Dodaj do ulubionych

czy stac nas na lotnisko w miescie ???

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.11.06, 18:22
miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3750551.html
policzcie sami ile warte jest ponad 800 ha w odleglosci ok 7 km od PKiN

nie mowiac juz o znacznie wiekszym obszarze wylaczonym z eksploatacji z powodu
halasu lotniczego

lotnisko w miescie = korki + drogie bilety + drogie mieszkania

Edytor zaawansowany
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.11.06, 21:35
    Policz sobie - ile PPL odprowadza do skarbu panstwa - chyba taka opcja - jest lepsza, anizeli jednorazowa sprzedaz ziemi
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.11.06, 12:19
    no wlasnie policz

    tylko nie zapomnij uwzglednic, ze polowa przychodow ppl ma sie nijak do
    lotniska na Okeciu

  • Gość: gość IP: *.chello.pl 25.11.06, 22:46
    ojejcia znowu TY ze swoimi wywodami, a już było fajnie, bo zapomniałem o tym
    biadoleniu. Najlepiej zamknąć lotnisko i nabudować tam bloków, abyś mógł
    mieszkać w ciszy. Wyprowadź się na wieś, już o tym pisałem parę razy.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.11.06, 13:13
    a moze cos z sensem dla odmiany ???

    lotnisko w miescie = korki + drogie bilety + drogie mieszkania
  • Gość: Gosc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.11.06, 14:07
    Kolega opowiadzial mi taka anegdote.

    Kobieta kupila mieszanie blisko lotniska - po roku mieszkania - zaczela zbierac
    podpisy - zeby najlepiej zamknac lotnisko - bo starsznie glosno, na co kolega
    odpowiedzil jej - ze on mieszka tu juz od dawna i nie dosc ze pracuje na
    lotnisku - to wie gdzie mieszka - a skoro przeszkadza jej lotnisko - to
    dlaczego kupila przzy nim mieszkanie?
    Na to kobieta sie obrazila "
    Tutaj mi tym samym pachnie
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.11.06, 14:48
    a moze sprobujesz sie odniesc do konkretow - a nie do wydzielanych przez ciebie
    zapachow ???

    jesli teren przy Chelmskiej poszedl po 4,5 tys dolcow za m kw - to ile kasy
    warty jest teren lotniska plus obszary wylaczone z eksploatacji ???

    ile nasz wszystkich kosztuje prowizorka - zamiast prawdziwego lotniska ???

    ile musimy doplacac do kombinatorow i wlasnej niewygody ???

    lotnisko w miescie = drogie bilety + drogie mieszkania + korki
  • bwv1004 26.11.06, 15:50
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > jesli teren przy Chelmskiej poszedl po 4,5 tys dolcow za m kw - to ile kasy
    > warty jest teren lotniska plus obszary wylaczone z eksploatacji ???

    Myślę, ze ziemia w okolicach Waszyngtonie i bezpośrednich okolicach jest duzo
    droższa niż na Okeciu - i jakoś nikt DCA nie wyrzuca.

    > ile nasz wszystkich kosztuje prowizorka - zamiast prawdziwego lotniska ???

    DCA też można nazwać prowizorką - trzy niedługie krzyżujące sie pasy, trudne
    podejscie i jakoś nikt go nie wyrzuca.

    >
    > lotnisko w miescie = drogie bilety + drogie mieszkania + korki

    bilety lotnicze czy autobusowe??? Jeśli myslisz, że ceny mieszkań da się
    wytłumaczyć jednym lotniskiem, to jesteś naiwny. Choc oczywiście fakt, ze do
    lotniska jedzie sie 15 a nie 45 minut może podnieść atrakcyjność gruntu.

    korki? to tylko kwestia zbudowania dojazdu. Czy naprawde Okecie generuje
    gdziekolwiek korki? Czekam na przykłady. Ile jest w ogóle operacji dziennie na
    Okęciu, 200? Z czego pewnie 3/4 to Embraerki po 20-50 osob. Jak to ma generowac
    korki?

