Dodaj do ulubionych

5000 - kiedy ???

IP: *.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl 02.08.01, 16:36
Kiedy będzie 5000 ? Stawiam na sobotę(04.08.2001) ok.12.00
Co wy na to???
pozdrawiam
  • krotoss 02.08.01, 16:52
    Ja juz gdzies mowilem ze bedzie to pewnie niedziela lub poniedzialek rano.

    KroTosS
  • Gość: gorg IP: 10.10.70.* 02.08.01, 16:55
    5000 padnie w poniedziałek o 9.47. To pewne, mam przecieki ;-)
  • Gość: Coolek IP: *.mega.bydgoszcz.pl 02.08.01, 18:14
    Mam wrażenie, że 5000 padnie już w sobotę, a może nawet w piątek wieczorem.
  • radca 02.08.01, 21:29
    Ja tez mysle,ze w sobote.Kiedys o tym pisalem.
    radca
  • Gość: sonia IP: *.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl 02.08.01, 23:51
    Widzę, że leci szybko. A piątek jest bardzo atrakcyjnym dniem.
  • Gość: Thomek IP: *.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl 03.08.01, 00:00
    .
  • Gość: gorg IP: 10.10.70.* 03.08.01, 08:49
    Wszystko wskazuje na to, że TO stanie się dziś. A mnie nie będzie :-(((
    Z góry gratulację dla forumowicza, któremu uda się ustrzelić 5000.
  • krotoss 03.08.01, 11:52
    A kurcze zaskoczyl mnie rozmach tak to sie stanie DZISIAJ bo przyspieszylismy
    niesamowicie ale to dobrze.A swoja droga to jak wczoraj poszedlem o 20
    na "Kiepskich" to bylo chyba okolo 4716 i wchodze dzis o 11.30 a tu 4930 no to
    jest niezle tak trzymac :).

    KroTosS
  • Gość: WOLF IP: *.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl 03.08.01, 17:26
    Obstawiałem sobotę i przegrałem. Ale cieszę sie z tej przegranej.Przyśpieszenie
    było rekordowe.Tak trzymać.
    pozdrawiam
  • krotoss 03.08.01, 17:28
    Pewnie ja tez sie ciesze bo pesymistycznie obstawialem nawet poniedzialek rano
    ale tak dalej trzymac i bedzie ok.

    KroTosS

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.