Dodaj do ulubionych

Tabletki dopochwowe Metronidazol

02.06.14, 10:51
Mam problem suspicious
Od 5 dni lecze Metronidazolem infekcje bakteryjna.
Wkladam tabletke na noc a rano ona wypada w calosci suspicious nie rozpuszcza się albo wogole albo tylko ciut.
I nie wiem o co chodzi ? czy tak ma być ? czy ona powinnam się rozpuscic ?
Przedemna jeszcze 5 dni leczenia i nie wiem czy nie na marne.
W ulotce nic nie pisze czy powinna się rozpuscic czy nie powinna.
Pierwszy raz to cudo biore i bylam pewna ze ona ma się rozpuscic.
Edytor zaawansowany
  • bei 02.06.14, 11:00
    Pewnie masz zbyt sucho?
    Może umocz dawkę leku w wodzie- tak na momencik i zaaplikuj. Albo sprobuj ją ponosic z tamponem...
    Ale ja nie znam się, najlepiej ro zadzwoń do swojego medyka albo do farmaceutki...
    --
    olaromanska.blox.pl/html

www.dlaleszka.cba.pl/
  • mx3_sp 02.06.14, 11:02
    jesteś pewna, że to nie są doustne?
  • sweetsimplicity 02.06.14, 11:04
    Powinna się rozpuścić. Idź do gina, bo to powód do zamiany tabletki na inny lek. Ja tak miałam.
  • pederastwa 02.06.14, 11:06
    Metronidazol trzeba lekko zwiżyć w przegotowanej wodzie przed aplikacją.
  • bbuziaczekk 02.06.14, 11:19
    1. Nie mam sucho smile
    2. Przed aplikacja zwilzam woda przegotowana chlodna.
    3. Sa dopochwowe smile potrafie czytac i sluchac co mowi pani w aptece oraz ginka.
    4. Tampon nic nie pomoze ponieważ cala noc tabletka "siedzi" w srodku wiec przez cala noc powinna się rozpuscic. Skoro się nie rozpuscila przez te 8-10 h to i podtrzymywana rano z tamponem tez się chyba nie rozpuści.

No ale skoro powinna się rozpuscic to chyba jednak powinnam się pofatygować do ginki eh.
    Teraz nie mam jak się dostać wiec dokoncze jeszcze to opakowanie i za tydzień zapisze sie na następny tydzień.
  • gazeta_mi_placi 02.06.14, 12:31
    Może pomyliłaś dziurki?
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/6qdd3x6ajeatb6i3.png
  • aqua48 02.06.14, 15:42