• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

ARPOL sprzęt rtv i agd Dodaj do ulubionych

  • 03.12.08, 21:51
    Drodzy forumowicze! uważajcie na firmę Arpol! mają sklepy agd rtv w częstochowie na al. pokoju i na nowowiejskiego koło liceum. Zostaliśmy oszukani przez tą firmę, sprawa jest już na policji, dlatego nie mogę zbyt wielu informacji. Może na forum są jacyś pokrzywdzeni przez tą firmę, bo wiem, że my nie jesteśmy jedyni.
    Dla uwiarygodnienia naszej wypowiedzi polecamy poczytać komentarze na Allegro, nick puczus_2006. Można też zapytać u Rzecznika Konsumentów. Jeśli nie chcecie utopić pieniędzy i stracić newrów to odradzam zakupy w tej firmie. Nas przyciągnęła niska cena produktów i na początku miła obsługa. Później kontakt z pracownikami zerowy, właścicel nieosiągalny.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: SLuchajacy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.12.08, 22:02
      spooooooro wiecej maja pozytywnych komentarzy niz negatywnych.
    • Gość: Cecylia IP: 212.87.244.* 05.12.08, 05:09
      Jedna z najlepszych firm w Częstochowie!!!!. Kupiłam u nich chyba już cały sprzęt agd i rtv jaki mam w domu nie wspominając o rodzinie i znajomych, nigdy nie było żadnych problemów zawsze jest bardzo mila obsługa i ceny strasznie konkurencyjne. Szczerze nie chcę mi się wierzyć w to co piszę paulaaa666. A co do allegro z ciekawości sprawdziłam komentarze i chyba ktoś tu jest nie poważny oni mają ponad dwa tysiące pozytywnych komentarzy i zaledwie kilka negatywów to chyba świadczy o rewelacyjnej sprzedaży i to nie tylko u nas w Częstochowie ale i w całej Polsce a co za tym idzie bardzo dużym zaufaniu i zadawoleniu klientów a nie przeciwnie.
      Pozdrawiam i szczerze polecam tę Firmę
      • Gość: gosc IP: 217.98.39.* 05.12.08, 14:57
        arpol- czytaj również RTv partner -masakra też mnie koleś oszukał na
        forum szukajcie pod hasłem rtv partner agd - sporo na temat pana
        Macieja MASAKRA KOLEŚ
        • Gość: lll IP: *.54.171.227.tvksmp.pl 05.12.08, 19:28
          ..czy też EURO-DOM lista pokrzywdzonych wskazuje na brak przypadku
          • Gość: Rafik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.08, 13:39
            Obsługa jest miła do momentu zapłaty, później zaczynają się schody.
            Ja też miałem z nimi problemy. W momencie kupna zapewniono mnie że
            towar i wniesienie jest w cenie, po uregulowaniu należności lodówka
            została dostarczona i zostawiona pod klatką, koniec - kropka. I tak
            się cieszę, że ją przywieźli bo to co widziałem we wcześniejszym
            wątku na forum mogło się skończyć gorzej.
      • Gość: jogo IP: *.jasman.pl 18.02.09, 13:29
        o rewelacyjnej obsłudze świadczy brak negatywnych komentarzy.
    • Gość: chlodniarz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.12.08, 13:54
      • 07.12.08, 13:48
        Gość portalu: chlodniarz napisał(a):
        > posurfuj trochę i nie dziw się:
        > szukaj.gazeta.pl/forumSearch.do?&s.sm.query=EURO-DOM&s.sm.title=&s.sm.forumXx=55&sf=tresc&s.sm.author=&y=11&x=8

        Dziękuję ci chłodniarz! Nie wiedziałam że ARPOL, Eurodom i ARDOM to ta sama firma! Rzeczywiście poszkodowanych przez tą firmę jest mnóstwo, ostatnio dowiedziałam się że w kręgu moich znajomych jest osoba, która również miała przykre przejścia z tą pseudo firmą. Wpłaciła zaliczkę, na sprzęt czekała ponad 2 tygodnie, pracownicy zawsze mieli jakąś wymówkę czemu nie przywieźli. W końcu ta osoba straciła nerwy, odstąpiła od umowy zakupu, ale zaliczki nie odzyskała, bo wg pracowników firma nie ma obowiązku zwrotu zaliczki.
        Zaznaczam, że w razie jakichkolwiek wątpliwości można kontaktować się tylko z PRACOWNIKAMI - właściciel jest NIGDY nieosiągalny!
        Proponuję, aby osoby poszkodowane przez te firmy jeszcze raz się odezwały, możecie pisać na mój e-mail: paulaaa665@wp.pl (inaczej niż w nicku!), złożymy zbiorowy pozew, w kupie siła! Poprosimy o pomoc Rzecznika konsumentów - podobno w Częstochowie jest ich dwóch, kiedyś już jeden z nich działał w mojej sprawie - bardzo rzeczowy i konkretny człowiek, chętny w niesieniu pomocy poszkodowanym klientom. Sprawę dzięki jego pomocy wygrałam!

        Sprawą firmy zajmowała się Gazeta Częstochowska:
        www.gazetacz.com.pl/artykul.php?idm=327&id=7605
        "Skargi na "Euro-dom" są u nas bardzo częste. Procedura jest zawsze taka sama: późna dostawa, klient często nie dostaje jej potwierdzenia, a usterki wykrywane są dopiero następnego dnia - mówi Wanda Socha z PIH. - Do właściciela firmy wysłane zostało oficjalne pismo i ponoć po długim czasie poszczególne sprawy są załatwiane. A było ich - tylko tych zgłoszonych do Inspekcji w tym roku - już jedenaście - dodaje."
        • Gość: Pracownicy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.09, 12:23
          Jedyne komu ja współczuje to pracownikom nie wiem czy wiecie ale oni i tak wam
          nigdy nie pomogą bo musieli by oddać z własnej kieszeni a jak już to zrobią to
          on i tak ich okradnie z wypłaty. Złodziej i kłamca z niego sprzęt uszkodzony
          jest nieraz na jego polecenie jak jeden ze sklepów zaczyna robić zbyt wysokie
          obroty jak jego główny na Alejce. Tak było od zawsze i pewnie pozostanie dziwie
          się tym ludziom ze u niego jeszcze pracują. Pamiętajcie zostawienie u nich
          zaliczki łączne jest z wysokim ryzykiem morzę się uda możne nie morze obija
          sprzęt morze nie :). Pozdrawiam czytelników i przestrzegam przed tym sklepem a
          wiem bo kiedyś to przeszedłem z tym ze nie jako kupujący ale jako sprzedający.
    • Gość: wojtek_czestochowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.08, 12:09
      >>>>Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności
      Odbiór osobisty, po uprzednim kontakcie telefonicznym, w salonach:
      al. Pokoju 10

      Odbiór osobisty 20 zł <<<

      Dla mnie to jest The Best :):)
    • Gość: Kasia IP: *.telsten.com 16.01.09, 10:16
      Ja niestety też zostałam oszukana. Kupiłam u nich na allegro sprzęt
      agd 6 grudnia i do dzisiaj - tzn 16 stycznia nie zobaczyłam ani
      towaru, ani zwrotu kasy. Napisali, że to wina poczty... Śmieszne, bo
      ja zapłacilam za przesyłkę kurierem a nie pocztą. Poza tym napisali,
      że reklamacja trwa 30 dni. Mają pecha, bo jeden z pracowników
      udzielil mi informacji, że nie wyszła do mnie żadna przesyłka. Mam
      podobne wrażenia jak Paulaaa666. Jeszcze nigdy nie trafiłam na
      takich oszustów, ale jak widać musi być ten pierwszy raz. Okazało
      się, że sprzedają na allego towar, którego wcale nie mają. Nie
      dostałam żadnego maila z informacją, że towaru nie ma, nie można się
      również dodzwonić. Udało mi się raz, chyba do szefa też firemki.
      Odburknął coś, że mam zadzwonić na inny numer. Inny numer nie
      odbierał. Poza tym negatywów mają coraz więcej i chyba sami sobie
      piszą te pochwały na tym forum. Jeden niezadowolony klient może
      zrobić więcej szkody niż dziesięciu zadowolonych.
      • Gość: Kasia IP: *.telsten.com 18.01.09, 15:07
        W dniu dzisiejszym zadzwonił do mnie właściciel firmy Arpol. Okazało
        się, iż to, co napisałam wcześniej o tej firmie jest bezpodstawne.
        Nie dopłaciłam kosztów przesyłki: 15 zł. i dlatego jej nie
        otrzymałam. Przepraszam. Wyciągnęłam pochopne wnioski, ale wynika to
        z braku nawiązania wcześniejszego kontaktu przez dłuższy czas.
        Jednocześnie bardzo dziękuję Panu za kontakt, mam nadzieję, że
        transakcja dojdzie do skutku. Poprzedni post zgłosiłam do usunięcia.
      • Gość: re do kasi IP: 217.98.39.* 23.01.09, 14:44
        cytuję : Śmieszne, bo
        ja zapłacilam za przesyłkę kurierem a nie pocztą coś mi tu wajhą
        śmierdzi
    • Gość: Macie pecha IP: 94.251.141.* 18.01.09, 17:45
      Wiele razy kupowałem przez allegro i żadnych nieporozumień nie było jak zwykle
      są tacy co mają pecha :)
      • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.01.09, 17:48
        czytalem posta kasi i przyznala sie ze niezaplacila za przesylke
        wiec na co liczy???
    • Gość: optimus.prime IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.01.09, 16:24
      JA MOGĘ DUŻO OPOWIEDZIEĆ O FIRMIE, BO JAKIŚ CZAS PRACOWAŁEM TAM. MÓJ MAIL TO
      capoeira@onet.eu
    • 23.01.09, 16:32
      paula666 jak cos napisz to ci powiem jak tam jest naprawde
    • Gość: staszekzab IP: 213.77.43.* 03.02.09, 12:51
      Proszę uważać na tego Sprzedawcę. Kupiłem u niego żelazko na allegro. Przez dwa
      tygodnie cierpliwie czekałem na zamówiony towar, chociaż Sprzedawca zapewniał,
      że wysyłka będzie w ciągu 48 godzin, a gdy nie doszedł podjąłem próby
      skontaktowania się ze Sprzedawcą. I tu się okazało, jaki byłem naiwny, że
      wcześniej dokonałem przedpłaty na jego konto. Jakikolwiek kontakt okazał się
      niemożliwy. Zrozumiałem, że Sprzedawca w zadziwiający sposób unika kontaktu i
      ignoruje klientów (którzy już zapłacili). Wszelkie podane numery telefonów, GG i
      adresy mailowe, to zupełna fikcja. Dopiero, gdy zadzwoniłem do sklepu meblowego
      w Częstochowie (którego właścicielem, jak się dowiedziałem, jest również "nasz
      sprzedający"), ktoś „nieopacznie” odebrał. Rozmówca był bardzo niemiły i nie
      chciał mi umożliwić kontaktu z właścicielem. Był rozdrażniony, że dzwonię, jak
      twierdził, na telefon prywatny. Ale na szczęście to chyba poskutkowało, bo
      jeszcze tego dnia Sprzedający napisał mi, że przesyłka została do mnie wysłana
      kurierem. I rzeczywiście, następnego dnia ją otrzymałem.
      Fikcją jest również, mimo zapewnień Sprzedającego, otrzymanie gwarancji, jakiej
      udziela producent na zakupiony sprzęt, gdyż uzyskanie od Sprzedawcy podbitej
      karty gwarancyjnej wydaje się niemożliwe.
    • Gość: TYM IP: *.chello.pl 03.02.09, 14:33
      paulaaa666 brawo i zycze utracenia takiej w Czestochowie
      dzialanosci ale wlasnie i poto jest te forum czegosc zawsze
      nierozumialem zapalcilem czy tez zrobilem czesc wplaty a tu czuytam
      ze olewka brawo niech ci co mysla ze neima prawa na nich
      mysla teraz po nocach
    • Gość: allegrowicz IP: *.chello.pl 03.02.09, 20:24
      ja tez tylko moge potwierdzic niesolidnosc sprzedawcy; przez niego stracilem
      tylko 30 PLN na przesylki w obie strony... kupilem sokowirowke co przyszla
      uszkodzona (po jednej stronie urwany zaczep) - dziwne biorac pod uwage ze
      opakowanie bylo OK. Dodatkowo na karcie bylo napisane "Data sprzedaży" a nad tym
      11.2008 mimo ze zakupu dokonalem 12.2008... oczywiscie potem kilka maili i
      conajmniej kilkanascie telefonow. Cala ta reklamacja to koszmar...

      Jednym slowem kontakt ze sklepem arpol dal mi wiele do myslenia... trzeba uwazac
      od kogo sie w necie kupuje!!!
      • Gość: hehe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.09, 15:24
        Klientowi się nigdy nie dogodzi :) Kupowałem u nich ja kupował mój wspólnik masę
        sprzętu i nigdy nie było problemu. Mam też grupę niezadowolonych klientów w
        swojej branży ale tego się nie uniknie niestety. U mnie allegrowicz tez bys
        sobie musiał spokojnie czekac na załatwienie sprawy - zrozumcie barany jedno -
        sprzedający na zwrot zaliczki czy załatwienie reklamacji ma 45 dni - poczytajcie
        odpowiednie ustawy pozniej płaczvcie jaki okrutny los was spotkał :) W tym
        czasie nie będzie do w3as bez przerwy dzwonił bo po kiego diabła ma to robić ?
        nie podoba się wam termin o ktorym mowa zbierzcie podpisy pod projektem zmiany
        ustawy i bedzie git. Pozdrawiam wszystkich normalnych !!! Podziwiam ta firmę że
        mało im użerania się z klientami na sklepie i muszą użerać się z kretynami z
        całej Polski. Wejście na Allegro ? Nie, dziękuję...
        • Gość: hehe IP: *.gre.pl 04.02.09, 20:21
          dziwne że wszystkie pozytywne lub broniące firmę opinie są z tego samego IP.... Poza tym ton ostatniej wypowiedzi ewidentnie taki sam jak w przypadku odpowiedzi do negatywnych komentarzy na Allegro do aukcji firmy. Wyzywanie ludzi (klientów) od baranów, kretynów, ogólnie zero szacunku....
          • Gość: obiektywna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.09, 01:04
            Kolejny widzę tropiciel spisków - powiedz mi mądralo jakie ma się IP inne
            wyświetlać przy neostradzie, która jest najpopularniejszą formą komunikacji z
            internetem ?

            Człowiek każdy pracujący przy obsłudze klienta ma czasem dość czy na sklepie czy
            w punkcie usługowym czy na infolinii. Co poradzić, że 10% społeczeństwa można
            zaliczyć do kretynów ? Nie znają przepisów obowiązującego prawa ale IM się
            należy a co z prawem drugiej strony ? Sama pracowałam na infolinii więc wiem o
            czym mówię - wieczne pretensje klientów, głuchota na argumenty i rzucanie
            najgorszymi bluzgami... Praca z ludźmi jest najbardziej niewdzięczną pracą jaka
            może być. Chamami okazuje się ok. 10% wszystkich klientów ale podziękowania za
            pomoc usłyszysz od mniej niż jednego procenta.
      • Gość: pb IP: 89.174.23.* 07.02.09, 09:50
        3 tgodnie temu chciałem kupić aparaty fotgoraficzne Canon. Cena była
        305zł/szt. Można było kupic parę zł taniej, ale pomyślałem że na
        miejscu w Cz-wie bede miał towar od reki. 2 dni probowalem sie
        dodzwonic na wszystkie mozliwe nr telefonow w tym sklepie -
        bezskutecznie. GG tez nikt nie odpowiadal. W koncu podjechalem do
        sklepu. Na allegro jest w opisie, ze odbior osobisty +5zł. Po
        rozmowie z bardzo zajetym i opryskliwym sprzedawcą dowiedziałem się,
        że do ceny każdego aparatu musze doliczyć 17zł + 5zł za wydanie co
        nam po "rabacie" dało 325zł za sztukę. Na pytanie dlaczego tak
        dziwnie dowiedziałem się ze tak musi byc.
        Nie dziwie sie ze sa zadowoleni klienci, ktorzy zostawiaja w sklepie
        5000zł - drobnica do 1000zł to zwykle szaraki, ktorych traktuje sie
        jak natretne muchy.
        Oczywiscie aparatow nie kupilem a o istnieniu tego sklepu zapominam
        na zawsze i kazdemu przyszlemu klientowi tego sklepu odradze
        kupowanie tam czegokolwiek.
        • Gość: gość IP: 94.251.137.* 07.02.09, 10:52
          Pobieranie opłaty za odbiór osobisty powinien was już zastanowić że coś jest nie tak z tą firmą. I nie wiem czy czasem nie naruszają przepisów prawa handlowego. Trzeba napisać do Urzędu ochrony Konsumenta i zgłosić to bo to chyba nie zgodne z prawem handlowym!!! A dla mnie to trzeba być kretynem żeby kupić i płacić za odbiór osobisty zastanówicie się 2 albo i więcej razy przed takimi zakupami !!!!
          • Gość: lord hagen IP: 94.251.141.* 07.02.09, 20:11
            Pobieranie opłat za odbiór osobisty?? Haha to dowaliłeś kolego jak byś nie
            wiedział dowóz do domu jest w tej kwocie.
            • Gość: gośc IP: 94.251.137.* 08.02.09, 07:32
              To zaraz dowóz czy odbiór osobisty bo wybacz ale to bardzo duża różnica. Jakie koszty ponosi sklep w przypadku odbioru osobistego ??? Bo w przypadku dowozu do domu ponosi koszty transportowe i opłata w tym przypaku jest uzasadniona. Przeczytałeś dobrze co napisałem???. Trzeba być debilem żeby płacić za odbiór osobisty i zdania nie zmienię !!!!
              • Gość: lord hagen IP: 94.251.141.* 08.02.09, 11:29
                To ty musisz być jakimś debilem wiem jak jest w tym sklepie bo nieraz kupowałem
                20zł tak pisze na allegro to odebranie zakupu osobiście (tych większych rzeczy
                typu TV czy lodówka), ale to polega na tym, że w tej kwocie przywożą ci towar
                pod dom czy to takie nie zrozumiałe dodatkowa opłata jest jeśli chcesz by ci
                wnieśli towar na górę na chatę jeśli mieszkasz w blokach. A przy mniejszych
                przedmiotach typu aparaty czy telefony też jest opłata, ale niewielka a zresztą
                co byś chciał to nie sklep normalny tylko wysyłkowy i też są dodatkowe opłaty.
                Tym bardziej, że towaru nie mają u siebie w sklepie tylko w magazynach w innej
                części miasta który dowóz do sklepu kosztuje.

                Kupowałem tam setny raz i żadnych problemów nie miałem widocznie ludzie to
                debile skoro nie umieją kupować przez allegro. Kupują i czekają albo wysyłają od
                razu kasę na konto a główną zasadą jest kontakt który jest bardzo ważny a sklep
                ma bardzo dobry jeśli chodzi o e-mail (bo tel. to ciężko się dodzwonić) a ludzie
                tego po prostu nie robią bo człowiek też błędy popełnia ja też bym towaru nie
                wysłał jak ktoś kupił i żadnego kontaktu nie daje bo wysyłka to bardzo duże koszty.

                • Gość: gość IP: 94.251.137.* 08.02.09, 14:26
                  No musisz dużo kupować jak już setny raz tam kupowałeś :):) Leże i kwicze :)) A zapomniał bym debilu to mów do własnej matki i ojca !!!
                  • Gość: ja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.09, 15:52
                    a ja tam bede kupował i nikt i nic mi tego niezabroni
                    wielu osobom polecilem ta firme i wiekszosc jest zadowolonych
                    nie znam firmy ,ktora ty dogodzila 100 % klientow
                    mozna uzyskac fachowa pomoc ,doradztwo ,sprowadza kazdy towar a co
                    do ceny co jest najwazniejsze tez mozna porozmawiac,dostawa w
                    uzgodnionym terminie z wniesieniem
                    na temat allegro nie dyskutuje-szkoda ,ze w takie gowno weszli
                    majac duzo wlasnych klientow ,ktorzy poszukuja fachowej i rzeczowej
                    obslugi a nie tylko okazji poprzez niska cene
                    niska cena to tylko zludna okazja
                    kupilem kiedys u nich pralke i po 3 tygodniach zepsula sie -udalem
                    sie do sklepu tam uzgodniono ze mna wizyte serwisanta ,ktory
                    bezplatnie naprawil pralke
                    mialem pecha -trudno przeciez to nie wina sprzedawcow i sklepu a
                    tylko moj pech
                    JA ICH POLECAM I NIE POZWOLE ABY JAKAS HIENA z ALLEGRO ZLE PISALA NA
                    TEMAT TEJ FIRMY
                    poprosze wszystkich znajomych ,ktorzy u nich kupowali aby wydali
                    pozytywne opinie
                    zreszta na allegro maja prawie 3000 osob zadowolonych przy 47
                    negatywnych
                    ALE ALLEGRO MNIE NIE INTERESUJE
                    przyklad podalem tylko aby pokazc cyfry
                    dodatkowo zobaczcie co sprzedaja -same wartosciowe rzeczy to nie
                    jest firma ktora sprzedaje jakies popierdulki ale konkretny towar

                    • Gość: niezadowolony IP: *.chello.pl 08.02.09, 17:25
                      > a ja tam bede kupował i nikt i nic mi tego niezabroni

                      pewnie ze nie! a co masz znizke u pracodawcy? czy kupujesz od siebie samego?

                      > JA ICH POLECAM I NIE POZWOLE ABY JAKAS HIENA z ALLEGRO ZLE PISALA NA
                      > TEMAT TEJ FIRMY

                      proszę, proszę... cóż za męstwo! ja bym nie nadstawiał tak ciala na twoim
                      miejscu bo hiena moze w tylek ugryzc

                      > zreszta na allegro maja prawie 3000 osob zadowolonych przy 47
                      > negatywnych

                      a ja znam sprzedawcow co maja po kilka tysiecy pozytywow i 0 negatywow...
                      wystarczy na allegro poszperac; 47 negatywow to obciach

                      > ALE ALLEGRO MNIE NIE INTERESUJE
                      > przyklad podalem tylko aby pokazc cyfry

                      a skąd znasz te cyfry skoro allegro cie nie interesuje? Znaczy nie interesujesz
                      sie wwoimi klientami z Allegro?

                      > poprosze wszystkich znajomych ,ktorzy u nich kupowali aby wydali
                      > pozytywne opinie

                      znaczy wszystkich zatrudnionych w firmie Arpol lub innych spolkach Puczka Limited?

                      W/G mnie zenada!!! Gosc (albo pracownik) sam siebie broni i robi to w tak
                      nieumiejetny sposob ze szczeka opada! To zwykły prostak co tylko innych od
                      frajerow i kretynow potrafi wyzywac! Dziecko neostrady!

                      • Gość: staszekzab IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.02.09, 18:39
                        Właściciel firmy Arpol na Allegro daje komentarze tylko tym klientom, którzy
                        dali mu komentarz neutralny lub negatywny, którzy opisują, jakie problemy ze
                        strony jego firmy ich spotkały. Jego komentarz zwrotny jest zawsze negatywny.
                        Powody i argumentacja nie mają nic wspólnego z prawdą, są wymyślane na
                        poczekaniu i często okraszane epitetami typu: "niepoważny klient","kłamca", "pajac".
                        Czy można rzetelnie odpowiedzieć na zarzuty klientów wystawiając jednorazowo
                        (np. w wolny dzień od pracy)komentarze z transakcji z okresu jednego czy dwóch
                        miesięcy poświęcając na każdy komentarz zaledwie kilka minut. Proszę popatrzeć
                        na daty i czas ich wystawiania.
                        Uważam, że gość powinien zrezygnować ze sprzedaży na Allegro, bo jego kłamstwa
                        są łatwe do rozszyfrowania. Chyba, że innym to nie przeszkadza.
                        • Gość: lord hagen IP: 94.251.141.* 08.02.09, 21:17
                          Wy nie umiecie kupować i tyle nauczcie się i dorośnijcie do allegro bo po tych
                          co tu piszą to bym w życiu nic nie kupił, ale wy wolicie kupować AGD i RTV w
                          Realach i Tesco na promocji jakieś wyrzutki z magazynu :)

                          • Gość: ja IP: 89.171.3.* 09.02.09, 10:26
                            Bla, bla, bla... czyli to co zwykle! Wielkie mlocenie jezorem i zadnych
                            konkretow. Sam dorosnij sciemniaczu jeden!
                            • Gość: deedee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.02.09, 16:36
                              Wy sobie piszecie a pracownicy i właściciele tego sklepu mają pewnie ubaw. Jedna
                              z głównych zasad marketingu brzmi - nieważne jak dobrze czy źle byle mówili o
                              nich. :)
                      • Gość: negat IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.07.09, 16:45
                        negatywy są przecież spoko ;) co wy chcecie ??!!
    • 13.02.09, 15:07
      jednak odpowiednie służby zajęły się tą firmą - wiadomość z pewnych źródeł.
      Osoby poszkodowane mogą się zgłaszać do Rzecznika Konsumentów w Częstochowie, sprawa jest mu dobrze znana i chętnie pomoże.
      • Gość: babka IP: *.adsl.inetia.pl 13.02.09, 15:25
        Ja u nich zawsze coś kupowałam, jak pracował tam pan Mariusz. Jak się zwolnił -
        kupiłam nową lodówkę inox, - to dostałam uszkodzoną z wystawki. Po pismach i
        telefonach usłyszałam, że z uwagi na nietypowy kolor drzwi muszą przyjść z
        Włoch. Jak wreszcie po 3 m-cach przyjechał serwisant, to o mało się nie udusiła
        ze śmiechu z tych Włoch... Reklamacja została wykonana jako "przedsprzedażna"
        Najfajniejsze jest to, że kupowałam w listopadzie, a paragon fiskalny był
        wystawiony dopiero w lutym, jak poszłam podbić książeczkę gwarancyjną.
        Wnioskuję, że gdybym nie poszła podpić książki - to nie byłoby paragonu,
        sprzedaży i zapłaconego podatku.
        A później wszyscy płaczą, że dziura budżetowa jest.
        • Gość: max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:59
          ale masz nowe drzwi - ten sam kolor czy malowałaś???
          Jak coś to w Castoramie mają mieszalnik do farb.Weż ze sobą te drzwi
          od lodówki to pan ci dobierze właściwy kolor.
          Ale czy ty dobrze jeszcze widzisz bez okularów -przecież jesteś
          babcią.
          Oglądałem ostatnio z córką bajkę i była w niej pewna super babcia
          ale niestety bez musztardówek nic nie widziała .Miała nawet problem
          rozpoznać wilka.Czy to ty tam występowałaś i czy wiesz jaka to bajka?

        • Gość: jogo IP: *.jasman.pl 18.02.09, 13:48
          i ciesz sie,że załatwili ci to jako "przedsprzedaż" bo inaczej nie dostałabys
          nowych drzwi, usterki mechaniczne nie podlegaja gwarancji...
      • Gość: stop oszołomom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:19
        Ciekawe jakie... Też byłem u rzecznika i powiedział, że niestety nic nie
        zdziałam w walce z tą firmą bo są na prawie. A Ty paula jesteś albo półmózgiem
        albo dzieckiem neo. Jakie służby ?! Mam kumpla, który pracuje w prokuraturze
        okręgowej - takie sprawy to albo do załatwienia przed sądem konsumenckim albo
        przed sądem powszechnym ale z powództwa cywilnego... Policja nie przyjmie
        żadnego zgłoszenia a nawet jak przyjmą to umorzą postępowanie. Umowa
        kupna-sprzedaży jest umową cywilno-prawną i nie jest ścigana z urzędu drogie
        dziecko. Co może mówiąc o służbach masz na myśli PIH ? Oni pójdą sprawdzą czy są
        ceny na półkach i co najwyżej wypiszą mandat 200 zł. PIH należy rozwiązać bo nie
        jest do niczego potrzebny :/ Najpierw naucz się obowiązującego w Polsce prawa
        później pisz swoje idiotyzmy na forach dziewczynko...
        • Gość: edek walczak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:41
          paula
          prawo jest jednakowe dla wszystkich i dobrze ktos napisal przede mna
          tylko sady moga ten problem rozwiazac
          pih - jeszcze pamieta czasy gierka i komuny
          sadze ze wtedy jeszcze ciebie rodzice nie mieli nawet w planach
          ty jestem oszolomem internetu ktory proboje cos popisac ale po co to
          nikt nie wie
          przeczytalem wasze posty i sa smieszne jak sie nudzisz to znajdz
          sobie jakies zajecie
          z tego co wiem od rzecznika to wplacilas zaliczke i nie chcesz
          odebrac towaru bo znalazlas taniej
          dzis jest wolnosc rynku i ceny sa dowolne jezeli wplacilasz zaliczke
          to znaczy ze zaakceptowalas cene
          wiec o co chodzi -o to ze nie umialas znalezc najkorzystniejszej
          oferty
          ja kupuje przez internet tam jest najtaniej
          nic nie porzadze ze jestes niedorajda i nie umiesz znalezc dobrej
          oferty
          skad wiem??? od rzecznika - to pepla ktorego dobrze podejdziesz to
          ci wszystko powie
          zapytaj go lub pania ktora razem z nim siedzi w pokoju na temat
          jakiejs firmy to wszystko powie ile skarg do nich wplynelo itp,czy
          firme polecaja itd sa lepsi od informacji gospodarczej
          a jakie on przygotowanie ma do piastowania tego stanowiska-wielkie-
          absolwent politechniki czestochowskiej wydzial budownictwa -
          gratulacje dla tych co mu dali to stanowisko
          wczesniej pracowal w hufcu ohp
          pewne informacje mozna sprawdzic na internecie
          przepraszam za pisownie ale komputer w moim latach to zbyt duze
          wyzwanie
          • Gość: gośc IP: 94.251.139.* 13.02.09, 18:54
            Aleś ty głupij chłopie :) Akurat rzecznik nigdy nie był komendantem ohp tylko ZHP a to ogromna duża różnica i skonczył studia za granicą aleś pokazał :) A jeśli chodzi o to co robią razem z tą Panią to powiem ci że tak pomocnych ludzi w UM ciężko znaleźć. A jeśli cię przestrzegli przed jakąś firmą to się ciesz masz szanse nie stracić swoich pieniędzy chociarz za kłamliwe wypisywanie głupot na forum życzę ci żebyś stracił kupe kasy jak wiele tych ludzi opisujących oszukańcze praktyki firm w tym temacie i w innych. Sprawdz i walnij się w czoło zanim coś kłamliwego napiszesz :))) Ale się uśmiałem :))))) I na forum dużo jest postów o reczniku konsumenta w UM pokaż mi choć jeden post który mówi że ci ludzie nie mają kwalifikacji lub się nie nadają do tego co robią:)) Ale jesteś zabawny oplułem monitor ze śmiechu :)))
            • Gość: edek walczak IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 19:15
              chlopcem to ty jestes ja to juz starszy pan ale umiejacy poprawnie
              pisac
              chlopcze wroc do podstawowki i naucz sie pisac po ,,polskiemu ,,lub
              sprawdz przed umieszczeniem czegos do publicznej wiadomosci jak sie
              pisze
              jest mi wstyd za takich jak ty- ewentualnie jedz do angli -nie
              bedziesz musial pisac w ojczystym jezyku
              dzieckiem otumanionym przed komputer jestes i tyle moge napisac na
              twoj temat
              CHOCIAŻ -tak sie poprawnie pisze nie wstyd ci??
              co do zhp i ohp to wszystko jedna -skad nagle stal sie rzecznikiem
              braklo dobrych prawnikow w czestochowie ??
              a caly nasz urzad to jedna porazka ,super przyjemni ludzie a w
              szczegolnosci wymalowana lala w wydziale komunikacji ktorej krzywda
              ze musi tam siedziec
              aha jeszcze jedno to bawiles sie z nim w tym zhp czy ohp razem -to
              znaczy ze jestescie jedna klika
              co do jego zagranicy i studiow to udaj sie na politechnike
              częstochowska i to sprawdz
              zagranica to moze ZSRR - no masz racje- faktycznie zagranica.
              ps.
              dobrze ze siebie nie oplules bo rekach moze bys ubrudzil bo jestes
              tak prosty ze nie wiesz do czego sluzy husteczka
              • Gość: gość IP: 94.251.139.* 13.02.09, 20:19
                No dalej leże i kwicze :):) Jeśli dla ciebie ZHP i OHP to to samo to ja kończe dyskusje z tobą :) Hi hi leże i kwicze :)) Nie mam nic wspólnego z panem rzecznikiem ale czytam dużo forum Czestochowa a raz byłem nawet byłem po porade i przemile zostałem przyjęty :) Wiesz jak sie nie ma argumentów to człowiek się czepia słów :))) Świetny jesteś :)) A prosty to i może jestem może dla tego że jestem taki prosty to moja firma od ponad 10 lat utrzymuje się na rynku w prostocie siłą jak widzisz :):)
                • Gość: edek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 20:26
                  tylko sie nie posikaj
                  porada dla ciebie CHOCIAŻ zerknij w slownik ortograficzny
                  idz do rzecznika zrob mu co potrzeba i bedziej jego koles od
                  biseksualnych
                • Gość: edek do prostego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 20:28
                  nie pisz wiecej bo to wstyd robic takie bledy
                  moja wnuczka z 6 klasy pisze poprawniej od ciebie
        • Gość: Jan-sklep komputer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 18:51
          Jeżeli są na prawie to znaczy ,że postępują słusznie.
          Nie znaczy iż każdy klient ma rację.
          Każda firma ma 14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji co nie
          jest równoznaczne z jej uznaniem.
          Jeżeli reklamacja jest zasadna to jest uznana -towar naprawiony lub
          wymieniony(decyzja klienta) ewentualnie zwrot wartości zapłaconej.
          Jeżeli sprzedawca uzna ,że reklamacja jest bezpodstawna może ją
          oddalić i wtedy pozostają już tylko drogi prawne-
          rzecznik,pih ,biegły,sąd.
          Jeżeli mają rację to nic im nie zrobisz.
          A ty piszesz o jakiś spec służbach - to chyba większa afera od tych
          co prowadzą komisje sejmowe????
          Jesteś genialna albo masz wielkie ego-zastanów się
          Prawo jest jednakowe dla wszystkich.
          Pozdrawiam
          Jan k. slep komputerowy centrum miasta Cz-wa.
    • Gość: Michał IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.09, 19:23

      Zakupiłem u nich towar i jest wszystko oki!!!!!
      Polecam!!!!!!!!
      Mam szczęście!!!!!!!
      I będę u nich kupował!!!!!
      Hahahahahahahha!!!!!!
    • Gość: Gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.09, 23:34
      "wina kuriera, wina kuriera, wina kuriera..."
      • Gość: maximilia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.09, 00:30
        to więc wina kuriera a nie firmy
        właśnie mnie to zainteresowało co napiasałeś i stwierdzam,że takie
        wpisy przeważają
        Wszystko ok. Szybka przesyłka i towar zgodny z opisem. Polecam!

        Niestety zakupione urzadzenie bylo uszkodzone. Poniewaz firma
        zwrocila pieniadze bez zadnych problemow, wiec wystawiam pozytyw.

        Wszystko OK,kontakt bardzo dobry,wysyłka bardzo szybka,towar zgodny
        z opisem,oby więcej takich allegrowiczów,POLECAM WSZYSTKIM!!!!!!!!!!

        bardzo miły i konkretny kontakt, szybka dostawa i towar zgodny z
        zamówieniem :) bardzo goraco polecam tego kontrachenta

        Pozytywnie Przeprowadzona Translakcja, bez żadnego problemu !!!

        Bardzo Szybka Przesyłka, Celujący Kontakt, oby takich więcej
        Allegrowiczy !!! Polecam Serdecznie

        wszystko ok, towar bardzo dobrej jakości, bardzo szybka wysyłka,
        miły kontakt, POLECAM w 100%
        takie wpisy przeważają jest ich ponad 3000 owszem są też negatywy
        ale jest ich tylko 48
        decyzja należy do ciebie gdzie kupisz ale jak 3 tys osob mówi oki to
        jest oki
        wyjątki sie też zdarzają ale nie znam firmy ,ktora ma 100%
        zadowolonych klientów
        ja u nch kupiłem tv wysłali do Zawiercia za 35 złotych i jest oki
        ja polecam
        • Gość: jogo IP: *.jasman.pl 18.02.09, 13:56
          już sie dorobili 51 np takich:
          NIESOLIDNY, NIESŁOWNY, DOSTARCZONY TOWAR NIE JEST ZGODNY Z ZAMIESZCZONYM NA
          AUKCJI ZDJĘCIEM-SPRZEDAJĄCY NA REKLAMACJĘ ODPISAŁ, ŻE ZDJĘCIE PRZY AUKCJI NIE
          ZAWSZE MUSI ODPOWIADAĆ RZECZYWISTOŚCI - NA POZOSTAŁE MAILE NIE RACZYŁ WIĘCEJ ODPISAC

          Towaru zakupionego na Allegro (nagrywarka dvd sony) nie otrzymałem. Kontakt
          bardzo trudny. Od zakupu wysyłałem maile a nie otrzymałem żadnego. Kontakt
          telefoniczny także trudny. Piszą że mają towar na stanie i wysyłka w 24h a nie mają.

          Karygodny brak profesjonalizmu ze strony sklepu!Kupiłem opiekacz Philipsa.
          Następnego dnia sklep przysyła maila, że Philipsa nie ma i zamiast tego mogą
          wysłać gorszy model Zelmera! Żarty jakieś! Przykro, bo wydawali się solidną firmą :(

          Całe szczęście że pralka była zamówiona za pobraniem bo pewnie gdybym wpłaciła
          kase byłabym 1500 w plecy. Negatywne komentarze u tego allegrowicza nie są
          przypadkiem, na towar czekałam 2tyg i nic. Lepiej kupić w normalnym sklepie. SZOK

          i gdzie tu jest napisane,ze zawiniła firma kurierska ?????
    • Gość: dora76 IP: 156.17.86.* 04.03.09, 15:51
      O rany, to niesamowite, sama miałam ochotę zrobić akcję przeciwko tej firmie, ja
      również miałam z nimi przypały, przed świętami zamówiłam na allegro dvd dla
      rodziców pod choinkę, nie otrzymałam go. Wpłaciłam 195 zł. A potem przez 16 dni
      nie odbierali telefonów. Jak mi się udało dodzwonić to postraszyłam allegro i
      policją-koleś ustawił się ze mną na telefon na nast. dzień żeby mieć czas
      wyjaśnić sytuację-i po raz kolejny był nieosiąglany. NAgrałam się mu na pocztę
      głosową, grożąc że naprawdę zgłoszę sprawę do allegro (tak zresztą zrobiłam) i
      wystawiłam negatywa, czym i oni się zrewanżowali. Zadzwoniłam też do rzecznika
      praw konsumenta we Wrocławiu, który kazał mi anulować aukcję na piśmie i
      wyznaczyć termin zwrotu kasy. Wysłałam poleconym, kasę otrzymałam z powrotem po
      wielkich perturbacjach i groźbach. W międzyczasie otrzymałam maila od kolesia z
      tej firmy treści:"Nie pisz do mnie bo śmierdzisz" czy coś w tym stylu. I jeszcze
      coś o"słomie z butów :)) Absolutna poracha, kasę oddali dopiero jak Allegro ich
      pogoniło!! A ja już naprawdę chciałam zgłosić na policję. Uważam,że firma
      powinna zostać ścignięta za te wały które robi!!! Popieram żeby ich załatwić!!!
      • Gość: ARPOL-DLA IDIOTÓW! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.09, 13:05
        Nie dajcie się skusić niską ceną. Ja kupiłem u nich sprzęt, niewiele tańszy niż w innych sklepach, na dostawę czekałem prawie miesiąc, mimo że wpłaty dokonałem zaraz po zakupie. Jak się okazało nie mieli wystawionego na allegro sprzętu na magazynie. Kontakt bardzo utrudniony, a nawet jeśli uda sie skontaktować to sprzedawca jest bardzo nieuprzejmy. Szkoda że wcześniej nie zapoznałem się z komentarzami na allegro i z tym forum.
        • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.03.09, 22:58
          ludzie POMOCY!!!! zamowiłem u nich kuchenke! na poczaku mila obsługa dostawa w
          terminie tylko jakiez bylo moje zdziwnie gdy sie okazalo ze to nia ta
          kuchenka!!!! przywiezli tanszy model!!o 200zł! zadzowniłem Pan przyobiecał ze za
          dwa dni beda!! no cisza ani nikt telefomu nie odbieral ani nic! zadzowniono
          dopiero do mnie nastepnego dnia i powiedziano ze awaria samochodu była! i ze za
          dwa dni przywioza napewno! no i przywiezli uzywana!!!! az policje trzeba było
          wezwac bo kurierzy niechcieli wyjsc z domu nasiłe chcieli zostawic kuchenke przy
          policji napisali zoobowiazanie ze za dwa dni przywioza i znow nic!!! nikt nie
          odbierał telefonu w ten dzien!! co robiC???jak odzyskac pieniadze???jak ich
          zmusic do przywiezienia własciwego towaru???POMOCY!
          • 23.03.09, 19:21
            Rzecznik Konsumentów przy Urzędzie Miasta lub Federacja Konsumentów na ul. Nowowiejskiego, albo najlepiej Sąd. Jeśli jest tak jak piszesz i masz na to papiery to sprawę masz wygraną, więc im szybciej złożysz wniosek tym szybciej będziesz się cieszył nową kuchenką. W złożeniu wniosku pomogą Ci w/w instytucje.
            Jak sam widzisz sprzedawca totalnie olewa kupujących, jest bezkarny więc to że kurier podpisywał coś przy policji go nie wzrusza.
            Zaraz pewnie napisze na forum że to Twoja wina, że nie odebrałeś towaru, że próbowali dostarczyć ale Ciebie nie było, że odmówiłeś przyjęcia, że się czepiasz, że jesteś bezmózgowcem i nie znasz zasad panująych na rynku, że ich samochód miał wypadek, że się popsuł, że sprzęt uszkodził kurier, że owszem - dał Ci inny model niż zamawiałeś, ale był on lepszy niż ten który kupiłeś, itp itd.
            Skąd znam te wymówki? Wystarczy poczytać odpowiedzi na negatywne komentarze na Allegro.
            Powodzenia!
    • Gość: oszukany IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 19:39
      dzieki paulla za zaangażowanie.Sprawa jest załatwiona kurier pomylił
      się to nie wina sklepu.Kurierzy to też zwykli ludzie ,sprawa
      załatwiona. Pomyłka naprawiona -super sprzedawca kupuje u nich dalej.
      Mam zastrzeżenia do kuriera -OPEK.
      • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 21:22
        PANIE oszukany nie zauważyłem zeby Pan miał wczesniej wpisy, wiec wyglada to
        jakby Pan sie podszywał podemnie?? dzieki Paulaa za info:) kuchenke dostałem!
        teraz czekam na wymiane okapu ktory dostarczono mi razem z pierwsza kuchnia(był
        cały pogiety) termin według zoobowiazania sprzedawcy mija jutro tak, ze wszytsko
        sie okaze. A co do firmy kurierskiej to u mnie kuchenke przywiezli pracownicy
        ARPOL choc najpierw wypierali sie tego natomiast przy policji sie przyznali ze
        naleza do tej firmy
        • Gość: oszukany2 IP: 217.98.39.* 24.03.09, 07:31
          hahahaha ty M.P. po co ty piszesz sam do siebie pod różnymi
          nickami ?? oddawaj moją zaliczkę !! !! cwaniaku
          • 22.08.09, 04:43
            up
    • Gość: ARPOL IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 19:44
      WITAM
      PAAULA
      bardzo mnie cieszy ,ze nie zapiomnialas o nas i jestes zrodlem
      darmowej reklamy.
      Wiele osob czyta te twoje bzdury i poprzez ciekawosc staje sie
      naszymi najlepszymi klientami chcac ocenic samemu jakosc uslug
      naszej firmy.
      JESZCZE RAZ DZIEKI ZA REKLAME
      pozdrawiam
      jestem ci bardzo wdzieczny i oczekuje na dalsze wsparcia marketingowe
      (forum,radio,prasa,telewizja-kazda darmowej reklamy forma jest
      pożadana!!!!!!!!)
      zespol arpol

      • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.09, 11:41
        TAK jak myslalem okapu nie ma dzis bylem u sprzedawcy z krzepic i cała wine
        zrzucił na szefa ze jakies szkolenia ma czyc cos i ze ona zadnych decyzji nie
        moze podjac!!! ludzie jak dostac ten towar co zamawilem!!! lub kase POMOZCIE!!!
        paulaaa odezwij sie na mojego maila camel_22@wp.pl
      • Gość: oszukany 3 IP: 217.98.39.* 26.03.09, 12:58
        jak to jest dla was darmową reklamą to dopiszę żeby znowu było na
        pierwszej stronie ps. oddawaj moją zaliczkę za niedostarczony przez
        ciebie sprzęt cwaniaku !!
      • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.09, 21:20
        to gdzie kupować u chinczyków wszędzie jest ryzyko???
        • Gość: do gosc IP: 217.98.39.* 27.03.09, 08:58
          ty się dobrze czujesz człowieku ?? jakich chińczyków ?? jak idziesz
          do sklepu i płacisz komuś to oczekujesz w zamian towaru - ty weź se
          poczytaj najpierw o tych ludziach co popłacili zaliczki stracili
          nerwy czas zdrowie i pieniądze a nie dostali nic w zamian a dopiero
          potem pisz te twoje mądrości....ty a jak nie masz co z kasą robić to
          idź mu zanieś z 1000 zł za frajer ... wtedy się bedziesz mądrzył -
          jak się dowiesz że nie jesteś w stanie udowodnić że zaliczka powinna
          być ci zwrócona bo wina leży po stronie sprzedawcy - ja się
          dowiedziałem wtedy że mam dopłacić CAŁOŚĆ i dopiero zostanie mi
          wydany towar - i szach mat bo nie dam komuś kto mnie wydymał na 50
          zł dodatkowo 1500 i czekać sobie będe nie wiadomo na co - człowieku
          tu jest jasne ewidentne naciąganie ludzi i co najgorsze nie ma
          prawnego środka na to aby np. ja konsument się przed takim
          cwaniakiem obronił ...ps. MP oddawaj moją zaliczkę cwaniaku
          • Gość: do oszukanego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 09:59
            Z twojej wypowiedzi wynika,żę masz dostać towar i równoczesnie za
            niego masz zapłacić. To jest uczciwe, ale z jakiś nieznannych mi
            powodów tobie to nie odpowiada-czuję podstęp.
            Piszesz, że dałeś 50 zl i kupiłeś towar za 1550 a gdzie reszta
            brakujące 1500 matematyka dla mnie jest prosta . Widzę ,że dla
            ciebie nie i stąd twoj problem o którym piszesz.Probujesz ewidentnie
            tą firmę wywajchowac a że sie nie daje i jest cwansza od ciebie to
            piszesz te bzdury.
            SĄDZĘ ŻE TY TO ZWYKŁY NACIAGACZ I ZLODZIEJASZEK.
            TON I STYL TWOJEJ WYPOWIEDZI JASNO OKREŚLA POZIOM -JESTEM BURAKIEM.
            pozdrawiam
            gosć
            • Gość: do : do oszukanego IP: 217.98.39.* 27.03.09, 10:15
              drogi do oszukanego
              zapłaciłem zaliczkę - sprzęt miałem dostać za 3 dni - resztę
              dopłacić po otrzymaniu towaru - bo po to jest zaliczka żebym nie
              stracił całych pieniędzy w twojej firmie - a zapłacił całość w
              momencie posiadania towaru jak to w sklepie - srzedawca wydaje towar
              do ręki a otrzymuje pieniądze - ja natomiast czekałem na towar dwa
              miesiące - stolarz który robił meble również- co prowadziło do
              kosztów- moje wizyty i telefony do twojej firmy to również koszty -
              cytuję twoją ostatnią mądrą
              wypowiedź:
              > Z twojej wypowiedzi wynika,żę masz dostać towar i równoczesnie za
              > niego masz zapłacić. To jest uczciwe, ale z jakiś nieznannych mi
              > powodów tobie to nie odpowiada-czuję
              podstęp.
              tak to jest podstęp bo ja MAM dostać towar a go nie MAM weź skończ
              człowieku się błaźnić a co do tonu i stylu mojej wypowiedzi : tak
              cała sytuacja z twoją firmą zadziała na mnie tak nerwowo że się
              unoszę jak tylko mam z tobą prowadzić pośrednie dyskusje - zresztą
              wolę zniżyć poziom moich wypowiedzi żebyś mnie łatwiej zrozumiał- bo
              jak rozmawiałem z tobą jak człowiek z człowiekiem to udawałeś że nie
              słyszysz albo że cię nie ma
              ps. MP oddawaj moją zaliczkę cwaniaku
              ps2. weź nie pisz nic w moim kierunku bo mi ciśnienie podnosisz -
              pisz te brednie ogólnie jak już masz potrzebę się uzewnętrzniać
              • Gość: do dugiego IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 11:07
                OSZUKany , który wpłacił 50 złotych zaliczki a chciał dostać towar
                za 1500 zł. a może nawet za 5000złotych.
                Tego nie wiem ponieważ nie masz odwagi się ujawnić a potrafisz tylko
                kogoś anonimowo oczerniać.
                Sądze,że w złym okresie kupiłeś a nie w złej firmie.
                DLACZEGO w złym okresie ?
                Odpowiedz jest bardzo prosta Św. Mikołaja jest 6 .12
                i prawdopodobnie nikt nie chciał tobie zrobic niespodzianki.
                Zasada jest prosta zamawiam,dostaję towar i płacę- ty tego nie
                zrobiłeś.
                TO SĄ CECHY OSZUSTA ,KTÓRE SĄ ODZWIERCIEDLENIEM TWOJEJ OSOBY.
                Oświadczam,że prowadzę firmę zajmującą się sprzedażą AGD I RTV .
                Osobę m.p. znam osobiście i mogę swoje zdanie na niego temat
                wyrazić -obiektywne.
                Zapewniam ,że nie jestem m.p. ale bedę go bronił.
                Jeżeli masz rację to sklep -zapewniam twoja zaliczkę zwróci.
                Zresztą jeżeli działania m.p. są bezprawne to są instytucje, na
                które się powołałaś ,które mogą ci w tym temacie pomóc.
                Jestem osobą ,która umie logicznie myśleć i możesz paullla i jak
                się tak zwiesz odnieśc się do swojego pierwszego postu w tej sprawie.
                Widocznie to ty póbujesz ich oszukać ,jeżeli od grudnia nie umiesz
                prawnie wyegzokwować swoich pieniedzy.
                Ustawa o niezgodniosci towaru z umową oraz Kodeks Cywilny reguluje
                zasady zawierania umów kupna -sprzedaży.
                Jeżeli masz ochote a powinnaś -jest szansa,że pojmniesz iż to
                muślisz i robisz jest niezgodne z w/m ustawami.
                Zaliczka jeżeli niedotrzymałaś warunków umowy nie podlega zwrotowi.
                Zapytaj pana mgr.Wojciecha Krogulca ,na którego się powołujesz.
                Ale do rzeczy.
                Nie musząc sie zniżać do i tak niskiego poziomu TWOJEGO
                INTELEKTU , mogę wydać swoja obiektywną ,pozbawioną chorych i
                niepotrzebnyzh emocji opinię.
                Jak masz życzenie napisz jeszcze na forum z przyjemnościa odpiszę.
                Popatrz na swoje wypowiedzi po postcriptum-wiele mówią o tobie.
                Przepraszam za ewntualne błedy stylistyczne i ortograficzne
                wszystkich forumowiczów.
                Wojciech K.

                • Gość: do :do dugiego IP: 217.98.39.* 27.03.09, 11:33
                  skoro jesteś taki inteligentny jak piszesz to czemu nie może twoją
                  głową pojąć faktu , że skoro nie otrzymałem towaru to za co mam
                  płacić ?? cały problem w tym że ja chciałęm towar i chciałem za
                  niego zapłacić, przecież jak dostanę towar to zapłacę - ja towaru
                  nie otrzymałem od maja zeszłego roku bo nie jestem paulą, tylko
                  kolejnym oszukanym klientem- tego też nie zanotowałeś , że piszę w
                  formie męskiej nie żeńskiej. co do instytucji : założyłbyś sprawę z
                  powództwa cywilnego - gdzie koszty sprawy , pełnomocnika, odpisów z
                  ewidencji działalności gospodarczej państwa P. to łącznie ok 200zł a
                  zaliczka wyniosła 50zł, przy fakcie że pan MP twierdzi na piśmie że
                  towar dostarczy w wyznaczonym przeze mnie terminie pod warunkiem
                  WCZEŚNIEJSZEGO dokonania całości zapłaty - powyższe oswiadczenie
                  woli odbiera możliwość skutecznego odbioru zaliczki- o czym pan MP
                  dobrze wie zresztą co tu gadać skoro ty na wet nie możesz
                  pojąc że ja chcę zapłacić za towar ale niebędę płacić za coś czego
                  sprzedawca mi nie dostarcza od 8
                  miesięcy !!!!!!!!!! idź jak go znasz to sobie
                  z nim pogadaj bo poprawna polszczyna pozbawiona najmniejszej logiki
                  doprawiona cwaniactwem i podparta lukami w prawie , które powinno
                  chronić mnie przed takimi jak wy a nie odwrotnie....jest waszą
                  specjalnością
                  • Gość: DO DRUGIEGO IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 13:03
                    zaplata powinna nastąpić najpozniej w momencie wydania rzeczy
                    czy m.p. pozbawił cię takiej mozliwosci
                    właśnie z nim przy kawie rozmawiałem i kojaży takie zdarzenie i
                    oświadczyl ,ze musi ciebie omijać szeriokim łukiem gdyż złożyl ci
                    propozycję odbioru towaru od niego ze sklepu z równoczesną zapłata
                    lub proponował bezpłatna dostawę po wcześniejszym uregulowaniu
                    nalęznosci za towar
                    WIĘC JEST CWANIAK I PROBUJESZ FIMĘ OSZUKAC POPRZEZ ODBIOR TOWAR
                    NIERUGULUJAC ZA TOWAR
                    to jest cala prawda o tobie
                    • Gość: do : DO DRUGIEGO IP: 217.98.39.* 27.03.09, 13:26
                      słuchaj człowieku po pierwsze między tyloma osobami które wystawiłeś
                      do wiatru to jak możesz akurat mnie kojarzyć ?? po drugie czy ty
                      mnie omijasz czy nie to mi to wisi bylebyś JEŚLI UWAŻASZ ŻE JESTEŚ
                      UCZCIWY ODDAŁ MI ZALICZKĘ ale nie jesteś i nie oddałeś DYSKUSJA Z
                      TOBĄ MA TYLKO JEDEN SENS DLA MNIE ktoś kto to przeczyta zrobi równie
                      szeroki łuk omijając twoje sklepy , bo wiesz wymienianie z tobą
                      argumentów to tak jakby rzucać grochem o ścianę z pustaków A TWOJE
                      ŚMIESZNE PODSZYWANIE SIĘ POD KOLEGĘ który cię broni bezinteresownie
                      jak lew pokazuję że tą całą firmę to zakładałeś bez wyjścia z
                      piaskownicy....
                      • Gość: hehe IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.09, 20:43
                        Rozmowa kretyna z kretynem...

                        Oszukany a nie wiesz, że jak masz rację to te wszystkie koszty w sądzie
                        odzyskasz ? Skoro tam jeszcze nie poszedłeś to znaczy, że coś jest na rzeczy i
                        nie masz szans na odbiór pieniędzy i bawisz się w dziecko neostrady inaczej
                        zwanego trolem... Żal mi Ciebie a raczej Twej pustej mózgownicy.

                        A Ty sklepikarzu po co się z nim dochodzisz ? Chyba, że rzeczywiście chcesz
                        reklamy takiej jak tutaj... Skoro masz rację to siedź cicho i ciesz się z płaczu
                        na forum tamtego kretyna :)

                        A nawiasem mówiąc płaczki internetowe zwane debilami najpierw poczytajcie
                        paragrafy i orzecznictwo sądów w takich sprawach a później płaczcie. Ja na
                        miejscu kretyna-sklepikarza zrobiłbym Wam jeszcze bardziej koło dupy pozywając
                        Was łącznie z tym forum za znieważenie i narażenie na straty firmy. Nazywanie
                        kogoś publicznie oszustem i kłamcą bez dowodów na poparcie swych tez jest w
                        naszym kraju karane. A tym bardziej robienie tego z zemsty.
                        • Gość: do : hehe IP: *.54.171.227.tvksmp.pl 27.03.09, 23:11
                          cytuję :
                          > Rozmowa kretyna z kretynem...

                          dopiero teraz włączyłeś się do rozmowy więc na razie był tylko jeden

                          > Oszukany a nie wiesz, że jak masz rację to te wszystkie koszty w
                          sądzie
                          > odzyskasz ?

                          a rozumiesz kolejny mądrosku , że jeżeli ja mam rację , a kolega
                          wyraża wolę dostarczenia mi po 8 miesiąch towaru w każdej chwili to
                          w sądzie on ma rację i ja nie ma RZADNYCH = 0 argumentów i nic nie
                          odzyskam - a ty mądry hehe chcesz pralkę po 8 miesiącach - a co
                          wcześniej napierdzielasz w strumieniu majtkami po tarce

                          > A nawiasem mówiąc płaczki internetowe zwane debilami najpierw
                          poczytajcie
                          > paragrafy i orzecznictwo sądów w takich sprawach a później płaczcie

                          ty hehe paragrafy to sobie możesz czytać a między tymi paragrafami
                          szpary takie że po dwie pralki z ARPOL wejdą ,a rozumiesz człowieku
                          że jak idę do rzecznika praw konsumenta i mówię że chodzi o lodówkę
                          i on od razu wie o jaką firmę chodzi chociaż mu jeszcze nie
                          powiedziałem i w drugim zdaniu mówi że nic się nie da zrobić to coś
                          musi w tym być

                          > miejscu kretyna-sklepikarza zrobiłbym Wam jeszcze bardziej koło
                          dupy pozywając
                          > Was łącznie z tym forum za znieważenie i narażenie na straty firmy.

                          tak znam paragrafy i ani razu nie nazwałem cwaniaka tak jak ty
                          piszesz tylko cwaniakiem którym jest - CHOĆ DALEJ WIEM ŻE TO TY
                          CWANIAKU WSTAWIASZ KOLEJNY TEKST ABY ODWRÓCIĆ UWAGĘ OD TEGO JAK
                          TRAKTUJESZ LUDZI Z KTÓRYCH ŻYJESZ_CZYLI TWOICH KLIENTÓW - którymi
                          niestety i ja byłem i twoją kobzę nabijałem

                          ja nikogo nie oczerniam : ja z imienia i naziwska klient z paragonu
                          nr..... ( bo takie moje z paragrafu prawo osoby fizycznej)
                          oświadczam : zawarłem umowę ustną na zakup sprzętu, zapłaciłem
                          zaliczkę , towar miał dotrzeć po 3 dniach , nie dotarł , nie dotarł
                          po 2 miesiącach, poniosłem koszty, odsyłano mnie do magazynu który
                          nie istnieje, byłem u rzecznika praw konusmenta, byłem u radcy
                          prawnego zapłaciłem mu, dalej nie miałem towaru, właściciel firmy
                          kazał mi zapłacić całą kwotę przed dostarczeniem towaru , czego nie
                          uczyniłem po tym jak nie oddał mi zaliczki (bo nie jestem głupi
                          tylko się nadziałem na minę) ani nie dostarczył towaru w
                          terminie: " 2 miesiące-3 dni " wynikające z umowy ustej - po czym
                          odstąpiłem od umowy - zaliczka nie została zwrócona - I NIE DAM
                          SIĘ SPROWOKOWAĆ TOBIE - w tej ani innej formie wypowiadający się
                          pod tym wątkiem MP - powtarzam ci jeżeli uważasz że jestem dla
                          ciebie reklamą to będę to robił na twoją korzyść każdego dnia albo
                          co drugi jak nie będę miał czasu możesz mnie nazywać trolem ,
                          gnomem lub szninklem,


                          NIE DOSTAŁEM TOWARU _ MIAŁEŚ MI ODDAĆ ZALICZKĘ _ BYŁEM PO NIĄ NIE
                          RAZ I NIE DWA _ TWOJA SPRAWA _ MOŻESZ MNIE OBRAŻAC TUTAJ POSŁUGUJĄC
                          SIĘ ZMIENIAJĄCYM ADRESEM IP neostrady _ NIE WAŻNE ważne jest to
                          że ze mną zagrałeś 8 miesięcy temu - po tym szukałem na forum i
                          grałeś tak wcześniej teraz po 8 miesiącach ludzie mają takie same
                          problemy - każdy jeden który będzie miał o tyl mniej nerwów z toba
                          niż ja powinien się tu wpisać ku przestrodze kolejnych

                          zapraszam :

                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67932067&a=67932067
                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67017348&a=67017348
                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67927049&a=67927049
                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=82019604&a=82019604
                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=67262572&a=67262572
                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=6029645&a=6029645
                          forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=55&w=63493157&a=63493157
                          tak drogi "kolego" hehe jest wyobcowanym , samotnym jedynym
                          oszukanym dzieckiem nestrady a ty jesteś taki mądry że aż dech mi
                          zaparło

                          • Gość: do pajaca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.09, 00:05
                            Szanowny panie S. z ulicy SCHILLERA jestes tak naiwny i głupi ,ze
                            podczas dyskusji z nieznajomą osobą ujawniłeś swoje dane-mam na
                            myśli wymianę korenspodencji poprzez prywatne emaile.Czytam te twoje
                            głupoty i poprawiasz mi weekendowy humor .Jestes oszustem i
                            pólgluwkiem piszącym wierutne bzdury .ĆWICZ PISOWNIE ,MOZE PO JAKIMS
                            CZASIE INNI FORUMOWICZE ZAUWAZA POPRAWE .Sądza ,zę na razie aby
                            zaoszczędzić sobie wstydu próbuj w iinym miejscu niz internet.O
                            twoiim pozimie świadczy pisownia moja córka w 3 klasie robi mniej
                            bledow niz ty.a rozumiesz kolejny mądrosku , że jeżeli ja mam
                            rację , a kolega
                            wyraża wolę dostarczenia mi po 8 miesiąch towaru w każdej chwili to
                            w sądzie on ma rację i ja nie ma RZADNYCH = 0 argumentów i nic nie
                            odzyskam - a ty mądry hehe chcesz pralkę po 8 miesiącach - a co
                            wcześniej napierdzielasz w strumieniu majtkami po tarce

                            Napisz 100 razy wyraz ŻADNYCH -to moze oszczedzisz sobie wstydu na
                            przyszłośc pajacu ,może ta twoja pyskata żona pomoże coi w pisowni
                            ŻAŁOSNY JESTES.
                            PRÓBOWAŁES FIRMĘ OSZUKAĆ I NIC CI Z TEGO NIE WYSZŁO I TERAZ SIĘ
                            MŚCISZ ????
                            • Gość: re ; do pajaca IP: *.54.171.227.tvksmp.pl 28.03.09, 07:44
                              szanowny panie M. z ul . lange skończ pan do mnie mówić bo nie ma
                              sensu moja dyskusja z panem ani z pana żoną również dawniej z ulicy
                              schillera i nie używaj słów oszust pajac ani głupi w moim kierunku
                              na publicznym forum skoro tak dobrze się orientujesz w przepisach
                              prawa co do reszty bez komentarza pozostawiam ocenę czytającym
                        • Gość: kierownik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.09, 01:02
                          MASZ RACJĘ .
                          DZIEKUJĘ ZA RADĘ.
                          OMIJAM TEN WĄTEK NIE WARTO SIĘ DENERWOWAĆ.
                          JESZCZE RAZ DZIEKUJĘ.
    • Gość: BEZ IMIENIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.09, 00:18
      Obserwuję Wasze wpisy i prawie ze śmiechu nie pęknę.
      Nasuwa się tylko jedno pytanie -po co to forum ????
      Poruszane tematy i ich charakter jest żałosny.
      Tania sensacja.
      Znam firmę -wiele osób u nich kupuje ,większość jest
      zadowolonych,dobra obsługa,niska cena ,fachowe doradztwo to tylko
      niektóre ich przymioty.
      Dziś ją oczerniacie ,jutro media ,sklep przy tesco ,jakąs stację
      paliw,pizzerię,biznesmena polaczka,prezydenta wronę ,lekarza....
      Powiedzcie kogo to forum jeszcze nie zrugało???
      Nie znam takiej osoby???
      NiE KAZDY MUSI BYĆ ZADOWOLONY ALE WYNIK 98% ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
      ROBI WRAŻENIE-CHORE WYJĄTKI SĄ ZAWSZE.(dane za paaullą
      niezadowoloną klientką bedącą w grupie 2% wyjątków)
      NAUKA PODAJE SKRAJNE PRZYPADKI NALEŻY ODRZUCIĆ.
      • Gość: ... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.03.09, 10:03
        Gość z postu wyżej nie wie, że oni doradzają towar taki, za jaki najmniej płacą
        a najwięcej wydębią od klienta. Prawda jest taka, że cena to fikcja. Jednej
        osobie sprzedadzą sprzęt np. za 1300, a innemu za 1400, zależy od ich humory i
        czy widać po tobie czy masz kasę. Raty też oszustwo. Niby 0,6%, a tak naprawdę
        jest 1%, ale o tym nie powiedzą, bo koszt udzielenia kredytu, inne opłaty daje
        nam w sumie 1%.
        • Gość: OSZUKANY IP: *.rev.masterkom.pl 28.03.09, 19:26
          Tak wiele z tego co piszecie to prawda, czasem sie zdarzaja sytuacje losowe i to
          mozna zrozumiec, ale wtedy wypadało by zadzwonic i poinformowac!juz nie mowie o
          przeprosinach. Bo sytuacja gdy sie dzwoni do sprzedawcy 5h wczesniej i jest sie
          zapewnianym, ze napewno towar bedzie a w godzinach dowozu towaru nikt nie
          odbiera lub odbiera i mowi ze to nie jego sprawa wydaje mi sie dosc dziwne by
          nie powiedziec ze dziecinne i mało profesjonalne!
          Jak to, ze okap ktory reklamowałem juz 3 tyg temu lezy nadal u mnie w domu. 2
          razy chciałem go wymienic w sklepie .chcialem go rowniez przekazac osoba, ktore
          dowoza towar ale kazda z osob zapewniała mnie, ze jak towar bedzie na magazynie
          to mi go dowioza, a 4 dni temu kazano mi go przywiesc do sklepu(bylem tam juz 2
          razy z nim)i zostawic, a oni podejma decyzje czy go wymienic czy tez nie. Nie
          byłby to jakis wielki problem ale biorac pod uwage fakt, ze 2 razy juz byłem z
          nim w sklepie i nikt go niechciał!wydaje mi sie to lekka przesada! a WY jak
          sadzicie??
          • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.04.09, 01:16
            Ehh a ja dalej czekam na swój okap!!! tj dzis mija dokładnie miesiac od kupna!!!
            a jak okapu nie mialem tak nie mam:/ Dzis wysłałem maila do Amica w koncu to ich
            towar i niech tez wiedza jaka ARPOL im robi "reklame"proponuje zeby kazdy z tego
            forum wysłal podobny list moze wtedy dostaniemy to za co zesmy zapłacili.
            Doradziła mi tak Pani rzecznik:)
            • Gość: Kika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.09, 23:16
              na tym forum zrobiło się jak na rynku Zawodziańskim .Jeden drugiego utopiłby w
              łyżce wody ,przecież jest wolny rynek .Nikt nikogo na siłę nie ciągnie do tego
              sklepu.FE!! FE !!
              • Gość: OSZUKANY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.04.09, 22:38
                Tak Masz racje nikt nikogo nie ciagnie. Tylko, ze wiele osob nie wie czego moze
                sie spodziewac po firmie ARPOL a przynajmniej dla mnie to forum to ostrzezenie.
                ja gdybym przed kupnem przeczytał opinie to napenwo bym tam nic nie kupił!
    • Gość: m IP: *.oracle.co.uk 11.06.09, 14:47
      Ja również zawiodłem się na "puczus_2006" - aukcja wygrana, wysłałem mail, a z
      drugiej strony cisza, telefony nie odpowiadają, gadu-gadu nie odpowiada, maile
      ignorowane. Całkowicie niepoważne podejście do klienta. Piszecie, że jest tylko
      40 negatywnych komentarzy. Ja wcale nie wystawiłem komentarza, bo widzę, jaki
      byłby tego efekt. Zostałbym obrażony jak wszyscy pozostali i też otrzymałbym
      negatywny. Pewnie tak jak ja postępuje wielu. Prawdziwych negatywów mogłyby być
      tysiące, gdyby nie "skuteczna taktyka" puczusa polegająca na "waleniu po
      mordzie" każdego, kto odważy się odezwać....
      • Gość: gość IP: *.strong-pc.com 02.07.09, 11:40
        Jestem w szoku. Już dość dawno dokonałam w tej firmie zakupu, przez allegro. I
        coś mnie podkusiło, żeby wrócić do tej sprawy. I co widzę, że takich sytuacji, a
        zwłaszcza jeszcze gorszych niż moja jest bardzo duuuużo. Kupiłam sprzęt i od
        razu wpłaciłam pieniądze. Paczka nie dotarła przez 2 tyg. Po dwukrotnym
        kontakcie telefonicznym sprzedawca powiedział, że kurier pojechał pod zły adres
        i paczka wróciła do magazynu. Musiała zostać więc wysłana jeszcze raz. Dotarła,
        uff... Ale w opakowaniu bardzo zniszczonym. Masakra. Ale już mi się nie chciało
        walczyć z nimi, bo zależało mi, żeby sprzęt mieć szybko. Teraz widzę, że miałam
        szczęście, że tylko takie problemy mnie spotkały. Wystawiłam neutralny
        komentarz, bo naiwnie wierzyłam, że to była jakaś pomyłka. W odpowiedzi dostałam
        negatywa :/ A za co? Ja jako kupujący swoją rolę odegrałam bez zarzutów....
        Ewidentnie widać po niektórych postach, że to pracownicy się tutaj wypowiadają.
        I trzeba wziąć pod uwagę, że firma występuje pod różnymi nazwami. Więc nigdy się
        nie dowiemy ilu ma poszkodowanych... Często kupuję za pośrednictwem allegro i
        nigdy nie miałam problemów. Lepiej omijać tego sprzedającego. Raz się
        poszczęści, a innym razem nie. Więc lepiej nie ryzykować.
      • Gość: alegrowicz IP: *.telenergo.pl 09.07.09, 15:18
        I dzieki własnie takiej postawie firma działa jakgdyby nigdy nic. Zależy Ci
        bardziej na braku negatywów czy na ostrzeganiu?
        A może poprostu jeden urzytkownik któremu się nie udało naciagnąc firmy robi
        zamieszanie?
        Ja kupiłem i dostałem towar (oczywiście po dostaniu info od dobrgo duszka ze ta
        firma jest taka zła sie podenerwowałem przez 1 dzien)
        jednak nie warto było
        • Gość: jadziek IP: 212.160.230.* 22.07.09, 23:45
          moze to i dobrze ze nie trafilem tu wczesniej
          dzisiaj trafil do mnie odkurzacz wlasnie z tej firmy - kupiony przez
          allegro, fakt bylo opoznienie w dostawie (2 dni robocze) ale ktos do
          mnie zadzwonil i poinformowal ze bedzie poslizg
          ale zgodnie z umowa dostalem juz towar, moze juz sie poprawili??
          gdybym wczesniej przeczytal te komentarze na pewno kupilbym
          odkurzacz gdzies indziej = drozej a tak... ~40 zl zostalo w kiesieni
    • 21.08.09, 13:04
      witam, chciałabym przestrzec wszystkich przed korzystaniem z usług serwisu AGD
      PANA ŁUKASZA BIESZCZADA,który znajduje się przy ul. Topolowej w Częstochowie.
      Niestety trafiłam do tego Pana, fachowcy niczym z programu "usterka", jeden
      drugiemu tłumaczył na miejscu budowę zmywarki ( moim zdaniem powinni ja znać),
      mało brakowało a rozwaliliby meble w zabudowie, gdyż nie wiedzieli ze zmywarka
      ta może być przykręcona do innych części mebli, szybko ustalili usterkę,
      wymienili część chętnie też skasowali 140 zł ( chciałabym zaznaczyć, że
      wymieniona część kosztuje ok. 12 zł-dowiedziałam się później :( ), stwierdzili,
      że działa i pojechali, jednak zmywarka ani razu nie umyła, więc w ramach
      reklamacji poprosiłam o kolejny przyjazd,panowie najpierw proponowali abym
      kopiła sól do zmywarki, abym wezwała inny serwis itp., dzwoniłam do nich każdego
      dnia po dwa razy gdyż zwodzili mnie, mówili ze przyjadą kolejnego dnia,jednak
      się nie pokazywali, któregoś dnia już nie mogłam się dodzwonić, ponieważ jak się
      później okazało panowie zablokowali mój numer domowy, jednak gdy zadzwoniłam z
      komórki odebrali od razu, po tygodniu dzwonienia i proszenia o przyjazd pojawili
      się panowie z serwisu,jednak stwierdzili ze jest uszkodzona całkiem inna cześć i
      musimy wezwać inny serwis, bo oni tego nie potrafią zrobić, skończyło się
      krzykiem i podziękowaniem za tą "przemiła" usługę. Dziś przyjechał inny
      fachowiec i wychodzi na to, że panowie z SERWISU NA TOPOLOWEJ zwyczajnie
      "zrobili nas w konia", ponieważ naprawili jakby cząsteczkę usterki, która i tak
      nie usprawniła zmywarki, a zgarnęli 140 zł ;/ żenada. Jestem bardzo
      niezadowolona z usług tej firmy, piszę to,żeby Państwo nie dali się wrobić tak
      jak ja ;/ ODRADZAM SERWIS AGD - UL.TOPOLOWA, ŁUKASZ BIESZCZAD!!!!!
    • Gość: uuuu IP: *.prenet.pl 27.08.09, 11:57
      a powiedzcie czy reklamowaliście jakiś wadliwy towar w arpolu (łącznie z wymianą
      na niezgodność towaru z umową) i jak to w tej chwili wygląda?? dzięki za odpowiedzi
      • Gość: klient IP: 193.138.243.* 15.09.09, 13:38
        tak ja wlaśnie reklamuję i moge powiedzieć ze to droga przez mękę. rzecznik
        konsumentów kazał się uzbroic w cierpliwość. Mają dużo spraw ale ten właściciel
        nic sobie z prawa nie robi bo się śliska na jego granicy
    • Gość: Ja IP: 193.138.243.* 15.09.09, 13:33
      Kochani jak to się mówi Polak mądry po szkodzie....
      Ja też zostałam oszukana przez tą firmę
      A co najważniejsze:
      KOLEJNY ICH OSZUKAŃCZY SKLEP ZNAJDUJE SIE NA OGRODOWEJ, NA ROGU PO BYŁYM AVANSIE!!!!
      Nie mają logo i tym sposobem oszukują ludzi.
      Właściciele działają na granicy prawa a ich sprzedawcy również godni pracodawców
      u których pracują!!
    • 19.02.16, 11:31
      Arpol to oszuści firmują się logo MIXelectronics i podszywaja się ood nich choć juź od wielu lat Mixelectronics rozwiazal z nimi umowe ponad 260 negatywów na allegro i mnie tez oszukali na kase. A szef próbuje mne zastraszać. Ja sie nie dam a wam odradzam zakupy w tej firmie bo nie warto tracic nerwów i kasy
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.