Dodaj do ulubionych

HiTech po rosyjsku:)))

24.05.15, 18:23
www4.rp.pl/artykul/1203421-Rosja-z-nano-sobie-nie-radzi.html
Ide o zakład, że w innych dziedzinach jest bardzo podobnie.., to bardzo pozytywne, to bardzo cieszy:)))

--
Sława!
Forum Słowiańskie
gg 1728585
Edytor zaawansowany
  • kombinerki_pinocheta00 24.05.15, 18:34
    My nie potrafimy stworzyć samolotu, czołgu, rakiet balistycznych, a nawet nie mamy własnego satelity. Nie wspominam już o podwoziach do Kraba czy najdroższym kadłubie do krewety.
    A ty krytykujesz Rosjan za to, że próbują, ale CZASAMI im nie wychodzi.

    Masz jakiś kompleks z ich powodu.
  • antyk-acap 24.05.15, 19:17
    Ale my nie sadzimy się na supermocarstwo...

    --
    Ceterum censeo Moscowiam delendam esse
    forum.gazeta.pl/forum/f,251818,Rosja_i_Ukraina.html
  • ignorant11 24.05.15, 19:26
    antyk-acap napisał:

    > Ale my nie sadzimy się na supermocarstwo...
    >

    Twój PT Przedmówca ni zrozumiał mojego postu.

    Właśnie mi o to chodzi, z ich samoiloty czołgi i rakiety zapewne wygladaja tak samo jak ta ich nano:)))


    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • kombinerki_pinocheta00 26.05.15, 22:09
    Chcesz powiedzieć, że Rosja nie jest militarnym mocarstwem?

    > Ale my nie sadzimy się na supermocarstwo...

    A kto założył wątek pt. "Polska mysl mocarstwowa"? Odpowiadam - Ignorant.
  • ignorant11 27.05.15, 08:18
    kombinerki_pinocheta00 napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć, że Rosja nie jest militarnym mocarstwem?

    Wobec NATO nie
    >
    > > Ale my nie sadzimy się na supermocarstwo...
    >
    > A kto założył wątek pt. "Polska mysl mocarstwowa"? Odpowiadam - Ignorant.

    i bardzo wartosciowy watek, z którego jestem dumny

    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • argonauta10 24.05.15, 19:32
    Nie to ze nie potrafimy tylko ze nie mozemy bo jestesmy blokowani.
    Wg Rosji i Niemiec mamy pozostac slabym krajem bo im silna Polska przeszkadza
    Probowalem inwestujac w Polsce, dysponujac niezlym budzetem w energie odnawialne, elektrownie wiatrowe - spotkalem sie z niezla biurokracja, oczekiwaniem lapowek, przy medialnym oglaszaniu ze w Polsce zabraknie pradu w nastepnych latach. Absurd
    W miedzy czasie importowanie z neo-ZSRR wegla, ropy, gazu, zeby dorabiac bandytow,ktorzy groza Polsce, uzalezniajacnas od ruskiej energii.
    Nie to ze Polacy nie potrafia cos zrobic, bo byl prototyp mysliwca Skorpion, ale zawalony, nasi studenci tworza nawet dosc dobre laziki marsjanskie czy inne elementy sond badajacych komety, tylko trzeba sie odciac raz na zawsze od neo-ZSRR, od tych skorumpowanych ludzi, blokowania incjatyw, bo w intresie Rosji jest utrymywac inne kraje, podrzednie w biedzie ekspoatujac
  • antyk-acap 24.05.15, 20:45
    innpoland.pl/117409,juz-wkrotce-polscy-naukowcy-rozpoczna-badania-na-rodzimym-synchrotronie-brzmi-kosmicznie-ale-wspomoze-on-ziemskie-wynalazki natemat.pl/143565,niemcy-zachwyceni-inwestycjami-w-polsce-96-proc-firm-zainwestowaloby-u-nas-ponownie fakty przeczą twoim bredniom

    --
    Ceterum censeo Moscowiam delendam esse
    forum.gazeta.pl/forum/f,251818,Rosja_i_Ukraina.html
  • amunicyjny1 24.05.15, 21:08
    Trochę późno, raczej Rosjan nie wpędzimy w zachwyt. Ich pierwszy synchrotron [74,4m] powstał w 1967 r
  • ignorant11 24.05.15, 21:53
    amunicyjny1 napisał(a):

