Dodaj do ulubionych

Co inni o nas myślą

18.02.19, 12:26
Wczorajszy odcinek "Sanatorium miłości" bardzo mnie zniesmaczył. Przyszła pani "jestem z zawodu kołczem" i zadała ćwiczenie - taka fajną zabawę - do koperty z imieniem uczestnika każdy wkłada karteczkę z jednym zdaniem co o tym uczestniku myśli. Potem uczestnicy na głos odczytują karteczki i to czego się o sobie dowiedzieli.
1) Jak się czuje uczestnik, który dostał same negatywne opinie np. mimoza (bo pani jest cicha i nieśmiała)?
2) jaka szuja trzeba być żeby komuś w takim ćwiczeniu wpisać negatywna opinie?
3) jaki jest cel tego ćwiczenia?
Gdybym to ja była uczestnikiem programu, zapytalabym pani kołcz czy jest z siebie zadowolona.
Podobne uczucia wywołuje we mnie codzienny plebiscyt na najpopularniejszego uczestnika programu.
😖
Edytor zaawansowany
  • grru 18.02.19, 12:30
    Jaki jest cel brania udziału w takich ćwiczeniach i w ogóle w takich programach?

--
    Nadal jem gluten smile
  • 21mada 18.02.19, 12:34
    Za program pewnie dostają pieniądze. Cel ćwiczenia? Nie wiem. Utwierdzić jednych w przekonaniu że są zajebisci a innych ze sa beznadziejni?
  • grru 18.02.19, 12:46
    Cóż, zarabianie pieniędzy nie zawsze jest łatwe i przyjemne. A opinie mogą też zadziałać odwrotnie, a nie utwierdzić w przekonaniu

--
    Nadal jem gluten smile
  • frey.a86 18.02.19, 12:55
    Jak byłam w 4 albo 5 klasie podstawówki to moja mądra inaczej wychowawczyni zrobiła nam podobną "zabawę". Efekt był opłakany, do dziś to pamiętam i nie mogę zrozumieć czym kierowała się dorosła osoba robiąc tego typu ćwiczenie w grupie 10 latków.
  • 21mada 18.02.19, 13:04
    W żadnej grupie wiekowej to nie jest fajne. Starsi ludzie tez maja uczucia
  • frey.a86 18.02.19, 13:16
    Starsi mogą wyjść i powiedzieć pani kołcz, żeby się bujała.
  • katja.katja 18.02.19, 16:09
    Racja.

--