze - ciekawe nie?- profilaktyka lepiej pisać robić sobie renomę - żenada!!! wszystko to świadczy o
    firmie - dla przestrogi wkleję tą wypowiedź przy każdym komentarzu wpisanym przez damian.swietochlowice
  • Gość: gregor IP: 89.174.79.* 05.02.11, 11:06
    To napisz, gdzie jest ta kamienica
  • Gość: eberhard IP: *.altec.pl 04.03.09, 22:22
    Witam,
    w Naszym przypadku chodzi o drzwi zewnętrzne do mieszkania w bloku. Drzwi
    zamontowane zostały niedawno i przez pierwszy tydzień wszystko było w porządku.
    Niestety po tygodniu zauważyliśmy że drzwi zaczynają opadać (co dziś widać gołym
    okiem) przez co przestał działać główny zamek. Wielokrotne próby kontaktu z
    firmą re-bud spełzły na niczym bo albo kazali pisać mailem reklamacje - na którą
    oczywiście nie odpowiadali lub podawali numer do działu reklamacji (numer kom)
    pod którym nikt nie odbierał (próby dodzwonienia się co 30 minut przez parę
    dni). W dniu dzisiejszym po przeglądnięciu forum postanowiliśmy wezwać ślusarza
    który "oświecił" nas, że drzwi które miały być wyrobem angielskim okazały się
    chińską podróbką tak jak wkładki "made in china" - o certyfikatach nawet nie ma
    mowy. To z grubsza tyle, bo można by jeszcze opisać sposób uzgadniania terminów
    z klientem i samych" fachowców", którzy bez pukania ładują się do mieszkania ze
    sprzętem. Oczywiście wyrażam zgodę na dodanie mojego gg do listy "ofiar". My
    również nie odpuścimy - będziemy walczyć wspólnie, bo tak niekompetentnej firmy
    nie widziałem jeszcze nigdy, a trochę lat już liczę.
  • elzbietazofia2 07.03.09, 11:16
    ludzie z pisania nam nic nie przyjdzie pluskwy i inne insekty trzeba
    niszczyć tak samo jak przeklętą firme re bud dość krzywdy ludzkiej
    kto poszkodowany z Krakowa Nowej-Huty niech się odedzwie razem
    zrobimy więcej tel 509190498 kom pozdrawiam
  • Gość: kieda stanislaw IP: 94.254.185.* 07.03.09, 14:03
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: MAciek IP: *.fenix.katowice.pl 08.04.09, 21:51
    dopisalismy pana do listy ktrzy zosytali oszukani. To juz ponad 40
    osob. Bedziemy w kontakcie. Jeszcze klika dni.
  • ola.praca3 15.03.09, 14:43
    Witam z chęcią udzielę paru informacji jak postępować żeby firma znalazła się w
    sądzie, dam parę wskazówek dot. Re Bud Świętochłowice mam już z nimi 1,5 roczne
    doświadczenie. Tych informacji udzielę nie na forum tylko przy spotkaniu
    osobistym. Ponieważ znam ich już za dobrze i mogą również być zalogowani na tym
    forum. Kto jest zainteresowany takim spotkaniem proszę o kontakt na e-maila:
    ola.praca@interia.pl
  • Gość: zyczliwy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.03.09, 19:28
    po to sady zeby sie w nich sadzic nie widze tu zadnej filozofii
    wiekszej kupujecie kota w worku na wszystko sie zgadzacie a po
    wszystkim szukacie winnego waszej naiwnosci czy jak cie sie bucik
    rozwiaze idziesz od razu do szewca??
  • Gość: zyczliwy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.03.09, 10:22
    po piersze nie jestem twoim kolegom kolegow sobie szukaj w
    piaskownicy albo w rodzinie a teraz widze ze wcale nie jestes lepsza
    od tych jak to gadasz ....poprostu podchodzisz do tego ambicjonalnie
    i zaloze sie ze masz problemy nie tylko z ta firma ale i wieloma
    innymi firmami np. firma sprzedajaca buty z firma srzedajaca sprzet
    rtv agd a moze z ekipa remontowa ktora pai zakladal np panele...
  • mirek5318 01.04.09, 15:45
    Mam problemy z firmą re-bud. Brak jakiejkolwiek reakcji na moją
    reklamację. Totalnie zakłamana firma. Dziwne że dotychczs jeszcze
    nie zajęła się nimi prokuratura i skarbówka?
  • Gość: ciekawe IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.04.09, 20:29
    koszty zalozenia takich dzrzwi:
    1.drzwi dajmy na to kosztuja 500 zl
    2 do tego nalezy doliczyc :
    a- transoprt tych dzrwi czyli przyjerdza to jakims tirem na przyklad
    b-tu zalicze wszystkich pracownikow firmy czli administracia magazyn
    przedstawiciele
    c-montaż!!!(za ktory placi firma)czyli koszt z paliwem i materialem
    i monterami czyli okolo srednio 400

