Dodaj do ulubionych

Czy coś się zmieni w edukacji po otrzymaniu 1000 z

• agata16.06 22.03.19, 09:16
    LEK to egzamin, który zdaje się po zakończeniu stazu podyplomowego tj. przed uzyskaniem przez lekarza prawa wykonywania zawodu ( a w dalszym ciagu dalszego kształcenia). żaden lekarz, chyba, że przez 5 lat nie pracował w zawodzie, nie zdaje ot tak sobie LEK-u. Tyle wyjasnienia.
    O atrakcyjności pracy nauczyciela było kilkadziesiat wątków. Idź do pracy w szkole choćby na pół roku- wtedy porozmawiamy.
    I dla jasności - nie jestem nauczycielka, nie mam w rodzinie nauczyciela. Ostatni mój "rodzinny" nauczyciel zmarł wiele lat temu, więc nie jestem tu strona konfliktu.
    Nauczyciel nie uprawia radosnej twórczości tylko musi realizować program. A ten jest od czapy. I co ma robic belfer? Masz pomysł?
    Natomiast jeśli chodzi o żłobki to zawiaduje nimi zupełnie inny resort. Nie ma niczego wspólnego z MEN-em.
    Komentarz pozostawiam zainteresowanej.
  • 123zielona123 22.03.19, 10:41
    Bardzo chątnie poszłabym do szkoły- tylko brak ofert tej nieatrakcyjnej pracy. np w kuratorium krakowskim są aż 3 oferty dla biologa, ale wszystkie zaledwie kilka godzin. Jeśli w dużym miescie (drugie co do wielkości) jest praktycznie razem praca dla jednegoczłowieka, a mamy tu UJ z biologią i Uniwersytet Pedagogiczny, czyli pewnie ponad setką absolwentów to oznacza, że wszyscy nauczyciele kurczowo trzymają się tej słabo wynagradzanej i stresującej pracy.
  • betty_bum 22.03.19, 11:14
    Nie wszystkie szkoły się ogłaszają. Moja znajoma zmieniła pracę po przeprowadzce wysyłając cv do szkół, gdzie pasował jej dojazd i dostała ofertę, której nie było na stronie.
  • 123zielona123 22.03.19, 11:57
    To jest poparcie mojej tezy. Jest tylu chetnych, że wakaty są od razu zjmowane. Często po znajomości.
    Podwyżka spowoduje, że taka praca będzie tylko przez układy
  • betty_bum 22.03.19, 12:02