Dodaj do ulubionych

Regulacja gaznika CC700

05.03.05, 16:29
Napiszcie mi jak najlepiej wyregulowac gaznik w tym gadzie. Schodzenie z
wysokich obrotow jest bardzo wolne natomiast jak juz zejdzie praktycznie
gasnie i dopiero po chwili osiaga swoje normalne obroty. Ze zwykla jazda nie
ma problemu tylko to wolne zchodzenie z wyokich obrotow jewst denerwujace bo
wyje przy zmianach biegow.
Help !!!
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • 05.03.05, 18:39
    Jak kazdy gaznik masz dwie sroby regulacyjne, jedna regulujesz
    ustawienie samej przepustnicy, co za tym idzie obrotow, druga najwazniejsza
    reguluje sklad mieszanki. Czesto jest ukryta albo nawet zaczopowana
    plastykiem, ta probuj regulowac po pol obrotu na rozgrzanym silniku.
    Nie znam tego gaznika ale zwroc uwaga na wezyki podcisnieniowe(jesli sa)
    czy sa szczelne. Niektore maja nawet przepony podcisnieniowe przy
    przepustnicy, po to aby gas cofal sie wolno (wolne schodzenie z wyzszych
    obrotow), to tez mozna regulowac. Zdejmij filtr powietrzny i taze popatrz
    sie na przepustnice czy nie jest brudna i nie zacina sie. Wazny
    tez jest plywak w gazniku i poziom benzyny, trzeba miec dane techniczne,
    ale to zadko sie regulowalo, na sam koniec dodam ze gaznik i dysze
    moga byc brudne i nalezy je przedmuchac, jak rowniez stary gaznik
    moze byc calkowicie zuzyty. Sprobuj naprzod tak jak pisalem, sroba regulacji
    mieszanki i przepustnicy, reguluj po pol obrotu, dodawaj gazu reka i sluchaj
    pracy silnika. Przypatrz sie dokladnie dzwigience przepustnicy
    czy wszystko sie przesuwa okej( na niej masz regulacje- srube na ogol ze
    sprezynka).
  • 06.03.05, 11:06
    Witam!
    Cienki pozostał na miasto. Moim zdaniem dokładnie rozbierz gaźnik i go
    przeczyść. Być może masz zapchane dysze wolnych obrotów, miałem ten problem.
    Spróbuj je przedmuchać, powinno pomóc. No i zobacz na pływak, może się utopił.
    A jak długo ci schodzi z wysokich obrotów, to może masz coś z linką gazu? Może
    gdzieś jest zatarta w pancerzu i przytrzymuje? Na mój gust problem leży w zbyt
    nisko ustawionych wolnych obrotach, skoro chce zgasnąć.
  • 06.03.05, 23:03
    Plywak ok. Dysze wymienione, gaznik wyczyszczony i dalej to samo. linka chodzi
    luzno. Jak ustawie wyzsze obroty to strasznie wyje jak sie zmienia biegi.
    Przepustnica normalnie odbija do konca a mimo tego wolne obroty im wysze tym
    dluzej do nich schodzi z wysokich. Z dyszami to wylko wymienialm te ktore sa po
    prawei i lewej jego stronie. Sa gdzies jeszcze jakies ? te dziurki w srodku
    takie zlote przedmuchiwalem wygladalo mi to na jakies dysze.
    Przychodzi mi do glowy ze moze bierze gdzies lewe powietrze ale trudno mi
    powiedziec. Masz jeszcze jakies pomysly ?
    Moze swiece ? Badz kable? Ale wszystko ostatnio wymienialem: swiece kable i
    cewke. Sam juz nie wiem a wkurza mnie jazda. Obroty plywaja jak szalone.
    Do jakiego auta bym nie wsiadl obrowy po puszczegniu gazu momentalnie schodza
    do swojego poziomu i trzymaja sie rowno, a u mnie nie :(
    HELP !!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.