Dodaj do ulubionych

Wycieczka dla rodziców - pomożecie?

03.03.19, 09:59
Hej dziewczyny mam do Was prośbę.
Mój tata kończy w tym roku 70 lat. Z tej okazji chcemy z mężem sprawić rodzicom prezent niespodziankę- wyjazd kilkudniowy za granicę.Warunek bezpieczeństwo , np. Egipt odpada.
Lubią ciepełko, leżaczek - nie zwiedzanie, zabytki itp
No i cena nie ukrywam ma znaczenie . Na wyjazd za 5-6 tys nas nie stać.
My jeździmy po Polsce. Nie znam się na wycieczkach zagranicznych. Co polecacie?
Jakie kraje, konkretne regiony?
Z góry dziękuję!
Edytor zaawansowany
  • zwyczajnamatka 03.03.19, 10:18
    Greckie wyspy
  • maaria33 03.03.19, 10:20
    Jeżeli 70 lat to jednak uważaj na to ciepełko, zwłaszcza przy szalejących zmianach w pogodzie. Szukaj miejsc gdzie na pewno nie będzie powyżej 30 stopni w danym okresie.
  • mallgosia76 03.03.19, 10:30
    Nie , nie chcę tropików.Temp umiarkowana, nie upały.
  • maaria33 03.03.19, 10:31
    To podaj termin, forumkom bedzie łatwiej poradzić.
  • mallgosia76 03.03.19, 10:39
    Koniec kwietnia- maj- początek czerwca
  • nuta15 03.03.19, 10:39
    Ciepełko i leżaczki mogą być wszędzie na południu Europy. Jeżeli rodzice nie planują zwiedzania wybierz miejsce z ładnymi widokami, blisko plaży nadającej się do kąpieli i na spacery, hotel raczej kameralny, spokojniejszy, bez muzyki dudniącej cały dzień z baru. Wygodna będzie formuła trzech posiłków lub Al oraz parasole i leżaki na plaży w cenie.
  • muchy_w_nosie 03.03.19, 10:47
    A jeżdżą i lubią takie wycieczki, bo znam kilka osób po 60 dla których to by była czarna rozpacz.
    Wszyscy zachwalają Grecję, można się do niej dostać bez problemu, grecy są mili, otwarci, kraj z mnóstwem fajnych miejsc i to jednak Europa.
  • mallgosia76 03.03.19, 10:53
    Tak lubią bardzo
    Jak byli młodsi byli w Turcji, Egipcie i Tunezji.
  • czarnaryba78 03.03.19, 12:00
    Może Bułgaria? Złote Piaski?