Dodaj do ulubionych

LPG w samochodzie

30.08.16, 22:10
Jakie macie zainstalowane instalacje gazowe w swoim samochodzie?? Producent ma znaczenie??
Edytor zaawansowany
  • 04.09.16, 12:35
    Największe znaczenie ma montaż i dobrze dobrane podzespoły. Producent ma o tyle znaczenie, o ile liczy się jakość wykonania podzespołów. Nie bierz wynalazków. Postaw na sprawdzone rozwiązania. Ja u siebie ma zenit pro (5 lat gwarancji) na hanach, z czasów, kiedy były mocno uważane w warsztatach. reduktor tur. jakie masz auto?
  • 13.09.16, 22:53
    Mam CR-V ostatnią wersje 2012 rej. 06.2013 z LPG. Założyłem tam gaz ponieważ dużo jeżdżę i nie lubie przepłacać.Instalacja BRC. Należy pamiętać o regulacjach zaworów, jak do tej pory miałem 2 regulację. Natomiast rozmawiałem w ASO z dobrym znajomym i silniki 2.0 155KM bardzo dobrze tolerują gaz warunkiem jest regulacja zaworów co 15tyś. i właściwe pozostałe serwisowanie auta. Jak do tej pory wyczystko jest w jak najlepszym porządku. Jeśli chodzi o olej to osobiście mam pozytywne doświadczenia z Shell Helix Ultra. Wprowadzili nie dawno olej w nowej trchnologii Pureplus. Zastosowałem i jestem zadowolony
  • 27.09.16, 20:37
    Tak jak forfiter pisze producent daje Ci jakość produktu, reszta w rękach gazownika. U siebie do subaru imprezy założyłem gaz firmy BRC mają na prawdę dobrej jakości części, pamiętać też trzeba o odpowiednim serwisowaniu, u siebie mam zawsze wszystkie filtry powymieniane na czas dzięki czemu instalacja mi dobrze służy nie miałem do tej pory żadnych niespodzianek.
  • 28.09.16, 23:13
    Mam u siebie "oryginalną" (wysoce, niestety!) instalację włoską (samochód sprowadzony z Włoch - oni tam do wszystkiego LPG montują) marki e-g@s i powiem jedno - jak do montażu nie można się przyczepić - wszystko tip-top, nawet pneumatyczne zawieszenie przenieśli bardzo pomysłowo - tak serwisowanie tego z początku było koszmarem (bo trzeba było sobie znaleźć serwis wpierw, który chciał się tego podjąć).
    Tak więc rację ma forfiter. Ważne są zarówno montaż i dobry dobór podzespołów... jak i to, by dało się to potem konserwować. Jeszcze w przypadku małych silników nie będzie to takie istotne... ale ja mam prawie 300-konną widlastą ósemkę... i jakiekolwiek problemy z zasilaniem/spalaniem dają po dupie nie tylko silnikowi, ale i skrzyni (automat).

    --
    Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B.Hrabal "Bambini di Praga 1947")
  • 21.10.16, 14:48
    Mam BRC w Cromie 2,2 i przejechane 250 tys.km. Dodam że nigdy nie regulowałem zaworów nie wymieniałem świec i nie stosowałem żadnych cudownych specyfików nigdy nie byłem na żadnym przeglądzie tylko raz musiałem wymienić wtryskiwacz. Teraz minęło mi 10 lat i zbiornik podlega wymianie więc zrobię sobie jakiś "facelifting" u gazownika nawet rozmawiałem że za ok.1200 zł.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.