Dodaj do ulubionych

PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE

24.04.09, 09:20
W tym tygodniu wybrana grupa osób otrzymała pisma tej treści:
INFORMACJA O CELACH WYZNACZONYCH DO OSIĄGNIĘCIA W OKRESIE
OD ...DO... W RAMACH PLANU NAPRAWCZEGO ZWIĘKSZENIA EFEKTYWNOŚCI
SPRZEDAŻOWEJ.

W związku z niską efektywnością sprzedażową wyznaczam dla
Pan/Pani..... cel do osiągnięcia ramach realizacji planu
naprawczego w ysokości:
-2 /4 akty/ sprzedażowe średnio dziennie
-20 tys pex średnio dziennie
Cel ten musi zostać osiągnięty w II kwartale 2009 tj do 30,06,2009
W celu zrealizowania powyższego założenia ustala sie niezbędną
średnio dzienną liczbę aktów sprzedażowych w kolejnych trzech
miesiącach na poziomie:
Kwiecień -2,0 /3,0/ akty sprzedażowe średnio dziennie -250 tys pex
Maj -2,0 /3,0/ akty sprzedażowe średnio dziennie -350 tys pex
Czerwiec -2,0/ 3,0/ akty sprzedażowe średnio dziennie -350 tys pex
W osiągnięciu tego zadania wymagajacego zaangażowania i
systematycznej pracy pomocne będą:
-pełna realizacja dziennych planów sprzedazowych,
-przygotowanie kontaktów aby umówić odpowiednią ilość
spotkań /wykorzystanie baz kampanijnych,alert
systemów,rekomendacji ,własnych inicjatyw/
-wykonywanie zaplanowanej dziennej liczby telefonów aby umówić
spotkania z klientami,
przeprowadzenie zaplanowanej dziennej liczby spotkań,
-zamykanie umowionych spotkań sprzedażą,
wykorzystywanie każdego kontaktu z klientem jako okazji sprzedażowej,
-stały kontakt z wyznaczonym pośrednikiem
Jednocześnie zgodnie z ustaleniami w tarkcie spotkania /czytaj:
spotkania w gabinecie dyrektora dwa razy w tygodniu /bardzo proszę o
przygotowanie przez Pana/panią indywidualnego planu działań w celu
osiagnięcia założonych wyników.
Ja /dyrektor/ służę ze swojej strony wszelką pomocą i wsparciem

Osoba odpowiedzialna za realizacje:imię i nazwisko pracownika
Rozliczanie celu :menager
Życzę powodzenia w realizacji zadań:podpis dyrektora
Do wiadomości
Dyrektor Regionu .....
Dyrektor Regionalny ds Personalnych

Moje pytanie: w jakim celu były wręczane takie pisma i czemu ma to
służyć?


-
Edytor zaawansowany
  • gramofon20 24.04.09, 21:39
    A co tu ma do roboty dyr.ds. personalnych? Od razu wykop za nie
    wykonanie utopijnego planu? Czy to jest system aby uniknąć zwolnień
    grupowych, które są teraz tak głośne w kraju, tylko poprostu będą
    zwolnienia za "małą" aktywność zawodową?
    Niech to powiedzą z W-wki wprost a napewno JKB będzie miał zaj....
    sprzedaży.A,propos JKB nie pchaj się do polityki bo na ciebie żaden
    pracownik ani nikt z jego rodziny i znajomych nie zagłosuje -
    IDZIESZ W NIEBYT!!!
  • ec24 24.04.09, 22:56
    Jaki to Region??
  • doradca.1 25.04.09, 11:09
    warszawski
  • ec24 25.04.09, 11:58
    wyrazy współczucia, to lekkie przegięcie
  • krokodyl.0 25.04.09, 21:00
    A może Panie/Panowie Kierownicy, Menagerowie/Dyrektorzy i
    pracownicy regionów w końcu wzięli się do roboty i również zaczęli
    sprzedawać i pozyskiwać klientów.Przesyłać meile i się wymądrzać to
    każdy potrawi. Do ROBOTy NIEROBY!!!!!!!!
    Najwyższy czas zakończyć wizyty u fyzjera, kosmetyczki i sklepach w
    godzinach pracy...
    A może czas odpocząc i iść na kilka tygodni na L-4???/Takie pisma
    nie są motywujące..
  • mika_pl 25.04.09, 22:51
    dokładnie tylko sprzedawcy na cenzurowanym a cala armia kieroników, dyrektórów
    czyli od poganiania a administracja cała, co to pismo ma znaczyć, jak wogóle
    pracować po otrzymaniu czegoś takiego
  • ludekbph 25.04.09, 23:19
    to jest mobbing w najgorszym wydaniu, wydaje mi się, że sięgamy dna
  • doradca.1 26.04.09, 07:27
    Muszę się pochwalić ,też mam taki dokument .Oczywiście ,że to jest
    mobbing.Dobrze ,że jest ślad na papierze.Mój "dyrektor"
    powiedział,że takie pismo przygotowł region ale podpis na
    dokumencie jest dyrektora oddziału.
    "W osiągnięciu zadania pomocne będą:pełna realizacja dziennych
    planów sprzedażowych" Czy to jest pomoc w pracy? Kto to w ogóle
    napisał?
    Umawianie spotkań zgodnie ze standardem 8-10 dziennie i to ciągle
    nowych,a gdzie nowe bazy klientów ?
    Własne inicjatywy to wyjście na ulicę np .roznoszenie ulotek.Już
    takie akcje były przeprowadzane w naszym banku.Nieważne ,że na
    zewnątrz był trzaskający mróz ,kasjer spacerował przed oddziałem i
    rozdawał ulotki albo wkładał ulotki za wycieraczki samochodów /a
    gdyby miał wypadek?/
    Planowana i wykonana dzienna liczba telefonów 50,może być mało żeby
    umówić min 8 klientów.
    Zamykanie umówionych spotkań sprzedażą-czyli klientowi trzeba
    wcisnąć wszystko co się da ,najlepiej pożyczkę/do tego karta i PAK
    niech płaci dodatkowo prowizję,a co!/Klient przeciż nie wie ,że
    potrzebuje dodatkowych pieniędzy trzeba mu to uświadomić.
    Z tego wszystkiego trzeba sie spowiadać u dyrektora .Ale jak nie ma
    wyników to byli już tacy pracownicy ,których zapraszano na specjalną
    audiencję do...REGIONU.
    "Indywidualny plan działań w celu osiągnięcia założonych wyników"-
    macie jakieś pomysły 15-20tys pożyczki dziennie tj minimum na
    jednego pracownika, bo oczywiście oddział musi mieć ponad 100 tys
    dziennie...
    Za wszelką cenę chcą utrzymać swoje stołki. Dlaczego od razu nie
    zwalniają ludzi tylko robią takie podchody.Z przyjemnością stąd
    odejdę,zbliżają się...wakacje.
  • alicja-only 26.04.09, 12:25
    Związek Dialog 2005 wysłał już wniosek o interwencję w tej sprawie
    do Pana Prezesa, na podstawie sytuacji dotyczących konkretnych osób.
    Żenującym jest fakt, że tego typu indywidualną aktywizacją sprzedaży
    objęto ludzi, którzy byli na zwolnieniach lekarskich lub mieli
    opiekę nad chorym dzieckiem. Ponadto, zawsze tak jest i będzie, że w
    danym miesiącu ktoś będzie lepszy a inny gorszy w wynikach, bo nie
    jest możliwe, aby wszyscy byli na pierwszym miejscu. Żenujące jest
    to, że w Banku uruchomiono wyścig szczurów w dosłownym tego słowa
    znaczeniu, zupełnie ignorując pracę zespołową oraz możliwości nasze
    i rynku, często żądając cudu w wynikach. Nade wszystko żenujące jest
    to, że nasze wysoko postanowione mobbery, walczące w rzeczywistości
    nie o biznes dla banku, nie o klienta a o własne
    kilkudziesięciotysięczne premie roczne w drodze do własnego celu
    bezpardonowo niszczą godność człowieka.
    Żenada po raz piąty i dziesiąty, kompromitacja dla ludzi, którzy
    wprowadzają takie metody w biznesie, zwłaszcza, że mamy do czynienia
    z bankiem, który w swojej istocie powinien działać jako instytucja
    zaufania publicznego a nie gwałtu (w tej sytuacji pogwałcono zasadę
    etyki w biznesie). Jestem świadkiem tego typu poczynań względem
    moich koleżanek, dobrych pracownic, zasługujących na wyróżnienia a
    nie na plany naprawcze ...i serce mi pękło na kilka części. Tak się
    nie da żyć, ani w sytuacji, kiedy nas bezpośrednio sprawa dotyczy,
    ani wtedy, kiedy na to patrzymy.
    Na koniec informuję wszystkich popleczników, zauszników z kręgów
    Centrali i co niektórych związków – piszcie tu na mnie co chcecie,
    bo już przestało mnie boleć czy dotykać - ani zdania na ten temat,
    ani swoich innych poglądów nigdy nie zmienię.

    Alicja Jędrych
    Przewodnicząca Dialog 2005

  • niuniek80008 26.04.09, 12:54
    No dobrze ,wszystko pieknie, ale kiedy ta paranoja sie skonczy ,czy
    nie ma sposobu na mobberów ? dokad to bedzie trwalo?
  • kalafior56 26.04.09, 13:23
    Szaleństwo dotknęło sprzedaż i wymuszone plany, ale należałoby się przyjrzeć bliżej również nowym jakościom przenoszonym z dawnego Baku BPH. Coby się nie okazało, że nie tylko Pani Niezgoda była taka zaradna ale również prezesi nowo powstałych spółek z o.o.pracujących na rzecz banku, które potrafią psuć to co dobrze funkcjonowało w Oddziałach. Zabiera się etaty z Oddziałów wmawiając wszystkim, że centralizacja załatwi każdy problem przy mniejszym nakładzie środków. Chodzi tu min. o koszty windykacji i monitoringu oraz o jakość tych usług i efektywność. Czy ktoś robił analizę z tych działek? Myślę, że do czasu kolejnej afery nikt o to nie zapyta a pracownicy wyszkoleni w tym zakresie już dawno zmienili profil swojej pracy lub odeszli do innych firm.
  • niuniek80008 26.04.09, 13:59
    Ciekawe czy genialny pomysł z kasjero-dysponentem nalezy do rownie
    genialnej Niezgody?
  • alwop 26.04.09, 20:32
    Na MOBBERÓW jest tylko jeden sposób/tak jak to robią Anglicy/ lać po ryju
    delikwenta w ciemnym koncie.Tam żaden pracodawca nie odważy się gnoić
    pracownika,bo wie czym to się może skończyć/zniszczeniem samochodu,laniem w
    ryj/.Pozdrawiam Was nie dajcie się MOBBEROM ,brońcie się,trzeba ich nauczyć rozumu.
  • ludekbph 26.04.09, 21:25
    Masz rację.Pozdrawiam.
  • pekaosa12 26.04.09, 15:08
    Witam serdecznie. A te piękne pismo dotyczy tez kasjerów, bo do mnie jeszcze ta
    informacja nie doszła?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka