• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

SIMS 2 instalacja - problem. Help... Dodaj do ulubionych

  • 06.10.12, 13:43
    Dziewczyny, pomóżcie...
    Kupiłam dziś oryginalną płytę SIMS 2 i nie mogę zainstalować. Wpisuję kod rejestracji (numer seryjny) podany z tyłu instrukcji i cały czas wyskakuje komunikat, ze kod jest nieprawidłowy sad Młoda wyje, bo miała obiecane, ze pogra, a ja nie mam już siły... Nie wiem, co robię nie tak, co ewentualnie sprawdzić, szukam na necie, ale na razie nie znalazłam ewentualnego błędu. Z góry dziękuję.
    Zaawansowany formularz
    • 06.10.12, 13:48
      A nie ma tam liter/cyfr, które można pomylić? U i V, B i 8 itd.?
      • 06.10.12, 13:55
        Kod przepisywałam kilka razy, mąż też, na pewno jest dobry. Jest wydrukowany wyraźnie.
        • 06.10.12, 15:19
          Piszę o tym, bo chyba właśnie w jakimś simsowym dodatku myliłam V z U i też wyskakiwał błąd. Ale jeśli nie to (i nie np. klawiatura przestawiona z programisty na maszynistki), to chyba tylko reklamacja pozostaje.
          • 06.10.12, 15:29
            Czyli trzeba czekać do poniedziałku... Świetnie...
            • 06.10.12, 18:17
              Tez tak mialam, wprowadzalam rozne kombinacje i w koncu sie udalo.Te kody nie sa zbyt czytelne,a poza tym moze cos na klawiaturze masz przestawione?
              --
              Koci kalendarz- uratuj kocie życie
    • 06.10.12, 19:30
      Anyx, jaki macie windows? Bo jest problem (cos jest niekompatybilne) z windowsem 7 -> trzeba sciagnac jakies uaktualnienia.

      Jesli problem jest z kodem - najlepiej sprobuj sie skontaktowac z kims z EA games : (help.ea.com/contact-us) - trzeba sie zalogowac, ale moze warto.


      --
      A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu
      ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji. — Andrzej Sapkowski
      • 07.10.12, 17:15
        Wymieniłam płytę w sklepie - jest to samo.
        Kod jest wyraźnie napisany.
        Mamy Windows 7, sta-fraszka, możesz napisać dokładnie o jakie uaktualnienia chodzi?
        • 07.10.12, 22:13
          Czyżby ta gra była kupowana w sklepue Tesco? Niecałe 2 tygodnie temu kupiłam tam tą samą gre i miałam identyczny problem. Napisałam do Centrum Pomocy ale zero odzewu.
          • 08.10.12, 08:21
            Tak, tak, moje dziecię wypatrzyło w gazetce promocję... suspicious
        • 07.10.12, 23:35
          Anyx, nie wiem dokladnie o jakie chodzi - wiem, ze jest jakis problem z kompatybilnoscia sims2 i windows7 (sprobuj wyguglac, mi wszystkie linki wychodza po angielsku). EA games sugeruje napisanie do nich e-maila jesli sa jakies problemy. Wiem, ze istnieja jakies latki (patches), ktore trzeba sciagnac.

          Jesli blad wyskakuje przy kodzie dysku (i to przy drugim z kolei) to nie mam pojecia co to moze byc. Sprobuj napisac e-maila do EA Games - powinni pomoc.




          A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu
          ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji. — Andrzej Sapkowski
          • 08.10.12, 17:16
            Ja też pisałam emaila do EA Games (dokładnie do centrum pomocy.) Było to tydzien temu. Do tej pory zero odzewu.
            • 08.10.12, 17:59
              Napisałam maila.
              No nic, chyba nie pozostaje nic innego, jak oddać płytę.
              • 08.10.12, 22:35
                Ja pytałam w swoim Tesco (w Łodzi) i niestety nie przyjmują zwrotów uncertain Może u Ciebie jest inaczej. Mój problem rozwiązał się tak, że w autobusie KM ukradziono mi plecak w którym była między innymi płyta z grą. Nawet nie zdązyłam ani razu zagrać. Może teraz robi to ów złodziej uncertain
                • 09.10.12, 08:31
                  Płytę mi wymieniono już raz, a teraz zamierzam ją zwrócić, bo nie działa. Jak się uda, napiszę wink
                  • 09.10.12, 21:11
                    anyx27 Z jakiego miasta jestes? Pytam bo może ja bym odkupiła od Ciebie tę gre wink
                    • 09.10.12, 21:45
                      Dolny Śląsk.
                    • 10.10.12, 20:39
                      Jak tam gra? Naprawiła i córa się bawi czy oddałaś? A może chcesz się pozbyć? suspicious
                      • 11.10.12, 07:56
                        Nie poddałam się - nie oddałam wink Złożyłam reklamację. Do 2tyg. będzie wiedziała, co dalej wink
                        • 17.10.12, 19:12
                          Dostałam maila od EA z nowym kodem. Odebrałam w związku z z tym płytę z tesco i podjęłam kolejną próbę instalacji. tym razem z happy endem wink
    • 15.01.13, 17:34
      Mam ten sam problem uncertain dzisiaj kupiłam oryginał i nie wchodzi numer seryjny uncertain
      • 20.01.13, 13:00
        Ja także mam ten sam problem, wczoraj kupiłem grę w TESCO. A swoją drogą co zrobiłaś aby można było korzystać z gry?
        • 14.02.13, 16:19
          Ja też kupiłam tą feralną grę dla siostry na urodziny i taki sam mamy problem. Mała ma 10 lat a wyje strasznie bo nie da się zainstalować. Oddać się nie da bo mama wyrzuciła paragon, bo "śmieci nie zbiera" i teraz problem. Próbowałam w necie poszukać kluczy. Znalazłam ponad setkę i oczywiście żaden nie działa. Z całym tym ea się kontaktowałyśmy, ale nawet nie odbierają telefonów. Masakra. Kiedyś miałam sims 2 bezludną wyspę ale wystarczyło znaleźć folder na płytce "crack" i gotowe. A tu nie ma czegoś takiego. Przeszukałam dosłownie wszystko. sad Czy jest tu ktoś kto może sobie z takim czymś poradził i może pomóc? Błagam o pomoc dla ludzkości. Szczególnie dla tych którym już uszy wysiadają. sad
          • 14.02.13, 19:10
            A jesteś pewna, że na kodzie seryjnym żadne U nie zakamuflowało się jako V ewentualnie odwrotnie? Bo często tak bywa, wyglądają w tej czcionce bardzo podobnie.
            • 14.02.13, 19:36
              Tak, jak pisałam poniżej, dostaliśmy mailem nowy kod od EA.
              • 14.02.13, 22:35
                Ale ja odpowiedziałam chinacie...
                • 15.02.13, 08:14
                  No właśnie w kodzie nie ma ani U ani V. Nie ma też o i 0 co też mogłoby się mylić. Kod jest czytelny i łatwy. Co z tego jak nie działa. sad A ea dalej nie odpisuje ani nie odbiera. Próbowałam z tymi crackami daej, ale ciągle stoimy w miejscu. sad
                  • 15.02.13, 20:44
                    Wreszcie odpisali. Przepraszają i proszą o kontakt telefoniczny. Fajnie. Tylko że okazało się że trzeba znać angielski żeby się dogadać... sad I dalej nic. Chyba się zrażę całkiem do gier EA. sad
                    • 15.02.13, 21:07
                      Jak to angielski? ja pisałam maila po polsku.
                      • 15.02.13, 23:42
                        My też pisaliśmy po polsku i po polsku odpowiedź przyszła. Podali numer na jaki mamy się z nimi kontaktować. A tu niespodzianka. Good morning, ble ble ble, itd... Przyznam się bez bicia, że po angielsku przeczytam wszystko, ale z rozumieniem mowy (jeszcze przez tel) masakra. Niepotrzebnie tylko kartę sobie zdarłam. sad A co pani pisała, że od razu podali? Bo może złą wiadomość wysłałam. sad
                        • 28.08.13, 10:00
                          Ej ludzi mam ten sam problem kupiłem też w TESCO . Proszę o bardzo szybką odpowiedź i jaki jest ten e-mail do EA Games i co napisać.Proszę was bardzo nie chce zawieść mojej siostry.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.