Dodaj do ulubionych

Modimoda-sklep internet. -zna któraś?

16.07.18, 19:16
Chcę kupic kilka sukienek w tym sklepie ale w ogole nie mogę znalezc o nich opinii?
Czy zna któraś sklep Modimoda?
Edytor zaawansowany
  • ankg6 16.07.18, 20:29
    Ja też szukałam opini o tym sklepie i..... nic sad nie ma nawet informacji o czasie dostawy... dziwne
  • jk_altair08 18.07.18, 21:45
    Ti jakieś oszustwo. Modimoda prawdopodobnie w ogóle nie istnieje a tylko reklamują się na różnych stronach w necie natomiast jak wpisze się ich nazwę do wyświetla się jakiś inny internetowy sklep z wysokimi cenami. Jak sie kliknie w reklamę która zamieszczają wyświetla się mnóstwo artykułów w bardzo śmiesznych niskich cenach większość ok. 20zł.nikt nie ma takich cen.Miałam zamiar zamówić kilka rzeczy ale zastanowiło mnie że nie można płacić przy dostarczeniu tj.za pobraniem tylko z góry pay lub przelewem internetowym lub tradycyjnym i potem na e-maila przysyłają nr konta. Dlaczego na stronie w zakładce o nas lub kontakt nie podają konta? Po zastanowieniu zrezygnowałam i nie przelałam pieniędzy. Tobie radzę to samo. Zapłacisz i nic ci nie dostarczą.Oszuści i tyle.A ta jedna opinia pozytywna na tym forum to pewnie od nich samych.
  • agonyaunt 25.07.18, 13:08
    Akurat płatność przy odbiorze to nie jest najlepszy pomysł. Masz tylko gwarancję, że dostaniesz przesyłkę, ale jak się okaże, że w środku jest "cegła", to kasę odzyskasz tylko jak policja się tym zajmie. Wbrew pozorom dużo bezpieczniej jest płacić kartą kredytową, która ma ochronę zakupów w internecie. Jak nie dostaniesz przesyłki, albo w środku będzie coś, czego nie zamawiałaś, to masz chargeback. Magiczne słowo, czasami wystarczy postraszyć sprzedawcę, i sam od razu zwraca kasęsmile
  • kasiek_76 30.07.18, 21:47
    Też się skusiłam i weszłam przez reklamę na Onecie, powrzucałam sporo rzeczy do koszyka ale też nie znalazłam opcji o kosztów dostawy, też szukałam opinii i nic. Dopiero teraz wpadłam na wasze opinie i też Rezygnuję! Za słodko te oferty cenowe wyglądały!! Po co ryzykować!
  • sol_13 03.08.18, 22:28
    Właśnie z tego powodu w tych 'lewych' sklepach nie dają możliwości płatności kartą.
  • crenia 30.08.18, 09:53
    NIE ZAMAWIAJ
    OSZUKAŃCY
    SPRAWA ZGŁOSZONA NA POLICJĘ
  • lazurow 30.08.18, 09:59
    Tak oszukują ja jutro zgłaszam
  • bialeem 16.07.18, 20:52
    "prezes zarządu" założył w lutym tego roku 7 spółek zajmujących się sprzedażą wysyłkową.
    mojepanstwo.pl/shopendy
    mojepanstwo.pl/duotet
    mojepanstwo.pl/mizzeo
    mojepanstwo.pl/obiox
    www.krs-online.com.pl/showlion-sp-z-o-o-krs-10313114.html
    www.krs-online.com.pl/everva-sp-z-o-o-krs-10312930.html
    www.money.pl/rejestr-firm/nip/525-27-40-868/kod-pocztowy/00-375/
    a to tylko po 3 min googlania. Ja bym tam nie kupowała.

    --
    Kibic - hobbista, którego kręci patrzenie na telewizor z figurkami szamocącymi się w te i nazad po niewielkim trawniczku i nie mogącymi znaleźć drogi do wyjścia (by stefan4)
  • bialeem 16.07.18, 21:01
    poprawka. 10: www.imsig.pl/szukaj/osoba,KENGIE_HERMO,CLAROS

    --
    Kibic - hobbista, którego kręci patrzenie na telewizor z figurkami szamocącymi się w te i nazad po niewielkim trawniczku i nie mogącymi znaleźć drogi do wyjścia (by stefan4)
  • molik28 20.07.18, 10:42
    Do tego kapitał zakładowy spółek 5 tys. a adres rejestrowy to wirtualne biuro czyli taka skrytka pocztowa. Cuchnie na odległość. Pieniądze nie do odzyskania.
  • jk_altair08 04.09.18, 16:17
    Znajdzie szybko drogę tylko zbierzemy się i podamy sklep na policję do Przestępstw Gospodarczych i skończy im sie El Dorado w Polsce.
  • dziolka_71 05.09.18, 13:07
    Ja im już e-mail napisałam, że jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy do końca tego tygodnia to zgłoszę sprawę na policje, bo oczywiście obiecali, że zwrócą w terminie 14 dni roboczych i nic nie dostałam...
  • ana-1971 07.09.18, 12:34
    Ja również zamówiłam pod koniec lipca 2018 i opłaciłam. Na razie cierpliwie czekam liczę, że może ta odzież jest produkowana w Chinach. Na allegro chińskim jak się zamawia jest informacja, że towar idzie do 30 dni lub 50 dni, więc jeszcze poczekam. Rzeczywiście jak dzwoniłam do nich dostawałam informację, że wszyscy konsultanci są zajęci i odłożenie słuchawki. Na początku października dołączę do grupy zbierającej się w celu zgłoszenia Przestępstwa Gospodarczego.
  • paniszelka 17.07.18, 08:19
    Dzieki za wpisy.Maja tanie i ładne sukienki ale info o sklepie w sieci brak.
  • bialeem 17.07.18, 08:29
    strona istnieje dopiero od połowy czerwca.

    --
    Kibic - hobbista, którego kręci patrzenie na telewizor z figurkami szamocącymi się w te i nazad po niewielkim trawniczku i nie mogącymi znaleźć drogi do wyjścia (by stefan4)
  • paniszelka 17.07.18, 08:31
    Zamierzalam kupic 6 sukienek bo sa ladne i tanie ale teraz to mam obawy do zakupu.Zaplace i nie wiem czy przyleci.
  • baba_za_kolkiem 17.07.18, 09:08
    Nie wiem????? smile przeciez to fake. Sklep otwierany na lato na czas, kiedy kobiety szukają sukienek... Po lecie zniknie i do zobaczenia za rok.
  • zlababa35 17.07.18, 10:20
    Lepiej przejdź się po wyprzedażach, bonus będzie taki, że jeszcze sobie przymierzysz i zobaczysz, jak coś na Tobie wygląda.

    --
    Just gonna stand there and watch me burn
  • blimsien 17.07.18, 13:00

    Albo chociaż (o ile juz pisiadlas bezcennny skill kupowania online)zamow stąd, gdzie przyjmują zwroty. Nie kupuj zdjęcia w tym sklepie-krzaku, ten towar może być zupełnie niezgodny ze zdjeciem.
    Jesli nie lubisz tłumów w przymierzalniach, możesz w domu obejrzeć na spokojnie i odeslsc gdy nie pasuje.

  • blimsien 17.07.18, 13:08
    zlababa35 napisała:

    > Lepiej przejdź się po wyprzedażach, bonus będzie taki, że jeszcze sobie przymie
    > rzysz i zobaczysz, jak coś na Tobie wygląda.
    >
    Za 14zł/szt sukienki to chyba tylko w lumpeksie na przecenie (albo i nie, zależy od lokalizacji). Szeleczka to janusz zakupów i nie tylko.
  • paniszelka 17.07.18, 15:26
    Najpierw zerknij na tą stronę i popatrz na cenę a pozniej się wymądrzaj.
  • blimsien 17.07.18, 15:39
    widzialam, sukienki po 14zl z groszami przecenione z 50-60. nie wymadrzam sie, najpierw kup tam sukienke za te pieniadze i otrzymaj ją. oraz badz zadowolona z uzytkowania przez co najmniej jeden sezon w duzym upale.
  • test7777777 17.07.18, 12:50
    Ten sklep to typowy oszust na 10000% uważajcie
  • bergamotka77 17.07.18, 13:13
    Jezu na pierwszy rzut oka widać, że to oszustwo i te nieudolnie wstawione sukienki we wszystkich kolorach tęczy...Dziewczyno nie ma sukienek w takich cenach - na zdrowy rozum.

    --
    "Moze kogos zainteresuje historia kobiety, ktora zostala matka jako dziecko a w momencie kiedy powinna ta matka zostac, zostanie babcia. Ku przestrodze oczywiscie!" asmarabis o mnie smile
  • blimsien 17.07.18, 13:20
    W tych przed przecena tez nie ma. Chyba ze najtańszy plastik na ostatecznej obniżce.
  • fifiriffi 08.08.18, 22:36
    jezzzzu. sie nie zes.raj

    --
    "jest ujowo, ale stabilnie..."
  • marzena-40 08.08.18, 22:48
    O!! I napisało co chciało... uroczo
  • pannaanna11 17.07.18, 15:21
    też szukałam opinii na temat tego sklepu ale nigdzie nic nie ma. Ja zaryzykowałam i kupiłam kilkanaście rzeczy. Ceny mają świetne bo np. sukienka która w innym sklepie kosztuje 60 zł u nich nie całe 15. Trudno najwyżej stracę. Jak przesyłka dojdzie to dam tu znać co i jak smile a informacja o czasie dostawy gdzieś tam jest 14-21 dni roboczych
  • blimsien 17.07.18, 15:40
    pannaanna11 napisała:

    > też szukałam opinii na temat tego sklepu ale nigdzie nic nie ma. Ja zaryzykował
    > am i kupiłam kilkanaście rzeczy. Ceny mają świetne bo np. sukienka która w inny
    > m sklepie kosztuje 60 zł u nich nie całe 15. Trudno najwyżej stracę. Jak przesy
    > łka dojdzie to dam tu znać co i jak smile a informacja o czasie dostawy gdzieś tam
    > jest 14-21 dni roboczych
    to wtopisz ponad dwie stowki, brawo.
  • agnieszkakielcee 17.07.18, 16:21
    to napewno jest oszustwo...dziwne ze sa wszystkie rozmiary tych sukienek i kolory..wszystko o czym marzymy niby...hehe cena specjaslnie niska zeby kupowac a tak naprawde to sklep jest zapewne widmo..
  • weronika12345678901999 17.07.18, 17:03
    Ja również zaryzykowalam 😊
  • mikulina25 23.07.18, 14:42
    ja też
  • bialeem 23.07.18, 15:15
    a ja jestem królowa Bona
  • hosta_73 23.07.18, 20:12
    😁 Made in Italy

    --
    Zwierzę z meblem? Waran z komodo.
  • eedzias 03.08.18, 19:27
    Też zamówiłam, czekam na dostawę, kontakt mailowy jest
  • nicjan 05.08.18, 21:45
    Ja zamówiłam ponad 3 tygodnie temu, ale z tego co widzę to strona już jest NIEAKTYWNA.
    Wiec pienisze w błoto jak sądzę...
  • maja1403 07.08.18, 14:33
    ja zamówiłam 4 tyg temu.Napisałam że chcę zwrot pieniędzy,otrzymałam odpowiedź, że sklep zawieszony bo porwadzą jakieś prace techniczne,że starają się żeby towar dotarł jak najszybciej bla,bla,bla a o kasie nic
  • nicjan 07.08.18, 15:15
    Wczoraj rano napisałam do nich maila z zapytaniem, kiedy będzie przesyłka, ponieważ zależy mi na czasie. O 23 dostałam odpowiedź:
    „Dzień dobry,

    Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta - Modimoda.

    Czas dostawy zgodnie z regulaminem wynosi około 21 dni roboczych (miesiąc kalendarzowy).
    Spodziewamy się tygodniowego opóżnienia w dostawie.

    W związku z tym opóżnieniem zrealizujemy zwrot środków który dojdzie w 1-3 dni robocze.

    Po otrzymaniu przesyłki proszę o kontakt z nami.

    Dodatkowo do przesyłki załączymy 2 losowe zegarki jako gratis za opóżnienie.

    Już w październiku tego roku otwieramy nasz stacjonarny Sklep w Warszawie!


    Szczegóły wkrótce na naszej stronie.
    W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

    Z poważaniem,

    Anna Wójcik
    Dyrektor Biura Obsługi Klienta
    Modimoda - Odzież online”

    Dodatkowo właśnie wpłynęły mi od nich pieniążki na konto.
  • msn11 14.08.18, 09:36
    A na jaki adres wysłałaś tego maila?
  • nicjan 18.08.18, 12:17
    Na ten sam adres, z którego oni przesyłali maile
  • kkkklaudia 24.07.18, 11:43
    i jak masz jakieś informacje ? bardzo proszę o wiadomość na klaudia.dobrowolska@interia.eu
  • dziolka_71 09.08.18, 10:51
    Ja tez zaryzykowalam, zrobilam zamowienie wczoraj. Zobaczymy, poczekam miesiac a pozniej nede sie zastanawiac jak rozwiazac problem. Na szczescie duzo nie wydalam, wiec plakac nie bede.
  • staarchild 18.07.18, 14:34
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • baba_za_kolkiem 18.07.18, 20:30
    Pokaż zdjecia real.
  • mysiulek08 18.07.18, 20:36
    Juz fakt, ze nie mozna kupic 'za pobraniem' powinien wlaczyc alarm przy zakupach.
  • jk_altair08 19.07.18, 09:30
    Nie kupuj to są oszuści w ogóle nie istnieją. Moja koleżanka już zgłosiła sprawę na Policje bo wysłała pieniądze 1 m-c temu i nikt jej nic nie przysłał. Sprawdziła spółkę która jest niby właścicielem tego sklepu - taka spółka w ogóle nie istnieje. To sa złodzieje i oszuści. nie wysyłaj pieniędzy nie daj się nabic w butelkę.
  • k-1989 20.07.18, 10:22
    I co policja na to? skoro jest zgłoszone, dlaczego "sklep" ciągle działa? przecież mogli sprawdzić wszystko w jeden dzień. Wiadomo coś na ten temat?
  • lazurow 30.08.18, 10:04
    Tylko szkoda że policja nie mogła do tej pory zablokować strony i jeszcze więcej ludzi oszukali....taki klimat?
  • jk_altair08 19.07.18, 09:46
    A co do cholery robi Wydział Przestępstw Gospodarczych w Policji ? Dlaczego nie kontrolują takich sklepów "widmo" i ich właścicieli którzy naciągają ludzi wystawiając towary po bardzo niskich cenach aby przyciągnąć- oczywiście naiwnego klienta. Powinni z urzędu się za tych złodziei wziąć. Jakiś palant nazakładał w internecie sklepów porobił zdjęcia w różnych innych sklepach magazynach na wyprzedażach i udaje że w ogóle ma ten towar. Jak ktoś chce kupić to nie można za pobraniem tylko najpierw przelew na konto oczywiście dolicza za przesyłkę. Nr konta przesyła e-mailem i informuje że jak pieniądze znajdą się na jego koncie to wysle towar. Przecież na pierwszy rzut oka widać że to złodziej. Jesli kogoś z was oszukał lub oszuka zgłaszajcie natychmiast do PG w Policji
  • claudel6 20.07.18, 15:29
    Wydział Przestępstw Gospodarczych w Policji w jednej z dzielnic stolicy kilka lat temu wyglądał jakby czas się w nim zatrzymał w latach 80-tych i miał jeden komputer z internetem. u komendanta w gabinecie był.
    nie liczyłabym w tym względzie za bardzo na policję, szczególnie, że teraz wszystkie sily sa rzucone przeciw obywatelom na ulicy.
  • wapaha 04.08.18, 09:25
    Wydział PG reaguje na zawiadomienia.
    Wydział PG nie jest od kontrolowania każdego oszusta-bo jest to fizycznie niemożliwe ( pomijam już litościwie braki kadrowe )
    Niech jakiś porządny oburzony obywatel- może właśnie ty ?- złoży zawiadomienie w tej sprawie ?
  • locoray 09.08.18, 08:18
    POSZUKUJĘ osób które zostały oszukane przez tą firmę proszę o zgłaszanie się na policję bo żadna paczka nie zostanie dostarczona przynajmniej tak jest u mnie minął termin 21 dni ani pieniędzy ani paczki dlatego apeluję żeby osoby oszukane kontaktowały się z policją gospodarczą.
  • nicjan 09.08.18, 08:58
    Napisz do nich maila o zwrot pieniążków. Mi oddali na następny dzień.
  • lazurow 22.08.18, 09:18
    ja nadal czekam od tygodnia na zwrot zdaje sie ze marne szanse
  • zosia_1 28.08.18, 22:10
    Pieniążków? A co to?
  • szapaka 28.11.18, 08:15
    serio? oddali Ci kasę? z jakiego konta?
  • eloragorge 11.08.18, 01:16
    locoray napisał(a):

    > POSZUKUJĘ osób które zostały oszukane przez tą firmę proszę o zgłaszanie się na
    > policję bo żadna paczka nie zostanie dostarczona przynajmniej tak jest u mnie
    > minął termin 21 dni ani pieniędzy ani paczki dlatego apeluję żeby osoby oszukan
    > e kontaktowały się z policją gospodarczą.

    W jakim celu?
  • mal-ek 19.07.18, 13:27
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • bialeem 19.07.18, 14:01
    Przynajmniej wiadomo, że stać ich na agencyjkę szeptuchowo-prową
  • blimsien 19.07.18, 15:06
    znajac realia to nie agencyjka tylko regularny pracownik od sobslugi klienta. jak szperalam po necie dwa dni temu to rzucilo mi sie stare ogloszenie ze szukaja jakiegos frajera do tego i widocznie znalezli.
  • bialeem 19.07.18, 16:08
    Nope. Nie do końca, bo to konto spamowało wcześniej czymś innym, ale dość delikatnie. Tak delikatnie, że by się ukryło gdyby nie ten post. Sprawdziłam, zgłosiłam i zniknęłowink
  • magdalenaz7234 20.07.18, 20:50
    zamawiał już ktoś tam rzeczy i czy one rzeczywiście doszły?
  • kiwiacz 22.07.18, 02:45
    Uwaga to na 100 % oszustwo, firma zarejestrowana w tym roku . Płatność tylko przelew i wszystko jasne. Nabiją w butelkę naiwnych i ślad po nich zniknie. Szkoda ,że służby w naszym kraju nie blokują takich stron. echh...
  • kota_marcowa 23.07.18, 15:24
    Aż z ciekawości tam wlazłam. Buhaha sukienki po 15 zł i rozmiarówka od xs do xxxl plus dostępne wszystkie kolory tęczy, oczywiście nie ma możliwości opłaty za pobraniem big_grin
    Jak można być tak głupim, żeby "kupować" w czymś takim. Nawet osoby ekstremalnie chytre powinny mieć jakiś szczątkowy rozum.
  • rosapulchra-0 23.07.18, 19:47
    Paniszelka sama się przyznała, że jest chytra. A potem się ludzie dziwią, że mieszka z ojcem psycholem, jest pobita przez chorą psychicznie ciotkę, bo poszła do niej po 100 zł prezentu od ciotki z Ameryki i ma chłopa, który się ogląda za innymi na ulicy i nigdzie z nim nie wychodzi, bo wszystko takie drogie.

    --
    Wszyscy idący ze swoimi laskami, nieraz mam ochotę takiego huknąć, co się palancie lipisz, masz laskę, to nie wykręcaj głowy za mną. by Alpepe
  • agonyaunt 23.07.18, 20:06
    Rosa, nie jesteś na bieżąco: forum.gazeta.pl/forum/w,10226,166357574,166357574,Urodziny_nowa_znajomosc_prezent.html smile
  • paniszelka 24.07.18, 13:11
    Jesli aż tak Cię moje zycie interesuje, to ów pan ma 39 lat, jest kawalerem,wysoki,zbudowany, po 2och kierunkach technicznych + obecnie robi doktorat, ma wlasne mieszkanie w duzym miescie i firmę i znajomosc rozwija sięsmile
  • blimsien 24.07.18, 13:28
    Po 2 randkach napisać "znajomość rozwija sie". Dobre i mocne.
  • agonyaunt 24.07.18, 13:52
    Fajnie. Wszystkiego dobrego!
  • rosapulchra-0 15.08.18, 18:10
    Już się nie rozwija. Obyś do wesela pana dociągnęła. Kuzynki wesela, nie paniszelki, bo pan zdecydowanie nie rokuje. Forum już wie, że to albo gej albo żonaty.

    --
    Jeśli cos zdarzyło sie raz- mozliwe, ze zdarzy sie ponownie, ale jesli cos zdarzylo sie juz dwa razy- na pewno zdarzy sie po raz trzeci. by eulalia_bardzo_przecietna
  • sylwia-75 23.07.18, 17:33
    To jest zwykłe oszustwo. W związku z pojawieniem się negatywnych opinii w sklepie modimoda nie można już nic kupić. Powstał za to kolejny sklep wyglądający identycznie jak modimoda, żeby znowu naciągać ludzi! Uważajcie na sklep Modi4moda www.modi4moda.com/
  • wiki.anielewicz 24.07.18, 19:44
    Ten drugi sklep nalezy do tej samej firmy. kupowalam od nich na modimoda i zdjecia sie wolno ladowały z tego co pamietam.
    nawet w mailu pisali o usterce technicznej i o tym ze zmieniaja na inny system.
    poczekam na paczke i napisze jak mi dojdzie tutaj.
  • mikulina25 24.07.18, 23:48
    W takim razie obie czekamy. Ciekawe ile jeszcze osob zamowilo ich rzeczy?
  • parasolka108 14.08.18, 23:56
    Też zamówiłam i nie otrzymałam towaru, a minęło już 21 dni roboczych. Napisałam do nich email, zero odpowiedzi. Napisałam drugi, że albo do końca tygodnia ma dotrzeć zamówiony towar albo pieniądze na konto. W innym przypadku sprawę zgłaszam na policję. Oczywiście znowu zero odpowiedzi. Do końca tygodnia czekam a potem działam, jak napisałam.
  • modimoda 24.07.18, 23:45
    Dzień Dobry,

    W związku z pojawiającymi się tutaj wpisami dotyczącymi naszych Sklepów chcieliśmy przedstawić swoje stanowisko.
    Dodatkowo odpowiedzieć na nurtujące pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące naszej działalności.

    Czas dostawy uwarunkowy jest tym, że nasz magazyn jest umiejscowiony za granicą.
    Produkty wysyłamy do kraju masowo, a następnie kurierem dostarczamy. Taki model biznesowy.
    Koszt produktu jest jak najbardziej realny, ponieważ jestesmy producentem i możemy zaoferować Klientowi detalicznemu produkt w cenie hurtowej co czyni nas konkurencyjnymi na rynku.

    Zwroty i wymiany realizowane są w naszych Sklepach od ręki w 24h.

    Odstąpienie od umowy zakupu sprzedaży też w 24h.
    Nie mamy niezadowolonych Klientów. Jeżeli nasi Klienci informują nas, że muszą zrezygnować otrzymują środki w 24h na swoje konta bankowe.

    Nie mamy żadnych reklamacji ani sporów ze swoimi Klientami, a tymbardziej jakichkolwiek zgłoszeń do organów ścigania.

    Mamy 2 sklepy, ponieważ jeden ze sklepów działał zbyt wolno i zdecydowaliśmy się na otworzenie drugiego lepszego technicznie - szybszego.
    Otwarcie o tym informujemy Klientów.

    W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ PROSZĘ PISAĆ DO NAS NA @


    Poniżej kilka zdjęc z naszego magazynu:

    http://i63.tinypic.com/2ibcbrr.jpg

    http://i64.tinypic.com/33oti50.jpg

    http://i66.tinypic.com/16lw8s6.jpg

    http://i67.tinypic.com/ndls2.jpg

    http://i67.tinypic.com/2jcjaq8.jpg

    http://i66.tinypic.com/16lw8s6.jpg

    Pozdrawiamy serdecznie
    Modimoda Modi4moda
  • mikulina25 25.07.18, 00:12
    Oświadczenie sklepu po 23? Co Wy macie nienormowane godziny pracy?
    Co do zamówień w regulaminie jest napisane 21 dni czyli każda osoba która dokonała zakupu zgodnie z tym powiinna otrzymac zwrot srodkow
  • babyjaga10 31.07.18, 22:00
    sklep a raczej magazyn jest w Chinach, artykuły sa chińskiej produkcji, jak większość w naszych sklepach. Dlatego nie ma opcji płatności przy odbiorze. Na transport można czekać nawet do 2 miesięcy i dłużej. Wysyłka idzie drogą morską. Potem urząd celny może przetrzymać i wezwać do zapłaty cła oraz podatku VAT i dopiero dostaniecie przesyłkę. Sklepów tak działających jest w Polsce więcej. Ja prawie rok temu zamówiłam w innym już dość znanym kozaczki, które przyszły po ok. 6 tygodniach i nawet były bardzo ładne i wygodne. Traktowałam to jak zamówienie sondażowe, ale na razie nic więcej tam nie zamawiałam. Sklep działa już kilka lat i ma mnóstwo opinii, w tym większość pozytywnych. MODIMODA to jakaś nówka, nie znalazłam opinii osób o zakupionych towarach. Krótko mówiąc sprawa ryzykowna. Ceny są realne, bo tyle kosztują w Chinach.
  • eloragorge 31.07.18, 22:28
    Co za stek bzdur uncertain
  • blimsien 25.07.18, 00:27
    przesylki z Chin ida czesto ponad 21 dni. i co wtedy? oddajecie, czy kazecie czekac jak na godota?

    zdjecia wygladaja jak jakis mock-up czy inny fotomontaz (naniesienie napisu "modimoda" na biale tlo, w miejsce czegos innego), ktory kumaty 14-latek zrobi za paczkę żelek.
  • lylar 25.07.18, 10:05
    Dlaczego w takim razie nie proponujecie wysyłki za pobraniem?
  • lylar 25.07.18, 10:07
    Z kolezanka wrzucilysmy zakupy za 250 zł do koszyka, ale po przejsciu do platnosci wydało nam się to na tyle podejrzane, że zrezygnowałyśmy z zakupu. uncertain
  • mikulina25 25.07.18, 10:37
    Dokładnie czemu nie ma opcji zaplaty za pobraniem? Chcecie byc wiarygodni dodajcie taka możliwość. Vo Wam szkodzi. Ciekawa jestem czy sklep odniesie sie do naszych komentarzy...moze wieczorem znowu dostaniemy bajke na dobranoc
  • mdro 01.08.18, 12:29
    Fascynujące. Może "modimoda" wyjaśni jeszcze, po co w swoim magazynie ma powtykane w towar karteczki z nazwą własnej firmy?

    --
    "Tabliczka [czekolady] kosztuje prawie 30 zł za 50 gram. Dołożyć trochę można i lodzik u tirówki będzie" - biceps_of_steel vel józek na forum emama
  • andrzejwoz1 01.09.18, 21:38
    Dokonałem zakupu towaru ponad miesiąc temu, towaru brak. Jutro jestem w spółce przy Al. Jerozolimskich 96 celem weryfikacji firmy. Jeśli będzie to oszustwo zgłaszam sprawę do prokuratury....tyle w temacie
  • sylwia201108 24.09.18, 13:19
    dziwne ja czekam na paczkę do dziś a zamawiałam 31 lipca i do dnia dzisiejszego nie przyszła
  • 7kristo 25.09.18, 15:23
    Krzysztof Tutak,
    Informujemy, ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji.
    Przypominamy, ze zgodnie z regulaminem i w zwiazku z trwajaca wyprzedaza termin dostawy wynosi do 21 dni roboczych.
    Bedziemy informowac Panstwa o kolejnych etapach realizacji zamowienia.
    Informacje o zamowieniu:
    Numer zamowienia: MM10964
    Data zamowienia: 7/29/2018
    Kwota zamowienia: 102.73 PLN
    Poprosiłbym o informacje na temat tego zamówienia, mija prawie 60 dni od zapłaty, nie dostałem produktów ani zwrotu pieniędzy. Jak Państwo to wytłumaczą. Czekam na odpowiedź.
    Krzysztof Tutak
    tutak3@o2.pl
  • 7kristo 25.09.18, 15:24
    Krzysztof Tutak,
    Informujemy, ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji.
    Przypominamy, ze zgodnie z regulaminem i w zwiazku z trwajaca wyprzedaza termin dostawy wynosi do 21 dni roboczych.
    Bedziemy informowac Panstwa o kolejnych etapach realizacji zamowienia.
    Informacje o zamowieniu:
    Numer zamowienia: MM10964
    Data zamowienia: 7/29/2018
    Kwota zamowienia: 102.73 PLN


    Poprosiłbym o informacje na temat tego zamówienia, mija prawie 60 dni od zapłaty, nie dostałem produktów ani zwrotu pieniędzy. Jak Państwo to wytłumaczą. Czekam na odpowiedź.
    Krzysztof Tutak
    tutak3@o2.pl
  • eloragorge 27.09.18, 11:18
    Do kogo Pan kieruje te apele?? big_grin
  • supersawk 25.07.18, 10:30
    też tu jestem, bo szukałam opinii o tym sklepie. w regulaminie piszą, że termin dostawy wynosi 21 dni, zdjęcia ubrań jak na alliexpresie. wnioskuję, że ktoś po prostu na rynku polskim ściąga ciuchy z chin po przedpłacie. praktyka bardzo często stosowana na allegro. osobiście wolę zamawiać bezpośrednio z chin, bo na alliexpress jest opcja, żeby dodać do produktu opinie ze zdjęciami, więc można obejrzeć prawdziwe zdjęcia przedmiotu przed zakupem.
  • leszek2620 25.07.18, 10:55
    Na jednej ze swoich stron piszą ,że są na rynku od 7 lat .Właściciel firma Mizzeo sp z O.O z Warszawy.Dlaczego dopiero teraz nagle pojawili się w internecie ? W KRS-ie data założenia spółki to luty 2018 r. Coś tu nie gra .Jesli zaryzykować to tylko zamawiając jedną rzecz na próbę - wówczas ewentualna strata będzie niewielka.
  • agonyaunt 25.07.18, 12:54
    Nie. Nie zamawiać w ogóle. Takie firmy właśnie z tego żyją - liczą, że przy tanich ciuchach nikomu nie będzie się opłacało ich zwracać. 15 zł dla jednej osoby - trudno, pójdzie na szmaty. A po drugiej stronie jest zysk z miliona takich naiwnych.

    Pomyślcie przez chwilę - 15 zł za sukienkę. W tym marża dla sklepu. Jak myślicie, kto to szyje, gdzie i za jakie pieniądze. Naprawdę chcecie w czymś takim chodzić?

    Ale pomijając etykę, proszę bardzo:

    www.modi4moda.com/NOWOSC-MARYNARKA-NIEBIESKA-XS--XXXXL_p_1005.html
    pl.aliexpress.com/store/product/HDY-Haoduoyi-Solid-White-OL-Lapel-Blazer-3-4-Sleeve-Workwear-White-Blazer-Jackets-Casual-Blue/712497_32748590811.html

    Ta sama fotka, a teraz porównajcie opisy: na modi produkcja europejska, na Ali - Chiny. Inne materiały (bawełna z poliestrem w jednym, poliester z elastanem w drugim).

    Jeszcze to rzucę dla porównania (cena, skład i producent).
    www.modi4moda.com/WLOSKI-KARDIGAN-SWETER-NARZUTKA-WARKOCZ-XS--XXXXL_p_103.html
    allegro.pl/m865-wloski-kardigan-sweter-narzutka-warkocz-i6635064714.html

    Takich sklepów powstają dziesiątki. Sposób działania ten sam: biorą z sieci zdjęcia ciekawych ciuchów, wystawiają je z niedorzeczną obniżką, zgarniają kasę od babek, które myślą, że trafiły na super okazję. Niektóre nawet w stopkach mają informacje o tym co robić, jak się znajdzie zdjęcia własnych produktów w sklepie.
  • joanna.markowicz84 25.07.18, 13:17

    Ja dokonałam zakupu razem z dwoma koleżankami od nich najpierw na modi a potem na tym drugim sklepie.

    Nie mogłam czekać bo wyjezdzam jutro na wakacje i poprosiłam o zwrot i musze wam powiedziec ze otrzymałam pieniadze w krócej niż 24 godziny !!!!!!!
    balam sie czytajac tresci tutaj ze nie otrzymam pieniedzy a tu mile zaskoczenie. Sa uczciwi bo inni zwracaja w 14dni i jeszcze trzeba sie prosic.

    moje kolezanki nadal czekaja na przesylki. jak dostana napisze wam tutaj. po wakacjach tez cos sobie zamowie
    jak u nich bedzie ok jakość bo jednak cena fajna niska.

  • leon1209 25.07.18, 13:45
    Witam ! ja również mam całą listę zakupów i boję się kliknąc "zapłać". Czekam na opinie, chociaż skłaniam sie ku temu, że firma jednak jest uczciwa - puki co. Te same ciuchy na bazarze w moim mieście kosztują 40 - 45 zł. jeśli ktoś je kupuje po 15 zł. to 35 na nich zarabia to by sie zgadzało .
  • claudel6 25.07.18, 13:54
    jezu, ludzie naprawdę są tacy głupi?
  • maggi9 25.07.18, 14:12
    Tylko czekam aż ktoś się zapomni przelogować big_grin
  • nowaczek1 03.08.18, 10:56
    UWAGA: Pierwszy post na forum gazetowym. Fake.
  • locoray 30.08.18, 17:49
    I po co tak kłamać!!!!poprosiłam o zwrot środków i już miesiąc drugi mija i nic nie otrzymałam,więc pytam po co kit wcidkacie???
  • lazurow 04.09.18, 01:53
    Myślę że te osoby o zwrocie pieniędzy co piszą to podstawione....teraz tylko automat na meile odpowiada ...mozna zapomnieć o kasie
  • szapaka 28.11.18, 08:19
    Joanna, z jakiego konta przyszedł zwrot?
  • taxupenafi 25.07.18, 13:57
    Tyle wpisów i nikt do tej pory nie stał się szczęśliwym posiadaczem zamówionego towaru. Jeśli firma jest uczciwa i nie ma nic do ukrycia, to powinna udostępnić na swojej stronie możliwość wyrażania opinii na temat jej funkcjonowania. Te zdjęcia uginających się pod towarem półek z kartką nazwy firmy (ha ha) - jakoś nie robią na mnie wrażenia. Zalecam OSTROŻNOŚĆ!
  • alpepe 25.07.18, 14:02
    Mnie się podoba najbardziej wymiana w 24 godziny. Nagle uskrzydlony sprzedawca leci do Chin, zamienia rozmiar i wraca z wymienionym fatałaszkiem.

    --
    Tak walczę ze złem
    A zło rośnie we mnie z każdym dniem
  • pani-noc 31.07.18, 09:11
    Cudownie. Sprawdzam pocztę, a tam wp przyspamowało reklamą sklepu modi4moda. Serio wierzycie w te wszystkie bluzki za 9 zł, sukienki za 14 zł, żakiety za 20zł????

    Z jednej strony oszuści. Z drugiej stado chytrych bab. Wróżę spory zarobek.
  • iwonamatysiewicz 31.07.18, 15:00
    Może zanim zaczniemy się obrażać warto się zastanowić dlaczego ktoś kupuje w tak tanim sklepie. Chyba każdy wolałby kupować w drogim , firmowym sklepie, niestety nie zawsze za ciężką pracą idą pieniądze smile
  • bialeem 31.07.18, 15:08
    Ta cena nie zwróci nawet kosztów materiałów. Na pewno pieniądze nie idą za (teoretyczną w tym przypadku) pracą armii biednych azjatyckich matek pochylonych nad maszynami w wielkopowierzchniowych szwalniach. Ale podziwiam próby wybielenia "sklepu"
  • alpepe 31.07.18, 15:14
    Ja ci powiem, w takim sklepie kupują ludzie bogaci, mogliby palić banknotami, a zamiast tego kupują w tym sklepie. Skutek identyczny.


    --
    Tak walczę ze złem
    A zło rośnie we mnie z każdym dniem
  • blimsien 31.07.18, 18:11
    iwonamatysiewicz napisała:

    > Może zanim zaczniemy się obrażać warto się zastanowić dlaczego ktoś kupuje w t
    > ak tanim sklepie. Chyba każdy wolałby kupować w drogim , firmowym sklepie, nies
    > tety nie zawsze za ciężką pracą idą pieniądze smile
    w secondhandach za takie lub mniejsze pieniadze mozna znalezc, na lokalnych grupach sprzedazowych tez, spokojnie. przestan niemadrze tlumaczyc ten sklep-widmo.
  • cencelewicz.mariola 10.08.18, 09:12
    Pani-noc, Pani wpis świadczy raczej o tym, że to Pani jest chytra. Ja złożyłam zamówienie bo stać mnie na takie ryzyko gdyby nie wypaliło z tym zamówieniem. Co do głupoty, nie uważam się za głupią, raczej za ciekawą finału końcowego. Myślę, że powinna się Pani zastanowić nad (bezpodstawnym, przynajmniej na razie) obrażanie ludzi. 😏
  • eloragorge 11.08.18, 01:36
    cencelewicz.mariola napisał(a):

    > Pani-noc, Pani wpis świadczy raczej o tym, że to Pani jest chytra. Ja złożyłam
    > zamówienie bo stać mnie na takie ryzyko gdyby nie wypaliło z tym zamówieniem. C
    > o do głupoty, nie uważam się za głupią, raczej za ciekawą finału końcowego. Myś
    > lę, że powinna się Pani zastanowić nad (bezpodstawnym, przynajmniej na razie) o
    > brażanie ludzi. 😏

    Co to znaczy "finał końcowy"?
  • milva24 11.08.18, 15:57
    Pewnie to samo co masło maślanewink
  • magdalenaz7234 31.07.18, 10:31
    zamówiłam tam jedną rzecz tam znać gdy przyjdzie
  • iwonamatysiewicz 31.07.18, 14:55
    Złożyłam w tym sklepie dwa zamówienia, po przeczytaniu Państwa opinii poprosiłam o zwrot za jedno zamówienie, natychmiast otrzymałam odpowiedź, a następnego dnia pieniążki na konto. Na razie jestem zadowolona, czekam na przesyłkę, jak tylko otrzymam dam znać smile
  • bialeem 31.07.18, 15:05
    Aha. Jasne. Batalion czołgów.
  • 37xl 01.08.18, 20:12
    Co za ściema czekalem 21 dni i nic. Poprosilem o zwrot kasy zero odzewu to oszuści nic nie kupujcie
  • 37xl 02.08.18, 15:54
    Jednak zwrócili mi pieniążki z zamówienie więc już nie wiem o co chodzi.Tu jest ich odpowiedz
    Dzień dobry,

    Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta - Modimoda.

    Czas dostawy zgodnie z regulaminem wynosi około 21 dni roboczych (miesiąc kalendarzowy).
    Spodziewamy się, że wystąpi tygodniowe opóżnienie.

    W związku z tym opóżnieniem zrealizujemy zwrot środków który dojdzie w 1-3 dni robocze.

    Po otrzymaniu przesyłki która dojdzie bez pobrania proszę o kontakt z nami i ew. ponowną wpłatę
    za produkt.

    Dodatkowo do przesyłki załączymy 2 losowe zegarki jako gratis za opóżnienie.

    Już w październiku tego roku otwieramy nasz stacjonarny Sklep w Warszawie!
    Szczegóły wkrótce na naszej stronie.

    W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

    Z poważaniem,

    Anna Wójcik
    Dyrektor Biura Obsługi Klienta
    Modimoda - Odzież online
    Przesyłka podobno ma do mnie dotrzeć z opóżnieniem. Jak tylko ją otrzymam dam znać.
  • mimimimimi17 03.08.18, 14:39
    Pieniążki oddali w 24h. Zamówienie z 15 lipca. O oszustwie więc nie można mowic/ pisać.
  • pani-noc 03.08.18, 17:02
    Lol. Nie ma oszustwa, bo jakiś random z netu tak pisze? big_grin
  • 37xl 03.08.18, 22:15
    Oddali mi kasę więc jak można pisąć o oszustwie
  • mimimimimi17 03.08.18, 23:55
    Ludzie tworzycie jakieś dodatkowe wątki!? Oddali pieniądze więc napisałam ... jaki problem ? Niech się wpisują Ci co kupili A nie jakieś przypadkowe osoby...niedowiarki...
    Ps. Czekam na wpis pierwszego szczęśliwego , który otrzyma paczkę.
  • tak_to_nowy_nick 03.08.18, 23:58
    mimimimimi17 napisał(a):

    > Niech się wpisują Ci co kupili A nie jakieś przypadkowe osoby.

    Nie do ciebie należy decyzja kto się będzie wpisywał na publicznym forum.
  • locoray 09.08.18, 09:49
    Pomieszanie z polątaniem u Pani nastąpiło....czyżby podstawiony komentarz???
  • nina8631 09.08.18, 13:08
    wszyscy piszqa ze oddali do 24h a ja czekam 3 dzien i nic...
  • piekma26 09.08.18, 16:04
    Pisałam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy 07 sierpnia i dzisiaj pieniądze dotarły na konto.Może pomyliłaś coś w numerze konta i stąd to opóźnienie.Sprawdź.
  • nina8631 09.08.18, 16:38
    nie.wszystkie dane do przelewu poprawne.
  • msn11 14.08.18, 13:16
    Proszę podać adres mailowy, bo ja pisałam na 2, jeden list wrócił - błędny adres, a z drugiego brak odpowiedzi...
  • nina8631 16.08.18, 09:30
    ja pisąłam na pytanie@modimoda.pl dostałam odpowiedz ze uwzględniają mi rezygnacje i to było z 6.08 za zamówienie z 25.07 a pieniedzy dalej nie dostałam zwrotnie.
  • asiaaaa76 24.08.18, 10:22
    Dostałaś przesyłkę?
  • szapaka 28.11.18, 08:21
    No to jak, otrzymałaś pieniążki i czekasz na paczkę?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.