Dodaj do ulubionych

Dobry zakład fryzjersko-kosmetyczny-szukam

28.08.11, 21:42
Za 2 tygodnie jadę do Częstochowy na ślub kuzynki, wiem, że teoretycznie najprościej do niej zadzwonić i się spytać, ale nie chcę raz jej mieszać, ma dosyć zajęć, a dwa nie zależy mi na fryzjerze do którego pójdą wszyscy od niej z rodziny, tak więc prośba o namiary na jakiś sprawdzony zakład w Częstochowie, który oprócz usług fryzjerskich świadczy również usługi kosmetyczne.
--
MaxAnia-1980
Edytor zaawansowany
  • 122sas 29.08.11, 10:21
    maxania-1980 napisała:

    > Za 2 tygodnie jadę do Częstochowy na ślub kuzynki, wiem, że teoretycznie najpro
    > ściej do niej zadzwonić i się spytać, ale nie chcę raz jej mieszać, ma dosyć za
    > jęć, a dwa nie zależy mi na fryzjerze do którego pójdą wszyscy od niej z rodzin
    > y, tak więc prośba o namiary na jakiś sprawdzony zakład w Częstochowie, który o
    > prócz usług fryzjerskich świadczy również usługi kosmetyczne.
    Witaj, co do fryzjera to korzystam z zakładu mieszczącego się w pasażu Tesco na ul. Drogowców 43 (pawilon 18). Ja osobiście chodzę do pani Marlenki, miła i troszkę pyskliwa, acz bardzo uprzejma brunetka, ale to swoje "pyskowanie" robi tak genialnie, że idealnie to pasuje do jej osobowości. Pod względem znajomości fachu jest rewelacyjna. jednak specjalistką od fryzur weselnych jest Agnieszka (również brunetka), ja co prawda do niej nie chodziłam, ale będąc u nich słyszy się to i owo. Dlatego też nie podam Ci ceny za fryzurę weselną, jedynie mogę Ci podać cenę za to co ja u nich robię i możesz sobie porównać z cenami u siebie, to będziesz miał pogląd na sytuację, np za pasemka (włosy średniej długości) ostatnio zapłaciłam 100zł Nie mniej uważam, że ceny są dosyć atrakcyjne. Co do kosmetyczni, to oni na chwilę obecną zaczynają wprowadzać te usługi. Na chwilę obecną robią manicure i tipsy. Nie wiem czy o to Ci chodzi, czy szukasz czegoś więcej. Specjalistką od tych rzeczy jest Paulina. Jako jedna chyba z pierwszych klientek (ruszyli z tym może z dwa tygodnie temu) robiłam u niej manicure z malowaniem french i zapłaciłam 45zł. Co do tipsów się nie wypowiadam, bo nie robiłam. Jak chcesz się dowiedzieć więcej to weź do nich zadzwoń 32-324 02 57. A i jeszcze jedno, bo jak przypuszczam, że skoro ślub to będziesz chciała być uczesana albo w piątek wieczorem, albo w sobotę rano. Zakład jest czynny w te dni od 9 do 21. Co do umówienia się to powinien wystarczyć telefon w czwartek aby się umówić na piątek lub sobotę. Nie mniej radzę zadzwonić wcześniej i dogadać co i jak, tym bardziej, że w nie jesteś z Częstochowy
  • Gość: renia IP: *.146.173.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.09.11, 17:45
    Jedno jest pewne Ty jako oficjalna kordynatorka salonu w Tesco powinnaś dostac awans i dużą premie za dbałośc i dobre intencje utrzymania ,,tego czegoś'' na godnym poziomie.Podziwiam i życze powodzenia.
  • 122sas 05.09.11, 17:59
    A to dobre, szkoda, że nie mam u nich etatu i nie płacą mi pensji.... Nie mniej pomijając sarkazm i ironię dzięki za ten post, wydrukuję go sobie i wezmę ze sobą, nie liczę na gratisową usługę u kosmetyczki, ale o rabat powalczę "jak lwica..."
  • Gość: Jadwiga IP: *.play-internet.pl 04.09.11, 15:54
    Faktycznie, można polecić ten zakład. Byłam u nich kilka razy, o ile jest taka możliwość to korzystam z usług Pani Marleny (została w spadku po poprzednim właścicielu-bo do niego też chodziłam, jednak różnica jest taka, że wtedy jak nie było Pani Marleny lub nie mogła mnie przyjąć to rezygnowałam, bo reszta dziewczyn które były to katastrofa i chyba to był powód jego plajty), teraz bez obaw można dać głowę każdej, która jest zatrudniona i nie ma obaw. Tak jak napisałam, ja raczej staram się wybierać Panią Marlenę, ale robię to z przyzwyczajenia. Zdarzyło się, że raz czesała mnie Pani Ewa i dwa razy Kasia i też wszystko było zrobione perfekcyjnie. Zarówno farba jak i przycięcie i modelowania. Ośmielę się stwierdzić, że do tego zakładu można iść z zamkniętymi oczyma i efekt i tak będzie piorunujący. Polecam, a swoją drogą pozdrawiam cała obsługę, jakby to czytali przez przypadek
  • Gość: renia IP: *.180.71.117.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.09.11, 11:40
    śmieszy mnie fakt ,że nowy właściociel z Tesco zakłada nowe wątki w formie reklamy,nie tędy jednak droga.Jesteście w Creativ dosłownie pare dni a robicie wielkie halo,co działa na Waszą nie korzyśc .Dajcie ludziom przyjśc zobaczyc i ocenic a nie róbcie sami sztucznego tłoku i nie przedstawiajcie salonu w samych superlatywach,bo to nie jest tak.....i nie tędy droga do zarabiania kasy !!
  • 122sas 05.09.11, 12:17
    Renia, konkurencja czy zemsta pracownicy, która została zwolniona, o ile mnie pamięć nie myli to chyba Karoliny, a może poprzedni właściciel nie może pogodzić się z porażką??? Nikt nie robi reklamy.... Proste pytanie i prosta odpowiedź. To mnie dziwi fakt, że zawsze najwięcej do powiedzenia mają osoby, które nie posiadają konta i piszą jako gość. Dziwnym trafem w większości przypadków są to opinie negatywne. Co do kilku dni to weź kalendarz, skoro twierdzisz o dniach to rok pewnie u Ciebie mija jak miesiąc.... Co do jakości to podtrzymuję swoją wypowiedź....dziwi mnie troszkę Twoja wypowiedź, skoro ja korzystam z pewnej usługi u Pana A i twierdzę, że jest dobry to czemu mam być przysłowiowym "psem ogrodnika" Masz lepszy zakład to napisz... A tu od ręki reklama, nie tędy droga itd.... Piszesz dajcie ludziom przyjść zobaczyć ocenić..... Żaden problem, idź, zobacz oceń, jak właśnie to zrobiłam. Niech ta osoba do której skierowałam swoją odpowiedź przyjdzie, zobaczy i oceni, przypuszczam, że skoro poruszyła temat na forum to też pewnie po wszystkim napisze kilka słówek co i jak. Co do przedstawiania salony w samych superlatywach bo jak piszesz "bo tak nie jest" to napisz co Ci konkretnie nie pasuje...., ja przynajmniej tak robię, jak jest coś nie tak to piszę to mi się podoba, a to uważam, że jest złe....I nawet nie zawsze chodzi o ostrzeganie, tylko zakładając, że informacja tak dotrze do salonu, to może da to komuś do myślenia i wyeliminuje błędy, z których sam może nawet nie zdawać sobie sprawy....Więc w czym problem.... Piszesz o pseudo reklamie, a sama nie dajesz żadnych argumentów, że coś się nie zgadza... Skoro piszesz, że nie wszystko jest różowe to napisz co nie jest...A jeśli nie to co chciałaś wnieść swoją wypowiedzią???? Wiesz co? Zastanowiłam się nawet nad tematem, co bym pomyślała, jeżeli post faktycznie bym pisała w celu reklamowym, jako właściciel w stosunku to twojej wypowiedzi. Przy takim założeniu, pomimo, że jest ono całkowicie błędne, to jako właściciel, gdybym zrobiła taki numer, to według mojej opinii (ale jest to tylko takie na szybko rozważenie teoretyczne) im więcej konstruktywnych opinii negatywnych tym lepiej.... Ale w takim przypadku odpowiedzi zawierających faktyczne argumenty. Pozwala to bowiem wyeliminować błędy. A tak wychodzi, że odpowiedź do postu napisałaś, aby sobie popisać... Nie podałaś żadnego argumentu, pojechałaś, że reklama, ciężko pisać odpowiedź na pytanie (konkretne w swojej treści) nie pisząc odpowiedzi zawierającej opinii i danych, skoro pytanie jest właśnie na to ukierunkowane, idąc Twoim tokiem myślenia to albo należy taki temat zignorować, albo napisać coś co w treści jest bez sensu.... Tylko po co komu taka odpowiedź...Według takiej zasady to internet jako źródło wymiany informacji traci sens....bo każda odpowiedź na konkretne pytanie wymagające odpowiedzi pozytywnej lub negatywnej na temat jakiegoś produktu, usługi lub miejsca jest swoista reklamą, obojętnie czy o charakterze pozytywnym, czy negatywnym...
  • Gość: renia IP: *.146.116.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.09.11, 13:08
    Broń i walcz jak lwica ......ale nie warto bo i o co nie ma !!
  • 122sas 05.09.11, 13:24
    Po co ta ironia..... O nic nie walczę, nie lubię natomiast jak ktoś mi jedzie bez podstaw... Natomiast jestem po Twojej wypowiedzi przekonana, że masz właśnie Ty masz jakiś związek z tym zakładem lub ogólnie z tym zajęciem i chcesz im koło piór narobić....Osobiście mam gdzieś czy osoba która napisała pytanie skorzysta z tego zakładu, czy nie.... nie mam od tego żadnej prowizji... zresztą nawet za prowizję bym o nic nie walczyła... taka osobowość, jak coś znam i mogę podpowiedzieć to to robię, czy ktoś skorzysta jego sprawa, a na Ciebie jak widzę zakład ten działa jak czerwona płachta na byka....ale nadal brak argumentów.
  • Gość: renia IP: *.146.253.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.09.11, 14:26
    No i prosze,co my tu mamy .Piszesz referaty ,o czym sama nie wiesz skoro jesteś tam tylko klijentką to po co tak się zakręciłaś w tym temacie ?Znasz tam wszystkich ,kto jest kto był o co chodzi lansujesz salon bez prowizji ?Salon jest znany z wysokich cen i niskiej jakości wykonywanych usług .Może czas zając się odnową a nie robieniem halo ,70% klijentów tesco nie wie że taki salon jest z racji na położenie i brak reklamy .Pozostała częsc to osoby które tam przepłaciły lub nie były zadowolone ,więc o czy piszesz ,,promotorko''???
  • 122sas 05.09.11, 16:34
    A owszem, znam przynajmniej większość, bo chodziłam jeszcze przed zmianą właściciela, że względu na Panią Marlenę. Właściciel się zmienił, ona został więc jej nie zmieniam, bo jest naprawdę dobra w tym co robi. De facto to jestem bardziej związana z nią jako fryzjerką, niż z samym zakładem...Więc w niczym się nie zakręciłam, czytaj po prostu ze zrozumieniem. Co do jakości obsługi i cen twoje zarzuty ja jak najbardziej trafne, TYLKO W ODNIESIENIU do poprzedniego właściciela, gdzie nawet sama atmosfera była do niczego. Chodziłam, że względu na jakość obsługi tylko jednej osoby.... Swoją drogą nie wiem skąd wzięłaś te statystyki (70% nie wie, 30% nie zadowolonych, bo drogo i słaba jakość-argumentacja na poziomie przedszkola sorry). Stoisz gdzieś z boku i notujesz????? Ponawiam pytanie, jesteś z poprzedniej ekipy? Czy konkurencja Ci płaci? Co do ich reklamy, to sprawa właściciela, nie moja jak i co robi... Wiesz jaka pomiędzy nami jest różnica, że ja wypowiadam się za siebie i przekazuję subiektywnie swoje odczucia. Ty widzę, że jesteś "głosem uciśnionego" narodu, bo z góry wiesz, że 70% nic nie wie, a 30 % przepłaciło. Co to znaczy "przepłaciło" ? Nie wiem cennik mają ukryty i nie wiadomo co i jak? Zakładając idę do nowego zakładu to pytam się o cenę. Albo mi pasuje, albo nie.... Więc jakim cudem przepłaciło... Po drugie jak kogoś nie stać to jaki przymus korzystanie z konkretnie tego zakładu? Jeżeli korzystałaś faktycznie z usług tego zakładu to łatwo zaobserwować, że mają już stałych klientów (moja obserwacja, że widziałam już tam te same twarze, jak byłam, a totalnym zaprzeczeniem są moje dwie sąsiadki, które też tam jakoś raz poszły i z tego co wiem to jedna jest umówiona na 3 wizytę (wiem bo wybieramy się razem, ona do fryzjera, jak do kosmetyczki), a druga też, jak z nią rozmawiałam to była zadowolona i stwierdziła, że skorzysta ponownie). Co do cen to jakoś nie było sytuacji, że powiedzieli mi za coś kwotę X, a po wszystkim skasowali Y (nie podaję cen, bo może się przyczepisz, że znam je na pamięć. Masz niezłe dane (z kapelusza?). Ja uważam, że ceny są jak najbardziej odpowiednie do w stosunku do jakości. Co do referatów, to piszę rzeczowo i popieram to faktami, w przeciwieństwie do Ciebie. Co do lansowania, to nie . Po prostu mam swoje zdanie na dany temat i uważam, że każdy ma takie prawo, pod jednym warunkiem, w przypadku zdania "kontra" jest to wypowiedź rzeczowa, poparta argumentami i wypowiedź odnosi się do osobistych doświadczeń (wrażeń, odczuć).... Niestety tego wszystkiego brakuje mi w Twoich postach.... Tak jak napisałam "głos uciśnionego narodu", pisz za siebie to może faktycznie Twoją wypowiedź będzie można odebrać jako faktyczny głos negatywny, a nie kampanię reklamową konkurencji. Już się mylisz dzieląc społeczeństwo na 70 i 30 procent, bo jest to jedna wielka bujda.... Wiesz dlaczego? Bo 70%+30%=100%, a moja opinia jest inna, nie uważam, że jest zła jakość i wysokie ceny. Do tego sąsiadki, więc są już 3 osoby, inne pomijam, bo widziałam, ale nie znam ich na tyle, aby się nimi podpierać jako przykładem. Nie mniej 100% - 3 to nie jest 100%
  • Gość: renia IP: *.181.11.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.09.11, 16:45
    Oj widze że jestes tak zamotana a te dwi sąsiadki za twą zasługą pójdą jak w dym ....hihihi .Powodzenia twoje opisy sytuacji są co najmniej żenujące .Dalszego szukania naiwnych ,do mnie swoimi pisarczykowymi opowieściami nie dotarłaś ,ale czę_wa duża wiec staraj się ,staraj.!
  • 122sas 05.09.11, 17:20
    Nawet nie starałam się do Ciebie dotrzeć....Ja w przeciwieństwie do Ciebie opieram się na faktach.... Nie do Ciebie była skierowana moja pierwsza odpowiedź. Tak jak napisałam każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Również negatywne, problem w tym, że Twoje argumenty nie mają podstaw (co to znaczy 70 i 30% społeczeństwa, jak to policzyłaś, kiedy) I tu jest problem, dyskusja z osobą, która pisze nie bo nie i nie pisze konkretów nie ma sensu. Co do szukania naiwnych... Nie mam zamiaru ich szukać... Jeżeli ktoś przeczyta posty i stwierdzi OK, zobaczę i sprawdzę to jego sprawa, podobnie jak to czy będą mu odpowiadały ceny i jakość. Wiesz, rozumiem negatywną wypowiedź, ale rzeczową, np przy Tesco robiłam to i to za tyle i wyszło słabo, w tym zakładzie robiłam to i zapłaciłam o tyle mniej, to są jakieś argumenty... a Twoje....puste słowa, nie przedstawiłaś najmniejszego konkretu.... Tak jak napisałam wcześniej, albo piszesz dla samego pisania i nie ma znaczenia temat postu, ważne aby "dyskutować", albo jest to zwykły i niskiej jakości czarny PR (osobiście skłaniam się do tego drugiego, ale mogę się mylić)
  • marzenablachownia 06.09.11, 10:11
    renia to ta sama osoba to wypowiadala sie na wizazu w sprawie plusow salonu studio effect? :D:D:D:D haha

    wtrące się w tą dyskusje. opisałam swoją historię z effectem. nie napisalam że w tesco mi uratowali moje samopoczucie, bo nie chcialam być odczytana jako kryptoreklame. ale widze ze renia rozwineła dyskusje więc zrobie to czego nie chciałam robić. z pełną odpowiedzialnością w tesco uratowali moje samopoczucie, a przede wszystkim moje włosy. nie będę zachwalać ich usług (tesco) bowiem nie wiem czy wszystko robią dobrze. czas pokaże czy tak jest
    ale mnie uratowali i jestem za to bardzo wdzięczna.

    Marzena

    Ps.
    Dla niedowiarków moge osobiście pokazać zdjęcia zrobione przez mojego męża, jak to mówi "efekt po studio effect".

    --
    Zapraszam do Blachowni :-) Pięnie :-)
    blachownia.republika.pl/galerie.htm
  • Gość: izyk11 IP: *.181.11.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.09.11, 10:37
    O co chodzi z tym Efekt Studio?Same negatywne opinie a codziennie od samego rana po kilkanaście samochodów stoi.Czyżby ludzie lecieli tam bo tanio?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka