Dodaj do ulubionych

Wasze zdanie. Jackson był pedofilem czy nie?

05.03.19, 19:02
Uniwinniony, była ugoda. Po 10 latach od śmierci odsłona metoo. Jestem wielką fanką Jego muzyki ale te oskarżenia... Dowiemy się prawdy?
Edytor zaawansowany
  • anorektycznazdzira 05.03.19, 19:21
    Moje: był.

--
    'Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia, wiesz?' by król Julian
  • milva24 05.03.19, 19:22
    Moim zdaniem był, uważałam tak już poprzednim razem.
  • lauren6 05.03.19, 19:23
    Imo był.
  • zlota.ptaszyna 05.03.19, 19:25
    Przecież to już było wiadomo 20 kat temu i jakoś nikomu nie przeszkadzało ....
  • agrypina6 05.03.19, 19:29
    Tak.
  • stara.mostowiakowa 05.03.19, 19:33
    A ja w to nie wierzę. Uwazam, że chcą wyrwać kasę.
  • ichi51e 05.03.19, 22:15
    Tez mi sie tak wydaje. Teraz to juz nikt sie nie dowie

--
    wszystkie swinie byly rowne ale niektore byly rowniejsze. a to dlatego ze znaly numer tel do kogo trzeba
  • euze_bia0 05.03.19, 19:32
    Też jestem fanką jego muzyki, jeżeli chodzi o taniec - fenomenalny, ale też wydaje mi się, ze sklonnosci pedofilskie raczej miał. Za to nie wierzę, żeby zrobił fizycznie krzywdę jakiemus dziecku.
  • 35wcieniu 05.03.19, 19:56
    Już któryś raz o tym tańcu piszesz, pokaż o co ci chodzi, jakiś filmik czy coś.
  • 35wcieniu 05.03.19, 21:14
    A, ok. Myślałam że tańczył jeszcze coś innego, bo tak jak tutaj to hm... zawsze to traktowałam raczej jako zabawne dziwactwo, niż jako taniec big_grin Nie wiedziałam że komuś się to naprawdę podoba.
  • chatgris01 05.03.19, 21:19
    Na jutubie pełno jego układów choreograficznych, ludzie naśladują, uczą się tańczyć jak on. Dużo tego wink
  • 35wcieniu 05.03.19, 21:23
    Ło panie, szczęśliwie w te rejony jutuba nie dotarłam jeszcze big_grin
  • forumologin 06.03.19, 14:12