Dodaj do ulubionych

Wyłączniki pompy paliwa przy LPG???

01.06.06, 19:22
Właśnie wstawiłem nową pompe paliwa do VW PASSAT, ponieważ uległa
sapleniu,ale po rozmowach z mechanikami bardzo się zastanawiam nad takim
wyłącznikiem ponieważ są tego + i - a są to: Faktycznie pompa się nie spali i
zaoszczędzimy pare setek na pompie,ale jest druga strona tego medalu: jezeli
ktoś ma wtrysk i sobie zamontuje takie cudo jak wyłącznik pompy paliwa musi
się liczyć z tym że pompa nie ulegnie spaleniu,ale destrukcji ulegnie wtrysk
paliwa ponieważ spiecze sie na amen. Właśnie odebrałem auto które meczylo sie
bez pompy przez miesiąc czasu na samym gazie i teraz autko ledwo co jezdzi,
skacze, szarpie i dziwne rzeczy sie z nim dzieja, jak mechanik to okreslil
miejmy nadzieje ze wtrysk dojdzie do siebie. Wiec sprawdzmy najpierw ile
kosztuje wtrysk, ile kosztuje pompa, a potem montujmy taki wynalazek jak
wyłącznik. A najlepszym rozwiązaniem jest zatankowac tyle paliwa zeby pompa
sobie je pompowala,a zarazem sie chłodziła. Bo takie pompy chłodza sie
paliwem oczywiscie jezeli to jest w zbiorniku.
Edytor zaawansowany
  • fredoo 02.06.06, 08:09
    Musisz kupić taki preparat do czyszczenia wtryskiwaczy za 10PLN dodać do
    benzyny i zrobić ze 100-200 km najlepiej po mieście.Wszyskko wróci do
    normy.Taki wyłącznik pompy jest wskazany również dlatego,że to oszczędność ok
    100W mocy.Pompa nie spali się nigdy jak w zbiorniku będzie paliwo.
  • jane14 02.06.06, 08:34
    Od dwóch lat (~40kkm) mam wyłacznik pompy (na przekaźniku, wyłaczam automatem
    gdy przejdzie na gaz) i nie mam problemów z wtryskiwaczami. Objawy o których
    piszesz czyli problem z jazdą na benzynie wcale nie musi wynikać z uszkodzonego
    wtrysku lecz np. z starzejącego sie paliwa czy też przestawienia sterownika.
    Zresztą jeśli przyjrzysz się budowie kolektora i wtryskiwaczy to zobaczysz ze
    pompowane przez kolektor paliwo ma niewielki wpływ na wtryskiwacz jeśli on nie
    pracuje.
  • wojtek.08 08.06.06, 12:14
    A najlepszym rozwiązaniem jest zatankowac tyle paliwa zeby pompa
    > sobie je pompowala,a zarazem sie chłodziła. Bo takie pompy chłodza sie
    > paliwem oczywiscie jezeli to jest w zbiorniku.

    Sam sobie odpowiedziałeś co zrobić, żeby pompy nie uskodzić. Wlej jednorazowo
    benzyny za 50 złotych i utrzymuj taki poziom, stosując niezbędne dolewki. Nie
    rozumie po co rzeźbić w gó..e i montować jakieś wynalazki, jeżeli ten sam efekt
    można uzyskać, jeżeli nie taniej, to napewno prościej.
  • jane14 08.06.06, 12:29
    Otóz to nie jest takie proste.
    Pompa pracując przepompowuje paliwo przez kolektor nad silnikiem grzeje sie i
    ona i paliwo. Oczywiscie nie zatrze sie z tego powodu ale w połaczeniu z niskim
    poziomem paliwa (niekoniecznie ponizej rezerwy)jest to praca w ciezszych
    warunkach niż przy zasilaniu benzynowym i w dodatku przyspiesza to też
    starzenie się benzyny. W sumie moim zdaniem warto (koszt ~10-15 zł + z godzina
    roboty) aczkolwiek nie jest to niezbędne.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka