opinie o studio effect Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • jestem ciekawa, wybrac się tam na goupona, czy omijać z daleka?
    • Gość: klientka IP: *.static.reseler.com 17.08.11, 19:36

      byłam dzisiaj, ludzi tyle że nie było gdzie siedzieć. Ogólnie salon pełen młodych ludzi, wygląda, że znają się na rzeczy :) ze strzyżenia jestem zadowolona (zobaczymy tylko jak będą się układać później), po zabiegu kerastase są mięciutkie. Ceny są dość wysokie, ale niewykluczone, że jeszcze tam zajrzę. Pozdrawiam Dziewczynę, która mnie strzygła :):)
      • Gość: annA IP: *.play-internet.pl 17.08.11, 23:37
        Witaj. Zanim się tam wybierzesz poczytaj opinie na forum- już był taki wątek. Ja byłam tam raz i nigdy więcej. Koloryzacja jeszcze jakoś ujdzie choć włosy nie były równo zafarbowane widać było znaczącą różnice ale to co zrobiła pozniej z moja fryzura po prostu tragedia.Włosy można bylo jeszcze raz zafarbowac ale to jak mnie obciela az serce stanelo mi w gardle, wstyd bylo chodzic po ulicy. Fryzura miala byc prosta- klasyczny bob a wyszlo tak jakby od garnka obcinała mi te wlosy na BARDZO KRÓTKO. Myslalam ze to fajny salon bo rzeczywiscie robi wrazenie, wyglada na porzadny ale obsługa niestety- wszyscy powinni wybrac sie na jakis porzadny kurs. Jeszcze dodam ze nawet juz na poczatku w salonie byl problem kobitka nie potrafila dobrac koloru do moich włosów, dopiero po dlugiej naradzie z koleżanką zdecydowała....Teraz wole dołożyc pare groszy i wyjsc od fryzjera zadowolona. Do tej pory zapuszczam włosy od tej nieszczesnej wizyty minelo juz pol roku i w koncu mam wlosy takiej dlugosci jakiej sobie zazyczylam w studiu....Miałam naprawdę ładne włosy średniej długosci a wyszłam z salonu z włosami przed ucho z kolorem przez ktory bylo widać granice odrostow.
        Twoja decyzja ale zastanow sie, poczytaj opinie zebys pozniej nie zalowala tak jak ja.
        • Gość: klientka z gruponu IP: *.ingbank.pl 23.10.12, 11:59
          Byłam jede, jedyny raz...nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. To tragedia. Sam fakt, że ciagle sa na gruponie świadczy o jednym:nie maja klienmtów i tak sie ratuja, by przetrwać. Podczas mojej 2 godzinnej wizyty słyszałam kilka reklamacji. Nie tylko dotyczyły one włosów, ale tez paznokci i w ogóle obsługi. Tam nie powinny pracowac osoby, tylko roboty, które mają w okreslonym czasie zrobic to, co klient chce. Nie mogą poświęcic mu wiecej czasu. To tragedia. Kiedy pani dobrała się do mojej grzywki, która miała tylko podciąć, prawie uciekłam z fotela. Wystarczy, że na czubku głowy tak ścieniowała mi włosy, że moje 7 letnie dziecko zrobiłoby to lepiej.Absolutnie nie polecam. Wręcz odradzam. Nie dajcie się skusic ceną.
      • ostatnio wystawili na gruponie przedłużanie rzęs 1:1 za 49zł(!!!!)... bardzo jestem ciekawa jakich produktów użyją...zapewne chinski klej z allegro za góra 20zł i chinskie syntetyczne rzęsy ktore sie odrazu połamią... czekam na wrażenia ODWAŻNYCH klientek....:) ps.a tak swoją drogą tak narzekacie na effect a ktoś te kupony musi chyba kupować...naprawde myślicie ze np za 99zł wykonają usługę na dobrych produktach i dokładnie(farbowanie,strzyrzenie,manicure,henna i cos jeszcze)? Sama korzystam z tego typu ofert(z tym że zabiegi kosmetyczne)i mam 2 salony które faktycznie mimo przecenionej ceny wykonują zabiegi dokładnie-tak jak te pełnowartościowe.tylko że tam nie idzie masówka,jak jestem umowiona na 10 to o najpóżniej 10.10 wchodzę do gabinetu a zabieg trwa tyle ile powinien!zresztą swiadczy o tym fakt iż wiele klientek zadowolonych z zabiegów wraca do nich na zabiegi pełnowarościowe bo po co mają ryzykować-na tym polega sprzedaż grupowa-ZACHĘCIĆ KLIENTA ŻEBY WRÓCIŁ DO SALONU BEZ GRUPONA,GRUPERA ITP A NIE JECHAĆ NA MASÓWCE JAK EFFECT przy jak największym wyzyskaniu pracownika i oszukaniu klienta poprzez niefachowe obciecie lub użycie najnizszej jakości farby. WIĘC ZASTANÓWCIE SIĘ ZANIM WYKUPICIE KUPON ZAMIAST NARZEKAĆ.LUDZIE,TROCHĘ LOGIKI!
        • Gość: dd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.12, 10:35
          Wiesz tutaj dużo narzeka ale wciąz pozostaja dziesiatki kobiet, które natykają sie pierwszy raz na oferte tego salonu i biora w ciemno nie czytajac opini..
          • Gość: d/d IP: *.204.98.157.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.03.12, 11:59
            Macie 100% racji,licze,kalkuluje i za cholere nie wiem z kąt ma te ceny i jakim badziewiem robią .Teraz opcja 80 zeta za wszystko,włosy ,paznokcie ,henne i coś tam jeszcze.Ale chyba kobitki się już połapały bo tylko kilka sprzedał.Co za skecz!!!!!!!!
        • dodam tylko że grupon to z serwisów sprzedaży grupowej najwiekszy oszust i złodziej-od ceny promocyjnej pobierają prowizję 50% plus vat czyli w praktyce ok 60%... także effect z tych 99zł ma 40 zł na rekę.więc logicznie myśląc płacicie 40zł za farbowanie,strzyżenie,manicure,henne,parafine i nie wiec co tam było jeszcze w tym"świetnym" pakiecie. I jeszcze uwaga do osób myślących że ktoś im da coś za darmo w tego typu portalach-jeżeli chcecie aby zabieg był faktycznie wykonany dobrze(tak jak u pełnowartościowego klienta) to zwrócie uwagę iż żaden DOBRY,SZANUJĄCY SIĘ salon fryzjerski czy kosmetyczny nie bedzie dokladal do interesu!opłaca się wykupować zabiegi gdzie jest małe wykorzystanie produktów a wieksze zużycie sprzętu,pracy własnej. przykłady? strzyżenie,modelowanie,mycie,masaż zabiegi typu mikrodermabrazja,oczyszczanie itp napewno nie farbowanie!!! warto zawsze zapytać o wrażenia koleżankę ktora juz korzystała z usług danego salonu.Ja już niejednokrotnie się przejechałam na takich ofertach więc mam doświadczenie. np w jednym salonie pani kosmetyczka robiła mi mikrodermabrazję niecałe 15 min a w drugim(do którego teraz cały czas chodzę) prawie 40min i efekty były super.nie oszukujmy się-effect idzie na ilość a nie na jakość-zresztą podobno własciciel zamierza zniszczyć wszytskie salony fryzjerskie i kosmetyczne w Częstochowie:)oczywiście konkurencyjnymi cenami:)
        • Gość: Amelia IP: *.adsl.inetia.pl 02.08.12, 06:09
          Witam. Bylam w effect studio na przedłużaniu rzęs metodą 1:1, dla mnie rewelacja!!! Moje rzęsy wyglądają jak firaneczki, dziewczyna która to robi jest wspaniałym fachowcem w tej dziedzinie, do tego jeszcze miła i życzliwa. Z pewnościa tam wrócę. Polecam! Pozdrawiam Panią MARCELINĘ.
          • Gość: Aga IP: *.adsl.inetia.pl 02.08.12, 06:16
            Owszem , zgadzam się z Tobą w 100%. Pani Marcelina to naprawdę wspaniała kompetentna osoba, znam ją osobiście i wiem że lepszych rzęs nie robią nawet w Warszawie. Z pełną odpowiedzialnością polecam! I życzę aby więcej takich fachowców zajmowało się Waszą urodą.
          • Gość: Marta IP: *.adsl.inetia.pl 25.08.12, 20:33
            Zgadzam się z Tobą, ta Marcelina to naprawdę niesamowita osoba, kobiety walą do niej drzwiami i oknami. Żeby się do niej umówić trzeba sobie trochę poczekać ale póżniej.... ŁOSZ!!! Naprawdę warto!
    • Gość: Ewelina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.11, 21:16
      forum.gazeta.pl/forum/w,55,106248801,127170924,Re_Gdzie_jest_najlepszy_fryzjer_stylista_fryzu.html
      jeden z komentarzy na temat tego studia... ja osobiscie tez go nie polecam fryzjerka zostawilo mi po farbowaniu brudne czolo nie umialam tego zmyc kolor pozostawia wiele do życzenia a kosmetyki nie posiadaja terminu waznosci....

      • Gość: aga IP: *.rev.inds.pl 23.08.11, 21:57
        ja tez nie polecam - czekam az odrosna, a kolor musialam pokryc ciemnym u prawdziwego fryzjera bo wyszlam jak od stazystki co pierwszy raz farbowala i ciela. Generalnie do bani, czolo i kark ufarbowane, problemy z doborem koloru (kazdy tam ma inna wizje, twoja sie nie liczy), fryzura bedzie taka jak wyjdzie (jak sie "pani" fryzjerce uda) a wizyta trzy godziny, z czego wiekszosc w "poczekalni" czyli na jednej kanapie z reszta naiwnych. Nie polecam i ja. A i jescze jedno - najlepszy jest szef - teoretyk, ktory zawsze wie lepiej i stara sie dyskutowac a pojecie ma takie co ja z gazet.
        • Gość: milena IP: *.ice-net.pl 24.08.11, 21:55
          Co do twojej wypowiedzi zgadzam sie w stu procętach, fachowość fryzjerska masakra a cały szef i jego zachwanie nadaje się do cyrku,mieszkam w Warszawie i trafiłam do studia effect w Częstochowie przez przypadek ,ten salon to dopiero raczkuje.....i myślę że pierwszych kroków nie postawi.......
          • Gość: Wiktoria IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.09.11, 22:46
            Moja przygoda ze Studiem Effect zaczęła się we wtorek i z tym dniem skończyła... Na stronie internetowej zapewniają że używają farb z Loreala co jest czystym kłamstwem o czym dowiedziałam się na końcu usługi po zapłacie za nią 180zł!! Poprosiłam aby jeszcze raz pokazali mi paletę kolorów farb jaką miałam robioną i co się okazało że to nie był żaden Loreal tylko jakiś echos line a płaciłam za Loreala!! Nikt nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego nie zostałam obsłużona marką za którą zapłaciłam a kiedy poprosiłam o zwrócenie części kosztów Szef wpadł w dziki szał , zaczął nade mną skakać i wygadywać rzeczy których wogóle nie zrozumiałam!!Po pewnym czasie podarowałam sobie z tym Panem dyskusje i wyszłam oburzona z salonu.To jeszcze nie koniec mojej historii...Kiedy wróciłam do domu to mi wszystkie złości przeszły bo kolor mi się podobał jak i strzyżenia ale tylko do pierwszego mycia!! Farba się wypłukuje tak jakbym miała kładzioną szamponetke masakra... Mam długie i gęste włosy prosiłam o fajne ich wycieniowanie żeby były lżejsze a to co teraz mam to nadaję się tylko na mokry żel bo sterczą we wszystkie strony nie da się ich w żaden sposób wygładzić nie wiem co się stało nigdy nie miałam takiego problemu!! Jestem strasznie zawiedziona i z koloru i ze strzyżenia chyba będę musiała odwiedzić niedługo mojego starego fryzjera żeby coś z tym zrobił bo nie da się na to patrzeć! Czarna rozpacz , a że byłam we wtorek i mają teraz promocje męskie strzyżenie za 7zł to zabrałam ze sobą męża i syna... ich fryzury również biją wszystkie na głowę... Mąż ma jakąś wygryzioną dziurę z tyłu głowy a z syna długiego gęstego irokeza została mysia kitka jakaś żenada!! Fryzjerzy tam pracujący nie mają o swoim fachu zielonego pojęcia!! Mój mąż wraz z synem i ze mną na czele nigdy nasze nogi nie staną w tym salonie!! Strata czasu , nerwów i pieniędzy!! Nie polecam
        • Gość: RudaP IP: 176.101.130.* 29.02.12, 23:46
          NIE polecam, salon prowadzony przez prawnika, który "zatrudnia" armię stażystek, nie płacąc im ani grosza (Urząd Miasta to robi). Dziewczyny są miłe, ale żeby obcinać potrzebują wielu godzin pracy nad swoim warsztatem. Nawet podcinanie końcówek kiepsko im wychodzi. Henna i regulacja brwi - masakra, regulacji zero, a henna zmyła się po 2 dniach. Jeśli ktoś się zdecyduje to ryzyk fizyk.
      • Gość: ja IP: *.rev.snt.net.pl 12.03.12, 09:27
        o co tam chodzi? teraz jeszcze usługi dentystyczne tam świadczą?!! na grouponie mają ofertę na wybielanie zębów! MASAKRA!
    • Gość: fff IP: *.net.stream.pl 23.08.11, 22:41
      przede wszystkim jest na końcu świata,a wiadomo jak się teraz jeździ po mieście...z tego też powodu tam nie zajrzę...
      za daleko od centrum...
      • Gość: laik IP: *.adsl.inetia.pl 24.08.11, 19:10
        Dziecko wyszłaś ty kiedy poza swoje osiedle? Gdziekolwiek byś nie mieszkała w Częstochowie to nie może być daleko bo to miasto to mała mieścina...
    • Tragedia!
      Jestem tak wściekła na nich że chyba za niedługo usłyszycie o mnie w "TVN Uwaga" albo innym programie :(( Naprawde nie popuszcze!
      Gehenne przeszłam z tym salonem.
      Byłam umówiona na godzine X, przyszłam czekałam 1,5 godziny zanim ktoś się mną zainteresował mimo moich próśb :(( Ach długa historia.
      Powiem tyle że spieprz* mi kolor włosów, a fryzura wyszła tragicznie, mimo moich dokładnych wskazówek jak ma wyglądać :((((

      Jestem wściekła ma maxa :((
      ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!

      Marzena

      --
      Zapraszam do Blachowni :-) Pięnie :-)
      blachownia.republika.pl/galerie.htm
    • Gość: lol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.08.11, 19:21
      Poczytaj sobie generalnie opinie o groupponie nt uslug fryzjerksich, kosmetycznych itd..w 90% uslugodawcy zgłaszajacy swoje zakłady licza na reklame w dodatku chcac zwerbowac jak najwieksza liczbe ludzi..efekt jest taki ze termin, godzina spotkania nie ma nic wspolnego z ta na ktora sie umowisz, bo albo sie czeka 5 godzin ( podobno gruponi sa traktowani jak klienci drugiej kategorii) albo wcale sie w termin wstrzelic nie mozna, przez co jest wiele reklamacji takich usług..czesto tez sa robione inne zabiegi niz te ktore miały byc z załozenia..tak wiec oszczedz sobie nerwów i zapłac normalna cene w jkims salonie a nie baw sie bo i tak to nei jest warte
      • Gość: E. IP: *.play-internet.pl 25.08.11, 17:25
        Nie tylko fryzjerzy są problematyczni - jakiś czas temu były groupony z Topollino - wszystko pieknie, dzwonimy że chcemy rezerwację na sobotę i dostajemy odpowiedz ze w weekendy wogole nie umawiaja mimo że nie było nigdzie takiej informacji przy zakupie :/
        • Gość: annA IP: *.play-internet.pl 26.08.11, 22:01
          W tym przypadku to akurat nie ważne czy jesteś z grupona czy nie. Ja byłam normalnie i co z tego- to wcale nie daje gwarancji że będziesz lepiej obsłużony. Wszystko to kwestia na jakim poziomie jest firma - takiej jakości świadczy usługi.
        • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.12, 23:40
          T R A G E D I A

          Tragedia, tak mogę określić moją przygodę z tym fatalnym salonem, wykupiłam 3 zabiegi mikroabrazji,moje wizyty były odwoływane kilkakrotnie, a to kosmetyczna miała wypadek, a to problemy z prądem, a to remont, kilka razy wmawiali mi ,że się w ogóle nie umawiałam. Do tej pory mój grupon nie został zrealizowany. Dodatkowo "pan właściciele" zachowuję się jak osoba niedorozwinięta, zastanawiam eis w ogóle jak udaje mu się to prowadzić.
    • Gość: amanda22220 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.11, 19:44
      Nie zgodzę się że fryzjer Dawid ma super pojęcie o tym co robi byłam przez niego obsługiwana i powiem wam z czystym sercem że pomimo tylu pozytywnych komentarzy w jego kierunku jakie udało mi się przeczytać jestem straszliwie zawiedziona!!! To co mam na głowie jest nie do opisania , wstyd na ulicę wyjść włosy mi się w ogóle nie układają prosiłam o lekkie wycieniowanie bo miałam ich za dużo a co mi zostało?? to wygląda tak jak miała napad łysienia!! czubek wygryziony niemiłosiernie.... sterczą tak jakby piorun w szczypiorek strzelił nie umiem sobie z nimi dać rady a o kolorze już nie wspomnę prosiłam o ładny jasny blond (pasemka) z przodu wszystko ok... jak wróciłam do domu i zobaczyłam tył głowy to jedna wielka plama... musiałam iść do innego zakładu fryzjerskiego żeby mi to naprawili i zapłaciłam jeszcze raz tyle ile zapłaciłabym normalnie.!! co do samego zakładu szef jest niesamowicie nachalny zamiast się zrelaksować po ciężkim dniu pracy to po wyjściu czułam się tak jakbym biegła sprintem do Warszawy.... na półkach pełno kurzu , lustra zapryskane , szczotki całe we włosach a kosmetyki które dostałam bez daty ważności!!! Dziewczyny nie dajcie się nabrać na niską cenę tych całych gruponów , gruperów i innych portali bo naprawdę się nie opłaca lepiej iść do porządnego salonu , zapłacić troszeczkę więcej a wyjść zadowolonym i zrelaksowanym... Nie polecam tego studia nikomu!!!!!
    • Gość: Mmmmm. IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 06.09.11, 12:00
      Zdecydowanie nie polecam. Skorzystałam w tym miejscu z kuponu zakupionego na Grouponie. W cenie miałam podobno zagwarantowaną kompletną usługę, co nie do końca okazało się prawdą. Przy wyjściu szef zażyczył sobie dopłaty, choć wcześniej podczas rozmowy telefonicznej zapewniał że wszystko o co pytałam mam już zakupione w tymże właśnie kuponie. Dodatkowo obsługa mało profesjonalna(nie wszyscy, ale większość). I jak na wejściu było Dzień dobry i inne udawane formy uprzejmości, tak na koniec nie było nawet Do widzenia a tylko wymuszenie dodatkowej kasy. Odradzam.
      • Gość: izyk11 IP: *.146.141.222.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.09.11, 12:39
        Naprawde czegoś tu nie łape!Ludzie się skarżą ,piszą tutaj że Studio Efekt to samo zło a samochodów tam od rana multum.Jeśli byłaś tam dziś{to do poprzedniczki} i wyszłaś nie zadowolona i rządali dopłaty a Ty byłaś z kuponem to poprostu zgłoś to do grupera ,napisz o co chodzi i już.Swoją drogą dziwie się bardzo że lecicie na coś takiego ,toż włosy to Wasz wizerunak i na co tu się łaszczyc.Pozdrawiam.
        • Gość: Mmmm. IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 06.09.11, 15:36
          Do poprzedniczki: te multum samochodow to być może sztuczny tłok, chociaż ja osobiście widziałam góra trzy( w tym pewnie jedno pana szefa). Co do reklamacji na grouponie to oczywiście jeśli będzie taka możliwość, na pewno zgłoszę. A co do Ciebie izyk11, nie udzielaj dobrych rad jakbyś nigdy na niczym się nie przejechała z powodu swojej nieomylności. Ja się przejechałam raz, stąd moja opinia na forum, aby ktoś kto z niego korzysta miał pewną jasność co do jakości usług świadczonych w e.s.
          • Gość: izyk IP: *.205.23.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.09.11, 15:48
            Oj kochana {do mmmmm} niemasz się co spinac!Mieszkam na Kościelnej i widze co się dzieje ,byłam tam raz ,zaraz po otwarciu i więcej nie pójde.To że sż kupony na tanie usługi to dla mnie oczywiste bo inaczej pies z kulawą nogą by tam nie zajrzał.A swoja drogą ..dobre rady zawsze w cenie.Pozdrawiam!
    • Gość: mina IP: *.xdsl.centertel.pl 08.09.11, 22:57
      OMIJAĆ Z DALEKA!!!!!
    • Gość: agata_olsztyn IP: *.ingram.com.pl 11.09.11, 17:51
      Ja bardzo polecam effect studio. Trafiłam tam z polecenia koleżanki, na początku bałam się czytając opinie na tym forum na temat tego salonu ale teraz powiem jedno myśle że większośc tych nie pozytywnych opini wystawia konkurencja. Ja byłam w sobote na koloryzacji i upięciu i jestem bardzo zadowolona. Kolor i cięcie robił mi młody przystojny fryzjer o imieniu Bartek a upięcie Sylwia i obie te osoby moge polecic z czystym sumieniem.

      Kolor bardzo dobrze dobrany i położony a upięcie zrobiło na weselu furorę! i dlatego piszę, by innym ten salon polecic. W salonie czysto i przyjemnie, dobre kosmetyki a cena też bardzo dobra za upięcie, cięcie i kolor zapłaciłam 130zł gdzie u innej fryzjerki płaciłam ponad 200zł

      Polecam a obsłudze salonu bardzo dziękuje i napewno jeszcze wróce nie jeden raz!
    • Gość: d0m1n1ka1 IP: *.54.170.229.tvksmp.pl 12.09.11, 18:57
      tak więc polecam, groupon wykonany profesjonalnie i be z zarzutów, zwłaszcza Bartek jest ok!!
      • Gość: Liliana IP: *.183.188.34.dsl.dynamic.t-mobile.pl 09.02.12, 14:14
        Witam wszystkich
        Jestem Osobą która odwiedza wzelkie salony urody i wyraża na ich temat opinie na forach. Co moge wam powiedziec o tym studiu, zaczne moze od początku. Umówilam sie na wizyte chociaz było bardzo ciezko ale udało sie, weszłam do salonu najpierw w ocy rzuciła mi sie pani siedząca na recepcji niechlujnie ubrana makijaż jak na dyskotekę i oczywiscie własiciel salonu równiez ubrany nie odpowiednio latal po salonie jakby się paliło. Usiałam na kanpie i zobaczyłam stojący przed sobą szklany stolik ku mojemu zdziwieniu był tak strasznie brudny ż nie mogłam sie nadziwić na podłodze leżały włosy były wszędzie nożyczki szczotki ręczniki rozwalone brudne. Umówiona byłam na 14 siadłam na fotel dopiero na 14.40 pomnełam jztak duże opóxnienie chciaz nie powinno sie ono zdarzyć. Fryzjerka zaprosiła mnie na fotel zapytała co robimy objasniłam jej jaką fryzurę chce i jaki kolor włosów. Farbowanie trwało 40 minut farba była marki Loreal . Kontaktu ze mną Fryzjerka nie utzrymywała nie było rozmowy uśmiechu nic za wszelka cene chciał ten kntakt podtrzymac szef.NA siłe próbował żartowac ze mna ozmawiac i zachwalać swoje stuio. Fryzjer obok zanudzał nastepną klientke opowieściami o tym jak każdy salon w polsce chiał by On dla nich pracował. Włosy zsotały umyte przyjemnie ciepła wodą. Fryzura po obcięciu była straszna Pani fryzjerka nie ma zielonego pojęcia o cieniowaniu! Koszt za usługi standardowy mieści sie w normie. Salon mógłby być fantastyczny gdyby właściciel zadbał o pożądek i ład zmienił pracowników na nowych, ustalił zasady czystości uniformy oraz schludny wygląd pracowników. Uczulił pracowników na kontakt z klientem. Radzę zadrudnić kogoś do prowadzenia lub nadzorowania alonu wtedy i Pan mógłby troche odpocząc. Trzeba zacząc od podstaw klienci nie powinni wysłuchiwac przechwalań pracowników. Prosze wziąc sobie te rady do serca świeży personel którego nauczy Pan zasad bedzie wróżył Panu sukses. Dużo pracy i zmian i salon może byc jednym z najlepszych salonów w częstochowie. Życze Powodzenia i po nastepnej mojej wizycie w tym salonie napiszę czy coś sie poprawiło. Pozdrawiam
        • Gość: do liliany IP: *.182.129.208.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.02.12, 15:10
          Moja droga ,wszystko co napisałaś niestety nie trzyma się ani kupy anid...py.Byłam raz w tym salonie i mam swoje ,niestety złe zdanie o czym było tutaj już napisane nie tylko przezemnie ale i od innych ofiar,ale to inna sprawa niż to co tu napisałaś!Moim zdaniem pracowałaś w SF.i ktoś ci szczerze podziękował ,więc swoje zarzalenie złóż gdzie trzeba a nie trześ się na tym watku[zreszta nie po raz pierwszy]Wniosek jest prosty ,masz żel bo cię ktoś wyr...ał z kasa itd.Popracuj nad składnią wyrazów ,sensem wypowiedzi i zachowuj logike tego o co chodzi ,bo reprezentujesz sie dziewczynko jako nie douczony gnat co literówki nie łapie i cała reszta to też wiocha nad wiochą .Smutno że takie osoby jak ty maja dostep do klawiiatury bo poprostu zaśmiecasz forum .Acha jeszcze jedno skoro już byłas we wszystkich salonach to może bys założyła watek ,,KTO NAJLEPSZY ''w Czestochowie ,oczywiście z poprawką że ty tam nie pracujesz HEHEHE!!
    • Gość: pasemkowa IP: *.adsl.inetia.pl 18.09.11, 19:21
      koniecznie sie wybrać! poszłam tam nie czytając forum i okazało sie że warto, profesjonalna obsługa i produkty z najwyższej pułki. Widać że właściciel nie oszczędza na produktach. Wykupiłam grupon i obawiałam sie że zostane potrakowana zdawkowo w koncu płaciłam grosze za usługe która kosztowała kilkaset złotych ale naszczęscie zostałam miło zaskoczona podjescie profesjonalne - zostalam obsłużona fachowo. Wczesniej kupowałam grupony i właściciele (personel) traktowali gruponowiczów zdawko i niepfofesjonalanie na "odpecz sie" tutaj miłe zaskoczenie. Polecam goraco
    • Gość: KALINA IP: *.adsl.inetia.pl 19.09.11, 10:21
      Effect Studio na tym forum jest bardzo mocno komentowane. Widziałam tu wpisy pozytywne oraz negatywne dotyczące tego salonu. Bałam się bardzo kiedy chłopak podarował mi groupona na usługi tego salonu ale teraz już kiedy byłam i sama sprawdziłam wiem że te opinie niepochlebne muszą być dziełem konkurencji.
      Byłam w Effect Studio w tą sobotę na koloryzacji i obcięciu oraz manicure. Kolor i obcięcie robił mi ich nowy fryzjer o imieniu Bartek. Jest bardzo miły i naprawdę doskonale zna się na tym co robi, kolor przez niego dobrany naprawdę mnie odmienił i to w pozytywnym znaczeniu. Jeśli chodzi o obcięcie tez jestem bardzo zadowolona i na pewno wrócę by raz jeszcze skorzystać z jego usług bo warto. Jeśli chodzi o paznokcie tez jestem bardzo zadowolona a do tego te ceny tam za manicure hybrydowy zapłaciłam 24zł … po prostu rewelacja u poprzedniej kosmetyczki płaciłam za to ponad dwa razy więcej. Polecam ten salon i wróce tam napewno bo warto a co jest dla mnie ważnym czynnikiem pracują naprawdę na kosmetykach z górnej półki. Gdyby ten salon był w centrum na pewno było by tam jeszcze więcej ludzi.
      No i będąc w sobotę miałam jeszcze okazje spotkać w tym salonie aktorkę telewizyjną Teresę Dzielską która gra Kaje w Barwach Szczęścia i podobnie jak ja tez tam robiła kolor .
      Polecam Effect studio bo warto a Bartkowi chce podziękować w swoim imieniu i mojego chłopaka bo naprawdę zdziałał cuda
      • Gość: madi45 IP: *.net.stream.pl 19.09.11, 13:29
        Również nie zgadzam się z negatywnymi opiniami o tym salonie. Dziś jako zagorzała fanka grupona skorzystałam z oferty salonu na pazurki, kolor i cięcie i muszę przyznać , że wszystko było jak należy.
        Szczególnie zadowolona jestem z fryzurki autorstwa p.Bartka (przemiłego profesjonalisty), który fajnie dobrał mi kolorek i z wielką starannością wyprowadził moją grzywę na prostą. Co do szefa to faktycznie trochę przesadza z gadulstwem i autoreklamą, ale w czasach kryzysu wszystkie chwyty dozwolone Pozdrawiam cała ekipę salonu i do następnego razu
        • Co ich wyróżnia? Miejsce? Wiedza? Pomysły? Doświadczenie? Niepowtarzalny klimat przestronny, a zarazem przytulne wnętrze to wynik naszych marzeń i determinacji. Każdy klient jest tam serdecznie wyczekiwanym gościem, zapraszanym do przytulnego saloniku na filiżankę pysznej kawy;-)
          Ja jestem bardzo zadowolona z usług ;-p
          • Gość: klientka IP: *.mtk-tv.pl 21.09.11, 21:00
            Ten salon z profesjonalizmem nie ma nic wspólnego !!! Zachwalany przez którąś z Pań fryzjer Bartek jest zadufanym w sobie , przemądrzałym i niestety nieznającym się na swoim fachu "fryzjerem" - myślę że słowo fryzjer jest zbyt wielkim słowem dla tego pana !! Fryzura , jeżeli tak można to nazwać była okropna ! Zdecydowanie nie polecam !! Co do właściciela to bardzo się rozczarowałam , myślę że jeżeli Pan będzie czytał tą opinię to będzie wiedział o czym mowa, szkoda że ludzie którzy powinni być profesjonalistami okazują się gołosłowni i nie zależy im na potencjalnym przyszłym kliencie
    • Gość: klientka IP: *.mtk-tv.pl 22.09.11, 23:31
      Czy może Pani uargumentować swoją opinię na temat tego pana? Bo chyba nie to Panią przekonało, że pan ten podczas całej wizyty przemądrza się, krytykuje wszystkich fryzjerów w Polsce, jednocześnie chwaląc się że każdy salon w Częstochowie zabiega aby był jego pracownikiem - dla mnie samo to zachowanie z profesjonalizmem nie ma już nic wspólnego , jest takie bardzo mądre polskie przysłowie "ta krowa co dużo muczy mało mleka daje" . Ten pan nie potrafił nawet podciąć najprościej włosów, jednak cieszę się że Pani jest chociaż zadowolona i mam nadzieję że opinia jest wystawiona przez prawdziwą klientkę a nie przez zdesperowanego fryzjera.
      • Gość: Malwina0000 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.11, 00:01
        Nie zważam na te złe opinie wydane o tym salonie. Z ciekawości oraz z polecenia koleżanki udałam się do tego salonu i jestem zadowolona z usług, Fryzurka świetna, naprawdę już od tak dawna nie trafiłam na takiego fryzjera, a chodzi mi o tego młodego chłopaka p. Bartka. Kolor też beż zarzutów dopasował wszystko świetnie, nie mam na co narzekać spodobało mi się to co zrobił mi na głowie, polecam. A te komentarze wyżej uważam za kłamliwe ;/ wiem bo poszłam i sama przekonałam się że jest naprawdę dobrze :)
        • Gość: kim IP: *.182.66.167.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 24.09.11, 12:07
          I ZNOWU ŚMIECH.......PAN SZEF JESZCZE PO NOCY PISZE.BABKI OD 4.10 NOWA PROMOCJA ,KOMU NIE SZKODA WŁOSÓW I NERWÓW TO........ŻENADA I NIE JESTEM KONKURENCJA ,BYŁAM RAZ I WIEM CO JEST .ODWAŻNYM -POWODZENIA,ZAŁAMANYM PO WIZYCIE -CIERPLIWOŚCI,ODROSNĄ.
          • Gość: Malwina0000 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.09.11, 17:18
            heheh wiedziałam że mój komentarz zostanie oceniony :D najzwyczajniej w świecie napisałam to co uważam podoba mi się, fryzura bez zarzutów itd i nie wiem czemu nie moge wyrazić swej opinii to forum pozostawia dużo do życzenia ponieważ "kim" i reszta dziwnych ludzi nie pozwoli wyrazić swego zdania i nie wiedzieć czemu śledzi każdy nowy dodawany pozytywny komentarz o tym salonie i każdy musi po swojemu skomentować... . pozdrawiam :)
            • Gość: Aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.11, 00:44
              Ja byłam tam chwilę po tym gdy zrezygnowali/wyprowadzili się starzy fryzjerzy. Salon nie był gotowy, obcinała mnie młoda dziewczyna, która ścieła mi włosy bardzo krótko i "od kosy". Jakoś przebolałam- wiele osób pisze, że na szczęście włosy odrosną. Mimo ,że do tego fryzjera mam blisko-to ze względu na tyle złych opinii na forum i własne doświadczenia już tam nie pójdę.
              • Gość: Wariatkaa IP: *.adsl.inetia.pl 25.09.11, 16:13
                Powiem wam,że pieprzycie głupoty chcecie pogrążyć salon bo albo konkurencja zazdrości albo poprostu źle tłumaczycie o co wam chodzi .
                Ja tam chodzę i jestem strasznie zadowolona obcina mnie P.Ewelina i robi pasemka napewno przez takie głupie opinie nie zniechęcicie klijentów.
                Więc sobie odpuście ja polecam ten salon ;-)
                Pozdrawiam P.Eweline;-)
                • Gość: iwa IP: *.227.87.212.in-addr.arpa 25.09.11, 18:20
                  Pieprzysz głupoty to chyba Ty. Dałam im szanse dwa razy - raz fryzjerowi, raz kosmetyczce i to, co miałam na głowie i paznokciach pozostawię bez komentarza. Więcej tam nie pójdę i moi znajomi, którzy również pokusili się o grupony do effect studia podzielają moje zdanie.
                  • Gość: ola IP: *.ice-net.pl 25.09.11, 19:22
                    Z tego co widzę nie mogą być niezadowoleni klijęci,-bo każda negatywna opinia to konkuręcja,to jest żałosne ,uważam że może być 1000 pozytywnych opini i 1000 negatywnych ale jeżeli chodzi o negatywne to nie są do zakceptowania.Ja również korzystałam z tego studia tz. z usług fryzjerskich i powiem tak przez rok byłam zadowolona ale ostatnie dwa razy nie są do przyjęcia i już więcej razy nie skorzystam i proszę nie pisać że jestem konkuręcją bo tak nie jest , a jeśli ktoś nie potrafi przyjąć negatywnej opini to jego problem.............pozdrawiam wszystkich zadowolonych i niezadowolonych.....
                    • Gość: Aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.11, 19:36
                      Trzy lata temu zakład prowadził chyba ktoś zupełnie inny.
                    • Gość: jaga IP: *.pl 28.09.11, 00:16
                      " klijęci,-"
                      jaka ortografia taka kilentela i taka obsługa...bez komentarza. Omijać z daleka!
                      • Gość: Eleonor IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.10.11, 21:27
                        straszna cisza sie zrobila na tym forum i dochodze do wniosku ze jak ktos tu nie doda negatywnego komentarza to te pozytywne milcza i odwrotnie :) zaczynam lubic takie fora to lepsze niz serial komediowy mozna sie usmiac... ;)
                • Gość: elka IP: *.180.5.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 10.11.11, 16:01
                  Jezuniu ,wróciłam ,ryczec mi sie chce .Wysiedziałam się tyle czasu i wyglądam jak kretynka.Co za ludzie tam robią,poprostu masakra .Co teraz robic by okiełznąc to ,,coś'' na mojej głowie?Doradzcie gdzie się udac ,sił mi brakło na pomysły co robic ,i ten głupi szef co wszystko z jego salonu cudne wychodzi ,szok ze stresem i duza kasa wyrwana .HELLLPPPPPP!!!!!!!!!!
    • Gość: Arletta IP: *.dynamic.chello.pl 24.09.11, 19:46
      Ja osobiscie jestem Zadowolona z usług Studia Efect
      Farbe miałam odpowidnio nałożoną, obsługa miła, ogolnie polecam i Dziekuje

      P.S
      Pozdrawiam... ;)
    • Gość: kama IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 27.09.11, 14:12
      Chyba czas na krótkie włosy...
      • Gość: iwa IP: *.180.1.179.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 27.09.11, 14:29
        Aż tak Cie zpieprzono?A po jaką cholewcie tam polazłaś ,bo co?Tanio?Trzeba czytac,czytac ,czytac .Chytry dwa razy traci,a w tym tamacie to jeszcze wizerunek może zniszczyc .
        • Gość: anka IP: *.net.stream.pl 11.10.11, 23:14
          witam.pozdrawiam wszystkich pracownikow! ja z grupona korzystalam juz 4 razy w efect studio i uwazam ze jest to fajny salon,jestem zadowolona z uslugi.moj kolor i ciecie to wielka zmiana,jak poszlam tam pierwszy raz mialam mieszane uczucia,usiadlam na fotelu i oddalam sie wtedy pracujacmu tam p.dawidowi i wyszlo super!!!!.ostatnio bylam tam tydzien temu ,szkoda bo nie ma tam juz dawida,obcinala mnie sympatyczna bondynka i wyszlo super.
          co do kolejki to owszem jest duzo klientow i trzeba troche poczekac.a szef mogl by troszke odpuscic...pozdrawiam
          • Gość: chichotka IP: *.146.108.153.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.10.11, 17:35
            i cóż ,po raz kolejny personel wydaje sobie pochlebną decyzje .Ż A Ł O S N E.co to za dziwne przy....by ! ! !
    • Gość: Asia IP: *.180.67.58.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 13.10.11, 17:13
      właśnie wróciłam,masakra,ryczę i myśle co dalej .Co za diabeł mnie podkusił.Za własne pieniądze dzc się tak oszpecic.O zgrozo co za pomyłka z tym niby salonem?!
      • Gość: asia IP: *.strefa.com 10.11.11, 11:07
        to dramat jakis.ja chciałam pasemka a nijaak i stwierdzam ze przed fryzjerem wygladalam 100*lepiej!!!bo przynajmniej bylo widac ppasemka a teraz mam zółto brązowe coś!!!!laska nakladala mi farbe 2 h,gdzie normalny fryzjer robi to w 30 min!!!!jedynie kto sie tam zna na tym co robi to chyba Bartek.jest tam taka ruda pani,nie ta mała tylko ta wysoka chyda ktora dryguje tymi ludzmi a h..ja sie zna.natomiast szef calego salono robi wrazenie jakby z lublinca uciekł...mialam dostac profesjonalna maske regeneracyjna do wlosow i szampon,ale poinformowano mnie ze za pozno przyszlam i juz nie ma..ogolne wrazenie tragedia!!!
    • Gość: klientka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.11.11, 13:47
      Effect studio to smiech na sali! Szef narzuca swoja wole wykorzystuje pracownikow nie dziwie sie ze chrzania swoja robote , jak ma byc inazej jak szef stoi i pogania na kazdym kroku , fryzjerzy chodza ze stresowni i zdenerwowani. Ale to nic do tego dochodzi to ze jestem p[ewna ruda pani o ile sie nie myle to Asia ma na imie co z fryzjerstwem nie ma nic wspolnego. NAwet nie wie jak sie nozyczki w reku trzyma , dzieki niej mialam piekna iwilka plame na srodku przedzialka. Masakra nie polecam tego salonu .
      • Gość: sergiusz IP: *.180.157.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 03.11.11, 15:24
        Ludzie kto poważny nabiera się na takie oszustwo?Jeśli usługa kosztuje 250 zł a w promocji 60 zł to chyba o czymś swiadczy!A tak na marginesie to ciekaw jestem jakimi produktami jest to coś robione?Załużmy że mas zdługie włosy ,to jest dwie tuby farby cena samej farby ok 60 zł a gdzie ciąg dalszy czyli cięcie ,modelowanie odżywienie itd .Pomyślcie racjonalnie czym wam włosy w tak niskiej cenie traktują!!!!!!!!!!!!!
        • Gość: monia IP: *.ice-net.pl 03.11.11, 19:03
          To jest właśnie tak, ludzie łaszczą się na promocje a pózniej narzekają,żadna usługa o wysokim standarcie nie będzie kosztować mało,więc najpierw korzystacie z gruponów itp a potem marudzicie.Ja zakupuję produkty do włosów w hurtowniach fryzjerskich i wiem co ile kosztuje także dla mnie to całe studio to jest śmiech na sali...........
      • Gość: miśka IP: *.180.27.252.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 03.11.11, 15:31
        Ja też się dałam zrobic ,kolor zmył się po dosłownie 3myciach,wciskają kosmetyki bez daty ważnosci i farby mają po terminie z tąd te ceny ,jene że też nikt się za tą obłude nie wezmie,Masakra w pełnym zakresie .
        • Gość: sylwia IP: *.147.110.238.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 04.11.11, 11:04
          Więc potwierdza się fakt [chytry dwa razy traci]ale cóż takie są częstochowskie realia ,brak pracy,brak kasy to i na promocjie dziewczyny lecą!
          • Gość: Cora IP: *.96.237.78.tvksmp.pl 12.11.11, 16:28
            Witam! Postaram się w miarę obiektywnie opisać wrażenia. Pojawiłam się w salonie dwukrotnie, gdyż miałam wykupione 2 kupony na manicure. Po pierwszej wizycie chciałam już dać drapaka i nie pojawiać się tam więcej, ale szkoda mi było tego drugiego kuponu i stwierdziłam, że przemęczę się ponownie. Już na pierwszy rzut oka widać, że w salonie jest brudno - na szklanym stoliku, przy którym siedzą klientki zalega gruba warstwa kurzu. Nie to jest jednak największym problemem. Największym problemem jest zła logistyka i ewidentne pójście na ilość,a nie na jakość. Na kanapie czeka na obsługę średnio od 3 do 5 osób, po jakimś czasie już się na niej nie mieszczą, a poślizgi czasowe to średnio 30 minut. Dziewczyny, które robiły mi manicure nawet się starają, niestety przy tej presji naporu kolejnych klientów nie są w stanie zrobić tego na wysokim poziomie. A wiecie, co jest w tym wszystkim najgorsze. Narzekamy, odradzamy, a salon wciąż się wystawia na portalach zakupowych i korzysta z innych rabatów, a klienci kupują i kupują, aż doprowadziło to do tego, że szef otworzył filię salonu na Brzeźnickiej i śmieje się ze wszystkich w kułak!
            • Gość: Kinia IP: 2.26.95.* 15.11.11, 01:54
              Bylam tam raz, na samym manicure, i wiecej nie pojde. Tlum byl taki, ze nie bylo nawet gdzie kurtki zostawic, pol godziny czekalam, zanim usiadlam przy stoliku, straszna masowka, jedna miska z parafina, dwie pary rekawic i tak na zmiane. Kto mial wykupiona "metamorfoze", to siedzial z farba na wlosach i parafina na dloniach, nikt nie kontrolowal, ile kto siedzi, dziewczyna z recznikiem na glowie, rzekomo z rytualem Kerastase, siedziala chyba godzine. I szczerze mowiac, nie wiem, ile to mialo z Kerastase faktycznie wspolnego, mialam porownanie, bo kilka dni wczesniej bylam w salonie Berendowicz i wygladalo to tam zdecydowanie bardziej profesjonalnie.
              Zdecydowalam sie na manicure hybrydowy, ktory mial sie utrzymac 3-4 tygodnie. Natretny szef chcial mi jeszcze do tego wcisnac buteleczke zmywacza z acetonem przelanym z wielkiego baniaka (dodajac, ze przelewaja, bo im sie bardziej oplaca). Dobrze, ze nie wzielam, bo pierwszy lakier zaczal odpryskiwac po 2 dniach, po 4 sciagnelam calosc bez zadnego wysilku, jak zwykly lakier. Masakra, gdybym zaplacila za to pelna cene, to szla bym z reklamacja.
              I jeszcze zgodze sie, co do zostawiania niezmytej farby na ciele. Z racji tego, ze salon jest blisko, moja mama zabrala tam babcie, pomine fakt, ze kolor zostal zle dobrany (mimo, ze babcia pokazala, jaki chce, pokazujac na wychodzaca wlasnie klientke). Fryzjerka nie raczyla babci zmyc resztek farby z szyi. Kiedy moja mama zwrocila jej uwage, uzyskala odpowiedz, ze przeciez to sie latwo w domu zmyje. Mama jej na to odpowiedziala, ze skoro latwo, to to nie powinno stanowic dla niej problemu i ze placa za kompleksowa usluge. Z laski umyla...
              Generalnie salonu nie polecam, i chyba glownym problemem jest wlasciciel, ktory snul sie jak smrod po salonie i tylko przeszkadzal. Typowy czestochowski dorobkiewicz.
              • Gość: do klietki IP: *.147.109.224.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.11.11, 17:24
                To po co poszłaś z matką ,babką itd.Prosty człowiek pojmje ze skoro za pół darmo to i byle jak .Więc po co?A teraz obgadujesz i piszesz złe rzeczy ze babcia itd.PŁACZKI NA FORUM MNIE OSŁABIAJĄ IDĄ ZA TANIOCHE WŁOCHY LUB PAZURY ROBIC A POTEM ŁAŁ CO TO JEST?CO MAM NA GŁOWIE ALBO PAZURACH .ŚMIEJE SIĘ GŁOŚNO Z TAKICH CHYTRYCH IDIOTEK hihihihi!
                • Gość: Kinia IP: 2.26.112.* 15.11.11, 20:08
                  Mniemam, ze swoj pelen jadu post kierujesz do mnie... To wiedz, ze mama z babcia nie korzystaly z gruponu, nawet nie wiedza, co to jest, a poszly do tego salonu, bo byl najblizej domu, co dla starszej osoby jest chyba wazne, i zaplacily za usluge pelna cene. Za to mozna chyba wymagac zmycia farby z twarzy.
                  Z reszta nie widze sensu dyskusji z osoba, ktora nie przedstawia soba zadnego poziomu.
                  • Gość: do kini IP: *.146.194.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 16.11.11, 12:50
                    Dobrze mniemasz .Pozadnego grzebienia ani szczotki w waszym domu nie ma ale wymogi że hoho!Jk do salonu rodzinka idzie to już po d...pie powinni całowac.Śmiechu warte.Zapodało tu brudem i wiochą od takich drobnomieszczanek!!!!!!!
    • Gość: aga IP: 178.23.106.* 16.11.11, 11:25
      Po przeczytaniu w wiekszosci złych opinie bardzo się bałam wizyty w tym salonie a miałam już wykupione dwa groupony na paznokcie ale musiałam więc poszłam. Przy okazji zapisałam się na cięcie i henne bo były w promocji. Uznałam, że włosy jakby co odrosną więc nic nie ryzykuję. Z paznokcji jestem bardzo zadowolona bo w cenie 24 zł zrobiono mi manicur hybrydowy i trzymał się 2,5 tyg więc super. Z ciecie jestem srednio zadowolona bo bywało już lepiej ale ja akurat nie mam jakies super fryzury chodzi mi tylko zeby je spiac i jakos zeby wyglądały. Z henny nie byłam zupełnie zadowolona bo była bardzo słaba akurat brwi to ok bo nie lubie mocnych ale rzesy chciałam żeby jakoś dłużej wyglądały na pomalowane a były bardzo słabo zrobione. Rzeczywiscie salon jest mały i jest bardzo duży ruch co powoduję brak odpoczynku przy zabiegach które według mnie powinny dawać troche relaksu ale i tak bede korzystac z usług studia juz wykupiłam pakiet na manicur i penikiur i sie wybieram z przyjaciólką bo za cene 15 zł nie zrobie nigdzie maniciuru i to np hybrydowego. Wiec w moim przypadku zagrała cena ale z reszty usług juz nie bede korzystac wracam do mojej spradzonej fryzjerki i kosmetyczki. Co do fryzjerki to każda klientka musi chyba znależć kogos takiego co jej odpowiada ja nie wyglądam zle ale moja fryzjerka mi po prostu lepiej pasuje i tyle.
      A tak przy okazji jak szukałam opinie na temat tego studia to te wszystkie wypowiedzi które sie pojawiły w tym wątku dość długie i dokładnie opisujące sytuacje i bedące negatywnymi opiniami znajdują sie na prawie wszystkich forach (ok 5) i uważam że nie są prawdziwe bo jeśli dziewczyna byłaby nie zadowolona to napisałaby na jednym forum odwiedzanym przez siebie a nie na 5 i nie az tyle nie zadowolonych dziewczyn które postanowiły opisac to az na tylu forach.
      • Gość: Renata IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.11, 18:11
        Mogłabyś napisać że tam pracujesz...
        ja kupiłam grupon i pomimo czterokrotnej próby umówienia się na wykonanie usługi i kilkuktrotnej wizyty w obydwu zakładach gdzie byłam umawiana na wizytę która była nieustannie przekładana. W końcu na ostatniej w ostatni piątek kazano mi czekać na kontakt telefoniczny żeby dojechała jakaś ich pracownica z jakimś sprzętem , do dzisiaj cisza !!! Dzisiaj również napisałam reklamację i zwrot pieniędzy za ten grupon - 99 zł.
        To był ostatni mój kontakt z tą firmą - nie polecam nikomu i dla wyjaśnienia przypuszczeń "agi" nie jestem pracownikiem żadnego zakąłdu tego typu, pracuję w Banku.
        • Gość: ela IP: *.ice-net.pl 19.11.11, 19:54
          Ja również zakupiłam grupona ,szkoda że wcześniej nie weszłam na forum i nie poczytałam.Jest już po fakcie a to co mnie spotkało to jakiś horror ,z żadnej usługi tego studia nie jestem zadowolona a to co tam wewnątrz się dzieje chodzi mi o personel właścicieli to jakaś komedia.Będąc w czasie wykonywanej usługi ,miałam wrażenie że jestem w fabryce , człowiek jest traktowany jak rzecz którą się przerzuca z miejsca na miejsce.Zero relaksu,wyczucia, zresztą szkoda słów,pierwszy raz w życiu miała takie doświadczenie i mam nadzieję że ostatni,nikomu nie polecam studia effect e Częstochowie -porażka........................
      • Gość: madziap-1 IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 04.01.12, 22:31
        Zadowolony klient powie trzem osobom a niezadowolony powie dziesieciu.
    • Gość: poprostuJa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.12.11, 20:51
      byłam z gruponem , ludzi fullll.....kolor fajny ale niedbale położony, jak się okazało czoło niedomyte, uszy i szyja. Nie tak jak mialo byc obcięte... A pan właściciel najmądrzejszy... nie mogłam juz go słuchac, jak bredzi głupoty....wrażenie średnie...z tym gruponem to ida na ilośc a nie na jakośc....Słyszałam rozowy z pracownicami, które musza pracowac do 21:00 z racji gruponów. Ja wyszłam o 21:00 i powiem,że nie było to ekstra zrobione....
      • Gość: poprostu Ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.12.11, 21:01
        ach...i jak pani mi robiła minicure,,,,to podsłyszałam rozmowę pani właścicielki z pracownicą: mam wymienic wosk na jutro, żeby był świeży?Szef mi kazał. Nie, nie wymieniaj, dorzuc tylko kostkę i będzie na jutro. Nie ma co szlac. Wie pozdrawiam wszystkich, którzy mają tą słynną parafinę na dłonie:o
        • Gość: AGD IP: *.205.42.71.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 31.12.11, 09:44
          że też nikt mądry się tym złodziejstwem i naciąganiem nie zajmie!Żenada!
          • Gość: ale IP: *.147.48.15.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.01.12, 16:13
            ALE,ale....o co wam chodzi ?Szef przyje....ny ,personel z dawnego Depo a chcecie za marne grosze rewelajki!Moze wam przed wizyta w S.E.małe puk puk w łeb się należy! Fififi .Słoneczna kalifornia ,Blachownia ,Pająk ,to wszystkie klijetki do EFEKTU gnają ale wiejskie szambo hihihihi
            • Gość: Kto IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.01.12, 17:18
              o co chodzi z ta ekipa Depo?
              • Gość: żenada IP: *.net.stream.pl 17.01.12, 23:48
                Czy ktoś wogóle widział w tym salonie jakieś środki do dezynfekcji? A już nie wspomnę o sterylizatorze. Jakaś masakra, jeśli chodzi o usługi to podobnie, farba zamiast z refleksami bordo to z fioletem, chaiałam grzywkę to pani fryzjerka uważała że nie modna i nie chciała mi obciąć, na paznokcie w końcu się nie doczekałam i mam przyjść w innym terminie, żalll
                • Gość: do poprzedniczki IP: *.180.50.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 18.01.12, 16:52
                  Moja Droga ,już tyle razy tutaj pisałyśmy o doznaniach w S.E. najpierw czytaj ,potem idz .Moje włoski już odrosły ,co niektóre koleżanki jeszcze płaczą ,a jeszcze inne zgłosiły się po odszkodowanie do grupera a w innym razie wnoszą sprawe do sadu i zyczę im cierpliwości ,wytrwałości itd.i napewno nasza grupa czyli dziewczyny co skorzystały z tego pakietu będziemy świadkami .
                  • Gość: żenada IP: 94.251.243.* 24.01.12, 00:13
                    Nie wiem czy to coś Wam da. Szef tego salonu miał już tyle spraw i co nadal nic a on otwiera kolejne salony. Poczytajcie sobie na ten temat.
    • Gość: jusek IP: *.205.54.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 02.02.12, 13:21
      To gdzie w końcu jest ten salon na Kościelnej czy Brzeżnickiej?Mój york nie ostrzyżony i zona się pluje bo niewie gdzie zawieżc!
    • Gość: tika29 IP: *.205.121.205.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 02.02.12, 14:25
      Przenoszą sie na brzeznicką ,ale z psem to zły pomysł,bo i to zknocą.Parodia ,dobrze ze włosiny odrastają.Pozdrawiam !
    • Gość: renia IP: *.182.79.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.02.12, 15:04
      Ale efect studio ma konkurencje .Na Limanowskiego 150 b robią z grupona jeszcze taniej.Tym wszystkim co zachłanni na kaske wart polecic ,zawsze to okazja.hihihi.
    • Gość: jaaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.12, 15:48
      weszłam wczoraj na grupona i 80 % ofert było z tego salonu..widac ze na dzien dzisiejszy głownie z tego przędą.. ilosc kupujacych dosyc spora bo i cena dosyc niska a czas realizacji dosyc krótki, tak wiec fizycznie niemozliwym jest zeby usługa była wykonana dokładnie, czy salon posprzatany no bo kiedy jak jest zalew klientek?? dla tego pana prawdopodobnie liczy sie łatwa kasa a nie zadowolenie klienta co niestety jest zgubne , chociazby widac na forum tutaj..
      • Gość: agatka32 IP: *.181.230.212.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 14.02.12, 16:52
        Owy pan szef z efectu już boi się swobodnie po ulicach chodzic ,tyle ma długów ,spraw sądowych i innych nie jasnych sytuacje że ho,ho.Ale że mu konkurencje otworzyli to super news.Wszystkie oszczedne babki tam pobiegną bo ponoc mycie ,strzyżenie i modelowanie kosztuje tam 12 złotych a za strzyżenie faceta5,5 złotych.
        • Gość: Marta IP: *.152.151.142.dsl.dynamic.t-mobile.pl 15.02.12, 15:48
          Witam! Własnie wróciłam z tego salonu pomocyyy.....:(:(:(:( co oni mi zrobili i to za tyle kasy z żadnego gruponu nie korzystałam zapłaciłam normalnie za wizyte ta czarna beznadziejna fryzjerka nawet nie zmyła mi dobrze farby nie dostyc ze mam nie dofarbowane włosy to i jeszcze obcieli mnie tak ze nic tylko płakać , i ten szef nie dosyc że przydki jak noc to jeszcze chory na nadpobudliwosc koszmar..!!!!!NIE POLECAM TEGO SALONU UCIEKAJCIE STĄD!!!!
          • Gość: lipa IP: *.net.stream.pl 17.02.12, 12:45
            No po takich opiniach, że zdecydowałaś sie odwiedzić ten salon i to jeszcze zapłacić za wizyte normalnie a nie z gruponu to można powiedzieć że masochistką jesteś :P
          • Gość: do Marty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.02.12, 13:04
            Masz prawo do reklamacji usługi!! jezeli masz niedofarbowane włosy to obowiazkiem tej fryzjerki jest to poprawic!!! no a z obcieciem to moze juz lepiej niech nic nei robia skoro jest źle..
            • Gość: milena IP: *.181.25.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.02.12, 14:37
              Dziewczyny !Czy wy wszystkie poszalałyscie!Cały salon to kompletna kpina i wszystkie osoby cotam były wiedzą ,pisza tutaj wręcz dosadnie a wy brniecie w to bagno.Wszystkie kosmetyki na jakich pracują śą po terminie.Szef tego ,,niby salonu'' to konkretny bankryt co się już swojego cienia obawia ,a wy swoje byłam ...zrobiono mi to i ...Nikt kto zdrowy tam już nie idzie .Są inne salony i nie wszystkie drogie i grupona teraz wiele salonów wciela a wy swoje i swoje!Do tej pory do jakiej pan .....dziwny szef nie wszedł w grupona to pies z kulawą nogą nie przyszedł.Mój dziadek jako emeryt poszedł się tam ostrzyc za podobno 7zeta ,wrócił po 10 min a babcia pół godziny to coś poprawiała .Sąsiadka była się wymodelowac ,a wróciła gorsza jak przyszła .Padło to mało powiedziane ,szef psychol i jeszcze jakaś baba co się za menadzerke uważa niejaka sylwia ,prostak niedouczony co nawet głupią henne zpierdzieli.ŻENUA!
              • czy ty aby nie przesadzasz?! piszesz o konkretnym czlowieku prowadzacym konkretna dzialalnosc gospodarcza!

                borgia zniesmaczony spacerem po necie
                --
                Ein Optimist ist jemand, der genau weiß, wie traurig die Welt sein kann, während ein Pesimist täglich neu zu dieser Erkenntnis gelangt. Peter Ustinov
      • Gość: gosc IP: *.dynamic.chello.pl 09.12.12, 12:51
        dokladnie, za takie ceny nie ma sie co cudow spodziewac, ja bylam 3 razy na koloryzacji, wybralam taki kolor w jakim wiem ze mi dobrze i ze nie da sie go spieprzyc a jesli chodzi o strzyzenie to tylko podciecie koncowek, na calkowita zmiane fryzury bym sie nie zdecydowala, paznokcie tak samo najprostszy manicure bez obcinania i jetsem zadowolona bo jets tanio. dodam ze wczesniej chodzilam do drogich fryzjerow gdzie strzyzenie 100 zl i tez potrafili schrzanic, do tej pory boje sie uzyc slowa cieniowac bo tak wycinaja ze wszystko wystrzyzone, wszystko zalezy od fachu danej osoby
    • Gość: ALDONKA IP: *.182.227.7.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.02.12, 15:41
      A ja już z tą firmą przeszłam swoje,sprawa jest w sądzie ,będziemy się procesowac.Szcześliwa jestem jednak z powodu że nie tylko ja i będzie nas wielu.
przejdź do: 1-100 101-200 201-252
(101-200)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.