    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.11.06, 20:22
    widac nie zrozumiales pytania chlopie - a odpowiedz poprzez przyklad - bez
    analizy roznic, przyczyn itp jest pozbawiona wartosci

    analiza korkow odnoszaca sie wylacznie do jednego czynnika - podobnie

    cenny teren w srodku miasta zablokowany dla postsocjalistycznego,
    monopolistycznegi molocha - oznacza potworne marnotrawstwo i wysokie koszty dla
    wszystkich

    chcesz drogo placcic za bilety i mieszkania - i stac w korkach na zwirkach - to
    powiedz to wyraznie





  • Gość: pidżej IP: *.acn.waw.pl 26.11.06, 21:17
    a jakie będą korki jak zabudujesz 800 hektarów tanimi mieszkaniami? pomyślałeś?
    zresztą porządne korki na żwirkach są tylko do racławickiej i pod pomnikiem
    lotnika a lotnisko nie ma z tym wiele wspólnego. dość zbadać natężenie ruchu na
    ŻiW na południe od 17 stycznia, mimo że doszedł tam ruch z marynarskiej, hynka i
    17 stycznia.
    cena biletów też nie zależy od odległości lotniska od centrum a od pazerności
    portu lotniczego.
    o jakim cennym terenie w środku miasta piszesz?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.06, 08:14
    te mieszkania i tak powstana - tylko ze za lotniskiem

    ich mieszkancy beda stac w korkach blokujac dojazd na lotnisko

    lotnisko w miescie = kroki + dorgie bilety + drogie mieszkania
  • bwv1004 27.11.06, 16:05
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > widac nie zrozumiales pytania chlopie - a odpowiedz poprzez przyklad - bez
    > analizy roznic, przyczyn itp jest pozbawiona wartosci

    Moj drogi, odpowiedz przez przykład pokazuje, że twoje tezy nie zawsze muszą
    się sprawdzać. Ze lotnisko w miescie moze być pożądane - nawet, gdy w obrebie
    aglomeracji sa jeszcze dwa duze lotniska.

    Jeśli chodzi o analizę, to raczej na tobie, jako stawiajacym pewne tezy,
    spoczywa obowiazek ich poparcia jakąs analizą. Bo na razie tylko jęczysz. W
    dodatku opowiadając bzdury - bo w Warszawie NIE MA korków spowodowanych przez
    lotnisko - które generuje malutki ruch kołowy.




    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.06, 08:19
    tylko twoj przyklad byl bez sensu - bez wzglednienia setek roznic - i tego czy
    jakie argumenty sa uwzglednione - czy tez stare deczyje sprzed lat obciazaja
    hipoteke

    w Warszawie wzrost cen ziemi ma krotka historie - a proporcje cen pomiedzy
    Warszawa i terenami 40 km dalej nie ma sobie rownej

    co za ronica czy korek spooowany bedzie przez jadacych na lotnisko - czy
    jadacych do pracy - skoro nie ma mozliwosc oddzielenia strumieni ??

    lotnisko w miescie = korki + drogie bilety + drogie mieszkania

  • 2paco 02.12.06, 15:26
    Jacuś, zdasz sobie wreszcie sprawę że twoje posty są beznadziejnie nudne? jak
    chcesz karierę robić to wracaj do tego waszego stowarzyszenia, i próbujcie
    blokować inne inwestycje, tu nic nie zdziałasz.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.06, 21:18
    a moze to raczej blokujesz inwestycje - promujac skansen i marnotrastwo ???



    lotnisko w miescie = drogie bilety + drogie mieszkania + korki


    czas na inwestycje - nie na prowizorki
  • bwv1004 03.12.06, 00:39
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > lotnisko w miescie = korki + drogie bilety + drogie mieszkania

    Jacus, zapewniam Cie, ze na autostradzie na IAD sa korki, mimo, że lotnisko
    jest 40 km od miasta.


    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.06, 07:58
    1. na lotnisko powinno dojezdzac sie kolejka, z mozliwoscia odprawy w centrum
    itp

    2. ja mowie o korkac w miescie - ty otych 40 km dalej - czytaj uwazniej

    lotnisko w miescie = drogie bilety + drogie mieszkania + korki

  • bwv1004 03.12.06, 15:52
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > 1. na lotnisko powinno dojezdzac sie kolejka,

    Kolejkę łatwiej doprowadzić na bliskie lotnisko niż na dalekie. Pozostając
    przy tym samym przykładzie, na DCA metro jeździ od 30 lat, na IAD może dotrze w
    2015.


    z mozliwoscia odprawy w centrum
    > itp

    Jak ty to sobie wyobrazasz?? Nadanie bagażu już w centrum? Wiezienie bagażu
    kolejka osobno od ludzi? Dodatkowy etap przeładunku bagażu, z dodatkową ekipą
    bagażowych i dodatkową szansą pomylenia i zgubienia?

    A może jeszcze security i kontrole paszportową chcesz zorganizować w centrum??
    I pomysl wtedy o zabezpieczeniu pociągu na 40 km trasie...



    > 2. ja mowie o korkac w miescie - ty otych 40 km dalej - czytaj uwazniej

    Mówisz o korkach w ogóle. Poza tym korki na autostradzie na IAD tworzą się
    raczej nie przy samym lotnisku, a bliżej miasta.

    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.06, 19:29
    sadzac po odpowiedzi na pytanie 2 wnosze ze nie masz pojecia o organizacji
    obslugi ruchu lotniczego w XXI wieku - a wiec nie dziwia mnie twoje dziwaczne
    uwagi
  • bwv1004 04.12.06, 02:26
    To może rozwiń o co ci chodzi z tymi korkami, bo mętnie piszesz.

    Najpierw twierdzisz, że lotnisko w mieście=korki.

    Ja Ci piszę, że na drodze do lotniska podmiejskiego też są korki.

    Ty mi na to, że masz na mysli korki w mieście, nie korki 40 km od miasta.

    Ja tłumaczę, że na tej drodze korki nie są pod lotniskiem, tylko praktycznie w
    obrębie miasta.

    Ty mi na to wyjeżdżasz z organizacją obsługi ruchu lotniczego. Więc może
    sformułuj jasno swoje tezy i podprzyj je jakimis argumentami, bo jak dotąd
    głównie marudzisz a jak Ci się pokaże przykłady sprzeczne z Twoimi
    marudzeniami, albo przyciśnie o argumenty - kręcisz.

    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 20:03
    moja teza brzmi

    lotnisko w miescie = drogi mieszkania + drogie bilety + korki

    mozesz zaklinac ile chcesz - i tak nie zmienisz ani geometrii ani ekonomii
  • 2paco 05.12.06, 12:38

    > Jak ty to sobie wyobrazasz?? Nadanie bagażu już w centrum? Wiezienie bagażu
    > kolejka osobno od ludzi? Dodatkowy etap przeładunku bagażu, z dodatkową ekipą
    > bagażowych i dodatkową szansą pomylenia i zgubienia?

    akurat takie rozwiązanie jest w wiedniu, na dworcu Wien Mitte wsiadasz w CAT,
    odprawa jest na dworcu :) nie słyszałem żeby jakoś bagaż częściej ginął, no ale
    to bardziej chyba zależy od wyposażenia lotniska/dworca wien mitte ;)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 20:07
    nie tylko we Wiedniu ...

    a we Wiedniu - odprawiasz sie w automacie (bagaz tez mozna wyslac - do 1m ) - na
    lotnisko jedziesz z bagazem podrecznym kolejka - w 16 lub 22 minuty (ponad 20
    km) - czyli krocej niz u nas taksowka 8 km z centrum

    a ponad 55 proc operacji poza terenem zabudowanym - i cisza nocna od 22 do 6
  • 2paco 07.12.06, 22:22
    jeśli chodzi o schwechat to mieszkańcy mają wyjątkowo komfortową sytuację, bo
    zaraz obok lotniska jest rafineria omv i samoloty ani od strony miasta nie
    podchodzą do lądowania, ani nie startują bezpośrednio nad przedmieścia.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.06, 08:15
    nie chodzi tu tylko o Schwechat`- z halasem lotniczym walcza bowiem mieszkancy
    m in Grinzingu i Lesiengu - a wiec dzielnic polozonych po dugiej stronie
    Wiednia

    to na ich zyczenie nocne loty (na te tez jest limit) nie moga sie odbywac ponad
    miastem - iponad 55 pct nalotow odbywa sie z poludnia ... a nie

    z Okecia nie ma wylotu - bez terenow zamieszkalych
  • Gość: mt IP: *.crowley.pl 27.11.06, 22:54
    A ja postawie problem inaczej cytujac Kogos luzno. 'Czy nas stac na to aby nie
    bylo nas stac' na lotnisko w miescie. Oj oj znowu sobie bedzie mozna pogadac nie
    na temat....
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.06, 21:20
    dobrze ci idzie
  • cbacba 28.11.06, 06:58
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • 2paco 01.12.06, 04:17
    weź się lepiej rozejrzyj za jakimś nowym tematem, bo skoro przez dwa lata jak tu
    zaglądam się nie wyleczyłeś to już nic nie da taka terapia.
    chciałbym cię widzieć, jak cię skręca na widok ludzi jadących na Okęcie i
    mających cię głęboko w poważaniu :D
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.06, 08:38
    lotnisku

    kolejki do "rentgenow", tracenie czasu w autobusach (moj rekord to 30 minut w
    autousie), smrod, brudne toalety, rzucane walizki - zeby zniszczyc i polamac
    (potem sie czeka 20 minut), przeganiane taksowki i prywatne samochody,

    wygoda pasazerow - kpina

    ostatnio - jak u Bareji - przekroczone normy radiacji i nie wypuszczaja z
    nowego terminala (przyloty)

    za to wpuszczaja nowych - zeby sie napromieniowali

    ale lewe interesy sie kreca - z tego jestes dumny ?????
  • bwv1004 08.12.06, 15:26
    > kolejki do "rentgenow", tracenie czasu w autobusach (moj rekord to 30 minut w
    > autousie), smrod, brudne toalety, rzucane walizki - zeby zniszczyc i polamac
    > (potem sie czeka 20 minut), przeganiane taksowki i prywatne samochody,
    >
    > wygoda pasazerow - kpina


    Racja - ale co to ma wspólnego z lokalizacją, nad którą tak płaczesz?

    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.06, 17:34
    a to ze nigdy nie przeprowadzono zadnej analizy porownawczej - ani biznesowej
    ani organizacyjnej

    deyzja o rozbudowie nie miala na celu wygody pasazerow - mimo ze ten argumentem
    jak cepem poslugiwal sie pilat, pol i lesiecki (w skrocie ppl)

    nowy terminal budowany jest na biezaca przepustowosc - nie na przyszla - mimo
    ze Warszawa traci udzial w rynku - a jako hub nie zdazyl zaistniec

    ze wszech miar budowa nowego lotniska poza Warszawa bylaby lepsza od obecnej
    kosztownej prowizorki - to teraz wylazi jak sloma z butow obecnej koalicji

    za to bedziemy mieli dorgie mieszkania i bilety i mega korki
  • Gość: JB IP: *.aster.pl 01.12.06, 13:48
    To może również odetniemy elektryczność i bieżącą wodę? Jakoś Berlinowi,
    Sztokholmowi i powiedzmy Londynowi to nie wadzi. Widocznie nie ma tam porąbanych
    i pazernych ludzików. Nie wszystko da się rozważyć patrząc na wyłącznie na to,
    że wszyscy mają takie same żołądki. Wystarczy tylko zastosować pomyślunek
    zgodnie z instrukcją obsługi.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.06, 08:22
    a dlaczego im ma wadzic lotnisko w Warszawie ????

    zastosuje "pomyslunek" zgdonie z instrukcaj obslugi - a nie manipuluj
  • Gość: Marcin z Mallow IP: 86.41.152.* 02.12.06, 18:52
    Czy stac nas na drogi w kraju ? Ziemia jest juz zarabiscie droga a wiec
    proponuje zlikwidowac wszystkie drogi w polsce i zeby wszyscy chodzili na
    piechote. Takie marnotrastwo ziemi to do prokuratury sie nadaje :)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.06, 21:19
    bzdura

    drogi moga dac duzy zysk i umozliwiac rozwoj

    podobnie jak lotnisko - poza miastem
  • voyager747 05.12.06, 00:15
    Mnie stać, Okęcie nie jest w centrum miasta. Jak Okęcie powstawało, to było
    daleko poza miastem.
    --
    voyager747.fotosik.pl/
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 20:01
    a i tak miasto konczylo sie za Opaczewska z powodu carskich ograniczen - i
    wiadomo bylo ze jedynym rozsadnym kierunkiem bylo pochloniecie Okecia - albo 10
    mostow przez Wisle

    ale teraz mamy juz i Piaseczno i Ursynow i Michalowice i Raszyn - i nie mozna
    udawac ze nie ma problemu

    lotnisko przez wojan mialo pasy trawiaste i obslugiwalo kilka malych samolotow
    dziennie - takie lotniska juz dawno zostaly zabudowane w innych miastach Europy

    tylko u nas przekrety maja priorytet nad zdrowiem mieskznacow i wygoda pasazerow



  • 2paco 05.12.06, 12:41
    No to ci Jacuś napiszę, że wielu gości kancelarii w której pracuję jest
    zachwyconych bliskością lotniska w wawie.
    imo te korki w wawie to nic, byłyby nawet bez lotniska. a ty Jacuś masz jakąś
    fobię, nie wiem - może w dzieciństwie przeżyłeś jakąś traumę na okęciu i stąd
    tak się produkujesz..
    zresztą - witaj z powrotem, stanowisz ciekawy folklor na tym forum, powaga :D
  • tierralatina 05.12.06, 22:31
    Dla mnie tez bliskosc do centrum jest jedna z niewielu zalet lotniska w
    Warszawie. Tak samo jak lotniska London-City, lotniska w Genewie, w Zurychu i
    jeszcze wielu innych.
    --
    Tierralatina
  • 2paco 05.12.06, 23:44
    kilku moich znajomych mieszka przy żwirki w okolicach korotyńskiego i baleya -
    są zachwyceni ze mają tak blisko do lotniska.
    ale cóż poradzimy, skoro zawsze znajdzie się grupa ludzi, którym nic nie pasuje
    i tyle :) przynajmniej weselej z nimi jest :)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.06, 19:57
    daleko od lotniska ???

    czyzby nie lubili halasu ???

    a co to za argumneny ze twoich kilku znajomych ????

    o tym powinny decydowac argumenty ekonomiczne - a nie emocjonalne

    lotnisko w miescie = drogie bilety + drogie mieszkania + korki
  • 2paco 07.12.06, 22:24
    nie chodzi o argumenty emocjonalne- pokazałem tylko że są ludzie, którym mniej
    rzeczy w życiu przeszkadza niż innym, potrafią się tym życiem cieszyć i te pe ;)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.12.06, 08:11
    a ja sie potrafie cieszyc zyciem

    i chce sie nim cieszyc nadal - i nie byc zaskoczony skutkami katastrofalnie
    idiotycznych, patologicznych decyzji

    po co przeplacacza bilety i mieszkania i stac w korkach ? - z tego moga sie
    cieszyc tylko lapownicy i nic nie rozumiejacy gamonie
  • 2paco 09.12.06, 02:41
    Jacek, może weź pogadaj z jakąś firmą konsultingową żeby przeprowadziła analizę
    w jakim stopniu obecność lotniska na Okęciu podbija ceny - bo jak na mój rozum
    to ceny rosną z zupełnie innego powodu: ludziom odbiło, usłyszeli że mieszkania
    podrożeją, więc zaczęli się ustawiać w kolejkach i zapisywać na każdą cenę, jaką
    podyktują deweloperzy - samospełniająca się prognoza, i lotnisko nie ma tu
    żadnego znaczenia.
  • bwv1004 09.12.06, 03:06
    2paco, nic nie rozumiesz.

    Zostało wykazane (przez jacka) niezbicie i matematycznie, że
    "lotnisko w miescie = korki + drogie bilety + drogie mieszkania"

    CBDO, QED, tako rzecze jacek

    koniec dyskusji

    ;-D


    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.06, 08:31
    mozesz podac kontrprzyklad

    mnie nie jest znany - w sprawie kazdego lotniska trwa konflikt interesow -
    wszedzie wypracowuje sie jakis kompromis - w naszym miescie lotnisko jest jak
    szczeniak, ktory po prostu nie przestal rosnac

    osiagnal juz rozmiary slonia - i nadal patrza na niego niektorzy z zachwytem -
    mimo ze podrzucaja coraz wieksze odchody do okolicznych ogrodkow

    a obecny boom nieruchomosciowy to szansa na korzystne dla wszystkich decyzje


  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.06, 08:23
    obecnosc lotniska podbija ceny w prosty sposob - zabiera cenne tereny budowlane

    masz do wyboru albo mieszkac przed lotniskiem - albo za - czyli dojezdzac w
    korkach przy lotnisku

    przy obecnych cenach dzialek az sie prosi by sprzedac tereny lotniska,
    jednostek wojskowych oraz wykorzystac obszary obecnie wylaczone z uzytkowania
    za to ze swietnym dojazdem do centrum - 4 komplety torow

    za uzyskane kilka miliardow euro mozna zbudowac nowe lotnisko poza Warszawa- i
    super dojazd - z Warszawy i z poludnia Polski

    zas setki hektarow uwolnionych ugorow zapewnia mozliwosc rozwoju Warszawy na
    wiele lat - tym terenom grozi OOU i ci najwyzej magazyny - a nie zabudowa
    miejska
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 09.12.06, 10:10
    Ale brednie. Nie wiem po co zakładasz te swoje wątki w temacie: samoloty, tu
    powinno się dyskutować o samolotach, a nie o twoich chorych wizjach.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.06, 11:11
    jak nie rozumiesz - to sie nie wcinaj, tylko doucz
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 09.12.06, 15:22
    A co tu rozumieć, forum a samolotach a ty trujesz o tym swoim lotnisku w
    "centrum" Warszawy. Czego mam się douczyć? Okęcie nie jest w centrum Warszawy,
    doucz się geografii Jacuś!!!!
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.06, 16:25
    powtarzasz sie

    zamiast sie odniesc do istoty sporu - zachowujesz sie jak stalinowski
    formalista
  • bwv1004 09.12.06, 16:51
    >
    > za uzyskane kilka miliardow euro mozna zbudowac nowe lotnisko poza Warszawa-
    i
    > super dojazd - z Warszawy i z poludnia Polski

    Rozumiem że masz na myśli lotnisko gdzieś hen na południu? Mieszkańcy Bielan,
    Łomianek, Truskawia, Białołęki i Jabłonny padną z zachwytu.

    Poza tym nawet gdyby twoje argumenty miały jakikolwiek sens, nikt nie będzie
    burzył okęcia teraz, kiedy postawiono nowy terminal.

    Następna sprawa - Warszawa nie może żyć 10 lat bez żadnego lotniska - więc
    najpierw trzeba by zbudować nowe, a dopiero potem zburzyć i sprzedać stare i
    odzyskać kasę. Kto wie, jakie będą wtedy ceny gruntow...

    I po raz kolejny - lotnisko Okecie NIE GENERUJE KORKÓW!

    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.06, 17:40
    nie odrozniasz plnocu od poludnia - moze najpierw sie doucz - zacznij od moich
    postow - gdzie jasno i klarownie tlumacze dlaczego lotnisko na Okeciu w sposob
    posredni i bezposredni genreyje korki w Warszawie - rowniez na twoim "poludniu"
  • bwv1004 09.12.06, 21:29
    Gość portalu: jacek napisał(a):

    > nie odrozniasz plnocu od poludnia

    Odróżniam - miałem na myśli, że ludzie z Białołęki czy Jabłonny będą musieli
    jechac 80 km do lotniska.


    --
    [...]dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają
    informacje, że je pamiętamy. Szkoci - potwora z Loch Ness, my - smoka
    wawelskiego. Maciej Giertych

    Ja bym jeszcze dodał Flintstone'ów. bwv1004
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.06, 22:45
    10 lat temu - gdy nalezalo zaczac budowe lotniska w Mszczonowie w Bialolece
    mieszkalo 1 pct obenej liczby - decyzja o osiedlaniu w Bialolece - nizsze ceny
    niz w np Ursusie plus brak halasu lotniczeg

    ci ludzie mogli juz teraz mieszkac na terenie obecnego lotniska i OOU

    a teraz dymaja co dzien 2 razy po 20 km do pracy w centrum i we Wlochach - i
    domagaja sie mostu polnocnego (sam most to 400 mio pl)

    juz teraz sa ofiarami braku planow i polityki na wiele lat - zastapionej lewymi
    interesami i glupota
  • singleman 10.12.06, 08:52
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.06, 09:51
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • bzzz4 10.12.06, 19:17
    Jacek
    T2 musi powstac bo ludzie chca latac
    Czy nie masz nic innego do robienia tylko klucic sie na forach??
    Nowe lotnisko raczej nie powstanie bo kosztuje za duzo i bedzie za daleko od
    Warszawy i Lodzi (patrz Mrabel kolo Toronto)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.06, 20:06
    zanim powolasz sie na Mirabel - to badz laskaw sprawdzic - zamiast "klucic sie
    na forach"

    budowa T2 to najlepsza droga do nielatania - a z pewnoscia do drogiego i
    nieekonomicznego latania

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka