Dodaj do ulubionych

ARPOL sprzęt rtv i agd

03.12.08, 21:51
Drodzy forumowicze! uważajcie na firmę Arpol! mają sklepy agd rtv w częstochowie na al. pokoju i na nowowiejskiego koło liceum. Zostaliśmy oszukani przez tą firmę, sprawa jest już na policji, dlatego nie mogę zbyt wielu informacji. Może na forum są jacyś pokrzywdzeni przez tą firmę, bo wiem, że my nie jesteśmy jedyni.
Dla uwiarygodnienia naszej wypowiedzi polecamy poczytać komentarze na Allegro, nick puczus_2006. Można też zapytać u Rzecznika Konsumentów. Jeśli nie chcecie utopić pieniędzy i stracić newrów to odradzam zakupy w tej firmie. Nas przyciągnęła niska cena produktów i na początku miła obsługa. Później kontakt z pracownikami zerowy, właścicel nieosiągalny.
Edytor zaawansowany
  • Gość: SLuchajacy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.08, 22:02
    spooooooro wiecej maja pozytywnych komentarzy niz negatywnych.
  • Gość: Cecylia IP: 212.87.244.* 05.12.08, 05:09
    Jedna z najlepszych firm w Częstochowie!!!!. Kupiłam u nich chyba już cały sprzęt agd i rtv jaki mam w domu nie wspominając o rodzinie i znajomych, nigdy nie było żadnych problemów zawsze jest bardzo mila obsługa i ceny strasznie konkurencyjne. Szczerze nie chcę mi się wierzyć w to co piszę paulaaa666. A co do allegro z ciekawości sprawdziłam komentarze i chyba ktoś tu jest nie poważny oni mają ponad dwa tysiące pozytywnych komentarzy i zaledwie kilka negatywów to chyba świadczy o rewelacyjnej sprzedaży i to nie tylko u nas w Częstochowie ale i w całej Polsce a co za tym idzie bardzo dużym zaufaniu i zadawoleniu klientów a nie przeciwnie.
    Pozdrawiam i szczerze polecam tę Firmę
  • Gość: gosc IP: 217.98.39.* 05.12.08, 14:57
    arpol- czytaj również RTv partner -masakra też mnie koleś oszukał na
    forum szukajcie pod hasłem rtv partner agd - sporo na temat pana
    Macieja MASAKRA KOLEŚ
  • Gość: lll IP: *.54.171.227.tvksmp.pl 05.12.08, 19:28
    ..czy też EURO-DOM lista pokrzywdzonych wskazuje na brak przypadku
  • Gość: Rafik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.08, 13:39
    Obsługa jest miła do momentu zapłaty, później zaczynają się schody.
    Ja też miałem z nimi problemy. W momencie kupna zapewniono mnie że
    towar i wniesienie jest w cenie, po uregulowaniu należności lodówka
    została dostarczona i zostawiona pod klatką, koniec - kropka. I tak
    się cieszę, że ją przywieźli bo to co widziałem we wcześniejszym
    wątku na forum mogło się skończyć gorzej.
  • Gość: jogo IP: *.jasman.pl 18.02.09, 13:29
    o rewelacyjnej obsłudze świadczy brak negatywnych komentarzy.
  • 07.12.08, 13:48
    Gość portalu: chlodniarz napisał(a):
    > posurfuj trochę i nie dziw się:
    > szukaj.gazeta.pl/forumSearch.do?&s.sm.query=EURO-DOM&s.sm.title=&s.sm.forumXx=55&sf=tresc&s.sm.author=&y=11&x=8

    Dziękuję ci chłodniarz! Nie wiedziałam że ARPOL, Eurodom i ARDOM to ta sama firma! Rzeczywiście poszkodowanych przez tą firmę jest mnóstwo, ostatnio dowiedziałam się że w kręgu moich znajomych jest osoba, która również miała przykre przejścia z tą pseudo firmą. Wpłaciła zaliczkę, na sprzęt czekała ponad 2 tygodnie, pracownicy zawsze mieli jakąś wymówkę czemu nie przywieźli. W końcu ta osoba straciła nerwy, odstąpiła od umowy zakupu, ale zaliczki nie odzyskała, bo wg pracowników firma nie ma obowiązku zwrotu zaliczki.
    Zaznaczam, że w razie jakichkolwiek wątpliwości można kontaktować się tylko z PRACOWNIKAMI - właściciel jest NIGDY nieosiągalny!
    Proponuję, aby osoby poszkodowane przez te firmy jeszcze raz się odezwały, możecie pisać na mój e-mail: paulaaa665@wp.pl (inaczej niż w nicku!), złożymy zbiorowy pozew, w kupie siła! Poprosimy o pomoc Rzecznika konsumentów - podobno w Częstochowie jest ich dwóch, kiedyś już jeden z nich działał w mojej sprawie - bardzo rzeczowy i konkretny człowiek, chętny w niesieniu pomocy poszkodowanym klientom. Sprawę dzięki jego pomocy wygrałam!

    Sprawą firmy zajmowała się Gazeta Częstochowska:
    www.gazetacz.com.pl/artykul.php?idm=327&id=7605
    "Skargi na "Euro-dom" są u nas bardzo częste. Procedura jest zawsze taka sama: późna dostawa, klient często nie dostaje jej potwierdzenia, a usterki wykrywane są dopiero następnego dnia - mówi Wanda Socha z PIH. - Do właściciela firmy wysłane zostało oficjalne pismo i ponoć po długim czasie poszczególne sprawy są załatwiane. A było ich - tylko tych zgłoszonych do Inspekcji w tym roku - już jedenaście - dodaje."
  • Gość: Pracownicy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.09, 12:23
    Jedyne komu ja współczuje to pracownikom nie wiem czy wiecie ale oni i tak wam
    nigdy nie pomogą bo musieli by oddać z własnej kieszeni a jak już to zrobią to
    on i tak ich okradnie z wypłaty. Złodziej i kłamca z niego sprzęt uszkodzony
    jest nieraz na jego polecenie jak jeden ze sklepów zaczyna robić zbyt wysokie
    obroty jak jego główny na Alejce. Tak było od zawsze i pewnie pozostanie dziwie
    się tym ludziom ze u niego jeszcze pracują. Pamiętajcie zostawienie u nich
    zaliczki łączne jest z wysokim ryzykiem morzę się uda możne nie morze obija
    sprzęt morze nie :). Pozdrawiam czytelników i przestrzegam przed tym sklepem a
    wiem bo kiedyś to przeszedłem z tym ze nie jako kupujący ale jako sprzedający.
  • Gość: wojtek_czestochowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.08, 12:09
    >>>>Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności
    Odbiór osobisty, po uprzednim kontakcie telefonicznym, w salonach:
    al. Pokoju 10

    Odbiór osobisty 20 zł <<<

    Dla mnie to jest The Best :):)
  • Gość: Kasia IP: *.telsten.com 16.01.09, 10:16
    Ja niestety też zostałam oszukana. Kupiłam u nich na allegro sprzęt
    agd 6 grudnia i do dzisiaj - tzn 16 stycznia nie zobaczyłam ani
    towaru, ani zwrotu kasy. Napisali, że to wina poczty... Śmieszne, bo
    ja zapłacilam za przesyłkę kurierem a nie pocztą. Poza tym napisali,
    że reklamacja trwa 30 dni. Mają pecha, bo jeden z pracowników
    udzielil mi informacji, że nie wyszła do mnie żadna przesyłka. Mam
    podobne wrażenia jak Paulaaa666. Jeszcze nigdy nie trafiłam na
    takich oszustów, ale jak widać musi być ten pierwszy raz. Okazało
    się, że sprzedają na allego towar, którego wcale nie mają. Nie
    dostałam żadnego maila z informacją, że towaru nie ma, nie można się
    również dodzwonić. Udało mi się raz, chyba do szefa też firemki.
    Odburknął coś, że mam zadzwonić na inny numer. Inny numer nie
    odbierał. Poza tym negatywów mają coraz więcej i chyba sami sobie
    piszą te pochwały na tym forum. Jeden niezadowolony klient może
    zrobić więcej szkody niż dziesięciu zadowolonych.
  • Gość: Kasia IP: *.telsten.com 18.01.09, 15:07
    W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie właściciel firmy Arpol. Okazało
    się, iż to, co napisałam wcześniej o tej firmie jest bezpodstawne.
    Nie dopłaciłam kosztów przesyłki: 15 zł. i dlatego jej nie
    otrzymałam. Przepraszam. Wyciągnęłam pochopne wnioski, ale wynika to
    z braku nawiązania wcześniejszego kontaktu przez dłuższy czas.
    Jednocześnie bardzo dziękuję Panu za kontakt, mam nadzieję, że
    transakcja dojdzie do skutku. Poprzedni post zgłosiłam do usunięcia.
  • Gość: re do kasi IP: 217.98.39.* 23.01.09, 14:44
    cytuję : Śmieszne, bo
    ja zapłacilam za przesyłkę kurierem a nie pocztą coś mi tu wajhą
    śmierdzi
  • Gość: Macie pecha IP: 94.251.141.* 18.01.09, 17:45
    Wiele razy kupowałem przez allegro i żadnych nieporozumień nie było jak zwykle
    są tacy co mają pecha :)
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.09, 17:48
    czytalem posta kasi i przyznala sie ze niezaplacila za przesylke
    wiec na co liczy???
  • Gość: optimus.prime IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.01.09, 16:24
    JA MOGĘ DUŻO OPOWIEDZIEĆ O FIRMIE, BO JAKIŚ CZAS PRACOWAŁEM TAM. MÓJ MAIL TO
    capoeira@onet.eu
  • 23.01.09, 16:32
    paula666 jak cos napisz to ci powiem jak tam jest naprawde
  • Gość: staszekzab IP: 213.77.43.* 03.02.09, 12:51
    Proszę uważać na tego Sprzedawcę. Kupiłem u niego żelazko na allegro. Przez dwa
    tygodnie cierpliwie czekałem na zamówiony towar, chociaż Sprzedawca zapewniał,
    że wysyłka będzie w ciągu 48 godzin, a gdy nie doszedł podjąłem próby
    skontaktowania się ze Sprzedawcą. I tu się okazało, jaki byłem naiwny, że
    wcześniej dokonałem przedpłaty na jego konto. Jakikolwiek kontakt okazał się
    niemożliwy. Zrozumiałem, że Sprzedawca w zadziwiający sposób unika kontaktu i
    ignoruje klientów (którzy już zapłacili). Wszelkie podane numery telefonów, GG i
    adresy mailowe, to zupełna fikcja. Dopiero, gdy zadzwoniłem do sklepu meblowego
    w Częstochowie (którego właścicielem, jak się dowiedziałem, jest również "nasz
    sprzedający"), ktoś „nieopacznie” odebrał. Rozmówca był bardzo niemiły i nie
    chciał mi umożliwić kontaktu z właścicielem. Był rozdrażniony, że dzwonię, jak
    twierdził, na telefon prywatny. Ale na szczęście to chyba poskutkowało, bo
    jeszcze tego dnia Sprzedający napisał mi, że przesyłka została do mnie wysłana
    kurierem. I rzeczywiście, następnego dnia ją otrzymałem.
    Fikcją jest również, mimo zapewnień Sprzedającego, otrzymanie gwarancji, jakiej
    udziela producent na zakupiony sprzęt, gdyż uzyskanie od Sprzedawcy podbitej
    karty gwarancyjnej wydaje się niemożliwe.
  • Gość: TYM IP: *.chello.pl 03.02.09, 14:33
    paulaaa666 brawo i zycze utracenia takiej w Czestochowie
    dzialanosci ale wlasnie i poto jest te forum czegosc zawsze
    nierozumialem zapalcilem czy tez zrobilem czesc wplaty a tu czuytam
    ze olewka brawo niech ci co mysla ze neima prawa na nich
    mysla teraz po nocach
  • Gość: allegrowicz IP: *.chello.pl 03.02.09, 20:24
    ja tez tylko moge potwierdzic niesolidnosc sprzedawcy; przez niego stracilem
    tylko 30 PLN na przesylki w obie strony... kupilem sokowirowke co przyszla
    uszkodzona (po jednej stronie urwany zaczep) - dziwne biorac pod uwage ze
    opakowanie bylo OK. Dodatkowo na karcie bylo napisane "Data sprzedaży" a nad tym
    11.2008 mimo ze zakupu dokonalem 12.2008... oczywiscie potem kilka maili i
    conajmniej kilkanascie telefonow. Cala ta reklamacja to koszmar...

    Jednym slowem kontakt ze sklepem arpol dal mi wiele do myslenia... trzeba uwazac
    od kogo sie w necie kupuje!!!
  • Gość: hehe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.09, 15:24
    Klientowi się nigdy nie dogodzi :) Kupowałem u nich ja kupował mój wspólnik masę
    sprzętu i nigdy nie było problemu. Mam też grupę niezadowolonych klientów w
    swojej branży ale tego się nie uniknie niestety. U mnie allegrowicz tez bys
    sobie musiał spokojnie czekac na załatwienie sprawy - zrozumcie barany jedno -
    sprzedający na zwrot zaliczki czy załatwienie reklamacji ma 45 dni - poczytajcie
    odpowiednie ustawy pozniej płaczvcie jaki okrutny los was spotkał :) W tym
    czasie nie będzie do w3as bez przerwy dzwonił bo po kiego diabła ma to robić ?
    nie podoba się wam termin o ktorym mowa zbierzcie podpisy pod projektem zmiany
    ustawy i bedzie git. Pozdrawiam wszystkich normalnych !!! Podziwiam ta firmę że
    mało im użerania się z klientami na sklepie i muszą użerać się z kretynami z
    całej Polski. Wejście na Allegro ? Nie, dziękuję...
  • Gość: hehe IP: *.gre.pl 04.02.09, 20:21
    dziwne że wszystkie pozytywne lub broniące firmę opinie są z tego samego IP.... Poza tym ton ostatniej wypowiedzi ewidentnie taki sam jak w przypadku odpowiedzi do negatywnych komentarzy na Allegro do aukcji firmy. Wyzywanie ludzi (klientów) od baranów, kretynów, ogólnie zero szacunku....
  • Gość: obiektywna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 01:04
    Kolejny widzę tropiciel spisków - powiedz mi mądralo jakie ma się IP inne
    wyświetlać przy neostradzie, która jest najpopularniejszą formą komunikacji z
    internetem ?

    Człowiek każdy pracujący przy obsłudze klienta ma czasem dość czy na sklepie czy
    w punkcie usługowym czy na infolinii. Co poradzić, że 10% społeczeństwa można
    zaliczyć do kretynów ? Nie znają przepisów obowiązującego prawa ale IM się
    należy a co z prawem drugiej strony ? Sama pracowałam na infolinii więc wiem o
    czym mówię - wieczne pretensje klientów, głuchota na argumenty i rzucanie
    najgorszymi bluzgami... Praca z ludźmi jest najbardziej niewdzięczną pracą jaka
    może być. Chamami okazuje się ok. 10% wszystkich klientów ale podziękowania za
    pomoc usłyszysz od mniej niż jednego procenta.
  • Gość: pb IP: 89.174.23.* 07.02.09, 09:50
    3 tgodnie temu chciałem kupić aparaty fotgoraficzne Canon. Cena była
    305zł/szt. Można było kupic parę zł taniej, ale pomyślałem że na
    miejscu w Cz-wie bede miał towar od reki. 2 dni probowalem sie
    dodzwonic na wszystkie mozliwe nr telefonow w tym sklepie -
    bezskutecznie. GG tez nikt nie odpowiadal. W koncu podjechalem do
    sklepu. Na allegro jest w opisie, ze odbior osobisty +5zł. Po
    rozmowie z bardzo zajetym i opryskliwym sprzedawcą dowiedziałem się,
    że do ceny każdego aparatu musze doliczyć 17zł + 5zł za wydanie co
    nam po "rabacie" dało 325zł za sztukę. Na pytanie dlaczego tak
    dziwnie dowiedziałem się ze tak musi byc.
    Nie dziwie sie ze sa zadowoleni klienci, ktorzy zostawiaja w sklepie
    5000zł - drobnica do 1000zł to zwykle szaraki, ktorych traktuje sie
    jak natretne muchy.
    Oczywiscie aparatow nie kupilem a o istnieniu tego sklepu zapominam
    na zawsze i kazdemu przyszlemu klientowi tego sklepu odradze
    kupowanie tam czegokolwiek.
  • Gość: gość IP: 94.251.137.* 07.02.09, 10:52
    Pobieranie opłaty za odbiór osobisty powinien was już zastanowić że coś jest nie tak z tą firmą. I nie wiem czy czasem nie naruszają przepisów prawa handlowego. Trzeba napisać do Urzędu ochrony Konsumenta i zgłosić to bo to chyba nie zgodne z prawem handlowym!!! A dla mnie to trzeba być kretynem żeby kupić i płacić za odbiór osobisty zastanówicie się 2 albo i więcej razy przed takimi zakupami !!!!
  • Gość: lord hagen IP: 94.251.141.* 07.02.09, 20:11
    Pobieranie opłat za odbiór osobisty?? Haha to dowaliłeś kolego jak byś nie
    wiedział dowóz do domu jest w tej kwocie.
  • Gość: gośc IP: 94.251.137.* 08.02.09, 07:32
    To zaraz dowóz czy odbiór osobisty bo wybacz ale to bardzo duża różnica. Jakie koszty ponosi sklep w przypadku odbioru osobistego ??? Bo w przypadku dowozu do domu ponosi koszty transportowe i opłata w tym przypaku jest uzasadniona. Przeczytałeś dobrze co napisałem???. Trzeba być debilem żeby płacić za odbiór osobisty i zdania nie zmienię !!!!
  • Gość: lord hagen IP: 94.251.141.* 08.02.09, 11:29
    To ty musisz być jakimś debilem wiem jak jest w tym sklepie bo nieraz kupowałem
    20zł tak pisze na allegro to odebranie zakupu osobiście (tych większych rzeczy
    typu TV czy lodówka), ale to polega na tym, że w tej kwocie przywożą ci towar
    pod dom czy to takie nie zrozumiałe dodatkowa opłata jest jeśli chcesz by ci
    wnieśli towar na górę na chatę jeśli mieszkasz w blokach. A przy mniejszych
    przedmiotach typu aparaty czy telefony też jest opłata, ale niewielka a zresztą
    co byś chciał to nie sklep normalny tylko wysyłkowy i też są dodatkowe opłaty.
    Tym bardziej, że towaru nie mają u siebie w sklepie tylko w magazynach w innej
    części miasta który dowóz do sklepu kosztuje.

    Kupowałem tam setny raz i żadnych problemów nie miałem widocznie ludzie to
    debile skoro nie umieją kupować przez allegro. Kupują i czekają albo wysyłają od
    razu kasę na konto a główną zasadą jest kontakt który jest bardzo ważny a sklep
    ma bardzo dobry jeśli chodzi o e-mail (bo tel. to ciężko się dodzwonić) a ludzie
    tego po prostu nie robią bo człowiek też błędy popełnia ja też bym towaru nie
    wysłał jak ktoś kupił i żadnego kontaktu nie daje bo wysyłka to bardzo duże koszty.

  • Gość: gość IP: 94.251.137.* 08.02.09, 14:26
    No musisz dużo kupować jak już setny raz tam kupowałeś :):) Leże i kwicze :)) A zapomniał bym debilu to mów do własnej matki i ojca !!!
  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.09, 15:52
    a ja tam bede kupował i nikt i nic mi tego niezabroni
    wielu osobom polecilem ta firme i wiekszosc jest zadowolonych
    nie znam firmy ,ktora ty dogodzila 100 % klientow
    mozna uzyskac fachowa pomoc ,doradztwo ,sprowadza kazdy towar a co
    do ceny co jest najwazniejsze tez mozna porozmawiac,dostawa w
    uzgodnionym terminie z wniesieniem
    na temat allegro nie dyskutuje-szkoda ,ze w takie gowno weszli
    majac duzo wlasnych klientow ,ktorzy poszukuja fachowej i rzeczowej
    obslugi a nie tylko okazji poprzez niska cene
    niska cena to tylko zludna okazja
    kupilem kiedys u nich pralke i po 3 tygodniach zepsula sie -udalem
    sie do sklepu tam uzgodniono ze mna wizyte serwisanta ,ktory
    bezplatnie naprawil pralke
    mialem pecha -trudno przeciez to nie wina sprzedawcow i sklepu a
    tylko moj pech
    JA ICH POLECAM I NIE POZWOLE ABY JAKAS HIENA z ALLEGRO ZLE PISALA NA
    TEMAT TEJ FIRMY
    poprosze wszystkich znajomych ,ktorzy u nich kupowali aby wydali
    pozytywne opinie
    zreszta na allegro maja prawie 3000 osob zadowolonych przy 47
    negatywnych
    ALE ALLEGRO MNIE NIE INTERESUJE
    przyklad podalem tylko aby pokazc cyfry
    dodatkowo zobaczcie co sprzedaja -same wartosciowe rzeczy to nie
    jest firma ktora sprzedaje jakies popierdulki ale konkretny towar

  • Gość: niezadowolony IP: *.chello.pl 08.02.09, 17:25
    > a ja tam bede kupował i nikt i nic mi tego niezabroni

    pewnie ze nie! a co masz znizke u pracodawcy? czy kupujesz od siebie samego?

    > JA ICH POLECAM I NIE POZWOLE ABY JAKAS HIENA z ALLEGRO ZLE PISALA NA
    > TEMAT TEJ FIRMY

    proszę, proszę... cóż za męstwo! ja bym nie nadstawiał tak ciala na twoim
    miejscu bo hiena moze w tylek ugryzc

    > zreszta na allegro maja prawie 3000 osob zadowolonych przy 47
    > negatywnych

    a ja znam sprzedawcow co maja po kilka tysiecy pozytywow i 0 negatywow...
    wystarczy na allegro poszperac; 47 negatywow to obciach

    > ALE ALLEGRO MNIE NIE INTERESUJE
    > przyklad podalem tylko aby pokazc cyfry

    a skąd znasz te cyfry skoro allegro cie nie interesuje? Znaczy nie interesujesz
    sie wwoimi klientami z Allegro?

    > poprosze wszystkich znajomych ,ktorzy u nich kupowali aby wydali
    > pozytywne opinie

    znaczy wszystkich zatrudnionych w firmie Arpol lub innych spolkach Puczka Limited?

    W/G mnie zenada!!! Gosc (albo pracownik) sam siebie broni i robi to w tak
    nieumiejetny sposob ze szczeka opada! To zwykły prostak co tylko innych od
    frajerow i kretynow potrafi wyzywac! Dziecko neostrady!

  • Gość: staszekzab IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.02.09, 18:39
    Właściciel firmy Arpol na Allegro daje komentarze tylko tym klientom, którzy
    dali mu komentarz neutralny lub negatywny, którzy opisują, jakie problemy ze
    strony jego firmy ich spotkały. Jego komentarz zwrotny jest zawsze negatywny.
    Powody i argumentacja nie mają nic wspólnego z prawdą, są wymyślane na
    poczekaniu i często okraszane epitetami typu: "niepoważny klient","kłamca", "pajac".
    Czy można rzetelnie odpowiedzieć na zarzuty klientów wystawiając jednorazowo
    (np. w wolny dzień od pracy)komentarze z transakcji z okresu jednego czy dwóch
    miesięcy poświęcając na każdy komentarz zaledwie kilka minut. Proszę popatrzeć
    na daty i czas ich wystawiania.
    Uważam, że gość powinien zrezygnować ze sprzedaży na Allegro, bo jego kłamstwa
    są łatwe do rozszyfrowania. Chyba, że innym to nie przeszkadza.
  • Gość: lord hagen IP: 94.251.141.* 08.02.09, 21:17
    Wy nie umiecie kupować i tyle nauczcie się i dorośnijcie do allegro bo po tych
    co tu piszą to bym w życiu nic nie kupił, ale wy wolicie kupować AGD i RTV w
    Realach i Tesco na promocji jakieś wyrzutki z magazynu :)

  • Gość: ja IP: 89.171.3.* 09.02.09, 10:26
    Bla, bla, bla... czyli to co zwykle! Wielkie mlocenie jezorem i zadnych
    konkretow. Sam dorosnij sciemniaczu jeden!
  • Gość: deedee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.02.09, 16:36
    Wy sobie piszecie a pracownicy i właściciele tego sklepu mają pewnie ubaw. Jedna
    z głównych zasad marketingu brzmi - nieważne jak dobrze czy źle byle mówili o
    nich. :)
  • Gość: negat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.09, 16:45
    negatywy są przecież spoko ;) co wy chcecie ??!!
  • 13.02.09, 15:07
    jednak odpowiednie służby zajęły się tą firmą - wiadomość z pewnych źródeł.
    Osoby poszkodowane mogą się zgłaszać do Rzecznika Konsumentów w Częstochowie, sprawa jest mu dobrze znana i chętnie pomoże.
  • Gość: babka IP: *.adsl.inetia.pl 13.02.09, 15:25
    Ja u nich zawsze coś kupowałam, jak pracował tam pan Mariusz. Jak się zwolnił -
    kupiłam nową lodówkę inox, - to dostałam uszkodzoną z wystawki. Po pismach i
    telefonach usłyszałam, że z uwagi na nietypowy kolor drzwi muszą przyjść z
    Włoch. Jak wreszcie po 3 m-cach przyjechał serwisant, to o mało się nie udusiła
    ze śmiechu z tych Włoch... Reklamacja została wykonana jako "przedsprzedażna"
    Najfajniejsze jest to, że kupowałam w listopadzie, a paragon fiskalny był
    wystawiony dopiero w lutym, jak poszłam podbić książeczkę gwarancyjną.
    Wnioskuję, że gdybym nie poszła podpić książki - to nie byłoby paragonu,
    sprzedaży i zapłaconego podatku.
    A później wszyscy płaczą, że dziura budżetowa jest.
  • Gość: max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:59
    ale masz nowe drzwi - ten sam kolor czy malowałaś???
    Jak coś to w Castoramie mają mieszalnik do farb.Weż ze sobą te drzwi
    od lodówki to pan ci dobierze właściwy kolor.
    Ale czy ty dobrze jeszcze widzisz bez okularów -przecież jesteś
    babcią.
    Oglądałem ostatnio z córką bajkę i była w niej pewna super babcia
    ale niestety bez musztardówek nic nie widziała .Miała nawet problem
    rozpoznać wilka.Czy to ty tam występowałaś i czy wiesz jaka to bajka?

  • Gość: jogo IP: *.jasman.pl 18.02.09, 13:48
    i ciesz sie,że załatwili ci to jako "przedsprzedaż" bo inaczej nie dostałabys
    nowych drzwi, usterki mechaniczne nie podlegaja gwarancji...
  • Gość: stop oszołomom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:19
    Ciekawe jakie... Też byłem u rzecznika i powiedział, że niestety nic nie
    zdziałam w walce z tą firmą bo są na prawie. A Ty paula jesteś albo półmózgiem
    albo dzieckiem neo. Jakie służby ?! Mam kumpla, który pracuje w prokuraturze
    okręgowej - takie sprawy to albo do załatwienia przed sądem konsumenckim albo
    przed sądem powszechnym ale z powództwa cywilnego... Policja nie przyjmie
    żadnego zgłoszenia a nawet jak przyjmą to umorzą postępowanie. Umowa
    kupna-sprzedaży jest umową cywilno-prawną i nie jest ścigana z urzędu drogie
    dziecko. Co może mówiąc o służbach masz na myśli PIH ? Oni pójdą sprawdzą czy są
    ceny na półkach i co najwyżej wypiszą mandat 200 zł. PIH należy rozwiązać bo nie
    jest do niczego potrzebny :/ Najpierw naucz się obowiązującego w Polsce prawa
    później pisz swoje idiotyzmy na forach dziewczynko...
  • Gość: edek walczak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:41
    paula
    prawo jest jednakowe dla wszystkich i dobrze ktos napisal przede mna
    tylko sady moga ten problem rozwiazac
    pih - jeszcze pamieta czasy gierka i komuny
    sadze ze wtedy jeszcze ciebie rodzice nie mieli nawet w planach
    ty jestem oszolomem internetu ktory proboje cos popisac ale po co to
    nikt nie wie
    przeczytalem wasze posty i sa smieszne jak sie nudzisz to znajdz
    sobie jakies zajecie
    z tego co wiem od rzecznika to wplacilas zaliczke i nie chcesz
    odebrac towaru bo znalazlas taniej
    dzis jest wolnosc rynku i ceny sa dowolne jezeli wplacilasz zaliczke
    to znaczy ze zaakceptowalas cene
    wiec o co chodzi -o to ze nie umialas znalezc najkorzystniejszej
    oferty
    ja kupuje przez internet tam jest najtaniej
    nic nie porzadze ze jestes niedorajda i nie umiesz znalezc dobrej
    oferty
    skad wiem??? od rzecznika - to pepla ktorego dobrze podejdziesz to
    ci wszystko powie
    zapytaj go lub pania ktora razem z nim siedzi w pokoju na temat
    jakiejs firmy to wszystko powie ile skarg do nich wplynelo itp,czy
    firme polecaja itd sa lepsi od informacji gospodarczej
    a jakie on przygotowanie ma do piastowania tego stanowiska-wielkie-
    absolwent politechniki czestochowskiej wydzial budownictwa -
    gratulacje dla tych co mu dali to stanowisko
    wczesniej pracowal w hufcu ohp
    pewne informacje mozna sprawdzic na internecie
    przepraszam za pisownie ale komputer w moim latach to zbyt duze
    wyzwanie
  • Gość: gośc IP: 94.251.139.* 13.02.09, 18:54
    Aleś ty głupij chłopie :) Akurat rzecznik nigdy nie był komendantem ohp tylko ZHP a to ogromna duża różnica i skonczył studia za granicą aleś pokazał :) A jeśli chodzi o to co robią razem z tą Panią to powiem ci że tak pomocnych ludzi w UM ciężko znaleźć. A jeśli cię przestrzegli przed jakąś firmą to się ciesz masz szanse nie stracić swoich pieniędzy chociarz za kłamliwe wypisywanie głupot na forum życzę ci żebyś stracił kupe kasy jak wiele tych ludzi opisujących oszukańcze praktyki firm w tym temacie i w innych. Sprawdz i walnij się w czoło zanim coś kłamliwego napiszesz :))) Ale się uśmiałem :))))) I na forum dużo jest postów o reczniku konsumenta w UM pokaż mi choć jeden post który mówi że ci ludzie nie mają kwalifikacji lub się nie nadają do tego co robią:)) Ale jesteś zabawny oplułem monitor ze śmiechu :)))
  • Gość: edek walczak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 19:15
    chlopcem to ty jestes ja to juz starszy pan ale umiejacy poprawnie
    pisac
    chlopcze wroc do podstawowki i naucz sie pisac po ,,polskiemu ,,lub
    sprawdz przed umieszczeniem czegos do publicznej wiadomosci jak sie
    pisze
    jest mi wstyd za takich jak ty- ewentualnie jedz do angli -nie
    bedziesz musial pisac w ojczystym jezyku
    dzieckiem otumanionym przed komputer jestes i tyle moge napisac na
    twoj temat
    CHOCIAŻ -tak sie poprawnie pisze nie wstyd ci??
    co do zhp i ohp to wszystko jedna -skad nagle stal sie rzecznikiem
    braklo dobrych prawnikow w czestochowie ??
    a caly nasz urzad to jedna porazka ,super przyjemni ludzie a w
    szczegolnosci wymalowana lala w wydziale komunikacji ktorej krzywda
    ze musi tam siedziec
    aha jeszcze jedno to bawiles sie z nim w tym zhp czy ohp razem -to
    znaczy ze jestescie jedna klika
    co do jego zagranicy i studiow to udaj sie na politechnike
    częstochowska i to sprawdz
    zagranica to moze ZSRR - no masz racje- faktycznie zagranica.
    ps.
    dobrze ze siebie nie oplules bo rekach moze bys ubrudzil bo jestes
    tak prosty ze nie wiesz do czego sluzy husteczka
  • Gość: gość IP: 94.251.139.* 13.02.09, 20:19
    No dalej leże i kwicze :):) Jeśli dla ciebie ZHP i OHP to to samo to ja kończe dyskusje z tobą :) Hi hi leże i kwicze :)) Nie mam nic wspólnego z panem rzecznikiem ale czytam dużo forum Czestochowa a raz byłem nawet byłem po porade i przemile zostałem przyjęty :) Wiesz jak sie nie ma argumentów to człowiek się czepia słów :))) Świetny jesteś :)) A prosty to i może jestem może dla tego że jestem taki prosty to moja firma od ponad 10 lat utrzymuje się na rynku w prostocie siłą jak widzisz :):)
  • Gość: edek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 20:26
    tylko sie nie posikaj
    porada dla ciebie CHOCIAŻ zerknij w slownik ortograficzny
    idz do rzecznika zrob mu co potrzeba i bedziej jego koles od
    biseksualnych
  • Gość: edek do prostego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 20:28
    nie pisz wiecej bo to wstyd robic takie bledy
    moja wnuczka z 6 klasy pisze poprawniej od ciebie
  • Gość: Jan-sklep komputer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:51
    Jeżeli są na prawie to znaczy ,że postępują słusznie.
    Nie znaczy iż każdy klient ma rację.
    Każda firma ma 14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji co nie
    jest równoznaczne z jej uznaniem.
    Jeżeli reklamacja jest zasadna to jest uznana -towar naprawiony lub
    wymieniony(decyzja klienta) ewentualnie zwrot wartości zapłaconej.
    Jeżeli sprzedawca uzna ,że reklamacja jest bezpodstawna może ją
    oddalić i wtedy pozostają już tylko drogi prawne-
    rzecznik,pih ,biegły,sąd.
    Jeżeli mają rację to nic im nie zrobisz.
    A ty piszesz o jakiś spec służbach - to chyba większa afera od tych
    co prowadzą komisje sejmowe????
    Jesteś genialna albo masz wielkie ego-zastanów się
    Prawo jest jednakowe dla wszystkich.
    Pozdrawiam
    Jan k. slep komputerowy centrum miasta Cz-wa.
  • Gość: Michał IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 19:23

    Zakupiłem u nich towar i jest wszystko oki!!!!!
    Polecam!!!!!!!!
    Mam szczęście!!!!!!!
    I będę u nich kupował!!!!!
    Hahahahahahahha!!!!!!
  • Gość: Gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.09, 23:34
    "wina kuriera, wina kuriera, wina kuriera..."
  • Gość: maximilia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.09, 00:30
    to więc wina kuriera a nie firmy
    właśnie mnie to zainteresowało co napiasałeś i stwierdzam,że takie
    wpisy przeważają
    Wszystko ok. Szybka przesyłka i towar zgodny z opisem. Polecam!

    Niestety zakupione urzadzenie bylo uszkodzone. Poniewaz firma
    zwrocila pieniadze bez zadnych problemow, wiec wystawiam pozytyw.

    Wszystko OK,kontakt bardzo dobry,wysyłka bardzo szybka,towar zgodny
    z opisem,oby więcej takich allegrowiczów,POLECAM WSZYSTKIM!!!!!!!!!!

    bardzo miły i konkretny kontakt, szybka dostawa i towar zgodny z
    zamówieniem :) bardzo goraco polecam tego kontrachenta

    Pozytywnie Przeprowadzona Translakcja, bez żadnego problemu !!!

    Bardzo Szybka Przesyłka, Celujący Kontakt, oby takich więcej
    Allegrowiczy !!! Polecam Serdecznie

    wszystko ok, towar bardzo dobrej jakości, bardzo szybka wysyłka,
    miły kontakt, POLECAM w 100%
    takie wpisy przeważają jest ich ponad 3000 owszem są też negatywy
    ale jest ich tylko 48
    decyzja należy do ciebie gdzie kupisz ale jak 3 tys osob mówi oki to
    jest oki
    wyjątki sie też zdarzają ale nie znam firmy ,ktora ma 100%
    zadowolonych klientów
    ja u nch kupiłem tv wysłali do Zawiercia za 35 złotych i jest oki
    ja polecam
  • Gość: jogo IP: *.jasman.pl 18.02.09, 13:56
    już sie dorobili 51 np takich:
    NIESOLIDNY, NIESŁOWNY, DOSTARCZONY TOWAR NIE JEST ZGODNY Z ZAMIESZCZONYM NA
    AUKCJI ZDJĘCIEM-SPRZEDAJĄCY NA REKLAMACJĘ ODPISAŁ, ŻE ZDJĘCIE PRZY AUKCJI NIE
    ZAWSZE MUSI ODPOWIADAĆ RZECZYWISTOŚCI - NA POZOSTAŁE MAILE NIE RACZYŁ WIĘCEJ ODPISAC

    Towaru zakupionego na Allegro (nagrywarka dvd sony) nie otrzymałem. Kontakt
    bardzo trudny. Od zakupu wysyłałem maile a nie otrzymałem żadnego. Kontakt
    telefoniczny także trudny. Piszą że mają towar na stanie i wysyłka w 24h a nie mają.

    Karygodny brak profesjonalizmu ze strony sklepu!Kupiłem opiekacz Philipsa.
    Następnego dnia sklep przysyła maila, że Philipsa nie ma i zamiast tego mogą
    wysłać gorszy model Zelmera! Żarty jakieś! Przykro, bo wydawali się solidną firmą :(

    Całe szczęście że pralka była zamówiona za pobraniem bo pewnie gdybym wpłaciła
    kase byłabym 1500 w plecy. Negatywne komentarze u tego allegrowicza nie są
    przypadkiem, na towar czekałam 2tyg i nic. Lepiej kupić w normalnym sklepie. SZOK

    i gdzie tu jest napisane,ze zawiniła firma kurierska ?????
  • Gość: dora76 IP: 156.17.86.* 04.03.09, 15:51
    O rany, to niesamowite, sama miałam ochotę zrobić akcję przeciwko tej firmie, ja
    również miałam z nimi przypały, przed świętami zamówiłam na allegro dvd dla
    rodziców pod choinkę, nie otrzymałam go. Wpłaciłam 195 zł. A potem przez 16 dni
    nie odbierali telefonów. Jak mi się udało dodzwonić to postraszyłam allegro i
    policją-koleś ustawił się ze mną na telefon na nast. dzień żeby mieć czas
    wyjaśnić sytuację-i po raz kolejny był nieosiąglany. NAgrałam się mu na pocztę
    głosową, grożąc że naprawdę zgłoszę sprawę do allegro (tak zresztą zrobiłam) i
    wystawiłam negatywa, czym i oni się zrewanżowali. Zadzwoniłam też do rzecznika
    praw konsumenta we Wrocławiu, który kazał mi anulować aukcję na piśmie i
    wyznaczyć termin zwrotu kasy. Wysłałam poleconym, kasę otrzymałam z powrotem po
    wielkich perturbacjach i groźbach. W międzyczasie otrzymałam maila od kolesia z
    tej firmy treści:"Nie pisz do mnie bo śmierdzisz" czy coś w tym stylu. I jeszcze
    coś o"słomie z butów :)) Absolutna poracha, kasę oddali dopiero jak Allegro ich
    pogoniło!! A ja już naprawdę chciałam zgłosić na policję. Uważam,że firma
    powinna zostać ścignięta za te wały które robi!!! Popieram żeby ich załatwić!!!
  • Gość: ARPOL-DLA IDIOTÓW! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.09, 13:05
    Nie dajcie się skusić niską ceną. Ja kupiłem u nich sprzęt, niewiele tańszy niż w innych sklepach, na dostawę czekałem prawie miesiąc, mimo że wpłaty dokonałem zaraz po zakupie. Jak się okazało nie mieli wystawionego na allegro sprzętu na magazynie. Kontakt bardzo utrudniony, a nawet jeśli uda sie skontaktować to sprzedawca jest bardzo nieuprzejmy. Szkoda że wcześniej nie zapoznałem się z komentarzami na allegro i z tym forum.
  • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.09, 22:58
    ludzie POMOCY!!!! zamowiłem u nich kuchenke! na poczaku mila obsługa dostawa w
    terminie tylko jakiez bylo moje zdziwnie gdy sie okazalo ze to nia ta
    kuchenka!!!! przywiezli tanszy model!!o 200zł! zadzowniłem Pan przyobiecał ze za
    dwa dni beda!! no cisza ani nikt telefomu nie odbieral ani nic! zadzowniono
    dopiero do mnie nastepnego dnia i powiedziano ze awaria samochodu była! i ze za
    dwa dni przywioza napewno! no i przywiezli uzywana!!!! az policje trzeba było
    wezwac bo kurierzy niechcieli wyjsc z domu nasiłe chcieli zostawic kuchenke przy
    policji napisali zoobowiazanie ze za dwa dni przywioza i znow nic!!! nikt nie
    odbierał telefonu w ten dzien!! co robiC???jak odzyskac pieniadze???jak ich
    zmusic do przywiezienia własciwego towaru???POMOCY!
  • 23.03.09, 19:21
    Rzecznik Konsumentów przy Urzędzie Miasta lub Federacja Konsumentów na ul. Nowowiejskiego, albo najlepiej Sąd. Jeśli jest tak jak piszesz i masz na to papiery to sprawę masz wygraną, więc im szybciej złożysz wniosek tym szybciej będziesz się cieszył nową kuchenką. W złożeniu wniosku pomogą Ci w/w instytucje.
    Jak sam widzisz sprzedawca totalnie olewa kupujących, jest bezkarny więc to że kurier podpisywał coś przy policji go nie wzrusza.
    Zaraz pewnie napisze na forum że to Twoja wina, że nie odebrałeś towaru, że próbowali dostarczyć ale Ciebie nie było, że odmówiłeś przyjęcia, że się czepiasz, że jesteś bezmózgowcem i nie znasz zasad panująych na rynku, że ich samochód miał wypadek, że się popsuł, że sprzęt uszkodził kurier, że owszem - dał Ci inny model niż zamawiałeś, ale był on lepszy niż ten który kupiłeś, itp itd.
    Skąd znam te wymówki? Wystarczy poczytać odpowiedzi na negatywne komentarze na Allegro.
    Powodzenia!
  • Gość: oszukany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 19:39
    dzieki paulla za zaangażowanie.Sprawa jest załatwiona kurier pomylił
    się to nie wina sklepu.Kurierzy to też zwykli ludzie ,sprawa
    załatwiona. Pomyłka naprawiona -super sprzedawca kupuje u nich dalej.
    Mam zastrzeżenia do kuriera -OPEK.
  • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 21:22
    PANIE oszukany nie zauważyłem zeby Pan miał wczesniej wpisy, wiec wyglada to
    jakby Pan sie podszywał podemnie?? dzieki Paulaa za info:) kuchenke dostałem!
    teraz czekam na wymiane okapu ktory dostarczono mi razem z pierwsza kuchnia(był
    cały pogiety) termin według zoobowiazania sprzedawcy mija jutro tak, ze wszytsko
    sie okaze. A co do firmy kurierskiej to u mnie kuchenke przywiezli pracownicy
    ARPOL choc najpierw wypierali sie tego natomiast przy policji sie przyznali ze
    naleza do tej firmy
  • Gość: oszukany2 IP: 217.98.39.* 24.03.09, 07:31
    hahahaha ty M.P. po co ty piszesz sam do siebie pod różnymi
    nickami ?? oddawaj moją zaliczkę !! !! cwaniaku
  • 22.08.09, 04:43
    up
  • Gość: ARPOL IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 19:44
    WITAM
    PAAULA
    bardzo mnie cieszy ,ze nie zapiomnialas o nas i jestes zrodlem
    darmowej reklamy.
    Wiele osob czyta te twoje bzdury i poprzez ciekawosc staje sie
    naszymi najlepszymi klientami chcac ocenic samemu jakosc uslug
    naszej firmy.
    JESZCZE RAZ DZIEKI ZA REKLAME
    pozdrawiam
    jestem ci bardzo wdzieczny i oczekuje na dalsze wsparcia marketingowe
    (forum,radio,prasa,telewizja-kazda darmowej reklamy forma jest
    pożadana!!!!!!!!)
    zespol arpol

  • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.09, 11:41
    TAK jak myslalem okapu nie ma dzis bylem u sprzedawcy z krzepic i cała wine
    zrzucił na szefa ze jakies szkolenia ma czyc cos i ze ona zadnych decyzji nie
    moze podjac!!! ludzie jak dostac ten towar co zamawilem!!! lub kase POMOZCIE!!!
    paulaaa odezwij sie na mojego maila camel_22@wp.pl
  • Gość: oszukany 3 IP: 217.98.39.* 26.03.09, 12:58
    jak to jest dla was darmową reklamą to dopiszę żeby znowu było na
    pierwszej stronie ps. oddawaj moją zaliczkę za niedostarczony przez
    ciebie sprzęt cwaniaku !!
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.09, 21:20
    to gdzie kupować u chinczyków wszędzie jest ryzyko???
  • Gość: do gosc IP: 217.98.39.* 27.03.09, 08:58
    ty się dobrze czujesz człowieku ?? jakich chińczyków ?? jak idziesz
    do sklepu i płacisz komuś to oczekujesz w zamian towaru - ty weź se
    poczytaj najpierw o tych ludziach co popłacili zaliczki stracili
    nerwy czas zdrowie i pieniądze a nie dostali nic w zamian a dopiero
    potem pisz te twoje mądrości....ty a jak nie masz co z kasą robić to
    idź mu zanieś z 1000 zł za frajer ... wtedy się bedziesz mądrzył -
    jak się dowiesz że nie jesteś w stanie udowodnić że zaliczka powinna
    być ci zwrócona bo wina leży po stronie sprzedawcy - ja się
    dowiedziałem wtedy że mam dopłacić CAŁOŚĆ i dopiero zostanie mi
    wydany towar - i szach mat bo nie dam komuś kto mnie wydymał na 50
    zł dodatkowo 1500 i czekać sobie będe nie wiadomo na co - człowieku
    tu jest jasne ewidentne naciąganie ludzi i co najgorsze nie ma
    prawnego środka na to aby np. ja konsument się przed takim
    cwaniakiem obronił ...ps. MP oddawaj moją zaliczkę cwaniaku
  • Gość: do oszukanego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 09:59
    Z twojej wypowiedzi wynika,żę masz dostać towar i równoczesnie za
    niego masz zapłacić. To jest uczciwe, ale z jakiś nieznannych mi
    powodów tobie to nie odpowiada-czuję podstęp.
    Piszesz, że dałeś 50 zl i kupiłeś towar za 1550 a gdzie reszta
    brakujące 1500 matematyka dla mnie jest prosta . Widzę ,że dla
    ciebie nie i stąd twoj problem o którym piszesz.Probujesz ewidentnie
    tą firmę wywajchowac a że sie nie daje i jest cwansza od ciebie to
    piszesz te bzdury.
    SĄDZĘ ŻE TY TO ZWYKŁY NACIAGACZ I ZLODZIEJASZEK.
    TON I STYL TWOJEJ WYPOWIEDZI JASNO OKREŚLA POZIOM -JESTEM BURAKIEM.
    pozdrawiam
    gosć
  • Gość: do : do oszukanego IP: 217.98.39.* 27.03.09, 10:15
    drogi do oszukanego
    zapłaciłem zaliczkę - sprzęt miałem dostać za 3 dni - resztę
    dopłacić po otrzymaniu towaru - bo po to jest zaliczka żebym nie
    stracił całych pieniędzy w twojej firmie - a zapłacił całość w
    momencie posiadania towaru jak to w sklepie - srzedawca wydaje towar
    do ręki a otrzymuje pieniądze - ja natomiast czekałem na towar dwa
    miesiące - stolarz który robił meble również- co prowadziło do
    kosztów- moje wizyty i telefony do twojej firmy to również koszty -
    cytuję twoją ostatnią mądrą
    wypowiedź:
    > Z twojej wypowiedzi wynika,żę masz dostać towar i równoczesnie za
    > niego masz zapłacić. To jest uczciwe, ale z jakiś nieznannych mi
    > powodów tobie to nie odpowiada-czuję
    podstęp.
    tak to jest podstęp bo ja MAM dostać towar a go nie MAM weź skończ
    człowieku się błaźnić a co do tonu i stylu mojej wypowiedzi : tak
    cała sytuacja z twoją firmą zadziała na mnie tak nerwowo że się
    unoszę jak tylko mam z tobą prowadzić pośrednie dyskusje - zresztą
    wolę zniżyć poziom moich wypowiedzi żebyś mnie łatwiej zrozumiał- bo
    jak rozmawiałem z tobą jak człowiek z człowiekiem to udawałeś że nie
    słyszysz albo że cię nie ma
    ps. MP oddawaj moją zaliczkę cwaniaku
    ps2. weź nie pisz nic w moim kierunku bo mi ciśnienie podnosisz -
    pisz te brednie ogólnie jak już masz potrzebę się uzewnętrzniać
  • Gość: do dugiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 11:07
    OSZUKany , który wpłacił 50 złotych zaliczki a chciał dostać towar
    za 1500 zł. a może nawet za 5000złotych.
    Tego nie wiem ponieważ nie masz odwagi się ujawnić a potrafisz tylko
    kogoś anonimowo oczerniać.
    Sądze,że w złym okresie kupiłeś a nie w złej firmie.
    DLACZEGO w złym okresie ?
    Odpowiedz jest bardzo prosta Św. Mikołaja jest 6 .12
    i prawdopodobnie nikt nie chciał tobie zrobic niespodzianki.
    Zasada jest prosta zamawiam,dostaję towar i płacę- ty tego nie
    zrobiłeś.
    TO SĄ CECHY OSZUSTA ,KTÓRE SĄ ODZWIERCIEDLENIEM TWOJEJ OSOBY.
    Oświadczam,że prowadzę firmę zajmującą się sprzedażą AGD I RTV .
    Osobę m.p. znam osobiście i mogę swoje zdanie na niego temat
    wyrazić -obiektywne.
    Zapewniam ,że nie jestem m.p. ale bedę go bronił.
    Jeżeli masz rację to sklep -zapewniam twoja zaliczkę zwróci.
    Zresztą jeżeli działania m.p. są bezprawne to są instytucje, na
    które się powołałaś ,które mogą ci w tym temacie pomóc.
    Jestem osobą ,która umie logicznie myśleć i możesz paullla i jak
    się tak zwiesz odnieśc się do swojego pierwszego postu w tej sprawie.
    Widocznie to ty póbujesz ich oszukać ,jeżeli od grudnia nie umiesz
    prawnie wyegzokwować swoich pieniedzy.
    Ustawa o niezgodniosci towaru z umową oraz Kodeks Cywilny reguluje
    zasady zawierania umów kupna -sprzedaży.
    Jeżeli masz ochote a powinnaś -jest szansa,że pojmniesz iż to
    muślisz i robisz jest niezgodne z w/m ustawami.
    Zaliczka jeżeli niedotrzymałaś warunków umowy nie podlega zwrotowi.
    Zapytaj pana mgr.Wojciecha Krogulca ,na którego się powołujesz.
    Ale do rzeczy.
    Nie musząc sie zniżać do i tak niskiego poziomu TWOJEGO
    INTELEKTU , mogę wydać swoja obiektywną ,pozbawioną chorych i
    niepotrzebnyzh emocji opinię.
    Jak masz życzenie napisz jeszcze na forum z przyjemnościa odpiszę.
    Popatrz na swoje wypowiedzi po postcriptum-wiele mówią o tobie.
    Przepraszam za ewntualne błedy stylistyczne i ortograficzne
    wszystkich forumowiczów.
    Wojciech K.

  • Gość: do :do dugiego IP: 217.98.39.* 27.03.09, 11:33
    skoro jesteś taki inteligentny jak piszesz to czemu nie może twoją
    głową pojąć faktu , że skoro nie otrzymałem towaru to za co mam
    płacić ?? cały problem w tym że ja chciałęm towar i chciałem za
    niego zapłacić, przecież jak dostanę towar to zapłacę - ja towaru
    nie otrzymałem od maja zeszłego roku bo nie jestem paulą, tylko
    kolejnym oszukanym klientem- tego też nie zanotowałeś , że piszę w
    formie męskiej nie żeńskiej. co do instytucji : założyłbyś sprawę z
    powództwa cywilnego - gdzie koszty sprawy , pełnomocnika, odpisów z
    ewidencji działalności gospodarczej państwa P. to łącznie ok 200zł a
    zaliczka wyniosła 50zł, przy fakcie że pan MP twierdzi na piśmie że
    towar dostarczy w wyznaczonym przeze mnie terminie pod warunkiem
    WCZEŚNIEJSZEGO dokonania całości zapłaty - powyższe oswiadczenie
    woli odbiera możliwość skutecznego odbioru zaliczki- o czym pan MP
    dobrze wie zresztą co tu gadać skoro ty na wet nie możesz
    pojąc że ja chcę zapłacić za towar ale niebędę płacić za coś czego
    sprzedawca mi nie dostarcza od 8
    miesięcy !!!!!!!!!! idź jak go znasz to sobie
    z nim pogadaj bo poprawna polszczyna pozbawiona najmniejszej logiki
    doprawiona cwaniactwem i podparta lukami w prawie , które powinno
    chronić mnie przed takimi jak wy a nie odwrotnie....jest waszą
    specjalnością
  • Gość: DO DRUGIEGO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 13:03
    zaplata powinna nastąpić najpozniej w momencie wydania rzeczy
    czy m.p. pozbawił cię takiej mozliwosci
    właśnie z nim przy kawie rozmawiałem i kojaży takie zdarzenie i
    oświadczyl ,ze musi ciebie omijać szeriokim łukiem gdyż złożyl ci
    propozycję odbioru towaru od niego ze sklepu z równoczesną zapłata
    lub proponował bezpłatna dostawę po wcześniejszym uregulowaniu
    nalęznosci za towar
    WIĘC JEST CWANIAK I PROBUJESZ FIMĘ OSZUKAC POPRZEZ ODBIOR TOWAR
    NIERUGULUJAC ZA TOWAR
    to jest cala prawda o tobie
  • Gość: do : DO DRUGIEGO IP: 217.98.39.* 27.03.09, 13:26
    słuchaj człowieku po pierwsze między tyloma osobami które wystawiłeś
    do wiatru to jak możesz akurat mnie kojarzyć ?? po drugie czy ty
    mnie omijasz czy nie to mi to wisi bylebyś JEŚLI UWAŻASZ ŻE JESTEŚ
    UCZCIWY ODDAŁ MI ZALICZKĘ ale nie jesteś i nie oddałeś DYSKUSJA Z
    TOBĄ MA TYLKO JEDEN SENS DLA MNIE ktoś kto to przeczyta zrobi równie
    szeroki łuk omijając twoje sklepy , bo wiesz wymienianie z tobą
    argumentów to tak jakby rzucać grochem o ścianę z pustaków A TWOJE
    ŚMIESZNE PODSZYWANIE SIĘ POD KOLEGĘ który cię broni bezinteresownie
    jak lew pokazuję że tą całą firmę to zakładałeś bez wyjścia z
    piaskownicy....
  • Gość: hehe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 20:43
    Rozmowa kretyna z kretynem...

    Oszukany a nie wiesz, że jak masz rację to te wszystkie koszty w sądzie
    odzyskasz ? Skoro tam jeszcze nie poszedłeś to znaczy, że coś jest na rzeczy i
    nie masz szans na odbiór pieniędzy i bawisz się w dziecko neostrady inaczej
    zwanego trolem... Żal mi Ciebie a raczej Twej pustej mózgownicy.

    A Ty sklepikarzu po co się z nim dochodzisz ? Chyba, że rzeczywiście chcesz
    reklamy takiej jak tutaj... Skoro masz rację to siedź cicho i ciesz się z płaczu
    na forum tamtego kretyna :)

    A nawiasem mówiąc płaczki internetowe zwane debilami najpierw poczytajcie
    paragrafy i orzecznictwo sądów w takich sprawach a później płaczcie. Ja na
    miejscu kretyna-sklepikarza zrobiłbym Wam jeszcze bardziej koło dupy pozywając
    Was łącznie z tym forum za znieważenie i narażenie na straty firmy. Nazywanie
    kogoś publicznie oszustem i kłamcą bez dowodów na poparcie swych tez jest w
    naszym kraju karane. A tym bardziej robienie tego z zemsty.
  • Gość: do : hehe IP: *.54.171.227.tvksmp.pl 27.03.09, 23:11
    cytuję :
    > Rozmowa kretyna z kretynem...

    dopiero teraz włączyłeś się do rozmowy więc na razie był tylko jeden

    > Oszukany a nie wiesz, że jak masz rację to te wszystkie koszty w
    sądzie
    > odzyskasz ?

    a rozumiesz kolejny mądrosku , że jeżeli ja mam rację , a kolega
    wyraża wolę dostarczenia mi po 8 miesiąch towaru w każdej chwili to
    w sądzie on ma rację i ja nie ma RZADNYCH = 0 argumentów i nic nie
    odzyskam - a ty mądry hehe chcesz pralkę po 8 miesiącach - a co
    wcześniej napierdzielasz w strumieniu majtkami po tarce

    > A nawiasem mówiąc płaczki internetowe zwane debilami najpierw
    poczytajcie
    > paragrafy i orzecznictwo sądów w takich sprawach a później płaczcie

    ty hehe paragrafy to sobie możesz czytać a między tymi paragrafami
    szpary takie że po dwie pralki z ARPOL wejdą ,a rozumiesz człowieku
    że jak idę do rzecznika praw konsumenta i mówię że chodzi o lodówkę
    i on od razu wie o jaką firmę chodzi chociaż mu jeszcze nie
    powiedziałem i w drugim zdaniu mówi że nic się nie da zrobić to coś
    musi w tym być

    > miejscu kretyna-sklepikarza zrobiłbym Wam jeszcze bardziej koło
    dupy pozywając
    > Was łącznie z tym forum za znieważenie i narażenie na straty firmy.

    tak znam paragrafy i ani razu nie nazwałem cwaniaka tak jak ty
    piszesz tylko cwaniakiem którym jest - CHOĆ DALEJ WIEM ŻE TO TY
    CWANIAKU WSTAWIASZ KOLEJNY TEKST ABY ODWRÓCIĆ UWAGĘ OD TEGO JAK
    TRAKTUJESZ LUDZI Z KTÓRYCH ŻYJESZ_CZYLI TWOICH KLIENTÓW - którymi
    niestety i ja byłem i twoją kobzę nabijałem

    ja nikogo nie oczerniam : ja z imienia i naziwska klient z paragonu
    nr..... ( bo takie moje z paragrafu prawo osoby fizycznej)
    oświadczam : zawarłem umowę ustną na zakup sprzętu, zapłaciłem
    zaliczkę , towar miał dotrzeć po 3 dniach , nie dotarł , nie dotarł
    po 2 miesiącach, poniosłem koszty, odsyłano mnie do magazynu który
    nie istnieje, byłem u rzecznika praw konusmenta, byłem u radcy
    prawnego zapłaciłem mu, dalej nie miałem towaru, właściciel firmy
    kazał mi zapłacić całą kwotę przed dostarczeniem towaru , czego nie
    uczyniłem po tym jak nie oddał mi zaliczki (bo nie jestem głupi
    tylko się nadziałem na minę) ani nie dostarczył towaru w
    terminie: " 2 miesiące-3 dni " wynikające z umowy ustej - po czym
    odstąpiłem od umowy - zaliczka nie została zwrócona - I NIE DAM
    SIĘ SPROWOKOWAĆ TOBIE - w tej ani innej formie wypowiadający się
    pod tym wątkiem MP - powtarzam ci jeżeli uważasz że jestem dla
    ciebie reklamą to będę to robił na twoją korzyść każdego dnia albo
    co drugi jak nie będę miał czasu możesz mnie nazywać trolem ,
    gnomem lub szninklem,


    NIE DOSTAŁEM TOWARU _ MIAŁEŚ MI ODDAĆ ZALICZKĘ _ BYŁEM PO NIĄ NIE
    RAZ I NIE DWA _ TWOJA SPRAWA _ MOŻESZ MNIE OBRAŻAC TUTAJ POSŁUGUJĄC
    SIĘ ZMIENIAJĄCYM ADRESEM IP neostrady _ NIE WAŻNE ważne jest to
    że ze mną zagrałeś 8 miesięcy temu - po tym szukałem na forum i
    grałeś tak wcześniej teraz po 8 miesiącach ludzie mają takie same
    problemy - każdy jeden który będzie miał o tyl mniej nerwów z toba
    niż ja powinien się tu wpisać ku przestrodze kolejnych

    zapraszam :

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67932067&a=67932067
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67017348&a=67017348
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67927049&a=67927049
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=82019604&a=82019604
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67262572&a=67262572
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=6029645&a=6029645
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=63493157&a=63493157
    tak drogi "kolego" hehe jest wyobcowanym , samotnym jedynym
    oszukanym dzieckiem nestrady a ty jesteś taki mądry że aż dech mi
    zaparło

  • Gość: do pajaca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.09, 00:05
    Szanowny panie S. z ulicy SCHILLERA jestes tak naiwny i głupi ,ze
    podczas dyskusji z nieznajomą osobą ujawniłeś swoje dane-mam na
    myśli wymianę korenspodencji poprzez prywatne emaile.Czytam te twoje
    głupoty i poprawiasz mi weekendowy humor .Jestes oszustem i
    pólgluwkiem piszącym wierutne bzdury .ĆWICZ PISOWNIE ,MOZE PO JAKIMS
    CZASIE INNI FORUMOWICZE ZAUWAZA POPRAWE .Sądza ,zę na razie aby
    zaoszczędzić sobie wstydu próbuj w iinym miejscu niz internet.O
    twoiim pozimie świadczy pisownia moja córka w 3 klasie robi mniej
    bledow niz ty.a rozumiesz kolejny mądrosku , że jeżeli ja mam
    rację , a kolega
    wyraża wolę dostarczenia mi po 8 miesiąch towaru w każdej chwili to
    w sądzie on ma rację i ja nie ma RZADNYCH = 0 argumentów i nic nie
    odzyskam - a ty mądry hehe chcesz pralkę po 8 miesiącach - a co
    wcześniej napierdzielasz w strumieniu majtkami po tarce

    Napisz 100 razy wyraz ŻADNYCH -to moze oszczedzisz sobie wstydu na
    przyszłośc pajacu ,może ta twoja pyskata żona pomoże coi w pisowni
    ŻAŁOSNY JESTES.
    PRÓBOWAŁES FIRMĘ OSZUKAĆ I NIC CI Z TEGO NIE WYSZŁO I TERAZ SIĘ
    MŚCISZ ????
  • Gość: re ; do pajaca IP: *.54.171.227.tvksmp.pl 28.03.09, 07:44
    szanowny panie M. z ul . lange skończ pan do mnie mówić bo nie ma
    sensu moja dyskusja z panem ani z pana żoną również dawniej z ulicy
    schillera i nie używaj słów oszust pajac ani głupi w moim kierunku
    na publicznym forum skoro tak dobrze się orientujesz w przepisach
    prawa co do reszty bez komentarza pozostawiam ocenę czytającym
  • Gość: kierownik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.09, 01:02
    MASZ RACJĘ .
    DZIEKUJĘ ZA RADĘ.
    OMIJAM TEN WĄTEK NIE WARTO SIĘ DENERWOWAĆ.
    JESZCZE RAZ DZIEKUJĘ.
  • Gość: BEZ IMIENIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.09, 00:18
    Obserwuję Wasze wpisy i prawie ze śmiechu nie pęknę.
    Nasuwa się tylko jedno pytanie -po co to forum ????
    Poruszane tematy i ich charakter jest żałosny.
    Tania sensacja.
    Znam firmę -wiele osób u nich kupuje ,większość jest
    zadowolonych,dobra obsługa,niska cena ,fachowe doradztwo to tylko
    niektóre ich przymioty.
    Dziś ją oczerniacie ,jutro media ,sklep przy tesco ,jakąs stację
    paliw,pizzerię,biznesmena polaczka,prezydenta wronę ,lekarza....
    Powiedzcie kogo to forum jeszcze nie zrugało???
    Nie znam takiej osoby???
    NiE KAZDY MUSI BYĆ ZADOWOLONY ALE WYNIK 98% ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
    ROBI WRAŻENIE-CHORE WYJĄTKI SĄ ZAWSZE.(dane za paaullą
    niezadowoloną klientką bedącą w grupie 2% wyjątków)
    NAUKA PODAJE SKRAJNE PRZYPADKI NALEŻY ODRZUCIĆ.
  • Gość: ... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.03.09, 10:03
    Gość z postu wyżej nie wie, że oni doradzają towar taki, za jaki najmniej płacą
    a najwięcej wydębią od klienta. Prawda jest taka, że cena to fikcja. Jednej
    osobie sprzedadzą sprzęt np. za 1300, a innemu za 1400, zależy od ich humory i
    czy widać po tobie czy masz kasę. Raty też oszustwo. Niby 0,6%, a tak naprawdę
    jest 1%, ale o tym nie powiedzą, bo koszt udzielenia kredytu, inne opłaty daje
    nam w sumie 1%.
  • Gość: OSZUKANY IP: *.rev.masterkom.pl 28.03.09, 19:26
    Tak wiele z tego co piszecie to prawda, czasem sie zdarzaja sytuacje losowe i to
    mozna zrozumiec, ale wtedy wypadało by zadzwonic i poinformowac!juz nie mowie o
    przeprosinach. Bo sytuacja gdy sie dzwoni do sprzedawcy 5h wczesniej i jest sie
    zapewnianym, ze napewno towar bedzie a w godzinach dowozu towaru nikt nie
    odbiera lub odbiera i mowi ze to nie jego sprawa wydaje mi sie dosc dziwne by
    nie powiedziec ze dziecinne i mało profesjonalne!
    Jak to, ze okap ktory reklamowałem juz 3 tyg temu lezy nadal u mnie w domu. 2
    razy chciałem go wymienic w sklepie .chcialem go rowniez przekazac osoba, ktore
    dowoza towar ale kazda z osob zapewniała mnie, ze jak towar bedzie na magazynie
    to mi go dowioza, a 4 dni temu kazano mi go przywiesc do sklepu(bylem tam juz 2
    razy z nim)i zostawic, a oni podejma decyzje czy go wymienic czy tez nie. Nie
    byłby to jakis wielki problem ale biorac pod uwage fakt, ze 2 razy juz byłem z
    nim w sklepie i nikt go niechciał!wydaje mi sie to lekka przesada! a WY jak
    sadzicie??
  • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.04.09, 01:16
    Ehh a ja dalej czekam na swój okap!!! tj dzis mija dokładnie miesiac od kupna!!!
    a jak okapu nie mialem tak nie mam:/ Dzis wysłałem maila do Amica w koncu to ich
    towar i niech tez wiedza jaka ARPOL im robi "reklame"proponuje zeby kazdy z tego
    forum wysłal podobny list moze wtedy dostaniemy to za co zesmy zapłacili.
    Doradziła mi tak Pani rzecznik:)
  • Gość: Kika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.09, 23:16
    na tym forum zrobiło się jak na rynku Zawodziańskim .Jeden drugiego utopiłby w
    łyżce wody ,przecież jest wolny rynek .Nikt nikogo na siłę nie ciągnie do tego
    sklepu.FE!! FE !!
  • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.04.09, 22:38
    Tak Masz racje nikt nikogo nie ciagnie. Tylko, ze wiele osob nie wie czego moze
    sie spodziewac po firmie ARPOL a przynajmniej dla mnie to forum to ostrzezenie.
    ja gdybym przed kupnem przeczytał opinie to napenwo bym tam nic nie kupił!
  • Gość: m IP: *.oracle.co.uk 11.06.09, 14:47
    Ja również zawiodłem się na "puczus_2006" - aukcja wygrana, wysłałem mail, a z
    drugiej strony cisza, telefony nie odpowiadają, gadu-gadu nie odpowiada, maile
    ignorowane. Całkowicie niepoważne podejście do klienta. Piszecie, że jest tylko
    40 negatywnych komentarzy. Ja wcale nie wystawiłem komentarza, bo widzę, jaki
    byłby tego efekt. Zostałbym obrażony jak wszyscy pozostali i też otrzymałbym
    negatywny. Pewnie tak jak ja postępuje wielu. Prawdziwych negatywów mogłyby być
    tysiące, gdyby nie "skuteczna taktyka" puczusa polegająca na "waleniu po
    mordzie" każdego, kto odważy się odezwać....
  • Gość: gość IP: *.strong-pc.com 02.07.09, 11:40
    Jestem w szoku. Już dość dawno dokonałam w tej firmie zakupu, przez allegro. I
    coś mnie podkusiło, żeby wrócić do tej sprawy. I co widzę, że takich sytuacji, a
    zwłaszcza jeszcze gorszych niż moja jest bardzo duuuużo. Kupiłam sprzęt i od
    razu wpłaciłam pieniądze. Paczka nie dotarła przez 2 tyg. Po dwukrotnym
    kontakcie telefonicznym sprzedawca powiedział, że kurier pojechał pod zły adres
    i paczka wróciła do magazynu. Musiała zostać więc wysłana jeszcze raz. Dotarła,
    uff... Ale w opakowaniu bardzo zniszczonym. Masakra. Ale już mi się nie chciało
    walczyć z nimi, bo zależało mi, żeby sprzęt mieć szybko. Teraz widzę, że miałam
    szczęście, że tylko takie problemy mnie spotkały. Wystawiłam neutralny
    komentarz, bo naiwnie wierzyłam, że to była jakaś pomyłka. W odpowiedzi dostałam
    negatywa :/ A za co? Ja jako kupujący swoją rolę odegrałam bez zarzutów....
    Ewidentnie widać po niektórych postach, że to pracownicy się tutaj wypowiadają.
    I trzeba wziąć pod uwagę, że firma występuje pod różnymi nazwami. Więc nigdy się
    nie dowiemy ilu ma poszkodowanych... Często kupuję za pośrednictwem allegro i
    nigdy nie miałam problemów. Lepiej omijać tego sprzedającego. Raz się
    poszczęści, a innym razem nie. Więc lepiej nie ryzykować.
  • Gość: alegrowicz IP: *.telenergo.pl 09.07.09, 15:18
    I dzieki własnie takiej postawie firma działa jakgdyby nigdy nic. Zależy Ci
    bardziej na braku negatywów czy na ostrzeganiu?
    A może poprostu jeden urzytkownik któremu się nie udało naciagnąc firmy robi
    zamieszanie?
    Ja kupiłem i dostałem towar (oczywiście po dostaniu info od dobrgo duszka ze ta
    firma jest taka zła sie podenerwowałem przez 1 dzien)
    jednak nie warto było
  • Gość: jadziek IP: 212.160.230.* 22.07.09, 23:45
    moze to i dobrze ze nie trafilem tu wczesniej
    dzisiaj trafil do mnie odkurzacz wlasnie z tej firmy - kupiony przez
    allegro, fakt bylo opoznienie w dostawie (2 dni robocze) ale ktos do
    mnie zadzwonil i poinformowal ze bedzie poslizg
    ale zgodnie z umowa dostalem juz towar, moze juz sie poprawili??
    gdybym wczesniej przeczytal te komentarze na pewno kupilbym
    odkurzacz gdzies indziej = drozej a tak... ~40 zl zostalo w kiesieni
  • 21.08.09, 13:04
    witam, chciałabym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z usług serwisu AGD
    PANA ŁUKASZA BIESZCZADA,który znajduje się przy ul. Topolowej w Częstochowie.
    Niestety trafiłam do tego Pana, fachowcy niczym z programu "usterka", jeden
    drugiemu tłumaczył na miejscu budowę zmywarki ( moim zdaniem powinni ja znać),
    mało brakowało a rozwaliliby meble w zabudowie, gdyż nie wiedzieli ze zmywarka
    ta może być przykręcona do innych części mebli, szybko ustalili usterkę,
    wymienili część chętnie też skasowali 140 zł ( chciałabym zaznaczyć, że
    wymieniona część kosztuje ok. 12 zł-dowiedziałam się później :( ), stwierdzili,
    że działa i pojechali, jednak zmywarka ani razu nie umyła, więc w ramach
    reklamacji poprosiłam o kolejny przyjazd,panowie najpierw proponowali abym
    kopiła sól do zmywarki, abym wezwała inny serwis itp., dzwoniłam do nich każdego
    dnia po dwa razy gdyż zwodzili mnie, mówili ze przyjadą kolejnego dnia,jednak
    się nie pokazywali, któregoś dnia już nie mogłam się dodzwonić, ponieważ jak się
    później okazało panowie zablokowali mój numer domowy, jednak gdy zadzwoniłam z
    komórki odebrali od razu, po tygodniu dzwonienia i proszenia o przyjazd pojawili
    się panowie z serwisu,jednak stwierdzili ze jest uszkodzona całkiem inna cześć i
    musimy wezwać inny serwis, bo oni tego nie potrafią zrobić, skończyło się
    krzykiem i podziękowaniem za tą "przemiła" usługę. Dziś przyjechał inny
    fachowiec i wychodzi na to, że panowie z SERWISU NA TOPOLOWEJ zwyczajnie
    "zrobili nas w konia", ponieważ naprawili jakby cząsteczkę usterki, która i tak
    nie usprawniła zmywarki, a zgarnęli 140 zł ;/ żenada. Jestem bardzo
    niezadowolona z usług tej firmy, piszę to,żeby Państwo nie dali się wrobić tak
    jak ja ;/ ODRADZAM SERWIS AGD - UL.TOPOLOWA, ŁUKASZ BIESZCZAD!!!!!
  • Gość: uuuu IP: *.prenet.pl 27.08.09, 11:57
    a powiedzcie czy reklamowaliście jakiś wadliwy towar w arpolu (łącznie z wymianą
    na niezgodność towaru z umową) i jak to w tej chwili wygląda?? dzięki za odpowiedzi
  • Gość: klient IP: 193.138.243.* 15.09.09, 13:38
    tak ja wlaśnie reklamuję i moge powiedzieć ze to droga przez mękę. rzecznik
    konsumentów kazał się uzbroic w cierpliwość. Mają dużo spraw ale ten właściciel
    nic sobie z prawa nie robi bo się śliska na jego granicy
  • Gość: Ja IP: 193.138.243.* 15.09.09, 13:33
    Kochani jak to się mówi Polak mądry po szkodzie....
    Ja też zostałam oszukana przez tą firmę
    A co najważniejsze:
    KOLEJNY ICH OSZUKAŃCZY SKLEP ZNAJDUJE SIE NA OGRODOWEJ, NA ROGU PO BYŁYM AVANSIE!!!!
    Nie mają logo i tym sposobem oszukują ludzi.
    Właściciele działają na granicy prawa a ich sprzedawcy również godni pracodawców
    u których pracują!!
  • 19.02.16, 11:31
    Arpol to oszuści firmują się logo MIXelectronics i podszywaja się ood nich choć juź od wielu lat Mixelectronics rozwiazal z nimi umowe ponad 260 negatywów na allegro i mnie tez oszukali na kase. A szef próbuje mne zastraszać. Ja sie nie dam a wam odradzam zakupy w tej firmie bo nie warto tracic nerwów i kasy

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.