Dodaj do ulubionych

Wtrącanie się w cudze życie.

05.09.17, 13:49
Zaczęłam zauważać problem. Mam koleżankę, znamy się już trochę. Do tej pory obie byłyśmy na podobnym etapie życia, rozwód, jakieś tam znajomości i próby poukładania sobie życia. Od pewnego czasu zauważyłam, że coś dziwnego się dzieje- obcięłam włosy ona też, zapuściłam włosy- ona też, jeżdżę rowerem- ona też zaczęła, ćwiczę- ona też itd. Ok, rywalizacja myślę, może ją zainspirowałam. Nic nie mówiłam w każdym razie. Ale, od pewnego czasu w moim życiu ktoś się pojawił, wiadomo jak jest, czasami jakieś drobne spięcia, czasem jakaś mniejsza wymiana zdań, którą z facetem wyjaśniamy. I teraz mnie przeraziło zachowanie koleżanki. Dzień w dzień teksty w stylu stać Cię na kogoś lepszego, to jest burak, zostaw go, marnujesz sobie życie. W sobotę stwierdziła, że to jest ch... i mam go natychmiast zostawić. Do tego personalne wycieczki do mojej przeszlosci typu naiwna jesteś, ile miałaś związków w życiu, no wlasnie ja wiem lepiej, ja się znam. Nic nie powiedziałam, ale zaczęłam się zastanawiać czy to nie jest próba rozwalenia mi życia, żeby ona i jej było lepsze. Faceta widziała raptem 2 razy przy okazji jakiegoś tam wyjścia do miasta, zabrałam ją, żeby nie siedziała sama w domu. Wczoraj nastąpiło clou programu, wysłała mi wiadomość natychmiast usuń to zdjęcie z fejsa, natychmiast, masz trzymać pion i poziom, a nie jakieś rzyganie tęcza. Odpowiedni złośliwy komentarz też oczywiście wystawiła. Zdjęcie jak zdjęcie, stadion PGE i nic poza tym, jakich wiele. Pisze tutaj, bo szczerze powiem nie wiem co mam myśleć i o co babie chodzi?
Edytor zaawansowany
  • 05.09.17, 13:52
    A o co Tobie chodzi? Nie masz 15 lat, żeby każdy wzlot emocjonalny omawiać z koleżanką więc dawkuj kobiecie informacje na temat swojego życia osobistego. I nie bądź nadgorliwa, ja będzie chciała wyjść z domu to wyjdzie, nie musisz czuć się zobowiązana do zabierania jej ze sobą, jeśli umawiasz się z typem.
  • 05.09.17, 13:56
    Mi? Właśnie o nic. Czy gdzieś wyczytałaś omawianie z nią moich wzlotów emocjonalnych i życia? Nie. A zabieranie kogoś ze sobą normalna rzecz, facet nie oznacza końca znajomych, można w towarzystwo wprowadzać. A pytanie było dotyczyło zupełnie innego aspektu 😉
  • 05.09.17, 14:04
    Zdystansuj się od koleżanki i tyle.
  • 05.09.17, 21:00
    Twój świeży facet plus także samotna koleżanka po przejściach to proszenie się o problemy. I nie dlatego, że wyrwie Ci tego faceta wink - po prostu zmienił się układ, byłyście same, teraz kogoś masz na świeżo, koleżanka musi się w tym odnaleźć. Raczej nie zabierałabym jej na spotkania pary zakochanych dzióbków, tylko na spotkania z innymi koleżankami.
    BTW zapraszana jako dokładka do wyjść świeżej pary osobiście czułabym się bardzo niezręcznie, jak piąte koło u wozu.

    --
    Run before you can walk
  • 05.09.17, 13:56
    Gdybym widziala, ze kolezanka trafila na odpad atomowy, a ma jeszcze rozowe okulary to bym swoje zdanie w temacie pana wyrazila.Czasem kumpel jeden czy drugi pokazuje mi swoja next i jestem na tyle niedobra by stwierdzic,ze do por...nia i owszem, ale nic wiecej.Jeszcze sie nie pomylilam.

    --
    "Decyzja o poczeciu nazlezy do dziecka. Jak nie zechce, to sie nie pocznie." by plater-2
  • 05.09.17, 13:59
    Może i tak być, może i mam różowe okulary. Dlatego pytam tutaj. Inna kwestia każda jedna dziewczyna twoich kolegów to zdzira? Bo u mnie jakoś tak same odpady się pojawiają według mojej kumpeli, dziwne prawda?
  • 05.09.17, 14:03
    Nie zdzira, tylko kobieta nie nadajaca sie do zwiazku.Owszem,znam faceta co tylko do takich go ciagnie, znam tez kobiete ktora przyciaga najgorsze odpady.

    --
    "Decyzja o poczeciu nazlezy do dziecka. Jak nie zechce, to sie nie pocznie." by plater-2
  • 05.09.17, 14:03
    Jak ci przeszkadza wtrącanie to skończ opowiadać się ze swojego życia obcej osobie
  • 05.09.17, 14:28
    No właśnie problem w tym, że ja nie opowiadam. Ona tak sama z sobie nieproszona o rady się odzywa. Dlatego takie to dla mnie dziwne, bo wygląda na jakaś jej misję życiową 😃
  • 05.09.17, 14:36
    Ona nie ma nikogo?

    --
    Ja robię swoje i ty robisz swoje.
    Nie jestem na tym świecie po to, aby spełniać twoje oczekiwania.
    A ty nie jesteś po to, by spełniać moje.
    Ty jesteś ty, a ja jestem ja.
  • 05.09.17, 15:06
    Nie ma
  • 05.09.17, 15:15
    Albo się boi, że straci koleżankę, albo z Tobą rywalizuje.

    --
    Ja robię swoje i ty robisz swoje.
    Nie jestem na tym świecie po to, aby spełniać twoje oczekiwania.
    A ty nie jesteś po to, by spełniać moje.
    Ty jesteś ty, a ja jestem ja.
  • 05.09.17, 14:43
    Ogranicz kontakty, wywal z fejsa, wiadomosci ignoruj.
  • 05.09.17, 14:46
    Nie powinna się tak na chama wtrącać, ale niektórzy mogą czasami kulturalnie dać znać co myślą.
  • 05.09.17, 15:13
    Niepokojące jest (a tak to przedstawiasz), ze ona ci rozkazuje.

    Spytaj się jej, dlaczego cię naśladuje skoro tak o niczym nie masz pojęcia.
    Nie wiem, czy twój facet jest w porządku, ale ona trąci zazdrością
  • 05.09.17, 15:31
    Może być, że jest zazdrosna, może boi się, że straci koleżankę. Może być też tak, że dostrzega to czego ty nie widzisz, bo jesteś w fazie zauroczenia i chce Cię przestrzec.
    Moja koleżanka jak mi kiedyś przedstawiła swojego chłopaka to mi aż skarpety opadły. No cham i prostak i też dużo czasu nie potrzebowałam, żeby tak go radykalnie ocenić. Jak jej zwróciłam uwagę na jego żenujące zachowanie, to oczywiście wszytko niby w żartach było i się nie znam. Dobrze, że po 3 miesiącach na oczy przejrzała i uwolniła się od trutnia.
  • 05.09.17, 16:32
    rzestrzec .... no nie wiem, z opisow innych jej zachowan wynika, ze raczej nie bardzo. Obstawialabym zazdrosc o kolezanke tudziez o pragnienie "zeby nie miala lepiej". Na miejscu autorki zdystansowalabym sie od bluszczycy.
  • 05.09.17, 16:52
    Nie ukrywam, zaczęłam się zastanawiać czy może rzeczywiście czegoś nie widzę. No, ale gowniara nie jestem, oczy mam. Wczoraj się nie urodziłam. Tylko w tym wszystkim, w tych epitetach burak i ch...j argumentów brak. Zachowań faceta potwierdzających te słowa też brak. Dlatego mnie zastanowiło takie namolne naleganie zostaw go, bo troski to ja tu nie widzę.
  • 05.09.17, 16:48
    Jesli chcesz nadal utrzymywac stosunki z kolezanka, spytaj uprzejmie przy nastepnej okazji, jakie konkretnie slowa/zachowania chlopa pozwalaja jej oceniac go jako ch... i tym podobnie.
    Podobnie na teksty typu "musisz, natychmiast usun, masz trzymac pion i poziom" odpowiedz, ze polecenia przyjmujesz tylko od szefostwa, w godzinach pracy i tez nie w tym tonie.
    Co masz myslec i o co babie chodzi, nie bede zgadywac smile, ale na pewno nie musisz znosic takich zachowan, skoro Ci nie odpowiadaja.
    Aha, gdy ona powoluje sie na swoje wieksze doswiadczenie, powiedz, ze czerpiesz i korzystasz z madrosci zbiorowej pewnego forum, przy ktorym ona swoim doswiadczeniem moze sobie buty wytrzec smile
  • 05.09.17, 16:55
    tt-tka napisała:

    > Jesli chcesz nadal utrzymywac stosunki z kolezanka, spytaj uprzejmie przy naste
    > pnej okazji, jakie konkretnie slowa/zachowania chlopa pozwalaja jej oceniac go
    > jako ch... i tym podobnie.

    Argumentów brak, ona nie widzi, żeby on był zakochany i powinien mi lizać stopki. Po kilki miesiącach znajomości 😉

    > Aha, gdy ona powoluje sie na swoje wieksze doswiadczenie, powiedz, ze czerpiesz
    > i korzystasz z madrosci zbiorowej pewnego forum, przy ktorym ona swoim doswiad
    > czeniem moze sobie buty wytrzec smile

    To lubię, tekst wszechczasów 😃
  • 06.09.17, 17:16
    Jakbym czytała o mojej ex kumpeli. Dopóki była zaręczona z fajnym facetem, było ok. Potem "wiązała się" z odpadami w postaci żonatych chętnych na seks i próbowała sabotować związki wszystkich kumpel. Zwykła zawiść. Stopniowo wszystkie z nią ochłodziły kontakty, bo 1. nie dało się tego słuchać 2. z szacunku do partnera nie utrzymuję kontaktów z kimś, kto go bez powodu obraża.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.