Dodaj do ulubionych

Autobusem do Niemcza, ale prywatną linią

22.05.12, 20:14
panie Markowski ...... , a za śmieći z torunia do Bydgoszczy kto ma zapłacić ? ..... , my bydgoszczanie !!!!!! . Jako bydgoszczanin wolę by miasto dofinansowało dojazd do Osielska , niż wożiło za "friko" śmieći z torunia.... , mam nadzieję że spalarnia w tej formie nigdy nie powstanie .....
--
z dedykacją dla biskupów , kleryków , partyjnych sługusów, wielbicieli radia ma-ryja , TV trwam i toruńskich polityków www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
Edytor zaawansowany
  • najlepszy-miecio 22.05.12, 23:17
    to dla nas jakieś delicje :-)
    Swoją drogą niezłe mózgi mają ci szpece - wydłużenie linii autobusowej o dwa kilometry ma kosztować prawie 2 miliony złotych rocznie - niezłe jaja! Czy te autobusy palą 100 litrów na setkę? Nic dziwnego, że wójt nie dał się skroić... A prywatnemu przewoźnikowi oczywiście taki interes się opłaca - dziwne, prawda? Czy on uczył się innej matematyki?
  • kr88 23.05.12, 21:03
    najlepszy-miecio napisała:

    > to dla nas jakieś delicje :-)
    > Swoją drogą niezłe mózgi mają ci szpece - wydłużenie linii autobusowej o dwa ki
    > lometry ma kosztować prawie 2 miliony złotych rocznie - niezłe jaja! Czy te aut
    > obusy palą 100 litrów na setkę? Nic dziwnego, że wójt nie dał się skroić... A
    > prywatnemu przewoźnikowi oczywiście taki interes się opłaca - dziwne, prawda? C
    > zy on uczył się innej matematyki?

    A robiłeś jakieś wyliczenia czy piszesz bez przemyślenia?

    --
    SkyScraperCity, BSMZ, opuszczonebydgoszcz.blogspot.com
  • ka_zet 23.05.12, 22:53
    najlepszy-miecio napisała:

    > A
    > prywatnemu przewoźnikowi oczywiście taki interes się opłaca - dziwne, prawda?

    Jak ktoś ma choćby blade pojęcie o organizacji komunikacji to wie, czemu. Poza tym zważ, że przewoźnik jeszcze nie powiedział że mu się opłaca.

    --
    Obywatelu! Nie śmiećcie.
  • irizar 22.05.12, 23:33
    W kontekście twojej wypowiedzi można by żartobliwie napisać, że władze Bydgoszczy traktują mieszkańców Niemcza gorzej niż śmieci. A tak już poważniej, miało być tak pięknie. Co stoi na przeszkodzie żeby realizować wspólne projekty z ościennymi gminami, pytał 2 lata temu kandydat na prezydenta - Rafał Bruski? Gdzie leży wina za fiasko rozmów w sprawie integracji taryfowej komunikacji z Niemczem? Czy kiedykolwiek doczekamy się realnych działań w kierunku integracji? Tych słów nie kieruję wyłącznie do władz Bydgoszczy. Do tanga trzeba dwojga. Może jednak istniało rozwiązanie do przyjęcia dla obu stron? W końcu pan Szufrajda je przecież znalazł? Czy władzom Bydgoszczy w ogóle zależało?

    Pomysł przebudowy pętli na Błoniu zamiast jej przenoszenia w kierunku stacji kolejowej Bydgoszcz Błonie świadczyć może, że pojęcie integracji z komunikacją podmiejską nie dotarło chyba jeszcze jednak do bydgoskiego ratusza.

    marsianin napisał:

    > panie Markowski ...... , a za śmieći z torunia do Bydgoszczy kto ma zapłacić ?
    > ..... , my bydgoszczanie !!!!!! . Jako bydgoszczanin wolę by miasto dofinansowa
    > ło dojazd do Osielska , niż wożiło za "friko" śmieći z torunia.... , mam nadzie
    > ję że spalarnia w tej formie nigdy nie powstanie .....



    --
    Dlaczego Metropolia Bydgoska ?
  • semeon 23.05.12, 00:00
    Moim zdaniem, gdyby bydgoski przewoźnik postawił realne warunki gminie Osielsko to na pewno doszłoby do porozumienia. Niestety jeżeli "uzgadnianie" i "negocjacje" polegają na stwierdzeniu, że albo przyjmujecie nasze warunki, albo nie będzie komunikacji to należało się spodziewać, że tak to się skończy. A szkoda, przecież w gminie Osielsko, między innymi, na granicy Niemcza i Żołędowa mają swoje działki tysiące bydgoszczan i na pewno ucieszyliby się z możliwości dojazdu do nich bydgoską komunikacją.

    dziwnabydgoszcz.blogspot.com/
  • bolekxlolek 23.05.12, 11:12
    Trudno zrozumieć taka postawę władz Bydgoszczy w świetle ambicji metropolitalnych i to metropolii wyłączne bydgoskiej. Bycie metropolią nie polega na zasklepieniu się we własnych ciasnych opłotkach tylko na byciu liderem i inicjatorem jednoczących działań. Swoistym "zagarnianiu" okolicy pod swoje niejako opiekuńcze skrzydła. Rozumiem to w myśl zasady, że silniejszy, większy, mający większy potencjał i możliwości, opiekuje się mniejszym. Czasami także wtedy, gdy jest to nieco niewygodne i może nawet trochę kosztowne. Taki już urok roli starszego brata. Nie oznacza to oczywiście tego, że należy dać się wykorzystywać. Takie jest zresztą najbardziej podstawowe założenie metropolitalności jakiegoś ośrodka. Boimy się (nie bez przyczyny), że gdy powstanie metropolia B-T to Toruń będzie wykorzystywał metropolitalne środki niesprawiedliwie faworyzując siebie. Czy jednak w naszej postawie nie ma takiego samego skrzywienia. Zostaniemy metropolią i będziemy robić to samo kosztem okolicy?
  • o7o 23.05.12, 14:21
    Kolejna przymiarka jednej z najbogatszych gmin w kraju do uruchomienia komunikacji publicznej. Kolejna, która we wrześniu prawdopodobnie zakończy się fiaskiem. A może właśnie o to chodzi?
    Miały być warianty linii A, B, C itd. Później przez trzy miesiące wakacji "testowo" uruchomiono busa z Osielska przez Jarużyn do Fordonu. I na tym się zakończyło.
    Może faktycznie nie ma na to popytu, może specjalnie testuje się nowe linie w wakacje. Lepiej gminie Osielsko budować nowe baseny, boiska, utwardzać do odpowiednich standardów ulice z chodnikami i oświetleniem, budować infrastrukturę do nowych terenów itd. Po co dopłacać do komunikacji publicznej/gminnej. Kiedyś znajdzie się jeleń, który pokryje te należności za nich. W końcu coraz więcej radnych z Bydgoszczy mieszka w gminach ościennych. Jak im dzieci podrosną, to my Bydgoszczanie zaczniemy w całości finansować komunikację gminną.
  • ramboost 23.05.12, 20:15
    "A cen za usługę nie mogliśmy inaczej skalkulować. Przecież nie możemy pozwolić, by za transport mieszkańców gminy Osielsko płacili bydgoszczanie."

    No, niby nie, ale przecież ci mieszkańcy gminy Osielsko nie jeżdżą do Bydgoszczy do galerii handlowych czy aquaparku. O ile się nie mylę, jeżdżą tam do pracy powiększając produkt brutto miasta. Co ciekawe, prywatnym przewoźnikom się opłaca...
    --
    Kłamstwo obiegnie cały świat zanim prawda zdąży włożyć buty.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka