Dodaj do ulubionych

Jerzy Synowiec: Kibicu poszukaj żyranta

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.07.08, 16:56
ilosć jadu, zlośliwosci i banialuk które pan wypisuje w tych felietonach poprostu poraża...żal
Edytor zaawansowany
  • Gość: Piter IP: *.gorzow.mm.pl 31.07.08, 18:29
    Wszystko co dobre dzieje sie na stadionie to jak w bijanie gwozdzia
    do trumny dla tego pana. Dodam ze dzis w czwartek o godz. 14 zostal
    sprzedany ostani bilet na miejsce siedziace. I co panie mecenasie
    nie jest panu lyso?
  • Gość: kk IP: *.echostar.pl 31.07.08, 20:00
    każdy dużo gada - żaden nie potrafi!
  • Gość: Krisek IP: *.gorzow.mm.pl 31.07.08, 20:17
    Jurek, Jurek... daj juz sobie spokoj, bo tych bredni nie da sie
    zwyczajnie czytac. Zreszta przekonasz sie w niedziele jak zobaczysz
    pelny stadion. Cyba ze zasiadziesz przed TV? Mam nadzieje, ze tak
    sie stanie..
  • Gość: gregy IP: *.gorzow.mm.pl 31.07.08, 20:22
    www.sportowefakty.pl/zuzel/2008/07/31/bilety-na-miejsca-siedzace-
    sprzedane/

    Więcej nie trzeba dodawać............
  • Gość: lechpremium IP: *.gorzow.mm.pl 31.07.08, 20:52
    Zgadzam się co do joty ceny zwaliły z nóg najgorliwszych kibiców i wolą oglądać w telewizji! Gdyby bilety były tańsze i odbywały się póżnym wieczorem mogła by to być niezła biesiada a nie niezdrowa rywalizacja i wyciąganie od naiwnych ludzi dużych pieniędzy!
  • Gość: melonam IP: *.gorzow.mm.pl 31.07.08, 22:14
    lechupremium i mecenasie: derby zawsze, bez względu na stawkę mają wielką wagę
    dla kibiców. O tym, jak myślę pan mecenas doskonale wie, ale przecież nie może
    tego głośno powiedzieć, bo jako adwokat nauczył się wierzyć nawet we własne
    kłamstwa.
    A jeśli bilety są za drogie to proszę sobie kupić na jakiś koncert np.
    najbliższy jakiegoś Feela 35 zł i 40 w dniu koncertu. Albo na jakiegoś 50 Centa
    na ten sam stadion co jeździć będą żużlowcy za jedyne 99-250 zł.
  • Gość: ghost IP: 212.183.134.* 31.07.08, 21:05
    Żółć aż wylew się "ustami" przegranego... Nie potrafił nic zrobić dobrze więc teraz tylko skomlenie pozostaje... Ciekawe dlaczego najgłośniej szczekają zawsze najmniejsze psy...
  • Gość: st_g_forever IP: *.chello.pl 31.07.08, 22:14
    Panie Synowiec, tak cińko idzie adwokatura że dorabia pan jako marny
    pisarczyk...treśc artykułów beznadziejna... jadu i zawiści aż kipi.
    Wole zapłacić i ogladać w swietnych warunkach anizeli wracać
    wspomnieniami do czasów ja pan z kolezkami spuściliście stal do "2
    ligi"
    Ps Wy nawet nie potrafiliście dokończyć zadaszenia swojej trybuny
  • stal102 01.08.08, 10:10
    Panie Mecenasie czy Pan nie widzi niczego pozytywnego w działaniach
    Klubu Stal Gorzów tylko same złe rzeczy. Co do ceny biletów zgadzam
    się z Panem że są za drogie, ale należałoby spojrzeć na to z innej
    strony (jest Pan prawnikiem i na ekonomii może się Pan nieznać).
    Można zadać Panu takie pytanie, gdyby był Pan jedynym adwokatem w
    mieście to kto ustalałby cenę za Pana usługi Pan czy klienci, mając
    100% gwarancję że sprzeda Pan swoje usługi?
    A odnośnie frekwencji i tym razem Pana przewidywania się nie
    sprawdzą , jeżeli jeszcze nie nabył Pan biletu to może mieć Pan
    bardzo duże problemy z nabyciem biletu na miejsce stojące bo na
    sidzące miejsca już zostały wykupione. Myślę że dla Pana i kibiców
    będzie lepiej jak oglądnie sobie Pan meczyk przed telewizorem w
    domu.Po co przepłacać, brać kredyt i żyrantów nie trzeba się starać.
  • Gość: wieloletni kibic IP: *.gorzow.mm.pl 01.08.08, 12:59
    Jak ktos pisze ze ten mecz jest o czapke sliwek to bez watpienia musi byc
    niespelna rozumu...
    Az dziw ze pan JS kiedys prowadzil klub...A kiedys tak go szanowalem.
    Teraz po tym co wypisuje,co w rzeczywistosci niema w ogole miejsca nawet nie
    splunalbym w jego kierunku...
  • Gość: w-kibic IP: *.gorzow.mm.pl 01.08.08, 13:03
    Co do cen biletow.Sa tak kosmicznie drogie,tak przerastaja mozliwosci
    kibicow,wszyscy tak narzeja ze az...wejsciowki rozeszly sie w cale 3 dni.
    To swiadczy za caly komentarz o cenach.Sa drogie ale nikt sobie nie odpusci tego
    meczu.
    Spojrzcie na ceny GP challenge w ZG...
  • Gość: kiki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.08.08, 20:28
    Rozumiem Panie Synowiec że jak są światła na stadionie to koniecznie
    trzeba z nich korzystać???Tak dla wyjaśnienia jak pan nie zna się na
    fizyce może ekonomia przemówi...włączenie oświetlenia na stadionie
    jest "troszczkę"droższe niż włączenie lampki w kancelarii.
  • Gość: robur IP: *.gorzow.mm.pl 01.08.08, 20:59

    hehheheh....synowcu zal dupe sciska,ze po latach jego nieudolnej
    wladzy do spolki z dobrym wujkiem gordonem klub wyszedl na prosta i
    niezle sobie radzi....hehhehehe.
    co do ceny biletow,jaki rynek takie ceny,nikt nikogo nie zmusza do
    zakupu.
    co do zyrantow,to daj pan na luz panie mecenasio,akurat panu nie
    przystoi tego typu porownanie.
    dorobiles sie koles fortuny na krzywdzie ubogich i teraz cwaniaka
    rzniesz?

    pokory.......plizzzz......
  • Gość: gregorius IP: *.net.fone.pl 01.08.08, 23:27
    no to się Pan mecenas dziś zdziwił
  • Gość: piotrus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.08, 21:36
    I co prezesie? słucham co pan napisze? Ze Falubaz co? Skompromitowales się pan
    jak zawsze.
    Wstydz sie pan wstydz, juz widzę twój wyraz ryja, ehhhhhhhhhhhh wspolczuje panu
  • Gość: Danny IP: *.net.fone.pl 03.08.08, 21:48
    >Moja prognoza co do frekwencji jest następująca: będzie ona tak
    >marna jak nigdy dotąd na derbach
    Dzisiaj była najwyższa frekwencja w historii żużla w Gorzowie.
    Prosimy o kolejne prognozy.
    Ale fakt, że Hlib mógłby pojechać za Monberga, po prostu nic by to
    nie zmieniło.
  • Gość: AKIR IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.08.08, 09:32
    Chociaż jestem z ZG to gratuluje wam, że pozbyliście się tego szkodnika. Facet
    pomylił się w każdej tezie, która postawił :D
    Jako prezes znowu by was spuścił do 1 ligi.
    A tak poza tym to na kolana ex-prezesie przed spadkowiczem!
  • Gość: KIBIC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.08, 11:42
    BOŻE JAKI JESTEM CIEKAW CO NAPISZE TERAZ TEN PAN CO MU SIE W ŻYCIU
    NIC NIE UDAŁO
    co NAPISZE CO OPISZE CO POWIE PO DERBACH CIEKAWE JAK SIE WCZORAJ
    CZUŁ TEGO NIE DA SIE OPISAC BRZYDZE SIE TAKIMI LUDZMI CO KOLES
    WYMYSLISZ TERAZ ZE CO? JAK TY SIE NIE BRZYDZISZ W LUSTRO SPOJRZEC
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.08.08, 15:07
    Wie pan co panie Synowiec???? jestem zagorzałym fanatykiem Stali ale
    nie wstydzę się za wczorajszą przegraną a wstydze się za pana. Na
    prawdę, dziwie się ze tak szanowana gazeta jak wyborcza powala
    wypisywac panu takie bzdury i niedorzecznosci. Po prostu wstyd mi
    okropnie.
    Człowieku czy ty masz odrobiny resztki honoru? Kto wogóle zezwala na
    publikacje takich głupot. Nastawia zle druzyny skad u pana tyle
    nienawisci zlosci hamstwa brak slow dla pana. Przeciez pan zawsze
    pisze bzury jak panu nie wstyd, widzi pan ze nie ma pojecia o tym
    sporcie pisze jakies bzdury chce wszytskich skłócić pan jest marnym
    człowiekiem
  • Gość: Art IP: *.dsl.bell.ca 04.08.08, 19:36
    Facet nie znm Ciebie ! , a już Ciebie nie lubię !!!!!!!!!!
  • Gość: SYNek OWIEC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.08, 07:37
    ten facet to nieporozumienie falubaz nigdy nie byl taki slaby? na drby nie
    warto isc rozjadzie ich stal bo gdyby nie extraliga taka slaba falubazy spadly
    by z ligi. to ja sie ciebie pytam jak slaba jest stal i co napiszesz teraz
    mecensaku
  • Gość: blanca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.08, 07:41
    Witajcie dostałem własnie link do tego artykułu.
    Temu panu należy współczuć nie krytykować
    Ten facet to jakiś żart ale w wyborczej.
    Czytam i nie wierze, że to coś kiedykolwiek jakis
    klub prowadziło
    masakra
  • Gość: MECENASIE IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.08, 14:03
    MECENASIE POSZUKAJ ROZUMU
    CO NIE WIESZ CO NAPISAC
    FALUBAZ JEST WIELKI
  • Gość: brak słów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.08, 19:48
    Mecenasku poszukaj rozumu!!! Pan jest chory osioł

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka