Dodaj do ulubionych

Woreczek zolciowy. Mam pytanie.

12.06.19, 21:51

Czy mozna miec problem z woreczkiem nie odzuwajac bolu po prawej stronie badz w plecach, o ktorym pisza na necie? Od ok. miesiaca mam problemy. Zaczelo sie od totalnego zmeczenia pozniej doszly objawy gastryczne. Bylam u lekarza, zrobilam cala morfologie i test na helicobacter pylori. Wyniki krwi w normie, test na bakterie negatywny. Proby watrobowe dobre, nerki tez ok. Mam codziennie mdlosci co doprowadza mnie do szalu. Jeszcze tydzien temu po zjedzeniu czegokolwiek , bolal mnie po jedzeniu zoladek, w tej chwili nie boli, bo prawie nie jem. Mam wstret do jedzenia. Lekarz powiedzial , ze jak sie nie poprawi wysle mnie na usg woreczka, dlatego sie zastanawiam czy to moze byc powod.

--
http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
Edytor zaawansowany
  • anatewka11 12.06.19, 22:00
    Może masz reflux?

    --
    www.szukajacboga.pl
  • mrs.solis 12.06.19, 22:40
    No reflux wlasnie zdiagnozowali u mojego meza, ale on sie dobrze czuje tylko kaszlal. Laryngolog zajrzal w tchawice i powiedzial, ze maz ma reflux. Dlatego pomyslalam, ze moze zlapalismy bakterie HP, bo zeby praktycznie nagle dwie osoby zaczely miec problemy z zoladkiem to troche dziwne.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • anatewka11 13.06.19, 07:12
    No ale przy refluksie może być różnie, czasem tylko kaszel, czasem nawracajace infekcje, mdłości się jak najbardziej wpisują. Bóle też mogą być
    Ugs jamy brzusznej i tak warto zrobić żeby ocenoc ten pęcherzyka zolciowy i inne narządy. To akurat badanie nieinwazyjne, tylko ostatnio trudniej się zapisać niż na tomografię...

    --
    www.szukajacboga.pl
  • bergamotka77 12.06.19, 22:06
    Nie. Woreczek to straszny bol i pomagają tylko i to nie zawsze leki rozkurczowe. Zrób usg jamy brzusznej to ci wyjdzie czy masz kamienie w weloreczku

    --
    bardoszka: Powinnam swoje 15-letnie dziecko upchnąć w jakimś oknie życia?

    morekac: Nie da rady, nie zmieści się. Gdyby się mieściło, byłoby zbyt wielu chętnych.
  • liberica1 12.06.19, 22:30
    Bzdura. Lata temu miałam usuwany woreczek. Objawy to ból w plecach. Mimo ataku woreczka z gorączka 39 stopni żadnego bólu po stronie woreczka. Tylko mdłości i wymioty żółcią oraz biegunka. Trafiłam na cito na stół. Wcześniej miałam kilka ataków. Niestety nie wiedziałam, że to ataki woreczka bo NIGDY nie bolało w okolicy woreczka. Wręcz po drugiej stronie. A że trafiałam na lekarzy idiotow, ktorzy klasycznie opukiwali brzuch palcami i pytali czy boli w okolicach woreczka twierdząc, że skoro nie boli tam to nie jest woreczek. Znam kilka osób, których ataki woreczka wyglądały zupełnie nie klasycznie. Ból np lewej łopatki albo ból po przeciwnej stronie sugerując atak trzustki. W szpitalu po kilku dniach okazywało się, że to woreczek. Także owszem często woreczek nie boli klasycznie. W przypadku autorki należy zrobić usg i sprawa będzie jasna.
  • chicarica 12.06.19, 22:41
    Woreczek właśnie zupełnie nie boli w okolicy woreczka tylko bardziej jak plecy/łopatka. Poza tym kamienie w przewodach żółciowych bolą podobnie jak woreczek.

    --
    ---
    Sundry: "Chcesz dowcipu, obejrzyj komedię. Chcesz inteligencji, idź do Mensy. To jest forum, tu się tylko bzdury wypisujesmile"
  • hummorek 12.06.19, 22:52
    Boli, boli.
    Ale może też promieniować.
  • milka_milka 12.06.19, 23:47
    No nie wiem. Jak mnie bolał woreczek, to dokładnie tam, gdzie jest woreczek.

