Dodaj do ulubionych

Strajk - inaczej

07.04.19, 07:56
Córka nie chodziła do przedszkola teraz 2 dni, w pt dostałam telefon, ze jest strajk i żeby na poniedziałek zapewnić dziecku opiekę. Dziękuję. Kropka. Ok, co robicie w pracy? Ja np. Jestem księgową w publicznej placówce i do 8. Dnia roboczego muszę mieć sprawozdanie kwartalne - kobyła tzw. Jeśli nie przeszłabym w pon - opieka na dziecko zdrowe - na pewno nie dotrzymalabym terminów. Napisze mi ktoś usprawiedliwienie do ministerstwa której podlegam?wink macie takie sytuacje? Ja oczywiście zostawię dziecko z babcią i będę sobie liczyć moje tabelki, ale ci w sytuacji gdy nie ma pomocy?
Edytor zaawansowany
  • vodyanoi 07.04.19, 08:29
    O strajku to chyba wiedziałaś już dwa tygodnie temu, prawda?
    To już chyba wtedy był czas na zastanawianie się, co z dzieckiem w takiej sytuacji.
    Mnóstwo firm (prywatnych i państwowych), organizuje opiekę w pracy. Tzn. poświęcają jedną salę, wstawiają telewizor, organizują dyżury (każdy po godzinie siedzi z tymi dziećmi), jedzenie to jakiś catering.

Poza tym - to nie jest sytuacja "dziecko chore, nie mam z kim zostawić, bo wszyscy inni w pracy". To jest sytuacja zamknięcia placówki i mnóstwo osób organizuje tę opiekę samodzielnie i może zaopiekować się innymi dziećmi. Ja biorę opiekę na dziecko zdrowe, opiekuję się swoimi dziećmi i jeszcze dwójką innych z przedszkola. Kolejnego dnia (jeśli kolejny będzie) moje dzieci idą do kolegów. Kwestia dogadania się z innymi rodzicami.

• betty_bum 07.04.19, 08:31
    A co byś zrobiła gdybyś jutro obudziła się z 40 stopniami gorączki i tak przez tydzień?
  • magata.d 07.04.19, 14:00
    betty_bum napisał(a):

> A co byś zrobiła gdybyś jutro obudziła się z 40 stopniami gorączki i tak przez
    > tydzień?

Wtedy przez tydzień by leżała w łóżku. Ale ona nie zachorowała. I nawet gdyby mogła wziąc urlop to może po prostu nie ma ochoty go brac go właśnie wtedy.
  • araceli 07.04.19, 14:08
    magata.d napisała: