Dodaj do ulubionych

plamienie z nadżerki?

09.01.09, 20:58
biorę dupfaston, ponieważ miałam brązowawe plamienia, zaraz po jednym z
plamień lekarz stwierdził, że to z nadżerki, powiedział żeby się martwić,
nawet że niepotrzebnie zaczęłam brac dupfaston, ale nie mógł mnie wtedy
zbadać. Dziś miałam koleje plamienie, w sumie 4 a jestem w 14 tc. Zaczęłam się
zastanawiać dlaczego plamię, co może być powodem, dzis trochę nosiłam 1,5
roczną córkę.... sama nie wiem.... Czy może Pani mi odpowiedzieć na pytanie?
Edytor zaawansowany
  • 09.01.09, 22:37
    Nie mogę Pani odpowiedzieć. Musi Pani skonsultować się z lekarzem.
    Pozdrawiam :)
  • 13.01.09, 11:03
    Ja miałam plamienia z powodu nadżerki- w 5, 7, 9 i 10 tc. Pojawiały się po
    większym wysiłku, ale czasami zupełnie bez powodu. Dostawałam luteinę- zupełnie
    niepotrzebnie. Po zmianie lekarza i wyleczeniu stanu zapalnego plamienia się
    skończyły i do końca ciąży był spokój. Tak czy inaczej skonsultowałabym to
    plamienie z lekarzem i jeśli to nadżerka- nie przejmowała się nią zbytnio, to
    nie ma wpływu na płód. Rzecz jasna samą nadżerkę też trzeba będzie kiedyś
    wyleczyć...
  • 18.01.09, 15:02
    dzięki za odpowiedź, zaczełam się marwić, mimo że lakarz zapewniał
    że nie masię czym martwić....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.