Dodaj do ulubionych

Zaniżony koszt wysyłki, dopłacacie?

04.01.18, 14:28
Kupiłam na alledrogo bluzę, koszt bluzy i wysyłki podanej na aukcji zapłaciłam, a dziś dostaje maila od sprzedającej że mam dopłacić 4 złote bo koszt wysyłki był większy niż myślała. Poczta od jakiegoś czasu ma stały cennik, Pani sprzedaje dużo sądząc po komentarzach więc wysyła na bieżąco. Dopłacacie?

--
"Dankaimirek- rasowa Polka: nie o to chodzi, żebym ja miał nową krowę, tylko żeby sąsiadowi zdechła." by Anorektycznazdzira
Edytor zaawansowany
  • mama.nygusa 04.01.18, 14:43
    Gdyby faktycznie byla niekorzysc na sprzedajacego to bym doplacila.

--
    "Jethon: PiS łamie konstytucję
    Mazurek: W którym miejscu?
    Jethon: Nie wiem, nie znam się.
  • a1ma 04.01.18, 14:46
    Nie. Watpie, czy gdyby różnica była w przeciwna stronę, to sprzedająca zwróciłaby Ci nadpłatę.

--
    chez alma
  • mikams75 04.01.18, 15:10
    ja zwracalam jako sprzedawca smile
  • memphis90 04.01.18, 17:11
    Jesteś wyjątkiem... Pisałam przed świętami, jak to kreatywni sprzedawcy życzą sobie 20 zł za "wysyłkę" towaru, który idzie z Chin za darmo (bezpośrednio do klienta, sprzedawca z allegro nie ma go nawet przez chwilę w swoim posiadaniu).

--
    "Nie pogardzaj drugim człowiekiem, dopóki nie poznasz jego historii. A gdy tylko poznasz, to bądź sobą i spluń" niezatapialna-armada.blogspot.com
  • 1st.world.problems 05.01.18, 18:55
    Mi raz zwrócił jakiś sprzedawca, dwuzłotówkę w woreczku strunowym. Byłam mile zaskoczonasmile
  • mikams75 04.01.18, 14:49
    jesli to sklep to bym sie zastanowila, bo to nieuczciwe przyciagac klientow niska cena a pozniej domagac sie doplaty, ale kiedys kupilam cos za grosze od prywatnej osoby i ta osoba musialaby doplacic do tej sprzedazy przez wysylke, wiec oczywiscie doplacilam.
  • rozwiane_marzenie 04.01.18, 14:56