Dodaj do ulubionych

Salony samochodowe w Elblągu

IP: *.elblag.vectranet.pl 12.04.09, 23:10
Co sądzicie o naszych elblaskich salonach samochodowych. Które według was
dbaja o klienta, a które traktuja klienta jako "wroga". Opisze sytuacje z
Hyundaia Wegner.
Znajomi kupili jeszcze w 2008 roku samochod i30. Wybrali sobie konkretny
wymarzony kolor lecz nie mieli takiego na stanie wiec zamowili czarny.
Zaplacili gotowka i mieli po paru dniach odebrac samochod. Kiedy przyszli po
samochód i sprawdzili jego stan zewnetrzny dostrzegli pare uchybien, ktory
pracownik salonu chcial przed nimi ukryc. Ni bede wam calej histori tu
przedstawial. Samochod w koncu dostali w Styczniu gdzie samochód
zarejestrowany powinien byc w Grudniu i przez to stracili znizke na modele z
poprzedniego roku czyli 2008.
Druga rzecz to brak w samochodzie pewnego wyposazenia ktory byl zawarty w
umowie tez tam o to sie kłócili
Znajomi slyszeli ze serwis Wegnera stoi na niskim poziomie i zdecydowali
sie na serwisowanie w Gdansku. Czytala na forach motoryzacyjnych ze wlasnie z
powodu niskiej jakosci serwisu m.in zabrano (nie wiem jak to sie fachowo
nazywa) Licencje na prowadzenie salonu forda.

PS: Nie wiem jak to mozliwe w tych czasach gdzie o klienta sie powinno walczyc
na tak ciezkim rynku tak postepowac z klientem.. A wy jakie macie historie
zwiazane z naszymi salonami tez takie problemy robia.
Edytor zaawansowany
  • Gość: 07 IP: *.ssp.dialog.net.pl 13.04.09, 09:11
    Też kupiłem Hyundaia w Elblągu u Wegnera. Oszuści nie z tej ziemi. Podają
    zupełnie inne ceny przeglądów przy zakupie auta. Później trzeba dużo więcej
    wyciągnąć w portfela, chodzi mi o samą cenę przeglądu bez materiałów. Zabawne
    jest to, że sprzedawca nie chcąc spojrzeć w oczy ludziom, których naciągnął,
    chowa się gdzieś po kątach. Ja rozumiem, że ma prowizję od sprzedaży, ale zniżać
    się do takiego poziomu... Jednym słowem jest tak, jak wszędzie. Jak kupujesz, to
    skaczą obok ciebie. Jak już kupiłeś, to mamy cię w... Choć powinno im zależeć na
    właściwym traktowaniu klienta, po sprzedaży auta, bo serwis to przecież kasa.
    Ja też serwisuje auto w Gdańsku, milsza obsługa i nie wymieniają na siłę
    materiałów eksploatacyjnych, tak żeby zarobić i naciągnąć.

    P.S. To była moja ocena salon i serwisu, nie marki, Hyundai to bardzo dobre
    auto. Kupiłbym jeszcze raz, ale nie od Wegnera!
  • 13.04.09, 10:47
    Zapamiętać forumowicze;)
    Ja też slyszałem dużo negatywnych opinii o Wegnerze, ale za czasów Forda.
    Widzę, że się nic nie zmieniło.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.10.13, 19:50
    Nic a nic, totalna porażka zero dbania o klienta , liczy się tylko kasa dużo niejasności błędnie wypełnione formularze, zagubione dokumenty jednym słowem bałagan. Nie będę tam jeździł. I TEŻ NIE POLECAM !! HYUNDAI powinien im zabrać autoryzacje !!!!
  • Gość: d-max IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.10.13, 20:54
    dopiero zobaczysz brak kompetncji, wiedzy i bałagan.
  • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.13, 21:26
    Straszyć to babcie. Jak jesteś przedstawicielem to czekam na wniosek do Prok. lub US. możemy powalczyć jakie u Was porządki. Jeżeli nie mam racji. dowód jest dowód. poprawcie jakość usług, źle wam nie życzę.
  • Gość: Ryszard Wegner IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.09, 21:34
    Ten wpis jest napisany prze tego samego autora poniewaz styl pisania
    i układ jest podobny. Kojarzy mi sie z dziennikarstwem brukowym. Ale
    o tym za chwilę.
    Co to znaczy nie wymieniaja materiałów eksploatacyjnych na siłę?
    Czyli nie zmieniaja oleju, filtra oleju, powietrza? Przecież w
    filtrach oleju wnętrze jest niewidoczne a po oleju nie widać śladów
    zuzycia. Klocki? Oczywiście można wcale nie zmieniać.

    Tak sie dziwnie składa że wiem kto jest autorem tych i podobnych
    tekstów i spodziewałem sie tego ataku.
    Jest to Sebastian K. powszechnie znany wydawca jednego z portali
    elblaskich, który w ubiegłym roku zakupił hyundaia i30 z dodatkowym
    pakietem stylistycznym zamówionym i sprowadzonym na soecjale
    zamówienie. Koszt z montażem ok. 3.000zł.
    Niestety problem powstał nie z powodu zakupu Hyundaia i30 a z powodu
    wspomnianego pokietu, za który do dnia dzisiejszego Pan Sebastian K.
    nie zapłacił. Kiedy po trzech miesiacach wydzwaniania, poszukiwania
    i skutecznych unikach nie odebrałem pieniedzy rozpoczą straszenie.
    Tak się złozyło że w zamian za reklamę na portalu elbląg24.pl,
    udostepnimy redakcji w barterze, samochód Hyundai Getz. Kiedy nie
    mogłem odzyskac należnych mi pieniędzy, zażądałem zwrotu Getza. Po
    kilku tygodniach dzwonienie moje telefony, meile były ignorowane,
    postanowilismy w piątek 10. IV odebrać nasz samochód.
    Takie są kulisy powstania tych wpisów i poziomu do jakiego znizył
    się Pan Sebastian K. nazywający sie dziennikarzem i wydawcą.
    W biznesie jest jak Banku, Panie Sebasianie, trzeba umieć się
    dogadywać a nie chować głowę piach i za plecami niewinnych
    pracowników. Walczymy o każdego klienta ale czasami dla zdrowia
    psychicznego lepiej niektórych nie spotykac na swojej drodze.
    Ryszard Wegner

  • Gość: znamy tego pana IP: *.dialog.net.pl 14.04.09, 00:16
    Typowe zagrywki Sebastiana K. A tak plakal kilka watkow wczesniej ze taki biedny
    i pieniadze co miesiac do komornika nosi, a tu prosze, nowke autko sie kupuje.
    Jednym slowem, chcesz stracic nerwy, pieniadze, czas, dobre imie i reputacje?
    Wejdz we wspolprace z Sebastianem K. On cie zalatwi bez mydla, oszuka i na
    koniec jeszcze ci wmowi ze to twoja wina. Polecam :)))))))
  • Gość: mieszkaniec IP: *.elblag.vectranet.pl 14.04.09, 16:53
    A kto jest ten Sebastian K?? Ja nim na pewno nie jestem:D A co on takiego wam
    zrobił, ze on non stop jest wywoływany na tapetę?? Ja swoim postem nie chce
    nikogo zgnębic poniżyć czy zadnych z takich rzeczy. Po prostu slyszałem od
    znajomych o takim stanie rzeczy i chciałem sie z wami podzielic na ten temat, bo
    moze w przyszlosci, jak skapnie mi kasa:D może bede klientem tego salonu
    Wegnera. Po prostu jako zwykly mieszkaniec tego miasta zakładajac ten post
    chciałem sie dowiedziec co oczekiwac od salonów działających w Elblagu można
    sie spodziewać. Może to i dobrze że "wywołałem" ten problem to może wlasciciel
    salonu bedzie miał baczniejse oko na ludzi pracujących w tym salonie.
    Serdecznie pozdrawiam i Życze Panu kolejnych
    owocnych lat w działalności motoryzacyjnej
  • Gość: Karolina IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.04.09, 19:32
    Zastanawiam sie dlaczego tam nagle zmienił pan zdanie o tym salonie i wycofuje
    sie pan z zarzutow ktore pan stawial na poczatku. Ja wszystkim serdecznie
    polecam ten salon i nie dlatego ze przy 2 dniowych opoznieniach zwiazanych z
    wymyslami klientow co do wyposazenia dodatkowego odbieraja samochod dostaje sie
    rabat na z lagodnienie sytuacji ale dlatego ze panuje w nim bardzo rodzinna
    atmosfera co zapewne jest spowodowana dluga( i chyba najdluzsza w elblagu)
    dzialanoscia ale i dlatego ze każdy klient jest traktowany godnie z szacunkiem i
    przede wszystkim bardzo indywidualnie. Nie rozumiem pisanie o "moich znajomych
    którzy..." lub "szłyszalem ze..." wydaje mi sie ze nie byl pan nigdy w tym
    salonie lub jest pan znajomym pana Sebastiana K. który jest trochę niepoważnym
    czlowiekiem. Ja bardzo serdecznie zapraszam pana do salonu Hyundai Wegner
    chociażby na jazde probną lub kawe ktora tez jest wysmienita w tym salonie:)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do salonu Hyundai Wegner
  • Gość: 07 IP: *.ssp.dialog.net.pl 14.04.09, 19:52
    Ja pisałem jako drugi i ze swoich słów się nie wycofuję, choć Pan Wegner wrzucił
    mnie do jednego wora i dwuznacznie skomentował. Nie chcę odbijać piłeczki, bo
    nie o to tu chodzi. Pomysłodawcy chodziło, tak mi się wydaje, o subiektywną
    opinię użytkowników aut i taka opinię wyraziłem. To chyba Pan Wegner nie
    wytrzymał ciśnienia i zaczął snuć jakieś teorie spiskowe, że to chodzi o tę czy
    inną osobę. Czy chciał tego czy nie, nie chcę tego Pana obrazić, wystawił
    świadectwo swojego wychowania i inteligencji, bo takich rzeczy poważni ludzie
    nie robią.
    Powtórzę jeszcze raz, jestem niezadowolony z obsługi zwłaszcza sprzedawców (Pan
    Krzysztof - przeuroczy człowiek, ale fantasta), fantazjują, podając inne ceny
    np. przeglądów, materiałów eksploatacyjnych, bo widocznie za wszelką cenę chcą
    przyciągnąć klienta, tylko że poważni ludzie tak nie postępują, bo kłamstwo ma
    krótkie nogi.
    Pozdrawiam wszystkich użytkowników aut!

  • Gość: Jan IP: *.elblag.vectranet.pl 22.08.09, 13:26
    Szanowny Panie Ryszardzie Wegner, czytając Pana post serdecznie Panu współczuję, że na Pana drodze również pojawił się znany w Elblągu ( szczególnie w prokuraturze ) oszust Sebastian B-K.
    Kogo oszukał w tym przypadku, Pana czy Bank?, być może i Pana i Bank.
    Czy sprzedając mu samochód marki Hyundai i30 sprawdził Pan wiarygodność jego dokumentów ( B-K ma kilka wyroków za podrabianie dokumentów i wyłudzenia )
    Jak widzę w Pana przypadku również działa szablonowo:
    zdobycie zaufania - osiągnięcie zamierzonej korzyści - pomawianie - zastraszanie etc.
  • Gość: pR0SiAczek IP: *.gorzow.mm.pl 13.04.09, 20:29
    widac rynek nie jest taki wymagajacy jakim go chcemy widziec... odpowiednio
    zawyzone sumy wpadaja do autoryzowanych serwisow w calym kraju z tytulu napraw i
    przegladow aut firmowych (leasing lub floty), a my detalisci to... i tak jest w
    Elblagu pod wzgledem salonow swietnie, bo dla przykladu salonu tutaj nie ma
    nadal ford, a do niedawna nie bylo ani hondy ani volkswagena. od pewnego czasu
    nie ma seata - zachorowali na syndrom "wegnera".
  • Gość: ~użtkownik i30 IP: *.ssp.dialog.net.pl 13.04.09, 20:58
    salon i serwis WEGNER jest the best,sami profesjonalisci i fachowcy
    a jak komuś sie nie podoba to niech nie kupuje i nie
    serwisuje..niech jedzie do Gdańska tam go wykasuja dwa razy tyle
    i... "bedzie Pan zadowolony"..ale społeczństwo nasze takie właśnie
    jest..jak zapłaci dużo to znaczy dobrze...a jak mało to znaczy że
    kiepski serwis..Panie W. kasuj Pan więcej dwa razy tyle i wszystkim
    się spodoba..szczególnie tym nieudacznikom co piszą na forum
    PS.cześć społeczeństwa Elblaga które serwisuje samochody w Elblagu
    narzeka na wszystkie serwisy..niedawno była na tapecie
    Toyota...widocznie albo ktoś sie nudzi albo ktoś komuś podpadnie za
    pierdoły i potem się go szkaluje na forum..a najwięcej Ci którzy z
    serwisami wspólpracują lub współpracowali..dostali palec a potem
    chcieliby całą rekę...chcieliby wszystko mieć za darmochę i
    wykorzystywać pseudo znajomości z właścicielami dealerstw..niby że
    taki "kozak" jest...
  • Gość: gg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.09, 21:37
    i nie pij juz więcej !!!
  • Gość: wer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.09, 08:58
    Syndrom nazywa się ekonomia. Jak w każdej branzy tak i w tej
    są ogromne wachania rynku. Jedni się obronią inni padną. Wegner
    zrobił manewr uprzedzający a Skoda niestety nie. Co bedzie z np.
    Knedlerami to pokaże czas. P.Jacek pobudował się ale czy da rade
    przetwać? Toyota ma problem na całym swiecie. Podobnie jest z
    Hondą.P. Grzesiek ćwiczy jakieś dziwne manewry, pakuje się w
    niepewne tematy, manwry obronne. Nissan słaba marka, jakość
    samochodu i serwisu. Odstaje od innych. Też mają problemy. Nie
    kupili Skody mimo że byli blisko. Dlaczego? Chyba banki nie
    uwierzyły. Ford jeszcze chwila a syndyk zacznie ogladać budynek.
    Faktycznie wszyscy mają problemy.Postki zaczynają inwestować w inne
    branże (gastronomia). Brak sprzedaży i ogromna konkurencja jak na
    elblążkowo. Zaliczyłem większość elbląskich marek (poza
    Ssangyungiem) i wiekszość znam bardzo dobrze ale nie zaiwestowałbym
    jednej złotowki w dilerstwo żadej z marek (w Elblągu). Wszystkim
    dilerom życzę powodzenia.
  • Gość: pR0SiAczek IP: *.gorzow.mm.pl 24.04.09, 21:53
    z tej perspektywy salony powinny stawac jedynie w zlotej piatce miast: warszawa,
    krakow, poznan, wroclaw i gdansk. z cala pewnoscia Elblag to trudny rynek i
    paradoksalnie wynika to z jego slabosci ekonomicznej. Ale wcale nie musi
    oznaczac nieuchronnego upadko "dilerki". Bo jak wiesc niesie zarobek jest na
    serwisie, a opinie o serwisie bywaja rozne. Wsrod miejscowych i przyjezdnych.
  • Gość: ElblagFan IP: *.elblag.vectranet.pl 26.04.09, 14:45
    wer, widze że jesteś w temacie, jest z Tobą jakiś kontakt?
  • Gość: Ryszard Wegner IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.04.09, 21:10
    Witam

    Nie jesterm zaskoczony tymi tekstami i dlaczego?
    Ale zaczne od poczatku.
    Dlaczego o zakupie samochodu nie pisze właściciel samochodu?
    Jeżeli właściciel ma problem z samochodem, to zawsze, podreślam to
    słowo, zawsze zwraca się do właściciela salony z konkretnymi
    pretensjami i mówi o tym z dwóch powodów;
    1. żąda naprawienia lub wymiany uszkodzonego elementu
    2. wzywa na rozmowę właściciela salonu aby ten obniżył cenę lub
    otrzymał stosowny ekwiwalent.
    Nie było takiej sytuacji o której bym nie wiedział lub nie rozmawiał.
    -Samochody Hyundai nie są specyfikowane indywidualnie a są
    spakietowane czyli wyposażenia w poszczególnych standardach są
    jednakowe a różnią się kolorami. Jeśli "znajomi słyszeli coś" o
    serwisie Wegnera to dlaczego własnie wybrali ten salon do zakupu
    Hyundaia. Pragnę dodać że, nie przypominam sobie abyśmy sprzedali za
    gotowkę Hyundaia i30. Dodam że, w Fordzie byliśmy dwukrotnie
    najlepszym dealerem i tak duzy obiekt zaprojektowano ze względu na
    nasze osiagnięcia.
    Oczywiście w ciągu 40 lat naszej działalności,mogą znaleźć się
    klienci którzy będą niezadowoloni ale tych klientów jest niewielu i
    zawsze staramy się aby uchybienia czy tez niedopatrzenia
    rekompensowac.
    Z Fordem rozstalismy sie z powodu wygaśnięcia umowy dealerskiej w
    grudniu 2006. Nadal posiadamy umowe na częsci zamienne i nadal
    prowadzimy pełny serwis pogwarancyjny samochodów Ford. "Przykro" mi
    to powiedzieć ale nikt z nami z powodu jakości, nie rozwiązał umowy.
    Problem polegał na tym, że plany na budowe nowego obiektu
    narzuconego przez Ford Polska to 2500m2, plus wyposażenie, to koszt
    8-10 mln złotych. Na taki obiekt się nie zgodziliśmy. Innych powodów
    nie było.
    Pozostaje sobie odpowiedziec na tytuł?
    Ciąg dalszy przy nastepnym wpisie.

  • Gość: ja-zuzanna IP: *.gdynia.mm.pl 13.04.09, 21:14
    Jestem zdziwiona tym co przeczytałam. W połowie 2008 roku
    zdecyowałam sę na zakup Hyundai'a i30, jeździł takim mój znajomy i
    bardzo go sobie zachwalał, podobnie jak salon w Elblągu w którym go
    kupił. Nie było to takie oczywiste bo znajomy mieszka w Gdyni,
    podobnie jak ja obecnie... Od początku trochę się bałam, że ktoś
    mnie naciągnie (bo baba nie zna się na samochodach;)) ale muszę
    przyznać że Pan z salonu sprawił na mnie od początku bardzo dobre
    wrażenie i to wrażenie pozostało mi do tej pory. Samochód odebrałam
    w idealnym stanie, co prawda dwa dni po umówionym terminie ale było
    to spowodowane montowaniem dodatkowego wyposażenia i w ramach
    przeprosin dostałam rabat. Serwis testowałam już i w Gdańsku,z
    lenistwa-do Elbląga nie chciało mi sę jechać i w Elblągu,bo po
    wizycie w Gdańskim doszłam do wniosku, że jednak warto. Polecam ten
    salon z czystym sumieniem i każdemu!!!
    P.S. Znajomy kożysta z serwisu w Elblągu już od jakiegoś roku i
    nadal go poleca...
  • Gość: pR0SiAczek IP: *.gorzow.mm.pl 20.04.09, 21:20
    bo to taka patologia, ze "tubylcy" maja zle zdanie o danym salonie, bo zaslysza
    gdzies ze to kiszka. i jada 100km do obcego miasta wierzac, ze tam bedzie super!
    to paranoja dotykajaca niemal kazde miasto. ludzie z Elblaga jezdza do 3M/ols na
    serwis, ludzie z 3M/ols jezdza do Elblaga na serwis. na scianie zachodniej ta
    paranoja ma rowniez miejsce. Gorzowiaki jezdza do zielonej/szczecina/poznania,
    mieszkancy zielonej serwisuja auta w gorzowie/wroclawiu/poznaniu z wiara w
    wybitna jakosc uslug poza ich miastem. osobiscie i30 uwazam za bardzo dobry
    samochod w tej cenie - jezdzilem nim troche i zrobil wrazenie pozytywne. Co do
    serwisu - nie ma znaczenia gdzie on jest - zawsze mozna wpakowac sie na "mine"
    albo trafic na super obsluge i wyrobic sobie "przypadkiem" zdanie.
  • Gość: sd IP: *.elblag.vectranet.pl 20.04.09, 21:43
    Ale ortografię znasz?
  • Gość: Stanisław Sz. IP: *.elblag.dialog.net.pl 04.08.09, 21:11
    Będąc inwalidą poruszającym się o kuli zjeżdziłem kilka salonów w
    poszukiwaniu auta w 2008r I proszę mi wierzyć jedynie salon Hyundaia
    udzielił wyczerpującej odpowiedzi i możliwości załatwienia
    dokumentów dla pfronu nawet kredytowania nic z tego nie wyszło brak
    pieniędzy ale widać było ich pomoc.Z powodu braku dotacji nie jestem
    właścicielem wymarzonego hyundaia i30.Ale za to naprawiam stary
    samochód i jestem zadowolony a właściciel potrawił po mnie
    przyjechać pod dom żebym nie musiał jechać autobusem.Ja osobiście
    bym polecił salon samochodowy Hyundaia Wagner
  • Gość: gosc IP: 89.174.178.* 05.08.09, 12:59
    ja mam wyrobione zdanie ale nie chce nic sugerowac (w punktacji 1-10
    ile mu dacie?)
  • Gość: gg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.09, 08:45
    na 9 zasługują z całą pewnością! 10 dam jak zbuduja nowy salon.
  • Gość: gg IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.09, 08:46
    Oplowi dam 2.
  • Gość: 07 IP: *.ssp.dialog.net.pl 07.08.09, 18:08
    Nagle ktoś odgrzebał temat sprzed miesiąca i powolutku, po cichutku zaczyna
    dobrze pisać o Wegnerze? Zauważam prawidłowość, po jednym dziennie. Czyżby posty
    na zamówienie? Czy to przypadek, że tylko o Wegnerze się pisze, a o innych
    salonach w ogóle, a jest ich w Elblągu cała masa? Wegner cienki jak barszcz, nie
    jak Hyundai, bo to dobra marka z kiepskim przedstawicielem, zawsze spada na
    cztery łapy...
  • Gość: wer IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.08.09, 18:49
    Skoro spada na cztery łapy, tzn nie jest cienki.
  • Gość: 07 IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.08.09, 19:30
    To nie przypadek, ten sam nr IP, to nie lepiej z imienia i nazwiska jak
    dawniej... żenada... Wegner sam o sobie pisze dobrze...
  • Gość: ?? IP: *.dialog.net.pl 09.08.09, 03:29
    na pewno nie przypadek, bo przeciez w elblagu tylko jedna osoba ma neostrade,
    prawda? "ten sam adres IP", hahahaha, a co ty mozesz wiedziec o tym, z jakiego
    adresu IP zostaly posty napisane? znalazl sie nastepny "tropiciel", co to po IP
    namierza, nie ogladaj tyle filmow "hakierze".
  • 09.08.09, 20:34
    kolega pracował u Wegnera jeszcze za czasów Forda został zwolniony
    nie wypłacono mu kasy poszedł do sądu i wygrał a więc coś jednak
    jest nie tak z tym Wegnerem
  • Gość: gosc IP: *.elblag.vectranet.pl 09.08.09, 23:01
    Jesli chodzi o opla: bylem raz i mam bardzo złe wrazenie, podobne
    wrazenie ma pare osob, ktore spytalem o jakosc uslugi naszego opla.
    Doszło to tego, ze naprawiałem opla w Citroenie i jestem bardzo
    zadowolony. Szybko, !perfekcyjnie! i wcale nie az tak drogo. Szkoda
    ze w Elblagu posiadacze marki opel musza jezdzic po obcych salonach.
    P.S. To jest moja opinia i paru sob ktore spytalem, moze Wy macie
    inne wrazenia.
  • Gość: klient IP: *.elblag.vectranet.pl 13.11.09, 19:24
    Znalazlem samochod do kupienia Volkswagena Polo benzyna+gaz z 1996 roku za 6000
    zł. wymieniona skrzynia biegów i sprzęgło. Jedyne co to naprawa jednej z szyb
    (elektronika); samochod z szyberdachem.
  • 28.07.10, 14:06
    Tak się składa, że moi bliscy znajomi chcieli w 2009 r. kupić model i30. Została
    wpłacona nawet zaliczka, ale do zakupu nie doszło. Dlaczego?

    Po wpłaceniu pieniędzy, czas oczekiwania na samochód wydłużał się nie z dnia na
    dzień, ale z tygodnia na tydzień. Odbiór przekładany był co najmniej 3 razy. W
    końcu klient stracił cierpliwość i zażądał zwrotu zaliczki i anulowania
    zamówienia. Przez półtora miesiąca czekał na samochód, a pracownicy salonu
    zwodzili go wielokrotnie, że "jest już w drodze", po czym okazywało się, że
    samochód nawet nie wyjechał. Po czasie bezczelność personelu sięgnęła zenitu. Po
    wizycie klienta (tak, pracownicy salonu nawet nie zadzwonili, żeby poinformować,
    że samochodu nie ma i nie ma po co przyjeżdżać), klient na miejscu usłyszał, że
    nie ma go jak sprowadzić na razie i jeszcze trochę to musi potrwać, bo "nie mamy
    czym zapełnić lawety, żeby zorganizować transport. A przecież nie będziemy
    jechać z 1 samochodem). Myślałem, że to jakiś żart, a słyszałem to na własny uszy!

    Tak więc, opisując sytuację, którą obserwowałem z boku zupełnie obiektywnie
    stwierdzam, że nigdzie jeszcze z tak złą obsługą i podejściem do klienta się nie
    spotkałem.
  • Gość: qw IP: *.adsl.inetia.pl 28.07.10, 15:48
    Kolejny wpis na zasadzie... a moi znajomi, bliscy, przyjaciele,
    kolega, przyjaciółka, obserwator z boku, itd, itp. Widać gościu kto
    cię denerwuje. Z tego co ja wiem to laweta jest pełna przy 1
    samochodzie a do zapełniania lest Lora czy Lohra. Nie pamietam jak
    sie to pisze. Prawdą jest że na Hyundaia ix35 czeka się obecnie 3
    miesiace. To wie każdy znawca samochodów. Przy okazji, napisz u kogo
    z konkurencji pracujesz, a Wegner powinien wypłacic ci za reklamę.
  • 28.07.10, 16:39
    Fakt, może nie znam się na nazewnictwie i fachowo może to się nazywać inaczej,
    czepiasz się pierdół. Poza tym jasno zaznaczyłem, że byłem obecny przy całym
    procesie sprzedaży i widziałem wszystko na własne oczy. Po co miałbym to
    wszystko pisać? Zamiast wietrzyć teorie spiskowe, wyciągnij wnioski albo
    przynajmniej nie zarzucaj innym złych zamiarów. Po to jest forum, żeby swobodnie
    wypowiedzieć swoje zdanie w danym temacie. Co, może i tego mi zabronisz?

    Fakt, że nie ja tylko ktoś z moich bliskich chciał kupić samochód nie daje mi
    prawa oceny? Nie rozśmieszaj mnie. Obserwowałem co się dzieje i teraz piszę o
    tym, bo widzę, że więcej osób jest zainteresowanych tematem i niezadowolonych z
    usług tego dealer'a.

    Ja nie pracuję w ogóle w tej branży kolego. Nie sądzisz, że jakby tak było,
    nazwałbym tę "lawetę" tak, jak należy? Sam już się gubisz... ;-)
  • Gość: rita IP: *.elblag.vectranet.pl 22.08.11, 07:36
    bardzo kiepska obsluga mowie szczegulnie o tym panu ktory siedzi za lada odrazu kolo szefowej i sprawdza co jest nie tak to jakis wyrostek ktory nawet nie potrafi sie przyznac do bledu mi schrzanili prosta rzecz w samochodzie i nigdy wiecej nie dam im zarobic, a pana z obslugi powinni zwolnic za nie kompetencje takiego pracownika nie polecilabym do zadnego nawet najgorszego salonu Okropny gosciu Pani Szefowo po co pani go tam jeszcze trzyma !!!!!!!!!!!!
  • Gość: teresa IP: *.ssp.dialog.net.pl 22.08.11, 23:54
    oj...Rita..Rita..chyba miałaś okres albo zły dzień....
  • Gość: klient IP: *.adsl.inetia.pl 23.08.11, 15:07
    Oj coś musisz mieć za pazurkami skoro w obecności pani Szefowej, pracownik cię ochrzanił. Czy aby sytuacja nie był dwuznaczna lub coś było niedopowiedziane. Ja od wielu lat serwisuję swoje Fordy, a obecnie Hyundaia i powiem że, Pan Robert to jeden z najstarszych stażem pracowników firmy WEGNER. Pozdrawiam całą firmę!
  • Gość: dulczewski andrzej IP: *.elblag.vectranet.pl 27.07.10, 15:09
    W Elblagu nie ma Opla Baximy,jest tylko dealer o nazwie
    Baxima,zajmujacy sie sprzedażą samochodów Opla.!12-letnie
    doswiadczenie z tym dealerem pozwala mi stwierdić,że prezentuje
    bardzo wysoki poziom-europejskipoziom obsługi ale oczywiście dla
    klientów stałych i zaufanych,a nie uczestników garażowych
    mechaników!!!!!!A potem do Baximy po poprawki,bo niestety nie da sie
    naprawić po "swoim": garażu.A,źe taka usługa kosztuje wiecej??????
    Nie stać Cię na konia nie kupuj wozu:):):):):):):):
  • Gość: qw IP: *.adsl.inetia.pl 27.07.10, 18:25
    A co rabat dostałeś na serwisie że tak piszesz, czy wymienili ci
    samochód po ostatnim programie TV? Swoja drogą, kto wyciaga tak
    stary wątek i dlaczego?
  • Gość: Andrju IP: *.ssp.dialog.net.pl 28.07.10, 21:06
    qw po co się wogóle udzielasz.... mamy tu poglądy a nie targi kto komu.
    Zjazd do domu , kaszka ci stygnie...
  • Gość: Marek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.10, 12:44
    Najgorszy salon to Fiat. byłem ostatnio bo jestem zainteresowany kupnem małego
    samochodu dla żony i tak jak mnie potrakotowano to bede mówił wszytskim.
    Sprzedawca to myślał o sobie że jest niewiadomo kim, a przeciez jest tam po to
    żeby mnie obsłużyc a on z łaska i głupią miną. SZOK. MA KTOS KONTAKT DO PREZESA
    TEGO SALONU Z CHECIA BYM SIE WYPOWIEDZIAŁ.
  • Gość: AborygenMiejscowy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.07.10, 08:13
    Wieloma markami jeździłem, ale jednak pozostanę przy Toyocie. Na nowe niemieckie
    samochody mnie nie stać, żadne stodoły na czterech kołach i pseudo terenowce
    mnie nie interesują pozostawiam je w bogatym asortymencie nuworyszom. Takie
    marki jak Opel Fiat i wszelakie francuzy także mnie nie pociągają. Przyznam, że
    ostatnio zmieniając auto rozważałem i analizowałem takie marki jak: Skoda,
    Toyota, WV, Hyundai i marka na T wygrała - samochodem i serwisem (zdecydowanie w
    Elblągu). Jak na razie jestem usatysfakcjonowany?
  • Gość: Torro IP: 160.44.247.* 29.07.10, 12:02
    A nie był kiedys , Aborygenie , taki ładny polonez grafitowy 1.4 MPI ze
    spojlerami ? Jak na tamte czasy to była fura ! ( sprostuj mnie prosze
    jeśli sie mylę..)

  • Gość: AborygenMiejscowy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.07.10, 12:31
    Ano się nie mylisz.
  • 30.07.10, 13:28
    A tak na marginesie. Czy mamy w mieście salon Porsche?
    --
    Elbing immer Pommern
  • Gość: Dulcynea IP: *.ssp.dialog.net.pl 18.10.10, 10:29
    Odgrzebuję :)
    Jeżeli chodzi o Wegnera... mają syndrom szybkiego zysku.
    W serwisie pracuje jeden fachowiec, reszta to dobieraki z pośredniaka albo praktykanci i to oni grzebią w waszym samochodzie (w schowkach też).
  • Gość: Don Kichot IP: *.adsl.inetia.pl 20.10.10, 08:10
    Kochana Dulcyneo, w wielu samochodach marki Hyundai (np. znany mi np. Getz) w schowku a dokładniej za nim, pod deska rozdzielczą, znajduje się filtr kabinowy ECO, WIEC BAJZEL W SCHOWKU JEST DOWODEM NA WYMIANE TEGO FILTRA! Swoja drogą, mogli poprsić o opróżnienie schowka przed przeglądem z wszystkiego wartościowego. W serwisie z tego co wiem, to jest najstarasza kadra mechaników w Elblądu. Srednie zatrudnienie trzech mechaników, powyżej 20 lat! Praktykanci są jak w każdej firmie.
    Syndrom szybkiego zysku? Jeśli w w tym roku obchodzą 40 lat istnienia ....

    Miłego grzebania w ......

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.