• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Pierwsza łopata na budowie węzła DK1 - al. Jana...

  • 11.07.13, 17:29
    Czyli horror drogowy do sześcianu. Biorąc pod uwagę zamkniętą al. NMP i przebudowę ulic Kilińskiego i Dąbrowskiego przewiduje korki jakich świat nie widział. Korki będą wszędzie w tym i na północy oraz na ciągu al. Niepodległości - al. Wolności - al. Kościuszki oraz al. AK bo część kierowców wybierze tą trasę. Oczywiście to samo będzie się działo na Jagielońskiej oraz Pułaskiego.
    I to wszytko dla wykonania nie do końca potrzebnej inwestycji która tak na dobrą sprawę niewiele pomoże na drogowe problemy Częstochowy. Dlaczego? Ano dlatego iż to nie al. WP się korkowała ani nie al. JPII przy skrzyżowaniu z al. WP lecz korki były w al. JPII na skrzyżowaniach za al. AK oraz Warszawską a to z uwagi na fakt iż al. JPII wyczerpała swą przepustowość. Na te bolączki akurat ta inwestycja nic nie pomoże. A ewentualne spiętrzenia przeniosą się po prostu na skrzyżowanie z ul. Legionów i Krakowską czyli na dobrą sprawę zmieni się niewiele. Czy wobec tego ta inwestycja tak do końca ma sens - będę szczery według mnie chyba nie do końca. No ale klamka zapadła.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: lol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.13, 17:58
      ciekawe czy zmienią cykle na światłach przy legionów, bo teraz nie można zawracać,
      • Gość: art IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.13, 09:06
        oj ludzie jak się czyta wasze opinie to rzygać się chce... korki-źle, remonty-źle, z miejskich pieniędzy- źle, robią coś -źle, stolca rano nie macie- też źle, żona wam nie daje- też tragedia!!!!! ogarnijcie się trochę i przestańcie pier.....ić wkoło o tym samym, sami zróbcie coś dla miasta i najlepiej nie wyjeżdżajcie samochodami, to będzie luźniej!!!! a nie zauważyliście, że za poprzednika rządzącego nic praktycznie nie wybudowano???
        • 12.07.13, 21:49
          Gość portalu: art napisał(a):
          >a nie zauważyliście, że za poprzednika rządzącego nic praktycznie nie wybudowano???
          >
          Tak się składa, że wszystkie obecnie realizowane inwestycje są zasługą poprzednika.
          To za czasów Wrony pozyskano fundusze na te inwestycje.
          Gorzej jest bo obecna władza nie pozyskała żadnych znaczących funduszy na przyszłe inwestycje.
        • 18.08.13, 13:37
          masz racje nic, ale znowu wprowadzać inwestycje o tyłek potrzebne to tak jak wyrzucanie pieniędzy w błoto, ciekaw jestem czy ty jak coś robisz lib chcesz zrobić nie analizujesz tego tylko tak na pałę jak oni, nie twierdze niech się coś zmienia oczywiście, ale zmiany niech będą wprowadzane z głowa, a nie jak do tej pory na pałę
    • Gość: xx IP: *.icis.pcz.pl 11.07.13, 18:00
      Przebudowy Kilinskiego czy Dabrowskiego to sa krotkotrwale sprawy.

      NMP skonczy sie jeszcze w tym roku.
    • Gość: kierowca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.13, 18:04
      Od przyszłego tygodnia rozpocznie się horror mieszkańców na Północy i Tysiącleciu. Dotąd spokojne dzielnice Częstochowy zostaną rozjechane przez TIRY.
      • Gość: Cz-wa IP: *.96.233.70.tvksmp.pl 11.07.13, 18:09
        korytarz północny ma oznakowanie do 16 ton, ale czy będą to respektować?
        • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 11.07.13, 18:20
          Nie sądzę w końcu idzie tamtędy oficjalny oznakowany objazd bez informacji o ograniczeniach. Zresztą innej drogi w zasadzie brak chyba iż przez Warszawską lub via Raków
          • Gość: Cz-wa IP: *.96.233.70.tvksmp.pl 11.07.13, 18:42
            Stoi znak 16 ton jak byk! Więc tiry nie będą jeździć! Dobre chociaż to!

            www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=364206&page=49
            Obejrzyj zdjęcia na dole strony!
            • 11.07.13, 21:15
              TIR-y będą tam jeździć zgodnie z prawem. Jeżeli tamtędy zostanie poprowadzony oficjalny objazd drogi krajowej, jaką jest Jana Pawła II, to ograniczenie tonażu nie będzie obowiązywać.
              • 12.07.13, 00:30
                Ten nowy "węzeł Kobry" tak na prawdę nic nie ułatwi, a sporo kosztuje. Lepiej te pieniądze przeznaczyć na dokończenie "Korytarza Północnego" i walczyć o bezpłatna autostradową obwodnicę Częstochowy.
      • Gość: teral IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.13, 11:18
        A może Pan redaktor uzyska odpowiedź czy w kosztorysie projektu jest ujęta późniejsza naprawa ulic będących objazdem? . Co do braku wspomnienia o Wronie - to chciałbym przypomnieć, że Kaczory przyznały kwotę na budowę tego węzła oraz linii kolejowej do Szczekocin ale głosami Rozpondek i Matyjaszczyka odrzucono po dojściu do władzy przez PO. Rozpondek się tłumaczyła, że za rok przegłosuja. I tak to z czystych politycznych wojenek mamy o 6 lat później coś co i tak jest o d..pę rozbić z tych powodów o których napisał " xkx2" - ja dodam, że cudowanie z wyjazdem przez srebrną jest spowodowane brakiem możliwości zaprojektowania węzła jako pełnej " koniczyny" ze względu na straszydło postawione przez Wronę.
    • Gość: Radek IP: *.42.7.118.alfanet24.pl 11.07.13, 18:08
      bez tego węzła w tej chwili faktycznie można by się obejść, ale skoro Częstochowa dostała na ten cel dofinansowanie, to co szkodzi wybudować i wszystko byłoby jako tako, gdyby nie skręt z DK1 w Drogowców, gdy się jedzie od strony Aniołowa, kompletna kicha
      • Gość: rED IP: *.30.19.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.07.13, 10:18
        Co szkodzi? Cóż rozumujesz jak większość lemingów. "Jest kasa z UE to brać". Niech by i dofinansowanie było i 99% to 1% trzeba i tak pożyczyć. Obsługi długów miasto już i tak wiele kosztują. Myślisz że dlaczego to właśnie Hiszpania i Grecja padły? Przecież przed referendum szeroko rozpisywano się na temat ile to zbudowano w GRECJI (!!!) za pieniądze z UE.
        • Gość: Radek IP: *.42.5.156.alfanet24.pl 12.07.13, 14:40
          jasne, akurat od tego zawali się budżet miasta, a dofinansowanie faktycznie trzeba brać póki dają, zawsze dawać nie będą, tym bardziej, że dochodzi jeszcze most na Warcie dzięki czemu poprawi się w tym miejscu połączenie z Zawodziem, gdyby to była budowa akwaparku za unijną kasę do którego trzeba potem dokładać to co innego
    • 11.07.13, 18:28
      nareszcie ruszyło.wszystko dzięki poprzednikom a nie obecnego prezydenta.
      • Gość: olka IP: *.centertel.pl 11.07.13, 22:07
        Gdyby "grabarz miasta " był taki mądry Częstochowa nie powinna ponosić żadnych kosztów związanych z tym węzłem -jest to skrzyżowanie dróg krajowych . Więc się nie ośmieszaj.
        • Gość: hiun IP: *.ip.netia.com.pl 12.07.13, 08:26
          to niech matyjaszczyk zrobi tak aby były inwestycje a częstochowa nie dołoży złotówki
      • Gość: bill IP: *.31.83.29.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 13.07.13, 14:56
        Jakiś BARAN chce puścić ruch z Al. Jana Pawła II przez ul. Warszawską, Rząsawską i dziurawą uliczką Karłowicza do węzła ul. Makuszyńskiego.
        Pozdrawiam tego BARANA...
    • 11.07.13, 18:30
      Ciekawe jak długo wytrzyma ulica Wyzwolenia. Zakładam, że za 2-3 miesiące nie będzie się nadawała do jazdy. Po za tym już widzę te skręcające w lewo tiry z Wyzwolenia w Fildorfa.
      • Gość: Cz-wa IP: *.96.233.70.tvksmp.pl 11.07.13, 18:45
        W korytarzu jest znak 16 ton. Więc raczej nie pojadą TIRY.
        Tylko czemu w oznakowaniach objazdu nie ma info o max 16 tonach w korytarzu północnym ?!
        • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 11.07.13, 18:58
          Bo to będzie na zasadzie niewolno ale można. To znaczy w zadzie niewolno ale z uwagi na brak alternatywy i oznaczeń nikt nie będzie karał za naruszenie stosownego zakazu. Zresztą tak na marginesie to ja nie specjalnie widzę alternatywę. Bo niby można od Opola i Wrocławia jechać przez Kiedrzyn do Mykanowa i tam wjechać na DK-1 ale nie wiem jak tam z ograniczeniami. Inna opcja (też nieoznakowana) to przez Barbary i Pułaskiego do Bohaterów Monte Cassino i dalej Jagielońską do DK-1. Problem w tym iż na dłuższą metę ten objazd też jest do d... Innej Drogi w zasadzie brak chyba że starą trasą Warszawską do Radomska i dopiero tam wjazd na DK-1. Dlatego ja podejrzewam przymykanie oka na ograniczenia tonażowe.
          • Gość: Cz-wa IP: *.96.233.70.tvksmp.pl 11.07.13, 19:05
            Szczerze? Nie uwierzę w przymknięcie oka. Dla policji to będzie dobra miejscówka na poprawienie statystyk w mandatach. I tiry raczej nie przejadą. Ale czas pokaże jak będzie!
            • Gość: Jaro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.13, 19:47
              Mam nadzieję, że częstochowska Policja stanie na wysokości zadania i z całą surowością będzie nakładała mandaty na "tirowców" za łamanie przepisów.
              • Gość: Platon IP: *.net.stream.pl 11.07.13, 20:33
                Stadion!!!!!!!240tysieczne miasto bez Stadionu!!!!!!!Hanba i pare osob za To Beknieeeeee...
              • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 11.07.13, 20:34
                Wiesz wszystko zależy jakie pójdą zalecenia. Teoretycznie powinno się na długo przed Częstochową skierować TiR-y jadące z Opola i Wrocławia na inne trasy informując iż przejazd przez Cz-we na kierunku Warszawa będzie niemożliwy. Ale to Polska i może być różnie. A oznakowanie zdecydowanie wprowadza w błąd. Dla mnie osobiście w ogóle kierowanie objazdu nawet pojazdów do 16 ton przez północ to obłęd zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest trasa via Raków. Tyle tylko iż jest tam jeden mankament kilometrowy korek związany z jedna nitką na wiadukcie kolejowym. Notabene już wkrótce będą kolejne zwężenia na al. WP na Błesznie ale to już inna sprawa - ogólnie robienie wszystkich remontów na raz jest co najmniej dziwne.
              • 11.07.13, 21:20
                Tak jak pisałem wyżej. Nieprzejezdna Droga Krajowa musi mieć oficjalnie wyznaczony objazd. Jeżeli będzie on szedł korytarzem północnym, to na czas objazdu przestanie obowiązywać ograniczenie tonażu.
      • Gość: franek IP: *.play-internet.pl 11.07.13, 18:58
        ruch tylko do 16 ton ! tiry zostają na dk1
        • Gość: lolo IP: *.famur.com.pl 12.07.13, 11:23
          Nie zostają.... zjadą wałami Dwernickiego na deka (tam też są znaki o objeździe)
    • 11.07.13, 18:36
      "Alternatywą jest też jazda od pl. Trzech Krzyży ul. Warszawską - prawdopodobnie będzie zatłoczona - a następnie Rząsawską i w lewo na przejazd, po czym do węzła przy ul. Makuszyńskiego."
      Z tego co pamiętam ul. Warszawska ma niebawem być przebudowywana aż do granicy miasta. Ciekawe jak ludziki z Wyczerp dojadą do domu z miasta? Przez korytarz płn? Śmiechu warte.
    • 11.07.13, 18:48
      A co z drogami dla rowerzystami, ktorzy mieliby ochote z JPII zjechac w Srebrna i dalej w kierunku Mirowa???
      • Gość: zuzia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.13, 09:42
        co z rowerzystami, którzy mieliby ochotę jechać na mirów?
        dokładnie to samo co z rowerzystami którzy mieliby ochotę jechać na księżyc
    • 11.07.13, 19:51
      A jak będzie można od strony Wa-wy skręcić na ul. Drogowców chociażby do Tesco?
    • 11.07.13, 19:56
      Jeśli dobrze rozumiem, na czas budowy Tesco i cała reszta drobnicy obok zostaje "odcięta od świata" ? Dostępne tylko dla nadjeżdżających od Katowic i wyjeżdżających na Warszawę?
      Brawa, wielkie brawa :]
      --
      1001 sposobów na teściową... www.rotten.com
      • Gość: Olo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.13, 20:10
        Bedzie trzeba dojechac do 3 krzyzy zawrocic i na Tesco jechac.
        • Gość: ron IP: *.96.241.31.tvksmp.pl 11.07.13, 20:49
          cały, a dopiero potem tam puszczć tranzyt!!!
    • 11.07.13, 21:06
      No tak ładna alternatywa - ulicą Warszawską do Rząsawskiej - przecież teraz tam nie da się jeżdzić - same dziury, a co będzie potem???
      Teraz z Wyczerp w godzinach szczytu do miasta się nie można dostać, a co bedzie potem???
      Wszystko w mieście rozgrzebane, rozkopane, krajobraz jak po wojnie.
      Czy wielu prac nie da się przyspieszyć??? Po południu na remontowanych ulicach jest błoga cisza i spokój!! A przecież mamy takie bezrobocie i tylu jest chętnych do pracy.
      Teraz to nawet chodzić się nie da, bo wszędzie dziury, zapory i ruiny.
      Ciekawa jestem czy faktycznie prace potrwają rok???
      • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 11.07.13, 21:23
        Nie narzekaj poczekaj z tym aż równocześnie z budowa węzła kobry zacznie się remont ul. Warszawskiej wiaduktu nad DK-1 oraz planowana od dawna przebudowa skrzyżowania Kiedrzyńskiej z al. AK oraz Kisielewskiego i Wyzwolenia. Dopiero wtedy będzie ciekawie.
    • 11.07.13, 21:12
      To jest dopiero tragedia !! Przecież jazda po Częstochowie to będzie jedna wielka masakra. Ten kraj jest naprawde nienormalny !!
    • 11.07.13, 21:25
      Póki co to luzik, bo będą "tylko" korki.
      Jak zaczną rozkopywać Warszawską nastąpi PARALIŻ.
      --
      1001 sposobów na teściową... www.rotten.com
      • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 11.07.13, 21:55
        Z tego co pisano praktycznie równocześnie bedzie:
        - budowa węzła Kobry
        - remont Warszawskiej wraz z wiaduktem nad DK-1
        - przebudowa wlotu Kiedrzynskiej do skrzyżowania koło REALA wraz zapewne ze skrzyżowaniem
        - remont Dąbrowskiego i Kilińskiego
        - remont wiaduktu kolejowego na Błesznie
        - remont (budowa) ul. Rejtana
        - remont pl. Daszyńskiego i końcówka budowy I al. NMP
        - po zakończonej budowie wiaduktu na Groszu - na 99% będzie remont wschodniej nitki al. WP
        Zapowiada się ciekawie
        • Gość: Jaro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.13, 22:46
          A następnie - na wiosnę przyszłego roku - będą kompleksowo remontować Al. Wyzwolenia (wybudowana kilkadziesiąt lat temu - notorycznie łatana) oraz ul. Westerplatte (południowa nitka już się sypie, ma poprzeczne garby), które nie wytrzymają narzuconego im obciążenia i rozlecą się jeszcze przed zimą. Hałas, spaliny, zagrożone bezpieczeństwo ludzi przede wszystkim dzieci mieszkających w pobliżu tych ulic to wszystko czeka mieszkańców już od przyszłego tygodnia. Jedyna szansa na uniknięcie tego, to jak najszybsze wybudowanie "korytarza północnego" - przedłużenie go do ul. Ludowej oraz przedłużenie ul. Szajnowicza-Iwanowa do ul. Łódzkiej.
        • Gość: asdf IP: *.gre.pl 11.07.13, 22:50
          ot, remonty po częstochowsku- wszystko naraz....

          a puszczenie tirów przez Szajnowicza->Westerplatte-> korytarz północny to totalny debilizm, który zakorkuje nie tylko centrum ale i tysiąclecie oraz północ wraz z parkitką. Nie mówiąc już o tym co będzie się działo z asfaltem na takiej Szajnowicza czy Westerplatte...

          Dlaczego nie zrobiono korytarza północnego (choć po jednym pasie w każdą stronę) chociaż do ulicy Łódzkiej by tamtędy jechały tiry a nie przez miasto?!
          • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 12.07.13, 06:51
            Bo nie ma go na razie nawet na papierze. I nie ma też na niego środków.
            Według mnie problem jest w bezsensownej inwestycji. Zwłaszcza iż lat temu 3 lub 4 skrzyżowanie al. WP z al. JPII zostało gruntownie przebudowane i korków w zasadzie tam nie ma.
            • Gość: Jaro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.13, 15:56
              Środki finansowe na przedłużenie "korytarza północnego" do ul. Ludowej są od IKEI. W tym roku ma powstać projekt przedłużenia korytarza, a w przyszłym roku jego realizacja.
        • Gość: czytelnik IP: *.static.reseler.com 11.07.13, 23:14
          A kto Wam powiedział, że wszystko będzie pozamykane bez możliwości jakiegokolwiek przejazdu?

          Mimo remontu aleje były przejezdne. DK1 też będzie przejezdna po dwa pasy w każdą stronę, tylko lewoskrętów nie będzie, dlatego też zalecany jest objazd przez tzw. korytarz, więc w czym problem?

          Najlepiej gdyby na czas remontów, gdy już zaczną się na dobre, część ludzi korzystała w komunikacji miejskiej (grube pieniądze na nią idą przecież) to nie będzie aż tak źle.

          Część podróży po prostu musi obyć się innym środkiem transportu lub samochodem, ale ze współpasażerami, bo w sytuacji utrudnień drogowych kuriozalna jest sytuacja, kiedy to samochodem jedzie tylko kierowca i wozi powietrze.

          Skoro ma się zwiększyć zatłoczenie wzdłuż ulic: Niepodległości, Wolności, Kościuszki i Armii Krajowej to rozwiązanie jest proste, a mianowicie korzystać z nowoczesnych tramwajów, którymi tak się chwalono. Są pojemne i komfortowe także w czym problem?
          • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 12.07.13, 07:22
            Komunikacja PUBLICZNA TAK SAMO STOI W KORKACH JAK I CAŁA RESZTA. A jak mam się przesiadać aby dojechać do pracy i dodatkowo nie ma żadnej pewności czy na przesiadkę zdążę to przykro mi ale wole samochód - mimo korków mam przynajmniej pewność iż jakoś dotrę.
            • Gość: agusia1988 IP: *.play-internet.pl 12.07.13, 20:43
              > Komunikacja PUBLICZNA TAK SAMO STOI W KORKACH JAK I CAŁA RESZTA. A jak mam się
              > przesiadać aby dojechać do pracy i dodatkowo nie ma żadnej pewności czy na prze
              > siadkę zdążę to przykro mi ale wole samochód - mimo korków mam przynajmniej pe
              > wność iż jakoś dotrę.

              hmm.. pomyslalo pol czestochowy

              i to przez takie wozidupy jak ty autobusy sa poopozniane, bo "kowalskiemu" nie chcialo sie dupy ruszyc i przejsc przez aleje czy al.wolnosci.

              trzeba poszpanowac lokciem ^^
              • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 12.07.13, 22:14
                Przykro mi ale abym dotarł z moje miejsca zamieszkania do miejsca pracy musze się przesiadać. Już raz autobus się opóźnił i nie zdążyłem na przesiadkę. W efekcie zaliczyłem spóźnienie. Komunikacją via centrum z przesiadką w al. NMP jadę do pracy ok, 70 min. Samochodem jadąc bokiem i omijając centrum jestem w najgorszym razie za 20 - 30 min. Dodatkowo bilet miesięczny MPK + PKS kosztuje mnie niewiele mniej niż paliwo na stosownej trasie. Z uwagi na fakt iż po drodze zabieram jeszcze 3 osoby i dzielimy paliwo na 4 wychodzi mnie ten interes dużo taniej niż bez samochodu. I to tyle w tym temacie.
    • 11.07.13, 21:53
      Jak budują już ten węzeł, to niech postawią Kobrze pomnik, jak klęczy przed Jezusem!
    • 11.07.13, 22:20
      ... ten filmik czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/10,88274,14260662,Dwupoziomowe_skrzyzowanie__wyjazd_z_Czestochowy_w.html

      by móc docenić bezmiar geniuszu projektanta tego węzła.
      dla niezorientowanych podpowiadam:
      - zjazd ślimakiem po zacieśniającym się łuku (im bardziej stromo tym ciaśniejszy skręt) bardzo wesoło - do pierwszej zimy
      - przeskok ze zjazdu na właściwą DK1, pas wybiegowy godny skrzyżowania dwóch dróg w Pierdziszewie
      szykujcie złoty medal dla panuf projektantuf

      --
      1001 sposobów na teściową... www.rotten.com
      • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 12.07.13, 06:58
        Dodatkowo po przebudowie:
        - nie będzie możliwy skręt z al. WP od strony Wyczerp do Tesco
        - nie będzie możliwości wjazdu do Castoramy od strony śródmieścia oraz wyjazd od niej w stronę all. WP.
        W kwestiach korków na al. JPII wybudowanie tego węzła nic nie zmieni.
        • Gość: Krzys IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.13, 08:21
          Będzie można, przed placem Trzech Krzyży jak i przed trasą, pod wiaduktem z "ślimakiem" będą drogi do zawracania, popatrz dokładniej na projekt:
          www.czestochowa.pl/samorzad/wydarzenia_samorzad/175-mln-zl-dofinansowania-na-czestochowskie/images/Wezel-Dk1-Dk-46.jpg
          • Gość: Krzys IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.13, 08:37
            Tu lepiej widać:
            www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f352afe778469493
        • Gość: Ja IP: *.dynamic.chello.pl 12.07.13, 08:25
          hahaha
    • 12.07.13, 08:18
      Przecież jak na korytarzu północnym jest ograniczenie do 16 ton, a ktoś pozwoli pojechać tam pojazdom cięższym to nowa droga w kilka tygodni się rozsypie i będzie się nadawać już tylko do remontu. Skoro decyduje się budować drogę do 16 ton to i materiały, z jakich jest wykonana nie są dobrane tak by ona większy nacisk wytrzymywała, bo nie ma firmy, która dołoży coś ponad program ze swojej kieszeni. Pieniądze wywalone w błoto. W dodatku jak się droga rozpadnie to wykonawca nie poniesie żadnej odpowiedzialności bo to nie jego wina, że jakiś urzędas zdecydował się tam wpuścić ciężkie pojazdy. Paranoja..
      • Gość: xkx2 IP: *.net.stream.pl 12.07.13, 09:27
        Z tego co słyszałem akurat ograniczenie do 16t zostało wprowadzone właśnie po to aby w normalnych warunkach przez północ nie jeździły TiR -y. Bo jak na razie k. północny miał nie być trasą tranzytową. Niestety teraz (na okres budowy węzla) z uwagi na całkowity brak alternatywy właśnie się stanie.
    • 12.07.13, 08:50
      Nie wiedziałem że na szpadel mówi się teraz łopata...
    • 12.07.13, 09:58
      Jak ja dojadę do Tesco? Gdzie zrobić zakupy? Jak żyć? :D
    • Gość: rED IP: *.30.19.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.07.13, 10:09
      A mnie niepokoi rondo przy wyjeździe z JPII na Warszawę.
      • 12.07.13, 11:11
        Wyjazd z Jana Pawła II na Warszawę będzie wiaduktem nad DK1 i ślimakiem w prawo do trasy, a nie przez rondo. Rondo ma być tylko na drodze do Tesco.
        • Gość: rED IP: *.30.19.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.07.13, 11:23
          OK a będzie tam ten most do Srebrnej czy nie bo nie widać go nigdzie?
          • 12.07.13, 13:32
            Most do Srebrnej ma być poprowadzony od tego małego ronda, które teraz jest przed samym parkingiem przy Tesco. Czyli nie będzie bezpośredniego przejazdu z DK1 i Jana Pawła II do Srebrnej, tylko trzeba będzie zjechać w stronę Tesco na pierwszym rondzie skręcić w lewo w stronę Tesco i dopiero przed samym marketem skręcić na drugim rondzie w prawo lub ewentualnie przejechać tym łącznikiem równoległym do DK1, na którym teraz parkują TIR-y i przed parkingiem Tesco skierować się od razu w stronę drugiego ronda
            • Gość: rED IP: *.204.71.201.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 12.07.13, 14:29
              Szkoda myślałem że przy tym pierwszy ale to chyba by było za prosto ;-)
    • 12.07.13, 11:23

      --
      picasaweb.google.com/113059328769592965572/DewastacjaJury?authkey=Gv1sRgCLLpzMLHxe2CrgE
      Dla d e b i l i pracują wyłącznie d e b i l k i!!!
      Idiotów płacących podatek od deszczu...
      Społeczeństwo kretynów zamykających śmieci pod klucz...
      • Gość: dj IP: 217.153.138.* 12.07.13, 11:58
        galerii, krakowskiej i zjeździe na Olsztyn
    • 12.07.13, 13:18
      Wszystkie fajnie i pięknie, byleby tylko miasto nie zostało rozwalone w nieskończoność.
      • Gość: Tomek IP: *.prenet.pl 12.07.13, 13:59
        Zobaczycie jaki MEGA KOREK się zrobi koło OBI. Nawet spore wydłużenie czasu przejazdu w lewo (czyli z Okulickiego w Szajnowicza) nic nie da... Już widzę co się tam będzie działo... :D
        • Gość: asdf IP: *.gre.pl 12.07.13, 14:12
          nie tylko tam, cała Szajnowicza i Westerplatte aż pod korytarz będzie w permanentnym korku, nie mówiąc już wyjeździe z Okólnej/bloków przy Szajnowicza na drogę przy takim ruchu....
          • 12.07.13, 14:38
            Z wyjazdem w prawo nie powinno być problemu - z jednej strony trzymają światła przy OBI z drugiej światła przy M1. A zamiast lewoskrętów można dojechać Okólną do Dekabrystów i włączać się do ruchu na światłach pod OBI. Ja raczej spodziewam się problemów na skrzyżowaniu Wyzwolenie z Fieldorfa-Nila, gdzie jest tylko jeden pas do lewoskrętu i nie ma sygnalizacji świetlnej.
        • Gość: czytelnik IP: *.static.reseler.com 12.07.13, 14:53
          Będzie znacznie luźniej na drodze jak sobie kupicie drugi i trzeci samochód na gospodarstwo domowe!

          Tramwaj po wydzielonym torowisku głupcze!
    • 12.07.13, 14:34
      Boże, co za malkontenctwo! Ja nic nie robią to źle, bo nic nie robią i że nie ma dróg. Jak robią to też źle, bo będą korki i jak my tu biedni będziemy jeździć. Kur..., ludzie żeby powstało coś użytecznego to trzeba to zbudować, nie wyczaruje się tu nic różdżką. S8 od piotrkowa do warszawy budowali 2,5 roku, ile sobie tam krwi napsułem, nie raz 5-6 h się do wawy jechało. Ale takie wyrzeczenia są konieczne żeby teraz można było do warszawy jechać 2h. Trzeba się cieszyć z każdej inwestycji drogowej w tym mieście, bo jest ich tu jak na lekarstwo. Oby było więcej.
      • 12.07.13, 14:51
        Gdyby korytarz północny był dociągnięty do Łódzkiej/Ludowej, to powstałby naturalny objazd skrzyżowania JP2 z DK1, a tak trzeba puścić tranzyt przez osiedla mieszkaniowe, w dodatku sypiącymi się drogami. Na Wyzwolenia już teraz są dziury - po kilku miesiącach tranzytu TIR-ów droga zapewne będzie się nadawała do generalnego remontu.

        Drugi naturalny objazd, to skierowanie ruchu przez Pułaskiego, Monte Cassino, Jagiellońską. Ale tu niestety kierowcy napotkają rozkopany wiadukt na DK1 nad torami kolejowymi, przed którym już teraz korki mają czasami kilka kilometrów.

        Nikt nie marudzi z powodu remontów, tylko z powodu braku jakiejkolwiek synchronizacji tych prac. Podczas przebudowy DK8 na S8 były rzeczywiście utrudnienia, ale cały czas była utrzymana przejezdność, a tam gdzie była konieczność zamknięcie zjazdów nikt nie robił remontów na drodze służącej do objazdu.


        • Gość: taa IP: *.static.reseler.com 12.07.13, 15:00
          Jak Wam nie pasuje drodzy tranzytowcy z DK1 to zróbcie objazd od razu w Radomsku lub w Kolonii Poczesnej, a jadący DK46 już w Blachowni ewentualnie w Olsztynie. I wtedy nikt nie będzie narzekać!
        • Gość: ron IP: 217.153.138.* 12.07.13, 16:06
          no i dobrze, że rozjadą Wyzwolenia, od lat prosi się o kapitalny remont więc po zakończeniu akcji węzła, będą musieli to wreszcie zrobić
    • 12.07.13, 16:12
      Oj, coś władze miasta kiepsko się postarały...
      Panowie, zamknijcie coś jeszcze!
      Proponuję przeprowadzić jednocześnie jeszcze kilka przebudów i remontów:
      1). skrzyżowanie Okulickiego i Szajnowicza-Iwanowa + Łódzka/Okulickiego
      2). przedłużenie Jagiellońskiej do Kościelnej
      3). rondo Reagana na Dąbiu
      4). ul. Rocha
      5). Kościuszki i Wolności
      • Gość: olo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.13, 22:29
        Tak sobie mysle. ze najwieksze korki sa na JPII np na lewoskrecie w strone Wawy. Wystarczylo zrobic slimak i nad trasa w tym kierunku z wydzielonym/bezkolizyjnym pasem. Do Tesco stoi max 10 aut-wiec daja rade na cyklu swietlnym. A w kierunku Katowic nie ma najmniejszego problemu. Tym samym odpadl by jeden cykl skretu w lewo-czas- wydluzyc dla jadacych polnoc-poludnie.
    • 13.07.13, 04:57
      Polak to wieczny narzekacz i niezadowolony ze wszystkiego - robi się inwestycje w mieście to źle, nie robi się nic też źle bo się nie robi. W Warszawie chcą usunąć Gronkiewicz gdyż przeszkadzają utrudnienia związane z inwestycjami drogowymi, gdyby tych inwestycji nie było też by usuneli bo nic nie robi.
      • Gość: zet IP: *.centertel.pl 13.07.13, 11:28
        Czy jadąc z centrum WP na radomsko/Włoszczowę przejadę? czy już są tem jakieś objazdy ,utrudnienia?
        • Gość: czytelnik IP: *.static.reseler.com 13.07.13, 11:48
          Przejedziesz! Są aż 2 pasy do jazdy na Warszawę i 2 na Katowice!
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.