Schodzace paznokcie i siniaki na nogach Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam! Moja corka od jakiegos juz czasu ma duzo siniakow na lydkach, codziennie pojawiaja sie nowe. Muslalam,ze jest to spowodowanie szalenstwami w przedszkolu, ale od zeszlego tygodnia schodza jej paznokcie u palcow nog i rak. Pod spodem pojawiaja sie nowe miekkie paznokcie,a te "stare"" sa bardzo popekane i miekkie-elastyczne. Co to moze byc???? Jestem umowiona do lekarza na czwartek, ale moze ktos jest w stanie mi podpowiedziec co moze byc przyczyna. Corka jest wybredna,ale pije mleko, je owoce i warzywa. Ma ok.15 kg i 3,8 roku.
    • Niestety bardzo źle to widzę sad
      Jak najszybciej do lekarza sad
      Może chodzić o nowotwór.
      --
      http://www.suwaczki.com/tickers/l22n8ribdod7h2cy.png
    • Łatwe robienie się siniaków jest objawem niedoboru wit A lub C z tego co pamiętam. Stan paznokci u człowieka jest również odzwierciedleniem stanu zdrowia jego organizmu. Wg mnie Twojej córce brakuje witamin i stąd te problemy...
      --
      Olek - 20.06.2010
      • Odnośnie schodzących paznokci, może córka przechodziła jakąś infekcje wirusową. Mojemu synowi w okolicy 2 lat schodziły paznokcie u rąk i u nóg równo trzy tygodnie po infekcji ( gorączka, wysypka, opryszka) Pediatra powiedziała, że tak się czasami dzieje do tego jeszcze łuszczyła mu się skóra z opuszków palców. Może być to również objaw przejściu szkarlatyny, pediatra podejrzewała, że syn przeszedł bezobjawowo szkarlatynę, ale po wykonaniu ASO z krwi okazało się że na szczęście nie.