Dodaj do ulubionych

Co z Fischerem?

IP: 213.42.2.* 03.01.06, 18:15
Co bedzie z Fischerem? Jeden samolot popsuty, naprawa bedzie kosztowala
miliony USD, drugi uszkodzony... Zostali z jednym. Co bedzie? Jakie plany
wobec siatki polaczen i osob zatrudnionych? Zostana z jednym samolotem?
Edytor zaawansowany
  • Gość: aaa IP: 213.42.2.* 03.01.06, 18:16
    Bo o nich mowa. Czechow zreszta juz nie ma...
  • derduch 03.01.06, 18:20
    Poprostu "Fly Emirates"

    --
    Według najnowszych informacji do wyników wyborów w Polsce przyznała się Al-Kaida

    Moje oświadczenie!!!
  • Gość: AirLeader IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.06, 18:35
    Nic nie będzie, trzeci 757 przyleci na dniach, jeden uszkodzony 757 będzie
    naprwaiony (silnik wyleasingują do czasu naprawy), a 733 i tak miał być oddany
    do Centralwingsa. Ja tu nie widzę problemu.
  • adams123 03.01.06, 23:03
    A skąd takie wieści ? Co się stało ?
  • Gość: ree IP: 213.42.2.* 04.01.06, 14:14
    Czyli poki co nie wesolo. Jeden samolot z trzech jakby...
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.06, 09:05
    jakt co, chyba znowu musza zrobic " pranie" ale nie koniecznie kolorowe!.
  • Gość: Maly IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.06, 11:21
    czy ktos zna wiecej szczegolow dot tych samolotow i co sie stalo?
  • Gość: lotnik IP: *.media4.pl 07.01.06, 23:11
    Fischer Air Poland announced it plans to expand its network this year. The
    airline plans to add new routes to Cuba, Mexico, Sri Lanka and Venezuela.
  • Gość: pruszkow IP: *.bielsko.dialog.net.pl 08.01.06, 04:12
    Tak,tylko ze z jednym sprawnym samolotem, drugim z zepsutym silnikiem i trzecim
    uszkodzonym przez schody daleko nie zaleci ten Fischer
  • Gość: maly IP: *.spray.net.pl / *.spray.net.pl 08.01.06, 10:23
    wypozyczyli a-320 na czas naprawy, a wkrotce ten 3 b757 wejdzie do siatki
    polaczen, tyle mi sie udalo odnalezc nie ma nic natomiast na temat tego z
    uszkodzonym silnikiem
  • Gość: dideq IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.01.06, 09:43
    Jaki jest zasieg A320? Jezeli taki jak Boeinga 737, to na nic on im sie nie
    przyda. Nie lepiej było wypozyczyc A310?
  • Gość: Maly IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.06, 10:54
    przyda sie przyda bo 737 juz jest prawie nie aktualny dla FAP i loty do egiptu
    na cypr itd wykonywaly 757 teraz jak zostal jeden uziemiony to drugi musi sam
    latac tylko na trasy dalekie bangkok, dominikana, kenia itd taten na czas
    narawy drugiego 757 wypelnia luke
  • Gość: gość 666 IP: *.adsl.inetia.pl 13.01.06, 15:22
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: FAP IP: *.aster.pl / *.aster.pl 13.01.06, 15:45
    Czyżby konkurencja się odezwała?
    Z tego co ja wiem to nic co napisałeś nie jest prawdą. Nie wprowadzaj ludzi w
    błąd.
  • Gość: AirLeader IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.06, 20:09
    Wiesz gościu 666, że gdzieś dzwoni ale nie wiesz czy to w kościele czy to te
    dwie jedyne szare komórki obijają się w Twojej czaszce. Już od początku
    istnienia FAP było wiadomo, że firma będzie na sprzedaż. Zgodnie z KRS
    właścicielem FAP jest czeska firma Atlantik IB (IB znaczy tyle samo co
    Bankowość Inwestycyjna), która zajmuje się inwestycjami kapitałowymi (polecam
    ich stronę internetową) oraz M&A. Stworzyli firmę, "napompowali" ją i teraz z
    zyskiem chcą ją sprzedaż - to chyba jest normalne. Zresztą polecam artykuł
    który ukazał się w zeszłym tygodniu w Pulsie Biznesie - typowy artykuł
    marketingowy w którym zarząd chwali się swoimi osiągnieciami. Co do sprzedaży,
    to nie było tajemnicy kiedy pod koniec listopada do FAP przyjechali ludzie z
    Excel Airways a następnie zarząd latał na Wyspy a pod koniec grudnia do Pragi.
    Zresztą ludzi z Excela byli w pierwszym tygodniu stycznia w Polsce - i w tym
    tygodniu właśnie ukazał się artykuł z Pulsie Biznesu. Zresztą w artykule
    podkreślają że inwestują w ośrodek szkoleniowy, co jest o tyle "mało dziwne",
    że od dwóch tygodni w Polsce przebywa główny szkoleniowiec Excela, specjalista
    od B767. Reasumując: może się wkrótce okazać, że FAP zgarnie prawie cały rnek
    charterowy w Polsce a także w Czechach - bo nie bez przyczyny
    Czesi "wyczyścili" rynek z czeskiej wersji Fischera.

    AirLeader
  • valdivia 14.01.06, 13:59
    W zwiazku z toczaca sie na tym forum dyskusja otrzymalem nastepujaca informacje
    od kierownictwa Fisher Air Polska:

    Prawda jest ze prowadzone są rozmowy z inwestorem
    strategicznym (branżowym). Rownoczesnie informujemy, że kolejny samolot B757-
    200 wejdzie do eksploatacji jeszcze w tym miesiącu.
    W 2005 roku firma miałą ponad 116 mln PLN obrotu i jako JEDYNA polska linia
    lotnicza wypracowała zysk i odprowadziła podatek dochodowy do skarbu państwa
    w kwocie przekraczającej 1 700 000PLN. W roku ubiegłym, od 14 maja
    przewieźliśmy ponad 222 400 pasażerów.
    Nasze plany na ten rok są bardzo ambitne jak i bardzo realne do realizacji -
    chcemy mieć ponad 300 mln PLN obrotu i wynik brutto na poziomie
    przekraczającym 10 mln PLN, a także przewieść ponad 564 000 pasażerów.


    PdV
  • Gość: maly IP: *.spray.net.pl / *.spray.net.pl 15.01.06, 12:19
    i to mi sie podoba wkoncu ktos wypelni luke na rynku i bedzie mozna spokojnie
    latac na wakacje w kazdy zakatek swiata normalnymi samolotami a nie liczyc na
    cud lecac jakas egipska trumna;-)
  • Gość: gośc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.06, 22:29
    Jak taka fajna firma to ciekawe dlaczego 757 pasie się na płycie zamiast latać?
    Pytanie oczywiście retoryczne..... bo FAP nie ma kasy na silnik.
    Nie wiem ile kosztuje taki motorek, ale sądzę że te wasze zyski co tak się nimi
    chwalicie to raczej na pierwszy stopień sprężarki do niego nie starczą...
    Ja w każdym razie życze najszybciej startu jak to możliwe, bo bidne to nasze
    lotnictwo....
    I nie dziwne, bo prezesa FAP dobrze zna LOT(dział charterów)i po kolei WEA,
    APN... teraz dowodzi FAP.Ciekawe co bedzie dalej...bo jak się inwestor o
    jego "zdolnościach" dowie to z tymi dolkami na silnik może być kiepściutko..
    Best regards.
    P.S. i niech cię nie zdziwi drogi czytelniku ze już niedługo usłyszysz o nowej
    firmie czarterowej.... ale obu nie.. bo szkoda pracowników....

  • pacio 27.01.06, 15:03
    Po silnik do 757 nie wchodzi sie do sklepu jak po silnik do samochodu, dobrze
    wiesz :)
    Jeżeli nie mają wolnego na stanie (w co wątpie) czekasz na wyprodukowanie.
    FAP zmieni nazwę, tak czy siak bedzie nowa firma charterowa, przemalują ogony i
    co z tego?
    Lata dalej....

    --
    Niebo i miłą
    Bierze się siłą.
  • Gość: guest again IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.06, 23:38
    to by się zgadzało....

    a z tym wyprodukowywaniem to bracie racji nie masz bo na 757 FAP są motory R-R
    RB 211 bardzo popularne i na świecie nie ma z nimi problemu, no chyba że nie
    masz kasy :-)
    Myslę że wiesz dobrze jak odbywa się taka procedura-jak firma (zapewne kredytem
    przez bank) wpłaci całą kasę to silniczek pręciutko leci pod wskazany adres,
    ale no money no deal-jak mawiał sebullba(SW FM)
    A jak znam życie to w FAP tworzą liczne scenariusze działań - ale jak sądze
    ostatnim jest kupno silnika bezosrednio przez FAP.

    A skoro komentujesz moje zdanie to warto abyś powiedział coś o prezesie FAP,bo
    postac to ciekawa i może kiedyś doczeka się własnych biografii - najlepiej
    napisanych przez prokuratora!

    w jednym sie widze zgadzamy - ten silnik moze być poczatkiem końca FAP i
    początkiem nowej firmy.
    Pozdrawiam

    P.S. Fajne hasło:) pozwolisz że kupię...
  • Gość: Pacio i sklepik IP: 62.29.166.* 28.01.06, 00:59
    Pacio,
    FAP zmienia nazwe? No co ty Misiu!
    A tak przy okazji daj mi adres tego sklepu gdzie kupujesz silniki do
    samochodow, bo cos mi kiepsko pali tej zimy.
    Kotku, a jak przemaluja ogony, to nikt nie pozna, ze to FAP, bo napis na
    kadlubie to malo widoczny....
    hahahaha
  • Gość: HaDwaO IP: *.crowley.pl 28.01.06, 10:02
    Do Guest Again: to nie są RR a PW ....
  • Gość: JA IP: *.aster.pl / *.aster.pl 28.01.06, 10:39
    Oczywiście że PW.
    Nawet w magazynie pokładowym i na stronie internetowej o tym piszą.
    RR... Ale błsnął.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.06, 20:17
    HaDwaO zamiast czytać katalogi i strony internetowe może byś zwrócił uwagę na
    30 centymetrowy napis na silniku :-), bo ten co się skopcił to na pewno nie
    PW :-)
  • Gość: HaDwaO IP: *.crowley.pl 30.01.06, 09:25
    Człowieku, ja wiem co naprawiam!!! To jest PW.
  • Gość: :-) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.06, 21:45
    Więc jak naprawiasz to pewnie sam naklejki R-R na silniki kleisz... :-)
    Pozdr dla FAP lub WEAC bo nie wiem jaki z ciebie naprawiacz...
  • Gość: HaDwaO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.06, 21:52
    jeżeli nadal twierdzisz, że silinik na B757 FAP to RR to daj mi znać, kiedy
    mogę zabrać Ciebie po SP-FVP abyś zobaczył na własne oczy, że to "coś" pod
    skrzydłami to silinik PW.
  • Gość: guest IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.06, 21:55
    do tego czasu na pewno zerwiesz naklejki... :-)

    1 pytanie: na SP-FVP są duże nalepki R-R na silnikach czy nie ?

    napisz lepiej co o tym sądziśz bo skoro jesteś blisko to może uda ci się
    ostrzec kilku paxów od tego co było np w APN, bo raczej mało prawdopodobna jest
    reanimacja tego benka w barwach FAP,
    A z teg co ja wiem to nikt nie wie co tez przydazyło się temu samolotowi...

    POZDR
  • Gość: HaDwaO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.02.06, 22:53
    proponuję takie rozwiązanie: załatwię wejscie pod hangar, gdzie stoi samolot a
    jak będą pod skrzydłami PW to ty zapłacisz mi po 5 000PLN za silnik a jak będą
    RR to ja wypłacę Ci gotówką taką samą kwotę i to od razu. OK?
  • Gość: guest IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 23:34
    :-) :-) :-)

    czyżby w WEAC aż tak marnie płacili !!!!?

    nie odpowiedziałeś na pytanie..
    SĄ NAKLEJKI CZY NIE ?

    A z tym naprawianiem to nie przesadzaj aż tak bardzo bo i tak więkrzośc robi
    Lufa, a w macie ledwo liniówkę i to pewnie kilku...
    Czyli oglądactwo...
    ;-)

  • Gość: KSZ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 23:38
    Czy chodzi Wam Panowie o to jakie to są silniki czy jakie mają naklejki? Jeżeli
    kolekcjonujesz naklejki z silników to powiedz tak od razu, to się taką załatwi
    a jeżeli chodzi Tobie o producenta silników, które są na SP-FVP to niestety
    przegrałeś bo to są PW.
  • Gość: guest IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.06, 14:23
    Wytłumaczcie mi zatem co jeszcze nie zgadza się na tym samolocie, bo generalnie
    technika lotnicza produkuje zaj...e duzo papierow TO JAK U LICHA na samolocie z
    silnikami PW sa naklejki R-R ? :-).
    ktoś powie bzdura i ja sie z nim zgodze oczywiście, ale każdy kto choć otarł
    się o jakąkolwiek technikę powie że coś tu nie gra :-)
    Te cholerne nalepki świadczą o "bogatej" historii tego samolotu lub silnika i
    nie wystawiają dobrego świadectwa ani FAP ani WEAC ani Lufie.
    I na pewno mają szczeście pasażerowie tego rejsu...pamietacie jaka była wtedy
    pogoda... itd.. i szczeście że to było kołowanie...

    Mi ten samolot wygląda na niezły składak, i oby składał go ktoś świadomy ;)

    W samolocie każda Nalepka ma swój PN a te są nie na tym typie silnika co
    trzeba... ;)

    I nie piszcie już prosze jaki to doskonały serwis ma FAP... ;-)

    Podsumowując to niezłe świadectwo wystawiacie swojej pracy.....
    :-)

    A jak czyta to jakiś przyszły pasażer to SP-FVP na pewno bym się przeleciał,
    mimo że samolot po mexykańcach...itd, bo lubie latać, i zdaję sobie sprawę że w
    kazdym locie możemy startwać z całą listą usterek, i naprawdę nie ma to
    znaczenia jaka to linia.
    Latanie nigdy nie było i nie bedzie w 100% bezpieczne, ale latać trzeba.

    Pisałem to dlatego że rozbawiło mnie mówienie na czarne-białe.

    no i ciekaw jeste dalszych losów FAP... bo towarzystwo tam jest iście
    doborowe :-)




  • Gość: ktos IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:59
    oho.Jaka szuja sie odezwala.To sobie wyobraz ze tak nie jest.I nie placa wcale
    tak kiepsko na co dowodem jest to ze ludzie z lotu uciekaja do nas:)Zreszta sam
    ucieklem bo nie moglem pracowac z takimi jak ty:)Swoja droga nie zmienia to
    faktu ze w robocie masz problemy ze wzrokiem:):)hahahahaha.RR.Mozesz jeszcze
    cos rownie smiesznego napisac??Moze to sa silnika od ATRa??????
  • Gość: ktos IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:56
    Powiem szczeze ze ja tez robie na tym samolocie i nawet jak nas szkolili to na
    silniki PW a nie RR wiec proponuje isc po rozum do glowy.
  • Gość: ktos IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:54
    nie wiem dlaczego ale za kazdym razem kiedy cos robie przy silniku FAP towiem
    ze to jest PW a nie RR.Proponuje lekture jakas o samolotach albo okulary:)
  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.01.06, 13:50
    Ty... guest again o którym prezesie FAP piszesz? I co insynuujesz? Jak na razie
    Twoje informacje są lekko mówiąc kłamliwe i wprowadzają w błąd czytelnika.
    A jak chcesz rzucać oszcerstwa to mniej przynajmniej odwagę cywilną i podpisz
    się pełnym nazwiskiem i imieniem.
    Co do silnika, jeżeli jesteś, guest again, takim wielkim specjalistą od spraw
    lotniczych i technicznych (ale raczej wątpie po tym, co napisałeś o modelu
    silnika) to byćwiedział, że koszty naprawy zostaną pokryte przez
    ubezpieczyciela z powodu FOD czyli nie będzie miało to żadnego wpływu na FAP.
    Co do zmiany nazwy, to faktycznie oficjalnie mówią już o niej, ponieważ nazwa
    zostaje przy Czechach. Zmiana nazwy ma być dokonana do końca roku (za info z
    firmy).
  • Gość: again... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.06, 20:25
    sie FAP odezwał.... :-)

    Prześledź karierę co niektórych osób co o nich sądzą, zobacz gdzie prezesuje
    rodzinka i znajomi..itd a póżniej pogadamy.

    I umówmy się, lataniu i ludziom z tym zwiąaznym życze jak najlepiej, denerwują
    mnie tzw "biznesmani" bo oni zawsze sa na górze kosztem innych i nie ponoszą
    żadnej odpowiedzialności.

  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.06, 19:03
    To poinformuj nas, gdzie prezesuje rodzinka i znajomi ... Nie bądź taki
    tajemiczy.
  • Gość: 123 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.06, 20:28
    ... a ubezpieczenie to na pewno aż się pali żeby dac tą kasę na silnik... :-)

    .... niech no tylko podadzą konto... :-) :-)

    spróbuj cokolwiek wydrzeć od ubezpieczyciela..
  • Gość: Wiemy jak jest... IP: 62.29.166.* 30.01.06, 09:49
    Prawda ludzi w oczy kole... Tak to jest jak sie ktoras z kolei firme wykancza
  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.06, 19:04
    O jakich Ty firmach piszesz? Kto i co wykończył?
  • pacio 31.01.06, 12:18
    Zmiana nazwy FAP jest wymuszona zmianą właściciela, wątpie by nowy właściciel na
    swoim samolocie reklamował konkurencje.
    silnik sam się wykończył, miał dość pracy w FAP i jego prezesów:)
    -----
    Niebo i miłą
    Bierze się siłą.
  • Gość: nefretka IP: *.chello.pl 05.02.06, 22:11
    mam pytanko, dlaczego zawsze wypowiadaja się ci ,którzy najmniej wiedza na
    temat samej firmy i prezesowstwa ? banda popeliniarzy.zanim zrujnujecie opinię
    tym ludziom zastanówcie sie nad sobą.ok? były pracownik APN-u
  • Gość: sornat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.02.06, 10:26
    popieram, połowa ludzi nie ma o sprawie żadnego pojęcia, przekręca fakty lub sam
    sobie domówi co mu ślina na język przyniesie i jest z siebie zadowolony, bo on
    sie zna i ma znajomości "na mieście":)) zna wszystkich prezesów i nawet prezesa
    wszystkich prezesów:))))
    ufff szkoda słów
  • Gość: aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.06, 21:52
    1) LOT - czartery itp ...
    2) WEA...no komment...
    3) APN :-)
    4) FAP????? i zobaczymy ja dalej...
  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.06, 22:14
    1. LOT Charters: razem z Nim w tym czasie odeszły jeszcze dwie osoby. Powodem
    tego było to, że pewien pawian nie wystawił faktur na ponad 4 mln PLN za
    chartery.
    2. WEA ... trudno aby dyrektor handlowy, który nawet nie był w Zarządzie mógł
    odpowiadać po czterech miesiącach od swojego odejścia za to, że główny
    akcjonariusz, grupa Preussag (Happag-Lloyd)wycofała się z WEA za to, że Dzidek
    finansował budowę handaru z bierzących wpływów - hangar do którego mało jaki
    normalny samolot się mieści (a mowa jest o B737-800)
    3. Z APN odszedł na początku listopada 2004, czyli na miesiąc przed jej
    upadkiem i jako jeden z nielicznych głośno wypowiadał się negatywnie na emat
    low costu. Podczas pierwszego sezonu charterowego w 2003 roku, APN zarobiła na
    charterach ponad 4,5 mln USD - taki wynik został potwierdzany wielokrotnie
    przez założycieli firmy jak i i przez ekipę wrocławską. Za te pieniądze
    uruchomiono low costa.
    4. Założenie FAP w cztery miesące było i jest jego sukcesem. FAP jest pierwszą
    firmą, która pwrowadziłą nowy typ samolotu (B757),uzyskała jako pierwsza polska
    pasażerska linia lotnicza certyfikatr EASY part M, uzyskała w przeciągu 3
    miesiecy ETOPSa a jej ośrodek szkoleniowy jest w zakresie zainteresowania
    Alteon-Boeing. A jak noszą plotki branżowe Czesi sprzedali Podróżom TV S.A. za
    którymi staoci MyTravel firmę za 20 mln USD, czyli z czterokrotnym przebiciem.
  • derduch 11.02.06, 22:29
    Ad4. To nie plotki, piszesz o FAKTACH!
    Co nie zmienia sensu że F/A FAP są Mercedesem w polskich FA :-)


    --
    Dać w prezencie facetowi flaszkę 0,2l wódki, to tak jak kobiecie 5-centymetrowy
    wibrator

    Rozebrane zdjęcie mojej żony!
  • crewbus 12.02.06, 13:42
    Ciekawe z której strony? Pomijając babcie lotowskie, stewom z CW czy ELO też
    nic nie brakuje.
  • derduch 12.02.06, 17:27
    crewbus napisała:

    > Ciekawe z której strony? Pomijając babcie lotowskie, stewom z CW czy ELO też
    > nic nie brakuje.

    A czy ja napisałem że brakuje? W CW jest na kim oko zawiesić, ale mój
    subiektywny gust stwierdza że najładniejsze stewki sa w FAP.

    --
    Dać w prezencie facetowi flaszkę 0,2l wódki, to tak jak kobiecie 5-centymetrowy
    wibrator

    Rozebrane zdjęcie mojej żony!
  • Gość: gosc IP: *.aster.pl 11.02.06, 22:53
    1. LOT Charters: razem z Nim w tym czasie odeszły jeszcze dwie osoby. Powodem
    > tego było to, że pewien pawian nie wystawił faktur na ponad 4 mln PLN za
    > chartery.

    Czy ta osoba jeszcze pracuje w Locie?
  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.02.06, 11:33
    tak, pracuje w ogólnie pojętej "Grupie LOT".
  • pacio 13.02.06, 13:02
    Kariera w pigółce, nieźle napisane.
    Dodam jeszcze że ściągnięcie czechów jako inwestorów było jego pomysłem, sami
    się nie pchali.

    --
    Niebo i miłą
    Bierze się siłą.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 23:44

    Firmy wykonały loty a na zapłatę czekaja do dziś, wszystko kwestia odpowiednich
    umów.
    Potem oczywiście można odejść....

    i liczyć kasę z biur podróży..

    fakt, trzeba się dzielić a jak nie to out.
    :-)
  • Gość: KSZ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 23:49
    Coś sugerujesz? Jeżeli tak, to podpisz się pod tym. A jeżeli nie masz odwagi
    cywilnej aby to zrobić, to wiedz że jesteś po prostu świnią, zwykłym ludzkim
    odpadkiem.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.06, 08:08
    ale agresywny -jak zwykle

    tylko jak sie historia powtorzy (puk puk puk) to jak spojrzysz w oczy oszukanym
    pracownikom ???

  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.06, 14:34
    Do KSZ

    Stary nie broń szefa bo on na pewno cie nie obroni....
    To biznesmen, u nich liczy się róznica pomiedzy zyskami i stratami, jak
    znajdziesz się po stronie strat to płyniesz.....

    Zrozum to, zanim bedzie za późno.

    I nie pisz o mercedesach, bo ten FAP to koło mercedesów z branży nawet nie stał.
    Mamy luty a ich samolot nadal się pasie na ziemi.....

    A sam zobaczysz co pokaże życie.
    historia lubi i toczy się kołem....
  • Gość: łajtiglowiec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.06, 15:43
    Pan Adam nie jest szefem KSZ.
    A samolot stoi obok naszego hangaru bo nie ma do niego wolnego silnika (PW
    oczywiście) na rynku.
    A co do naklejek, to jest taki dowcip :-), wcześniej byla (ponoć - ja tego już
    nie wiedziałem) też naklejka "powered by Wankel engine" :-)
  • Gość: hehehe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.06, 21:25
    te.... iglowiec
    od tego łażenia koło hagaru to Ci chyba mózg zamarzł :-)

    Człowieku ten silnik kosztuje 2mln $ @!!!!!

    Pomyśl ile lat musieli by to spłacać (+ odsetki), jaki generować zysk itd. (mam
    nadzieję że wyobraźnia ci nie zamarzła)
    to taka kupa forsy że Lot by się nieźle szczypał( a wiadomo że sa rozrzutni ;))
    Obawiam się że to może byc koniec tej firmy...

    Ten rzekomy brak silnika to bujda na kołach.
    oni po prostu nie mają na niego kasy, i pewnie nieźle teraz transformują firmę
    żeby jeszcze coś z niej wyrwać...

    pozdr.
  • Gość: lajtiglowiec2 IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:43
    najsmieszniejsze jest to ze problem jest z dostaniem silnika:):)Ciekawe skat
    masz niusy o tym ze kasy nie ma:):)Tobie sie chyba od tego myslenia juz
    rabie:):)
  • Gość: kamikadze IP: *.chello.pl 18.02.06, 23:09
    ale chłopaki macie problemy.silnik bedzie po niedzieli jak chcecie
    wiedzieć.zajmijcie sie praca zawodowa a nie plotami kto idzie z torbami a kto
    nie.kondolencje dla prezesa że ma takich pracowników.małowierni
    faryzeusze.pozdro.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.06, 20:37
    a że niby ty czym sie zajmujesz????moze czym innym ??? nie sądzę? przykładem
    mrówki to nie jesteś!
  • Gość: ktos IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:41
    no i co z tymi silnikami?????????Jakos ich nie widac:/:/
  • Gość: ktos IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:52
    No to sie kochanienki myslisz bo FAP nie ma R-R tylko PW-2000 i sa mniej
    popularne w europie jak RR
  • Gość: Timo IP: *.devs.futuro.pl 19.02.06, 17:05
    Ludzie, nie latajcie fischerem. Straszne ryzyko. Niekompetentni przedstawiciel
    pozbawił nas w tym roku sylwestra. Jest mnóstwo biur podróży które nie
    charterują tych rzęchów 757, z resztą jak byście wiedzieli jak one często się
    psują to byście do nich nie wsiedli
  • Gość: pasażer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.06, 20:58
    A cyz możesz coś przybliżyć? Bo jak w zeszłym tygodniu dzwoniłem do Urzędu
    Lotnictwa to poinformowano mnie, że nie mają żadnych uwag co do obsługi
    technicznej samolotów Fishair-a. A na moje pytanie o awarie, odpowiedzili,
    że "zawsze coś może się zdarzyć, bo samoloty latają a nie stoją na ziemi".
    Poifnormowano mnie także, że nadzór prowadzi White Eagle pod kontrolą
    Lufthansy - a to mnie przekonuje na 100%. Co do wieku, czyli jak się
    wyraziłeś "rzęchów" - miły pan z Urzędu powiedział, że średnia wieku samolotów
    LOTu jest starsza niż Fishair-a. Lęcę z nimi na Domikanę 21 lutego wraz z
    resztą ludzi, który wygrali konkurs w Radio Eska. Ponoć tym samym rejsem ma
    lecieć Kombi i Mandaryna i cały samolot (ponoć ponad 200 osób) ma balabgować
    przez cały tydzień w jednym hotelu.
  • Gość: mechanik IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:37
    Mala korekta.Obsuga techniczna zajmuje sie WEA Cargo (a to jest kompletnie inna
    firma jak White Eagle Aviation) z pomoca Condora Technik
  • Gość: ktos IP: *.aster.pl / *.aster.pl 26.02.06, 23:40
    Smieszna wypowiedz!!!!!!!! Te ''Rzechy 757'' nie sa takie najstarsze a psuje
    sie kazdy samolot.To proste.
  • Gość: Grodek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.06, 11:13
    Wczoraj PES Travel (Podróże TV) rozsyłało maile z informacją, że jest nowym
    właścicielem FAP.
  • Gość: Ja IP: *.aster.pl / *.aster.pl 01.02.06, 11:50
    Nie będzie zmiany nazwy.
  • Gość: Chytruska IP: *.eranet.pl 27.02.06, 09:23
    Jak to co? Wezmą samoloty od LOT-u, bo przewoźnik ma sprzęt ale nie ma ludzkich
    mocy przerobowych. Piloci latają z wolnych dni. Może nawet latają więcej niż
    pozwalają przepisy?
  • Gość: Anka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.02.06, 09:44
    To wydaje się zgodne z prawdą. A ja myślałam, że mój stary chadza na obce dupy!
    A on naprawdę zapieprza w LOT-fabryce. Chyba dzisiaj wynagrodzę mu grak
    zaufania do n iego. Mój ci on!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka