Dodaj do ulubionych

SIMS 2 instalacja - problem. Help...

06.10.12, 13:43
Dziewczyny, pomóżcie...
Kupiłam dziś oryginalną płytę SIMS 2 i nie mogę zainstalować. Wpisuję kod rejestracji (numer seryjny) podany z tyłu instrukcji i cały czas wyskakuje komunikat, ze kod jest nieprawidłowy sad Młoda wyje, bo miała obiecane, ze pogra, a ja nie mam już siły... Nie wiem, co robię nie tak, co ewentualnie sprawdzić, szukam na necie, ale na razie nie znalazłam ewentualnego błędu. Z góry dziękuję.
Edytor zaawansowany
  • 06.10.12, 13:48
    A nie ma tam liter/cyfr, które można pomylić? U i V, B i 8 itd.?
  • 06.10.12, 13:55
    Kod przepisywałam kilka razy, mąż też, na pewno jest dobry. Jest wydrukowany wyraźnie.
  • 06.10.12, 15:19
    Piszę o tym, bo chyba właśnie w jakimś simsowym dodatku myliłam V z U i też wyskakiwał błąd. Ale jeśli nie to (i nie np. klawiatura przestawiona z programisty na maszynistki), to chyba tylko reklamacja pozostaje.
  • 06.10.12, 15:29
    Czyli trzeba czekać do poniedziałku... Świetnie...
  • 06.10.12, 18:17
    Tez tak mialam, wprowadzalam rozne kombinacje i w koncu sie udalo.Te kody nie sa zbyt czytelne,a poza tym moze cos na klawiaturze masz przestawione?
    --
    Koci kalendarz- uratuj kocie życie
  • 06.10.12, 19:30
    Anyx, jaki macie windows? Bo jest problem (cos jest niekompatybilne) z windowsem 7 -> trzeba sciagnac jakies uaktualnienia.

    Jesli problem jest z kodem - najlepiej sprobuj sie skontaktowac z kims z EA games : (help.ea.com/contact-us) - trzeba sie zalogowac, ale moze warto.


    --
    A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu
    ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji. — Andrzej Sapkowski
  • 07.10.12, 17:15
    Wymieniłam płytę w sklepie - jest to samo.
    Kod jest wyraźnie napisany.
    Mamy Windows 7, sta-fraszka, możesz napisać dokładnie o jakie uaktualnienia chodzi?
  • 07.10.12, 22:13
    Czyżby ta gra była kupowana w sklepue Tesco? Niecałe 2 tygodnie temu kupiłam tam tą samą gre i miałam identyczny problem. Napisałam do Centrum Pomocy ale zero odzewu.
  • 08.10.12, 08:21
    Tak, tak, moje dziecię wypatrzyło w gazetce promocję... suspicious
  • 07.10.12, 23:35
    Anyx, nie wiem dokladnie o jakie chodzi - wiem, ze jest jakis problem z kompatybilnoscia sims2 i windows7 (sprobuj wyguglac, mi wszystkie linki wychodza po angielsku). EA games sugeruje napisanie do nich e-maila jesli sa jakies problemy. Wiem, ze istnieja jakies latki (patches), ktore trzeba sciagnac.

    Jesli blad wyskakuje przy kodzie dysku (i to przy drugim z kolei) to nie mam pojecia co to moze byc. Sprobuj napisac e-maila do EA Games - powinni pomoc.




    A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu
    ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji. — Andrzej Sapkowski
  • 08.10.12, 17:16
    Ja też pisałam emaila do EA Games (dokładnie do centrum pomocy.) Było to tydzien temu. Do tej pory zero odzewu.
  • 08.10.12, 17:59
    Napisałam maila.
    No nic, chyba nie pozostaje nic innego, jak oddać płytę.
  • 08.10.12, 22:35
    Ja pytałam w swoim Tesco (w Łodzi) i niestety nie przyjmują zwrotów uncertain Może u Ciebie jest inaczej. Mój problem rozwiązał się tak, że w autobusie KM ukradziono mi plecak w którym była między innymi płyta z grą. Nawet nie zdązyłam ani razu zagrać. Może teraz robi to ów złodziej uncertain
  • 09.10.12, 08:31
    Płytę mi wymieniono już raz, a teraz zamierzam ją zwrócić, bo nie działa. Jak się uda, napiszę wink
  • 09.10.12, 21:11
    anyx27 Z jakiego miasta jestes? Pytam bo może ja bym odkupiła od Ciebie tę gre wink
  • 09.10.12, 21:45
    Dolny Śląsk.
  • 10.10.12, 20:39
    Jak tam gra? Naprawiła i córa się bawi czy oddałaś? A może chcesz się pozbyć? suspicious
  • 11.10.12, 07:56
    Nie poddałam się - nie oddałam wink Złożyłam reklamację. Do 2tyg. będzie wiedziała, co dalej wink
  • 17.10.12, 19:12
    Dostałam maila od EA z nowym kodem. Odebrałam w związku z z tym płytę z tesco i podjęłam kolejną próbę instalacji. tym razem z happy endem wink
  • 15.01.13, 17:34
    Mam ten sam problem uncertain dzisiaj kupiłam oryginał i nie wchodzi numer seryjny uncertain
  • 20.01.13, 13:00
    Ja także mam ten sam problem, wczoraj kupiłem grę w TESCO. A swoją drogą co zrobiłaś aby można było korzystać z gry?
  • 14.02.13, 16:19
    Ja też kupiłam tą feralną grę dla siostry na urodziny i taki sam mamy problem. Mała ma 10 lat a wyje strasznie bo nie da się zainstalować. Oddać się nie da bo mama wyrzuciła paragon, bo "śmieci nie zbiera" i teraz problem. Próbowałam w necie poszukać kluczy. Znalazłam ponad setkę i oczywiście żaden nie działa. Z całym tym ea się kontaktowałyśmy, ale nawet nie odbierają telefonów. Masakra. Kiedyś miałam sims 2 bezludną wyspę ale wystarczyło znaleźć folder na płytce "crack" i gotowe. A tu nie ma czegoś takiego. Przeszukałam dosłownie wszystko. sad Czy jest tu ktoś kto może sobie z takim czymś poradził i może pomóc? Błagam o pomoc dla ludzkości. Szczególnie dla tych którym już uszy wysiadają. sad
  • 14.02.13, 19:10
    A jesteś pewna, że na kodzie seryjnym żadne U nie zakamuflowało się jako V ewentualnie odwrotnie? Bo często tak bywa, wyglądają w tej czcionce bardzo podobnie.
  • 14.02.13, 19:36
    Tak, jak pisałam poniżej, dostaliśmy mailem nowy kod od EA.
  • 14.02.13, 22:35
    Ale ja odpowiedziałam chinacie...
  • 15.02.13, 08:14
    No właśnie w kodzie nie ma ani U ani V. Nie ma też o i 0 co też mogłoby się mylić. Kod jest czytelny i łatwy. Co z tego jak nie działa. sad A ea dalej nie odpisuje ani nie odbiera. Próbowałam z tymi crackami daej, ale ciągle stoimy w miejscu. sad
  • 15.02.13, 20:44
    Wreszcie odpisali. Przepraszają i proszą o kontakt telefoniczny. Fajnie. Tylko że okazało się że trzeba znać angielski żeby się dogadać... sad I dalej nic. Chyba się zrażę całkiem do gier EA. sad
  • 15.02.13, 21:07
    Jak to angielski? ja pisałam maila po polsku.
  • 15.02.13, 23:42
    My też pisaliśmy po polsku i po polsku odpowiedź przyszła. Podali numer na jaki mamy się z nimi kontaktować. A tu niespodzianka. Good morning, ble ble ble, itd... Przyznam się bez bicia, że po angielsku przeczytam wszystko, ale z rozumieniem mowy (jeszcze przez tel) masakra. Niepotrzebnie tylko kartę sobie zdarłam. sad A co pani pisała, że od razu podali? Bo może złą wiadomość wysłałam. sad
  • 28.08.13, 10:00
    Ej ludzi mam ten sam problem kupiłem też w TESCO . Proszę o bardzo szybką odpowiedź i jaki jest ten e-mail do EA Games i co napisać.Proszę was bardzo nie chce zawieść mojej siostry.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.