Dodaj do ulubionych

Żenująca promocja Cz-wy przez Prezydenta w TVP

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.06.07, 01:34
Oglądał ktoś w poniedziałek rano w TVP "Kawa czy Herbata" Prezydenta Cz-wy jak
promował Jasną Górę i pielgrzymki zamiast Miasta i "zabytków"? Prezenterzy go
zgasili... Jakimś mnie Panie Boże stworzyłeś takim mnie masz...
Edytor zaawansowany
  • Gość: angrusz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.06.07, 06:02
    Robił to całkiem dobrze . Tak jak YV pozwoliła
  • Gość: Hansen IP: *.realestate.net.pl 12.06.07, 08:51
    Potwierdzam! Nasz reprezentant opowiadał tylko o pielgrzymkach i JG! Nic o miescie! Az zdziwiło to prowadzacych, czy nic innego nie mamy. Wybralismy tego "odpowiedniego", to teraz wszyscy razem Abba Ojcze!
  • Gość: adolf IP: *.man.czest.pl 12.06.07, 08:54
    scieli juz drzewo na jego trumne !!!
  • Gość: durnota IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 18:56
    ......
  • Gość: turn IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.06.07, 13:03
    A prezydent nie slyszy rozmodlony
  • Gość: jmk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 12:36
    Dlatego że temu służącemu kk czad kadzidła przepalił mózg.
    Gdzie są radni miejscy- czy to też ministranci z JG???
  • Gość: up IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 22:44
    up
  • ka-8 12.06.07, 13:28
    Nie ogladalem, ale do dzis nie rozumiem dlaczego Czestochowa nie wykorzystuje
    dobrej koniunktury na to zeby rozwinac przemysl.
  • Gość: ktoś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.07, 10:09
    o!
  • Gość: zmęczony IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.07, 10:12
    a jaka jest wogóle promocja i czego to wszyscy widzą, Amen. Banda oszołomów z
    Urzędu którzy się "znają" na wszystkim(tratatata!!!) Ponoć to co robi mistrzyni
    kosztów naczelik Wydziału Komunkacji Społecznej to dopiero kpina.
  • Gość: car IP: *.centertel.pl 16.06.07, 11:44
    Bo nie mamy już czasu do stracenia!!!!!!!!!!!!
  • Gość: pion IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 02:47
    wybraliśmy dupka to skąd to zdziwienie ?
    Taka jest demokracja !
  • Gość: erwq IP: 89.174.23.* 17.06.07, 11:47
    jaki pan taki kram. amen
  • Gość: qwre - odwrotnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 12:27
    Jaki kram, taki Pan !
  • Gość: mati IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 12:30
    Rozdziobia nas kruki i wrony , Czarna MAFIA czycha za kazdym rogiem , Ptasia
    grypa panuje w czestochowie , Ja z tego miasta chyba uciekam , mam w dup...
    takie miasto gdzie wladza nie dba o mieszkancow , najwazniejsze zeby sie
    czarnym dobrze i cicho spalo , reszta niech sie martwi , iaha jeszcze mocherowe
    berety sie licza , dla nich wszystko . Jak inaczej to nazwac jak nie
    KORUPCJIA !!! i to legalna , !! na oczach wszystkich ludzi !!
  • Gość: poczatek hymnu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 12:41
    "Rozdziobia nas kruki i wrony..."- fajny początek dla częstochowskiego hymnu,
    mogę napisać muzykę jak ktoś ten tekst skończy...

    Jedziemy ......proszę o kontynuacje i dokończenie wiersza:
    "Rozdziobią nas kruki i wrony,
    nie będzie nam co jeść i pić..."ect
    ........................
    ........................
  • Gość: Mati IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 12:46
    Dobry pomysl z tym hymnem cz-wy
    Dokonczmy wszyscy reszte tego utworu :)
    Rozdziobią nas kruki i wrony,
    > nie będzie nam co jeść i pić
    "Na ulice nie wyjdzie juz nikt" Moze byc ??
  • Gość: nie pasuje IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.07, 12:49
    coś innego w ryfmę.......
    musi kończyć się na jakieś tam "y", dalej ktoś skończy czwarty wiersz na "Ć" i
    będzie wszystko OK.

    A ja tymczasem układam harmonię, tylko mam pytanie z czterech akordów czy może
    wystarczy trzy ??
  • elf46 18.08.07, 21:50
    rozdziobią nas kruki i wrony,
    nie będzie nam co jeść i pić.
    tysiące moherów spragnionych
    przybędzie, choć trudno im żyć.
    Głódz, Rydzyk i Józio Glemp
    oskubią ich tutaj do reszty,
    a tych, co śmią podnieść łeb
    rozdepcą w imię miłości!
    Może być?

  • Gość: babcia IP: *.iplus.com.pl 19.08.07, 10:07
    tak
  • Gość: jaaa IP: *.iplus.com.pl 18.08.07, 16:53
    masz racje

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka