Dodaj do ulubionych

Kocham Was wszystkich

21.03.09, 23:10
Ale tak tu pierdolicie, że słuchać Was mi się nie chce. Każdy jest kozakiem -
neonapinaczem, a jak przyjdzie co do czego, to podkula ogon i pysk zamyka.
Wszyscy wiedzą, że firma nas dyma i dymać będzie, Wszyscy Dyrektorzy
Regionalni, to pedały, aż im z dupy cieknie wazeliną i ktokolwiek nim
zostanie, jest skazany na to samo. Od Dyrektorów Oddziałów, tym bardziej bym
się odjebał, bo robią to co muszą, bez przekonania, a nie raz zostali
"zmuszeni" do dyrektorowanis. Pomijam przypadki ewidentnych debili, bo takich
też jest dużo. Przypadki, proszę wymieniać w odpowiedzi na ten post.
Edytor zaawansowany
  • ludekbph 21.03.09, 23:38
    niezły przypadek to Ty jesteś grzybowska53
  • niuniek80008 21.03.09, 23:59
    Ciekawe jak zmuszeni? ,biedactwa ,wynika z tego ,ze to dyrektorzy sa
    tu najbardziwej pokrzywdzeni, takie straszne stanowiska najgorsze w
    calym banku ,tylko ciekawe po jaka cholerę sie pchali na te stołki?
  • prawdziwy_d_k 22.03.09, 00:29
    nie rzucaj tak mięsem
  • grzybowska53 22.03.09, 10:54
    Przepraszam, poniosło mnie trochę. Więcej się to już nie powtórzy. Byłem trochę
    podpity. Jeszcze raz przepraszam.
  • sheridan_s 22.03.09, 09:46
    Wiesz może co się stało z pierwszym forum - Mobiforum. Teorie były
    różne.
  • grzybowska53 22.03.09, 10:53
    Pierwsze forum było stworzone dla nas wszystkich. To był początek. Ludzie mieli
    okazję się wykrzyczeć. Puszczałem info na maile bankowe, choć to chyba
    nielegalne, żeby przyciągnąć jak najwięcej ludzi. Padały konkretne nazwiska,
    przypadki różnych zachowań. "Zmuszano" mnie przez zastraszanie mailami do
    usuwania postów, choć tego nie robiłem, żeby nie zniechęcić ludzi do pisania
    prawdy. Kolejnym etapem miałby być kontakt z mediami, ale tymi co piszą prawdę,
    a niewiele ich jest. Agora sama zaczęła usuwać posty, na wniosek osób, które tam
    z nazwiska wymieniano. Dostawałem codziennie maile z informacją o złożeniu
    wniosku do prokuratury. Lałem na to, ale jak już jakiś związek zawodowy zaczął
    mnie straszyć, to powiedziałem basta. nie byłem w stanie codziennie siedzieć,
    kontrolować wszystkich postów i usuwać te niesmaczne. Dlatego postanowiłem
    usunąć w całości forum, ku uciesze wszystkich osób, które występowały tam jako
    główne gwiazdy.
  • sheridan_s 22.03.09, 11:02
    Dziękuję za odpowiedź. Bardzo tamtego forum brakuje, ale tutaj też
    jest ciekawie.
  • desperado30 22.03.09, 22:28
    Witam po długiej nieobecności ale postanowiłem znów zawitać.Co do
    poprzedniego forum to za bardzo straszyli i również zrezygnowałem z
    uczestnicte=wa i po=rowadzenia forum tylko dlatego że wisiało mi na
    karku kilku ludzi.Całyy czas czytałem posty i wypowiedzi szkoda że
    tamte fora zginęły i je usunęli. Te też jest dobre i mówmy sobie
    wszystko co nam leży na naszych sercach abyśmy nie dostali przez
    górę zawału a oni naprewno by tego chcieli.
    Będę już teraz występował pod innym nickiem ponieważ wcześniej
    namierzyli niektórych z nas
  • ec24 22.03.09, 23:01
    Szkoda tyle wulgaryzmów w Twojej wypowiedzi, zamiast skupić się na treści widzę, że uważasz, że jesteś jedynym sprawiedliwym ... nie żartuj koleś i jak pijesz to nie pisz na forum
  • sheridan_s 22.03.09, 23:08
    Czasem mam wrazenie, że bez prochów albo alkoholu ani rusz...
  • engel55 22.03.09, 23:12
    Dajcie chłopakowi spokój. Zrobił kilka piwek, napisał szczerze może
    troche za ostro ale za to otwarcie. Nas zwykłych pracowników cała
    wiechuszka olewa, dlaczego mamy zawsze zachowywać sie wzorowo ? Czy
    oni w stosunku do nas zachowuja się wzorowo ? Zresztą raz, nie
    zawsze. Nie pękaj ,, grzybowska53 '' i nie przejmuj sie
    nieprzychylnymi opiniami.
  • sheridan_s 23.03.09, 02:36
    Ja się nie czepiam. Cieszę się, że wrócił...
  • freezosia 23.03.09, 20:07
    Masz całkowitą rację oprócz koncówki ale temat dyrektorów
    regionalnych jest dobry.Mnie inspiruje M.Drymluch może zna go ktoś
    dokładniej bo dla mnie czysty z niego artykuł 943.
  • dzonsa 24.03.09, 00:35
    Tak mogę powiedzieć iż kiedyś go znałam, gdyż kiedyś z nim
    współpracowałam, ale to już kawałek czasu temu. Czym Tobie tak
    bardzo zalazł za skórę,czym sie teraz zajmuje ??? oczywiście oprócz
    bycia Dyr.Reg.???
  • geniusnet17 23.03.09, 20:09
    Czy równierz i w innych Oddziałach praktykuje się zasadę "Wszystko
    co możliwe dać sprzedawcom" mam namyśli podwyżki - bo to sa z reguły
    młodzi stażem a więc muszą nie tyle dogonić co więcej zarabiać niż
    Ci co mają 20-to, 30-to i więcej letni staż pracy - a z których
    doświadczenia bardzo chętnie się korzysta, najlepszy sprzęt bo
    wiadomo widzi Klient, nagrody w różnej postaci - za solidnie
    wykonaną robotę - oczywiście wsparcie ma w obowiązku pomóc wykonać
    sprzedawcy tę solidnie wykonaną robotę, wszelkiego rodzaju szkolenia
    bo innym wystarczy dyskietka lub przesłanie pocztą informacji gdzie
    mogą poczytać lub ewentualnie zadzwonić o ile nie są kumaci.
    Tak przy okazji może na wsparcie narzucą plan np. wolumen prowizji,
    wolumen opłat, średnia ilość kredytów hipotecznych na jednego
    Administratora (może konkurs ile może osłużyć kredytów hipotecznych
    jeden administrator) i nagrody - pierwsza uścisk dłoni samego
    Dyrektora Regionalnego, druga to uścik dłoni Dyrektora Oddziału,
    trzecia to obniżenie planu na następny rok o 10%.
    A może tak nomalnie i zamiast nierealnych planów indywidualnych aby
    skłócić załogę po prostu tworzyć w Oddziale zespoły sprzedażowe np.
    5-sobowe. Osoby w takiej grupie wspólnie odpowiadałyby za wykonanie
    planu, dzieliłyby się pomysłami jak to zrobić,(a nie jak jest na
    zebraniach - Dyrektor Oddziału tylko mówi o brakujących ilościach do
    wykonania planu zamiast przedstawić pomysł jak poprawić sprzedaż) a
    w przypadku nieobecności jednej osoby inny sprzedawca zespołu
    obsłuży umówionego Klienta.
    Kolejnym pomysłem jest wykorzystanie Dyrektora Oddziału do
    gromadzenia (poczta) różnych pomysłów na poprawienie sprzedaży - w
    myśl zasady każdy pomysł jest dobry ale nie każdy można zastosować.
    Od każdego przyjętego (przynoszącego poprawę sprzedaży ) pomysłu
    pracownik otrzymałby np. 1% premi więcej (10% z urzędu + 8% według
    uznania + 1% za każdy efektywny pomysł, np. bez uznania ale z 3
    pomysłami to 13% premii).
  • jagolik1 23.03.09, 22:54
    u nas w Oddziale tak było, wspaniały zespól kredytowy, hip i pex razem, b. dobre
    wyniki, wspaniała atmosfera, wymiana klientów, zastępstwo, ale teraz zespół
    rozwalony, pex priorytetem, hip do podziemia, wyniki w dół, pexa sprzedają
    osoby, które nie mają żadnego pojęcia o kredytach... wynik wprowadzenia PASa ...
  • hannulka 24.03.09, 04:33
    Zgadzam się z Tobą Jagolik1 w 100%. Nie wiem co to za poroniony
    pomysł, aby wszyscy sprzedawali PEX-a. U nas także wprowadzono na
    każdego plany w PEX-ie. Efekt jest taki, że osoby, które nie
    zjmowały się do tej pry pożyczkami mają niewielki % wykonannia
    planu. muszą się tylko tłumaczyć, dlaczego nie wykonały plany itp
  • nowa2002 24.03.09, 22:14
    Tylko wiesz hannulka, nie może być tak, że w jednych placówkach
    (zwłaszcza byłych BPH) doradca robi wszystko a w innych sprzedaje
    tylko pożyczki- to jest dopiero poroniony pomysł, niech traktują
    wszystkich sprawiedliwie
  • zulugula40 25.03.09, 20:56
    zawsze się wkurzam i gółośno mówię dlaczego sprzedawcy za
    wykonywanie jednego zakresu czynności dostają wysokie wynagrodzenie,
    premie najwyższe jakie sie da i oczywiście co roku nagrodę a inni
    pracownicy musza wybiegać poza swój zakres aby otrzymać marne 200
    lub 300 zł premii, ja zeby dostac podwyzke musiałam po pieciu latach
    sama sie o nia upomniec, poza tym mednadzerowie sprzedazy nie robią
    nic a pozniej cała win e zwala si e na wsparcie i kasy
  • kiszka6 25.03.09, 21:22
    mnie zastanawia jedna rzecz podobno połączono piony. teraz jest
    jeden regionalny który pod sobą ma trzech dyrektorów. każdy z tych
    dyrektorów ma swoich przydupasów od tabelek srata tata.każy oddział
    ma dwóch dyrektórów i menagera od sprzedaży- to co oni połączyli??
    potworzyli jeszcze więcej stanowisk na które my szeregowi
    pracownicy musimy zapieprzac.mną dryguje - menager, dyrektor,
    tabelkowa, regionalna i regionalna głowna - tak to w skrócie
    wygląda.rozbuchane to wszystko jakieś...........a w tym wszystkim ja
  • hannulka 26.03.09, 04:40
    Bo moja droga specjalista od wszystkiego to jest specjalista od
    niczego. Pracuje w Banku już 15 lat i różne koleje losu były u nas w
    oddziale: najpierw były to rzeczywiście podziały na kredyty,
    depozyty, poźniej przez kilka lat wszyscy robili wszystko. I powiem
    ci jedno Zulugula40, osoby, które zajmowały się wszystkim przez te
    kilka lat (fundusze, kredyty, rachunki i normalna obsługa klienta)
    nie potrafiły nauczyć się np rozróżniania działności gospodarczej -
    jakie dokumnety są potrzebne do jakiej działalności. Jeżeli klient
    przychodził po kredyt niestandardowy czyli np zabezpiecznony
    hipoteką ich rola była to tylko przyjąć wniosek. Już nie muszę
    opowiadać co było z kredytem zabezpiecznym przewłaszczeniem na
    samochodzie czy zabezpieczeniem płynnym - jakie to było
    skomplikowane dla nich - wydłużało tylko czas obsługi klienta i tego
    kredytowego - o ile nie zrezygnował bo w innym banku jest szybciej i
    sprawniej oraz depozytowego, bo panienka na dzwonienie i
    dowiadywanie się u osoby kompetentnej straciła mnóstwo czasu i
    robiła się kolejka. Także Zulugula40 kij ma zawsze dwa końce.
  • hannulka 26.03.09, 05:15
    poza tym szary pracownik nie ma wpływu na podział pracy. Na górze
    powiedzą ma być specjalista od kredytów to jest, nie ma go być to
    nie będzie. I nie ma co na ten temat dyskutować.
  • ablaites5 26.03.09, 07:05
    Tak naprawdę to brakuje w naszym Banku prawdziwych specjalistów, a nie tych
    którym dali ten tytuł za sprzedaż lub żeby mieli ładne stanowisko na
    pieczątkach. Faktycznie kredyty na samochody to już tlko nieliczni pamiętają bo
    nowych prawie się nie udziela ( oczywiście w ramach pożyczki ekspresowej).
    Zmiany w przepisach podatkowych (PIt ) itp nie są w szeroki sposób przekazywane
    do pracowników a tym bardziej brak szkolenia - żeby np. pracownik zobaczył PIT 6
    (oczywiście wypełniony )lub potrafił sprawdzić wpłacone składki lub podatki z
    Pitem.(uwzględniając róznego rodzaje ulgi.)
  • agus8801 26.03.09, 17:01
    Ja natomiast nie wyobrażam sobie, aby osoby obsługujące takie jak ja
    czyli wszystko robiące oprócz kredytów (specjailsta ds sprzedaży i
    obsługi) jeżeli dano by wszystkim PEX-y tak jak było to do niedawn.
    Nie wyobrażam sobie np konsolidacji kredytów w innych bankach przy
    kolejce klientów czekających do obsługi na bieżąco
  • nowa2002 26.03.09, 17:58
    Wyobraź sobie,że w byłych placówkach BPH my tak właśnie pracujemy i
    nie ma zmiłuj się. Robisz zlecenia stałe, pełnomocnictwa,
    reklamacje, zmianę danych osobowych, otwierasz konta i wszystko co
    jest z nimi związane, tak samo lokaty, fundusze no i oczywiście pex
    łacznie z konsolidacją, oddajesz wniosek administratorowi,klient
    czeka na umowę a ty w międzyczasie obsługujesz dalej. Ten który chce
    zmienić zlecenie stałe czeka aż skończę wniosek o pex. Niestety my
    to wszystko musimy sobie wyobrazić bo inaczej dowidzenia. Obóz
    pracy, ale już niedługo ja powiem im dowidzenia.
  • krokodyl.0 26.03.09, 19:21
    Ja pracuję w Oddziale w ktorym właśnie zaczynają wdrażać te
    zmiany.Wszyscy będa sprzedawać- czyli powstaja stanowiska dysponent-
    sprzedawca.Dziwi sie dyrekcja dlaczego klienci uciekaja z tego
    banku, przeciez jakość obsługi po tych zmianach na pewno spadnie,
    ale kogo to obchodzi...Liczy się tylko sprzedaz..
  • geniusnet17 26.03.09, 21:15
    Jak może być dobrze jak Klient jest obsłużony wspaniale do momentu
    podpisania umowy a póżniej!?
    Z braku ludzi na wsparciu a tym co są to dodatkowo dokłada się im co
    tylko można aby Pan Sprzedawca nie mógł się tłumaczyć, że musi
    wykonywać czynności które "odciągają" Go od Klienta.
    Do tego dochodzi rozgoryczenie Pracowników wsparcia bo np. podwyżki
    są tylko dla sprzedawców. Premia Pracownika wsparcia uzależniona
    jest od tego czy przyprowadzi sprzedawcy Klienta na PEXa i to o
    określonym wolumenie - jak powiedział Dyrektor Oddziału część premi
    jest uznaniowa uzależniona od zaangażowania Pracownika (i tylko w
    sprzedaż).
    A tak na marginesie to relacje Klient - Bank to również solidna i
    szybka obsługa Klienta mającego już w Banku rachunek.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka