Dodaj do ulubionych

Jakie rolki dla ośmiolatki?

17.04.19, 20:28

Macie jakieś rozeznanie? tak do dwustu złotych. Wybieram się do decathlonu - czy ichniejsze rolki będą dobre do poczaątkowej nauki ?
Proszę, pomóżcie bo jestem bardziej niż zielona w temacie.
Edytor zaawansowany
  • ga-ti 17.04.19, 21:57
    Decathlon to dobry kierunek. Pogadaj z pracownikiem działu, to często młodzi ludzie i wiedzą o czym mówią. Półki z rolkami też są opisane, które dla początkujących, które dla wyczynowców. Dla dzieci są z regulowaną długością. Niech córka przymierzy, założy, 'pojeździ', sprawdzi, co jej pasuje. Poproś pracownika o pomoc/instrukcję przy zapinaniu rolek. Koniecznie dokup kask i ochraniacze.
  • monique76 17.04.19, 22:35
    W decathlonie nie ma rolek dla profesjonalistow.
    Ale na początek na pewno cos się znajdzie. No i koniecznie kask i ochraniacze trzeba kupić razem z rolkami.

--
    Pozdr. Monika
    "I niech sie mysli kolataja. Z kolatania rodza sie marzenia.
    A potem plany. Bo plany to marzenia z odkreslona data realizacji.." /by Marzena hlm
  • ga-ti 17.04.19, 22:58
    Są podzielone na te dla początkujących i zaawansowanych, którzy sobie chcą poskakać na przykład. Nie wiem, czy to już profesjonaliści, ale robią coś więcej niż tylko jazda po ulicy.
  • monique76 18.04.19, 08:40
    Mam corki trenujace rolkarstwo i wsiąklismy w temat dość mocno - w decathlonie nie ma rolek, które nadają się do skakania lub innych wyczynowych treningowsmile tzn moze inaczej - są takie, które wyglądają na profesjonalne, ale profesjonalne nie są. Ale żeby nie było - moja córka zaczynała od rolek decathlonowychsmile tylko dość szybko musieliśmy je zmienić, bo sprzet nie szedl w parze z rosnacymi umiejetnosciami.

--
    Pozdr. Monika
    A potem plany. Bo plany to marzenia z odkreslona data realizacji.." /by Marzena hlm
  • beverlyja90210 18.04.19, 09:06
    Które polecasz na początek?
  • afro.ninja 18.04.19, 09:29