Dodaj do ulubionych

Do znawczyń FB i informatyczek

07.07.19, 16:30
...da się jakoś ustawić blokadę w FB, żeby nie pokazywały mi się posty o zwierzętach? Jakieś pieski w klatkach, itp.? Twmatyka psow i kotów w ogóle mnie nie interesuje.

--
Lato smile
Edytor zaawansowany
  • lauren6 07.07.19, 17:30
    Nie znam się, ale też z chęcią się dowiem czy da się przyblokowac posty o azorkach szukających domu.
  • bywalec.hoteli 07.07.19, 17:46
    Wow, a bałem się, ze mnie zeżrą obrończynie zwierząt.

--
    Lato smile
  • princesswhitewolf 08.07.19, 09:23
    jakem obronca zwierzakow.... bywalcu, nie no bez przesady, nie kazdy musi miec zwierzeta a nawet jesli ma niekoniecznie interesuje go adopcja kolejnego wiec wiesz...
  • plasmaplus 07.07.19, 17:53
    Spróbuj kliknąć przy poście w trzy kropki na górze (na komórce, nie wiem jak na pc) i tam masz "ukryj post, wyświetlaj mniej postów podobnych" i inne opcje
  • bywalec.hoteli 07.07.19, 20:12
    Dzięki, spróbuję

--
    Lato smile
  • martishia7 08.07.19, 14:53
    Jeżeli to są posty udostępniane przez znajomych, to zazwyczaj podają oni posty jakichś konkretnych stron/fundacji, które obserwują. Można kliknąć "blokuj wszystkie posty od" tej fundacji/organizacji. W ten podoba nie blokuje się tego konkretnego znajomego, tylko źródło.
  • bywalec.hoteli 08.07.19, 15:57
    o, to też dobra wskazówka!

--
    Lato smile
  • droch 07.07.19, 19:55
    Lepiej zrobisz kierując takie pytanie do „znawczyń fb, np. influencerek”. Na studiach informatycznych nie uczą konfigurowania konta na portalu społecznościowym smile
  • bywalec.hoteli 08.07.19, 00:28
    A czego uczą na takich studiach? Pytam z ciekawości smile

--
    Lato smile
  • droch 08.07.19, 01:02
    Informatyki smile Plany studiów są zwykle udostępnione na stronach WWW poszczególnych wydziałów uczelni. Jest i programowanie, teoria automatów, matematyka dyskretna itd.
  • bywalec.hoteli 08.07.19, 09:13
    A big data też uczą?

--
    Lato smile