    tu przedstawie koszt materialow
    -zaprawa ok.30zl
    -kotwy ok 10zl
    -pianki montazowe ok 25 zl
    -plyta karton gips 25 zl
    narzedzia : mlot wiertarka szpachelki i inne
    mam to na mysli eksplatacia tych narzedzi czyli:wiertala ok 20zl
    szczotki do mlota ok.18 zlgroty do mlotow 60 zloty wzwyz !!!
    klamki ,tarcze,i tym podobne
    i sam montaz za ktory tez trzeba tym ludziom zaplacic bo leki montaz
    nie jest
    na koniec zaznacze paliwo ktore wiadomo tanie nie jest srednio:50 zl
    za jeden montaz
    daje nam to sume:okolo 1000zl
    do tego reklama ,podatki,wyplaty ,koszty za prowadzeniem biura,no i
    marżaaaa!!!oczywiscie kosty uboczne czyli sady reklamacje i tym
    podobne.
    jest to ocywyscie obiektywne moje spojrzenia na problem ceny tych
    drzwi oczywwiscie nie usprawiedliwia to firmy wzgledem zalatwiania
    reklmcacji sposobu sprzedazy i tak dalej!!!moze sie to zmieni po
    paru przegranych sprawach w sadach wszystkim zycze powodzenia i
    wyrozumialosci



    1
  • Gość: hehe IP: *.fenix.katowice.pl 08.04.09, 21:59
    maja "wejscia" nawet panis sedzina prosila o wyrozumialosc. Kontrola
    z US nic nie "znalazła" Policja ich zna = maja okna na Komisariat.
    Tylko sprawa w sadzie po 2- latach daje zwrot lub naprawe drzwi.
    Nastepna osoba na liscie.
  • Gość: mi IP: *.fenix.katowice.pl 08.04.09, 21:41
    witam w klubie....ja jestem dalej. Mam zlozone w prokuraturze
    doniesienie. Czekam na wszczecie postepowania. Pani prawnik firmy re-
    bud umówiła sie na rozmowe w Tychach/ poprzez swojego pracownika/ w
    sprawie ugody....Miala oddzwonic...czekam ponad 1 miesiac. Mam rade -
    to diziała. Jezdzic do firmy jak na wycieczke krajoznawcza. PIsac
    wszystko i zostawiac pisma rownoczesnie posylajac poczta za
    potwierdzeniem odbioru. To dokumentacja dla sadu. Telefon do
    reklamacji to komorka ktorej pani Ania niejest uprzejma odbierac.
    Dzwonek jest sciszony. Panie bezczelne, chamskie odzywki typu "nie
    mam czasu" musze pracowac to tylko jedno zdanie. O reszcie nie
    wspomne. Dopisujemy Pana do listy osob ktore zostaly naciagniete.
    Razem bedzie łatwiej.
  • Gość: Annika IP: *.adsl.inetia.pl 14.04.09, 13:12
    Przeglądam forma i przy okazji zajrzałam tutaj, mam drzwi z tej firmy i bardzo
    dziwie się na wasze komentarze. U mnie montaż przebiegł sprawnie, drzwi w
    porządku. Żaden problem, czyżbym była jednym z szczęściarzy? Jeśli chodzi o moje
    zdanie to bardzo polecam.
  • ol_jo 21.04.10, 11:01
    Chciałbym się dołączyć do dyskusji...