    > Trochę późno, raczej Rosjan nie wpędzimy w zachwyt. Ich pierwszy synchrotron
    > [74,4m] powstał w 1967 r

    Rosjan zawsze całokształtem wpedzalismy nie w zachwyt ale w kompleksy od dawna i nadal bedziemy...
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 24.05.15, 21:50
    antyk-acap napisał:

    > innpoland.pl/117409,juz-wkrotce-polscy-naukowcy-rozpoczna-badania-na-rodzimym-synchrotronie-brzmi-kosmicznie-ale-wspomoze-on-ziemskie-wynalazki natemat.pl/143565,niemcy-zachwyceni-inwestycjami-w-polsce-96-proc-firm-zainwestowaloby-u-nas-ponownie fakty przeczą twoim bredniom
    >

    A ile sie wydaje na nauke w czołowych krajach a ile u nas?
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • antyk-acap 24.05.15, 22:39
    No wiesz, naukowcy nie rzucają tak dobrze mutrami i butelkami jak górnicy na demonstracjach...

    --
    Ceterum censeo Moscowiam delendam esse
    forum.gazeta.pl/forum/f,251818,Rosja_i_Ukraina.html
  • ignorant11 24.05.15, 22:50
    antyk-acap napisał:

    > No wiesz, naukowcy nie rzucają tak dobrze mutrami i butelkami jak górnicy na de
    > monstracjach...
    >

    Bo tez takich mamy naukawców, którzy nie potrafia skonstruowac najprostszego miotacza owych muter, chocby procy:)))

    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • jorl 24.05.15, 22:20
    argonauta10 napisał:

    > Nie to ze nie potrafimy tylko ze nie mozemy bo jestesmy blokowani.
    > Wg Rosji i Niemiec mamy pozostac slabym krajem bo im silna Polska przeszkadza

    Sami sie zrobiliscie slabym krajem. Zlikwidowaliscie swoj przemysl a w zamian macie Montownie im Balcerowicza


    > Probowalem inwestujac w Polsce, dysponujac niezlym budzetem w energie odnawialn
    > e, elektrownie wiatrowe - spotkalem sie z niezla biurokracja, oczekiwaniem lapo
    > wek, przy medialnym oglaszaniu ze w Polsce zabraknie pradu w nastepnych latach.
    > Absurd

    Jaki maly cwaniak z tego a10. Chciales zachachmecic kase. Bo na odnawialne energie sa dofinansowania. I biurokracja gdzie skladales wnioski aby ta kase zachahmecic wykryla zes oszust i nie dala prawda?

    Jak jestes taki madry dzialaj w rynkowej dziedzinie. Tam gdzie nie ma subwencji. Ja od 30 lat pracuje w takowej i idzie. Nie wyciagamy lapy po subwencje.I zadna biurokracja i w Polsce by Tobie nie przeszkadzala.

    Nie idzie? Tylko na subwencjach mozesz zyc? No tos prawdziwy Polak.
    Wracajac do kasy ktora chciales zachachmencic i sie nie udalo to jest kasa odemnie. Bo unijna. I dobrze ze sie nie udalo. Dosc jej dostajecie a ja na was musze pracowac.

    --
    Pozdrowienia
  • argonauta10 24.05.15, 23:55
    Nic nie probowalem zachamecic, ale spotkalem sie w tej poradzieckiej rzeczywistosci.

    Oczekiwania lapowek, jezdzenia do ludzi ktorzy cos tam zalozyli, a to elektrownie wiatrowa, a to wodna, i jakie to przeszkody, utrudnienia, odpuscilem sobie

    Kasy jakiejs zalujesz?
    Ja place podatki w kraju ktory jest platnikiem netto w UE, z mojej kasy ida dotacje unijne dla Polski, i sasiewdnich dziadow, do niedawna pod moskiewskim patronatem, jak przylece do Polski, to na tym dworcu na lotnisku warszawskim, widac tabliczke ze wybuowane z fundusze unijne a nie moskiewskie
  • jorl 25.05.15, 08:58
    argonauta10 napisał:

    > Nic nie probowalem zachamecic, ale spotkalem sie w tej poradzieckiej rzeczywist
    > osci.

    Spotkales po prostu panstwowy jak najbardziej zachodni a nie postradziecki system bo chciales subwencje. Gdzie subwencje to zawsze jest system korupcjogeny.
    Zajmij sie dzialalnoscia gdzie sie nie dostaje subewncji i wtedy nie bedziesz mial problemow z podaniami po nie. Jak tak 30 lat w przemysle pracuje i naprawde idzie.
    Raz jeden firma w ktorej pracuje miala projekt badawczy dofinasowywany przez Unie, prowadzilem go osobiscie. W Niemczech naturalnie. Od poczatku mi sie to nie podobalo, ten system, zawsze mi smierdzial komuna i wlasciscielom firmy od wtedy powtarzam ze nigdy takiej komuny wiecej. Ale ten projekt byl niewielki, w naszych wydatkach na R&D praktycznie niezauwazalny. I nigdy wiecej.




    > Oczekiwania lapowek, jezdzenia do ludzi ktorzy cos tam zalozyli, a to elektrown
    > ie wiatrowa, a to wodna, i jakie to przeszkody, utrudnienia, odpuscilem sobie

    W poprzednim poscie przedstawiales argumenty ze musiasz dostac subwencje bo ruski wegiel itp. Argumenty majace pokryc Twoje checi na dorwanie sie do nie swojej kasy. Gornolotne a rzeczywistosc kasa dla Ciebie. Subwencje.

    A moze chcesz zaprzeczyc ze wlasnie miales problem z dostaniem subwencji? I wlasnie to Ciebie zezloscilo ze plujesz?

    > Kasy jakiejs zalujesz?
    > Ja place podatki w kraju ktory jest platnikiem netto w UE, z mojej kasy ida dot
    > acje unijne dla Polski, i sasiewdnich dziadow, do niedawna pod moskiewskim patr
    > onatem, jak przylece do Polski, to na tym dworcu na lotnisku warszawskim, widac
    > tabliczke ze wybuowane z fundusze unijne a nie moskiewskie

    No to plac dalej. Chociaz jak widze to Twoje cwaniactwo dorwania sie do subwencji jestes bardzo oszczedny i w placeniu podatkow. Jestem przekonany ze ja place duzo wiecje podatkow jak Ty. W Niemczech. A jak placisz je nieduze to sa zuzywane na Ciebie samego. Wiec dla subwencji zapewne akurat z Twojej kasy pozostaje nieduzo.

    Z Angli jestes? Bo chyba nie z Niemiec. Jak tak to malo placicie do unijnej kasy.

    --
    Pozdrowienia
  • ignorant11 25.05.15, 10:25
    Wciaz zabiuerasz głósw sprawach o których nie masz nawet zielonego pojecia a my tu nie dyskutujemy o sprzataniu...

    Przypomne jorlowe odkrycia:

    1. Kimejskie szyby na ponad 10km:))
    2. Propagowanie elektroniki analogowej
    3. Brak wiedzy o elektronicznych urzadzeniach kwantowych
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • argonauta10 25.05.15, 17:55
    jakie subwencje????????

    Jak gdzies przedstawialem problem o jakies subwencje?

    Posiadam w Polsce pole na wzgorzu, po dziadkach, ktore prababka ledwie za cara wypracowala, a w okolicy byly wiatraki do mielenia zboza.Znaczy sie wieje sporo, bo widac po wysokich drzewach.

    Jezdzilem po Polsce od lat, zawsze napotykalem problemy, gadki w mediach ze Polsce zabraknie pradu, trzeba go importowac, ale sa wytworcy, maja pomysly a to na wiatraki , a to na biomase, i naprawde fantazyjne rowiazania, i sie takim ludziom utrudnia, bo Polska ma importowac energie z neo ZSRR.
    innowacyjnosc ma byc zabita
    i to dzieki komuchom, ktorzy urzadzili sie w tych zachodnich krajach,ktorych nie znosza, a nie pojechali budowac dobrobyt na jakims Magadanie i sasiedniej Kamczatce
  • jorl 28.05.15, 20:37
    argonauta10 napisał:


    > Jak gdzies przedstawialem problem o jakies subwencje?
    >
    > Posiadam w Polsce pole na wzgorzu, po dziadkach, ktore prababka ledwie za cara
    > wypracowala, a w okolicy byly wiatraki do mielenia zboza.Znaczy sie wieje sporo
    > , bo widac po wysokich drzewach.

    Co Ty chrzanisz a10. Wszelkie wiatraki i inne odnawialne energie sa, bo inaczej nie idzie, sa nieoplacalne inaczej, subwencjonowanie.
    Az taki tepy jestes ze tego nie wiedziales? Wiedziales ale teraz sie wyklamujesz.
    A jak nie wiedziales faktycznie tos tepy.
    I z tepote nie dali Tobie subwencji.
    I dlatego na biurokarcje narzekasz bo subwancji nie dali. Tobie.


    > Jezdzilem po Polsce od lat, zawsze napotykalem problemy, gadki w mediach ze Po
    > lsce zabraknie pradu, trzeba go importowac, ale sa wytworcy, maja pomysly a to
    > na wiatraki , a to na biomase, i naprawde fantazyjne rowiazania,

    Wszystkie te metody sa subwencjonowane.


    > i sie takim lu
    > dziom utrudnia, bo Polska ma importowac energie z neo ZSRR.

    Kupuje sie z Rosji bo taniej. Ale zakazcie importu wegla z Rosji, nikt wam nie broni. Sankcje np?

    > innowacyjnosc ma byc zabita

    Inowacyjnosc to nie jest stawianie gotowych, skonstruowanych nie w Polsce, urzadzen. OK, moze dla Ciebie to juz innowacyjnosc bo zamiatasz ulice. Dla mnie to praca dla gora technikow.
    Widac nalezysz do tego rodzaju ludzi gdzie konstruowanie komorek ma podobny poziom innowacyjnosci jak ich obsluga. Nieprawda? A moze uwazasz ze komorki marsjanie robia?

    > i to dzieki komuchom, ktorzy urzadzili sie w tych zachodnich krajach,ktorych n
    > ie znosza,

    To do mnie? Ja Niemcy calkiem dobrze znosze. Po pierwsze dlatego ze moge tu pracowac w tym co lubie. Czyli konstruowac urzadzenia. W waszej Polsce praktycznie pracy dla mnie nie ma. W tym zawodzie. W Niemczech od groma.

    No i jesli o komuchostwo to wlasnie Ty jestes takim. Bo lape wyciagasz po subwencje. Pracuj w gospodarce rynkowej ale calkowiecie rynkowej a nie kombinuj dostac subwencje. Bo to jest wlasnie komuna bo gospodarka panstwowa wlasnie jest komuna.

    >a nie pojechali budowac dobrobyt na jakims Magadanie i sasiedniej K
    > amczatce

    Niech buduja sami. A Niemcy z Rosja w sojuszu. Bardzo dobra kombinacja. Popieram.



    --
    Pozdrowienia
  • ignorant11 28.05.15, 21:51
    jorl nap
    A Niemcy z Rosja w sojuszu. Bardzo dobra kombinacja. Popiera
    > m.
    >
    I to jedno zdanie świadczy o głupocie i braku wiedzy o świecie.

    Albowiem własnie Niemcy sa na czele europejskiego frontu antyputinowskiego.
    A wymiana z Polska jest znacznie wieksza niz z Rosja.
    Rosja jest dopiero na dalekim miejscu dla Niemiec.
    w exporcie nie jest nawet na 9tym miejscu
    w imporcie na równi z Polska na 8 mym
    www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/gm.html
    Tak bardzo Niemcy potrzebuja Rosji.

    Ale skad sprzataczka jak jorl moze o tym wiedziec???
    >


    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • argonauta10 01.06.15, 21:53
    Budowa domu po rosyjsku:
    www.youtube.com/watch?v=t8gHjZwnXo0
    technologie faktycznie obce zgnilym zachodnim standardom
  • ignorant11 01.06.15, 22:25
    argonauta10 napisał:

    > Budowa domu po rosyjsku:
    > www.youtube.com/watch?v=t8gHjZwnXo0
    > technologie faktycznie obce zgnilym zachodnim standardom

    To oni zaprawy jeszcze nie wynależli????



    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • argonauta10 01.06.15, 22:05
    Jakos tak zjechalem te Polske w kazdym kierunku kontaktujac sie z konstruktorami, i kazdy, ale to kazdy mial niezle trudnosci zeby dostac pozwolenia na dzialalnosc, i zawsze kazdy mial niezle przeboje sprzedawac swoj prad, czy to elektrownie wiatrowe, wodne, rozne spalania biomasy. W miedyczasie oglaszania w mediach ze Polsce zabraknie pradu i nie ma skad go wziac.
    Jakies subwencje? Ja tylko o nich w mediach slyszalem, a w tej Polsce jak polazilem za sprawami to sie przekonalem jakie lapowki mam zaplacic..... i kto to stworzyl??????

    Jak tak chcesz mi wypominac jakies zamiatanie ulic za granica, to jednak nie da sie z tego odlozyc kasy zeby ja miec na powazne inwestycje, ja mam jednak wyzsze kwalifikacje, mozliwosci. Pogadalem sobie raz ze smieciarzami co mi sprzed domu smieci odbieraja...no coz...
    ... z fizycznego odbierania smieci kasy starcza jedynie na wydatki, ale zeby to zagospodarowac umiejetnie to moze i by sie dalo kase z tego wyciagnac
  • ignorant11 01.06.15, 22:28

    > ... z fizycznego odbierania smieci kasy starcza jedynie na wydatki, ale zeby to
    > zagospodarowac umiejetnie to moze i by sie dalo kase z tego wyciagnac

    ale smieci odpady ogólnie inzynieria srodowiskowa to kokosowy bizns
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • anton_pl 25.05.15, 19:24
    Jak Czubajsa tam postwalili to z definicji nic sie nie moglo udac bo wszystko rozkradli, ten facet stal w latach 90 na czele ichniej prywatyzacji czyli wielkiego zlodziejstwa, dac mu cokolwiek to ukradnie i spie......



    --

    foton3.blox.pl/html/1310721,37.html?foton.3
  • ignorant11 25.05.15, 19:39
    anton_pl napisał:

    > Jak Czubajsa tam postwalili to z definicji nic sie nie moglo udac bo wszystko r
    > ozkradli, ten facet stal w latach 90 na czele ichniej prywatyzacji czyli
    > wielkiego zlodziejstwa, dac mu cokolwiek to ukradnie i spie......
    >
    >
    nano miałó byc oczkiem w głowie samego mistrza złodziejstwa czyli liliputany:)))


    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • el.commendante 25.05.15, 19:55
    o nanotechnologii? Z nanotechnologią Rosjanie radzą sobie całkiem nieźle, na pewno lepiej niż Europa która dała się ekonomicznie i technologicznie zwasalizować amerykańskim bandytom.
    www.chip.pl/news/sprzet/procesory/2014/06/rosja-bedzie-robic-wlasne-procesory-bajkal
  • ignorant11 25.05.15, 20:40
    el.commendante napisał:

    > o nanotechnologii? Z nanotechnologią Rosjanie radzą sobie całkiem nieźle, na pe
    > wno lepiej niż Europa która dała się ekonomicznie i technologicznie zwasalizowa
    > ć amerykańskim bandytom.
    > www.chip.pl/news/sprzet/procesory/2014/06/rosja-bedzie-robic-wlasne-procesory-bajkal

    a kacapska szczekaczka moze widziec w ogole o wysokiej technologii poza broszurkami fsb?

    Ja przynajmniej mam przygotowanie akademickie, a Ty???
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • el.commendante 25.05.15, 20:47
    Ja nie wchodzę na twoje poletko w temacie pachnidełek z saloniku Oriflame, więc ty nie kompromituj sam siebie spierając się ze mną w tematach inżynierskich.
  • ignorant11 25.05.15, 20:52
    el.commendante napisał:

    > Ja nie wchodzę na twoje poletko w temacie pachnidełek z saloniku Oriflame, więc
    > ty nie kompromituj sam siebie spierając się ze mną w tematach inżynierskich.

    akurat to tez jst przemysł bardzo exkluzywny, którego Rosjanie tz ni potrafia i zawsz korzystali nawet z prlowskiego:)))
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • ignorant11 25.05.15, 20:50
    ignorant11 napisał:

    > el.commendante napisał:
    >
    > > o nanotechnologii? Z nanotechnologią Rosjanie radzą sobie całkiem nieźle,
    > na pe
    > > wno lepiej niż Europa która dała się ekonomicznie i technologicznie zwasa
    > lizowa
    > > ć amerykańskim bandytom.
    > > www.chip.pl/news/sprzet/procesory/2014/06/rosja-bedzie-robic-wlasne-procesory-bajkal
    >
    > a kacapska szczekaczka moze widziec w ogole o wysokiej technologii poza broszur
    > kami fsb?
    >
    > Ja przynajmniej mam przygotowanie akademickie, a Ty???


    jak widac tylko agencja tass twierdzi, ze Rosja bedzie robic procesory:)))

    Wczesniej tu na FM kacapstwo tez piało z zachwytu, ze sowici wyladuja na Ksiezycu a nawet Marsie:)))

    I ze beda robic monopol na He3...

    Kacapy nie potrafia zrobic nawet młotka ani lodowki ani zelazka...

    :))))


    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • donvito52 01.06.15, 15:17
    ignorant11 napisał:
    Kacapy nie potrafia zrobic nawet młotka ani lodowki ani zelazka...


    O przepraszam ... mam na strychu lodówkę MIńsk, jako zapasowa stoi ... Od 35 lat bezawaryjnie ...
    Bo ... co się należy krytykować, to to się należy ... co pochwalić, to pochwalić ...
  • ignorant11 01.06.15, 19:27
    donvito52 napisał:

    > ignorant11 napisał:
    > Kacapy nie potrafia zrobic nawet młotka ani lodowki ani zelazka...

    >
    > O przepraszam ... mam na strychu lodówkę MIńsk, jako zapasowa stoi ... Od 35 la
    > t bezawaryjnie ...
    > Bo ... co się należy krytykować, to to się należy ... co pochwalić, to pochwali
    > ć ...

    Gdyby Twoja lodówka nazywałą sie Moskwa to przyznałbym racje, ale jednak Białorus to nadal kraj, który nie chce byc rosja:)))
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • el.commendante 25.05.15, 20:44
    wyłącznie politycznymi naparzankami może wiedzieć o nanotechnologii? Z nanotechnologią Rosjanie radzą sobie całkiem nieźle,
    www.chip.pl/news/sprzet/procesory/2014/06/rosja-bedzie-robic-wlasne-procesory-bajkal
    na pewno lepiej niż Europa która dała się ekonomicznie i technologicznie zwasalizować amerykańskim bandytom.
  • ignorant11 25.05.15, 20:57
    el.commendante napisał:

    > wyłącznie politycznymi naparzankami może wiedzieć o nanotechnologii? Z nanotech
    > nologią Rosjanie radzą sobie całkiem nieźle,
    > www.chip.pl/news/sprzet/procesory/2014/06/rosja-bedzie-robic-wlasne-procesory-bajkal
    > na pewno lepiej niż Europa która dała się ekonomicznie i technologicznie zwasal
    > izować amerykańskim bandytom.

    JAk kazda kacapska szczkiaczka znowu nie rozumiesz cytowanego artykuły, w którym jest napisane, ze Rosjanie dopiero twierdza, z beda sobie radzic:)))

    No i fajny jest komentarz pod artykułem.

    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • jorl 31.05.15, 16:44
    ignorant11 napisał:

    > Wciaz zabiuerasz głósw sprawach o których nie masz nawet zielonego pojecia a my
    > tu nie dyskutujemy o sprzataniu...

    Ja czegos nie wiem? A wiec i11 znize sie do odpowiedzi na Twoje bzdury.

    > Przypomne jorlowe odkrycia:
    >
    > 1. Kimejskie szyby na ponad 10km:))

    Chodzilo o to ze bombe A Korea Pn wysadzila w szybie o gleboskosci ca. 10km. Tak przeczytalem, chociaz faktem jest ze z tego kraju informacje sa bardzo niepewne, ale to moze byc akurat prawda. Dlaczego? Trzeba wiecej wiedziec aby to wiedziec a wiec:

    Napewno b. wazne bylo dla Korei Pn utrzymanie w tajemnicy przed USA swojego poziomu i tez rodzaju technologii swojej bomby A. A explozje nawet podziemne wydzielaja do atmosfery zwiazki chemiczne pozwalajace dla fachowcow, a USA napewno takich ma, dokladnie ocenic poziom bomby A. I jedyna mozliwa metoda dla Koreii aby ukryc to jest explodowac ja bardzo gleboko.

    Ten warunek moze miec dla nich taka wartosc ze ten ogromny naklad pracy aby taki szyb wykopac moze sie oplacac.

    Pytanie czy maja techniczne mozliwosci taki szyb wykopac. Mysle ze tak. W koncu ludzkosc takie juz kopala a w kopaniu to Polnocni sa napewno dobrzy. Oni przeciez nawet najbardziej go..ne fabryczki maja pod ziemia, bunkry dla ludnosci, to jest najbardzie zkrecialy kraja na Swiecie. I to z wielkim odstepem od innych. W koncu to jest ich wazna obrona przed atakiem USA z ktorym sie ciagle licza. Doskonale pamietaja jak im Amis miasta zrownali z ziemie do ostatniej nawet psiej budy nie mowiac do ostatniej Chaty Baby Jagi.
    A wiec info o odpaleniu bomby A na 10km uwazam ze moze byc prawdziwe.



    > 2. Propagowanie elektroniki analogowej

    Akurat o elektronice to ja jestem lata swietlne od Ciebie. Z przodu, Zreszta od wszystkich na tym forum.
    Nie propagowalem techniki analogowej ale jak byly dyskusje o wykrywaniu pociskow manewrujacych twierdzilem wbrew stada tutejszych "fachowcow" ze i analogowe radary je wykrywaja. Doppler juz byl dawno.
    Poza tym i technika cyfrowa jest technika analogowa jak sie glebiej spojrzy.
    Ale dla amatorow jak Ty i cale stado innych na tym forum ze ogarka przytocze, jest to niezrozumiale.

    > 3. Brak wiedzy o elektronicznych urzadzeniach kwantowych
    A tu juz niezle pijany byles cos takiego piszac.

    --
    Pozdrowienia
  • ignorant11 01.06.15, 18:11
    jorl napisał:

    > ignorant11 napisał:
    >
    > > Wciaz zabiuerasz głósw sprawach o których nie masz nawet zielonego pojeci
    > a a my
    > > tu nie dyskutujemy o sprzataniu...
    >
    > Ja czegos nie wiem? A wiec i11 znize sie do odpowiedzi na Twoje bzdury.
    >
    > > Przypomne jorlowe odkrycia:
    > >
    > > 1. Kimejskie szyby na ponad 10km:))
    >
    Chyba 110 km:)))

    Odwirty na 10 km opanowały ze 2 3 kraje na swiecie Rosjanie Amerykanie i pewnie jeszcz ktos...

    A Kimejczycy swoimi lopatami nawet ze szkoleniem ideolo nie dadza rade, oczywisci w kimejskiej TV nawt nastolatki lataja na słońce:)))
    >
    > > 2. Propagowanie elektroniki analogowej
    >
    > Akurat o elektronice to ja jestem lata swietlne od Ciebie. Z przodu, Zreszta od
    > wszystkich na tym forum.
    > Poza tym i technika cyfrowa jest technika analogowa jak sie glebiej spojrzy.

    Pozostawie litosciwie bez komentarza:)))

    > > 3. Brak wiedzy o elektronicznych urzadzeniach kwantowych
    > A tu juz niezle pijany byles cos takiego piszac.
    >

    To wymien ile znasz, bo kiedys nie wiedziałes ze takie nawet istnieja

    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • jorl 02.06.15, 21:55
    Byles , jestes i zapewne bedziesz drogi i11 blaznem

    --
    Pozdrowienia
  • ignorant11 02.06.15, 23:22
    jorl napisał:

    > Byles , jestes i zapewne bedziesz drogi i11 blaznem
    >


    Błaxnie nie potrafisz odpowiedziec na proste pytanie????
    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585
  • jorl 31.05.15, 16:58
    Odpowiadasz na:
    ignorant11 napisał:

    > jorl nap
    > A Niemcy z Rosja w sojuszu. Bardzo dobra kombinacja. Popiera
    > > m.

    > I to jedno zdanie świadczy o głupocie i braku wiedzy o świecie.

    Akurat odwrotnie

    > Albowiem własnie Niemcy sa na czele europejskiego frontu antyputinowskiego.

    Naprawde? A dlaczego 2008r wbrew USA Ukraine i Gruzje nie wpuszczono do NATO? Sikorski w Bukareszcie chcial Merkel pobic za to, nawet sie odbrazal ze Polska ma dluga pamiec.


    > A wymiana z Polska jest znacznie wieksza niz z Rosja.
    > Rosja jest dopiero na dalekim miejscu dla Niemiec.
    > w exporcie nie jest nawet na 9tym miejscu
    > w imporcie na równi z Polska na 8 mym

    A co to ma do rzeczy? Niemcy sa bardzo latwe przez USA do zniszczenia. Surowce musza importowac, wystarczy oddciac Niemcy od surowcow a to moze USA zaraz zrobic. Ale surowce z Rosji juz nie, naturalnie tylko jak Niemcy beda z Rosja w sojuszu wtedy maja zawsze surowce.
    I handel Niemiec z Polska nie jest strategicznmy. Do Montowni im Balcerowicza wysyla sie podzepoly dokumentycje maszyny, wy tam w Polsce wg niemieckiej dokumentacji cos tam produkujecie i wysylacie produkty spowrotem. Jestescie takimi wyrobnikami ktory zawsze zastapis mozna. Alc surowcow potrzebnych dla Niemiec, a ktore ma Rosja, zadna Polska nie zastapi. Abstrahuja od parasola jadrowego Rosji ktory w 5 minut po decyzji Niemiec sojuszu z Rosja Rosja Niemcom zapewnia. To nastepny sprawa po surowcach.
    Dlatego sojusz Niemiec z Rosja jako jedyny mozliwy na Swiecie rownowazylby sile USA.
    Co Niemcy zrobia? Zobaczymy. Narazie niech Rosja udowodni ze sie postawic potrafi USA i swoje cele przeprowadzi. Wlasnie przylaczenie Ukrainy. Jak to zrobi to wtedy bedzie dla Niemiec wartosciwym sojusznikiem i wartym sojuszu. Jak nie to won. Nie ma lekko.


    > Ale skad sprzataczka jak jorl moze o tym wiedziec???

    Bezsilny jad po zabkach scieka prawda?


    --
    Pozdrowienia
  • marko125 31.05.15, 19:27
    No to już pokazała, że się postawić USA nie potrafi i tyle w temacie wielkiej Rosji :) To co wyprawia na Ukrainie to jakaś totalna impotencja geopolityczna.
  • ignorant11 01.06.15, 19:13
    jorl napisał:


    >
    > Akurat odwrotnie
    >
    > > Albowiem własnie Niemcy sa na czele europejskiego frontu antyputinowskieg
    > o.
    >
    > Naprawde? A dlaczego 2008r wbrew USA Ukraine i Gruzje nie wpuszczono do NATO? S
    > ikorski w Bukareszcie chcial Merkel pobic za to, nawet sie odbrazal ze Polska m
    > a dluga pamiec.


    I co z tego, że maja czasem inne zdanie niz prezydent USA?

    Sa z Rosja w federacji w jakims zbirze czy unii kacapounnj?

    Moze sa republika w federacji rosyjskiej?

    Czy moze sa w sjouszu wojskowym z krajami atlatyckimi a w federacji z krajami Europy czy
    >
    > > A wymiana z Polska jest znacznie wieksza niz z Rosja.
    > > Rosja jest dopiero na dalekim miejscu dla Niemiec.
    > > w exporcie nie jest nawet na 9tym miejscu
    > > w imporcie na równi z Polska na 8 mym
    >
    > A co to ma do rzeczy? Niemcy sa bardzo latwe przez USA do zniszczenia. Surowce
    > musza importowac, wystarczy oddciac Niemcy od surowcow a to moze USA zaraz zrob
    > ic. Ale surowce z Rosji juz nie, naturalnie tylko jak Niemcy beda z Rosja w soj
    > uszu wtedy maja zawsze surowce.
    > I handel Niemiec z Polska nie jest strategicznmy. Do Montowni im Balcerowicza w
    > ysyla sie podzepoly dokumentycje maszyny, wy tam w Polsce wg niemieckiej dokume
    > ntacji cos tam produkujecie i wysylacie produkty spowrotem. Jestescie takimi wy
    > robnikami ktory zawsze zastapis mozna. Alc surowcow potrzebnych dla Niemiec, a
    > ktore ma Rosja, zadna Polska nie zastapi. Abstrahuja od parasola jadrowego Rosj
    > i ktory w 5 minut po decyzji Niemiec sojuszu z Rosja Rosja Niemcom zapewnia. To
    > nastepny sprawa po surowcach.
    > Dlatego sojusz Niemiec z Rosja jako jedyny mozliwy na Swiecie rownowazylby sile
    > USA.
    > Co Niemcy zrobia? Zobaczymy. Narazie niech Rosja udowodni ze sie postawic potra
    > fi USA i swoje cele przeprowadzi. Wlasnie przylaczenie Ukrainy. Jak to zrobi to
    > wtedy bedzie dla Niemiec wartosciwym sojusznikiem i wartym sojuszu. Jak nie to
    > won. Nie ma lekko.
    >
    >
    > Bezsilny jad po zabkach scieka prawda?
    >
    >
    Jorl jestes mistrzem głupoty na równi z markiem ubola misza kacapem tornsonem i debillym czasem sie zastanawiam, czy nie sa to nicki tej samej osoby???


    --
    Sława!
    Forum Słowiańskie
    gg 1728585

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.