Dodaj do ulubionych

tak, pójdę do lekarza, ale może pomożecie...

04.10.15, 22:53
Tak, pójdę do lekarza - na pewno, bo dolegliwości są upierdliwe. Ale na dobrą sparwę nie wiem, do którego najpierw, może Wy mi coś poradzicie.
Mam 37 lat. Od dłuższego czasu wojuję z przewlekłym kaszlem (rtg płuc ok, spirometria w miarę). Wyszły mi testy alergiczne, m.in. alergia na kurz, pleśnie, soję i cała masa innej spożywki i jakieś 2 miesiace temu dostałam leki antyalergiczne (doustnie Deslodyna i Fanipos do nosa). Efekt był szybki, w zasadzie po 2-3 dniach już poczułam się lepiej.
Niestety od jakiegoś czasu mam 2 problemy: przytyłam dość gwałtownie (w brzuchu i tyłku - jak zwykle u mnie, oraz w biuscie... co już jest dla mnie mniej typowe, ale nie narzeka, akurat na przytycie w górnych rejestrach wink) i cierpię na dość mocno upierdliwą suchość pochwy (zostałam już nawet przez niemęża "oskarżona", ze nie mam ochoty na seks.......). Cykle mam regularne, w ciąży nie jestem (mam spiralę miedzianą).
I teraz: wydaje mi się, że tycie i suchość zbiegły się w czasie z początkiem brania leków na alergię. W ulotce Deslodyny wyczytałam, ze jako skutek uboczny może powodować suchość śluzówki jamy ustnej. Hm... no cóz... i tu śluzówka, i "tam" śluzówka, więc pomyslałam, że to moze o to chodzi.
Wiem, że muszę się wybrac do lekarza, ale zastanawiam się, czy najpierw gin czy pulmonolog....
Pytanie szczególnie do emam zaprawionych w bojach walki z alergiami u dorosłych... Macie jakieś pomysły?
Edytor zaawansowany
  • angeika89 04.10.15, 23:23
    Ja jakiś czas też miałam reakcje alergiczne, ale głównie na rękach (czerwone plamki).
    Ja bym najpierw wybrała się jednak do pulmologa, może zmieni leki itd, lecz do gina też warto umówić wizytę.
    Życzę dużo zdrówka i oby wszystko wróciło do normy, co by niemąż już celibatu nie miał wink
  • princesswhitewolf 04.10.15, 23:32
    > cierpię na dość mocno upierdliwą suchość pochwy (zostałam już nawet przez niemęża >"oskarżona", ze nie mam ochoty na seks.......).

    Efekt uboczny srodkow antyalergicznych
    Bierz 6 kapsulek Wiesiolka na dzien. TO DZIALA. mowie powaznie. Testowane przez niejedna. Bedziesz plywac po ok 2 tygodniach. Poza tym godne polecenia nie tylko dla tych z suchoscia ale i tych majacych nawracajace stany zapalne jak i pomaga tez czasami w zajsciu w ciaze
  • ophelia78 04.10.15, 23:52
    > 6 kapsulek Wiesiolka na dzien

    Ile...???
    To nie za dużo? tzn czy to nie szkodliwe?
  • princesswhitewolf 05.10.15, 00:03
    nie. swego czasu dodatkowo zalecila mi to moja ginekolog wlasnie w takich ilosciach. Wiesiolek to olej a 6 kapsulek to ilosc 3 lyzek stolowych. Wiesiolek nie jest bardziej szkodliwy niz jakikolwiek olej na jakim smazysz
  • jola-kotka 04.10.15, 23:42
    A jutro kup zel durexa bo uschniesz i zameczysz faceta brakiem seksu zanim to wyleczyszsmile
  • ophelia78 04.10.15, 23:55
    Zaraz faceta zamęczysz.... A ja to co, pies? wink nikt kto tego nie doświadczył nie jest sobie w stanie wyobrazić jak wku... jest sytuacja, że gra wstępna super, zdecydowanie czas na penetrację, człowiek jest mega podniecony, ale "w głowie tylko", bo niestety w pochwie susza...
  • riki_i 05.10.15, 00:01
    To zadne leki, tylko blokery, zapewne sterydowe (stad to tycie). Musisz sie koniecznie zaczac odczulac, to jest prawdziwe leczenie alergii. Bierzesz zastrzyki , poczatkowo raz na tydzien, potem, po osiagnieciu docelowego stezenia szczepionki , raz na miesiac, przez 5 lat. Dziala - jestem juz po kuracji 5-letniej (byly grane roztocza czyli kurz) i jestem w pelni zdrowy bez przyjmowania jakiejkolwiek farmakologii.
  • riki_i 05.10.15, 00:03
    Aha, i koniecznie terapia antygrzybicza w tle. Zrob sobie posiew na grzyby. Wielce prawdopodobne ze wyjdzie jakas candida albo inny syf. To tez wzmaga alergie.
  • ophelia78 05.10.15, 00:05
    Kandydozę mam na pewno, sądząc po ciagach na słodycze, jakie miewam....
    I tak, oczywiście zamierzam się odczulać. Ale na "dzien dobry" potrzebne mi były leki blokujące, bo od kaszlu wypluwałam płuca...
  • crises 05.10.15, 12:22
    Puknij się w głowę, nie masz żadnej kandydozy. Ani boreliozy. Ani zakwaszenia organizmu, czy co tam jest ostatnio modne u oszustów i naciągaczy.

    --
    "Słyszeliście może o kolesiach, którzy wyskakują z krzaków w parku na Jasnej Górze i pokazują pindola? (...) To teraz pomnóżcie to przez tysiąc. Tym właśnie jest blogosfera."
  • 1matka-polka 05.10.15, 08:02
    Na początek odstaw wszystkie alergeny spożywcze, wtedy te wziewne przestaną być tak upierdliwe albo nawet w ogóle przestana dawać objawy.

    --
    www.pajacyk.pl/
  • olewka100procent 05.10.15, 08:28
    najlepiej posprzątać swoje wnętrze , zrób sobie kuracje oczyszczającą , oczyść jelito Natrium thiosulfuricum, trudno to dostać, ale może lekarz ci wypisze albo po znajomości w aptece , oczyścisz jelito z kamieni kałowych. Później dieta jaglano- ryżowa . Nie zdajemy sobie sprawy jak wiele chorób bierze się od toksyn z układu pokarmowego i kiepskiej diety . Najlepiej poczytać w necie, albo polecam książke dr. Górnickiej o kuracjach oczyszczających
  • crises 05.10.15, 13:00
    Kolejne bzdury, nijak niepoparte żadną wiedzą naukową, na poziomie intelektualnym trzech zdrowasiek w piecu.

    --
    "Słyszeliście może o kolesiach, którzy wyskakują z krzaków w parku na Jasnej Górze i pokazują pindola? (...) To teraz pomnóżcie to przez tysiąc. Tym właśnie jest blogosfera."
  • e-kasia27 05.10.15, 12:02
    Oooo, i to jest jedyna rozsądna tutaj odpowiedź.

    Bez odstawienia alergenów nie pozbędziesz się objawów alergii, a branie leków to tylko pozorowane działanie, które na alergię pokarmową nic nie daje.
    Nie istnieje też odczulanie na alergię pokarmową, więc nie licz na to, że się odczulisz i będzie po sprawie.
    Musisz się oswoić z myślą, że od teraz nie będziesz jeść wielu rzeczy, oczywiście jeśli chcesz być zdrowa, bo jak wolisz chorować i jeść wszystko to Twoja sprawa, wolny wybór.
  • kocianna 05.10.15, 09:05
    Zamień deslodynę na inny lek przeciwhistaminowy, np. zyrtec, może zwykłą loratadynę prawoskrętną, fexodynę (ta ostatnia nie przymula), 10-20 tabletek jest bez recepty, zobaczysz, czy będzie ci lepiej. Uwaga: żaden z tych leków nie jest sterydem (deslodyna też nie jest). Fexodyna to lek najnowszej generacji, powinien mieć mniej skutków ubocznych, choć desloratadyna (Deslodyna) jest też stosunkowo nowa - ale może po prostu Ci nie spasowała?
    Idź raczej do gina niż do pulmunologa - pulmunolog będzie ściemniał, że nie ma takiej opcji, żeby antyhistaminy wpływały na hormony, gin przynajmniej chociaż zleci Ci badanie tych hormonów albo znajdzie inną przyczynę Twojego stanu.

    Faniposu bym w to raczej nie mieszała, to steryd, ale działa miejscowo i nie powinien wysuszać innych śluzówek, niż w nosie smile, ani wpływać ogólnoustrojowo. Możesz go bezpiecznie odstawić np. na tydzień, zobaczyć, czy to coś dało, a potem do niego wrócić, grozi ci co najwyżej dwutygodniowy katar.
    --
    On nie jest winny, on jest inny
    W 1882 roku odbył się w Warszawie spis powszechny. Wyniki pokazały, że blisko połowa mieszkańców to ludność napływowa.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.