Dodaj do ulubionych

PrimaCharter - cos drgnelo ?

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.07.07, 16:08
Prima Charter wymienia flotę
2007-07-18 (aktualizacja: 2007-07-17)
Mira Wszelaka (Puls Biznesu wyd. 2393, s. 11)

Przewoźnik czarterowy finalizuje zakup kolejnej maszyny. Nie ma wyjścia,
jeśli chce zaspokoić popyt.

Fischer Air Polska (FAP), przewoźnik czarterowy, który po reaktywacji zmienił
nazwę na Prima Charter (PCh), reorganizuje swoją flotę. Krzysztof Szymański,
wiceprezes PCh, podkreśla, że bez dodatkowych maszyn firma nie będzie mogła
wywiązać się z umów zawartych z touroperatorami. Spółka zrezygnowała z
leasingu dwóch słabszych maszyn (m.in. TU 154 o podwyższonym standardzie).
Zamiast tego zdecydowała się na leasing od Omni Air International (OAI) B757-
200 wraz z załogą. Samolot właśnie dołączył do swego bliźniaka, który jest
własnością firmy. Do końca lipca flotę PCh wzbogaci też kolejny B757.

— Finalizujemy już umowę na zakup tej maszyny. Leasing kolejnej planujemy na
sierpień — przyznaje Krzysztof Szymański. Inwestycje w sprzęt są możliwe
dzięki podwyższeniu kapitału do 70 mln zł i 20 mln rezerwy. Przedstawiciele
firmy nie ukrywają, że chcą wykorzystać wyjątkową koniunkturę i brak silnej
konkurencji na rynku. W Polsce czartery oferuje jedynie należący do LOT
Centralwings. Wkrótce na podbój krajowego rynku wyruszy Air Italy Polska,
tani włoski przewoźnik z udziałem polskiego kapitału.

Tymczasem od 2010 r. Prima Charter zamierza leasingować od Boeinga nowe
maszyny prosto z taśmy produkcyjnej.

Zimą z przewoźnikiem będzie można polecieć m.in. na Dominikanę, Kubę, Maderę,
do Wenezueli, Brazylii, Indii (Goa) i Bangkoku. Obecnie linie oferują
transport w rejonie basenu Morza Śródziemnego, Czarnego, Afryki Północnej i
na Wyspy Kanaryjskie.

W I kwartale 2008 r. firma chce wyruszyć na parkiet.



a tak od siebie mam 2 pytania
1. co to jest - "TU 154 o podwyższonym standardzie" ??
2. Czemu wynajmuja z zaloga skoro maja swoja ? no i co to za zaloga ? sami
piloci ? same stewki , a moze same mechaniory ciekawe w jakiej konfiguracji?

tak czy owak w imieniu wielu klientow mowie - NARESZCIE :-))) I NIECH TYM
RAZEM WAM SIE NOGA NIE POWINIE . BEZ ZASYSANIA BETONIARKI DO SILNIKA TYM
RAZEM PROSZE :-))))))))))))))))))))))
Edytor zaawansowany
  • Gość: TomfromSky IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.07, 20:20
    Powinno być TU-204 a nie TU-154 - spora różnica ale dla dziennikarza ŻADNA :-),
    tu TU i tam TU :-) Prima Charter wykorzystywała TU-204 z Egiptu, samolot ten
    jest kopią B757-200 na silnikach RR. Ten akurat egzemplarz był z 2000 roku.

    Co do "drgnecia" :-) .. to potwierdzony jest odbiór B757-200, który będzie miał
    znaki SP-FVD. Przylot do kraju nastąpi ok 1 sierpnia br., trzeci ma być w
    trzecim tygodniu sierpnia a czwarty na przełomie listopada i grudnia 2007.
    Finalnie mają być dwa z ETOPSem i dwa bez.

    Tomek
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.07.07, 21:06
    A swistaka zamkneli za zawijanie w sreberka
    Ledwo moze drugi miec beda, po takim czasie a tu mowa o kolejnych, czyzby az tak slabo z nimi bylo, ze az takie swietlane wizje maja ?
  • Gość: Grzegorz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.07, 00:16
    A czemu nie? To wygląda rozsądnie: jeżeli chcą latac zimą na dalekim dystansie
    to muszą mieć dwa B752 z ETOPSem oraz dwa do wykonywania rejsów do Egiptu,
    Tunezji, Markoa czy na Kanary. Zobacz kto jest ich udziałowcem: EXIM, TRIADA i
    RAINBOW a dodatkowo lata z nimi ITAKA - czyli te biura podróży, które mają
    razem ponad 70% rynku czarterego (zima + lato). Gdzie latał na dalekim
    dystansie FAP zimą? Dominikana, Brazylia, Kuba, Wenezuela, Kenia, Sri Lanka,
    Bangkok - a do tego muszą mieć dwa samoloty (+Goa, Emiraty itd...). Sprawdź ile
    rejsów zimą do Egiptu czy Tunezji ma Exim i Triada, dodaj do tego Rainbow i
    Itakę a wyjdzie, że tylko do obsługi tylko tych 4 biur na rejsy do Pólnocnej
    Afryki i na Kanary muszą mieć kolejne 2 samoloty. Czyli wszystko się zgadza, z
    tym że jest jedno pytanie: skąd wezmą kolejne dwa samoloty? Bo kasę to mają jak
    lodu, z tym wreszcie nie mają problemu :-0 .

    Grzesiek
  • Gość: pw IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.07, 14:06
    No kasy to faktycznie musza miec jak lodu, skoro caly czas ktos dla nich lata.
    Standardowo pod koniec wakacji jakies biuro powinno sie wylozyc, zobaczymy kto tym razem.
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.07.07, 16:50
    duzo ludzi liczy na ecco
    tyle ze co to ma wspolnego z prima ???
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.07, 09:44
    I jak tam konwulsje ?
    Bo drugiego samolotu nie widac.
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.07.07, 10:47
    > I jak tam konwulsje ?

    moje prywatne ?
    poki co nie wsyetpuja , ale dziekuje za troske

    > Bo drugiego samolotu nie widac.

    moze wysoko lata
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.07, 13:54
    > moze wysoko lata

    Chyba poza waszym zasiegiem ...
  • Gość: SkyPirat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.07, 20:06
    Oooooo, kundelki ujadają i starają się kąsać w kostki.... A co "ku..tek" i
    jego asystentka nie mogą być postholdarami i przez to po raz trzeci ULC. A
    samolot będzie, dostawa ok. 15.08.... no i jeszcze coś zgodnie z info strony
    Prima: podwyższono kapitał i zmieniona radę nadzorczą o nowych ludzi z potężną
    kasą. Czyli Er Vincent Przekręt Polska wyląduję w najbliższym bagnie,
    szczególnie że 6 stewek, które chciały tam latać już ciupasem wracają od
    sierpnia do Primy.

    SkyPirat
  • Gość: Stewka IP: *.aster.pl 30.07.07, 23:28
    Nikt nie wraca bo nie ma powrotu dla pracowników, którzy zostawili firmę na
    lodzie, bo przy każdej następnej okazji znowu to zrobią. To opinia szefostwa,
    nie plotka. Wszyscy za nich lataliśmy. Szczyt to szkaradna stewa z nowego
    naboru, psychopatka, kumpela Pani Instruktor Andzi, która celowo zadzwoniła do
    OPS o północy, że następnego dnia nie leci. Za nią, brzydką małolatę bez
    doświadczenia i wyglądu poleciałam następnego dnia rano. To była czysta
    złośliwość. Nie mogli się normalnie zwolnić? Takich ludzi- niekoleżeńskich,
    brzydkich, siejących ferment mamy przyjąć z powrotem? Po co? Żebyśmy znów za
    nich latali? Przecież ludzie z Air Italy potraktowali źle nie firmę, ale przede
    wszstkim nas, współpracowników. Mamy teraz oddać nasze awansę a oni sobie wrócą
    do firmy, na dotychczasowe kumoterskie pozycje i może jeszcze podwyżki dostaną
    takie jak my? To byłby szczyt. Wszyscy mówimy im nie!!!

    Niech siedzą w Air Italy i czekają na pozwolenia z ULC. Może gdzieś polecą w
    listopadzie. Za to mają awanse :-) My też mieliśmy, tyle, że dostaliśmy duże
    podwyżki i mamy po min. 90 godzin.

    A napewno nie chcemy klubu Pań Instruktor, w szczególności tego bezczelnego,
    humorzastego, brzydkiego, starego, zdesperowanego intrygującego babska, które
    siało ferment. Teraz pierwsza koleżanka szefowej. Zawsze wie gdzie się wepchać.
    No cóż z takim doświadczeniem, wyglądem i desperacją z powodu braku faceta i
    tak sobie nieźle radzi, choć Alfunia Romeo już troche zardzewiała. Druga
    wykrzywiona stara panienka też wara od Primy!
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.07, 08:07
    a ja slyszalam ze ta pani to lubi sobie do kieliszka zajzec hehe a to raczej
    niedopuszczalny fakt....!!!! a szefowa w air italy ciekaw jestem czy przeplynie
    50 m.ciekawe!?
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.07.07, 10:45
    > Chyba poza waszym zasiegiem ...

    po za moim na pewno

    o ile nie wygram 6 w totka albo odkryje ropy w ogrodku to raczej posiadanie
    wlasnego samolotu moge miedzy bajki wlozyc

    a primie kibicuje goraco zeby im sie udalo
    co do air italy - dopoki nie wystartuja chociazby na drzwiach od stodoly ani
    mnie ziebia ani mnie parza . co wcale nieoznacza ze zle im zycze .
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.07.07, 08:54
    cos drgnelo...hehe ciekawe co? no miejmy nadzieje ze cos bedzie widac!!! okem
  • pacio 13.08.07, 17:37
    uparli się na 757 chyba najdroższy samolot w przeliczeniu na fotel
    patrząc na obecne ceny. Rosyjskie linie prywatne powoli pozbywają
    sie drogich jak na ich rynek 757 i skupują wszystkie nadające sie do
    latania TU 154. Części od cholery i nie trzeba czekać jak zaworek od
    hydrauliki siądzie. Na części do 757 trzeba czekać tydzieńi płacić
    ciężkie pieniądze, do TU154 dzwonisz i masz zaworek za 2 godziny, 2
    dolary i 2 flaszki wódki :D
    --
    PiS
    Potwory i Spółka
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.08.07, 20:47
    A swistak siedzi i zawija .... az go zamkna
  • Gość: FFP 154 IP: 212.180.165.* 05.09.07, 23:14
    "uparli się na 757 chyba najdroższy samolot w przeliczeniu na fotel
    patrząc na obecne ceny. Rosyjskie linie prywatne powoli pozbywają
    sie drogich jak na ich rynek 757" ale to nie rosyjskie
    linie tylko nasza Ekipa i w PC owszem znowu coś drgnęło, znowu
    drgnęło :). Będzie następny samolot, wejdą na giełę, mają zespół
    jakich mało, specjaliści, ludzie z doświadczeniem i w branży
    najlepsi....:) gdyby nie to, pfruuu, padli by już rok temu. Trzymam
    się z Wami ciąglę FAP-owcy :)
  • Gość: Do Kenii :) IP: 212.180.165.* 06.09.07, 00:10
    FAP ...(PC)??? hmmm... jak kto woli, w każdym razie lecimy z Nimi.
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 06.10.07, 16:29
    Ciekawe co się dzieje z firmą, bo niby mają kupować nowe samoloty, a na 100 %
    nie płacą swoim kontrahentom, przynajmniej niektórym.Ponoć podnieśli kapitał
    zakładowy, a mają długi i nie płacą. Ciekawe czy to się źle nie skończy?
  • Gość: obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.10.07, 18:28
    nie płacą swoich długów? A może podać komu nie płacą? Jakim
    kontrahentom? tego co i wiadomo, to raczej przedpłacają na dwa
    tygodnie do przodu a wszystkie usługi. Bądź taki miły i podaj jakieś
    fakty a nie konfabuluj.

    Obserwator
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 06.10.07, 23:48
    nie mogę podać faktów, bo to jest objęte tajemnicą handlową, ale na 100% nie
    płacą od czerwca za niektóre usługi wykonywane dla nich.
  • majahi4 07.10.07, 09:43
    Przyznaj sie, ile ci zapłacono za publiczne oczernianie PC ?? Wiesz, że
    pomówienia są karalne ;]
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 07.10.07, 10:39
    Nic mnie nie obchodzi jakieś oczernianie idioto.
    Przeczytaj sobie to:
    www.cashflow.com.pl/?p=/pl/4/54
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 07.10.07, 10:42
    Tam jest napisane,że firmę PC windykator przejął za długi, mam nadzieję,że
    umiesz czytać po polsku.
    Z tego co wiem, to tu chętnie wypowiadają się pracownicy PC, niech napiszą,czy
    nie wiszą nikomu kasy, skoro są tacy w 100% ok.
    Nie chce mi się kontynuować tej głupiej pogawędki, wiem swoje, komu i ile wiszą.
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.07, 12:20
    Turysto: czytanie ze zrozumieniem jest bardzo przydatne. Owszem Cash
    Flow przejał za długi PC, tylko te długi były nie PC a ich
    właściciela, firmy Podróże TV, który zastawił udziały w jeszcze
    Fischer Air Polska a obecnym Prima Charter. Co do długów/zobowiązań
    ponoć niepłaconych od czerwca - jeżeli jesteś tego pewien, to podaj
    swoje dane osobowe a ja to przekażę Zarządowi PC a spoktacie się w
    sądzie. Bo jak widać na razi to albo płącą Tobie za konfabulacje
    albo jest manipulowany. I powtórzam: PC za usługi przedpłaca
    (paliwa, opłaty lotniskowe, handling, usługi techniczne), nie ma
    zobowiązań z tytułu leasingu, ubezpieczenie, opłat nawigacyjnych,
    najmu, usług cateringowych, itd.....
    A tak a propos: zobowiązania/długi nie są tajemnicą handlową,
    ponieważ każda spółka składając dokumenty do KRS, m.in. sprawozdanie
    finansowe, musi w nim wskazać nieściągalne lub problematyczne
    należności od swoich odbiorców.
    Miej choć trochę odwagi cywilnej i podaj te dane lub zamilknij i
    przestań konfabulować.

    Obserwator
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 07.10.07, 14:37
    Obserwatorze, tam jest napisane,że firma stała na skraju bankructwa i jak Cash
    Flow ich przejmował i piszą o Prima Charter właśnie a nie podróżach tv.Ta
    informacja jest z sierpnia 2007. Nie przekazuj moich danych zarządowi, tylko
    spytaj ich czy wszystkim zapłacili na czas swoje zobowiązania.A TY jesteś ich
    pracownikiem? Umowy pomiędzy kontrahentami są objęte tajemnicą i nie można sobie
    tak tego wypisywać jak się chce, bo Ty tak chcesz.A Tobie płacą za PR dla nich?
    Twoich danych też jakoś nie widzę.
    Widziałem dokumenty z wezwaniem do zapłaty, niech zapłacą to i nie będzie
    problemu.Nie zapłacili za pewne usługi od czerwca i mają przeterminowane
    płatności, moja informacja jest z przed tygodnia.
    Jeśli masz coś z nimi wspólnego, to miej odwagę się przyznać,ze jesteś ich
    pracownikiem albo coś w tym rodzaju.
    Ja nie mam z nimi nic wspólnego i ich los mnie nie obchodzi, wcale.
    A gdzie są te słynne samoloty, miały być w wakacje i co?
    Jest październik a samolotów nie ma.
    A skąd masz takie dokładne informacje? Jesteś ich księgowym?
  • Gość: Alibaba12 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.07, 22:48
    Jesli pan Chalabowski z CF nie potrafi oszacować ile warta jest
    linia lotnicza, za przejęcie której zapłacili 8,5 tys, to naprawdę
    należy miec obawy o ten ich casch. Mają może zbyt duży flow? Oni
    przejeli długi PTV, które były właścicielem FAP. Teraz im się
    wydaje, że zarządzają PC. Jak można zarządzać firmą, której wartości
    nie znają. Żydy na Madagaskar!!!
    To jest kolejna nomenklaturowa firma, PIS-taszkami karmiona, ten
    cały wasz caschflow. Niech trzymają się zdala od lotnictwa i innych
    dziedzin, z których korzystają normalni ludzie.
  • majahi4 07.10.07, 14:25
    Turysta: żal mi Cię kolego. Wyłapałeś z kontekstu ze PC został przejęty za
    długi, ale chciałbym Cię poinformować, że to bylo we wrześniu.... 2006!!! Teraz
    już minął rok od tamtego czasu i zgodnie z tym co jest tam napisane, zakończyła
    się już restrukturyzacja firmy (wiesz co to jest restrukturyzacja?). Teraz
    jedynym problemem PC nie są długi (bo nie ma długów) tylko uboga flota.
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 07.10.07, 14:39
    Wiem co to są długi, to jest wtedy kiedy coś sprzedajesz PC, a oni Ci za to nie
    płacą.Napisz mi coś o nowych samolotach,które już w te wakacje miały być. Są już?
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.07, 22:35
    Ja nie rozumiem, co ma do rzeczy ilość samolotów... Najważniejsze
    jest aby się wywiązali z umów, jakie zawarli z BP, a to zostało
    wypełnione. Tobie nic nie ubyło i każdy turysta trafił, gdzie trafić
    miał. Stać ich na wynajmowanie obcych linii i świadczy to tylko o
    tym , że mają kupę kasy i 0, powtarzam, 0 długów...
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 07.10.07, 22:47
    To zabawne, sami księgowi na tym forum.Jeśli mają kupę kasy, to niech spłacą
    swoje zobowiązania i będzie po krzyku, chyba stać ich na sumy. tysięcy.Chciałbym
    się mylić, chciałbym abyście "księgowi" z forum mieli rację.
    Z umów z biurami tak się wywiązywali,że niektóre biura już zrezygnowały z ich
    usług,pewnie były bardzo zadowolone ze współpracy.
    Niech wam będzie: są super i nikomu nie wiszą kasy.Wspaniała linia czarterowa z
    jednym samolotem.
    Ciekawe skąd macie takie dokładne wiadomości? Macie też wyciągi z kont?
    Gdzie te nowe samoloty???
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 07.10.07, 22:48
    Stać ich na drobne sumy, miało być, pomyłka.
  • Gość: Alibaba12 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.07, 23:34
    Autor: Gość: Alibaba12 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.10.07, 22:48
    Dodaj do ulubionych Skasujcie
    Odpowiedz

    Jesli pan Chalabowski z CF nie potrafi oszacować ile warta jest
    linia lotnicza, za przejęcie której zapłacili 8,5 tys, to naprawdę
    należy miec obawy o ten ich casch. Mają może zbyt duży flow? Oni
    przejeli długi PTV, które były właścicielem FAP. Teraz im się
    wydaje, że zarządzają PC. Jak można zarządzać firmą, której wartości
    nie znają. Żydy na Madagaskar!!!
    To jest kolejna nomenklaturowa firma, PIS-taszkami karmiona, ten
    cały wasz caschflow. Niech trzymają się zdala od lotnictwa i innych
    dziedzin, z których korzystają normalni ludzie.


  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.10.07, 10:36
    Pomijajac bicie piany przeciwnikow poelcam odwiedzenie strony :

    www.primacharter.pl/site/index.php?id=flota&idsub=dane
    Co oznacza ze nowy samolot juz jest , jest tez juz zarejestrowany !
    Do primy mam pytanie - zdradzcie troche detali - co to za samolot i
    od kogo . No i skoro macie juz dwa to kiedy trzeci :-))) ???
  • Gość: Gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.07, 12:29
    Internet zniesie wszystko, cala wyimaginowana flote mozna tam umiescic.
    Puki nie ma go fizycznie to raczej zakrawa o marketing ( w poprzedniej gazetce ze strony internetowej byla mowa o 4 :)
  • Gość: Gosc IP: *.gprs.plus.pl 15.11.07, 10:25
    I jak się sprawy mają?? Coś się miało ruszyć a nowe samoloty nie
    przyleciały??Czy to już zawsze będzie 1 samolotowa linia lotnicza??
    Trzymam kciuki za PrimaCh. chyba czas do działa bo rynek ponoć jest spory!!!
  • Gość: travelfun IP: *.gprs.plus.pl 28.11.07, 00:06
    Czy temat upadł?
  • Gość: pavel IP: *.gprs.plus.pl 28.11.07, 21:09
    Podobno po problemach z leasingiem w wakacje teraz już na 100% mają się pojawić
    nowe dwa 757-2. A przy okazji to Air Italy Polska lata jednym 757 i widoki na
    drugi będą dopiero w 2009 roku.
  • majahi4 28.11.07, 23:54
    Nowych samolotów nie będzie co najmniej do końca roku. Koniec tematu.
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.07, 01:32
    AVE Majachi4:)
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 29.11.07, 19:39
    Kolejne zapowiedzi i znowu nic. Już będą, już mają regi, już, już do końca
    listopada, dziś 29 listopada i gdzie te nowe samoloty??
  • majahi4 29.11.07, 23:01
    Napisałem powyżej.
  • Gość: obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.07, 23:25
    Prima Charter nie będzie miała do końca 2007 roku nowego samolotu,
    czy nowych samolotów. Powód? Po co te nowe samoloty jeżeli nie mają
    pracy na ten jeden, który stoi przy hangarze dwa a nawet trzy dni w
    tygodniu? Ekipa geriatrycna awanutorowała się o rejsy obcych
    przewoźników a sami nie mogą sprzedać wolnych mocy przerobowych na
    JEDEN samolot!!!!

    Ale nadchodzą zmiany w Primie, dwa nieroby już odeszły z zarządu,
    jeden we wrześniu a drugi w listopadzie, został tylko ostatni wraz
    ze swoją świtą lotowską. Jestem ciekaw jak długo pociągną razem. Do
    końca roku? Raczej tak, patrzeć na dzisiejsze zmiany w zarządzie -
    wreszcie coś pozytywnego, tylko kiedy zacznie się robić porządek?
    Teraz brakuje tylko strzelających korków od szampana. Ale i te będą
    na stypie po trzeciej firmie lotniczej rozłożonej przez jedną ekipę -
    jeżeli nie zabiorą się właśicielem z nowymi ludźmi za robienie
    porządków.
    Może ktoś się zainteresuje, komu służy wstrzymanie lub opóźnianie
    rozwoju Primy przez opóźnianie od 9 miesięcy dostawy samolotów? Komu
    miało służyć latanie na ACMI i kto za to brał kasę od brokerów,
    którzy organizowali samoloty po niespotykanie wysokich cenach?
    Myślę, że udziałowcy powinni rozliczyć zarząd i ekipę rządzącą w
    Primie z tak rozrzutnego sposobu zarządzania i doprowadzenia spółki
    na skraj upadku. Czy, ktoś z udziałowców nie może (a może nie chce)
    odrobić pracy domowej z tego co się stało z LOT Charters, WEA, Air
    Polonia i dlaczego Fischer Air konał rok temu? Czy tak trudno
    porównać dlaczego Centralwings daje sobie dobrze radę na charterach
    a Prima nie? Przecież i tu i tu pracują ludzie z doświadczeniem
    charterowym z LOT Charters - to jak jest z tym? Tu się udaje a tu
    nie?

    obserwator
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 04.12.07, 21:56
    Coś mi się wydaje ,że PC skończy tak jak Fisher.
  • Gość: Gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.07, 01:40
    Nie daj Boże... Potencjał jest... na duuuże samoloty... oby to
    wykorzystali!
  • Gość: PiLi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.07, 01:07
    kurcza, będą te samoloty czy nie? pierwszy tydzień grudnia właśnie
    mija i ani widu ni słychu, jedynie co wiadomo to zarząd się zmienił
    w Prima Charter, ten nowy jest dotknięty chorobą alzhaimera, ślepotą
    i skalany handlem asfaltem.
    Jaki jest teraz termin dostawy nowych samolotów wyznaczany? styczeń
    2008 czy czerwiec 2010?

    PiLi
  • Gość: Andrzej Dabrowski IP: *.eranet.pl 10.12.07, 23:49
    Nie bylem tu (na tym szacownym forum) cale wieki. A widze, ze duzo
    sie zmienia. I VixenVox ucichl i nie tylko dlatego, ze zniknal z
    tego zarzadu. Kto teraz bedzie uprawial tworczy PR Krzysiu?!? Kto
    powie o drugim, trzecim, piatym, siodmym samolocie. Musze sie chyba
    z Toba spotkac. Pogadamy jak starzy kumple po latach. Widze, ze
    stery przejeli juz Likwidatorzy, choć szkoda firmy. Mam tam wielu
    przyjaciol i kolegow. Ale przyjaciele i koledzy z Air Italy P.
    rokuja dalece bardziej. I nie zmienimy rzeczywistosci w prosty
    sposob. Nie wystarczy propaganda. Moze czas uzdrowic rynek czarterow
    w Polsce? I nie z Panem Adamem W. (przy calym szacunku dla Jego
    historii - lecz nie dokonan biznesowych). Sa teraz mlodzi gniewni:
    Rafal O., prezna ekipa AIP. Niestety Głowny Rozdajacy na tym rynku
    zostal przechwycony przez Angoli z bmi. Wielka szkoda, ale to Nowi
    rozdaja karty i probuja nie dawac sie obcym. Pozdrawiam z Centrala,
    którego juz 3 lata temu zyczliwi chcieli spisac na straty.
    Pamietajcie, tylko wirtual znika szybko. Pozdrowienia i pomimo
    wszystko zyczenia "trwania" dla naszych najslabszych Kolegow, wiara
    czyni cuda. Andrzej
  • Gość: Krzysiek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.07, 01:44
    Cześć Andrzejku, niestety nie jestem ładną blond stewką, z którą tak
    mnie mylą :-) czyli z VixenVox. Ona niestety nie pracuje od ponad 6
    miesięcy w Prima Charter. Co do "starych kumpli po latach", wybacz
    ale nigdy nimi nie byliśmy :-( .

    Krzysiek
  • Gość: dawny fap IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.07, 14:34
    trudno was odróznić. uderzajace podobieństwo poglądów, metod i
    moralnosci. moze siostra? w końcu postawny blondyn - nordyk oraz
    wykształcona i oczytana blondynka mogą być rodzeństwem.
  • Gość: :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.07, 19:08
    Może jeszcze DNA zbadacie? Dajcie spokój.
  • Gość: gostek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.07, 20:22
    dna to oni już sięgnęli
  • Gość: MPO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.12.07, 00:11
    Gó.. nie opada na dno.
  • Gość: lester IP: *.chello.pl 15.12.07, 20:45
    Moja dziewczyna pracuje w PC.Od początku roku na każdym zebraniu
    słyszy, że będzie drugi samolot a potem kolejne.Oczywiście są to
    obietnice bez pokrycia.Na początku grudnia usłyszeli, ze następny
    samolot będzie 18.Że stoi w Niemczech i się maluje.Oczywiście jak
    zwykle były to historie guzik warte.Zastanawiające jest po co karmią
    ludzi takimi bzdurami ??? A póki co to część ich lotów przejęła Air
    Italy.
  • Gość: Aviafun IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.07, 12:38
    Samolotu w tym roku nie będzie i nie będzie go także w przyszłym,
    szef pilotów bedzie musiał zaordynowac type rating na drzwi od
    hangaru (o ile ktoś im te drzwi wyleasinguje) lub biurka
    prezesowskie, bo duże i dużo teraz prezesów w firmie - miały być
    cztery samoloty, będą cztery biurka oblatywane :-)

    Aviafun
  • Gość: gość IP: *.aster.pl 16.12.07, 19:19
    ano
  • Gość: G mk.2 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.07, 23:28
    Robimy zakłady?
    1. Czy w ogóle będzie samolot/samoloty?
    2. Kiedy będzie/będą?
    3. Ile samolotów będzie?
    4. Padną przed zakończeniem sezonu zima 2007/08 czy do końca roku?

    Z tego co słychać to już pierwsze szczury opuszczają tonący okręt.

    G mk.2
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 16.12.07, 23:59
    koniec chyba jest już bliski...
  • Gość: TomfromSky IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.07, 09:38
    To już jest początek końca, czekać tylko jak ULC odbierze koncesję.
    A może to się stać jeszcze w tym roku.

    Tomek
  • Gość: :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.07, 19:25
    Wszystko fajnie i pięknie ale te info są sprzed 10 dni i raczej
    nieaktualne. Najbardziej mnie rozbawiły wnioski o upadłość kilku
    malutkich "udziałowców" ale to u nas standard, najmniej ma a
    najwięcej się mądrzy:) Mam pytanie do TomfromSky, na jakiej
    podstawie ULC ma tej firmie odebrać AOC?
    Co do strat, to powodem jest inna, niż zakładano, ilość samolotów.
    Nie sprzedaje się czegoś, czego się nie ma. To był jedyny błąd PCh
    który szybko można skorygować.
    Pozdrawiam optymistów;)
  • Gość: TomfromSky IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.07, 20:04
    Optymisto, nie napisałem że ULC odbierze AOC tylko KONCESJĘ - kłania
    się czytanie ze zrozumieniem. Dlatego KONCESJĘ a nie AOC, że
    koncesja jest ściśle powiązana z kondycją finansową przewoźnika
    (przepisy unijne)

    Tomek
  • majahi4 18.12.07, 22:43
    TomFromSky - co ty, za przeproszeniem, bzdurzysz? Wg tego co mówisz, to
    Centralwingsowi już powinno sie 3 razy zabrać koncesję.
    Poza tym mówisz tak jakbyś nie pamiętał sytuacji finansowej Fischer Air Polska
    pod zarządem Open Travel Group 1,5 roku temu. Dlaczego wtedy nie zabrano koncesji?
  • Gość: TomfromSky IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.07, 22:55
    to pytanie do ULC w sprawie Centralwings (mają widocznie poręczenie
    skarbu państwa). Co do spraw z zeszłego roku, to akurat strzeliłeś
    kulą w płat bo ULC odebrał Fischer Air Polska koncesję, właśnie z
    powodów ekonomicznych.
    Tomek
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 19.12.07, 00:27
    Jeśli takim "maluczkim" nie potrafią oddać drobnych 10 mln, to pewnie ich
    sytuacja finansowa nie jest najlepsza.
    Co z tego,że info jest z przed 10 u dni, skoro oni nie chcą tej kasy oddać od
    miesięcy, coś się zmieniło przez te 10 dni? Oświeć nas, skoro wiesz wszystko.
    Zresztą kilkudziesięciu tysięcy też nie chcą oddać, ale to już inna sprawa.
  • majahi4 19.12.07, 00:37
    Przyznać się - którego z Was Vincent podpłaca... ;p
  • Gość: gosc IP: 217.149.242.* 19.12.07, 08:37
    no to nowi sie "nabyli" prezesami i w zarządzie ( strasznie
    dlugo)... hehe ...o czym my mowimy co to za firma ile ona na rynku
    byla ,obsmialem sie jak norka hihi , LOT - to mozemy podyskutowac a
    nie jakas firemka krzak... no ale coz powodzenia jedynie zostalo mi
    zyczyc.

    p.s.pozdrowienia od Sw.Mikolaja
  • Gość: FFP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.07, 13:04
    Obejdzie się bez Twoich szczerych życzeń.
  • Gość: gość portalu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.07, 14:31
    Vincent nikomu już nie zapłaci, wczoraj stracił posadę... Zrobił co
    musiał i dostał kopa w dupę, tylko jedno pytanie pozostało - kto po
    nim jeszcze dostanie kopa? Ku...wacik?

  • Gość: on IP: *.cust.tele2.it 19.12.07, 15:37
    A ja powiem troche inaczej. Prima Charter lub jak kto woli Fischer to najczesciej upadajaca firma na swiecie:) Dziekuje za uwage:)
  • majahi4 19.12.07, 18:54
    Ok, ale ta firma jeszcze ani razu nie upadła. Gdyby upadła w październiku 2006,
    najpewniej nie wznowiłaby lotów po dwóch miesiącach...
  • Gość: on IP: *.cust.tele2.it 26.12.07, 14:20
    No więc jak widać powyższa firma nawet poprawnie upaść nie może:)

  • Gość: Jan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.12.07, 18:47
    Ale o co ci chodzi?
  • Gość: fly IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.12.07, 16:37
    Właściwie to wszystko wygląda okiem turysty zagadkowo. Przypomina bałagan w
    pokoju dziecięcym. Fajnie było by mieć przewoźnika czarterowego który z kraju
    bezpośrednio jest w stanie dostarczyć w inne miejsce. Mam wrażenie, że rynek
    daje możliwości zarobkowe problem tkwić może, może w umiejętnościach pozyskania
    i utrzymania klienta. Tak czytam te wszystkie dyskusje nie wnoszące nic do
    sprawy i myślę sobie, że opinia kreowana przez ich autorów do osób opisywanych
    niekoniecznie jest przychylna. Może zatem czas wziąć się do jakiejś pracy
    zakończonej sukcesem, by poprawić swój wizerunek. To taka turystyczna sugestia
    przed wakacjami. Turysta
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.08, 09:45
    z Pulsu Biznesu 31.12.07
    --------------
    Do spółki wszedł nadzorca sądowy, a jej kasa świeci pustkami
    Jeden sąd nie zarejestrował podwyższenia kapitału Primy Charter.
    Drugi na początku 2008 r. zajmie się wnioskiem o jej upadłość.

    Tuż przed świętami sąd zajął się ujawnionym przez „PB” wnioskiem o
    upadłość lotniczej spółki Prima Charter (PCh). Uznał, że jest on
    prawnie uzasadniony i wyznaczył nadzorcę sądowego, który do 2
    stycznia 2008 r. ma przygotować sprawozdanie o kondycji firmy
    specjalizującej się w obsłudze lotów czarterowych. Na podstawie tego
    sprawozdania sąd zdecyduje, czy ogłosić upadłość PCh. Trudno o
    optymizm w tej sprawie.

    — W branży lotniczej płaci się za wiele usług z wyprzedzeniem dwóch
    tygodni i m.in. dlatego na dziś konta firmy są prawie puste —
    twierdzi nasz informator.

    — Spółka ewidentnie nadaje się do upadłości, a do tego ma
    niekompetentny zarząd, który nie powinien mieć władzy nad jej
    majątkiem — dodaje Sebastian Bogusz, pełnomocnik wierzyciela, który
    złożył wniosek o upadłość PCh, a chce pozostać anonimowy.


    Bałagan i straty
    Ten wierzyciel jest jednym z niedoszłych udziałowców spółki. Jego
    wniosek to pokłosie panującego w spółce bałaganu, w którego
    rezultacie trzy kolejne podwyższenia kapitału nie zostały
    zarejestrowane przez sąd. To właśnie oraz katastrofalne wyniki PCh
    (po dziesięciu miesiącach 2007 r. przy przychodach rzędu 120 mln zł
    straciła na czysto około 20 mln zł) sprawiły, że część z
    kilkudziesięciu inwestorów postanowiła zrezygnować z wejścia w
    lotniczą spółkę. Już kilka miesięcy temu zaczęli oni domagać się
    zwrotu pieniędzy (chodzi o prawie 10 mln zł) wpłaconych na kolejne,
    niezarejestrowane emisje. Kiedy wezwania do zapłaty okazały się
    nieskuteczne, zaczęli składać pozwy sądowe i, ostatnio, wnioski o
    upadłość spółki (z naszych informacji wynika, że kolejne są już
    szykowane).

    — Wniosek złożony przez jednego z niedoszłych udziałowców to forma
    nacisku na spółkę. Zamierzamy spłacić tę wierzytelność i prowadzimy
    już rozmowy z pełnomocnikiem tego inwestora — zapewnia Adam
    Wychowaniec, członek zarządu, a do niedawna prezes PCh.

    — Stanowczo zaprzeczam. Żadnych rozmów nie prowadzimy. Co więcej,
    władze PCh nie reagują na wszelkie próby kontaktu z naszej strony —
    odbija piłeczkę Sebastian Bogusz.


    Gotówka, której brak
    Sytuację PCh dodatkowo komplikuje to, że — jak wynika z naszych
    informacji — sąd czwarty raz z rzędu odmówił zarejestrowania
    podwyższenia kapitału spółki (tym razem z 40 do 75,6 mln zł). Powód?
    Kolejne błędy formalne. Nawet pozytywna decyzja sądu rejestrowego
    niewiele poprawiłaby sytuację PCh. Większość pieniędzy z
    niezarejestrowanej emisji i tak została już wydana.

    — Prawda jest taka, że spółka na gwałt potrzebuje gotówki, a jej nie
    ma — twierdzi nasz informator.

    Jedynym pozytywnym przedświątecznym sygnałem dla PCh jest komunikat
    Cash Flow, będącego największym udziałowcem lotniczej spółki.
    Giełdowy windykator zapewnia w nim, że weźmie udział w kolejnym
    podwyższeniu kapitału PCh, jeśli do takiego dojdzie. Z tym jednak
    mogą być problemy. Jeśli sąd ogłosi upadłość spółki, automatycznie
    zawieszona zostanie koncesja i certyfikat przewoźnika PCh.
    ------------- this is the end!!! artykułu i Prima Aprilis Charter.

    Nowy zarząd :-) rozpoczyna proces zamykania firmy. Redukuje się
    piersonel poprzez czystkę z osoób niewygodnych dla nowego pożal się
    boże zarządu, wkrótce przyjdzie czas na redukcję wynagrodzeń, już
    anuluje się rejsy i przestało się mówić o nowych samolotach (szef
    pilotów a obecnie Pan Członek za sterami, przestał już kłamać i nic
    nie mówi, tylko zwalnia niewygodne mu osoby), których NIE BĘDZIE
    przynajmniej do maja 2008 - o ile firma dotrwa do końca lutego.
    Głowny udziałowiec EXIM Tours przenasza rejsy do innych linii
    lotniczych.

    Obserwator

  • Gość: FFP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.08, 17:22
    wyrwiemy chwasta.
  • Gość: ogrodnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.08, 22:28
    Chwast został już wyrwany tylko istnieje obawa, że zakorzeni się w
    innym miejscu.
  • Gość: FFP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.08, 22:33
    to jest pierwszy chwast, na resztę trzeba będzie użyć chwazotoksu.
    Chwasta po wyrwaniu należy spalić aby się nie ukorzenił (zresztą w
    obecnej sytuacji nie ma gdzie).
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 02.01.08, 22:44
    Wy tu o chwastach, ale firma przetrwa czy nie?
  • Gość: ogrodnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.08, 22:49
    gościu, nie ma takiego preparatu. coś pomieszałeś.
    chwastox na chwasty
    azotox na stonkę (już zakazany)
  • Gość: FFP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.08, 08:17
    to spec mieszanka na spec chwasty, które się plenią jak stonka :-)
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.08, 18:37
    CASH FLOW S.A.: Otrzymane informacje poufne dotyczące jednej z
    inwestycji kapitałowych i dłużnych – spółki Prima


    Spis treści:

    1. RAPORT BIEŻĄCY

    2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

    3. INFORMACJE O PODMIOCIE

    4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

    KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO








    Raport bieżący nr 1 / 2008





    Data sporządzenia: 2008-01-03
    Skrócona nazwa emitenta
    CASH FLOW S.A.
    Temat
    Otrzymane informacje poufne dotyczące jednej z inwestycji
    kapitałowych i dłużnych – spółki Prima
    Podstawa prawna
    Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

    Treść raportu:
    Zarząd CASH FLOW S.A. informuje, że w dniu 2 stycznia 2008 otrzymał
    od Pana Adama Wychowańca, członka Zarządu Prima Charter Sp. z o.o.
    faks z kopią pisma jakie otrzymała Prima Charter sp. z o.o. pocztą w
    dniu 31. grudnia 2007 roku a będącego doręczeniem przez sąd wniosków:
    - o upadłość spółki Prima Charter sp. z o.o.
    - o zabezpieczenie majątku poprzez ustanowienie tymczasowego
    nadzorcy sądowego
    oraz postanowieniem o powołaniu nadzorcy sądowego, nadzorującego
    pracę zarządu Prima Charter Sp. z o.o. w celu zabezpieczenia majątku
    spółki.

    Zgodnie z otrzymanym pismem i informacjami od Pana Adama Wychowańca
    wniosek o ogłoszenie upadłości złożyła osoba fizyczna, Pan Stanisław
    Grzona, prywatny inwestor na co dzień wykonujący zawód prezesa
    spółki giełdowej Tras-Intur S.A.
    Pan Grzona domaga się ogłoszenia upadłości ponieważ nie otrzymał
    oczekiwanego przez niego zwrotu 700 tys. zł które wpłacił na udziały
    do Prima Charter sp. z o.o. jako zadatek. Uchwała o objęciu udziałów
    została uchylona z powodów formalnych. Pan Wychowaniec – członek
    zarządu Prima Charter sp. z o.o. uważa, iż wierzytelności jest
    sporna, ponieważ Pan Grzona powinien objąć nowe udziały w spółce
    przy najbliższym podwyższeniu kapitału a jeżeli tego nie zrobi to
    zadatek przepadnie a zatem wierzytelności nie jest wymagalna i brak
    jest podstawy formalnej do złożenia wniosku o upadłość. Brak jest
    informacji, czy Pan Grzona rozpoczął drogę powództwa cywilnego o
    zapłatę przeciw Prima Charter. Uważa on, iż jego wierzytelności
    wobec Prima Charter sp. z o.o. jest bezsporna.
    Sprawę upadłości rozstrzygnie sąd który będzie sprawę badał.
    Najbliższa rozprawa jest wyznaczona na dzień 16 stycznia 2008 roku.
    Zarząd CASH FLOW S.A. nie jest w stanie ocenić prawdopodobieństwa
    uznania wniosku o ogłoszeniu upadłości lub jego odrzucenia.

    Ewentualne ogłoszenie upadłości może skutkować negatywnie dla CASH
    FLOW S.A. w taki sposób, iż na zakupionych przez CASH FLOW S.A.
    udziałach w Prima Charter sp. z o.o. oraz posiadanych wobec Prima
    Charter sp. z o.o. wierzytelnościach spółka osiągnie straty na
    inwestycjach.

    W dniu 2 stycznia 2008 roku zarząd CASH FLOW S.A. zapoznał się z
    artykułem prasowym p.t. "Nadzorca z sądu w Primie Charter"
    zamieszczonym w czasopiśmie Puls Biznesu w wydaniu z dnia 31 grudnia
    2007. W artykule tym znajduje się kilka informacji na temat
    złożonego wniosku o upadłość. Artykuł przekazuję także następującą
    informację: "Sąd uznał, że wniosek o upadłość jest zasadny". Pan
    Grzona złożył w jednym piśmie zatytułowanym "wniosek o upadłość" dwa
    wnioski:

    - o upadłość spółki Prima Charter sp. z o.o.
    - o zabezpieczenie majątku poprzez ustanowienie tymczasowego
    nadzorcy sądowego
    Sąd pozytywnie przychylił się wyłącznie do wniosku o zabezpieczenie
    poprzez ustanowienia nadzorcy sądowego. Sprawę upadłości sąd
    rozstrzygnie w terminie jak podaliśmy powyżej po analizie wniosku o
    upadłość i argumentów pozwanej spółki.
    Umieszczenie na pierwszej stronie czasopisma informacji, iż "Sąd
    uznał, że wniosek o upadłość jest zasadny" może wprowadzać
    akcjonariuszy CASH FLOW S.A. w błąd, ponieważ mogą odnieść wrażenie,
    że upadłość Prima Charter już się dokonała.

    W artykule jest również informacja, iż "A podwyższenia kapitału
    czwarty raz nie udało się zarejestrować". Zarząd CASH FLOW S.A. nie
    ma żadnych informacji od zarządu Prima Charter sp. z o.o. na temat
    rozstrzygnięcia sądu co do zarejestrowania złożonego przez zarząd
    Prima Charter sp. z o.o. wniosku o podwyższenie kapitału lub o jego
    odrzuceniu i oczekuje na tą informację.

    MESSAGE (ENGLISH VERSION)







    INFORMACJE O PODMIOCIE
    >>>
    DOM OBROTU WIERZYTELNOŚCIAMI CASH FLOW SPÓŁKA AKCYJNA
    (pełna nazwa emitenta)
    CASH FLOW S.A. Finanse inne (fin)
    (skrócona nazwa emitenta) (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)
    41-300 Dąbrowa Górnicza
    (kod pocztowy) (miejscowość)
    Perla 14 14
    (ulica) (numer)
    (32... (32...
    (telefon) (fax)
    inwestor@cashflow.com.pl www.cashflow.com.pl
    (e-mail) (www)
    629-21-87-266 277463484
    (NIP) (REGON)

    PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
    Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
    2008-01-03 Grzegorz Gniady Wiceprezes Zarządu

  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 04.01.08, 19:32
    Parę miesięcy temu pisałem ,że nie jest dobrze, ale wszyscy "księgowi" zaczęli
    szczekać, zero długów, super sytuacja. Pewnie sezonu lato 2008 już nie będzie.
    Hej, obrońcy gdzie jesteście, szukacie już nowej pracy?
  • Gość: Ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.08, 20:24
    "Turysto", ja ci nie życzę, aby ciebie spotkała wątpliwa przyjemność
    utracenia pracy. Wszystkiego dobrego w nowym roku.
  • Gość: Tamzin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.08, 20:58
    turysto, faktem jest że "parę miesięcy temu" sytuacj była inna i
    nadal smie twierdzić że nie było długów a zobowiązanie wobec
    udziałowców z tytułu niezarejestrowanych udziałów istniją od
    października! Obrońcy już szukają nowej pracy ponieważ codziennie są
    zwalniani.
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 04.01.08, 21:09
    Ja tylko widziałem wezwanie do zapłaty i napisałem o tym, a banda głupków
    zaczęła mnie "obszczekiwać". Te " drobne" sumy nadal nie zostały zapłacone od
    czerwca ( chyba). Wcale nie mam satysfakcji,że miałem rację, wolałbym nie mieć. :(
  • Gość: Tamzin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.08, 22:33
    dziwne, w czerwcu widziałeś wezwanie do zpałaty a wierzyciel jeszcze
    niedoszedł swoich praw? Dziwne, zaprawdę powiadam Wam dziwne.
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 04.01.08, 23:06
    Widziałem później, ale należności były z czerwca już przeterminowane. Nie
    pamiętam dokładnie kiedy to było, wrzesień, październik.
  • Gość: Glacjolog IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.08, 21:13
    2000r. LOT Charters - padaka
    2004r. Air Polonia - padaka
    2008r. Prima Charter - padaka

    wspólny mianownik?
  • Gość: archeo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.08, 22:14
    Pominąłeś 2003 WEA, ale mianownik ten sam.
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.08, 11:55
    przy WEA 2003 jest podwójny mianownik :-)
  • Gość: Króliczek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.01.08, 15:18
    czyli dosłownie STARA miotła czyści firmę z osób niewygodnych JEJ,
    firm które JEJ podpadły. W tym amoku zaraz zwolni ULC :-), bo w
    firmie to już nikt nie zna dnia ani godziny. STARA miotła jest
    typowym obrazem: dajcie mi władzę a ja ich usadzę :-) . Zresztą sama
    nie wiem, kiedy (bo "czy?" to napewno) dostanę do wyboru kopertę.

    Króliczek
  • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.01.08, 17:01
    Artykuł 299 k.s.h. jako osoby odpowiedzialne za zobowiązania spółki
    w razie bezskuteczności prowadzonej wobec niej egzekucji wymienia
    członków zarządu......
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.01.08, 15:28
    podsumowanie:

    LOT Charters: dwóch obecnych członków zarządu
    WEA - dwóch obecnych członków zarządu
    Air Polonia - dwóch obecnych członków zarządu

    A teraz, kupą bo w kupie lepiej, czyli 4 na jedną firmę.
  • Gość: liroy IP: *.w90-50.abo.wanadoo.fr 07.01.08, 22:42
    A zarząd dobrze wie,że lepiej dobrze zbankrutować,niż ciągnąć kulawy interes
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.08, 08:45
    tak dobrze zbankrutować żeby na tym zarobić - doświadczenie jest już
    zebrane.
  • Gość: Zenek IP: *.122.225.195.static.bait.pl 23.06.08, 17:57
    Oczywiście "powodów ekonomicznych" i "odebrał" :). A prawdziwą przyczyną
    ZAWIESZENIA (nie mylić z jej odebraniem, bo to też różnica i to zasadnicza)
    koncesji był brak samolotów i ZAWIESZENIE AOC. A więc jak z tego wynika same
    powody ekonomiczne nie powodują zawieszania, a co dopiero odbierania koncesji
    (bo na rynku polskim został by tylko LOT).
  • Gość: Nano IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.08, 11:57
    PULS BIZNESU 2008-01-11 Małgorzata Grzegorczyk

    Biura podróży położyły krzyżyk na Primie Charter


    Triada, Exim i Rainbow Tours, które ponad rok temu próbowały ratować
    czarterową linię, teraz prawie nie korzystają z jej usług.

    Los Prima Charter (PCh) wydaje się przesądzony: jak „PB” informował
    pod koniec ubiegłego roku, do spółki wszedł nadzorca sądowy.

    Od czarterowego przewoźnika, który powstał na bazie Fischer Air
    Polska, odwrócili się już touroperatorzy, którzy pod koniec 2006 r.
    zaangażowali się w ratowanie spółki, obejmując 34 proc. jej
    udziałów. Biura Exim Tours, Triada i Rainbow Tours, które wówczas
    twierdziły, że w Polsce jest za mało przewoźników czarterowych i
    wróżyły firmie sukces, dziś prawie z nią nie latają.

    Zresztą PCh ma tylko jeden samolot, więc i ofertę skromną. Latem, by
    wywiązać się z umów, wynajmowała jeszcze jedną maszynę, słono za nią
    płacąc.


    Mała strata
    — Jeśli spółka nie da sobie rady, nie spodziewamy się poważnych
    konsekwencji dla klientów, najwyżej zmiany godzin lotów. W bardzo
    niewielkim zakresie korzystamy z usług Prima Charter — wyjaśnia
    Piotr Zawistowski, prezes Triady.

    — Nie będzie problemu. Jeśli Prima Charter przestanie latać, mam
    plan awaryjny. W sezonie zimowym ten przewoźnik wykonuje mniej niż
    połowę naszych lotów, a w sezonie letnim 2008 w ogóle — mówi
    Mohammed Ellili, szef Exim Tours.

    — Korzystamy z usług Prima Charter przy wylotach na Wyspy Zielonego
    Przylądka (razem z Triadą i Exim Tours) oraz do Egiptu (z Katowic).
    W sezonie letnim 2008 nie zamierzamy współpracować — zapowiada
    Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.

    Co ciekawe, firmy mają z PCh nie tylko coraz luźniejsze związki
    biznesowe, lecz także kapitałowe.


    Wyszli na zero
    — Sprzedaliśmy już nasze udziały — transakcja zakończyła się na
    początku tego roku — mówi prezes Triady.

    — Rainbow Tours już na przełomie wiosny i lata 2007 uzyskało zgodę
    zgromadzenia wspólników Prima Charter na sprzedaż udziałów, a w
    trzecim kwartale 2007 r. transakcja sprzedaży doszła do skutku —
    mówi Remigiusz Talarek.

    Oba biura twierdzą, że nie straciły na tej inwestycji. Akcje
    obejmowały głównie w zamian za wierzytelności.

    — Wyszliśmy na zero, ale na więcej nie liczyliśmy — stwierdza
    Remigiusz Talarek.

    Exim Tours nadal jest akcjonariuszem PCh.

    --------------------------------------------------

    Zadziwiające, jak to może się zdarzyć, że przy tak dynamicznym
    wzroście popytu na rejsy charterowe przy dużym ograniczeniu pracy
    przewozowej linii lotniczych, Prima Charter traci swoich
    strategicznych klientów, którzy w dodtku są lub byli udziałowcami?
    Co robią w Prima Charter ludzie z doświadczeniem wyniesionym z LOT
    Charters, WEA czy Air Polonia? Co oni potrafią, jeżeli nawet nie
    mogą zatrzymać swoich udziałowców!!!!??? Gdzie doświadczenie biura
    handlowego, które jest nie małe, bo takie same jak zarządu?
    Wedłu mnie to właśnie odsunięcie się biur podróży od Prima Charter
    jest głównym powodem, który doprowadzi do upadłości firmy - czyli
    brak wpływów!


    Nano
  • Gość: Andrzej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.01.08, 18:33
    Panie Wychowaniec to już koniec! Stracił Pan klientów, stracił Pan
    samolot, stracił Pan zaufanie rynku - a do emerytury było tak
    blisko... tak blisko. I dzieki temu ludzie stracą pracę. 18 stycznia
    będzie już po wszystkim.

    Andrzej
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 13.01.08, 19:07
    Jeszcze pozostaną długi i niespłacone zobowiązania, pisałem o tym we wrześniu.
  • Gość: Obserwator IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.08, 20:52
    Turysta, to jest dzwine, jak to możliwe że dłużnik tak bardzo długo
    czeka na swoja kasę? Pisałeś, że już w czerwcu te zobowiązania były
    przeterminowane, dziś jest styczeń i co? wierzyciel siedzi cicho i
    czeka? Na co? Na zmiłowanie? Niech uczą się biznesu od tego faceta,
    który podał ich do sądu - dlaczego tego nie zrobili wczesniej? A
    może dlatego, ze tych zobowiązań po prostu NIE MA a Ty piszesz
    głodne kawałki. A jeżeli pozostaną jakieś długi to artykuł KSH 299
    potrafi załatwić cuda, zarząd czterosobowy to i z czego będzie
    ściągać.

  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 13.01.08, 22:23
    To są zobowiązania od czerwca, we wrześniu już były przeterminowane, a Prima
    zwodziła, ugody, odroczenia terminów itp. To tylko kilkadziesiąt tysięcy ( nie
    10 mln), ale nie chcą zapłacić od dawna. Teraz będzie syndyk, podział itp.
    Wierzyciel już ścieżki wydeptał i nie zapłacili.
    W Polsce wszyscy czekają długo na swoją kasę, ja też, bo dużo cwaniaczków bierze
    towar i potem nie płaci, taki kraj.
    Jeśli klient nie płaci,a wcześniej płacił, to od razu nie leci się do sądu, bo
    liczy się na to,że zapłacą, tak jak kiedyś i będą nadal kupować. Co za różnica,
    teraz syndyk będzie dzielił " majątek" Primy.
  • Gość: FAP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.08, 00:12
    napiszę krótko, Turysto - kłamiesz! Nic takiego nie miało miejsca.
    Jeżeli jest inaczej to podaj nazwę firmy i kwotę.

    FAP
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 14.01.08, 20:19
    Cmoknij mnie wiesz gdzie FAPie, wiesz za co nie płaciliście, zapytaj księgowej.
    Nie mogę podać, bo obowiązuje tajemnica handlowa, ciemny tłuku. Zresztą syndyk
    się już tym zajmie, wszystkie dokumenty są w sądzie. Kasa firmy od dawna była pusta.
  • Gość: Nano IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.08, 20:53
    FAP zejdź z turysty, jemu chodzi o faceta, który wystawił fakturę
    (Primie jak i innym liniom lotniczym) za usługę związaną ze slotami,
    która nigdy nie została wykonana i nigdy nie została zamówiona przez
    Primę jak i przez inne linie. Facet został przez wszystkich zlany
    ciepłym moczem.

    Nano
  • Gość: turysta IP: *.chello.pl 14.01.08, 21:05
    Dzięki za pomoc, nie do końca o to chodzi, ale tajemnica jest tajemnicą, ja jej
    zie zdradzę. Jeśli ktoś się podpisuje jako FAP, to chyba może sprawdzić za co
    firma nie zapłaciła, to proste. Zapytaj księgowej!! Chodzi o coś co firma im
    dostarczała regularnie i oni za to regularnie płacili,aż w końcu przestali
    płacić( towar , usługa). Takich małych firm z małymi kwotami jest kilka, to są
    drobne sumy ( dla Primy), a znaczące dla małych firm ( np. kilkadziesiąt tysięcy).
    W tej chwili jest to nieważne, bo firma i tak pada już i syndyk będzie dzielił
    to co zostanie.
    Nie chcę mi się kontynuować dalej tej przepychanki, bo nic to nie da.
    Spójrzcie na początek tego wątku i na koniec i pomyślcie, kto miał niestety
    rację. :((
  • Gość: zdziwiony IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.01.08, 17:16
    Turysto, Ty chyba jesteś sprężyną w materacu Primy, jak to możliwe by tyle wiedzieć?
  • Gość: stefka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.08, 16:27
    od jutra (15 stycznia) Prima charter zawiesza WSZYSTKIE rejsy a w
    środę zostanie ogłoszona upadłość firmy. END
  • Gość: obserwator IP: *.cust.tele2.it 16.01.08, 15:48
    To moze pora oglosic konkurs na nazwe firmy ktorej czlonkami zarzadu beda te same osoby.Oczywiscie logo samolotu bedzie takie samo zeby byo taniej.Pytanie jaka bedzie nazwa nastepnej firmy???



    ps. A co z tymi zakupionymi samolotami???? ( sarkazm )
  • Gość: Nano IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.01.08, 15:56
    tym razem tak nie będzie. AWAS odbiera samolot a zarząd zgłosił
    wniosek o upadłość układową z likwidacją firmy. Nastpna rozprawa 24
    stycznia. Jutro ULC odbiera AOC i koncesję. Firma nie ma kasy na
    zapłatę ZUSów, podatków, wynagrodzeń ale też jest dobra strona tego:
    nie będzie zwolnień ponieważ nie ma kas na odprawy :-) - ideą Pana
    Prezesa jest doprowadzić ludzi do tego żeby się sami zwalniali.

    Nano.
  • Gość: gosc IP: *.aster.pl 17.01.08, 00:18
    SP-FVR odleciał do Turcji dziś wieczorem. Kapitan poprosił o low-pass na 11 :-).
    Szkoda, że tak niewiele osób wiedziało, że odlot odbędzie się tak szybko :-(.

    Dawny SP-FVP wraca na trasy do Polski. EuroMeriderianAirlines będzie operował na
    trasie SSH i HRG do Polski.
  • Gość: Obserwator IP: *.cust.tele2.it 17.01.08, 00:28
    "NEWSROOM

    2007-12-05

    NWZU które odbyło się w dniu 03/12/07 powołało nowe osoby do władz spółki Prima Charter. W składzie nowego zarządu zasiadają : Prezes - Paweł Dąbkowski, Członkowie Zarządu – Adam Wychowaniec, Krystyna Strzyż, Leszek Kijor. Z dotychczasowego składu zarządu odszedł z dniem 30 listopada 2007 roku Pan Krzysztof P. Szymański. Podjęte zmiany mają na celu wzmocnienie zarządu firmy o osoby z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu liniami lotniczymi, które swoją wiedzą oraz wizją umocnią dalszy rozwój firmy.

    Nowo powołany Prezes spółki, Pan Paweł Dąbkowski jest niekwestionowanym specjalistą w branży lotniczej. Swoje dotychczasowe doświadczenie w tworzeniu i kierowaniu linią lotniczą zdobywał w takich firmach jak WEA, Direct Fly gdzie zajmował stanowiska Prezesa.
    Nowo powołani Członkowie Zarządu to :
    Dyrektor Działu Handlingu (Postholder) Krystyna Strzyż - ma za sobą kilkudziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobyte m.in. w PLL Lot. Jest jedną z osób, które współtworzyły powstanie pierwszej polskiej linii charterowej Fischer Air Polska.
    Kpt. Leszek Kijor to osoba o wieloletnim doświadczeniu zawodowym zdobytym w takich liniach jak : WEA (szef pilotów), Air Polonia, Fischer Air Polska – Prima Charter (Dyrektor Działu Operacyjnego – Postholder)."
    www.eurocharter.com.pl/index.php?id=newsroom&idsub=newsroom
    To sie nabyl, prezesem ...

    A wiec co nastepne ... ? (Fischer Air-->Eurocharter-->Prima Charter)
  • Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.01.08, 12:47
    Cytat z pewnego bloga osoby o nicku AllOver .
    Mam nadzieje ze autor nie bedzie mial nic przeciw

    "Flying Fish 800 dostal zgode na start z pasa 15 "D" intersection.
    Kiedy narastal szym silnikow jeden z kolegow glosno wypowiadal kazdy
    call out z SOP. N1 stabilized, EPR, Thrust checked... 757 szybko
    nabral wysokosci i rozpocza zakret w prawo... Jeszcze niski przelot
    nad pasem 11 i ostre wznoszenie "machajac" skrzydlami... Duza grupa -
    piloci, OPSy i Technika stalismy na dachu patrzac sie bezradnie jak
    nasz "Romek" obral kurs na punkt DIBED w drodze do Istambulu. Dlugo
    wpatrywalismy sie w zanikajace swiatla... Wszyscy mieli wilgotne
    oczy i wcale nie od wiejacego w twarz lodowatego wiatru... Dla nas
    oznacza to koniec firmy. PrimaCharter padla ofiara zlodzieji. To nie
    pierwsza taka ofiara w Polsce i niestety pewnie nie ostatnia. Wielka
    szkoda i utracona szansa na "normalny" lotniczy biznes. Biznes to
    nie tylko kasa ale i ludzie. Ludzie ktorzy maja swoje plany,
    marzenia i zobowiazania a przedewszystkim kochaja lotnictwo. To
    personel pokladoway ktory czuwa nad bezpieczenstwem pasazerow, to
    technika ktora robi wszystko aby samolot byl sprawny do kazdego lotu
    o kazdej poze w najdalsze zakatki swiata, to OPSy ktore wszystko
    sledza 24/7, to garstaka pracownikow biurowych bo papiery same sie
    nie wypelnia, to piloci ktorzy swoim doswiadczeniem gwarantuja tyle
    startow co ladowan...
    Ktos sie zapytal czy bylo warto? Od poczatku firma byla niepewna a
    ciekawa i stabilna prace mozna bylo dostac u innych przewoznikow. I
    co? Przeszedlem przez pare firm, duze i male, bogate i biedne ale to
    byla firma wyjatkowa. Codziennie zyjaca nadzieja ze moze tym razem
    bedzie inaczej. Ludzie usmiechnieci, zyczliwi sobie i pasjonaci.
    Zgrany zespol ktory juz niejedno przeszedl. Przez te pare miesiecy
    widzialem zmiany na lepsze. Niestety tym razem zabraklo rzetelnego
    pasterza ktory by poprowadzil swoje stado tam gdzie by sie moglo
    dobrze rozwijac...
    Firma oficjalnie jeszcze istnieje, ba, nawet ma jeszcze szanse
    utrzymania sie ale trzeba spojzec prawdzie w oczy. Ci sami ludzie
    byli w stanie unicestwic juz pare linii lotniczych. Jedyna nadzieje
    ze znajdzie sie ktos kto widzac dzisiejsza wspaniala koniunktore
    bedzie mial wizje i charakter aby sie udalo. Zaplecze jest ale to
    jest teraz. Za pare tygodni wszyscy sie rozejda i... pewnie
    zobaczymy... Natura nie lubi prozni i mam jednak nadzieje ze ktos
    zgarnie to naprawde doborowe towarzystwo (upper managment need not
    apply) i pokaze ze jednak w naszym kraju moze powstac calkiem prezna
    firma charterowa.

    Co dalej? Piloci w miare szybko znajda prace. Niektorzy w kraju a
    niektorzy za granica. Inni w firmie nie maja tak dobrze... nad tym
    boleje najbardziej. Firma lotnicza w szegolnosci taka mala to jak
    jedna liczna rodzina. Trudno to zrozumiec bedac z zewnatrz ale
    wierzcie mi ze tak jest. Wielce religijny nie jestem ale modle sie
    aby wszyscy spadli jak kot na cztery lapy... "
  • Gość: etam IP: *.acn.waw.pl 19.01.08, 02:28
    bylo cudownie. wszyscy sa wazni dla firmy, kazdy dzial. a handlowy?
  • Gość: ja IP: 212.180.165.* 19.01.08, 16:06
    każdy, i handlowy i technika i ops i handling i jakość i księgowość
    i lotniczy przede wszystkim, warto było, choćby po to, by poznać
    tylu wspaniałych ludzi, wyjątkowych, kiedy to w trudnych sytuacjach
    potrafiliśmy siedzieć i wierzyć, pracować i robic tyle dla dobra
    firmy, handlowy spędził za biurkami pare nocy, by samoloty na ACMI
    znaleźć, nikt się nie złościł, ludzie mieli swoje pasje, miło było
    rano wstać do pracy, ludzie byli życzliwi, uśmiechnięci a ile było
    śmiechu czasami........
    do zobaczenia w kolejnej firmie lotniczej :))))
  • Gość: ja IP: *.acn.waw.pl 19.01.08, 17:18
    tak, do zobaczenia.
    ale oby nie pod wiodacym haslem "one team one spirit itd" bo to juz
    przerabialismy 4 lata temu:)
  • Gość: gosc IP: *.aster.pl 19.01.08, 20:29
    dobre :) buuucha
  • Gość: gość IP: *.chello.pl 19.01.08, 21:47
    Było super, jedna wielka rodzina, szkoda tylko,że pozostały długi.
    Ludzie, którym firma wisi pieniądze pewnie nie będą zadowoleni.
  • Gość: uśmiechnięty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.01.08, 23:44
    REANIMACJA / REAKTYWACJA po raz drugi..... żeby się powiodło. :-)
    Trzymam kciuki bo chcę latać i pracować.

    uśmiechnięty
  • Gość: Albert IP: *.acn.waw.pl 23.01.08, 23:59
    dzisiaj załoga z zeszłotygodniowego rejsu do PMV wracała na paxa z
    Air Italy Polska do WAW
    żenująco zachowująca się "dość starsza" stewardessa Primy (blondynka)
    była chyba dla personelu pokładowego AEI najtrudniejszym pasażerem
    robiącym awanturę o wszystko a na koniec komentującą linię Air Italy
    Polska jak i cały rejs jako "fatalny"....na cały głos na okęciu.
    Dziwne , że nie zauwazyła chociażby , że samolot AEI to nowszy ,
    ładniejszy i pachnący B757 w przeciwieńsstwie do SP-FVR, którym PC
    wiozło turystów 10 dni temu do PMV. Nie zauwazyła również, że
    konfiguracja kabiny PC była "fatalnie" niewygodna, bo napchane
    fotele do granic możliwości powodowały trzymanie kolan po brodą
    większości paxów.
    Dziwne również jest to , że kobieta pracująca tyle lat w tym
    zawodzie moze robić takie trudności koleżankom i kolegom po
    fachu....a moze to czysta zazdrość.... , że AEI lata a PC nie ma
    nawet już samolotu, który 16 stycznia poleciał w swój ostatni rejs
    jako SP-FVR do Istambułu żegnany przez część pracowników PC na dachu
    biurowca ?
    załoga PC mimo to spędziłą piękne 10 dni na margaricie korzystając z
    jej uroków i rejsów po morzu karaibskim z rodzinami :) a
    wracając "starsza pani stewardessa PC" mogła się jeszcze wyżyć na
    załodze AEI i zaimponowac chyba swojemu mężowi również zabranemu ze
    sobą - pięknie !!!! :(
  • Gość: gosc IP: *.aster.pl 24.01.08, 10:00
    Juz jedna kariere zrobila w aie italy ( "piekanosc" z krzywymi
    nogami,fuu )!!!!hihi wkoncu ktos sie dopatrzyl jaki z niej
    byl "Fachowiec" zenada zero autorytetu.... No ale coz los jest
    MYSLIWYM.... widac wszystko co zle wrocilo ...


    p.s.poz dla starch AP cow, ale tez z selekcja :)
  • Gość: Ktoś IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.01.08, 13:42
    Panie Albercie, przypuszczam , że jest Pan pracownikiem ( stewardem) tego
    przybytku nieszczęśliwych ludzi. Miałem okazję lecieć tym waszym "cudem" i
    obserwować wasza zaradność na pokładzie przy free seating, porażka max. Dobrze ,
    że była tam Włoszka ( bardzo urocza) która
    cokolwiek próbowała, bo Polska załoga z szefową na czele nawet dupska nie
    ruszyła. Poza tym jest u Was bardzo nieprzyjemnie między wami podczas pracy.
    Samolot PCH może nie najładniejszy w środku to fakt, ale personel naprawdę
    sympatyczny, i nikt przez zęby nie mówi proszę bardzo, tak jak to jest u Ciebie
    ślepy z wyboru stewardzie.
  • Gość: :) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.01.08, 20:35
    Mam dokładnie takie same odczucia. Air Italy ma tylko ładniejszy i
    wygodniejszy samolot i to wszystko. Jednak to prawda, że największym
    majątkiem firmy to dobrzy pracownicy a atmosfera w samolocie to
    rzecz bardzo ważna. Duży pozytyw dla Primy za załogi:)
  • Gość: Albert IP: *.acn.waw.pl 30.01.08, 07:40
    Zawiodę Państwa, ale nie jestem stewardem ani pracownikiem linii Air
    Italy Polska. Po drugie na tym locie jak i na innych nie było free
    seating, tylko błędy obsługi naziemnej. Włoszka niewiele mogła
    zrobic, bo nasz turysta 'charterowy' nie zna angielskiego a polska
    załoga temat rozwiązywała. A to , że Starsza Pani Wielka
    Instruktorka i Szefowa z Primy najbardziej się stawiała z pasażerów
    to inny temat nieprawdaż ? Co do mojej ślepoty to dziękuję za miłe
    określenie :) :)
  • Gość: Stewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.08, 10:48
    Wybacz Albercie ale określenia jakich używasz są typowo branżowe
    więc ściema, że nie jesteś z załogi Air Italy włożymy miedzy bajki.
    Widzę również, że jesteś doskonale zorientowany/ana w sytuacji w
    całym samolocie a muszę ci powiedzieć, że zwykłemu pasażerow trochę
    trudno jest śledzić, co dzieje się na pokładzie.
  • majahi4 31.01.08, 10:21
    Z innej beczki - a czy samolot AEI nie jest tak czasem o 2 lata starszy niż
    SP-FVR PCh ??
    Z drugiej strony - nie sądziłem że może być w jakiejś linii gorsza obsługa, niż
    w PCh. Może mieliście dobrą atmosferę między sobą, ale ja, jako 8-krotny
    pasażer, za każdym razem nie byłem w pełni zadowolony. I wcale nie chodzi o to,
    że stewardessa/steward ma obok mnie non-stop skakać, chodzi o UŚMIECH panowie i
    panie... UŚMIECH - którego u Was notorycznie brakowało.
  • Gość: GSM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.01.08, 11:05
    Aż mi się wieżyć nie chce. Latałem z PCh jeszcze za Fischera i nigdy
    nie miałem podobnych spostrzeżeń. Zawsze miałęm życzliwą, opiekuńczą
    i uśmiechniętą załogę.
  • Gość: Albert IP: *.acn.waw.pl 31.01.08, 23:55
    ha ha ha , miód na serce jak tak piszesz, ale niestety ....
    jestem niedoszłym stewardem i fascynatem... i tyle ....

    takie okreslenia jesli uważasz za "strasznie" fachowe to chyba
    świadczą o tym, że Ty nie jesteś stewą :)

    no niestety nie trafiłaś - byłem paxem (PAXEM - wow - to też
    branżowe określenie, no nie ? )
    ha ha ha ha
  • Gość: stewa/śpiąca król IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.08, 10:59
    A ja byłam śpiącą królewną. Nie będę z tobą już dyskutować, bo do
    nieczego to nie prowadzi.
  • Gość: Ktoś IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.02.08, 15:27
    Jestem szczęśliwy, że linie lotnicze nie przyjmują takich krytykantów jak TY
    Albercie. Zapewne nie poszło Ci w Primie ani w Locie, ani nawet u Irlandczyków i
    wypisujesz takie dyrdymały w akcie rozpaczy.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.08, 15:36
    Abercik!
    Wychodzimy!!!
  • Gość: Ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.08, 16:29
    Albercik, w 5 sekund:)
  • Gość: bn IP: *.nice.hnet.pl 14.05.08, 09:04
    coś drgnęło i sie skończyło !!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka