Dodaj do ulubionych

Serwis AGD na traugutta?

IP: 89.174.178.* 19.08.09, 12:39
Czy naprawial ktos z was w ramach gwarancji w tym serwisie (rog
slonecznej i traugutta). Czy to normalne by na naprawe czekac
miesic, a w serwisie ciagle mowili, ze czekaja na zamowione czesci?
Edytor zaawansowany
  • Gość: 123 IP: 89.174.178.* 19.08.09, 13:18
    Ja wzywałem ale obyło się bez wymiany części.

    Uwagę mam tylko taką, że Panowie BARDZO chcieli pomóc i próbowali,
    ale zbyt wiele nie wskórali, bo nie bardzo był sposób pomóc, wg
    producenta (oficjalne stanowisko) "ten typ tak ma" ;-/
  • Gość: observer IP: *.elblag.vectranet.pl 11.06.14, 11:06
    Odradzam jakiekolwiek korzystanie z usług serwisu AGD w Elblągu ul.TRAUGUTTA. Niekompetencja ,arogancja i chamstwo to u nich norma. Wszystkim ,którzy muszą skorzystać z napraw gwarancyjnych współczuję. Jeżeli macie sprzęt ,który nie jest już objęty gwarancją lepiej skorzystać z usług kogoś innego. Firmy produkujące sprzęt AGD mocno powinny się zastanowić nad współpracą z tą placówką, działa ona na ich szkodę i psuje wizerunek. Jak najdalej od tego serwisu.
  • 19.08.09, 15:15
    Od kiedy to nazwę ulicy piszemy z małej litery?
  • Gość: 123 IP: 89.174.178.* 19.08.09, 15:43
    Od kiedy piszemy coś "z małej litery"?

    Przyganiał kocioł garnkowi...
  • Gość: gosc IP: *.elblag.vectranet.pl 19.08.09, 17:16
    Podazajac twoim demagogicznym tokiem rozumowania to "generallo"
    powinienes rowniez pisac z wielkij litery, poza tym jesli nic
    sensownego nie masz do napisania to po prostu daruj sobie, no chyba
    ze chesz byc trolem tego forum. Kto wie moze juz jestes.
  • Gość: 123 IP: *.ssp.dialog.net.pl 19.08.09, 20:34
    Widzę, że nie masz pojęcia o czym mowa, więc pozwól, że Cię oświecę.

    Generallo wytknął, że nazwy ulicy nie piszemy "z małej litery",
    próbując uczyć kogoś języka polskiego. Zarazem sam kaleczy nasz
    język, bowiem nie ma czegoś takiego w naszym języku jak
    pisanie "zmałej litery". Pisać można jedynie "małą literą"
    lub "zaczynać od małej litery".

    Powiedzenie "przyganiał kocioł garnkowi" znasz, czy również
    wyłuszczyć łopatologicznie?
  • Gość: 123 IP: *.ssp.dialog.net.pl 19.08.09, 20:38
    A i jeszcze w temacie pisowni nicka.

    Skoro sam generallo pisze swój nick małą literą to jakoś w
    odniesieniu do zarówno swojej wiedzy jak i wszem i wobec stosowanych
    zasad nie jestem w stanie wymyślić powodu, dla którego tenże nick
    ktokolwiek inny miałby pisać inaczej niż sam autor.
  • Gość: gosc IP: 89.174.178.* 20.08.09, 08:31
    Teraz to juz tylko zwykle czepialstwo z twojej strony. Po pierwsze
    to nie ja zaczalem podtematu w zupelnie innym temacie. Po drugie
    napisalem "z wielkiej litery" co nie jest karygodnym bledem
    ortograficznym, a raczej potocznym stylem pisania, co na forum jest
    dopuszczalne jak rowniez pisownia nazw wlasnych mala litera (wszak
    nicki, czyli nazwy wlasne vel przezwiska powinno pisac sie wielka
    litera, ale nikt tego nie robi z w/w powodow). Nawet niektore
    portale nazywajace sie "kompedium wiedzy" uzywaja wlasnie takiej
    pisowni: www.ortografia.ryu.pl/w/wielkieimale.php. Reasumujac
    chyba wam sie wszystkim nudzi, naprawde. Ale wakacje sie koncza i
    dzieci pojda w koncu do szkoly.
  • Gość: 123 IP: 89.174.178.* 20.08.09, 12:10
    Dzieci do szkoły? Chyba moje...
  • Gość: Potepicburactwo IP: *.elblag.vectranet.pl 20.08.09, 12:59
    Boze jakie dzieciaki z Was!!! hahahaha
  • Gość: 123 IP: 89.174.178.* 20.08.09, 15:28
    Zieeeewwww.....
  • Gość: alexvoo IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.08.09, 17:37
    co do serwisu, może najpierw trzeba przeczytać warunki gwarancji i zobaczyć
    jakie są tam zapisy odnośnie czasu trwania naprawy, jeżeli będzie informacja, że
    czas naprawy może się wydłużyć z powodu oczekiwania na części, to nic nie da się
    zrobić. Nawet straszenie Sądem Konsumenckim nie da rady.
  • Gość: gosc IP: 89.174.178.* 21.08.09, 09:08
    Jestem daleki od straszenia kogokolwiek sadem. W gwarancji jest info
    o 21 dniach, ale nie wiem czy cos jest w napisane w przypadku
    czekania na czesci.
  • Gość: elmen IP: *.play-internet.pl 12.07.13, 12:31
    Mam bardzo przykre doświadczenia związane z tym serwisem
    Do naprawy zgłosiłem pralkę , czekałem tydzień zanim ktoś raczył przyjechać
    Wreszcie przyjechał mówiąc że uszkodzony jest moduł a koszt naprawy wyniesie 500 zł
    Za diagnozę skasował 70 zł !!!!!
    Nie chciało mi się w to wierzyć

    Znajomi podali mi namiary na firmę z ul. Kłoczowskiego
    Serwisant naprawił ją jeszcze w ten sam dzień za 160zł

    Zacząłem drążyć temat zadając sobie pytanie jak to jest?
    Zamówiłem autoryzowny serwis Aristona , który nawet nie potrafi postawić dobrej diagnozy?
    Żenada !!!!





  • Gość: pablo IP: *.elblag.vectranet.pl 22.11.13, 22:45
    Serwis autoryzowany Aristona? No to masz odpowiedź! Mogą zaproponować Ci tylko nową fabrycznie część! Diagnoza była pewnie dobra tylko "gazeciarz" naprawił Ci pewnie ten moduł czego autoryzowany nie może zrobić...
    Ja u nich zgłaszałem zmywarkę, ale wszystko przebiegło dobrze, dawno zapomniałem o temacie :) W sumie mogę polecić.
  • Gość: elmen IP: 151.248.56.* 10.07.14, 16:35
    właśnie idzie o to, że moduł był sprawny !.
    Problem tkwił zupełnie gdzie indziej
    a swoją drogą wymiana modułu to ostateczność zawsze przecież można chociaż spróbować go naprawić a nie od razu z grubej rury
  • Gość: Klient IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.06.14, 17:07
    Zdecydowanie odradzam. Prowizoryczne warunki naprawy, długi czas oczekiwania na serwis, brak naprawy i bardzo chamska obsługa oraz kierownik mający w głębokim poważaniu klientów - w pełni zapracowali na swoją obiegową opinię w Elblągu.
  • Gość: martita IP: *.elblag.vectranet.pl 22.12.14, 20:51
    Właśnie zrobili mi pralkę. Złego słowa nie mogę powiedzieć.Młodzi mechanicy przyjechali, sprawdzili... Co prawda trochę to trwało czekałam cały tydzień, ale najważniejsze wszystko działa! :)
  • Gość: tyt IP: *.elblag.vectranet.pl 10.02.15, 09:34
    Polecam nad jarem pana przy sklepie zabka
  • Gość: ciastek15436 IP: *.elblag.vectranet.pl 04.03.15, 22:59
    Polecam. Szybko, sprawnie, naprawa gwarancyjna w ciągu 3dni! Czego chcieć więcej?
  • Gość: klient IP: *.elblag.vectranet.pl 05.03.15, 18:00
    Najgorszy zakład usługowy w mieście. W razie awarii lepiej kupić nowy sprzęt szkoda nerwów z paprakami. Obsługa klienta zatrzymała się tam na standardach z lat 70.
  • Gość: random player IP: *.elblag.vectranet.pl 23.04.15, 18:30
    ok! polecam - pralka zrobiona -miesiąc działa bez problemów!
  • Gość: gość IP: *.net-el.pl 15.05.15, 23:05
    potwierdzam
    przed naprawą radzę zapytać o cenę , bo może być niemiłe rozczarowanie
  • Gość: marek1982 IP: *.elblag.vectranet.pl 28.06.15, 17:16
    nie mogę złego słowa powiedzieć, chociaż mogłoby być taniej...
  • Gość: janko IP: *.play-internet.pl 18.08.15, 16:24
    Serwis naprawiał mi pralkę (przedłużona gwarancja sklepowa Euro RTV AGD), wymienili bęben cały w pralce. W czwartek zgłosiłem a w piątek Żona już prała w naprawionej pralce. Pozdrawiamy
  • Gość: jutro IP: *.play-internet.pl 24.09.16, 18:52
    Zdecydowanie ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy. Podczas rozmowy telefonicznej nie uprzedzono mnie, ze samo postawienie ekspertyzy o usterce kosztuje 60zł, a za dojazd kasują dodatkowo 20 zł (chodziło o przejazd 3 km na tarenie Elbląga). W dodatku ta kosztowna ekspertyza nie pokrywa się z rzeczywistą przyczyną awarii urządzenia. Na moją reklamację powiedziano mi,że nadal upierają się przy swojej diagnozie. Tak więc za 80 zł nie zrobiono zupełnie nic. Widocznie właśnie z naciągania klientów utrzymuje się ta firma. W dodatku mają niemiłe podejście do klienta.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.