Dodaj do ulubionych

ENTER AIR nowy polski charter

IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 28.11.09, 21:29
Czy ktos slyszal o linii Enter Air??? Mają latać dla Scan Holiday w
sezonie 2010....
Edytor zaawansowany
  • Gość: Janusz IP: *.aster.pl 29.11.09, 19:07
    Raczej to będzie Delete Air.
  • Gość: Tomo IP: *.merinet.pl 19.12.09, 11:49
    Firma widmo. Tworzą ją ludzie dobrze znani w polskim światku
    lotniczym. Niestety nie od tej dobrej strony.
    Jak na razie - brak samolotów, strona www wyglądająca jakby ją
    zrobił uczeń podstawówki i zero konkretów. Jeżeli nawet powtaną to
    skończą jak Air Polonia. Taka polska metoda prowadzenia biznesu...
  • Gość: cc IP: *.adsl.inetia.pl 20.12.09, 13:34
    tego entera to banda przekrętaczy tworzy.. Na rynek ma za to wejść
    jeszcze inny polski czarter YES airways. Zapowiada się bardziej
    poważnie.
  • Gość: gość IP: *.147.204.200.nat.umts.dynamic.eranet.pl 24.01.10, 20:09
    a co ty możesz o tym wiedzieć co?
  • Gość: !! IP: *.xdsl.centertel.pl 25.01.10, 11:01
    A ty co?
    Dziadostwo jedno wielkie i tyle!!!
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.10, 11:44
    tez tak slyszalem ale poczekajmy dajmy im szanse ...
  • Gość: gosc IP: *.xdsl.centertel.pl 29.01.10, 18:31
    Pocentralowski beton i tyle. Układy, układziki... Ręka rękę myje.
    Beznadzieja:( Ale swoją drogą dziwie się, że TUI i Scan Holiday chce z nimi
    latać... Czyżby tak nisko upadli?
  • Gość: Janusz IP: *.aster.pl 30.01.10, 00:48
    Gość portalu: gosc napisał(a):

    > Pocentralowski beton i tyle.

    beton to chyba w LOT?
  • Gość: Maja IP: *.home.aster.pl 02.02.10, 17:33
    A Ty to pracy tam nie dostałeś, że tak narzekasz?
  • Gość: gosc IP: *.xdsl.centertel.pl 03.02.10, 12:09
    Tak, nie przyjęli mnie do tej elitarnej linii lotniczej o pseudonimie "WIDMO":D
    Niektórzy śmieją się z linii z jednym, dwoma samolotami, ciekawe co by
    powiedzieli o linii bez samolotów:D
    Kupa śmiechu!!!
    Pozdrawiam
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.10, 09:50
    a nick Maja to chyba pana boga za nogi zlapal ze tak zachwala...
  • Gość: bb IP: *.adsl.inetia.pl 05.02.10, 22:45
    Chyba nie dostał tam pracy i teraz ma żal do wszystkich dookoła.
    Więcej pokory człowieku.
  • Gość: bb IP: *.adsl.inetia.pl 05.02.10, 22:48
    a co do wspomnianego wcześniej betonu...
    teraz wszyscy wieszają to co najgorsze na CLW, a kiedy na początku istnienia
    prowadzili rekrutacje, Ci sami ludzie uskuteczniali różne techniki by tylko
    dostać się tam do pracy. I nie było tajemnicą poliszynela że dlatego, że różnego
    rodzaju warunku były tam lepsze...
    a teraz co?
    personel niezadowolony że już jako lot charter muszą obsługiwać ich stare
    połączenia i nie powynoszą już towaru,bo ze wszystkiego trzeba się rozliczać.
    Banda debili.
  • Gość: bb IP: *.adsl.inetia.pl 05.02.10, 22:50
    takie świetne kwalifikacje że niewystarczyły na standardową procedurę przyjęć w
    Enterze...?
    dobre, dobre:)
  • Gość: Maja IP: *.home.aster.pl 08.02.10, 09:32
    Taka kupa śmiechu a tak się przejmujsze.Współczuję Ci.
  • Gość: marika25x IP: *.chello.pl 12.03.10, 10:27
    my lecimy z nimi 4 maja do Sharm
  • Gość: joa IP: *.telpol.net.pl 15.03.10, 16:17
    Po co tyle złośliwości i agresji? A propos "kupy śmiechu" - jak na razie tylko Ty się śmiejesz, ale nie jest to naturalny śmiech, tylko złośliwy...Po co? Skąd wiesz czy jeszcze Cię nie przyjmą? Warto zachować klasę i nie palić mostów. Życzę Enterair sukcesów, przyjemnej atmosfery na pokładzie i wysokich lotów:-)
  • Gość: ania IP: *.radom.vectranet.pl 13.03.10, 16:59
    a ja lecę z nimi 28 maja do Hurhady z SunFun'a
  • Gość: Oz IP: *.acn.waw.pl 15.03.10, 10:56
    No wlasnie widze ze sunfun zrezygnowal z uslug amc .
    Szkoda , naprawde szkoda .
  • Gość: Oz IP: *.acn.waw.pl 19.03.10, 16:33
    Czy wnetrze samolotu bylo jakos wymieniane ostatnio ?
    16 lat to szmat czasu , wiem ze czartery to nie biznes klasa ale do
    wozenia bydla jeszcze jakies 2 kroki :-)
  • Gość: Basia IP: *.home.aster.pl 19.03.10, 16:48
    Samolot został zrobiony na cacy:)
  • Gość: joa IP: *.telpol.net.pl 15.03.10, 16:20
    Do zobaczenia:-)
  • 26.04.10, 13:36
    Gratulacja za poczatek operacyjnej działanolności.
    Od kiedy zaczynacie "pełną parą" na obydwa samoloty ?
    pzdr.

    --
  • Gość: Tomo IP: *.merinet.pl 29.03.10, 00:03
    Jak na razie ENTER zaczął od dołowania cen na rynku. Są tańsi nawet
    od subsydiowanych przez własne rządy Egipcjan.
    A przy obecnym poziomie cen na rynku charterów zaoferowanie takich
    stawek jak ENTER oznacza, że poczyniono drastyczne założenia
    odnośnie cięcia kosztów (na czym? bezpieczeństwo?kwalifikacje
    załóg?) i nie pozostawiono żadnego marginesu na niespodziewane
    sytuacje. A to oznacza, że w razie jakiejkolwiek wpadki (a trudno by
    takich nie było na początku działalności) turyści będą koczować na
    lotniskach pozostawieni sami sobie.
    "Tfórcy" tej linii już kilka przedsięwzięć lotniczych w tym kraju
    położyli. Czemu tym razem miałoby być inaczej...?
  • Gość: Janusz IP: *.aster.pl 29.03.10, 20:44
    Gość portalu: Tomo napisał(a):

    >już kilka przedsięwzięć lotniczych w tym kraju
    > położyli. Czemu tym razem miałoby być inaczej...?

    Z tego, co się orientuję, to oni niczego nie kładli, tylko ich matka
    zlikwidowała zdecydowanym ostrym cięciem.
  • Gość: Tomo IP: *.merinet.pl 30.03.10, 20:01
    A Centralwings został zapewne zlikwidowany w związku z nadzwyczaj
    dobrymi wynikami...
    Poza tym pogrzeb głębiej. Te nazwiska nie tylko w Centralu się
    przewinęły...
  • Gość: Janusz IP: *.aster.pl 30.03.10, 23:00
    Matka daje, matka zabiera. Życie.
    Z kuluarów wiem, że nie chodziło o wyniki.
    Daj podpowiedź, jak nie wspomniana linia to co?
  • Gość: Estopa IP: *.acn.waw.pl 27.04.10, 17:22


    i niestety dzis 40 min, opoznienia z Katowic do Egiptu
    zaczely sie schody
  • Gość: sweet IP: *.ust.tke.pl 27.04.10, 18:40
    tylko 40 min?? to luks!! jakie schody??? za kazdym razem zdarz mi
    sie opoznienie przy wylocie na wakacjie od 2 do 10h!!
    nie ma co narzekac.
  • Gość: Estopa IP: *.acn.waw.pl 28.04.10, 09:58


    .........i sie dzieja takie własnie 'schody'
    dzisiaj wylot do Turcji z Warszawy opozniony 2 h
    Kierunek Rejs Rozkładowy Przewidywany
    Antalya ENT6581 08:00 10:00

    aa to poczatek dzisiejszego dnia, bo on leci do Turcji, potem do
    Katowic i znowu do Turcji wiec kazdy bedzie jeszcze bardziej
    opozniony....
  • Gość: remek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.04.10, 23:49
    kolego , jakbys sie rozejrzal to bys skumal ze juz nadrobil i
    wlasnie laduje w waw . aopoznienie dzis zawdziecza turkom co sloty
    rozdaja i w calej EU bylo okolo 30 mocno opoznionych rejsow .
    Innt ENT do grecji polecial i wrocil na czas wiec zle nie jest
  • Gość: Estopa IP: *.acn.waw.pl 29.04.10, 07:54


    po pierwsze Kolezanko ;/
    po drugie to ty się bardziej wysil w mysleniu i kumaniu, bo:
    1. to na pierwszy rejs z warszawy wylecial z 4 godzinami opoznienia
    a inne samoloty do/z Turcji lataly jakos
    2. absolutnie nic nie nadrobil, bo z katowic wylot do Turcji zamiast
    o godzinie 15;20 odbyl sie dokladnie zgodnie z info z lotniska o
    19;05 (a to z kolei dlatego, ze przylecial 18;10 zamiast 14;25)
    skoro lecial do Turcji to znaczy niecale 3 h lotu, postoj na
    lotnisku i 3 h lotu do warszawy; na stronie lotniska okecie nawet
    nie bylo informacji o ile opozniony i siadal pewnie okolo 2 w nocy -
    - - jesli to jest nadrobienie , ze zamiast przyleciec 21;40
    przylecial 2 w nocy to kumanie Twoje nie zna granic ;/

    wiec skumaj Ty Kolezko , ze nie bylo tak slodko...
  • Gość: Estopa IP: *.acn.waw.pl 29.04.10, 08:18


    na potwierdzenie "specjalisto Koleżko""
    o godzinie 1;17 samolot jeszcze byl w powietrzu w drodze do
    warszawy, wiec raczej nie nadrobil opoznienia, bo to by oznaczalo
    ladowanie 21;40

    Latest flights by SP-ENA
    ENT6582 seen @ 2010-04-29 01:17
  • Gość: Enter srentel IP: *.acn.waw.pl 29.04.10, 11:38
    www.lotnisko-chopina.pl/content/timetable/pl/onlinetimetable.php?typ=wylot

    A dzis dla odmiany chyba sie obrazili i wcale nie polecieli
  • Gość: M IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.05.10, 07:52
    może ktoś sie orientuje jak przedstawiaja się zarobki w enterze dla
    personelu pokladowego?wysoka podstawa, nalot jest liczony na godziny
    czy od sektora?ile miesiecznie wyciagacie?dzięki i pozdrowionka
  • Gość: Mateusz IP: *.dynamic.chello.pl 10.05.11, 17:09
    Witam! Powtarzam pytanko. Jakie jest wynagrodzenie jako stewarder? Dzięki czekam na odpowiedź
  • Gość: Adam IP: *.telbeskid.com.pl 28.06.11, 19:27
    Witam!
    Flight attendat zarabiają 2000-3000zł(szefowie personelu pokładowego)
    Piloci 8000-15000zł
  • Gość: Mateusz IP: *.dynamic.chello.pl 29.06.11, 16:03
    Dziękuje za odpowiedź ;) właśnie jest oferta z linii Enter Air i jest pytanie ile chcesz zarabiać więc interesowało mnie ile można dostać. Mogłem oczywiście wpisać 4000 zł :D na początek!!!
  • Gość: m. IP: *.ip.netia.com.pl 27.12.13, 00:54
    ale to są stawki brutto?
  • Gość: Jedynka IP: *.chello.pl 12.06.10, 19:30
    Każde potknięcie tej Firmy,będzie zauważone,ocenione,z premedytacją
    sklasyfikowane,tak jak w przypadku każdej innej Jej
    podobnej.Wypowiadać się i opisywać każde choćby nieznaczne odstępstwa
    od ideału,będą,osoby należące do firm rywalizujących na rynku
    lotniczym,czy Państwo,którzy doświadczyli 20-to,czy 40-to minutowego
    opóżnienia.W znaczących odstępstwach od poprawności
    usługi,świadczącej poprzez w/w firmę lotniczą,każdy z pasażerów,ma
    możliwość spokojnego i rzeczowego odniesienia się do dyskomfortu.W
    praktyce wygląda to inaczej.Byle głośniej i odpowiednim
    przytupem.Kiedy LOT,zafunduje pasażerom jakąś formę dyskomfortu,to
    pracownicy d/s kontaktu z pasażerem ,nie doświadczają na własnej
    skórze zbyt wielu nieprzyjemności,ze strony pasażerów.Dlaczego?
    Odpowiedż,jest zbyt prosta aby poświęcić jej więcej czasu.W nowo
    powstałej firmie z pewnością pracują ludzie,którzy położyli na szali
    swoje zawodowe doświadczenie,z myślą wyjścia na przeciw współczesnemu
    pasażerowi.Dzisiaj,życie,szybko weryfikuje,imitacje i
    improwizacje.Myślę że należy przyjąć nową linię z nadzieją,że usługa
    serwowana przez tą linię,spełni oczekiwania każdego pasażera który
    będzie chciał z Nimi latać.Więcej optymizmu i potrzebnego nam
    wszystkim,obiektywizmu.
  • Gość: basikluska7 IP: *.chello.pl 27.06.10, 21:09
    Wróciłam wczoraj z Krety,linie rewelacyjne,samoloty moze nie
    pierwszej młodosci,ale perfekcyjni piloci-Polscy.Samoloty
    zadbane,wylot z Poznania przed czasem-z Herakliona pół godziny tez
    wczesniej,lot idealny,wszelkie info udzielaja piloci,catering był z
    tui-dobra kanapka,sok.Miła załoga,swietne ladowania,pozdrawiam i
    spoko latajcie
  • 06.07.10, 20:07
    wylot z Okecia 23. czerwca o 8-ej do Antalii. Wszystko ok do momentu zamkniecia
    drzwi przez załoge. Potem 25 minut stania i komunikat, ze z powodu problemow
    technicznych wszyscy wysiadaja. Powrot na Okecie. O 10-tej autobusy znow
    zawiozły pasazerów /chyba na najbardziej odlegla - i najtansza plyte/. Start po
    10.20 - kazdy z dusza na ramieniu. Selectours kupuje najtansze linie lotnicze i
    najtanszy transer w Turcji starymi autobusami z lat 80 tych. Nie polecam.
  • Gość: aga IP: *.tvkdiana.pl 08.07.10, 17:03
    lecieliśmy 24 czerwca z Warszawy na Rodos i 1 lipca droga powrotna.wszystko bez
    problemu, strat o czasie, lot spokojny, jakiś mały catering, generalnie nie
    narzekam
  • Gość: azyl IP: *.centertel.pl 11.07.10, 23:47
    rewelacja -mili piloci (informuja o miejscach przelotu) cudowni
    stiuardzi ,czysciutkie samoloty ..a tak sie bałam czytajac posty na
    necie :)
  • 12.07.10, 16:32
    cieszę się,że choc jedna osoba wypowiada się pozytywnie o liniach Enter...lecę z
    nimi 13 sierpnia W PIĄTEK do Hurgady-biuro Sun&Fun...
    --
    Czym jest urlop? Zachwianiem, które wszystko później pogarsza...

    -Erich Maria Remarque (Paul Remarque)
  • Gość: tom IP: 195.184.82.* 09.08.10, 13:32
    Ja tez moge o nich napisac tylko pozytywnie. Co prawda bylo to juz jakis czas temu - koniec maja/poczatek czerwca. Okecie - hurghada. W obie strony punktualnie, milo, z opisem co pod nami (piramidy, bosfor reszty nie pamietam). Cater w porzadku, sprzet audio-video jeszcze nie dzialal - nie wiem jak teraz. Sam lot totalnie bez zastrzezen, samolot czysciutki.
  • Gość: ryb IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.11.10, 17:06
    leci ktos do hurghardy 05 11 2010
  • Gość: t IP: *.ip.netia.com.pl 16.08.11, 16:48
    leciałem, do Grecji. w jedną strone to ok ale z powrotem był problem, jakaś maszyna "wypadła" i w Grecji 6 godzin było czekania...
  • 11.11.11, 20:26
    Leciałam raz, samolot bardzo czysty, zadbany, obsługa miła, tylko polacy lecący z nami robili wiochę pijąc alkohol pomimo upominań ze strony stewardess, jeden minus to drogie jedzenie, ale przez 4 godziny lotu nikt nie zgłodnieje.
    --
    "Człowiek boi się czasu a czas piramid"
  • Gość: Jadzia IP: *.183.232.158.dsl.dynamic.t-mobile.pl 12.11.11, 01:58
    Dziś wracałam z wakacji z Hurgady ze small planet i musze powiedziec, ze na tle entera, szczegolnie jezeli chodzi o obsluge, wypada super. Z przodu lecialy dwie stjuardesy a z tylu 2 przystojnych facetow. Lecialam w 26 rzedzie. Samolot czysty i pachnacy. Panowie z obslugi czarujacy. Czulam sie bardzo bezpiecznie ale jednoczesnie zadawalam im wiele pytan odnosnie lotnictwa. Kolesie wymiatali. Ich wiedza i wypowiedzi byly niesamowite. Prawdziwi pasjonacie lotnictwa a jak slyszalam, z takimi jest najbezpieczniej. Lot wspanialy. Teraz juz bede zwracac uwage z jaka linia lecimy na wakacje. Dzieki i polecam. Jadzka.
  • 23.12.11, 10:34
    Leciałem ta linią z Tunezjii,samolot czysty i pachnący a obsługa miła.Lądowanie odbylo sie przy silnym bocznym wietrze i wykonane było wręcz po mistrzowsku przez młodego wiekiem kapitana.Jedyny minus to to,że ich samoloty są dość wiekowe śrenia ok,15,5roku ale są po remoncie i w dobrym stanie .
  • 13.06.12, 13:23
    Niedawno leciałem z nimi do Ovdy (Izrael). Wszystko w porządku, bez opóźnień. Żadnych zastrzeżeń.
    --
    www.supertanielatanie.pl
  • Gość: kika IP: *.teoc.pl 03.08.12, 20:32
    leciałam boeingiem 737-800 SP-ENZ w obie strony do tunezji .Oba loty profesjonalne,pilot w trakcie lotu właczał sie i podawał nam parametry podrózy, wyjasnił godzinne opóznienie w Enfidhii,spowodwane wczesniejsza wymiana opony w Warszawie.Czas nadrobili niemniej jednak lot był opozniony przez policje tunezejska która nie mogła sie doliczyc wszystkich pasazerów ktorzy przylecieli własnie z Wawy.Najbardzie obawiałąm sie startu z Poznania 19.07.12 bo w Poznaniu było gradobecie i ulewy i zapowiadane nad Polska ciezkie burze i trąby, pilot wzbił sie pieknie (niejaki Gerard Wnuk chyba) i nad krajem przelecial bez nawet 1 turbulencji. lecielismy z predkoscia 670km na godz mimo ze predkosc przelotowa to 823 ale zmagał sie z wiaterm wiejacym z pr.150 km.Z powrotem 02.08.12 lecielismy juz 800km/godz.Tez wspaniały pilot Tomasz Niżnik, który od momentu boardingu informował nas o wszystkim o powodach opoznienia, za ile wystartujemy na jaki pas sie ustawiamy itp.Wszystkie ciekawe nowinki.Ale dla przykładu pasazerowie lecacy do gdanska mieli 6 godzinne opoznienie bo samolot entera totalnie sie zepsul i wysłali podobno po nich nowy wynajety .Ludzie czekajacy na lotnisku dostali napoje i jakies przekaski wiec niby załątwienie sprawy ok.Samoloty z zewnatrz i środka odnowione ale wiekowe a ludzie jak ludzie siadali na oparciach na łokcie i potem sie dziwic ze to wszystko poklejone popekane itp.zachowanie niektorycvh podróżujach dramatyczne.Za to piloci i obsługa pierwsza klasa Naprawde czulismy sie bezpiecznie.Zadnch najmniejszych turbulencji w obie strony.

    Spokojnego udanego lotu wszystkim życzę.Bez obaw z takim podejsciem załogi!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.