    Kilka dni temu dałem się naciągnąć.... na drzwi w firmie re-bud.

    Na pierwszy rzut oka wszystko było OK, zostawiłam swój namiar w
    Agacie i zadzwoniła do mnie "PANI PRZEDSTAWICIEL". Oczywiście na
    umówione spotkanie spóźniła się ponad 2 godziny informując mnie o
    tym w ostatniej chwili...
    Ta pani nie powinna wogóle pracować jako przedstawiciel firmy
    budowlanej - chyba nigdy nawet nie uczestniczyła przy montażu takich
    drzwi. Zresztą ona może kłamać ludziom prosto w twarz - bo nigdy
    później już im w oczy nie spojrzy (jak ktoś ją zobaczy to zrozumie,
    dlaczego tak piszę...)
    Wszystko czego dowiedziałem się w Agacie okazało się błędem świeżo
    przyjętej pracownicy... Pani przedstawiciel uświadomiła mnie, że nie
    przysługuje mi żaden rabat - mimo, że na reklami pisze jak byk...
    POdpiałem zamówienie i umówiłem się, że zadzwoni jeszcze ktoś z
    firmy żeby uzgodnić na ile rat 0% będzie rozłożony kredyt.
    Finał jest taki - montaż został przełożony na godzinę późniejszą (z
    niewiadomych przyczyn), drzwi są nie w tym kolorze jaki zamawiałem,
    a Pani Przedstawiciel okłamała mnie co do ukrytych kosztów kredytu.
    Szefa nie ma w firmie bo gdzieś utknął i jedyną radą jest
    rozmawianie z beszczelną Panią przedstawiciel Karoliną, która mi
    wpiera, że mam się cieszyć... Idiotka...

    LUDZIE UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ, JEŻELI JUŻ WPUŚCICIE JAKIEGOŚ
    PRRZEDSTAWICIELA DO DOMU TO ZANIM COKOLWIEK PODPISZECIE TRZY RAZY
    PRZECZYTAJCIE.
    NO I NAJWAŻNIEJSZE NIE WIERZCIE NIGDY NA SŁOWO - WSZYSTKO MA BYĆ NA
    PIŚMIE.

    Z poważaniem

    niezadowolony klient firmy RE-BUD


    P.S.
    Szkoda, że Przedstawiciele sami siebie wychwalają na tym forum...
  • Gość: Adios IP: *.chello.pl 22.04.09, 21:18
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: klient IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.06.09, 19:37
    sprawa wyglada nastepujaco zadowolony klient niye bedzie sie
    wypowiadal na forum tylko ten ktory jest na nieeee!!!!
  • Gość: alinaalina1 IP: *.mikolow.net 09.06.09, 00:48
    Muszę się z Panem nie zgodzić.Moja rodzina i znajomi mieli montowane
    drzwi w tej firmie i każdy z nas jest zadowolony.U nas montował ten
    sam monter Pan Darek.Drzwi naprawdę w super cenie.Ja kupiłam za 1690
    z montażem drzwi z Hdf i powiem Panu jedno drzwi są naprawde
    przepiękne.Po przeczytaniu forum się przestraszyłam ,ale teraz wiem
    ,że zaglądają tu tylko klienci niezadowoleni.Ja polecam tą firmę w
    100 %.Jeśli mam dać radę klientą to płacić należy po zakończonej
    pracy i najważniejsze na samym końcu jest protokół odbioru jak
    również wypełnia się satysfakcję klienta.Nie wiem czy to była norma
    ale w naszym przypadku były robione zdjęcia przez montera.
  • Gość: anitaanita1 IP: *.mikolow.net 09.06.09, 00:59
    Jeszcze jedna rzecz na którą zwróciłam uwagę.Negatywne opinie są
    wysyłane z jednego z 3 tych samych komputerów.Łatwo rozszyfrować że
    negatywne opinie pisze jedna osoba która korzysta z idenycznego
    IP.Moim zdaniem jest to sprawka albo konkurencji albo bardzo
    niezadowolonego klienta.Ja polecam firmę i bede to robiła każdego dnia
  • niepowazni 21.06.09, 12:38
    Ok, udało mi się przebrnąć przez wszystkie zamieszczone tu posty.
    Efekt? Jestem w szoku! Nie dość że faktycznie, część tych wiadomości
    jest pisana przez te same osoby, co już jest perfidnym świństwem!
    (bardzo nietypowa metoda walki z konkurencją, albo forma zemsty
    klienta, który sam się w bajzel wpakował...). To na dodatek większość
    opisanych tu problemów wynika po prostu z niewiedzy bądź niedopatrzeń
    klientów. Sama kwestia niezwróconych "zadatków", w przypadku
    nieznajomości takich pojęć jak zadatek polecam albo zgłosić się do
    kogoś o poradę ale odsyłam do kodeksu cywilnego. Zadatek to nie to
    samo co zaliczka, a co za tym idzie rządzi się innymi prawami. Jeżeli
    ktoś nie odstępuje od umowy w określonym terminie "zadatek" za co
    płacony by nie był, zwrotowi nie podlega. To samo tyczy się np.
    terminu montażu, spraw zwroty ew. reklamacji - wszystkie te
    informacje mają Państwo zawarte w "papierach", które podpisujecie -
    zanim coś podpiszecie przeczytajcie to dokładnie bo faktycznie
    wychodzi na to że mądry polak po szkodzie. Co do samego montażu
    drzwi, wątpię żeby wykonywała to ta sama firma, a z podwykonawcami
    jak jest każdy wie - czasem trafi się na lepszych czasem na gorszych.
    Ale jacy są wychodzi dopiero po kilku zleceniach i jestem pewien że
    ekipa, która partaczy robotę długo pracować nie będzie. Ale to że ową
    robotę spartaczyła nie jest winą jej pracodawcy. Jeżeli reklamacja ma
    jakieś sensowne podstawy, prędzej czy później musi zostać
    rozpatrzona. Wykonawca tez che mieć takie sprawy jak najszybciej za
    sobą. Jeżeli jednak podstaw nie ma, albo problemy wynikają po prostu
    z laicyzmu osoby podpisującej jakiekolwiek umowy, które nagle się
    obudziły po fakcie i chcą swoje pieniądze z powrotem - to nawet i w
    grupie pięciuset osób takie sprawy w jakimkolwiek sądzie szans nie
    mają. Tym bardziej takie podburzanie ludzi, bo w śród osób, którym
    zapewne zwrot poniesionych kosztów się należy znajdzie się 10x więcej
    osób szukających okazji do odzyskania pieniędzy straconych przez
    własne błędy, podpinając się pod tych, którym taki zwrot się należy.
    Poza tym patrząc na ogólny charakter tego forum aż dziwne że dotyczy
    tylko jednej firmy. Przecież większość opisanych tu problemów spotyka
    się prawie każdej dziedzinie świadczenia usług.
    Jak dla mnie to kolejna populistyczna metoda, mająca zaszkodzić albo
    konkurencji albo jest to atak strasznie zawistnej osoby i nie ma nic
    wspólnego z tym czy winę ponosi usługodawca czy usługobiorca.
  • Gość: ja IP: *.adsl.inetia.pl 24.08.09, 09:18
    to więc ja panie ku... mądraliński zapraszam na oględziny moich
    drzwi po pierwsze jak nie przypie... -to się nie zamkną,próg jak
    byłem śwęcie przekonany oklejony folią ochronną jak i skrzydło
    okazuje się jadnak że nie a zabrudzenia które się na nim znajdują są
    za cholere nie do wyczyszczenia przy samym otwieraniu robią taki
    chałas że ku...cy dostaję a tak właściwie to co tu dużo pisać
    zamiast obiecywanego niby brytyjczyka wcisnęli chińczyka,którego
    łatwo pozyskać za jedyne 400pln w marketach no ale oczywiście
    winien jest sam sobie klient
  • Gość: aldonka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.09, 18:30
    Napisałam Panu ,że odwiedziłam 40 punktów.A Pan w stosunku do mnie
    tak się odzywa.Jest Pan poprostu człowiekiem małostkowym i mającym
    problemy z sobą(prawdopodobnie nie szanuje Pan kobiet).Ale wracając
    do sedna byłam w marketach też i są tam faktycznie drzwi za 450 zł
    ale to sa całkiem inne drzwi(3,5 cm grubości i trzeba samemu je
    zamontować a montaz nie jest taki tani bo kosztuje 500 zł.Jest takie
    przysłowie kto tanio się buduje tanio mieszka a drugie jak się nie
    ma miedzi to w domu się siedzi:).Oba pasują do Pana.Moim zdaniem
    każdy może wyrazić opinie czy to negatywną czy pozytywną ale każdy
    powinien zrobić z klasom.Nie znam Pana ale nie jest mi Pana wogóle
    żal(bozia Pana pokarała0.Jednak ktoś jest sprawiedliwy na tym
    swiecie.Ja z firmy jestem
    zadowolona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!
  • ad.a.s 09.04.10, 15:24
    Gość portalu: ja napisał(a):

    > to więc ja panie ku... mądraliński zapraszam na oględziny moich
    > drzwi po pierwsze jak nie przypie... -to się nie zamkną,próg jak
    > byłem śwęcie przekonany oklejony folią ochronną jak i skrzydło
    > okazuje się jadnak że nie a zabrudzenia które się na nim znajdują są
    > za cholere nie do wyczyszczenia przy samym otwieraniu robią taki
    > chałas że ku...cy dostaję a tak właściwie to co tu dużo pisać
    > zamiast obiecywanego niby brytyjczyka wcisnęli chińczyka,którego
    > łatwo pozyskać za jedyne 400pln w marketach no ale oczywiście
    > winien jest sam sobie klient



    po pierwsze dobra cena, w moim przypadku podzielona na dogodne raty
    po drugie szybkie załatwienie formalności
    po trzecie profesjonalny montaż i szybki
    po czwartek gwarancja, certyfikat, bezpieczeństwo
    po piąte wystawiam 5/5
  • dziubeek1986 16.03.10, 16:47
    Gość portalu: anitaanita1 napisał(a):

    > Jeszcze jedna rzecz na którą zwróciłam uwagę.Negatywne opinie są
    > wysyłane z jednego z 3 tych samych komputerów.Łatwo rozszyfrować że
    > negatywne opinie pisze jedna osoba która korzysta z idenycznego
    > IP.Moim zdaniem jest to sprawka albo konkurencji albo bardzo
    > niezadowolonego klienta.Ja polecam firmę i bede to robiła każdego dnia




    Jak czytam to forum to przecieram oczy, też wydaje mi się, że to sprawka konkurencji.
    Żeby nie rozmywać tematu oto link do moich doświadczeń z tą firmą:
    forum.gazeta.pl/forum/w,53,76719506,108793209,Re_re_bud_Swetochlowice_montaz_drzwi_.html
  • Gość: Ania IP: *.customers.ownit.se 23.06.09, 22:34
    Ja miałam montowane drzwi od tej firmy i nie zgadzam się z tym wszystkim.
    Wszystko było w porządku, nikt nie próbował mnie na nic naciągać, ani nic podobnego.
  • Gość: krakowianin II IP: *.chello.pl 27.11.09, 01:58
    Nie mogę uwierzyć Na cenę drzwi kwocie np. 1487 zł składa się
    (ościeżnica stalowa, skrzydła drzwiowe, wizjer, klamka kpl.
    standart,zamki- góra dół).Jeżeli klient decyduje się na klamkę
    droższą i płaci dodatkowo 80 lub 120 zł to w rozliczeniu (faktura)
    powinna być naliczona różnica kwotowa, bo za klamkę już zapłacił.W
    fakturach o tym nie ma śladu.W ten sosób dochodzi do oszustwa
    klienta i skarbu państwa.
  • Gość: Bartek Oświęcim IP: *.adsl.inetia.pl 28.11.09, 10:41
    Naprawdę fajne drzwi i super montaż.Polecam
  • Gość: Pati IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.09, 20:34
    SUPER drzwi i takie tanie.Naprawde warto
  • ridel55 17.03.10, 19:17
    Kupiłem okazyjnie drzwi, z których jestem bardzo zadowolony. Cena bardzo
    korzystna oraz szybki montaż. Mogę szczerze polecić, monterzy odwalili kawał
    dobrej roboty!
  • gabrielle.solisltd 28.03.10, 01:13
    Ze strony firmy Re-Bud spotkałam się z profesjonalnym podejściem do tak małego
    klienta jak ja, który z racji niewielkich możliwości finansowych wybrał jeden z
    najtańszych modeli i w dodatku rozłożył jego spłatę na raty. Gdyby nie oni na
    pewno nie wymieniłabym drzwi w moim mieszkaniu. Montaż odbył się bardzo szybko.
    Tak bardzo cieszę się, że im zaufałam!
  • Gość: marek IP: *.skjoldhoej.dk 23.06.09, 23:16
    Kompletna bzdura, albo wyjątkowy pech. Mam zamontowane trzy pary drzwi od 5
    miesięcy i nie mam na co narzekać. Chyba że to zasługa ekipy monterskiej na jaką
    trafiłem...
  • Gość: info IP: 217.17.46.* 24.06.09, 09:32
    Dwie powyższe wypowiedzi pochodzą z :
    *.customers.ownit.se
    *.skjoldhoej.dk

    UWAGA, to są adresy serwerów proxy! Opinie pozytywne może więc pisać jedna i ta sama osoba!
  • Gość: Andrzej Z Bytomia IP: *.adsl.inetia.pl 24.06.09, 16:53
    Jesli już mamy być utrzciwi to wszystkie negatywne opinie pochodzą od trzech
    tych samych osób.Ludzie ci mieli pecha widocznie.Nie każdy może być
    zadowolony.Ja jestem jest to solidna firma która ma kilkanaście oddziałow w
    Polsce.Kupiłem drzwi za 1690 zł i są przepiękne
  • Gość: pati_ner IP: *.tktelekom.pl 19.03.10, 21:15
    Ja również mam podobne wrażenie. Jestem zadowolona z montaży (drzwi
    wewnętrznych) jaki wykonali u mnie monterzy firmy Re-bud. Drzwi są przepiękne.
    Rodzina oraz znajomi za każdym razem zachwycają się nimi będąc u nas.
  • warekjlb 21.03.10, 20:31
    Z czystym sumieniem mogę polecić usługi Re-Budu, dziwi mnie ilość negatywnych
    opinie, w moim odczuciu są to fachowcy, na jakich chciałbym się natykać przez
    całe życie.
  • marus26 24.06.09, 12:16
    za dużo tego wszystkiego by to czytać, ale partaczami bym ich nie nazwał, a na
    pewno nie ekipy, która u mnie była
  • ania_p_only 24.06.09, 12:37
    U mnie robotnicy nawet zdjęcia robili, żeby były dowody na to jaką pracę
    wykonali, to już prawie miesiąc temu było ale wszystko działa więc jestem
    zadowolona. a jak coś będzie nie tak to są zdjęcia więc problemu nie będzie ;)
  • Gość: vertu IP: *.chello.pl 24.06.09, 16:09
    u mnie było tak samo, też zdjęcia robili, widać było że porządna
    ekipa!
  • Gość: anonim IP: *.adsl.inetia.pl 24.06.09, 17:24
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: havoc IP: *.chello.pl 24.06.09, 19:56
    prawda jest taka że na każdą firmę znajdzie się takie miejsce gdzie
    ludzie piszą takie rzeczy, jaka by nie była
    jak dla mnie nie ma co się kierować takimi opiniami,
    każdy widzi co kupuje!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka