Dodaj do ulubionych

czy któras z Was miala blokadę sterydową?

01.08.13, 22:23
W kręgosłup albo inne miejsce...pytanie zdrowotne mam...
Edytor zaawansowany
  • jematkajakichmalo 01.08.13, 22:25
    Tak, mialam w inne miejsce wink
    A co chcesz wiedziec?
    --
    "...bo my wierzący( ale praktykujący po swojemu jak większość Polaków)." by lewapinger
    "Imho, nie kupuje rzeczy mocno obrandowanych" by edelstein
    "Wiadomo, że z rozmiaru 50 motyla się nie wyczaruje..." by Lauren6
  • sierpniowa27 01.08.13, 22:33
    od blokad minely 2 miesiące.. żatrzymala mi sie miesiączka, zbiera mi sie masa wody,wypadaja mi wlosy....mialas moze takie problemy? czy to jest normalne po tych sterydach ?
  • jematkajakichmalo 01.08.13, 22:48
    Niestety tak. Kortyzon to hormon i moze niezle nabroic w organizmie nawet przy pojedynczej dawce. Jest szczegolnie niebezpieczny dla cukrzykow.

    U kobiet moze prowadzic do czasowego zatrzymania jajeczkowania (no i miesiaczki oczywiscie), do gromadzenia wody w organizmie i obrzekow...

    Lepiej unikac i stosowac jak juz naprawde nie ma innych metod.

    Ja mialam szczescie i nic mi sie nie dzialo.
    --
    "...bo my wierzący( ale praktykujący po swojemu jak większość Polaków)." by lewapinger
    "Imho, nie kupuje rzeczy mocno obrandowanych" by edelstein
    "Wiadomo, że z rozmiaru 50 motyla się nie wyczaruje..." by Lauren6
  • aurinko 01.08.13, 23:38
    Takie mogą być skutki uboczne, niestety. Miałam blokadę w dwóch seriach (3 zastrzyki, każdy co dwa tygodnie potem pół roku przerwy i znów tak samo) pod tvrtg, po pierwszej serii było ok, po drugiej masakra, bardzo puchłam, miałam zaburzenia miesiączki, sporo przytyłam, zaczęłam częściej chorować (np. od dziecka łapałam wszystko, przed sterydami tak często nie chorowałam). Wszystko minęło po około pół roku, stopniowo wracałam do siebie.
    --
    pomoz-amelce.pl
  • andaba 02.08.13, 00:21
    A jaki jest cel takiej blokady, w jakich wypadkach się to stosuje?
    Ja dostawałam zastrzyki sterydowe dostawowo i poza koszmarnym bólem po pierwszym zastrzyku żadnych skutków ubocznych nie miałam, a pomogło cudownie, ale jak sadzę tu o co innego chodzi?
  • sierpniowa27 04.08.13, 21:50
    dziekuje za odpowiedzi..no coz..musze czekac, az organizm sie oczysci sad

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.