Dodaj do ulubionych

Kiedy patrzenie na wygląd staje się puste?

22.06.19, 09:29
Wiadomo, że każdy w jakimś tam stopniu patrzy na wygląd potencjalnego partnera. Gdzie jest ta granica, że staje się to puste?
Edytor zaawansowany
  • triss_merigold6 22.06.19, 09:33
    Gdy patrzysz szklanym wzrokiem.
  • ajaksiowa 22.06.19, 09:47
    👍👍

    --
    ,,Oddajemy sprawiedliwość w ręce skazanych,,to Twój ideał?
  • saskia44 22.06.19, 09:51
    😂
  • black_halo 22.06.19, 09:53
    Kiedy spotykasz kogos wyjatkowego i odrzucasz go bo ma odstajace uszy.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 09:57
    Aha, czyli jak mój kumpel jest kimś wyjątkowym i z powodu odstających uszu nie chcę z nim być to jestem pusty wink Pomijając już fakt, że może niekoniecznie chciałbym się wiązać z facetem tongue_out
  • black_halo 22.06.19, 10:18
    Jesli nie chcesz, zeby byl Twoim kumplem tylko i wylacznie dlatego chociaz dobrze sie rozumiecie, fajnie spedzacie czas i dobrze sie czujecie w swoim towarzystwie i zawsze mozesz na nieo liczyc to tak, skreslanie go jako kumpla bo ma odstajace uszy jest puste.

    Ale ja wiem, ze chodzi o kobiety. Kazdy ma w glowie jakis tam ideal ale z wiekiem, tak naprawde powinno to sie odbyc najpozniej w okolicach 25 roku zycia, czlowiek zaczyna rozumiec, ze przy wyborze partnera zyciowego wyglad ma drugorzedne znaczenie. Znacznie wazniejsze sa cechy charakteru i to jak sie czuje w towarzystwie tej drugiej osoby. Poznajesz dziewczyne, fajnie sie Wam rozmawia, nadajecie na tych samych falach ale decydujesz sie z nia nie byc bo ma za male cycki, nie takie wlosy, jest za gruba, za chuda, za niska, ma odstajace uszy, krzywy nos czy nierowne zeby - to wszystko ma drugorzedne znaczenie w obliczu spedzenia razem reszty zycia. Jesli wybierzesz kogos tylko na podstawie wygladu to predzej czy pozniej odkryjesz, ze w wieku 40+ i tak wszysycy zaczynaja sie sypac a w wieku 60+ wyglad nie ma zadnego znaczenia. Znaczenie natomiast ma czy jestes z kim kogo lubisz i kto lubi Ciebie. Bo szanse na powazna chorobe, trudnosci zyciowe i inne problemy wzrastaja wrazz z wiekiem. I lepiej temu stawiac czola z kim kto Cie naprawde kocha i kto Cie nie rzuci boC wlosy po chemii wypadly.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • saskia44 22.06.19, 10:31
    Ale w wieku 40 plus wyglad ma nadal znaczenie. Nie, to nie jest drugerzedna kwestia tak jak nie jest pierwszorzedna, to musi isc razem. Patrzac na osoba I myslac no fajnie nam sie rozmawia, mamy wiele wspolnego ale wyglad jest kompletnie nieatrakcyjny to zawsze bedzie problemem nawet w wieku 40+.
    Oczywiscie ze mozna sie zmusic i zaakceptowac nieatrakycjnosc fizyczna potencjalnego partnera ale chyba nie o to chodzi.
  • black_halo 22.06.19, 10:48
    Oczywiscie, ze ma ale nie takie jak sie powszechnie przyjmuje. Jesli Ci sie z kim fajnie rozmawia, macie wiele wspolnego dobrze si czujecie w swoim towarzystwie to i wyglad fizyczny ma mniejsze znaczenie. Atracyjny fizycznie partner moze nie byc najlepszym wyborem na partnera zyciowego. Wez pomysl, jakbys miala do wyboru spedzic z kims srednio urodziwym fizycznie ale z kim jest naprawde fajnie i z kims, kto Ci bardzo pasuje fizycznie ale jednoczesnie jako partner sie nie sprawdza to co bys wybrala?

    Dlatego wybor na podstawie tylko wygladu jest pusty bo inne cechy sa wazniejsze.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • ciszej.tam 22.06.19, 10:52
    wyglad ma znaczenie po 60
    takze.

    pracowalam w administracji z paniami starszymi od mojej mamy. Mialy romanse, kochankow, romantyczne chwile z mezami, dbaly o siebie , braly wolne na fryzjera LOL. Ludzie po. 60 tez chca byc komplementowani doceniani zauwazani adorowani etc.
  • black_halo 22.06.19, 12:25
    Tak, wyglad w sensie schludnosci, czystosci, ogolnego zadbania a nie pieknosci.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • saskia44 22.06.19, 09:53
    Pomysl troche heavy, mozesz nie zwracac uwagi na wyglad przyjaciela ale z partnerem bedzie seks wiec jednak wzajemna atrakcyjnosc fizyczna jest dosc istotna.
  • 3-mamuska 22.06.19, 09:56
    Staje się puste gdy tylko wygląd się liczy.!

    --
    -----------------
    Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz w nim dostrzec.
  • saskia44 22.06.19, 10:13
    Co to znaczy tylko wyglad sie liczy? Jesli potencjalny partner nie jest wystarczajaco atrakcyjny fizycznie to obawiam sie ze cala reszta moze nie wystarczyc.
    W tym rzecz ze to wszystko idzie razem. Wazne jest dopasowanie pod kazdym wzgledem, dlatego wlasnie nie takie latwe wcale jest znalezienie partnera
  • mona-taran 22.06.19, 10:16
    saskia44 napisał(a):

    >
    > W tym rzecz ze to wszystko idzie razem.
    No właśnie. A jak idzie tylko o wygląd, reszta partnera jest na dalszym planie , wtedy jest puste.
  • saskia44 22.06.19, 10:34
    Dokladnie, wtedy jest puste. Po co jednak udawac ze wyglad nie ma znaczenia? Ma jak najbardziej ale tak jak napisalam nie jest wazniejszy od reszty, jest tak samo wazny. Odrzucenie potencjalnego partnera ze wzgledu na nieatrakcyjnosc fizyczna nie jest puste.
  • 3-mamuska 22.06.19, 11:49
    Właśnie odrzucenie partnera tylko dlatego ze nie jest piękny, jest mega puste bo w związku liczy się cos więcej niż gęba.

    Czas zabiera atrakcyjność.
    Zostaje charakter dobre serducho poczucie humoru. Żaden facet choćby najpiękniejszy nie jest atrakcyjny gdy jest dupkiem.

    --
    -----------------
    Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz w nim dostrzec.
  • 3-mamuska 22.06.19, 11:46
    saskia44 napisał(a):

    > Co to znaczy tylko wyglad sie liczy? Jesli potencjalny partner nie jest wystarc
    > zajaco atrakcyjny fizycznie to obawiam sie ze cala reszta moze nie wystarczyc.
    > W tym rzecz ze to wszystko idzie razem. Wazne jest dopasowanie pod kazdym wzgle
    > dem, dlatego wlasnie nie takie latwe wcale jest znalezienie partnera


    To jest kompletna bzdura.
    Gdyby tak było ludzie grubi niscy, mało atrakcyjni nie mieli by partnerów /rodzin.
    Masa ludzi mało atrakcyjnych fizycznie ma partnerów i to czasem dużo lepiej wyglądających.
    Naukowo jest udowodnione ze wybieramy partnerów na węch. Ich feromony muszą na nas działać.

    Gorzej jak łaska/facet patrzą tylko na cycki tyłek mięśnie.
    I tylko to się liczy a nie ma głębszej więzi.
    Kobieta jak wiadomo orgazm może udawać, a facet? W nocy każdy kto jest czarny.
    Takie pary najczęściej łatwo się rozpadają i zmieniają partnerów.
    Myśle ze po prostu taki obraz maja utarty w głowie ,ze tylko taki rodzaj faceta/dziewczyny i nic innego się nie liczy.

    --
    -----------------
    Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz w nim dostrzec.
  • black_halo 22.06.19, 12:20
    3-mamuska napisała:

    > To jest kompletna bzdura.
    > Gdyby tak było ludzie grubi niscy, mało atrakcyjni nie mieli by partnerów /rodz
    > in.
    > Masa ludzi mało atrakcyjnych fizycznie ma partnerów i to czasem dużo lepiej wyg
    > lądających.
    > Naukowo jest udowodnione ze wybieramy partnerów na węch. Ich feromony muszą na
    > nas działać.
    >

    Nie wiem czy feromony ale ogolnie rzecz biorac musi byc duza roznica genetyczna, zeby dzieci zdrowe byly. To ma sens biologiczny.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • saskia44 22.06.19, 12:42
    Gdyby tak było ludzie grubi niscy, mało atrakcyjni nie mieli by partnerów /rodzin.

