Dodaj do ulubionych

Kaski rowerowe dla dzieci

10.04.17, 21:29
Jakie kaski maja Wasze dzieciaki? Mlody dostal biegowke, wiec szybko musze cos kupic, znalazlam stary watek z 2011ego roku , wiec pewnie cos sie pozmienialo w technologii? Jestem zielona w temacie 馃榾
Obserwuj w膮tek
    • prochottka1 Re: Kaski rowerowe dla dzieci 10.04.17, 21:32
      najlepiej i艣膰 do sklepu rowerowego i przymierzy膰
      dobrze dobrany kask to postawa smile

--
      "Lecz臋 si臋 gorza艂k膮 i aspiryn膮.Przy czym nie b臋d臋 ukrywa艂, aspiryny zapominam niekiedy za偶y膰". Jerzy Pilch
    • mikams75 Re: Kaski rowerowe dla dzieci 10.04.17, 22:04
      nie sadze, zeby cos sie pozmienialo, nie da sie polecic ot tak kasku, bo nawet jak 5 osob ci napisze, ze ich dziecku kask x pasowal, to nie znaczy, ze bedzie tez dobry dla twojego dziecka. Kaski roznia sie nieco ksztaltem - musisz isc z dzieckiem mierzyc i dobrac taki jaki najlepiej sie trzyma glowy. No i dziecku musi sie podobac, zeby chetnie nosilo.
        • muchy_w_nosie Re: Kaski rowerowe dla dzieci 10.04.17, 22:52
          Bo rowerowy jest przystosowany do najcz臋stszych wypadk贸w rowerowych, czyli lecisz przez kierownic臋 na twarz i czo艂o, ten daszek jes po to 偶eby chroni膰 prz贸d g艂owy, skronie, nie zachodzi on tak mocno na ty艂 g艂owy. Na rolkach cz臋sto - statystycznie - upadasz do ty艂u i kask rolkowy chroni potylice.
              • mikams75 Re: Kaski rowerowe dla dzieci 11.04.17, 10:43
                tak sie dopytuje, bo moje dziecko ostatecznie ma jeden i oczywiscie nie chcialabym zaszkodzic. Ma rowerowy i juz przetesotwany - faktycznie uchronil przed zlamaniem nosa. Chcilabym, zeby na rolkach i hulajnodze tez chronil. A moje dziecko ma etap pt. w kasku wygladam paskudnie, wiec w sklepie kazalam wybrac cos, w czym uwaza, ze wygada pieknie. I nawet nam nikt nie zwrocil uwagi do czego ten kask kupujemy, tylko na dopasowanie.
    • turzyca Re: Kaski rowerowe dla dzieci 10.04.17, 23:19