Dodaj do ulubionych

A380 w WAW

IP: *.chello.pl 27.04.06, 10:04
Czy nowy T2 bedzie mógó obsłużyć A380? A jeśli nie, to czy może byc obsłużony
z płyty?
Edytor zaawansowany
  • zwirekiwigura 27.04.06, 12:34
    WAW nie szykuje sie na przyjecie A380. Lotnisko nie ma i nie zamierza poki co
    wyposazyc sie w infrastrukture do obslugi A380. Wyladowac w WAW ta maszyna
    jednak teoretycznie moze.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • tomi_22 27.04.06, 15:23
    A czy starczy mu pasa na start?
  • zwirekiwigura 27.04.06, 19:53
    Starczy. Tam gdzie moze wyladowac/wystartowac B747 tam tez i da sobie rade A380.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • rwy 21.05.06, 14:43
    Zasadniczo należy, żeby oddać sprawiedliwość, napisać, iż tam, gdzie wyladuje i
    wystartuje A380, tam i 747.

    A co do nieprzygotowania - Okęcie po rozbudowie będzie miało pełną możliwość
    przyjęcia samolotu od strony technicznej (odpowiednie airbridge, miejsce i
    platforma załadunkowa bagażu). EPWA będzie mogło być planowane jako alternate
    dla tego samolotu.
  • ampolion 28.04.06, 06:13
    Tak - Leper to załatwi, potrzebuje latać po ministersku.
    --
    "Mądrej głowie dość dwie słowie".
    Przepisy kulinarne są dłuższe.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.04.06, 17:24
    trzeba by bylo ewakuowac mieszkancow i poszerzyc pasy -

    przy obecnej szerokosci pasow ped powietrza pod skrzydlami powodowalby
    wyrywanie murawy

    lotnisko w srodku miasta nie nadaje sie dla kolosow
  • zwirekiwigura 29.04.06, 18:31
    Bzdury gadasz. A380 wymaga minimalnej szerokosci pasu 45 metrow. EPWA ma
    wiecej. I co wiecej A380 ladowal juz na lotniskach znajdujacych sie o wiele
    bardziej w srodku miasta niz Okecie.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • Gość: Realista IP: *.eranet.pl 29.04.06, 19:10
    Wyladowac moze, ale na tym koniec. Dalsza sprawna obsluga samolotu nie jest
    mozliwa. Warszawa nie jest tu zreszta wyjatkiem.
  • zwirekiwigura 29.04.06, 21:02
    Oczywiscie, napisalem o tym na samym poczatku.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • petrus77 29.04.06, 21:04
    No więc szkoda, ze nowy terminal nie bedzie przystosowany od handlingu
    najnowoczesniejszego samolotu tych czasów, w jakich powstaje. A przy obecnych
    bookingach LO na rejsach atlantyckich, nie wierze, ze taki samolot we flocie LO
    by się nie przydał.
  • p-iotr 08.05.06, 10:12
    Bez obrazy, ale dawno nie czytalem takiego bullshitu.

    pzdr
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.04.06, 21:07
    znajdujacych sie bardziej w srodku miasta niz Okecie

    dla ulatwienia - lotnisk na ktorych ladowal arbuz nie jest tak wiele

    koniecznosci poszerzenia na znacznie ponad 45 metrow udowodniono empirycznie
  • zwirekiwigura 29.04.06, 22:31
    Za kilka dni A380 ladowac bedzie w Genewie - niemal w centrum. Regularnie
    laduje w Hamburgu, na prywatnym lotnsku Airbusa - blisko centrum. Nie wspominam
    o Tuluzie, gdzie do samolotow mozna strzelac z procy z okolicznych blokow.
    Ladowal w kolumbijskim Medellin, takze na lotnisku otoczonym mieszkalnymi
    dzielnicami...
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 15:14
    Arbuza - trudno zeby tam nie ladowal

    w blokach w Francji mieszkaja zwykle imigranci - ich zdrowiem i bezpieczenstwem
    nikt sie specjalnie nie przejmuje

    niemniej jednak ladowanie w Hamburgu nastapilo po kilkuletnim procesie
    zakonczonym znaczacymi wykupami terenu

    Kolumbie tez trudno nazwac panstwem prawa - w szczegolnosci przestrzagajacym
    praw czlowieka
  • tomi_22 30.04.06, 16:13
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > w blokach w Francji mieszkaja zwykle imigranci - ich zdrowiem i
    bezpieczenstwem
    >
    > nikt sie specjalnie nie przejmuje

    Czy ty sie dobrze czujesz?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 17:05
    a ty - czyzbys sie przeziebil i goraczka wysoka cie trawi ???
  • zwirekiwigura 30.04.06, 17:23
    Gość portalu: jacek napisał(a):
    > niemniej jednak ladowanie w Hamburgu nastapilo po kilkuletnim procesie
    > zakonczonym znaczacymi wykupami terenu

    Bzdura. Proces dotyczyl czegos zupelnie innego. Mieszkancy sprzeciwiali sie
    przedluzeniu pasa. Przegrali i pas zostanie przedluzony. I to mimo, ze wokol
    dzielnice willowe.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 22:52
    napisales 'bzdura' i nastepnie nie zaprzeczyles mojemu opisowi

    kup sobie slownik
  • zwirekiwigura 04.05.06, 14:09
    Najwyrazniej masz spore klopoty ze zrozumieniem pisanego tekstu. Napisales, ze
    ladowanie A380 poprzedzily procesy. Jest to bzdura. Procesy dotyczyly
    przedluzenia pasu, przedluzenia ktore nie jest niezbedne dla A380. Pas wciaz
    nie jest przedluzony a A380 spokojnie sobie tam laduje i startuje.
    Rozmiesz teraz? Nie ma zaleznosci miedzy obecnymi startami A380 a procesem. Pas
    bedzie przedluzony (mieszkancy przegrali proces) bowiem Hamburg ma stac sie
    lotniskiem testowym A380 - miejscem gdzie beda go ogladac i probowac ewentualni
    klienci.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.06, 17:52
    sprawdz - a potem pisz

    mieszkancy nie przegrali prcoesu - tylko sprzedali swoje dzialki i sie wyniesli
    do cichszych miejsc

    a lotnisko w Hamburgu placi 75 pct kosztow izolacji akustycznej mieszkan

    wymienasz okna u autoryzowanej firmy - i lotnisko placi
  • p_iki 02.05.06, 16:46
    !! a nie wiesz kiedy moze 380 bedzie w Genewie??? pls????
  • bwv1004 29.04.06, 23:56
    > znajdujacych sie bardziej w srodku miasta niz Okecie

    DCA - odległość północnego końca pasa od centrum miasta jakies 3 km. W dodatku
    ponieważ miasto o wysokim stopniu potencjalnego zagrożenia terrorystycznego
    podejcie z północy polega na podążaniu na małej wysokości za dość krętą rzeką,
    starty na północ też wymagają natychmiastowego zakrętu w lewo.


    Zobacz też jak wstosunku do zabudowań położone są MDW i ORD.

    Na DCA A380 raczej nigdy nie będzie, ale na ORD myslę, że tak.

    --
    Nie płakałem po papieżu.
  • tomi_22 30.04.06, 13:09
    Singapur, Hong Kong, Kuala Lumpur, Los Angeles, Rio. Obecnie mozna by
    powiedziec z Heathrow takze jest juz w miescie niz poza nim.

    I co bedziesz sie dalej madrzyl?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 15:19
    skoro porownujesz i lotnisko i jego polozenie do Okecia

    podobnie jest z Heathrow - ktore mimo ze wydaje ogromne kwoty na izolacje
    akustyczne budynkow i wykupy gruntow - napotyka coraz silniejszy opor
    mieszkancow

    ale trzeba byc niespelna rozumu zeby nie widziec roznicy pomiedzy aglomeracja
    Londynu (gdzie w promieniu 60 km mieszka 30 milionow ludzi i nie ma wolnego
    terenu na lotnisko) - Warszawy (gdzie 30 km od Warszawy cena ziemi spada do 1
    procenta sredniej Warszawskiej)
  • tomi_22 30.04.06, 16:12
    Chlopcze, mam dobra wiedze na temat tych lotnisk, poparta doswiadczeniem
    zdobytym na kilku ladowaniach i startach tamze.

    Pytales o "lotniska w miescie", no i dostales odpowiedz. Odrebna kwestja
    pozostaje sens utrzymywania takiego lotniska jak Okecie w tej lokalizacji...
    zamast budowy nowego, duzego, ladnego, tranzytowego, takiego do robienia kasy
    na turystach, gdzies poza miastem.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 17:05
    chlopcze, z pewnoscia nigdy nie ladowales w Hong Kongu po 1998 jesli mowisz o
    lotnisku w miescie ...

    natomiast ciesze sie, ze nie upierasz sie przy lokalizacji Okecia - jako
    dobrej - dla rozwoju lotnictwa i miasta

  • tomi_22 01.05.06, 14:06
    No daleko nie jest wprawdzie!
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:00
    dowiedz sie jeszcze troche wiecej

    z pewnoscia 50 km to ciut za duzo - tylko, ze wladze przespaly 10 lat

    zamiast wykupic grunty i zaprojektowac dojazdy - poszli na latwizne i
    prowizorke

  • zwirekiwigura 30.04.06, 17:27
    Tu sie mylisz. Singapur, oraz nowe lotniska w Kuala Lumpur i Hong Hongu zostaly
    wyniesiono poza miasta.
    Jednak lotnisk blisko centrum na swiecie wciaz nie brakuje - São Paulo,
    wspomniane juz Rio de Janeiro, Buenos Aires (krajowe), Genewa, London-City,
    Chartum (w samym centrum wielkiej metropolii), Nicea, Tajpej (krajowe)...
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • tomi_22 01.05.06, 14:08
    Ale nadal sa baaardzo blisko, bo miasta sie "rozlaza"

    Do lotnisk w centrum dodal bym... Luksemburg. Ponad 210 747 tygodniowo. Same
    Cargo!!! A lotnisko 3.5km od Centrum. Praktycznie nie ma miejsca w KARJU (o
    Stolicy nie wspomnie) gdzie by nie bylo slychac huku startujacych 747!!! Mimo,
    ze najbogatsze panstwo EU, to jakos nikt nie narzeka. A jakie foty mozna
    popstrykac... Hohoho!!!
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 01.05.06, 17:30
    tak jest w cywilizowanych krajach. U nas ktoś sobie postawi chałupę obok
    lotniska, które już było w tym miejscu 70 lat przed nim a potem protestuje i
    narzeka.
    Nic nie można zbudować: drogi, linii tramwajowej, lotniska nic. Zawsze są
    protesty-taki kraj.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:02
    rocznie

    nikt nie ma nic przeciwko takiemu lotnisku

    natomiast lotnisko przesiadkowe w srodku miasta to czysty anachronizm
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:17
    w III RP w Warszawie ????

    za to powstalo kupa tras - po to by tranzyt dmuchal przez miasto

    lotniska tez zadnego nikt nie chce budowac - tylko marnowac kase na skansen an
    Okeciu

    ale gosc wie lepiej - winni sa forumowicze
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 01.05.06, 18:42
    a to ty jesteś tym chłopem z Dawidów jacek?
  • woywoy 02.05.06, 02:21
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > znajdujacych sie bardziej w srodku miasta niz Okecie
    >
    > dla ulatwienia - lotnisk na ktorych ladowal arbuz nie jest tak wiele
    >
    prosze bardzo..Sydney lotnisko w srodku miasta dwa pasy NS jeden EW
    demonstracyjny A-380 ktorych Qantas troche zamowil wyladowal i wystartowal bez
    problemu,piekna maszyna.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 13:36
    bardzo prosze o podanie chociaz jednego podobienstwa pomiedzy

    lotniskiem "w srodku Sydney"

    www.sacf.dotars.gov.au/sydairp.htm
    i lotniska w srodku Warszawy

    roznic bez trudu mozna znalezc 100
  • Gość: malkontent IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.04.06, 21:44
    Poznań - Ławica. Podejście prowadzi przez całe miast nie wyłaczajć centrum. Od
    ścisłego miasta (czyli, jak kiedyś uznali czytelnicy GW od skrzyżowania ul.
    Gwarnej ze Świętym Marcinem w linii prostej do progu pasa jest ok. 5 km.
    Samoloty podchodzące do lądowania przelatują nad tym punktem na wysokości ok.
    400 metrow.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.06, 15:38
    a kiedy to tak niby arbuz tam ladowal ???
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 18:54
    to raczej ty sprawdz jak to jest z lotniskiem w Luxemburgu

    jak na razie podales tramwawy argument przeciwko swojej tezie

    a wrzucanie do jednego worka tras tramwajowych i lotniska w srodku miasta to to
    samo co dziura i most w jednej kategorii - czyli czysta manipulacja

  • Gość: gość IP: *.chello.pl 07.05.06, 22:39
    ja napisałem tylko o tym ,że czy lotnisko, czy tramwaj to i tak zawsze znajdzie
    się ktoś komu się to nie będzie podobało, zawsze będą protesty.
    Okęcie nie jest w środku miasta, spójrz na mapę,może się mylę i przenieśli je
    ostatnio na Pl.Konstytucji. Lotnisko w środku miasta- to jest dopiero manipulacja.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 18:01
    wrzucanie do jednego worka tramwajow i lotniska to jest wlasnie manipulacja

    Okecie jest w srodku miasta - w obszarze uciazliwosci lotniska mieszka 200 tys
    osob - nie ma samolotow pionowego startu poza Harrierami

    kto tego nie widzi - jest albo slepy albo manipuluje - albo i to i to
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 13.05.06, 22:39
    po co tacy ludzie jak ty jacku wchodzą na forum o samolotach?
    może jest jakieś forum dla mocherowych beretów?
    W Warszawie mieszka ok. 2 mln ludzi, a 200tyś to 10 %.
    Takie są uroki mieszkania w dużym mieście: lotnisko,samochody,tramwaje,hałas...
    Nie pojmujesz tego?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 22:52
    a uroki mieszkania na wsi to mycie samochodu w rzece i wywozenie smieci do lasu

    taki jest niestety poziom mohairowego spoleczenstwa

    nie pojmujesz ze inni na to sie nie zgadzaja ???

    ze chca odddychac tlenem - nie spalinami ???

    ze chca sluchac muzyki (opery sa zwykle w duzych miastach ...) - nie huku
    samolotow ???

    ze tramwaje i metro nie musi halasowac a autobusy moga byc napedzane gazem ???

    nie pojmujesz tego oderwany granatem od mohairowego beretu gosciu

  • Gość: gość IP: *.chello.pl 14.05.06, 00:22
    to zamknij Okęcie mocherowy bereciku jacku, może Gertych ci pomoże.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.06, 12:01
    ciekawe, ze sie tak na tego gamonia powolujesz

    ze szkoda dla Warszawy

    nowe lotnisko poza Warszawa - to rozwoj lotnictwa, rozwoj Warszawy oraz tansze
    bilety lotnicze
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 14.05.06, 13:45
    A ja wolę latać z Okęcia niż z jakiegoś Mszczonowa, teraz na lotnisko jadę 10
    minut i to mi pasuje.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.06, 15:52
    sam dowiodles ze nawet nie wiesz gdzie to lotnisko jest

    a to co wolisz - ma naprawde niewielkie znaczenie

    lotnisko formie jaka narzucilo sld - ppl zbankrutuje

    nowe lotnisko - to rozwoj Warszawy i lotnictwa - tanie bilety i szybki dojazd
    dla wszystkich - a nie tylko dla tych co na piechote lub bryczka
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 14.05.06, 17:25
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.06, 18:27
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: pidżej IP: *.acn.waw.pl 14.05.06, 20:58
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > wrzucanie do jednego worka tramwajow i lotniska to jest wlasnie manipulacja
    >
    > Okecie jest w srodku miasta - w obszarze uciazliwosci lotniska mieszka 200 tys
    > osob - nie ma samolotow pionowego startu poza Harrierami
    >
    > kto tego nie widzi - jest albo slepy albo manipuluje - albo i to i to