    Ty chyba nie rozumiesz mamuska o co chodzi. Ludzie o roznym stopniu atrakcyjnosci maja partnerow bo komus sie fizycznie spodobali. Kazdy wybiera wg wlasnych kryteriow a nie ogolnych, tyle ze jest to wazne, rownie wazne jak charakter, ani mnie ani bardziej, rowno. Ja nie moglabym byc z kims nieatrakcyjnym dla mnie (zaznaczam dla mnie) fizycznie nawet gdyby mial najlepszy charakter. Szukalabym nadal zeby pasowal mi pod kazdym wzgledem.
  • mona-taran 22.06.19, 10:00
    Józek, co ty masz za rozkminy przy sobocie... weź wyjdz z tej swojej jaskini, trochę słońca dobrze ci zrobi.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 10:19
    Jak uczyni mnie to pięknym i bogatym, to piszę się na to. Jeśli jednak nie podziała, płacisz odszkodowanie tongue_out
  • maslova 22.06.19, 10:41
    A nie wystarczyłoby Ci, gdyby uczyniło cię to mniej marudnym?
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 10:49
    Za mało namacalne wink
  • maslova 22.06.19, 15:27
    Ale widoczne w niemal każdym twoim poście.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 15:36
    Mnie by to szczęśliwym nie uczyniło.
  • black_halo 22.06.19, 16:15
    Ludzi dookola Ciebie by uszczesliwilo Jozek ;p

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 19:04
    Liczy się mój komfort w pierwszej kolejności.
  • znowu.to.samo 22.06.19, 20:44
    No i gadaj z takim

    --
    *Jeśli nie masz po co żyć, żyj innym na złość*
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 21:14
    Lubię czasem żyć innym na złość big_grin
  • larix_decidua77 22.06.19, 10:20
    Wtedy gdy nie wiążemy się z kimś fajnym bo: jest nieładny, ma nadwagę, jest łysy itp.
  • arista80 22.06.19, 10:22
    Tylko że aby związać się z fajnym, powinno się czuć pociąg fizyczny. Co z tego, że ktoś jest fakny, jak np, jego cechy fizyczne odrzucają mnie? Mam się zmuszać?
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 10:26
    Dokładnie. Jak jest zmuszanie się, to nie ma chemii.
  • black_halo 22.06.19, 10:42
    arista80 napisała:

    > Tylko że aby związać się z fajnym, powinno się czuć pociąg fizyczny. Co z tego,
    > że ktoś jest fakny, jak np, jego cechy fizyczne odrzucają mnie? Mam się zmusza
    > ć?

    Rownie glupio jest zwiazac sie z kim tylko ze wzgledu na pociag fizyczny.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • arista80 22.06.19, 10:52
    Tylko ze względu na pociąg fizyczny nie, ale wiązanie się pomimo braku pociągu fizycznego również uważam za głupotę. Wcześniej dobrze to ujęła saskia. Liczy się całość. I atrakcyjność fizyczna może również wynikać z cech charakteru np. opiekuńczość, umiejętność radzenia, wysłuchania, zaradność itd....
  • 3-mamuska 22.06.19, 11:51
    Ale tu nie chodzi o wiązanie się z osoba brzydka na siłę.
    Pytanie jest raczej w odwrotnym kierunku.
    Wybierając faceta tylko ze względu na wygląd jest mega puste. Do dłuższego związku stałego potrzeba coś więcej niż tylko dobrego wyglądu.

    --
    -----------------
    Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz w nim dostrzec.
  • larix_decidua77 22.06.19, 12:49
    Ale gdy kogoś kochasz, to on ci się, mimo wszystko, podoba. Tak jak z dzieckiem własnym. Wiesz że obiektywnie nie jest piękne ale dla ciebie jest, bo kochasz. Podobnie jest w związku. Tylko, że puści ludzie o tym nie wiedzą, nie dają szansy nieatrakcyjnemu, nie pozwalają się sobie zakochać i polubić niski wzrost, nieładne rysy czy co tam komu przeszkadza.
  • larix_decidua77 22.06.19, 11:23
    No otóż ludzi niepustych pociąga coś innego a nie wygląd. Nie mówię tu o przypadkach skrajnych jakiejś olbrzymiej otyłości, zniekształceniach, ogromnych naroślach, brakach w uzębieniu, niechlujności itp.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 11:30
    Przyjdę na randkę łysawy, zaczesany do tyłu na brylantynę. Już widzę, jak będziesz chciała zostać do końca randki wink Ostatnio w takiej "charakteryzacji" widziałem Bodnara. Zaczyna mu chyba odbijać po 40tce. Trzy włoski na krzyż mu zostały i ulizany do tyłu na brylantynę. Jak pajac wyglądał.
  • 3-mamuska 22.06.19, 11:52
    Łysinę z zaczeską można łatwo zmienić.

    --
    -----------------
    Życie ma ty­le ko­lorów, ile pot­ra­fisz w nim dostrzec.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 12:39
    Gorzej, że takie upodobania świadczą o złym guście.
  • larix_decidua77 22.06.19, 12:46
    Jeżeli ktoś ma wujowy gust ale przy tym nie parcia na decydowanie jak ma wyglądać dom i pozwala pokierować tym, jak sam wygląda, to dla mnie nie jest ciężka wada.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 12:59
    Na mnie żadna baba nie wymusi, żebym przestał nosić patriotyczne koszulki i obuwie sportowe prawie non stop.
  • larix_decidua77 22.06.19, 13:12
    No ale ty nie masz żadnej baby, prawda?
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 13:25
    Nie mam i nie zamierzam dla żadnej zmieniać stylu ubioru czy w imię jej suszenia głowy na temat marnotrawstwa pieniędzy zacząć odmawiać sobie owczych jogurtów.
  • larix_decidua77 22.06.19, 12:02
    heavy_metal_thunder napisał:

    > Przyjdę na randkę łysawy, zaczesany do tyłu na brylantynę. Już widzę, jak będzi
    > esz chciała zostać do końca randki wink Ostatnio w takiej "charakteryzacji" widzi
    > ałem Bodnara. Zaczyna mu chyba odbijać po 40tce. Trzy włoski na krzyż mu został
    > y i ulizany do tyłu na brylantynę. Jak pajac wyglądał.

    To podpada pod wygląd niechlujny.
  • black_halo 22.06.19, 13:03
    heavy_metal_thunder napisał:

    > Przyjdę na randkę łysawy, zaczesany do tyłu na brylantynę. Już widzę, jak będzi
    > esz chciała zostać do końca randki wink Ostatnio w takiej "charakteryzacji" widzi
    > ałem Bodnara. Zaczyna mu chyba odbijać po 40tce. Trzy włoski na krzyż mu został
    > y i ulizany do tyłu na brylantynę. Jak pajac wyglądał.

    To zależy czy będzie się z nim dobrze rozmawiało i fajnie spędzało czas.

    Im jestem starsza tym bardziej widzę, że koncentrowanie się na wyglądzie swoim i innych jest przeważnie przykrywką dla znacznie poważniejszych wad. Znam parę osób, które mają 35+ lat i ciagle narzekaja, że nie mogą nikogo poznać a tymczasem problem leży zwyczajnie w charakterze i nieumiejętności życia z ludźmi. Ludzie nawet mało atrakcyjni fizycznie wchodzą w udane związki ale przeważnie mają fajne charaktery.

    -
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 13:18
    Pewnie pod ten charakter podchodzi teżpracowitość i umiejętność odmówienia sobie wygód, by do czegoś dojść np. zdecydowanie się na wyjazd na szparagi. Ja za leniwy i za wygodny na to jestem, a baby to pewnie wyczuwają że nie będę na szparagach zasuwał by dom postawić albo chociaż połówkę bliźniaka kupić.
  • black_halo 22.06.19, 13:27
    heavy_metal_thunder napisał:

    > Pewnie pod ten charakter podchodzi teżpracowitość i umiejętność odmówienia sobi
    > e wygód, by do czegoś dojść np. zdecydowanie się na wyjazd na szparagi. Ja za l
    > eniwy i za wygodny na to jestem, a baby to pewnie wyczuwają że nie będę na szpa
    > ragach zasuwał by dom postawić albo chociaż połówkę bliźniaka kupić.

    Józek, tysiąc razy Ci tu powtórzono, że Twoim problemem jest narzekanie. Większość kobiet wybaczy Ci to, że nie masz ochoty zbierać szparagów na urlopie ale żadna nie wybaczy Ci narzekania jakie uprawiasz na forum. Żadna. Nawet jakbyś wyglądał jak Antonio Banderas za młodszych lat ...


    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 13:39
    Jakbym był saksiarzem, to bym był takim kawalerem na wydaniu że hej. Kobietyx nawet te wykształcone, kochają saksiarzy. Saksiarz to ktoś pracowity, robotny, skory do poświęceń, znoszenia niedogodności i potrafiący oszczędzać. Morekac pisała tutaj, że taki saksiarz to remont zrobi razem ze szwagrem, żeby nie płacić komuś.
  • larix_decidua77 22.06.19, 13:54
    A po co komu mąż który na urlop jedzie zbierać szparagi zamiast leżeć na plaży?
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 14:03
    Bo np. chce mieć dom, a nie dalej w bloku mieszkać?
  • black_halo 22.06.19, 16:18
    Czasy kiedy po roku na saksach mozna bylo zarobic na dom juz dawno minely. Miesiac zbierania szparagow to dzisiaj na dziesiecioletniego paska w tedeiku nie wystarczy a co dopiero na dom.

