• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

LPG w samochodzie

  • 30.08.16, 22:10
    Jakie macie zainstalowane instalacje gazowe w swoim samochodzie?? Producent ma znaczenie??
    Edytor zaawansowany
    • 04.09.16, 12:35
      Największe znaczenie ma montaż i dobrze dobrane podzespoły. Producent ma o tyle znaczenie, o ile liczy się jakość wykonania podzespołów. Nie bierz wynalazków. Postaw na sprawdzone rozwiązania. Ja u siebie ma zenit pro (5 lat gwarancji) na hanach, z czasów, kiedy były mocno uważane w warsztatach. reduktor tur. jakie masz auto?
    • 13.09.16, 22:53
      Mam CR-V ostatnią wersje 2012 rej. 06.2013 z LPG. Założyłem tam gaz ponieważ dużo jeżdżę i nie lubie przepłacać.Instalacja BRC. Należy pamiętać o regulacjach zaworów, jak do tej pory miałem 2 regulację. Natomiast rozmawiałem w ASO z dobrym znajomym i silniki 2.0 155KM bardzo dobrze tolerują gaz warunkiem jest regulacja zaworów co 15tyś. i właściwe pozostałe serwisowanie auta. Jak do tej pory wyczystko jest w jak najlepszym porządku. Jeśli chodzi o olej to osobiście mam pozytywne doświadczenia z Shell Helix Ultra. Wprowadzili nie dawno olej w nowej trchnologii Pureplus. Zastosowałem i jestem zadowolony
    • 14.09.16, 13:22
      Podobno najlepiej to miec instalację stag .No ale wszystko zalezy od budżetu i gdzie ma być zainstalowany..wazne jest żeby byl dobrze regenerowany, ostatnio kupiłem taki środek: total-care.pl/product-pl-1-LPG-Regenerator-200-ml-dodatek-do-paliwa-LPG-auto-care.html . Służy on właśnie do regeneracji elementów układu. Stosowany co 2500 km wydłuża żywotność wszystkich elementów instalacji, dlatego wazne jest systematyczne stosowanie go.
    • 27.09.16, 20:37
      Tak jak forfiter pisze producent daje Ci jakość produktu, reszta w rękach gazownika. U siebie do subaru imprezy założyłem gaz firmy BRC mają na prawdę dobrej jakości części, pamiętać też trzeba o odpowiednim serwisowaniu, u siebie mam zawsze wszystkie filtry powymieniane na czas dzięki czemu instalacja mi dobrze służy nie miałem do tej pory żadnych niespodzianek.
    • 28.09.16, 23:13
      Mam u siebie "oryginalną" (wysoce, niestety!) instalację włoską (samochód sprowadzony z Włoch - oni tam do wszystkiego LPG montują) marki e-g@s i powiem jedno - jak do montażu nie można się przyczepić - wszystko tip-top, nawet pneumatyczne zawieszenie przenieśli bardzo pomysłowo - tak serwisowanie tego z początku było koszmarem (bo trzeba było sobie znaleźć serwis wpierw, który chciał się tego podjąć).
      Tak więc rację ma forfiter. Ważne są zarówno montaż i dobry dobór podzespołów... jak i to, by dało się to potem konserwować. Jeszcze w przypadku małych silników nie będzie to takie istotne... ale ja mam prawie 300-konną widlastą ósemkę... i jakiekolwiek problemy z zasilaniem/spalaniem dają po dupie nie tylko silnikowi, ale i skrzyni (automat).

      --
      Ludzie mawiają o nim, że wygląda jak prosię trzy razy ogłuszane... ale to dlatego, że studiował. (B.Hrabal "Bambini di Praga 1947")
      • 21.10.16, 14:48
        Mam BRC w Cromie 2,2 i przejechane 250 tys.km. Dodam że nigdy nie regulowałem zaworów nie wymieniałem świec i nie stosowałem żadnych cudownych specyfików nigdy nie byłem na żadnym przeglądzie tylko raz musiałem wymienić wtryskiwacz. Teraz minęło mi 10 lat i zbiornik podlega wymianie więc zrobię sobie jakiś "facelifting" u gazownika nawet rozmawiałem że za ok.1200 zł.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.