Dodaj do ulubionych

Spotkała mnie niespodziewanie miła rzecz

08.03.18, 17:57
Poszukiwałam w obcym mieście taksówki. Zapytałam o najbliższy postój młodego chłopaka. Stwierdził, że niestety nie wie i dołączył do grupy znajomych. Kilka minut później cała grupa wróciła do mnie - a już byli po przejściu ruchliwej dwupasmówki. Zawrócili, bo jedno z nich miało na komórce telefon taxi. Dzięki nim w porę dotarłam na dworzec - a to był ostatni pociąg.
Taka mała troska o panią w potrzebie. Prosta życzliwość. Jednak ludzie potrafią być wspaniali.
Mam nadzieję, że tym młodym ludziom przydarzy się coś miłego.
Edytor zaawansowany
  • tanebo2.0 08.03.18, 18:02
    Czyli są pozytywy bycia starszą panią...
  • mama.nygusa 08.03.18, 18:05
    Przylaczam sie do zyczen.

--
    "Jethon: PiS łamie konstytucję
    Mazurek: W którym miejscu?
    Jethon: Nie wiem, nie znam się.
  • kennaa 08.03.18, 18:20
    A czy ja napisałam, że jestem starszą panią?
  • ludborka 08.03.18, 18:06
    Super 😊
  • kkalipso 08.03.18, 18:19
    Miałam kiedyś podobną sytuację tyle że chodziło o dziecko i wózek. Winda nie działała i tak "holowałam" dziecko i wózek od schodka do schodka aż dzielny nastolatek mimo nadjeżdżającej kolejki wtargnął mi wózek na samą górę i jeszcze zdążył na nią bo koledzy drzwi przytrzymywali - fajne dzieciaki do kina jechały.

--
    http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/ludzie/f640x640/38/52/23/012b6d09cf.jpg
  • mallard 08.03.18, 18:28
    Piękna sprawa, aż serce rośnie. smile
    A jakie to "obce" miasto, - jeśli mogę spytać?

--
    Naucz się śmiać z samego siebie.
    Będziesz miał ubaw na całe życie...
  • kennaa 08.03.18, 18:36
    Obce dla mnie, bo tam byłam pierwszy raz od niepamiętnych czasów - Poznań.
  • mallard 08.03.18, 18:43
    kennaa napisała:

> Obce dla mnie, bo tam byłam pierwszy raz od niepamiętnych czasów - Poznań.

Kurde, miałem nadzieję, że napiszesz Gdańsk... wink

--
    Naucz się śmiać z samego siebie.
    Będziesz miał ubaw na całe życie...