    w twoim przypadku na pewno to i to. ty nawet nie wiesz gdzie jest środek miasta
    a głos zabierasz. kup se plan warszawy. na moim lotnisko przylega do granicy miasta.
    z tych 200 tysięcy trzy czwarte zamieszkało w strefie świadomie. nikt im
    kukułczego jaja nie podrzucał i lotniska pod oknem nie zbudował. korytarze też
    są tam gdzie zawsze były.
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 16.05.06, 20:54
    dokładnie to próbowałem jackowi wytłumaczyć, ale niestety nie da się.
    Lotnisko było tam już od dawna, więc jeśli ktoś kupował tanio ziemię, a potem
    zbudował sobie na niej chałupę, to nie powinien teraz protestować. Lotnisko było
    już tam od dawna i nie jest to tajemnica.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 09:50
    to normalne ze miasto rozwija sie i potrzebuje terenow - szczegolnie przy takim
    ukladzie Wisly

    lotnisko musi ustapic - taniej jest przeniesc lotnisko - niz budowac nowe
    miasto - vide Bialoleka - zbudowano tanie mieszkanie - a teraz potrzebny jest
    drogi most i droga komuikacja - a przez lotnisko ogromen obszary sluza dla
    kiepskich interesow - i drogich biletow
  • tomi_22 02.05.06, 09:52
    O Luxemburgu pisalem ja. Odlegolosc od centrum 3.5km - DOKLADNIE. Inna sprawa
    jest, ze miasto ma po przekatnej w najdluzszym miejscu 7.5km :)

    Jednak faktem jest ze 747 lataja po calym niebie, a jest ich ponad 210
    tygodniowo!!! - 99% to CARGO.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.06, 17:50
    ciekawe ze na stronach lotniska pisza o 6 km

    i o niespelna 1,5 mio paxow rocznie

    30 benkow dziennie to nic w porownaniu z terorem z Okecia
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 07.05.06, 22:43
    sprzedaj tę chałupę w Dawidach i się przeprowadź jacek, może gdzieś do lasu, bo
    do mieszkania w mieście jeszcze nie dorosłeś. Poleć sobie do NY i zobacz jakie i
    ile samolotów tam lata i ile jest lotnisk, albo do Chicago. Terrorem z Okęcia...
    to się ubawiłem.
  • saturn5 14.05.06, 21:25
    > Terrorem z Okęcia to się ubawiłem.

    Ja tez. No ale w Pacanowie rzeczywiscie wiekszego lotniska nie maja ... ;)
  • Gość: jacek IP: 62.218.228.* 24.05.06, 16:26
    powiedz to moim sasiadom - zawal smiertelny w wieku 45 lat plus smierc dziecka
    na bialaczke

    i od trzech lat probuja sprzedac dom
  • tomi_22 08.05.06, 23:41
    Zalezy do ktorego miejsca podaja i ktora droga, a drog jest kilka. I tak
    najkrotsza to 3.5km, autostrada to i ponad 10, bo jedzie sie na okolo, no i
    moga podawac odleglosc do Gare - czyli do dworca kolejowego, co jest normalna
    praktyka w krajach francusko jezycznych.

    Co do paxow - tu masz racje, malo ich jest, ale jak bys przeczytal o czym ja
    pisze i o jakich 747 ja pisze to byc zrozumial... Ulatwie ci, pisalem i nadal
    pisze o CARGO. Wejdz sobie na strony Cargolux - taka linia wiesz i poczytaj to
    moze cos zakumasz.

    I prosze nie pouczaj mnie na temat Luxemburga a zwlaszcza lotniska. Mieszkam tu
    i wiem na te tematy troche wiecej niz ty.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.05.06, 11:47
    alez ty potrzebujesz pouczenie

    sam przeciez nie odkryles istotnych roznic pomiedzy Warszawa i Luksemburgiem -
    w calym miescie mniej osob niz tych zagrozonych halasem w Warszawie

    nie widzisz tez roznic pomiedzy ukladem pasow i miasta - w Warszawie samoloty
    nie maja innej trasy niz nad domami ludzi

    do tej pory megaarbuz nie ladowal w Luksemburgu

    a wiec wiesz bardzo, bardzo malo - patrzysz i nie widzisz
  • Gość: jast IP: *.dsl.pltn13.pacbell.net 14.05.06, 20:40
    cierpisz na chorobliwa manie odleglosci lotniska od miasta. Na calym swiecie sa
    bardzo ruchliwe lotniska przytykajace do zabudowan (przymyslowych i
    mieszkalnych) i dlatego wymyslono "stage III" co do chalasliwosci samolotow i
    to z wielkoscia samolotu nic nie ma wspolnego. A380 zdaje sie ze juz
    spelnia "stage IV" (ktory jeszcze nie obowiazuje) a wiec zbudowali go
    przyszlosciowo, tak samo bedzie z 747-8 i 787. Ale znajac ciebie bedziesz jak
    nagrana katarynka powtarzac ciagle te same nonsensowne frazesy.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 10:00
    dopoki musze zakrywac uszy przy kazdym (bardzo czestym) przelocie 737 (jako
    kurde 767 potrafi zrobic to cicho i sprawnie - ale widac ich piloci wiedza co
    znaczy procedura) - nie bardzo mnie te stage interesuja

    lotniska poza miastem - to rozwoj Warszawy i tansze bilety - a takze - lepszy
    dojazd
  • tomi_22 16.05.06, 20:10
    Teoretycznie w Luxie zagrozonych halasem jest jakies 70tys ludzi. Praktycznie
    troche wiecej, bo nie doliczysz sie ile osob mieszka na stale a ile
    zameldowanych jets za granica itp...

    Dalej, pasy startowe sa ulozone tak, ze KAZDY samolot ladujacy przelatuje nad
    miastem i to nie tylko nad Luxem. Ogolnie to podejscie wlasciwe zaczyna sie nad
    Trewirem po stronie niemieckiej, a takze nad Thionville po stronie francuskiej.
    I dlatego zagrozonych naprawde sporym halasem jest duzo wiecej ludzi niz by sie
    wydawalo. I wierz mi, huk pelnego 747 Cargo jest wiekszy niz 737 lub 767...

    Dodam ci, ze z powodu, ze lotnisko w Luxie glownie spelnia role loteniska
    Cargo, to pojawienie sie tu A380F to tylko kwestia czasu... Nie bedzie ich
    duzo, bo CargoLux lata na 747, tak samo jak Chinczycy. A380F bedzie tu
    rarytasem, ale kilka ich bedzie.


  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 09:57
    moze dowiedz sie najpierw jak to wyglada w pratyce - bo powierzchowne
    obserwacje to podstawa do powielania bledow sprzed lat

    pamietaj, ze na Schiphol zamknieto pas prowadzacy nad Amsterdam mimo tego, ze
    tylko raz 747 wbil sie w blok mieszkalny

    a protesty mieszancow okolic lotniska sa coraz bardziej powszechne - i wydatki
    lotnisk na odszkodowania sa coraz wyzsze

    tylko w Polsce trwa socjalizm polaczony z dyktatura lumpenlotnicwa - czyli brak
    wizji, planow i powszechna prowizorka - skrywana za parawanwem symbolicznej
    modernizacji - przyleci Arbuz i bedziemy nowoczesni (jak fan Legii)
  • tomi_22 21.05.06, 12:04
    No jak to wyglada w praktyce to wiem na codzien. Nie musze nic sie dowiadywac...
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 10:46
    na razie masz to - i przestan juz opowiadac bzdury (jak malo ktory)

    www.luxairport.lu/Pictures/Acces_voiture.gif
  • tomi_22 21.05.06, 12:03
    Nie badz smieszny kolego. Moze zrob sobie wycieczke do Luxa to sobie oblukasz i
    zobaczysz jak to jest w praktyce... Na razie sie tylko osmieszasz...
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 12:07
    czego i tobie zycze

    bylaby to twoja pierwsza podroz samolotem
  • tomi_22 21.05.06, 12:13
    Luxair nie lata od Warszawy juz - to po pierwsze, a po drugie, z toba nie da
    sie rozmawiac, reprezentujesz postawe typowego BETONA, ktory odbija kazdy
    argument, takze od ludzi, ktorzy co nie co moga wiedziec na dany temat.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 15:15
    tokujesz jak cietrzew - zamiast zrozumiec posty innych

    najpierw wyskoczyles z tylko dla ciebie zrozumialym porownaniem micky mouse
    lotniska 6 km od micky mouse miasta - z rozbudowawanym bez glowy lotniskiem
    przesiadkowych w srodku 2 milionowego miasta - otoczonego licznymi miasteczkami
    i osiedlami satelitami

    teraz znowu Luxair ...

    a on przeciez nie zamowil megaarbuza ...
  • tomi_22 21.05.06, 15:32
    Nie musial zamawiac, jak mowilem tu jest lotnisko Cargo, ktore ma wplyw na
    troche ludzi i 380 na pewno bedzie tu ladaowal niedlugo. Jak wyladuje to sobie
    pare fotek na airliners.net oblukasz - mojego autorstwa!

    Wielkosc miasta nie ma znaczenia, bo wszedzie sa niezadowoleni. Nie rozumiem
    tylko czemu w Polsce wszystko jest zle... a raczej dobre ale "nie na mojej
    ziemi z dziada pradziada". Jak ci sie "miasto" nie podoba to wynocha na wies.
    Tam bedziesz mogl sobie skansen zbudowac i nie martwic sie o nic.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 15:40
    zle jest bezmyslne kopiowanie - bez zauwazania roznic i uczenia sie na bledach

    zly jest socjalizm - panoszacy sie w lotnictwie

    zla jest samowola urzednikow - ktorzy zawsze wiedza lepiej

    zle jest mowienie o 'miescie' w sytuacji gdy niszczy sie miasto

    lotnisko poza miastem - to rozwoj Warszawy i tansze bilety

  • tomi_22 21.05.06, 15:46
    Lotnisko poza miastem - ok, ale pamietaj, ze predzej czy pozniej miasto sie
    rozrosnie i problem powroci... a budowanie go 200km od Warszawy nie ma sensu.

    Moze kupisz dzialke w Puszczy Bialowieskiej? Tam lotniska na pewno nie bedzie!
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.05.06, 19:26
    Puszcza Bialowieska jest rezerwatem - nie mozna tam kupic dzialki

    tego tez nie wiesz

    zalosne
  • tomi_22 21.05.06, 22:05
    To byla czysta ironia z mojej strony, cos co jak widac "zabilo cie".
  • Gość: jacek IP: 62.218.228.* 24.05.06, 16:25
    ironia typu - wynos sie na wies - uzyta przez ciebie kilka razy - jest na
    poziomie ironii milera z sld
  • zwirekiwigura 22.05.06, 23:08
    Warto jacusiowi jednak powiedziec, ze A380 - mimo swojej wielkosci - jest
    zdecydowanie bardziej cichy niz np. 747.
    --
    AEROPLAN - blog o lotnictwie
  • Gość: jacek IP: 62.218.228.* 24.05.06, 16:24
    jesli pilot megarbuza bedzie lecial niezgdonie z procedura - a megabenka tak -
    moje wrazenia beda wrecz przeciwne

    ogromna czesc uciazliwosci lotnisk wynika z lekcewazenia procedur

  • bart444 07.06.06, 23:13
    A czy jest zapotrzebowanie na tak duzy samolot w Warszawie? Wydaje mi sie, ze
    zadne linie lotnicze nie lataja regularnie do W-wy duzymi samolotami jak 747,
    777 czy A340.
  • qbelk 10.06.06, 18:52
    no a ten dal by rade? :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka