Dodaj do ulubionych

Narobiłyście mi smaku na All Inclusive - rady?

11.06.18, 18:41
Naczytałam się ematkowych wątków o AI i też zapragnęłam wakacji "plażing-smażing, wszystko pod nos". Rozważam wyjazd we wrześniu-październiku, bo dopiero wtedy dostanę urlop prawdopodobnie i będę polować na Last Minute. Poproszę o dobre rady i odpowiedzi na pytania:

1. Na co trzeba uważać przy szukaniu okazji/ czytaniu ofert? Gdzie mogą być haczyki? Dotąd wszystkie wakacje organizowałam sama, nie mam doświadczenia z BP.
2. Ze względu na niższe ceny rozważam Turcję, Albanię, Czarnogórę lub Grecję. Jakiego standardu mogę się spodziewać w 3, 4 i 5 gwiazdkach? Dotychczas byłam z tego tylko w Grecji, ale w pensjonatach/hotelach 3*.

Wyjazd dla 2 dorosłych osób, bez parcia na zwiedzanie, na tydzień.
Edytor zaawansowany
  • aguar 11.06.18, 18:48
    Jak chcesz lecieć we wrześniu/październiku i w Grecji byłaś, to jedź do Turcji, będzie fajniesmile
  • loola_kr 11.06.18, 18:55
    w Albanii czy Turcji tylko 5*. Sprawdż opinie o plaży, hotelu, jedzeniu.
    ja znalazłam świetny hotel w Albanii, ale pani z BP mi odradziła ze względu na mały basen i niepiękną plażę. trzeba czytać opinie i nie zrażać sie tymi najgorszymi.
  • klerjeser 11.06.18, 19:47
    Hotel min. 4* Standard podobny, chociaż najfalniejsze wakacje mieliśmy na Rodos w hotelu 3,5*.

Najlepiej coś na dużej przestrzeni z niskimi bungalowami, kilka basenów. Najlepiej trochę dalej od miasta, przy własnej plaży. Oprócz standardowej restaurcjai AI, wskazana resturacla a'la carte, z której możesz skorzystać zwykle raz tygodniu.

Jak dwie osoby dorosłe, unikaj hoteli "rodzinnych".

Wszystkie duże biura mają podobne oferty.

Albana i Czarnogóra raczej nie, bo baza hoteli AI jest tam dość skromna.

Wrześień/paźdzeirnik to raczej południowa Kreta, Rodos, Cypr albo Turcja egejska - Kusadasi, Bodrum Oludeniz, nie riwiera turecka bo to hotelowe blokowisko, a morze i plaże średnie.
  • bialeem 11.06.18, 22:24