Profil okienny Ovlo classic Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam serdecznie mam pytanie do wszystkich na forum. Mianowice na rynku pojawił sie nowy profil onienny ovlo classic jest to podobno profil 6 komorowy. jego cena jest bardzo przystepna mianowcie w cenie okien 5 komorowych np. aluplastu. mam wiec pytanie do osób ktore maja na ten temam jakieś pojecie czy te okna są wogóle czego kolwiek warte w porównaniu np. do drutex-u 5-komorowego?? wiem jeszcze ze okucia są Sigenia Aubi
    • i jeszcze jedno zastanawiam sie miedzy tm profilem ovlo clasic okucia jak pisałem sigenia aubi a profilem drutex-u iglo 5-cio komorowy okucia maco POMOCY:)!!! co wybrać bo jestem zielony w tym temacie
      • Gość: gość IP: *.adsl.inetia.pl 12.07.11, 15:50
        Dobroplast i Drutex . Niska cena . Jakość ??? Również niska .
        • Gość: bab IP: *.adsl.inetia.pl 12.07.11, 20:48

Jeżeli chodzi o Dobroplast (Ovlo) to w zależności na którą zmianę produkcyjną i którą halę siętrafi, to będzie albo dobrze, albo źle.
          Niestety sam profil jest OK, natomiast produkt końcowy (niechlujność wykonania) pozostawia wiele do życzenia.
          Co do Drutexu nie wypowiem się- nie znam produktu końcowego...
          • Gość: tata IP: *.net.stream.pl 17.07.11, 10:54
            kto to produkuje?
            czyżby następna chińszczyzna?
            • Gość: kier IP: *.play-internet.pl 17.07.11, 19:01
              Niestety na temat okien trudno się wypowiadać jest tyle ,ale jakośc wykonania jest różna .Za dużo udających fachowcow.