    --
    Kobieta z racji posiadania dwóch XX ma w pakiecie wbudowaną opcję sprzątania.[...]x wygląda trochę jak kosz na śmieci, a trochę jak kosz na brudną bieliznę. Jak nie pucuje wszystkiego w zasięgu wzroku, to jest godna pożałowania.Facet ma Y a to wygląda jak kieliszek. On może olewać. by beataj1
  • chicarica 13.06.19, 12:23
    Ja wiem. Bolał mnie woreczek i nie było to początkowo w okolicy woreczka. Dopiero później.

    --
    ---
    Sundry: "Chcesz dowcipu, obejrzyj komedię. Chcesz inteligencji, idź do Mensy. To jest forum, tu się tylko bzdury wypisujesmile"
  • konsta-is-me 13.06.19, 02:07
    Nieprawda
    Moja mama miala juz zatkany woreczek i zoltaczke mechaniczna, a zadnego bolu, nic, mimo ze byla pomaranczowa.
    Mnie boli, ale nie powiedzialabym ze to "straszny" bol. Nie rowna sie chocby bolowi zeba.
  • minniemouse 23.06.19, 03:54
    bergamotka77 napisała:
    Nie. Woreczek to straszny bol i pomagają tylko i to nie zawsze leki rozkurczowe


    ale nie od razu. ja miałam stan zapalny i woreczek do usunięcia ale ból na szczęście był do wytrzymania.
    Mrs Solis, nie musi bez przerwy bolec w boku i pod łopatką. mogą się tworzyć kamienie a dotkliwe bole z boku pojawiać w zależności co zjesz i ile zjesz.
    Na twoim miejscu zrobiłabym to usg jak najszybciej bo po co sie męczyć. nienawidzę bólu.

    Minnie
  • kalina_lin 12.06.19, 22:06
    Test ciążowy zrobiony?
  • mrs.solis 12.06.19, 22:31
    Objawy zaczely sie przed miesiaczka i najpierw myslalam, ze to zmeczenie przed okresem, pozniej , ze to z powodu okresu. W ciazy nie jestem.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • andaba 12.06.19, 22:09
    Zmęczenie i mdłości to nasuwają na myśl ciążę.
    Ale jak sądzę odpada? Zrób lepiej to USG, a jak tam wszystko będzie dobrze to gastroskopię.
    Na woreczek mi to nie wygląda, ale nie jestem ekspertką, choć parę razy miałam problemy (koszmarny ból i wymioty wywracające na lewą stronę), więc zupełnie co innego.
  • mrs.solis 12.06.19, 22:46
    Na gastroskopie juz raz nie dostalalam zielonego swiatla od ubezpieczalni. Powiedzieli, ze mam byc najpierw 3 miesiace na lekach na nadkwasote chociaz zadnych objawow nadkwasoty nie mialam.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • memphis90 21.06.19, 19:17
    To ciekawe, bo zalecenia EBM mówią, że absolutnie żadnych "leków na nadkwasote" PRZED gastroskopią, jako że może to na dłuuugo zamaskowac objawy raka żołądka (ludzie zaczynają lykac leki, odczuwają pewną poprawę, więc się nie diagnozują dalej)... Może warto o tym uświadomić ubezpieczalnię...?

    --
    "Nie pogardzaj drugim człowiekiem, dopóki nie poznasz jego historii. A gdy tylko poznasz, to bądź sobą i spluń" niezatapialna-armada.blogspot.com
  • tojamarusia 12.06.19, 22:11
    Ból żołądka po jedzeniu może sugerować wrzody żołądka. Zrób też USG woreczka.

    --
    http://emotikona.pl/gify/pic/pajak.gif
  • mrs.solis 12.06.19, 22:50
    Myslalam, ze wrzody sa efektem ubocznym zakazenia bakteria HP, ale moze sie myle. Poczytam jeszcze o objawach nadkwasoty.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • tojamarusia 12.06.19, 22:56
    Wrzody mogą być spowodowane zakażeniem HP ale też- a właściwie głównie lekami, żarciem, stresami. Przy wrzodach żołądka ból jest o tyle charakterystyczny, że występuje po jedzeniu ( przy wrzodach dwunastnicy na czczo, tzw. bóle głodowe).

    --
    http://emotikona.pl/gify/pic/pajak.gif
  • minniemouse 23.06.19, 04:00
    wrzody mozna dostać np od nadmiaru aspiryny.
    a prywatnie usg odpada?

    Minnie
  • mrs.solis 23.06.19, 05:17
    Nie ma czegos takiego jak prywatna praktyka tak jak w Polsce. Wszystkie sa prywatne. Kto ma ubezpieczenie temu badania pokrywa ubezpieczalnia, kto nie ma placi kupe kasy. Aspiryny nie lykam, ibuprofen biore sporadycznie.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • minniemouse 23.06.19, 05:32
    o nie wiedziałam ze ty nie z PL. skąd klikasz?

  • bo_gna 12.06.19, 22:37
    USG jamy brzusznej w dobrym gabinecie, może nie boleć
  • hummorek 12.06.19, 22:57
    Takie objawy daje np. wirusowe zapalenie wątroby. Klasyczne właśnie długotrwałe zmęczenie.
  • mrs.solis 13.06.19, 01:27
    Proby watrobowe wyszly ok.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • smoczy_plomien 12.06.19, 23:18
    Może nie boleć. Miałam usg brzucha z innego powodu i byłam w szoku, bo odkryli mi ogromne złogi w pęcherzyku.
  • boo-boo 12.06.19, 23:21
    Pęcherzyk żółciowy jak boli to chodzisz po ścinach i latasz pod sufitem- na zmianę.

    --
    "All I ever wanted _ All I ever needed _ Is here in my arms _ Words are very unnecessary _ They can only do harm "
  • rosapulchra-0 13.06.19, 12:58
    Nie zawsze tak jest.

    --
    Na forum najrozsadniej jest ze wszystkim sie ukrywać, bo nigdy nie wiadomo co Ci wypomna wink by jak_matrioszka
  • go-jab 12.06.19, 23:27
    Sprawdz sie tez pod katem celiakii (mowie to ja, osoba po laparoskopowym usunieciu pecherzyka zolciowego 13.5 roku temu, z diagnoza celiakii od 3 lat)

    --
    Antoni 10/05 - Zosia 8/07 - Julek 3/10
  • mrs.solis 13.06.19, 01:31
    Bylam badana pod katem celiakii juz kilka lat temu. Z powodu totalnego zmeczenia bylam tez badana pod katem boleriozy. Oba testy wyszly negatywnie.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • go-jab 13.06.19, 03:26
    No to jeszcze (po forumowemu, ale powaznie) - tarczyca ok? Tsh, t3, t4, anty-tpo? Poziom witaminy b i zelaza oznaczony?

    --
    Antoni 10/05 - Zosia 8/07 - Julek 3/10
  • go-jab 13.06.19, 03:26
    Witaminy d miało byc

    --
    Antoni 10/05 - Zosia 8/07 - Julek 3/10
  • konsta-is-me 14.06.19, 04:51
    A wyjasnij co ma tarczyca i Atg do boli opisanych w poscie?
    Juz abstrachujac od pecherzyka, i kamicy, bo z tym akurat ma cos wspolnego.
  • go-jab 21.06.19, 17:22
    “zaczelo sie od totalnego zmeczenia...”

    --
    Antoni 10/05 - Zosia 8/07 - Julek 3/10
  • konsta-is-me 23.06.19, 02:55
    Totalne zmęczenie jest objawem miliona chorob...
    W niedoczynnosci jest SZYBKIE meczenie sie i trudnosc w regeneeacji-to NIE to samo.
  • minniemouse 23.06.19, 04:03
    jeśli od ukąszenia kleszcza upłynął pewien czas to test na borelioze moze być niemiarodajny. zwłaszcza test Elise.

    Minnie
  • ga-ti 12.06.19, 23:46
    USG jest tak nieinwazyjną metodą, że się dziwię, dlaczego lekarz każe czekać zanim je zleci?
    Zrób i zobaczysz, potwierdzi albo zaprzeczy. Mój mąż miał cholerne bóle placów, na wysokości nerek, promieniowały do boku, zrobił usg nerek właśnie i przy okazji wyszło, że to kamienie w woreczku.
  • zlajedza 13.06.19, 00:01
    To moze być zespół jelita drazliwego. Kup Iberogast lub Tribux. Jak pomoże to znaczy, że to jest to.
  • sundace46 21.06.19, 10:49
    zlajedza napisała:

    > To moze być zespół jelita drazliwego. Kup Iberogast lub Tribux. Jak pomoże to z
    > naczy, że to jest to.

    Na zespół jelita drażliwego pomaga Tribux Forte, a nie Tribux. Tribux Forte jest tylko na receptę.
  • kozica111 13.06.19, 05:09
    Mnie za bardzo nie bolał.Czułam cos w rodzaju dyskomfortu.Miałam mdłośći, niecheć do jedzenia.
  • lot_w_kosmos 13.06.19, 05:42
    Ty weź sobie zrób usg jamy brzusznej na własną rękę.
    Maksymalnie 100 zł.
  • rosapulchra-0 13.06.19, 06:17
    Zrób gastroskopię i usg jamy brzusznej. Woreczek może dawać dolegliwości inne niż standardowe, ból może promieniować, a poza tym możesz mieć refluks. Zbadaj też cukier.

    --
    Głupiemu praca nie pomoże, mądremu brak pracy zarobkowej nie zaszkodzi. by Vaikiria
  • mrs.solis 13.06.19, 19:55
    MOja gastrolog chciala mi zrobic gastroskopie przy okazji kolonoskopii niestety ubezpieczalnia sie nie zgodzila. Kazali mi byc najpierw przez 3 miesiace na pompie protonowej czy jak to sie tam zwie. Tak czy inaczej zdecydowalam sie brac teraz leki obnizajace kwasnosc zoladka, zobaczymy czy sie polepszy. Pare miesiecy temu robilam test A1C i cukrzycy nie wykazalo, przy morfologii cukier tez byl dobry.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • aqua48 13.06.19, 08:30
    Można. Mogą to też być nieswoiste objawy zapalenia wyrostka, jeśli go masz.
  • mrs.solis 13.06.19, 19:57
    Na szczescie nie mam, bo objawy mialam niestandardowe. Brzuch mnie bolal po lewej stronie jak dotarlam juz do szpitala to od razu bylam na sali operacyjnej.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • ulas1234567890 13.06.19, 10:36
    Sprawdź lamblie.
  • gajmal 13.06.19, 10:48
    Zespół jelita nadwrażliwego?
  • natalia.nat 13.06.19, 11:42
    Oczywiście, że można mieć problem z woreczkiem nie odczuwając bólu. Tak jest dość często przy dużych kamieniach.
    W twoim przypadku USG brzucha i gastroskopia do zrobienia.
  • malanieszczesliwa 13.06.19, 11:44
    Można. Ja tak miałam. Nic mnie nie bolało tylko mdłości po jedzeniu. Doszło do tego ze jedlam same płatki owsiane. Miałam operacje, potem okazało się ze nie miałam kamienia tylko jakiś gruczolak na pęcherzyku. Kamienie dają ból jak zatykaja ten przewód a jak masz takiego gruczolaka to tylko mdłości... takie coś jak masz teraz to miałam kilka dni przed operacja, do szpitala zostałam już przyjęta z żółtaczka
    Okazało się ze woreczek był całkiem niesprawny, zielony, stan bardzo zły i ten gruczolak byl całkiem mały w badaniu USG, lekarze sugerowali ze na USG kamień mały ( bo to nie widać co jest na USG, ani jaki jest stan woreczka ) i może nie warto przeprowadzać operacji skoro nie mam kolki i boli brzucha
    Ale na operacje się umówiłam, choć długo się zastanawiałam i miałam ja w ostatniej chwili bo kilka dni pózniej bym pewnie na szybko na SOR jechać
    Dochodziłam do siebie o wiele dużej niż osoby które miały kolkę i kamienie bo u nich było widać szybciej ze coś jest nie tak a ja miałam całkowicie zdewastowany ten woreczek i po operacji długo chodziłam do siebie a objawy tylko mdłości i jak miałam stan taki jak u Ciebie to poszłam do lekarza
    Zrób USG to będzie widać co tam masz, dodam ze z takie gruczolaki często rakowieja wiec warto je usuwać
    A ja po operacji super się czuje i nie mam żadnych ograniczeń jedzeniowych




  • malanieszczesliwa 13.06.19, 11:51
    Radzę zrobić szybko USG nawet prywatnie bo jak masz takie to skierują ciebie do szpitala na szybko i będziesz miała laparoskopowo operacje a jak przyjedziesz w środku nocy żółta i ze złymi wynikami to będziesz cięta normalnie i będziesz miała gorzej
    Ja kilka dni przed operacja byłam w stanie jeść jednorazowo tylko kilka łyżek płatków owsianych a miałam super wyniki wątrobowe i wyniki krwi a potem nagle się żółta zrobiłam, miałam tez czasami w nocy swędzenia skory ale tez chyba tylko 2 razy, ja bym nie czekała bo wierz mi nie ma nic gorszego nic w nocy na SOR trafić
    Ja aby szybciej mieć operacje robiłam ja w małym powiatowym szpitalu bo mieli mniejsze kolejki oczekiwania bo w miejscie wojewódzkim to nawet rok czekania
  • nenia1 13.06.19, 12:13
    malanieszczesliwa napisała:

    > Radzę zrobić szybko USG nawet prywatnie

    Tym bardziej, że dużo nie kosztuje.
  • an.16 13.06.19, 11:57
    Dziwne, że jeszcze cię nie wysłał. To mogą być objawy woreczkowe.
  • quelquechose 13.06.19, 11:59
    Jeśli polecane badania nic nie wykażą polecam rozważyć nietolerancje pokarmowe. Gluten, mleko, jajka itp. Miałam podobne objawy, które ustąpiły po odstawieniu powyższych. Proponuję 3 tygodnie. Warto zrobić testy na nietolerancję na inne produkty. Trzymam kciuki!

    --
    http://dl10.glitter-graphics.net/pub/496/496480jrt694jsq1.gif
  • samawsnach 13.06.19, 12:43
    Niekoniecznie woreczek, poczytaj o pierwotnej marskosci wątroby. Ile masz lat?
  • samawsnach 13.06.19, 12:45
    A w ogole to znajdź dobrego gastrologa, bo na specjalistyczne badania lekarz z poz cię nie skieruje. Powodzenia!
  • mrs.solis 13.06.19, 20:11
    Wiesz tak jak w UK lecza wszystko paracetamolem tak w USA wszystkich lecza na nadkwasote. POprostu inne realia niz w Polsce. Ubezpieczalnia odmowila mi gastroskopii chociaz mialam akurat byc usypiana do kolonoskopii. Jak bym sobie chciala robic badania poza ubezpieczeniem to niestety ceny w niczym nie przypominaja tych polskich. Sama kolonoskopia to wydatek ponad 1300$ gastro pewnie podobnie.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • szafireczek 13.06.19, 14:00
    A może to jakiś stres i efekt ogólnego przemęczenia i codziennych obowiązków? "stresowy" żołądek bywa okropny! A jak nie wiesz, co Ci dolega, to nakręcasz się i boli bardziej...
  • mrs.solis 13.06.19, 20:13
    Tez mozliwe tym bardziej , ze z zoladkiem mam problemy od 7 klasy podstawowki. Co jakis czas mam podobne akcje czesc objawow sie pokrywa czesc,nie.

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • srebrnarybka 21.06.19, 21:29
    Bez usg nie można stwierdzić, czy są kamienie. Jest jeszcze stary sposób: odpowiednie walnięcie w brzuch przez lekarza. Ale i tak nie jest to oficjalna diagnostyka, oficjalnie musi być usg.
  • wapaha 21.06.19, 21:42
    pasożyty ?
  • mrs.solis 22.06.19, 00:00
    Eozynofile z krwi wyszly mi ponizej normy, gdybym miala pasozyty wyszlyby wysokie . To chyba jednak nadkwasota . Biore leki i jest lepiej. Nie mam non stop mdlosci , a i zoladek mnie nie boli po jedzeniu. Nadal jestem ciagle zmeczona i apetyt taki sobie. Znowu malo jem, nie cwicze , po rekach widze, ze miesnie mi opadly, ale nie czuje sie na silach zeby isc na silownie sad

    --
    http://s17.rimg.info/94f1aa849ae7d6fc1cd7782d5aa29dac.gif
  • wapaha 22.06.19, 10:01
    BYć może Twój stan związany jest z osłabieniem organizmu. Spokojnie, dojdziesz do siebie. Komórki mięśniowe są jak tłuszczowe, kurczą się. Odbudujesz. kiss
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 10:09
    Przy takich upałach to nikt nie ma siły. Mam nadzieję, że będzie dobrze! Musi być.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.