    --
    memphis90: Są mężczyźni, którzy chwalą się wszem i wobec, ze owszem, czasem trzasną w stół jak trzeba. Ale nie mówią przy tym, że robią to głową, kiedy probują "wstać z kolan"
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 16:20
    Ale coś w tym jest, że pasek w tedeiku to swoisty symbol Janusza co na saksy jeździ :p
  • cosmetic.wipes 22.06.19, 17:01
    heavy_metal_thunder napisał:

    > Bo np. chce mieć dom, a nie dalej w bloku mieszkać?


    Na tym świecie są miliony facetow, którzy urlop spędzają z rodziną i mają domy.

    --
    Zakładanie stanika na mokrą skórę jest jak walka wręcz z szatanem.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 10:27
    Po co się zmuszać na siłę?
  • cosmetic.wipes 22.06.19, 17:02
    Ależ nie zmuszaj się, przynajmniej nie sp...lisz żadnej kobiecie życia.

    --
    Zakładanie stanika na mokrą skórę jest jak walka wręcz z szatanem.
  • arista80 22.06.19, 10:21
    W kontekście związkowo - erotycznym nie sądze by patrzenie na wygląd samo w sobie było objawem bycia pustym. W końcu nie zwiąże się z kimś, kto mi się nie podoba i mnie nie pociąga seksualnie. I tak zdarzało mi się odrzucić chłopaka, bo miał bruzdę na brwi lub jakąś inną widoczność niedoskonałość. Nic nie poradzę na to, że mnie to odpychało.
    Chodzi tu jednak chyba o to, by patrzenie na wygląd nie przysłoniło innych cech, które wychodzą podczas związku czyli np. co z tego, że ładny, ale zdradza, wyzywa, jest leniem itd...
  • chocolatemonster 22.06.19, 16:59
    Kiedy Jozek ma wymagania zeby jego wybranka byla piekna i powabna to norma. Gdy piekna i powabna chcialaby przystojnego partnera to jest puste. Pomoglam Joziu?
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 18:19
    Ja nigdy nie pisałem, że szukam ultra pięknej.
  • thank_you 22.06.19, 17:14
    Patrzenie TYLKO na wyglad zawsze jest puste.
    Miałam facetow od Sasa do Lasa - brzydkich, ładnych, wysokich, niższych ode mnie - pojedyncze cechy wyglądu nie miały żadnego Znaczenia, bo każdy z nich podobał mi sie tak samo. A każdy z nas moze komuś sie spodobać, tak zwyczajnie.
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 18:21
    Są takie osoby, które naprawdę muszą się naskakać by znaleźć kogoś komu się spodobają. I moim zdaniem jeśli przeciętny facet podoba się naprawdę atrakcyjnej kobiecie, to zwykle oznacza to u niej bujną przeszłość i wielu partnerów seksualnych na koncie.
  • znowu.to.samo 22.06.19, 20:46
    Znowu zaczynasz??? 🤮

    --
    *Jeśli nie masz po co żyć, żyj innym na złość*
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 21:13
    Taka jest prawda, miałem kiedyś dziewczynę która brzydka nie była, wiem że partnerów miała o różnej atrakcyjności. Sęk w tym, że tych partnerów było ogólnie wielu. Dziś bym w to nie wszedł ponownie. Fajnie wtedy było stracić cnotę i podreperować samoocenę, ale z dzisiejszej perspektywy to wszystko. Jakbym dziś był dalej prawiczkiem oraz nie miał własnego mieszkania przez co bym był nadal zmuszony do mieszkania z mamusią, to chyba bym się powiesił z bezsilności.
  • elenelda 22.06.19, 18:34
    Proszsz....
    m.youtube.com/watch?v=1R95JStDBbw
  • sta-fraszka 22.06.19, 20:34
    Gdy ktoś pasuje TOBIE pod każdym względem, ale odrzucają to, bo wedle jakichś kryteriów zewnętrznych (albo opinii innych) mógłby zostać uznany za nieatrakcyjnego.
    Wtedy patrzenie na wygląd jest puste.

    --
    A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu
    ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji. — Andrzej Sapkowski
  • heavy_metal_thunder 22.06.19, 21:08
    Jeśli ktoś się nam fizycznie nie podoba, to znaczy że tak naprawdę nam nie pasuje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka