Dodaj do ulubionych

Skasuj bilet i możesz jeździć przez godzinę

21.02.08, 10:12
tylko linie tramwajowe!!! Fordon, Błonie, Dworzec PKP
Edytor zaawansowany
  • andy125 21.02.08, 10:16
    O tym pomysle pisali internauci juz przed rokiem,a wiec mniej wiecej tyle
    czasu potrzeba,aby tak blacha i prosta sprawe wprowadzic w zycie.Nalezy
    rowniez,a to jest bardzo pilne,rozpowszechnic bilet dobowy,ktory dzisiaj
    kosztuje az 11 zl./dwa razy wiecej niz w Warszawie/O dobowym bilecie prawie
    nikt nic nie wie!A to dlatego,ze nie mozna go nigdzie kupic!!!/tylko w kasie
    mzk/Takie bilety musza byc dostepne u kierowcow i w kazdym kiosku.Kioskarze
    musza miec obowiazek posiadania takich biletow,o ile chca w ogole biletami
    handlowac!!!Firma,ktora wozi bydgoszczan po miescie,musi patrzec do przodu i
    wychodzic do pasazerow z nowymi propozycjami.A ze tej wizji nie ma,to
    wystarczy powielic to co od wielu lat doskonale funkcjonuje w
    Warszawie,Gdansku czy Poznaniu. Wprowadzenie
    blednego systemu A+T odstraszylo pasazerow od podrozowania autobusami,a nie
    jak probuje to blednie zinterpretowac zarzad, zwiekszona liczba sam.osobowych.
    Dzielnica Fordon,jako dzielnica podmiejska powinna miec bezposrednie
    polaczenie z centrum miasta,juz chociazby ze wzgledu na odleglosc.Sa to sprawy
    oczywiste,o ktorych nie bede dyskutowal,bo na ten temat zostalo juz wszystko
    powiedziane.Zarzad kom.miejs.tez to kiedys zrozumie,ale potrzebuje wiecej
    czasu.Tramwaj do Fordonu to juz zupelnie inny temat...
  • mc_pele 21.02.08, 10:48
    andy125 napisała:

    Wprowadzenie
    > blednego systemu A+T odstraszylo pasazerow od podrozowania
    autobusami,a nie
    > jak probuje to blednie zinterpretowac zarzad, zwiekszona liczba
    sam.osobowych.


    LOL, tak jest, liczba mieszkańców Bydgoszczy się zwiększyła, liczba
    samochodów zmniejszyła tylko przez tą straszną zniżkę A+T nikt nie
    chce korzystać z komunikacji miejskiej, na Wyścigowej to ani żywej
    duszy, wszyscy płaczą po "ucieczce 94 w Kamienną"

    > Dzielnica Fordon,jako dzielnica podmiejska powinna miec
    bezposrednie
    > polaczenie z centrum miasta,juz chociazby ze wzgledu na odleglosc.

    Mickiewicza, Dworzec PKP to co to niby jest jak nie Centrum?
    Osielsko?

    Sa to sprawy
    > oczywiste,o ktorych nie bede dyskutowal,bo na ten temat zostalo
    juz wszystko
    > powiedziane.

    a bo widzisz, oprócz "spraw oczywistych" są także takie kwestie jak
    nie dublowanie się tramwaju z autobusem, walka z korkami na
    najbardziej obciążonych arteriach, czy ograniczanie emisji spalin w
    mieście poprzez maksymalne wykorzystanie tramwajów wszędzie tam
    gdzie się da ale po co zawracać sobie takimi rzeczami głowę, co?


    >Zarzad kom.miejs.tez to kiedys zrozumie,ale potrzebuje wiecej
    > czasu.

    żeby cofnąć się w czasie? To ja dziękuję... Może zamiast
    przedstawiać swój punkt widzenia jako "my, pasażerowie" lub "my,
    mieszkańcy" zejdź jednak na ziemię i spójrz jakie są napełnienia
    obecnie w 3,70 i 72 oraz w busach i jakie te napełnienia były przed
    kwietniem 2007 - wnioski wyciągnąć bardzo
    łatwo


    --
    109 Varna -Sv Konstantin i Elena -Cajka/Allen Mak -Zlatni Pjasaci
  • oscardeniz 21.02.08, 10:33
    Dla uczniow, studentow, emerytow i rencistow - to jest niewypal.
    Bede stratni na takim rozwiazaniu. Uczen jadac do szkoly placi 1,10
    i wraca po kilku godzinach wiec kasuje bilet powrotny za 1,10. Po
    nowemu bedzie musial skasowac dwa bilety po 2,80. Chyba, ze dla tych
    osob beda ulgi.
  • mc_pele 21.02.08, 10:51
    nikt nie napisał że wraz z wprowadzeniem biletów godzinnych
    likwiduje się bilety jednorazowe - będziesz mógł dalej jeździć sobie
    za 1,10 a jak będziesz miał potrzebę podróży gdzieś dalej to kupisz
    sobie bilet za 1,40 godzinny.



    --
    109 Varna -Sv Konstantin i Elena -Cajka/Allen Mak -Zlatni Pjasaci
  • intervention 21.02.08, 10:58
    A co z biletem A+T? No przeciez godzina wystarczy by z Tatraznskiego
    dojechac na Wilczak (72/74+3) wiec nie będzie opłacało sie jechac w
    systemie A+T.
    --
    Znów mi do głowy przyjdziesz Ty
  • mc_pele 21.02.08, 11:02
    Będzie się opłacało i mam nadzieję że z promocji A+T nie
    zrezygnujemy - cena biletu godzinnego będzie między 2,80-3,50 jak
    napisali, natomiast A+T to cena jednego biletu jednorazowego czyli
    2,20



    --
    109 Varna -Sv Konstantin i Elena -Cajka/Allen Mak -Zlatni Pjasaci
  • mc_pele 21.02.08, 11:09
    nie podoba mi się tytuł artykułu - wygląda jak zachęta do
    korzystania z czegoś co już jest a przedstawia _plany_ zmian w
    taryfie... Mógłby też ktoś zrobić porządek z podpisem pod zdjęciem -
    "Tomasz Ciechanowski jest jednym z bydgoszczan, którzy ostatnio
    przesiedli się z tramwaju do autobusu." - chyba powinno być "z
    tramwaju do samochodu"? Zaraz andy napisze że _wszyscy_ mieszkańcy
    przesiedli się z A+T do busiarstwa ;)


    --
    109 Varna -Sv Konstantin i Elena -Cajka/Allen Mak -Zlatni Pjasaci
  • vlahbej 21.02.08, 11:55
    Bilety powinny byc ogolnie czasowe. I tyle. A co do komunikacji miejskiej w
    miescie i skomunikowania fordonu to jest
    jedno rozwiazanie ktore mozna skopiowac z Kutryby w Brazyli. Miasto to jest ndal
    mekka dla planistow ze swiata pod
    wzgledem rozwiazan komunikacyjnych. Pomysl A+T uwazam za kretynski w odniesieniu
    do czasow przejazdu tramwaju. Ale to inna kwestia.
    Otuz na wzor kutryby miasto powinno uruchomic pociag co 5 - 8 min z Bydgoszcz
    Fordon do Glownej z tym ze na lesnym powinnien
    powstac wezel przesiadkowy. Tak samo w Bydgoszcz Fordon. I co robimy. Wiekszosc
    lini obsulguje polaczenia w Fordonie do dworca w Fordonie
    oraz polaczenia z roznymi innymi dzielnicami do Bydgoszcz Lesna. Przy dosc
    szybkim polaczeniu kolejowym uzyskujemy skierowanie
    calego strumienia pasazerow na polaczenie kolejowe odciazajac cala komunikacje
    fordonu z miastem. Cas przejazdu tez powinnien sie skrocic.
    Nie musze mowic ze przepustowsc linii kolejowej jest o wiele wieksza niz
    mozliwosci autobusow lub tramwajow. Cala podroz
    powinna byc mozliwa na bilet czasowy. Niestety nikt z Zarzadu Drog pewnie nie
    slyszal o systemie w Kurtybie. A system ten
    jest kopiowany przez wiele miast. Z tego co wiem m.in. w Londynie gdzie sie
    podruzuje od stacji emtra do stacji a potem
    autobusem do poszcegolnych rejonow. Nie ma autobusow jadacych przez cale miasto.
  • putekm 21.02.08, 12:30
    vlahbej napisał:

    > Bilety powinny byc ogolnie czasowe. I tyle


    tu się zgadzam w 100%, taki system jest w Poznaniu, studiowałem tam i studentom
    którzy nie musieli wykupować miesięcznych starczały czasówki (pewnie nie tylko
    studentom ... normalne bilety też były)...
    zresztą proszę tu odnośnik do biletów: www.mpk.poznan.pl/bilety.html

    kupując taki bilet czasowy można jechać i autobusem i tramwajem, jak kto chce i
    gdzie chce dojechać, czasówki 10-minutowy,30-minutowy, 60-minutowy, 90-minutowy.
    Jak się skasowało jednocześnie 2 bilety 10 minutowe można było jeździć 30 minut
    (jak jest teraz nie wiem).
    acha sprzedawane były pakiety (bilety 10-minutowe na 10przejazdów + 1 gratis....
    i w Poznaniu opłacało się kupować bilet...

    a w Bydgoszczy...przykład chcąc skorzystać z komunikacji miejskiej z osowej góry
    na PKS ... musisz teraz wykupić dwa bilety... tak to kicha (nie mówię o 301
    PKS-u)... niech zarząd pomyśli aby nie poszli za jakiś czas z torbami
  • mc_pele 21.02.08, 17:32
    putekm napisał:


    >
    > a w Bydgoszczy...przykład chcąc skorzystać z komunikacji miejskiej
    z osowej gór
    > y
    > na PKS ... musisz teraz wykupić dwa bilety... tak to kicha (nie
    mówię o 301
    > PKS-u)... niech zarząd pomyśli aby nie poszli za jakiś czas z
    torbami


    bredzisz, 60/71+T3 = A+T = przejazd z Osowej na Dworzec PKS za
    2,20/1,10, może zamiast posyłać zarząd z torbami wysilisz się na
    przeczytanie cennika???

    --
    109 Varna -Sv Konstantin i Elena -Cajka/Allen Mak -Zlatni Pjasaci
  • spajnek 21.02.08, 12:43
    vlahbej napisał:
    co 5-8 min nie pojedzie bo do fordonu bo jest jeden tor i się nie miną , ALE
    POMYSŁ i idea jest SŁUSZNA POPIERAM ;
  • spajnek 21.02.08, 12:34
    NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!
    dlaczego ? otóż najeździłem się komunikacją w poznaniu i czasówki są zdradliwe.
    po pierwsze nie jesteś w stanie sprecyzować czasu przejazdu na konkretny
    przystanek - czasy z dokłądnością do 4 min są na wagę mieć albo nie mieć mandatu
    ...
    następnie korki ... przecież jadąc kujawską albo grunwaldzką przecież wolę
    zapłacić 2,20 zamiast 3,5 !! stoisz w korku a czas leci ...i płacisz ...
    dobówki - OK jestem za , miesięczne - JESTEM za ale odczepcie się od
    jednorazówek na przejazd całła trasą jedną linią : )
    promujcie dobówki i miesięczne. zostawcie jednorazówki.
    po za tym kwartalny w poznaniu kosztuje tyle co u nas miesięczny .... :>
    pozdrawiam
  • paollo 21.02.08, 13:36
    rzeczywiście, w Warszawie godzinny bilet tyle kosztuje, ALE nikt go nie kupuje.
    bo i po co, skoro jest za 7,20 bilet DOBOWY. Albo za 12 zł TRZYDNIOWY. To jest
    droga, panie i panowie rządzący. a Wy jak zwykle, bierzecie coś, jakiś szczegół
    dobrego projektu i już ogłaszacie sukces... żenua...
  • kaza12 21.02.08, 15:25
    Czasówka tak !!!,ale za przejazd –autentycznie za przejazd ,a nie
    stanie w korkach !!!!.A jak jest w Bydgoszczy to każdy wie.Komu te
    rewelacje na przekór mają kasę napelnić??Tyle razy temat
    wałkowany ,ale nie dociera do twardogłowych ,że jedyna alternatywa
    dla sprawnej komunikacji zbiorowej to rozwój trakcji tramwajowej i
    odejście od pojazdów kołowych ,ze względu na nie wydolność układu
    drogowego.Ale ten temat nie dociera do włodarzy miasta.Po prostu go
    olewają i idą na skróty ,proponując bzdety !!!
  • volvo7000 21.02.08, 17:36
    Moim zdaniem bilet czasowy nic nie wniesie do komunikacji w
    Bydgoszczy.
    Ile razy zdarza sie że stoimy w korku, a ja "mam" bilet 10-minutowy
    i licze sekundy... Poza tym inne utrudnienia tj wypadki, stłuczki,
    awarie autobusów.
    Bilet godzinny napewno nie zainteresuje pasażerów.

    ZDMiKP i UM powinny pomyslec nad biletem wakacyjnym (jeden bilet
    sieciowy na lipiec i sierpień) dla uczniow i studentów. Móglby
    kosztowac 25-30 zl. Wiadomo ze uczniowie latem nie kupuja
    miesiecznych, bo nie jezdza do szkół. Bilet wakacyjny przez ważność
    na 2 miesiące i niską cenę mogłby zainteresować mlodzież. Rodzice
    latem kupowaliby swoim pociechom taki bilet, by uniknac powszechnych
    wśród młodych jazd na gapę.

    --
    *** Jeszcze sie taki nie urodził, co by wszystkim dogodził ***
  • volvo7000 22.02.08, 18:06
    Podobno Rada Miasta chce wprowadzić kolejne ulgi dla korzystających
    z komunikacji miejskiej.
    Ulga dla policjantów W CYWILU. Pytam dlaczego policjant po pracy ma
    mieć prawo do bezpłatnych przejazdów?? Dlaczego np nie lekarze, albo
    górnicy?
    Albo ulga dla emerytów i rencistów (obowiązuje). Uważam że powinno
    się podwyższyć granicę wieku z 65 do 70 lat. Społeczeństwa mamy
    stare i większość pasażerów to emeryci jadący na rynek lub renciści
    jadący na cmentarz. To generuje spore straty dla ZDMiKP.

    --
    *** Jeszcze sie taki nie urodził, co by wszystkim dogodził ***

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.